poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Jezus Chrystus jest Nieomylny i Doskonały część 2 - pewna historia z Polski


Dzisiaj chyba zakończyłem kolejny etap pielgrzymki - złożyłem wymówienie z pracy z powodu słabej ręki która trochę męczy się nawet przy pisaniu na komputerze. Kilka miesięcy temu ręka zaczęła mi się przesilać w pracy, ale w marcu PAN JEZUS poprzez różne osoby sprawił że dostałem należną rentę. Ufam MU że ma wszystko pod kontrolą, a ja zamiast zamartwiania się, lękania - chcę trwać w społeczności z NIM, z OJCEM i szukać ICH KRÓLESTWA, postępować w sprawiedliwości według woli Bożej.

część 1 : "Jezus Chrystus jest nieomylny - pewna historia z Chin " - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/04/jezus-chrystus-jest-nieomylny-pewna.html

"Dlatego mówię wam: Nie troszczcie się o wasze życie, co będziecie jeść albo co będziecie pić, ani o wasze ciało, w co będziecie się ubierać. Czyż życie nie jest czymś więcej niż pokarm, a ciało niż ubranie? (26) Spójrzcie na ptaki nieba, że nie sieją ani nie żną, ani nie zbierają do spichlerzy, a jednak wasz Ojciec niebieski żywi je. Czy wy nie jesteście o wiele cenniejsi niż one? (27) I któż z was, martwiąc się, może dodać do swego wzrostu jeden łokieć? (28) A o ubranie dlaczego się troszczycie? Przypatrzcie się liliom polnym, jak rosną; nie pracują ani nie przędą. (29) A mówię wam, że nawet Salomon w całej swojej chwale nie był tak ubrany, jak jedna z nich. (30) Jeśli więc trawę polną, która dziś jest, a jutro zostanie wrzucona do pieca, Bóg tak ubiera, czyż nie tym bardziej was, ludzie małej wiary? (31) Nie troszczcie się więc, mówiąc: Cóż będziemy jeść? albo: Co będziemy pić? albo: W co się ubierzemy? (32) Bo o to wszystko poganie zabiegają. Wie bowiem wasz Ojciec niebieski, że tego wszystkiego potrzebujecie. (33) Ale szukajcie najpierw królestwa Bożego i jego sprawiedliwości, a to wszystko będzie wam dodane. (34) Dlatego nie troszczcie się o dzień jutrzejszy, gdyż dzień jutrzejszy sam się zatroszczy o swoje potrzeby. Dosyć ma dzień swego utrapienia." - Mateusz 6:25-34

Jakoś rano zasmuciłem się tym że składam wymówienie z pracy, człowiek nie lubi zmian, boi się ich - ale jako dziecko BOŻE wiem że moje życie, moja przyszłość są w najlepszych rękach - rękach WSZECHMOGĄCEGO STWÓRCY więc tak jak Psalmista mogę zadać sobie pytanie i wskazać właściwy kierunek : "Dlaczego się smucisz, moja duszo, i czemu się we mnie trwożysz? Zaufaj Bogu, bo jeszcze będę go wysławiał za jego zbawcze oblicze. 6 Mój Boże, smuci się we mnie moja dusza, dlatego wspominam cię z ziemi Jordanu i Hermonu, z góry Misar. 7 Przepaść przyzywa przepaść szumem twoich upustów; wszystkie twoje fale i nawałnice przewalają się nade mną. 8 Lecz we dnie PAN udzieli mi swego miłosierdzia, a w nocy będzie we mnie jego pieśń i moja modlitwa do Boga mego życia." - Psalm 42 ___________ "Czemu się smucisz, moja duszo, i czemu się we mnie trwożysz? Zaufaj Bogu, bo jeszcze będę go wysławiał, gdyż on jest zbawieniem mego oblicza i moim Bogiem." - Psalm 43  , "Źródło prawdziwej siły tylko w bezgranicznym zaufaniu Wszechmogącemu Jezusowi" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/04/zrodo-prawdziwej-siy-tylko-w.html
Gdy wracałem po rozwiązaniu umowy o pracę przy moście nad Wisłą spotkałem stado wróbli które zajadały coś z trawy, spod drzewa i PAN mi przypomniał : "Czy nie sprzedają dwóch wróbli za pieniążek? A jednak żaden z nich nie spadnie na ziemię bez woli waszego Ojca. 30 Nawet wszystkie włosy na waszej głowie są policzone. 31 Nie bójcie się więc, jesteście cenniejsi niż wiele wróbli." - Ewangelia Mateusza 10:29-31 - STWÓRCA troszczy się o ptaki np wróble, karmi je - więc o ile bardziej o mnie się troszczy, opiekuje się mną i nigdy nie zostawi bez pomocy, nie zostawi mnie samego - bo jestem JEGO umiłowanym dzieckiem ..... "Potem powiedział do swoich uczniów: Dlatego mówię wam: Nie troszczcie się o wasze życie, co będziecie jeść, ani o ciało, w co będziecie się ubierać.23 Życie jest czymś więcej niż pokarm, a ciało niż ubranie. 24 Przypatrzcie się krukom, że nie sieją ani nie żną, nie mają spiżarni ani spichlerza, a jednak Bóg je żywi. O ileż cenniejsi jesteście wy niż ptaki! 25 I któż z was, martwiąc się, może dodać do swego wzrostu jeden łokieć? 26 Jeśli więc najmniejszej rzeczy nie możecie uczynić, czemu troszczycie się o inne?" - Łukasz 12:22-26 
Żadne wróble, żadne ptaki, żadne zwierzęta nie są dziećmi BOŻYMI. Niezbawieni w JEZUSIE ludzie te nie są dziećmi BOŻYMI, a ja zbawiony dzięki łasce JEZUSA - jestem dzieckiem BOŻYM więc nie chcę się zamartwiać, smucić. Ważne umysł, serce skierować nie na sienie, problemy itd - ale skierować na ZBAWCĘ, na OJCA i zaufać IM że mają wszystko pod kontrolą, wiedzą co robią i ICH plan jest doskonały : "A wiemy, że wszystko współdziała dla dobra tych, którzy miłują Boga, to jest tych, którzy są powołani według postanowienia Boga." - Rzymian 8:28 - wszystko a więc i utrapienia, uciski, doświadczenia, bolesne rzeczy - BÓG potrafi je obrócić ku dobru i przez nie umacniać nas : " Silniejszy od strongmanów metamorfoza dekady część 2 - wzrost mięśni wiary wzrost duchowej siły" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/07/silniejszy-od-strongmanow-metamorfoza.html

