środa, 23 listopada 2016

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 10 pokonanie Goliata



wstawiłem niedawno nowy filmik na youtube z napisami i podkładem muzycznym : https://www.youtube.com/watch?v=lrmqsTSgboc https://www.youtube.com/watch?v=lrmqsTSgboc  : " Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów biedy chorób śmierci + napisy PL - mój komentarz "

w filmiku w napisach - zamieściłem taki tekst :

 Trwa duchowa wojna, inna niż ziemskie - demony, świat, stara natura chcą nas skalać grzechami.
Co by się nie stało na świecie, czy w twoim życiu - to zawsze ufaj wszechmogącemu Zbawicielowi - Jezusowi Chrystusowi.
Bez Niego nie wytrwamy, jesteśmy słabi - Ew. Jana 15:4

Ale w Nim, dzięki Niemu możemy w najgorszych nawet czasach być dalej uczniami - list do Filipian 4:13
Nie walczymy z ludźmi, nie oddawajmy złem za zło. Zło dobrem zwyciężamy, nienawiść miłością - Rzymian 12
Uczniowie Zmartwychwstałego byli i są zabijani, prześladowani, ale zło, grzech ich nie pokonuje - mają obietnice zmartwychwstania.
" Jeśli Bóg za nami, któż przeciwko nam? " - list do Rzymian 8:31 Uwspółcześniona Biblia Gdańska
" ja jestem z wami przez wszystkie dni " - Ewangelia Mateusza 28:20
" Nie bój się, tylko wierz! " - Marek 5:36 - ufaj zawsze PANU JEZUSOWI, a nigdy swemu sercu
" Czuwajcie, trwajcie w wierze, bądźcie mężni, umacniajcie się " - 1 Koryntian 16:13
" Przywdziejcie pełną zbroję Bożą, abyście mogli się ostać wobec zasadzek diabła " - Efezjan 6:12
" wierny jest Pan, który was utwierdzi i będzie strzec od złego " - 2 Tesaloniczan 3:3
Prawdziwa siła nie jest w mięśniach : "Dziękuję więc temu, który mnie umocnił, Chrystusowi Jezusowi, naszemu Panu " - 1 Tymoteusz 1:12
" Staczaj dobrą walkę wiary, uchwyć się życia wiecznego " - 1 list do Tymoteusz 6:12
"  I powiedział do niej Jezus: Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we mnie wierzy, choćby i umarł, będzie żył " - Jan 11:25
" Pan stanął przy mnie i umocnił mnie " - 2 Tymoteusz 4:17
" My zaś nie jesteśmy z tych, którzy się wycofują ku zatraceniu " - Hebrajczyków 10:39
Chrystus - Alfa i Omega jest Życiem, więc odchodząc od Niego oddalasz się od życia i wchodzisz na drogę śmierci, zatracenia
Emanuel cie nie opuści, to ty możesz JEGO opuścić : " Nie porzucę cię ani nie opuszczę " - Hbr 13:5
" Śmiało więc możemy mówić: Pan jest moim pomocnikiem, nie będę się lękał tego, co może mi uczynić człowiek " -Hbr 13:6
" Wszystkie wasze troski przerzućcie na niego, gdyż on troszczy się o was " - 1 Piotr 5:7
" Napisałem do was, młodzieńcy, bo jesteście mocni i słowo Boże w was mieszka, i zwyciężyliście złego" - 1 Jan 2:14
"Kto zwycięża świat, jeśli nie ten, kto wierzy, że Jezus jest Synem Bożym? " - 1 JAN 5:5
" Nic się nie bój tego, co masz cierpieć. Oto diabeł wtrąci niektórych z was do więzienia... Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci koronę życia " - Objawienie 2:10
" Ale oni zwyciężyli go przez krew Baranka i przez słowo swego świadectwa i nie umiłowali swojego życia – aż do śmierci " - Obj 12:11
zmartwychwstali uczniowie będą panować z Chrystusem 1000 lat - Obj 20:6 i będą z Nim i z Ojcem na nowej ziemi, gdzie nie będzie śmierci bólu, łez - Obj 21:4
" Choćbym nawet chodził doliną cienia śmierci, zła się nie ulęknę, bo ty jesteś ze mną " - Psalm 23:4
"Miej nadzieję w Panu! Bądź mężny i niech serce twoje będzie niezłomne! Miej nadzieję w Panu! " - Psalm 27:14
" Bądźcie mocni! A serce wasze niech będzie dzielne, Wy wszyscy, którzy macie nadzieję w Panu. " - Psalm 31:25
" (sprawiedliwy) Nie będzie się bał złej nowiny, jego serce jest stateczne, ufa PANU " Psalm 112:7
"  Mówcie do zaniepokojonych w sercu: Bądźcie mocni, nie bójcie się! " - Izajasz 35:4
"ci, którzy ufają Panu, nabierają siły " - Księga Izajasza 40:31
" Bóg nigdy nie porzuca prawego i nie podaje ręki złoczyńcom " - Księga Hioba 8:20
Kto pełni wolę Boża, zmartwychwstanie w niezniszczalnym, wspaniałym ciele. Będzie żył wiecznie - Mateusz 7:21, 1 Jan 2:17


