wtorek, 10 lipca 2018

Nie jestem jakimś niewzruszonym niezachwianym gigantem wiary




Jeśli ktoś z was myśli że jestem jakimś gigantem wiary to się myli.
Jeśli ktoś z was myśli że nie mam zachwiań, zawirowań, ciemnych dni w swej wierze to się myli. 
Nie jestem niezachwiany, niewzruszony. Też czasem mam bitwy ze zwątpieniem. 
Nie jestem jakimś mocarzem. Mocny silny jest tylko nasz BÓG objawiony w SYNU - JEZUSIE CHRYSTUSIE : " Bóg raz przemówił, dwa razy to słyszałem, że moc należy do Boga " - Psalm 62:11.

Na pewno w wierze można wzrastać dzięki łasce JEZUSOWEJ i ja tego potrzebuję. Potrzebuję stale łaski Bożej bo bez niej jestem całkowicie bezsilny, bezradny, beznadziejny. 
Też mam i chwile smutków, też mam czasem zniechęcenie i potrzebuje JEZUSOWEJ pociechy.

Na pewno nie raz i nie dwa usłyszałbym od ZMARTWYCHWSTAŁEGO : " o małowierny dlaczego wątpisz !!?? " , " Człowieku małej wiary, dlaczego zwątpiłeś? "

Też nie raz mógłbym spytać sam siebie jak psalmista - dlaczego się smucisz i trwożysz duszo moja ??  : " Dlaczego się smucisz, moja duszo, i czemu się we mnie trwożysz? Zaufaj Bogu, bo jeszcze będę go wysławiał za jego zbawcze oblicze " - Psalm 42

Na pewno mam wiele słabych obszarów w których potrzebuje umocnienia Jezusowego. Kiedyś w starym życiu uważałem, byłem pewny że mnie nie da się kochać. Straszny stan ale na prawdę gdy nie znałem JEZUSA uważałem że nie da się mnie kochać, dlatego obszary miłości u mnie są chyba szczególnie słabe i potrzebuje ciągłego i głębszego poznawania BOŻEJ MIŁOŚCI i faktu że jestem dzieckiem Bożym a Wszechmogący Stwórca jest moim Ojcem. " My poznaliśmy i uwierzyliśmy w miłość, którą ma Bóg do nas " - 1 list Jana 4:16a

Jestem tym kim jestem tylko dzięki łasce Jezusowej. Łaskawa ręka Zbawiciela mnie podtrzymuje, podnosi, pociesza, wiedzie dalej. Nic ze mnie więc nie jestem lepszy od żadnego człowieka. W nas samych nie ma niczego dobrego. W nas samych nie ma żadnej siły. W nas samych nie ma żadnej mądrości. W nas samych nie ma miłości agape. Wszystko to i wszelkie prawdziwe dobro jest w nas tylko dzięki łasce JEZUSA, jest darem więc nie jestem żadnym mocarzem, żadnym gigantem wiary. Też nie raz zawaliłem różne rzeczy. Też nie raz upadłem. Też nie raz zawiodłem. Ale chcę poddawać się Zbawcy, chcę iść za NIM, chcę być MU posłuszny, chcę odwzajemniać miłość OJCU i Zbawcy. Wiem że mogę tylko na nich się oprzeć i tylko w nich mieć nadzieję i nie zawieść się. Tylko łaska i miłosierdzie JEZUSOWE dają zbawienie, życie wieczne. Tylko one dają nowe serce z którego płyną dobre czyny nowego człowieka. 
Łaska, miłosierdzie, miłość Boża ale im dłużej idę za mym PANEM i ZBAWICIELEM JEZUSEM tym bardziej widzę jak słabo je znam, jak słabo je widzę i jak bardzo potrzebuje ich w swym życiu. Bywają momenty jakbym nie widział Chrystusowej łaski, miłosierdzia i miłości nade mną. 
Potrzebuję stale, ciągle Chrystusowego umacniania, posilania. Potrzebuję waszych modlitw, potrzebujemy wzajemnych modlitw.
Widzicie więc nie jestem żadnym niewzruszonym, niezachwianym gigantem wiary. Gdybym był jakimś niezachwianym, niewzruszonym gigantem wiary to nie potrzebowałbym Zbawiciela. A potrzebuję GO we wszystkim. Bez NIEGO nie istnieję. " Lecz ja prosiłem za tobą, żeby nie ustała twoja wiara " - Łukasz 22:32a - ja też potrzebuję JEGO orędownictwa, stałego posilania mocą z wysokości. 
Ja także stale potrzebuję łaski Chrystusowej aby wzrastać w wierze i obfitować w miłości agape : " Bracia, powinniśmy zawsze dziękować Bogu za was, co jest rzeczą słuszną, bo bardzo wzrasta wasza wiara i u każdego z was pomnaża się wzajemna miłość " - 2 Tesaloniczan 1:3. Niech tylko WSZECHMOGĄCY JEZUS będzie dla nas mocarzem, gigantem. Nie ja Dominik, nie inny człowiek ale tylko nasz PAN i BÓG.

Wiem tylko że gdybym stracił wszystko co mam to nasz PAN, nasz BÓG są nadal godni wszelkiej czci, chwały i dziękczynienia. Nawet gdyby Zbawiciel nie przyszedł i nie umarł za mnie, za nas - przez co nie byłoby żadnej możliwości na życie wieczne to ON nadal byłby godny wszelkiej czci, chwały i dziękczynienia bo istniejemy dzięki NIEMU, żyjemy nadal dzięki NIEMU i wszystko inne istnieje dzięki NIEMU - JEZUSOWI ku chwale OJCA. 

PANIE JEZU umacniaj nas, naszą wiarę aby ciągle wzrastała wraz z miłością, pokorą i wszelkim innym Twoim dobrem - aby nasza wiara nie ustała, ale żebyś znalazł w nas swoją żywą wiarę i miłość agape. Uczyń to PANIE ku swojej chwale. Nie naszej chwale ale swojej chwale. AMEN


                pozdrawiam Dominik .... Charis2007@wp.pl ... 10.07.2018 Puławy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz