piątek, 30 listopada 2018

Żałoba - jak poradzić sobie po śmierci bliskiej osoby. Sprzedają nieskończony skarb za 80 złotych część 3


" Każdy z nas ma w swoim życiu wiele pytań na które nie znajduje odpowiedzi , ale takich pytań przybywa w trudnym i bolesnym dla nas czasie. Pytamy dlaczego, dlaczego?? i często nie dostajemy odpowiedzi.

Sam po wypadku miałem wiele pytań – dlaczego ?, po co ? ale zgłębianie tego nie przyniosło mi odpowiedzi a przynosiło tylko rozbicie, duchowy chaos. Pokój ducha, umocnienie przyszło gdy uchwyciłem się niezmiennej prawdy, że ŻYWY WSZECHMOGĄCY BÓG JEZUS jest doskonałą miłością i jest doskonale dobry. W NIM nie ma żadnego zła i żaden człowiek nie jest obojętny w JEGO oczach. Gdybyśmy byli obojętni w oczach Zbawiciela, gdybyśmy nic GO nie obchodzili to nie stałby się na 33.5 roku człowiekiem i nie poszedłby na krzyżową śmierć za nasze winy, grzechy wobec doskonale Świętego BOGA.   
                                                                                                                                        
" I JEZUS zapłakał ‘’ – Ewangelia Jana 11:35 - Gdy umarł Łazarz – przyjaciel Zbawiciela to Zbawca zapłakał z tego powodu i współczuł jego siostrom. Nasz ból, nasze łzy i cierpienia nie były i nie są obojętne BOGU JEZUSOWI dlatego też tylko w NIM jest prawdziwy pokój ducha, ukojenie którego przemijający świat nie może dać : ‘’ Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie ‘’ – Ewangelia Mateusza 11:28.         

        W upadłym świecie wszystko przemija, niszczeje, starzeje się i umiera dlatego tylko w Jezusie Wszechmogącym Bogu miłości i przebaczenia jest uwolnienie od depresji, beznadziei, lęków, grzesznych postępowań – doświadczyłem tego sam ok 10 lat temu i nawet po wypadku sprzed 2 lat i amputacji ręki mam pokój ducha, wieczną niezawodną nadzieję, mam BOGA jako doskonale mnie miłującego OJCA. Nie jestem doskonały ale ze swymi grzechami, brakami przychodzę do Zbawcy i ON mnie zmienia coraz bardziej i bardziej na swoje podobieństwo i tak będzie aż do śmierci. Tu na ziemi mam prawdziwy pokój ducha i z każdym dniem jestem bliżej spotkania twarzą w twarz z tak bardzo miłującym mnie Bogiem i Zbawicielem.

Gdy umiera nam bliska osoba to jedyną dobrą decyzją jest pójść tym bardziej za Wszechmogącym Jezusem bo jeśli zmarły jest zbawiony to my idąc za Jezusem również będziemy zbawieni  i prędzej czy później spotkamy się bliskim w raju i będziemy tam razem na wieki wieczne.                                                                    

Jest niezawodna obietnica zbawienia – „Bo jeśli ustami swoimi wyznasz, że Jezus jest Panem, i uwierzysz w sercu swoim, że Bóg wzbudził go z martwych, zbawiony będziesz” – list do Rzymian
Zmarli chrześcijanie – uczniowie Jezusa zmartwychwstaną : „Rzekł jej Jezus: Zmartwychwstanie brat twój. (24) Odpowiedziała mu Marta: Wiem, że zmartwychwstanie przy zmartwychwstaniu w dniu ostatecznym. (25) Rzekł jej Jezus: Jam jest zmartwychwstanie i żywot; kto we mnie wierzy, choćby i umarł, żyć będzie. (26) A kto żyje i wierzy we mnie, nie umrze na wieki. Czy wierzysz w to? (27) Rzecze mu: Tak, Panie! Ja uwierzyłam, że Ty jesteś Chrystus, Syn Boży, który miał przyjść na świat.” – Ewangelia Jana 11:23-27

„A to jest wola tego, który mnie posłał, abym z tego wszystkiego, co mi dał, nic nie stracił, lecz wskrzesił to w dniu ostatecznym. (40) A to jest wola Ojca mego, aby każdy, kto widzi Syna i wierzy w niego, miał żywot wieczny, a Ja go wzbudzę w dniu ostatecznym. ‘’ – Ew. Jana 6:39-40
„A jeśli się o Chrystusie opowiada, że został z martwych wzbudzony, jakże mogą mówić niektórzy między wami, że zmartwychwstania nie ma? (13) Bo jeśli nie ma zmartwychwstania, to i Chrystus nie został wzbudzony” – 1 list do Koryntian 15:12-13