=========================================================================
=========================================================================

mogłem jeszcze wspomnieć o tym wersecie : " To wam powiedziałem, abyście mieli pokój we mnie. Na świecie będziecie mieć ucisk, ale ufajcie, ja zwyciężyłem świat " - Ewangelia Jana 16:33 UBG

" Lecz dzięki Bogu, który nam zawsze daje zwycięstwo w Chrystusie " - 2  list apostoła Pawła do Koryntian 2:14a UBG

" Temu, kto zwycięży, dam jeść z drzewa życia, które jest pośrodku raju Boga " - Objawienie 2:7

" Bądź mocny, bądź odważny ...Pan sam pójdzie przed tobą i będzie z tobą. Nie zawiedzie i nie opuści cię; nie bój się więc i nie trwóż się! " - Księga Powtórzonego Prawa 31:7-8



Połóżmy 100 % zaufania, nadziei, oparcia w Zmartwychwstałym, wszechmogącym PANU. 
Natomiast 0 % - zero - zaufania, nadziei, oparcia w pieniądzach, w sobie, w innych ludziach, w materialnych rzeczach i w nikim i niczym innym. 100 % dla SYNA BOŻEGO, który jest z nami po wszystkie dni. 
Jeśli np 1 % zaufania, nadziei, oparcia położysz w ludziach, pieniądzach, w sobie itd to Chrystusowi odbierzesz ten jeden procent, a JEMU należy się 100 % i tylko 100 % - nawet promila mniej. 100 % dla NIEGO - Kto tak robi i będzie robił nie zawiedzie się, ale tacy ludzie będę w wielkiej mniejszości ........ " A Bóg, czy nie pomści krzywdy swoich wybranych, którzy wołają do niego we dnie i w nocy, chociaż długo zwleka w ich sprawie?
8 Mówię wam, że szybko pomści ich krzywdę. Lecz czy Syn Człowieczy znajdzie wiarę na ziemi, gdy przyjdzie? " - Łukasz 18:7-8 UBG


W nas nie ma żadnej siły, współczesny Goliat np diabeł czy świat gdyby nie CHRYSTUS pokonaliby nas. Ale trwając w ZMARTWYCHWSTAŁYM mamy zwycięstwo. Nawet gdyby ludzie nas zabili to trwając w CHRYSTUSIE mamy zwycięstwo. Nawet śmierć nie może nas pokonać - PAN wskrzesi swych uczniów jak zapowiadał, jak obiecał. Trwajmy w PANU - Ewangelia Jana 15:1-12.


http://mieczducha888.blogspot.com/2015/04/batach-ufac-w-kazdym-miejscu-czasie-i.html






3 komentarze:

  1. Bardzo dobre informacje ukazane w filmie. Tak że skryptu , nie widziałam jeszcze.Ja osobiście sama dla siebie stworzyłam podobną listę, są też inne podkreślone w mojej Biblii. Są to informacje pokrzepiajace. Większość ludzi albo myli, że Bóg sobie gdzieś tam siedzi na chmurce, może nawet ze św Mikołajem, a Bóg realnie może być z każdym, kto tego chce. Pokładają więc nadzieję w innych ludziach lub w jednej jedynej, też tak robiłam :-) aż kiedyś oczy się odmykaja. Albo nie. Gdy bym dalej pokladala nadzieję w tej osobie ,nie czytałam bym z tak ogromną przyjemnością Twoich wpisów.a była bym dalej niewolnikiem czkowieka, w którym pokladalam nadzieję zgodnie ze słowami"CZEMU BOWIEM KTOŚ ULEGA, TEGO NIEWOLNIKIEM SIE STAJE" 2:19 2 LIST PIOTR dotyczy to wszystkiego.
    No teraz mam sytuację , stają się nieprzyjaciółmi domownicy, ale przynajmniej już wiem o co chodzi. Niestety przyjaźń z tym światem i przyjaźń z Bogiem nie jest możliwa i jest to odczuwalne w własnym domu często. Inne dobre słowa to
    SPRAWIEDLIWI MYŚLĄ O TYM, CO PRAWE, LECZ RADY BEZBOŻNYCH SĄ ZWODNICZE.
    Bardzo pomaga w życiu, gdyż tylko jednego mam doradcę :-) nie słucham nikogo i nie mam problemów, rady są zwodnicze nawet te w tzw dobrej wierze.

