niedziela, 9 września 2018

nieskuteczne antydepresanty i inne - w JEZUSIE prawdziwe uzdrowienie od zaburzeń psychicznych




Są nowe prośby o modlitwy -- cytuję : " Witajcie, drodzy Dominiku i czytelnicy bloga
Choruję na schizofrenię od 14 roku życia. Przez długi czas biorę leki, a mimo to w ostatnich tygodniach mam lęki, słyszę głosy, mam obsesję żeby fotografować wszystko i wszystkich. 
Prawdopodobnie będę musiał poddać się elektrowstrząsom, gdyż brałem różne leki w tym Klozapol, który jest lekiem tak zwanej ostatniej szansy, ponieważ stosuje się go w ostateczności, a poza tym powoduje ryzyko białaczki.
Proszę o modlitwę, aby elektrowstrząsy powiodły się bez komplikacji.
Michał "

część 2 : http://mieczducha888.blogspot.com/2018/01/jedyny-lek-na-depresje-leki.html

                Oprócz tej prośby modlitewnej są jeszcze inne od innych osób : 

cytuję : " proszę o modlitwę o to bym mogła przyjąć Bożą miłość, wybaczenie, dobroć dla mnie obecność słodką Jezusa, błogosławieństwa, gdyż po zranieniach jakie przeszłam przychodzi mi to z wielkim trudem (poczucie winy) a nawet wcale (tylko na krótko), o chcenie i wykonanie bym mogła przebaczyć swe rany tak jak mnie Bóg przebacza, nie osadzać nikogo i nie potępiać tak jak On wobec mnie, toczę teraz bój by czynić dobrze i Słowem z Biblii modlę się "któż mnie wybawi z tego ciała śmierci?", gasnę w oczach, ale wierzę, że Pan ma dla mnie ratunek..."
jeszcze inna prośba - cytuję : "  rozmawiałam przed chwilą z koleżanką ze szpitala no i ona prosi Cie o modlitwę bo czuje , że może wylądować w szpitalu psychiatrycznym ponownie, nie jest zbawiona i o to możemy tez modlić się i o jej mamę, która jest alkoholiczka i o jej brata który jest demonicznie związany i uzależniony od dopalaczy i marihuany, bardzo proszę Cię o modlitwę za nich, pozdrawiam serdecznie w Panu " 
poza tym przypominam o prośbie modlitewnej od jeszcze innej osoby o której pisałem w zeszłym miesiącu - cytuję :   " Drogi Dominiku bardzo proszę o modlitwę
Od 20 lat przyjmuję leki na depresję to był wielki błąd. Myślałam, że te tabletki spowodują pozytywne zmiany w moim życiu, spowodowały jedynie spustoszenie. 20 lat temu powinnam była zwrócić się z prośbą do Jezusa, ale wtedy jeszcze było mi z Nim nie po drodze. Nie biorę  leków ok 3 miesiące, mam napady paniki i lęku, nie chcę wracać do tych tabletek. Bardzo, bardzo proszę o modlitwę o uwolnienie od tego uzależnienia do jedynego lekarza duszy jakim jest Bóg Jezus. " 

