środa, 13 grudnia 2017

Chrystusowa nauka : prawdziwy chrześcijanin nie przeklina polityków, przełożonych i innych osób




Jutro mam komisję orzeczniczą w ZUS-ie odnośnie chyba stopnia niepełnosprawności/stopnia nadawania się do pracy. Chciałem prosić o modlitwę abym jutro przed tą komisją oddał chwałę PANA JEZUSOWI. Powiem im prawdę, że jeśli PAN JEZUS -STWÓRCA i PAN WSZELKIEGO STWORZENIA dał mi pracę, że kocha mnie doskonała miłością i nigdy mnie nie opuści, a ja MU ufam i chcę tylko JEMU ufać, na NIM polegać i jeśli kryterium jest możliwość jakiejkolwiek pracy to nie zasługuje na rentę. Nie mam ręki, druga po doznanych obrażeniach jest nadal słaba, nie taka jak przed wypadkiem, ale mój PAN jak będzie chciał to może mnie umocnić i dam mi pracę lepszą od tej, którą mam teraz [ o pracy napiszę w osobnym wpisie, jest to praca fizyczna ale PAN daje mi siły ]. Powiem tym ludziom prawdę, że nie pokładam swojej ufności, nadziei w pieniądzach, ZUS-ach, innych państwowych instytucjach i nawet jeśli nie będę miał co jeść to zawsze chcę polegać na mym ZBAWICIELU a ON może pomóc i przez ludzi, ale nie musi. ON jest Wszechmądry, Wszechmogący, Doskonały w Miłości.


Większość ludzi przeklina orzeczników, źle im życzy, nienawidzą ich, ale ja im powiem że nie nienawidzę ich i nie będę nienawidził, nie będę przeklinał ich nawet jakby napisali że mam obie ręce i jestem w 100 % zdrowy😊😊😊 Dobrze im życzę i będę się modlił, oby byli wśród zbawionych. 

Więc proszę o modlitwę abym oddał chwałę PANU JEZUSOWI. ON w tym wszystkim jest ważny a nie ja. Co ci orzecznicy napiszą o mnie, co zrobią to nie zmieni mnie, ja i tak chcę tylko w PANU pokładać zaufania, tylko na NIM polegać. PAN JEZUS mi pokazuje ostatnio, uczy mnie żebym oczy miał tylko na NIEGO skierowany, tylko w NIM szukał pomocy a nie zawiodę się. Nie chcę odwracać oczu serca od PANA aby w sobie szukać pomocy, w ludziach, pieniądzach, materialnych rzeczach. Tylko na PANA patrzeć a ON da niezawodną pomoc. Ciągle, nieustannie tylko u NIEGO szukać pomocy a wtedy ON może z różnych kierunków dać pomoc. ... " Oczy moje podnoszę ku górom, skąd przyjdzie mi pomoc. 2 Moja pomoc jest od PANA, który stworzył niebo i ziemię " - Psalm 121:1-2 UBG - oczy skierowane ku niebiańskiej górze Syjon a nie na ZUS, bogatych ludzi, totolotki i tysiące innych marności jak to robią ludzie nienarodzeni na nowo __________ " Stawiam PANA zawsze przed oczami; skoro On jest po mojej prawicy, nie zachwieję się. " - Psalm 16:8 UBG - nie zachwieję się, bo ufam PANU który jest po mojej prawicy --->> " jestem z wami po wszystkie dni aż do skończenia świata " - Mt 28


" Jedni pokładają ufność w rydwanach, inni w koniach, lecz my będziemy wspominać imię PANA, naszego Boga. 8 Tamci zachwiali się i upadli, a my powstaliśmy i ostoimy się. 9 PANIE, wybaw nas, a król niech nas wysłucha w dniu naszego wołania." - Psalm 20:7-9 - jedni pokładają ufność w ZUS-ie, inni pokładają ufność w bogatych rodzicach, znajomych, inni pokładają ufność w swej dobrej pracy, inni pokładają ufność z ludzkich znajomościach i tysiącach innych, ale ja będę położę ufność tylko w PANU JEZUSIE który utrzymuje cały wszechświat tak że istnieje nadal i wszelkie życie ... 
Ludzie przeklinają polityków, przełożonych w pracy, urzędników, lekarzy i różnych innych ludzi, ale ja nie będę naśladował większości ale PANA JEZUSA i apostołów. Nie będę przeklinał żadnych ludzi, nie będę ich obgadywał ich, nie będę wyzywał ich, nie będę źle im życzył, nie będę im groził, ale będę życzył im wszystkiego co dobre, będę modlił się za nimi o wszelkie błogosławieństwo doczesne i wieczne dla nich. 