Te wróble robiły swoje - nie zamartwiały się ale ochoczo szukały jedzenia. Ja jako dziecko BOGA też mam się nie zamartwiać, ale wpierw mam szukać i to ochoczo Królestwa Bożego, a z pozostałymi rzeczami PAN dobrze się zajmie, poprowadzi, pokieruje.
"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 4 - praca w chłodni po amputacji ręki" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/12/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus.html

                                                                          serce od starszej pani

Kilkaset metrów dalej podeszła do mnie nieznajoma starsza pani i powiedziała mi, że chciałaby mi coś dać. W ręku miała serce - chyba wyhaftowane. Ogólnie sama je zrobiła. Ucieszyłem się jej gestem. PAN JEZUS dał się obudzić - dał kolejny dzień, ale nie spodziewałem się, na myśl mi nie przyszło że ktoś mi da wyhaftowane własnoręcznie serce i powie kilka dobrych słów przy tym. JEZUS jest BOGIEM CUDÓW - ON może uczynić miliardy rzeczy które nie przychodzą nam nawet na myśl, więc dobrze i wspaniale ufać MU bezgranicznie w każdy czas.

Nie miałem nic co mógłbym też dać tej pani, ale mogłem odwdzięczyć się dobrymi JEZUSOWYMI słowami. Powiedziałem jej po krótce o swoim wypadku, o swojej adopcji, o tym jak JEZUS ŻYWY BÓG mnie zbawił, jak prowadzi, umacnia. Zachęciłem ją aby czytała Biblię, powiedziałem jej że nie jestem rzymskim katolikiem i dlaczego nie jestem. Zgodziła się przynajmniej z częścią moich argumentów. Podziękowałem jej za jej miły gest, za to serduszko - ciepło z uśmiechem pożegnaliśmy się. Proszę was o modlitwy za tą kobietą aby służyła ZBAWCY a nie rzymskokatolickiej korporacji. Aby znała, trzymała się BIBLIJNEJ DOBREJ NOWINY - DROGI ZBAWIENIA.
To serce od tej nieznajomej pani akurat w dzisiejszy dzień, to dla mnie przypomnienie od ZBAWCY : "jestem z tobą bo jesteś moim dzieckiem - wszystko jest pod kontrolą,kocham cię". -  Nie słyszałem takich słów dzisiaj swoimi uszami, ale przecież taki przekaz wypływa z natchnionej, nieomylnej Biblii do zbawionych ludzi 😊😊😊😊😊
                                                                          90-latek i pani z przystanku

Dalej idąc spotkałem pewnego znajomego 90-latka. Kilka razy z nim już rozmawiałem. Mimo swojego wieku jest dość sprawny fizycznie i umysłowo. Też od niego usłyszałem kilka dobrych słów. Powiedziałem mu coś w stylu, że gdy ufam ZBAWICIELOWI to nie muszę się zamartwiać, lękać bo ON mnie nie zostawi nigdy. Powiedział że idzie na obiad, więc powiedziałem : "smacznego i do widzenia".