================================================
================================================
Do Michała mogę napisać tak : uchwyć się tego co mówi BÓG w Biblii a nie jakichś głosów. To co BÓG dał nam w Biblii jest prawdziwą nauką w przeciwieństwie do jakichś głosów czy podszeptów serca : " Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute " - Księga Jeremiasza 17. BÓG jest niezmiennie wierny więc uwierz JEZUSOWI. Czytaj na głos słowa JEZUSA i np Psalmy - Księgę Psalmów aby zagłuszyć złe głosy i wierz że to co czytasz jest niezmiennie prawdziwe, jest realne, jest rzeczywistością. 
Jest ŻYWY WSZECHMOGĄCY BÓG - JEZUS który cie kocha, poszedł na krzyż i za twoje winy więc ON jest twoją pierwszą, jedyną i ostatnią pomocą. Po prostu uwierz temu co mówi i niech PAN JEZUS przez wiarę, ufność w NIM pokładaną napełnia cie swoim duchem - swoją obecnością. Niech PAN będzie twoją tarczą i niech napełnia twoje serce swoją obecnością : " Aby Chrystus przez wiarę mieszkał w waszych sercach, abyście zakorzenieni i ugruntowani w miłości;
18 Mogli pojąć wraz ze wszystkimi świętymi, jaka jest szerokość, długość, głębokość i wysokość;
19 I poznać miłość Chrystusa, która przewyższa wszelkie poznanie, abyście zostali napełnieni całą pełnią Boga.
20 Temu zaś, który według mocy działającej w nas może uczynić o wiele obficiej ponad to wszystko, o co prosimy albo o czym myślimy;
21 Jemu niech będzie chwała w kościele przez Chrystusa Jezusa po wszystkie pokolenia na wieki wieków. Amen. " - Efezjan 3:17-21 - PAN często tak działa, pomaga że przerasta to nasze wyobrażenia więc nie polegajmy na swoich rozwiązaniach, na swoich pomysłach ale niech kieruje nami PAN. JEGO moc i mądrość przerasta miliardy miliardów razy - przerasta nieskończenie mądrość wszystkich ludzi, a JEGO miłość jest doskonała.
psychologowie i psychiatrzy się mnożą ale to nic nie pomaga bo epidemia depresji i wszelkich innych zaburzeń psychicznych narasta i będzie narastać bo im dalej świat od BOGA MIŁOŚCI, PRZEBACZENIA i ŚWIĘTOŚCI tym bardziej przenika go ciemność, duchowa śmierć. Żadna tabletka nie da prawdziwego pokoju ducha bo żadna tabletka nie rozwiązuje przemijania, starzenia się, umierania, przebaczenia czy potrzeby Bożej miłości. Żaden śmiertelnik też tego nie może nam dać więc prawdziwym ratunkiem dla ludzi jest STWÓRCA znany w JEZUSIE. Tylko ON może zapełnić pustkę w sercach i uwolnić od wszelkiej beznadziei, lęków, nałogów itd. Stworzył nas do przebywania w JEGO obliczu pośród JEGO miłości dlatego też w NIM tylko ukojenie - np Mateusz 11:28, Psalm 62:1
Żadna tabletka, żadne inne ludzkie sposoby nie pomagają prawdziwie bo nie rozwiązują przyczyny i nigdy ludzie nie rozwiążą przyczyny złych stanów psychicznych bo przyczyna jest duchowa = zerwana przez grzech relacja, społeczność ze Świętym BOGIEM więc tylko powrót do NIEGO w JEZUSIE ZBAWICIELU daje uwolnienie od wszelkich zaburzeń psychicznych. " A wszystko to jest z Boga, który nas pojednał z sobą przez Jezusa Chrystusa i dał nam służbę pojednania.
19 Bóg bowiem był w Chrystusie, jednając świat z samym sobą, nie poczytując ludziom ich grzechów, i nam powierzył to słowo pojednania.
20 Tak więc w miejsce Chrystusa sprawujemy poselstwo, tak jakby Bóg upominał was przez nas. W miejsce Chrystusa prosimy: Pojednajcie się z Bogiem.
21 On bowiem tego, który nie znał grzechu, za nas grzechem uczynił, abyśmy w nim stali się sprawiedliwością Bożą. " - 2 Koryntian 5:18-21


BÓG OJCIEC znany tylko w JEZUSIE jest miliardy razy lepszy od najlepszych ziemskich ojców. Mam bardzo dobrego ziemskiego ojca, ale BÓG OJCIEC nieskończenie bardziej mnie kocha niż ziemski ojciec. W JEZUSIE ZBAWICIELU uczynił mnie swoim dzieckiem i mogę zawsze przyjść do NIEGO ze swoimi problemami, troskami czy radościami. ON się mną opiekuje i wychowuje mnie a ja chcę zawsze bezgranicznie MU ufać oraz odwzajemniać MU miłość.