PAN mi pokazał ostatnio dwie ważne i proste reguły których mam się trzymać

  1. Zawsze szukać chwały PANA JEZUSA. Zawsze oddać MU chwałę swoim czystym, pobożnym postępowaniem. W każdym czasie i wobec wszystkich ludzi nawet wrogów szukać tego co przyniesie PANU JEZUSOWI chwałę, tak postąpić i mówić aby to było na chwałę PANA, na dobre świadectwo.
  2. Zawsze aby był był pokorny, uniżony. W każdym miejscu i czasie abym mówił i postępował w pokorze i uniżeniu. Wobec nawet wrogów był pokorny i uniżony. Dopomóż mi w tym PANIE JEZU bo bez CIEBIE jestem beznadziejny, bezsilny, nieużyteczny: " beze mnie nic uczynić nie możecie " - Jan 15:5b
Mam wielki pokój ducha przed jutrzejszym dniem. Nie jest to moje być albo nie być bo nie pokładam zaufania w pieniądzach, nie polegam na materialnych rzeczach bo mam OJCA DOSKONAŁEGO i SYNA który z miłości do mnie wziął na siebie moje winy, moją karę - w ICH rękach jestem, więc nie obawiam się jak ludzie tego świata którzy nie znają OJCA - BOGA MIŁOŚCI i nie wierzą że SYN ŻYJE i troszczy się o swój lud ... nie obawiam się ziemskiej biedy bo mam skarb w niebie i jeśli PAN odwoła mnie z tego świata - zwinie namiot tego ciała to z radością będę oczekiwał gdy otworzę oczy już w chwalebnym ciele, ujrzę mego ZBAWCĘ i będę z NIM i OJCEM w raju, w Nowym JERUZALEM pośród doskonałej miłości, doskonałej radości i piękna oraz świętości, gdzie nie będzie już żadnej łzy, żadnego cierpienia, bólu, mozołu, żadnego grzechu, żadnego zła. Ten cudowny dzień jest coraz bliżej więc co mnie obchodzi jakiś ZUS, to nie ZUS jest panem mego życia, ani ślepy los ale PAN WSZECHŚWIATA - JEZUS EMMANUEL jest cały czas ze mną i prowadzi mnie swymi cudownymi, przedziwnymi ścieżkami. Nie muszę wiedzieć gdzie PAN poprowadzi, ważne że ON wie i nigdy się nie myli, nie zawodzi. Ufając tylko JEMU mam wielki pokój, odpoczynek pośród wielu ziemskich burz, trudności ... " Wasze postępowanie niech będzie wolne od chciwości, poprzestawajcie na tym, co macie. Sam bowiem powiedział: Nie porzucę cię ani nie opuszczę.

6 Śmiało więc możemy mówić: Pan jest moim pomocnikiem, nie będę się lękał tego, co może mi uczynić człowiek. " - list apostoła Pawła do Hebrajczyków 13:5-6

  • Jaki wielki skarb, że nie muszę jak kiedyś denerwować się, obawiać się przyszłości !! 
  • Jaki wielki skarb, że nie muszę jak kiedyś przeklinać ludzi, nie muszę już narzekać na nich !!
  • Jaki wielki skarb, że nie muszę jak kiedyś nienawidzić ludzi, nie muszę już przeklinać ich !!
  • Jaki wielki skarb, że mogę w spokoju postępować nawet wobec wrogów i błogosławić im !!
Narzekanie, obmowy, przeklinanie to antyświadectwo - a jak wielu chrześcijan daje takie antyświadectwo wobec polityków, ludzi, władzy, przełożonych w firmach i innych ludzi - zamiast jak naucza BIBLIA : modlić się za nich i błogosławić im, dobrze czynić im.

