wtorek, 25 lipca 2017

miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część 2 hyiothesia




Moja mama ma problemy z chodzeniem, dłuższym staniem a jednak gdy leżałem w śpiączce w Klinice Intensywnej Terapii, to potrafiła kilka godzin wystać nade mną i patrzeć się na mnie
        Skoro miłość upadłego człowieka w tym przypadku okazała się wielka, to jak wielka, niesamowita, wspaniała jest miłość PANA BOGA - przecież ON nie tylko jest źródłem miłości, ale jest miłością. Cała JEGO osoba, wszelkie działania JEGO wypływają z miłości i przepełnione są miłością. Doskonałą miłością. 

Skoro zależy nam - [ marnym robakom ] na dobru, zbawieniu, wieczności innych ludzi. To o ile bardziej PANU BOGU zależy na nich - a przecież między naszym dobrom i miłością a JEGO dobrem i miłością jest nieskończenie wielka przepaść. 

Po moim wypadku - bardzo dużo osób poszło i oddało dla mnie krew. Wiele z tych osób nie jest nawróconych i pewnie na oczy mnie nie widziało, ale przez znajomych itd okazali mi serce. O ile bardziej doskonały PAN JEZUS i BÓG OJCIEC są przy mnie, troszczą się o mnie, chcą mojego dobra, wieczności. Oni mnie kochają doskonałą miłością - oby coraz lepiej ją znać, cieszyć się nią i odwzajemniać.

" Lecz Bóg okazuje nam swoją miłość przez to, że gdy jeszcze byliśmy grzesznikami, Chrystus za nas umarł." - list apostoła Pawła do Rzymian 5:9 - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/dlaczego-bog-nie-przeszkodzi-szatanowi.html - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/dlaczego-bog-nie-przeszkodzi-szatanowi.html

http://mieczducha888.blogspot.com/2016/02/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/02/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html : Nie znam swoich biologicznych rodziców - porzucono mnie w szpitalu, po urodzeniu. Ale zostałem adoptowany i zawsze moi adopcyjni rodzice uważali mnie za swojego syna, a ja ich za swoich rodziców. Skoro oni upadli ludzi tyle miłości, dobra mi okazali to jak wielkie dobro i miłość okazuje mi OJCIEC WSZECHMOGĄCY przez którego również zostałem adoptowany do Bożej rodziny : " Patrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec, że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi. Dlatego świat nas nie zna, bo jego nie zna." - 1 list apostoła Jana 3:1 - patrzmy, obserwujmy, badajmy, prośmy o poznane tej miłości.


Adopcja przez BOGA to biblijna nauka. Ziemski król który adoptowałby sierotę z ulicy i uznałby go za prawowitego syna okazałby wielką miłość - ale to jest niczym w porównaniu z Bożą adopcją w Chrystusie - jakiej dostąpiliśmy dzięki łasce Bożej. Jesteśmy prawowiernymi synami, dziedzicami tego co przygotowane w doskonałym świecie. Chwała BOGU - nie tylko Stwórcy, ale przede wszystkim OJCU. 

Wszechmogący jest moi OJCEM, a ja jestem dzieckiem Wszechmogącego.  Rozumiecie ? Jestem uznawany, jesteśmy w Chrystusie uznawani za dzieci Wszechmogącego. On patrzy na nas z nieskończenie większą miłością, niż ziemski ojciec na swoje ziemskie dziecko. Ziemskie dziecko kocha ojca ziemskiego, ufa mu. A my wobec naszego Wszechmogącego OJCA mamy jaki stosunek, jakie podejście ?? 

" Gdyż nie otrzymaliście ducha niewoli, aby znowu się bać, ale otrzymaliście Ducha usynowienia [ HYIOTHESIA - strong 5206 ], przez którego wołamy: Abba, Ojcze! " - Rzymian 8:15 ............  " Patrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec, że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi. Dlatego świat nas nie zna, bo jego nie zna." - 1 list apostoła Jana 3:1


HYIOTHESIA - strong 5206 - adopcja, uczynienie synem 

Ziemscy rodzice nigdy nie dorównają BOGU OJCU. JEGO adopcja, JEGO miłość jest doskonała - PANIE JEZU objaw nam w pełni miłość OJCA i twoją miłość ... "  I poznać miłość Chrystusa, która przewyższa wszelkie poznanie, abyście zostali napełnieni całą pełnią Boga. " - Efezjan 3:19 Uwspółcześniona Biblia Gdańska 


część 1 : http://mieczducha888.blogspot.com/2017/03/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html



             pozdrawiam Dominik ...... Charis2007@wp.pl ......... 25.07.2017 Puławy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz