czwartek, 7 grudnia 2017

Świadectwo z Norwegii




" Czesc Dominik, dziekuje za wpis i oczywiscie za modlitwy za Hans Leo, jesli ktos tutaj zaglada to wiem ze pojawil sie wpis z prosba o modlitwe za chlopca. Spotkalam dzisiaj "przypadkiem" jego rodzicow, powiedzieli ze ostatnie badania wykazaly ze raka nie ma. Oni nawet nie wiedzieli ze jest grupka chrzescijan w Polce ktora modlila sie za ich synka. Gdy im to powiedzialam jego tata mial lzy w oczach, to jest take mocne uczucie ze jego tata uciekl do auta, mysle ze plakal. 
I na koniec jeszcze, chlopiec nie jest taki "slodki" i mily jaby moglo sie myslec o chorym dziecku, ze cierpienie go uszlachetnia. Widze ze jest troche samolubny, stronniczy ale... nasz Ojciec odpowiedzial na modlitwy i to nie do mnie nalezy osad tego chlopca i jego rodziny. To on decyduje o wszystkim o nam pozostaje zaufac mu w 100 procentach. Skad ja moge wiedziec kiedy przemowi mu do serca? nie moge...
Pozdrawiam wszystkich. " -- komentarz pojawił się pod tym wpisem z 5 grudnia : https://mieczducha888.blogspot.com/2017/12/kilka-kluczowych-pytan-do-chrzescijan.html 


_______________________________________________________________________________________________________

we wpisie z października była ta prośba o modlitwę m.in za tym chorym chłopcem z Norwegii : https://mieczducha888.blogspot.com/2017/10/obiecane-nowe-serce-i-woda-zywa.html - módlmy się dalej za tą rodziną, aby również duchowo byli uzdrowieni we krwi z grzechów, przychodząc nie do księdza, Marii, świętych ale wprost do ZBAWICIELA i BOGA JEZUSA CHRYSTUSA ... 


Chwała PANU JEZUSOWI !!! ... wierzę że czyni ON cuda cały czas, ale nie tak jak głosi charyzmania która ma pozory uzdrowień, pozory pobożności, pozory głoszenia Ewangelii, pozory owocu ducha, pozory posiadania ducha Bożego a w środku często szukanie własnej chwały, szukanie często popularności, rozgłosu, pieniędzy a uzdrowienia "charyzmanii" nie różnią się od uzdrowień z pogańskich religii - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/04/demony-moga-wywoywac-choroby-zwodnicze.html

Skoro tak się stało, że Hans Leo jest zdrowy to jest w tym wszystkim wyższy cel - ma to być znakiem dla kogoś, świadectwem aby przyszedł ze swoimi grzechami do PANA JEZUSA, uznał GO swoim PANEM i ZBAWICIELEM i dostał to co obiecał PAN : przebaczenie, nowe serce, nowego ducha, zbawienie itd ... 

Może chodzi o rodziców chłopca, więc śmiało głoś im JEZUSA CHRYSTUSA, trzeba im wyraźnie powiedzieć to imię, bo słowo BÓG dzisiaj jest rozumiane różnie. Może chodzi o jakichś innych ludzi np twojego męża, a może to ma być też dla mnie i ciebie znakiem znakiem ku zbudowaniu. Może chodzi o wiele osób ... PAN wie i niech odbierze chwałę z tego co się stało, ale my wykonujmy swoje zadanie : śmiało, w miłości Chrystusowej, w JEGO mądrości mówmy o Dobrym Zbawicielu grzeszników który nie chce religii ale serca człowieka, relacji, ufania MU, polegania na NIM ... ale wpierw grzesznik musi uznać że jest grzesznikiem i sam nic z tym nie zrobi, musi zrozumieć że bez Zmartwychwstałego jest w beznadziejnym stanie i zmierza na sąd Boży z powodu swych grzechów, bez Zbawcy zginie.

Może daj rodzicom chłopca - chociaż Nowy Testament - w podzięce PANU JEZUSOWI ... niech PAN JEZUS pokieruje tobą siostro, niech czyni z ciebie swoje użyteczne narzędzie, swojego świadka, światło w ciemnej Norwegii ... 


Módlmy się dalej za tym chłopcem, jego rodzicami i aby to co się stało dało do myślenia wielu ludziom i aby przyszli do Chrystusa, aby rodzice chłopca dziękowali codziennie PANU i mówili innym o NIM, aby byli światłem w Norwegii. 

PANIE JEZU ty i tylko TY sam odbierz chwałę z tego uzdrowienia. Otwórz oczy rodzicom chłopca i innym Norwegom aby mogli powiedzieć : " byłem ślepy a teraz widzę " , " byłem umarły w grzechach ale PAN JEZUS ożywił mnie ku sprawiedliwości, byłem zgubiony ale ON odnalazł mnie ". AMEN


       " Ja Pan, toć jest imię moje, a chwały mojej nie dam innemu, ani sławy mojej bałwanom rytym" - Księga Izajasza 42:8 Biblia Gdańska ... niech zawsze tylko PAN JEZUS odbiera chwałę, a nigdy ludzie ... AMEN. 


2 komentarze:

  1. A co jeśli ja nie czuję nic?Jestem wyzbyty z wszystkich ludzkich uczuć.Nie czuję gniewu,strachu,miłości,przyjemnośći. Totalnie NIC.Obcięli by mi nogi,ręce,rodzinę by mi wyrżnęli a ja bym się w ogóle tym nie przejął.Tylko siedzę i mogę nic nie robić przez całe dnie.NIE MAM ZUPEŁNIE ŻADNYCH STANÓW EMOCJONALNYCH typu dobry zły,humor po prostu nic.Stwierdzam ,że NIE MAM WOLNEJ WOLI bo nie mam żadnych uczuć i emocji.Nie mogę kochać ani nienawidzić.Nic nie jest dla mnie ważne dlatego ,że nic nie odczuwam.Tak mam od 12 roku życia a teraz mam 23.Moje pytanie w Biblii jest coś o ludziach w czasach ostatecznych i jest wymienione jest ,że będą bez uczuć ludzkich między innymi.Moje pytanie brzmi czy w tym fragmencie chodzi o takich ludzki jak ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjdź z tym do Zbawiciela. ON najtwardsze kamienne serce może zmienić na to wypełnione miłością, empatią, radością, miłosierdziem, itd .... potrzebujesz wody życia aby zacząć żyć, wydawać Chrystusowy owoc ... " Owocem zaś Ducha jest miłość, radość, pokój, cierpliwość, życzliwość, dobroć, wiara;23 Łagodność, powściągliwość " - Galacjan 5:22-23a

      , " Jezus jej odpowiedział: Gdybyś znała ten dar Boży i wiedziała, kim jest ten, który ci mówi: Daj mi pić, ty prosiłabyś go, a dałby ci wody żywej..... Odpowiedział jej Jezus: Każdy, kto pije tę wodę [ H2O ], znowu będzie pragnął.
      14 Lecz kto by pił wodę [ WODĘ ŻYWĄ ], którą ja mu dam, nigdy nie będzie pragnął, ale woda, którą ja mu dam, stanie się w nim źródłem wody wytryskującej ku życiu wiecznemu." - Ewangelia Jana 4 UBG

      ,

      Usuń