Z ust prawdziwego chrześcijanina nie może wychodzić błogosławieństwo i przekleństwo, ale tylko błogosławieństwo !!! ..... " Natomiast nikt z ludzi nie może ujarzmić języka. Jest to nieokiełznane zło, pełne śmiercionośnego jadu. 9 Nim błogosławimy Boga i Ojca i nim przeklinamy ludzi stworzonych na podobieństwo Boga. 10 Z tych samych ust wychodzi błogosławieństwo i przekleństwo. Tak być nie powinno, moi bracia. 11 Czy źródło z tej samej szczeliny tryska wodą słodką i gorzką? " - list Jakuba 3:8-11 UBG - Jakub wyraźnie pisze : " TAK BYĆ NIE POWINNO " 

Zachęcam więc przede wszystkim, aby zanoszone były prośby, modlitwy, wstawiennictwa i dziękczynienia za wszystkich ludzi;
2 Za królów i za wszystkich sprawujących władzę, abyśmy mogli prowadzić życie ciche i spokojne, z całą pobożnością i uczciwością.3 Jest to bowiem rzecz dobra i miła w oczach Boga, naszego Zbawiciela;4 Który chce, aby wszyscy ludzie zostali zbawieni i doszli do poznania prawdy. " - 1 Tymoteusz 2:1-4 Uwspółcześniona Biblia Gdańska 

Niech imię PAŃSKIE - czyli JEGO OSOBA będą uwielbione jutro i każdego dnia ile PAN ich da. PAN JEZUS moją siłą, mocą, mym życiem i pokojem, odpoczynkiem, źródłem nowego życia jako nowy człowiek a nie stary ... 

Jutro będę błogosławił orzecznikom, oddam chwałę PANU JEZUSOWI i w JEGO sile, mocy postąpię w pokorze, uniżeniu, łagodności - nawet jeśli orzecznicy ZUS napiszą że moja amputowana ręka to bajka, wymysł, fatamorgana. 😊😊😊😊😊😊  Będę się za nich modlił nawet jak uczynią niesprawiedliwość  😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 

Znowu słyszałem radę abym nakłamał na komisji, mówił nieprawdę ale nie będę tego robił, nie będę kłamał, nie będę oszukiwał. Powiem prawdę bo kocham ją, a nienawidzę kłamstwa. Nie pokładam nadziei w mamonie, rencie, emeryturze itd więc nie będę ratował się kłamstwami, symulowaniem czegoś. MAM OJCA w niebie, jestem JEGO dzieckiem - ON się mną opiekuje, a ja MU ufam a nie sobie, mamonie itd. 


          pozdrawiam Dominik .....  Charis2007@wp.pl   ..... 13.12.2017 Puławy




4 komentarze:

  1. Powodzenia :-) pewnie teraz jesteś na komisji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PAN był ze mną, ale o tym napiszę któregoś dnia w osobnym wpisie :)

      Usuń
  2. Baczcie też, byście pobożności swojej nie wynosili przed ludźmi, aby was widziano; inaczej nie będziecie mieli zapłaty u Ojca waszego, który jest w niebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Wy jesteście światłością świata. Nie może się ukryć miasto położone na górze.
      15 Nie zapala się świecy i nie stawia jej pod naczyniem, ale na świeczniku, i świeci wszystkim, którzy są w domu.
      16 Tak niech wasza światłość świeci przed ludźmi, aby widzieli wasze dobre uczynki i chwalili waszego Ojca, który jest w niebie." - Mateusz 5:14-16


      , " Podobnie dobre uczynki są jawne, a te, które nie są, pozostać w ukryciu nie mogą. " - 1 Tymoteusz 5:25

      , " Kto się bowiem wstydzi mnie i moich słów wobec tego pokolenia cudzołożnego i grzesznego, tego i Syn Człowieczy będzie się wstydził, gdy przyjdzie w chwale swego Ojca ze świętymi aniołami. " - Marek 8:38

      ,

      Usuń