Jak wspaniale wiedzieć że Stwórca traktuje mnie jako swoje dziecko. Jak wspaniale móc ufać MU, polegać na NIM w tym coraz ciemniejszym i zepsutym świecie. Z każdym dniem bliżej cudownego domu OJCA. Z każdym dniem wspaniałej wieczności z OJCEM i ze Zbawicielem. Życie ma sens nawet w najgorszych czasach gdy ma się Wszechmocnego Zbawiciela JEZUSA. Czytajmy natchnioną Biblię i ufajmy Łaskawemu, Miłosiernemu Zbawicielowi który ma moc zmienić nasze życie, uwolnić nas z depresji, beznadziei, lęków, uzależnień, nienawiści, nieprzebaczenia, chciwości i innych grzechów z którymi sami nie możemy sobie poradzić. ON daje prawdziwy pokój ducha którego nikt i nic innego nie może dać. ON BÓG pełen miłości jedynie może zapełnić pustkę w naszych sercach. 
" To, co widzieliśmy i słyszeliśmy, to wam zwiastujemy, abyście i wy mieli z nami społeczność, a nasza społeczność to społeczność z Ojcem i z jego Synem, Jezusem Chrystusem. 4 A piszemy to wam, aby wasza radość była pełna. " - 1 list apostoła Jana - Pełnia Chrystusowej radości jest tylko przez trwanie w społeczności, osobistej relacji z OJCEM i SYNEM którzy tak bardzo nas kochają i są tacy dobrzy wobec nas. Problemy zaczynają się gdy zapominamy o ICH miłości agape do nas, przebaczeniu, miłosierdzi, doskonałej dobroci wobec nas i o tym że nas mądrze wychowują a to często wymaga rózgi ale to ku dobru i z miłości.  Mieliśmy się stać jak dzieci a nie jak profesorowie. Zaufanie musi iść przed zrozumieniem.   " My poznaliśmy i uwierzyliśmy w miłość, którą ma Bóg do nas." - 1 list apostoła Jana rozdział 4
Potrzebujemy widzieć OJCA pełnego miłości do nas, a nie SĘDZIEGO którego skazujący wyrok potępienia czeka na wykonanie. Nie ma już potępienia dla Bożych dzieci. Wierzmy temu. Wierzmy PISMU - NATCHNIONEJ BIBLII a nie swoim sercom. Nasze serca zawsze będą podpowiadać na przekór prawdzie. Nasze serca zawsze będą podpowiadać odwrotnie niż mówi BÓG. Nasze serca zawsze będą podpowiadać kłamstwo odwrotne od Bożej nauki, dlatego też musimy odrzucać nasze ludzkie wyobrażenia, nasze ludzkie podszepty a uchwycić się niezmiennej, niewzruszonej prawdy która jest w JEZUSIE i o której świadczy natchniona Biblia. Po prostu musimy poznać i uwierzyć w miłość którą ma BÓG do nas. Sam apostoł Jan tego potrzebował i tego się trzymał, w tym trwał : My poznaliśmy i uwierzyliśmy w miłość, którą ma Bóg do nas." - 1 list apostoła Jana rozdział 4.
  • Nie ważne co dzieje się wokół mnie, nie ważne są moje odczucia i jakieś podszepty serca, jakieś głosy - ważne jest tylko to co mówi JEZUS BÓG przez natchnioną Biblię. 
  • Nie ważne co dzieje się wokół mnie, nie ważne są moje odczucia i jakieś podszepty serca, jakieś głosy - my chcemy wierzyć nie swojemu sercu ale JEZUSOWI i Jego miłości którą widzimy w pełni gdy oddał za nas, nasze grzechy swoje doskonale święte życie.
" My go miłujemy, ponieważ on pierwszy nas umiłował" - 1 list apostoła Jana 4:19 - ON pierwszy mnie miłował, nadal miłuje i będzie miłował i to powinno być takim magnesem który przyciąga nas do JEZUSA, do OJCA i sprawia że możemy być radośni i trwać w bliskości z NIMI, w osobistej relacji, w społeczności jako już dziecko Boże a nie ktoś obcy. BÓG mnie zna po imieniu bo jest moim OJCEM a ja JEGO dzieckiem. To jest pewne bo tak mówi Biblia, tak mówi JEZUS. Serce ludzkie będzie zaprzeczać tym prawdom ale ono jest przewrotne więc nie słuchajmy naszych serc ale Bożego głosu. Nie słuchajmy naszych serc ale Jezusowych słów które są wieczne, niezmienne, prawdziwe : " niebo i ziemia przeminą ale słowa moje nie przeminą " - natchniona Biblia. 
Jakieś głosy serca, czy głosy demoniczne zawsze będą mówić na odwrót niż mówi nam OJCIEC i ZBAWICIEL. Komu więc będziemy wierzyć ?? Ja chcę wierzyć JEZUSOWI który umiłował mnie aż na śmierć. Nigdy się na NIM nie zawiodłem i wiem że nie zawiodę. Nie opuścił mnie i nigdy ie opuści. Miejmy społeczność z OJCEM i z SYNEM równym OJCU w JEGO boskości - bo to jest siłą naszą i w tym jest pełnia radości.  " Świadkowie Jehowy w śmiertelnej pułapce "http://mieczducha888.blogspot.com/2014/08/swiadkowie-jehowy-w-smiertelnej-puapce.html
BÓG jest mym OJCEM, jestem dzieckiem Bożym. Zostałem w JEZUSIE zrodzony do nowego życia jako dziecko Boże i przyjęty do Bożej rodziny - a adopcji Bożej : http://mieczducha888.blogspot.com/2017/07/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html