    PONIEWAŻ ZACHOWAŁEŚ NAKAZ MÓJ, BY PRZY MNIE WYTRWAĆ, PRZETO I JA ZACHOWAM CIĘ W GODZINIE PRÓBY...
    Wers daje jednak nadzieję, że nie wszystkich dotknie ucisk, tak to rozumiem,

    KTO SIĘ BOI PANA, MA MOCNĄ OSTOJĘ, I JESZCZE JEGO DZIECI MAJĄ W NIEJ UCIECZKĘ.
    Wers daje nadzieję, że mój synek nie zbłądzi, niestety ale zły przykład z każdej strony, nadzieja tylko w Jezusie

    KLĄTWA PANA SPOCZYWA NA DOMU BEZBOŻNEGO, LECZ BŁOGOSŁAWI ON MIESZKANIU SPRAWIEDLIWYCH.
    Tak, ten werset myślę dużo tłumaczy zwłaszcza w sprawie polskich realiów, to chyba jeden z głównych dogmatów ewangelii sukesu, ale ma trochę sens.

    MIŁUJĘ TYCH, KTÓRZY MNIE MIŁUJĄ, A KTÓRZY MNIE GORLIWIE SZUKAJĄ, ZNAJDUJĄ MNIE.
    Wspaniałe słowa.

    "CZEMU BOWIEM KTOŚ ULEGA, TEGO NIEWOLNIKIEM SIE STAJE" 2:19 2 LIST PIOTR
    Tak, dobrze być niewolnikiem Jezusa.

    TAK MÓWI PAN: STRZEŻCIE SIĘ, JEŻELI WAM ŻYCIE MIŁE, A NIE NOŚCIE CIĘŻARÓW W DZIEŃ SABATU ...
    ?

    A GDY MNIE BĘDZIECIE SZUKAĆ, ZNAJDZIECIE MNIE. GDY MNIE BĘDZIECIE SZUKAĆ CAŁYM SWOIM SERCEM.

    JEDEN DAJE HOJNIE, LECZ JESZCZE WIĘCEJ ZYSKUJE; INNY NADMIERNIE SKĄPI I STAJE SIĘ TYLKO UBOŻSZY.


    NABYWAJ MĄDROŚCI, NABYWAJ ROZUMU! NIE ZAPOMINAJ SŁÓW MOICH UST I NIE UCHYLAJ SIĘ OD NICH!
    Czyli słowo Boże na codzień,

    ZAUFAJ PANU Z CAŁEGO SWOJEGO SERCA I NIE POLEGAJ NA WŁASNYM ROZUMIE!
    Idealny wers jak komuś głupie pomysły przychodzą do głowy.

    SPRAWIEDLIWEGO NIE SPOTKA ŻADNE ZŁO, LECZ BEZBOŻNI MAJĄ PEŁNO KŁOPOTÓW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj , http://mieczducha888.blogspot.com/2015/11/dlaczego-dekalog-nie-obowiazuje-sabat.html

      ,
      " KLĄTWA PANA SPOCZYWA NA DOMU BEZBOŻNEGO, LECZ BŁOGOSŁAWI ON MIESZKANIU SPRAWIEDLIWYCH." - źli bedą gorsi i będą sobie szkodzić, swoim rodzinom, będę generować wiele problemów, kłopotów. W sprawiedliwości dom sprawiedliwego idzie w górę - przynajmniej w dalszej sprawiedliwości, miłości, pokoju

      masz pozytywne przemyślenia, pozdrawiam w Chrystusie, dominik

      Usuń
  2. witaj , http://mieczducha888.blogspot.com/2015/11/dlaczego-dekalog-nie-obowiazuje-sabat.html

    ,
    " KLĄTWA PANA SPOCZYWA NA DOMU BEZBOŻNEGO, LECZ BŁOGOSŁAWI ON MIESZKANIU SPRAWIEDLIWYCH." - źli bedą gorsi i będą sobie szkodzić, swoim rodzinom, będę generować wiele problemów, kłopotów. W sprawiedliwości dom sprawiedliwego idzie w górę - przynajmniej w dalszej sprawiedliwości, miłości, pokoju

    masz pozytywne przemyślenia, pozdrawiam w Chrystusie, dominik

    OdpowiedzUsuń