niedziela, 17 czerwca 2018

modlitwy o siebie nawzajem - jedno ciało część 2




dostałem od jednej siostry w Chrystusie taką wiadomość :
" Witaj Dominiku. Tak bardzo mi wstyd, że nie potrafię znaleźć chwili czasu, żeby móc chociaż odpisać.
Trwam w Chrystusie, ale teraz potrzebuje dużo siły, jeszcze więcej wiary i wytrwałości. Od kilku miesięcy mam duże problemy z moją najmłodszą córką. Weszła w okres, którego nigdy dotąd nie znałam. Mam dwie dorosłe córki które, nie dały mi poznać, co to jest problem wychowawczy.
Dziś borykamy się ze złem, które wdarło się w mój dom, córka zaczęła palić papierosy mając 14 lat, sięgać po alkohol, robi to w ukryciu, ale wszystko dostrzegam, dzięki Panu Bogu.
Jednak w  ostatnim czasie zaczęła, ciąć sobie dłonie, z symbolem krzyża, trafiłam do szpitala, bo tylko tam mogli podać mi coś, co mnie uspokoi.
Nie potrafię znaleźć wytłumaczenia, co się stało, żeby w przeciągu kilku miesięcy z grzecznej dziewczynki, zrodziło się w niej straszne zło. Ma straszne ataki agresji, pyskuje, nie słucha, internet, telefon,i złe towarzystwo jest dla niej całym światem. A ja już nie mam siły, zasypiam z płaczem i budzę się z myślami pytając Pana co jeszcze mnie czeka, ale trwam w Chrystusie, bo wiem że tylko On jest mi w stanie pomóc. Proszę mniej mnie nieustannie w modlitwie, bo teraz jej potrzebuje najbardziej, by przejść przez wszystko bez złych myśli, które mnie coraz częściej dosięgają. Pozdrawiam w Chrystusie.  "

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________

ode mnie :

Gdyby nie było Wszechmogącego, Wszystkowiedzącego i Miłującego nas JEZUSA CHRYSTUSA to musielibyśmy kombinować co poradzić naszej siostrze w tej sytuacji. Ja bym napisał jedno, ktoś inny coś innego, a trzeci coś innego. Mam pewne przemyślenia ale na razie przynajmniej wstrzymam się i będę codziennie pamiętał o tej siostrze, jej córce prosząc ŻYWEGO JEZUSA o siłę, pokój dla tej siostry i o objawienie siebie i swojej miłości tej młodej dziewczynie. PAN JEZUS jest ŻYWY i cała ta sytuacja nie jest MU obojętna. ON doskonale wie gdzie leży sedno do rozwiązanie problemu, ON wie jak posilić naszą siostrę i jak sprawić aby miała pokój przewyższający wszelkie zrozumienie. ON zna serca wszystkich ludzi - zna więc i serce córki naszej siostry. PAN panów i ZBAWICIEL grzeszników wie co poradzić. Zna nas doskonale, zna doskonale co wydarzy się jutro, za tydzień, za rok czy miliard lat. ON wie wszystko i co niemożliwe dla nas ludzi, możliwe jest dla NIEGO.
     Mi niedoskonałemu człowiekowi zależy na dobru tej siostry i jej córki a nawet ich na oczy nie widziałem, więc jak bardzo Dobry i miłujący jest JEZUS EMANUEL który jest doskonały w dobru i miłości. Skoro mi zależy, to jak bardzo zależy JEMU !!!  Skoro my niedoskonali potrafimy okazać miłość agape - jaki ON jest w niej skoro jest jej pełny i jest jej źródłem !!! Ja nie oddałem swojego życia za naszą siostrę i jej córkę aby mogły mieć przebaczenie i nowe serce, żyć już dla woli BOGA - a JEZUS ZBAWICIEL jako jedyny to uczynił.

Kto może niech zapisze sobie na kartce przypomnienie o tej siostrze i wołajmy codziennie do PANA o posilenie tej siostry, ale i o zbawienie dla jej córki, aby ta rodzina była rodziną gdzie JEZUS CHRYSTUS jest PANEM i ZBAWICIELEM i gdzie jest JEGO miłość agape, jego pokój ducha, JEGO dobre owoce.
   Jest Zbawiciel więc nie musimy kombinować jak jakaś psychologia, psychiatria które odrzucają, negują Wszechmogącego JEZUSA ZBAWICIELA - niech ten ŻYWY BÓG pokieruje wszystkim ku swojej chwale, niech zadziała jak chce, kiedy chce - oby był uwielbiony przez tą rodzinę. AMEN

część 1 : http://mieczducha888.blogspot.com/2015/08/modlitwy-o-siebie-nazwajem-jedno-ciao.html





2 komentarze:

  1. Siostro, Niech Chrystus wypelni Cie wytrwaloscia i sila, a Twojej corce niech laskawie zmiekczy serce na Swoja Prawde. Jestescie w moich modlitwach,
    W Imie Naszego Pana i Krola, Jezusa Chrystusa,
    asia

    OdpowiedzUsuń
  2. ,
    PS - chciałem prosić o modlitwę za pewną siostrę w Chrystusie - ma na imię Krysia i leży obecnie na OIOM-ie ... Niech PAN JEZUS uczyni to co będzie ku JEGO chwale ...

    OdpowiedzUsuń