Potrzebujemy wiary w to co powiedział, obiecał nasz BÓG. ON nam pokazuje drogę i daje też siły aby iść nią. Oby było z naszej strony chcenie i wiara że to co obiecał JEZUS jest i dla mnie. "I nam bowiem głoszono ewangelię jak i tamtym. Lecz tamtym nie pomogło słowo, które słyszeli, gdyż nie było powiązane z wiarą tych, którzy je słyszeli.3 Bo do odpoczynku wchodzimy my, którzy uwierzyliśmy, jak powiedział: Dlatego przysiągłem w moim gniewie, że nie wejdą do mojego odpoczynku, choć jego dzieła były dokonane od założenia świata." - list apostoła Pawła do Hebrajczyków 4:2-3. 

Sam potrzebuję każdego dnia wiary, każdego dnia potrzebuję łask Jezusowych aby szukać JEGO oblicza, przebywać w JEGO obecności. 

  • Gdy dajemy odciągnąć się od JEZUSA jakimś rzeczom to nie dziwmy się że słabniemy.
  • Jeśli nasze serce oddala się od ŻYWEGO PANA to nie dziwmy się że słabniemy.
  • Jeśli nasze myślenie skupia się na milionach rzeczy a nie na Żywym Wszechmogącym Zbawicielu to nie dziwmy się że słabniemy.
Chodzę sam do pracy i są inne obowiązki ale nawet w pracy moje serce powinno być przy PANU. Często nie potrzebnie daję się odciągnąć od oblicza Zbawcy przez różne przyziemne rzeczy, ale PAN mnie napomina abym gdy je robię to sercem był przy NIM. Żeby Jego obecność, wspaniałość, miłość przenikały moje serce nawet pośród różnych ziemskich zajęć jak np przygotowywanie posiłków i spożywanie ich, sprzątanie, zakupy i inne. Sercem cały czas przy mym BOGU i w świetle JEGO miłości, łaski i przybliżającego się spotkania w wiecznej chwale Nowego Jeruzalem, raju. 

