wtorek, 2 lutego 2016

super prezent foto obraz z wersetem biblijnym




Niedawno sprawiłem rodzicom taki obraz - na rocznicę ślubu. 
Właściwie jest to foto obraz na płótnie - to znaczy, można sobie zamówić obraz z dowolnym zdjęciem. Ja chciałem żeby zdjęcie miało charakter biblijny, odnosiło się do Tego, który swoją bezcenną krwią nabył nas na własność, sprawił że nasze grzechy mogą być odkupione ... dziś coraz częściej ta krew jest deptana m.in przez mówienie, że wszyscy wierzą w jednego Boga, że nie ma tylko jednej drogi. To sprawia, że  krew Chrystusa, to co dla nas uczynił jest niszczone, ukrywane - bo skoro diabeł mówi, że wszyscy wierzą w tego samego Boga i jest wiele dróg do Ojca i są inne drogi poza Chrystusem do zbawienia, to znaczy że Syn umarł na darmo .... takimi kłamstwami szatan mówi nieoficjalnie : " Chrystus umarł na darmo, nie potrzebujcie Jego krwi, Jego ofiary z Golgoty abyście poszli do "nieba" "


Pan jest moim pasterzem - psalm 23 :) , " ja jestem dobrym pasterzem" - 10 rozdział Ewangelii Jana 

Zamówiłem ten obraz w rozmiarze 100 cm na 70 cm i wisi w dużym pokoju, u rodziców. Rodzice nie są uczniami Chrystusa, brat nie jest uczniem Chrystusa i wiem, że są nieszczęśliwi, nie mają ukojenia i mnie to nie dziwi, bo ukojenie jest tylko w zmartwychwstałym, wszechmogącym Chrystusie. Żadne rzeczy, żadne osoby nie dadzą tego ukojenia o którym mówił Pan m.in w Ewangelii Mateusza rozdział 11 werset 28.


Na świadectwo dla ewentualnych gości w domu, i dla samych rodziców, brata wybrałem właśnie taki tekst do tego obrazu


Jedyny lek na wszelkie depresje : " Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie ... Ja jestem Dobrym Pasterzem ... Światłością świata ... Zmartwychwstaniem ... Drogą, Prawdą i Życiem " - fragmenty Ewangelii Mateusza i Jana, Biblia Warszawska 

Ten foto obraz wyszedł super - jak na tym zdjęciu, więc polecam osobiście wykonawcę : http://allegro.pl/ramix-foto-obraz-twoje-zdjecie-na-plotnie-100x70-i5292796246.html - użytkownik : "ramixdruki" , http://obrazyramix.pl/ - nie jest to żaden mój znajomy, nie mam z tego nawet grosika i nawet bym nie chciał, po prostu podaję wypróbowane źródło. Poza tym dostałem darmową pomoc przy samym zdjęciu. Do zdjęcia trzeba było dodać tekst, ale żeby jakość zdjęcia nie spadła, i spytałem czy zrobiono by mi to, bo bez tego tekstu nie będę mógł zamówić go - tekst jest dla mnie najważniejszy, to sedno tego obrazu. No i otrzymałem gotowe zdjęcie.


Ale ogólnie jest wiele innych ofert na allegro czy ogólnie w internecie. Wystarczy wpisać np : "FOTO OBRAZ " lub " FOTO OBRAZ TWOJE ZDJĘCIE " 

w razie problemów z umieszczeniem wersetu, zawsze można spytać, poprosić o pomoc. Myślę że jak komuś zależy na kliencie to pomoże, ale o to trzeba spytać.


Za taki obraz 100 centymetrów na 70 centymetrów zapłaciłem 55 złotych. 

Ogólnie najlepszy prezent to Biblia. Ale u mnie w domu jest nie jedna, i nikt oprócz mnie nie czyta jej tak na prawdę. Ale taki obraz z jasnym, prawdziwym przekazem : " JEDYNY LEK NA WSZELKIE DEPRESJE " i dodane słowa biblijne mogą uderzyć człowieka, wierzę że mogą być dobrym świadectwem dla kogoś, a wiemy że epidemia depresji będzie większa i większa, tym bardziej gdy nadejdą wielkie wojny, wielki chaos, wielki krach, zwiedzenie ....

mamy wielki skarb, że dane nam było poznać Zbawiciela Jezusa Chrystusa.


co do zdjęć - to jeślibyście szukali w internecie, to wystarczy wpisać w wyszukiwarkę jakąś frazę która nas interesuje np : " Jesus Shepherd " - na górze klikamy "grafika". Dalej klikamy "narzędzia wyszukiwania". Klikamy np "rozmiar" i można wybrać np "duże" lub wybrać konkretną rozdzielczość - wybierając "większe niż .... " i można sobie wybrać np większe niż 2 miliony pikseli, większe niż 4, 8 itd albo większe niż 20 milionów pixeli, a nawet większe niż 70 milionów pikseli.

Im większy obraz, tym rozdzielczość musi być większa.





to zdjęcie może nie najlepiej oddaje ten obraz, bo trochę światło zmienia wygląd zdjęcia, ale ogólnie na prawdę bardzo dobrze wyszło. Ale najważniejsze żeby te słowa było w moim sercu i oby zagościły w sercach rodziców, brata, siostry i innych którzy je przeczytają. Abyśmy nie byli tylko cielesną rodziną, ale prawdziwą rodziną w Chrystusie.


http://mieczducha888.blogspot.com/2015/11/prosba-o-modlitwe.html - prawdziwa przyczyna depresji samobójstw poczucia pustki  

http://mieczducha888.blogspot.com/2015/03/wolnosc-od-depresji-zycie-na-trzezwo.html









3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :) oby Pan przemawiał do ludzi przez niego ....... " Czy moje słowo nie jest jak ogień - mówi Pan - i jak młot, który kruszy skałę? " - Księga Jeremiasza 23:29 BW

      Usuń
  2. Warto przy wyborze drukarni wybrać taką która obrazy drukuje w ekologicznej technologii - w końcu to nie baner który wisi na zewnątrz. Taki znajdziesz stronie WYDRUKUJEMY.TO

    OdpowiedzUsuń