Dalej kilkaset metrów dalej na przystanku podszedłem do dwóch starszych pań które na nim siedziały. Spytałem czy jak nie przeszkadzam to czy mogę im zająć chwilkę, bo chciałem coś im powiedzieć. Jedna powiedziała że nie chce słuchać, ale druga powiedziała żebym mówił. Opowiedziałem jej o wypadku, o tym jak w ZBAWICIELU mam siłę, jak ON w ogóle mnie zbawił. Ta pani wyjęła portfel i daje mi pieniądze. Ja jej mówię że nie mogę wziąć nic od niej, bo mam rentę - mam co jeść, gdzie mieszkać, nic mi nie brakuje. Podziękowałem jej za chęć pomocy, ale powiedziałem aby zamiast mi - to żeby dała te pieniądze komuś naprawdę potrzebującemu. Zachęcałem ją do zawierzenia swojego życia Zbawcy i służenia JEMU. Zachęcałem do czytania Biblii mówiąc jej że nie jestem ŚJ, ale i nie jestem rzymskim katolikiem.
Skoro niedoskonali ludzi, ludzie nie znający mnie - dają mi jakieś wyhaftowane serduszka, chcą mi dać pieniądze - to miliardy, nieskończenie bardziej jest i będzie ze mną JEZUS ŚWIĘTY BÓG MIŁOŚCI który jako człowiek podczas kenozy umarł za mnie i uczynił mnie umiłowanym dzieckiem BOŻYM. "Miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część 8 - OJCIEC DOSKONAŁY "nie zostawię was sierotami" Jn 14:18 " - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html
Z jednej strony koniec pracy w chłodni - przynajmniej na jakiś czas, ale z drugiej strony wiem że JEZUSOWY PLAN jest doskonały. ON ma i mieć zawsze będzie pod kontrolą. Nie mam prawa do lękania się, nie ma powodów do smucenia się. PAN JEZUS rozwiał mi te poranne smutki. Zakończył się pewien etap pielgrzymki, a teraz PAN prowadzi na jakiś nowy obszar. Tak jak Izraelici szli z jednego miejsca do drugiego nie wiedząc gdzie i na jak długo LOGOS BÓG ich gdzieś poprowadzi - tak i ja nie znam szczegółów co dalej w mojej pielgrzymce. Wiem jednak że JEZUS nie zabierze mi swojej manny, nie zostawi bez tego co potrzebne do życia pobożności. Obym tylko ufał MU bezgranicznie, żył dla NIEGO w posłuszeństwie pełniąc JEGO wolę, a wtedy w najgorszych czasach i okolicznościach będę silny bo ON będzie we mnie i ze mną ... "Badajcie samych siebie, czy jesteście w wierze, samych siebie doświadczajcie. Czy nie wiecie o samych sobie, że Jezus Chrystus jest w was? Chyba że zostaliście odrzuceni." - 2 Koryntian 13:5
Jeśli miałbym do wyboru - np pracę na granicy wytrzymałości fizycznej, a przy  tym na rezygnację np z pisania bloga, to wolę zrezygnować z pracy i pozostać na samej rencie. Mieszkam z rodzicami więc nie mam biedy, ale nawet gdyby rodziców kiedyś zabrakło, to PANA JEZUSA ZBAWCY i OJCA nikt mi nie zabierze. ONI zawsze będą ze mną bo mnie kochają, jestem ICH dzieckiem. 
Wybieram wpierw szukanie KRÓLESTWA BOŻEGO - np służbę blogową, a nie rezygnację z tego aby zdobyć nadmiar pieniędzy. "A mam nadzieję w Panu Jezusie, że wkrótce poślę do was Tymoteusza, abym został pocieszony, dowiedziawszy się, co się u was dzieje. 20 Nie mam bowiem nikogo o równych jemu myślach, który by się szczerze troszczył o wasze sprawy. 21 Bo wszyscy szukają swego, a nie tego, co jest Jezusa Chrystusa." - list do Filipian 2:19-21 -- "Obowiązek służby Chrystusowej i duchowa praca JEZUSOWA - moje blogowe posługiwanie" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/obowiazek-suzby-chrystusowej-i-duchowa.html