Możemy mnożyć modlitwy ale to nic nam nie pomoże gdy następnie będziemy zajmować się złymi rzeczami lub chodzić w złe miejsca, zajmować się pożądliwościami. Trzeba usunąć te rzeczy. Nie wiem czy one są w waszym życiu, to wie PAN JEZUS. Jeśli są to ON będzie nam wskazywał na nie, napominał nas do porzucenia ich i pytanie tylko czy chcemy GO posłuchać ?? Jeśli tak to ON nas uwolni od nich i da duchowe uzdrowienie. Może powodem duchowych słabości jest po prostu wątpienie w Boże przebaczenie i zbawienie, wątpienie w Bożą miłość. Sam po sobie wiem że czasem jakby ciemne chmury zbierały się nade mną i tak ciężko wtedy dostrzec Bożą miłość, i mieć Bożą radość. Ale co robię i chce robić w takich momentach ?? Uchwycić się przez wiarę Zbawiciela. Przez wiarę chcę kierować oczy serca na Golgotę gdzie mój Zbawiciel umarł za mnie abym był zbawiony, abym był dzieckiem Bożym i był w rajskiej chwale na wieki. Powtarzam sobie fundamentalne prawdy o zbawieniu, o zmianie mojego życia jakiego dokonał JEZUS i jak prowadzi mnie nadal i dalej zmienia przez swoją łaskę i miłość. 
  • Jeśli przez uszy, oczy wlewamy do swoich serc duchowe trucizny tego świata to co się dziwimy że słabniemy duchowo. 
  • Jeśli przez uszy, oczy dostarczamy do naszych serc jakieś zgniłe pokarmy np z telewizji, internetu czy innych miejsc to co się dziwimy że słabniemy duchowo.
  • Jeśli karmimy swoje serca jakimiś duchowymi fast-foodami w postaci na przykład :  materialnych rzeczy tego świata to co się dziwimy że słabniemy duchowo.
Niech osoby w duchowym złym stanie przypatrzą się czy wierzą prawdziwie w Bożą  miłość do nich i czy ją znają. Przypatrujmy się temu wszyscy. Badajmy nasze codzienne postępowanie - gdzie nas ciągną oczy i uszy. Czy to jest np oglądanie i słuchanie światowej telewizji i muzyki, czy może oddawanie się jakimś innym rzeczom które nie są duchowo zdrowe lub po prostu kradną nam czas i kradną nasze skupienie na JEZUSIE. Powinniśmy widzieć Bożą miłość i powinna nas tak zachwycać, pociągać że marności czy złe rzeczy powinny być śmieciami którymi nie chcemy się zajmować i tracić czasu, uwagi. 
Jestem dzieckiem OJCA NIEBIAŃSKIEGO i JEZUSA - ODWIECZNEGO OJCA - Izajasz 9:5. Ziemscy ojcowie mimo swej niedoskonałości, słabości okazują dobroć i miłość swym dzieciom, więc jaki dopiero jest BÓG PRAWDZIWY - który jest doskonały w dobroci, miłości a do tego nie ma rzeczy niemożliwych dla Jezusa. 
  • Proszę was o modlitwy i za siebie samego abym mógł każdego dnia, zawsze i wszędzie mógł mówić : My poznaliśmy i uwierzyliśmy w miłość, którą ma Bóg do nas." - 1 list apostoła Jana rozdział 4. 
  • Abym każdego dnia, w każdej chwili trwał w społeczności z Miłującym mnie OJCEM i Miłującym mnie SYNEM jak pisał Jan i aby przez to aby przez to Jezusowa radość była we mnie w pełni.
  • Abym w każdym miejscu i czasie cieszył się Bożą radością że jestem w JEZUSIE - dzieckiem Bożym i abym cieszył się że BÓG jest moim OJCEM. OJCEM czyli kimś najbliższym. Kimś kto troszczy się stale o mnie, opiekuje się mną, pomaga mi, pociesza, wychowuje i zaprowadzi niezawodnie do swojego domu w Nowym Jeruzalem. 
Niech PAN JEZUS usunie przyczyny, korzeń złych stanów tych osób które proszą o modlitwy. ON doskonale zna przyczyny i może je usunąć tak że człowiek będzie prawdziwie wolny.

Proszę też o modlitwy za Arka - to człowiek z Puław któremu w ostatnim czasie mówię o JEZUSIE - niech PAN JEZUS zbawi GO, da MU nowe serce i aby rozgłaszał moc, chwałę i miłość JEZUSA. Obyśmy byli braćmi w JEZUSIE i JEGO sługami-niewolnikami w każdym czasie - na śmierć i życie.

Proszę też o modlitwy za dwoma chłopakami z organizacji Świadków J. z którymi już dwukrotnie rozmawiałem. Oby poznali JEZUSA takim jakim prawdziwie jest - oby mieli z NIM osobistą relację, społeczność której nie mają w obecnym czasie bo uznając Jezusa za stworzenie nie mogą mówić do NIEGO, nie mogą z NIM rozmawiać i mieć żywego zaufania. Oby poznali prawdziwego JEZUSA i poszli za NIM. Oby byli świadkami Żywego PANA panów, JEZUSA BOGA PRAWDZIWEGO - 1 list Jana 5:20 a nie świadkami organizacji i strażnicy. Oby głosili JEZUSA i prawdziwą Ewangelię Łaski a nie organizację i jej nauki gdzie "Jezus" to tylko pewien slogan. Oby byli moimi, naszymi braćmi w JEZUSIE o obyśmy jeszcze razem mogli głosić ludziom w Puławach i innych miejscach gdzie PAN zechce - JEZUSA jako PRAWDZIWEGO BOGA który może i chce zmienić nasze życie, myślenie, może zabrać różne złe rzeczy, grzechy a w zamian dać prawdziwy pokój i : " miłość, radość, pokój, cierpliwość, życzliwość, dobroć, wiara; Łagodność, powściągliwość " - Galacjan 5 rozdział. 

               Chwała BOGU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28 .... Charis2007@wp.pl ... 09.09.2018 Puławy , Dominik



3 komentarze:

  1. Witam, jakiś rok temu pisałam do Ciebie o modlitwę w kwestii wyjścia z myśli homoseksualnych /może nie erotycznych, ale ogólnie "miłosnych" / względem pewnej kobiety (jeśli to czytają osoby homoseksualne to proszę was nie irytujcie się na mnie, nie chcę nikomu nic nakazywać, ale sama źle się czułam z tymi skłonnościami) i niestety zgubiłam hasło do maila więc napiszę tutaj, że chciałabym poinformować, że dziś jestem już zupełnie wolna od myślenia w ten sposób o tamtej kobiecie oraz jestem w szczęśliwym związku z mężczyzną :) Dla Pana Jezusa naprawdę nie ma nic niemożliwego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, pamiętam były takie prośby i modlitwy. Chwała JEZUSOWI ZBAWCY. Skoro tak się stało to nie na darmo, ale wierzę że powinnaś podzielić się świadectwem Bożego uwolnienia. Przemyśl sobie to i jeśli PAN cie przekona aby opisać Jego działanie, uwolnienie to wyślij to do mnie a ja jak PAN pozwoli to zamieszczę to na blogu. Oczywiście nie musisz pisać swoich danych osobowych. Ogólnie nie chowajmy talentów w ziemi, niech lampy będą na świeczniku.

      ps - dziękujmy za uwolnienia jakich dokonał i dokonuje Jezus w nas, ale i prośmy PANA aby umacniał nas dalej w swojej łasce i strzegł abyśmy nie powrócili do starych rzeczy, ale abyśmy czuli do nich obrzydzenie tak jak BÓG, a miłowali sprawiedliwość jak Jezus. Nie czujmy się mocni sami w sobie, bo mocni jesteśmy tylko dzięki działaniu Zbawiciela.
      Nie polegajmy na swoich siłach jak Piotr który twierdził że się nie zaprze Chrystusa ale upadł bo właśnie polegał na sobie a nie na Zbawicielu.

      Pozdrawiam i wszelkich Jezusowych błogosławieństw dla ciebie siostro na wąskiej drodze pełnienia woli Bożej, dominik

      Usuń
    2. Chwala Panu! Nie Bog ma cie w swojej opiece - asia

      Usuń