JEZUS WSZECHMOGĄCY BÓG może w razie konieczności dać mi tysiące innych prac, może dopomóc na miliardy sposobów - oby tylko ON i OJCIEC byli jedynym skarbem w naszych sercach. "Lepsza jest odrobina, którą ma sprawiedliwy, niż wielkie bogactwa wielu niegodziwych" - Psalm 37:16 ...... "Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 13sta - wojenna hiperinflacja znamię bestii i JEZUSOWE zaopatrzenie" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich_27.html
Proszę was o modlitwy za tymi wszystkimi osobami które spotkałem dzisiaj i które jeszcze spotkam dzięki łasce JEZUSA, aby to co usłyszą ode mnie było tym co chce PAN JEZUS im powiedzieć ku nawróceniu, zbawieniu, ku wieczności z NIM. Proszę o modlitwy za wszystkimi ludźmi z pracy - abyśmy byli rodziną JEZUSOWĄ - braćmi i siostrami poddanymi JEZUSOWI jako naszemu PANU, ZBAWICIELOWI którego wola dzieje się w naszym życiu ... "Przekręcane nauki JEZUSA - Prawdziwe biblijne znaczenie słów o zapieraniu się siebie i codziennym braniu niesieniu swojego krzyża. " - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/przekrecane-nauki-jezusa-prawdziwe.html
Jeśli będę pełnić wolę świętego Zbawcy i w pierwszej kolejności szukał Królestwa Bożego to wierzę że tak jak PAN obiecał dodane mi będzie to co potrzebne do życia. Nie wiem jak WSZECHMOGĄCY ZBAWICIEL tego dokona, ale wiem że dokona. Nie muszę rozumieć JEGO sposobów - wystarczy mieć przekonanie że to co obiecał uczyni. Zamiast zamartwiać się przyszłością, skupiać na sobie - to w zaufaniu chce być skupiony na TYM który mnie kocha i być skupiony na czynieniu tego co ON chce. Niewiara pisze beznadziejne scenariusze, ale wiara kieruje serce na BOGA MIŁOŚCI a miłość nie zostawi, nie porzuci ale pomoże, będzie blisko, pokieruje ...
 Zadanie na każdy czas :  bądź stale skupiony na JEZUSIE i na tym co zalecił, na pełnieniu JEGO woli w mocy JEGO obecności w nas a będzie pokój ducha, siła. Skupienie się na czymkolwiek poza JEZUSEM powoduje lęki, duchowy chaos, rozpacz, panikę itd ... JEGO PLAN jest doskonały więc trzeba MU bezgranicznie ufać i dziękować - nie ma co się smucić, trwożyć, zniechęcać.  Dziękuję PANIE JEZU za wszystko to uczyniłeś, co czynisz i co uczynisz jeszcze ze mną, w moim życiu. Dziękuję za rękę taka jaka jest - jeśli zechcesz możesz ją umocnić że będzie silniejsza niż kiedykolwiek. Uczyń BOŻE ŻYWY w swojej mądrości to co uznasz za najlepsze ze mną, ale udzielaj mi zawsze wiary - zaufania TOBIE abym się nie chwiał, nie trwożył ale ufał że wiesz co robisz bo jesteś NIEOMYLNY i nikt nigdy nie zmieni TWOICH doskonałych planów ... "Jezus Chrystus jest nieomylny - pewna historia z Chin " - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/04/jezus-chrystus-jest-nieomylny-pewna.html 
       Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 05.08.2019 Puławy , Dominik ........ "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 5 sam OJCIEC w Jezusie człowieku podczas kenozy" - http://mieczducha888.blogspot.com/2020/07/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html

2 komentarze:

  1. Wspaniały wpis! Pan Bóg jest dobry i wierze, że pomoże Ci przetrwać Dominiku!! I wierze w to, że ma dla Ciebie nowy rozdział. Wiem, że ten rozdział będzie dobry dla Ciebie! P.s ciesze się, że z taką determinacją głosisz Słowo Boże. Niech Ci Bóg błogosławi w każdym momencie życia i niech Cię prowadzi po Jego ścieżkach. Chwała Panu Jezusowi Chrystusowi!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję siostro/bracie ... wiedział przed urodzeniem co dopuści do mojego życia, więc wiem że będzie w tym wszystkim ze mną jako swoim dzieckiem. Wie co jest i będzie potrzebne do dalszego pełnienia JEGO woli, obym szukał jej i chciał ją pełnić. Wzajemnie wszelkich błogosławieństw JEZUSOWYCH ku pełnieniu JEGO woli. Pamiętajmy o sobie w modlitwach, aby nasza wiara-ufność nigdy nie ustała, ale tylko rosła
      ,

      Usuń