Żywy BÓG JEZUS mówi i do nas dzisiaj: „nie bój się, pójdź za mną’’. Niech Zbawca da całej rodzinie swoje pocieszenie, swój pokój  i swoje wieczne wspaniałe obietnice.                      Dominik "

________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

Powyższy tekst napisałem i wydrukowałem dla rodziny po tym gdy zmarła pewna ciocia. 

  Czas szybko mija, a życie jest kruche - śmierć może nadejść w każdej chwili. Co dziennie umierają tak zdrowi jak i chorzy, młodzi i starzy, biedni i bogaci.

   Wybranie góra 70-80 lat życia dla grzeszenia, fałszywego korzystania z życia i złudnego zbierania wspomnień, które przeminą, a odrzucanie wspaniałej wieczności to tak jakby bezcenny, nieskończony skarb (życie wiecznie - nie 1000 lat, nie miliard lat, ale życie bez końca w nowych, niezniszczalnych ciałach z kochającym Bogiem wśród niewysłowionych wspaniałości) sprzedać za 70-80 złotych (70-80 lat życia)...... Marna to transakcja, ale m.in bunt i niewiara spowodowana umiłowaniem grzeszenia, pieniędzy i bezbożnego świata sprawia, że większość nienawidzi Jezusa Chrystusa lub gardzi Nim nie żyjąc z Nim w żywej, codziennej relacji, nie chcą być uczniami : "(świat) mnie nienawidzi, bo ja świadczę o nim, że jego uczynki są złe" - Ewangelia Jana 7:7 - Uwspółcześniona Biblia Gdańska ____ "...światłość[JEZUS] przyszła na świat, lecz ludzie bardziej umiłowali ciemność, bo ich uczynki były złe. (20) Każdy bowiem, kto źle czyni, nienawidzi światłości i nie zbliża się do światłości..."- Ewangelia Jana 3:19-20 Biblia Warszawska

" sprzedają nieskończony skarb za 80 złotych "http://mieczducha888.blogspot.com/2014/09/sprzedaja-nieskonczony-skarb-za-80.html
  Śmierć jest wszędzie wokół nas i dotyka jak wiemy wszystkich nawet chrześcijan, ale my uczniowie Zbawiciela mamy Cudownego Wszechmogącego Zbawiciela który pokonał śmierć, grzech i w swoim czasie sprawi że nie będzie już grzechu, nie będzie śmierci a ci którzy umarli w NIM zmartwychwstaną w nowych niezniszczalnych ciałach, będą nieśmiertelni. To jest pewne, niezawodne więc możemy mieć pokój ducha nawet w tym grzesznym świecie przemijania, starzenia się i śmierci.  Z każdym dniem bliżej spotkania twarzą w twarz z Bogiem Miłości którego jestem dzieckiem i bycie już na zawsze w tej bliskości w niewysłowionej rajskiej chwale. 
Gdy umiera nam bliska osoba to nie załamujmy się, nie upadajmy na duchu, nie odchodźmy od Chrystusa, nie miejmy jakichś żali czy gniewu na Jezusa że zmarła nam bliska osoba ale tym bardziej pójdźmy za Jezusem. Tym bardziej zaufajmy MU. Tym bardziej zawierzmy MU siebie, wszystko. Tym bardziej uchwyćmy się JEGO miłości, dobroci, świętości. Tym bardziej idźmy za NIM i tym bardziej mówmy innym o NIM i JEGO miłości, dobroci i tym bardziej okazujmy swoimi czynami JEGO miłość agape i świętą dobroć.

Jesteśmy tylko ludźmi więc normalne że nie zrozumiemy jeszcze tysięcy rzeczy które nadejdą w naszym życiu i na świecie. Jednak żeby nie popaść w jakieś frustrację z tego powodu, w jakieś rozbicie, gorycz, zniechęcenie, apatię, załamanie, depresje, rozbicie to trzeba bardzo prostego rozwiązania : zaufać, zawierzyć Zbawcy jak malutkie dziecko. Zaufać, zawierzyć JEGO doskonałej miłości agape, JEGO doskonałej dobroci. Zaufać i zawierzyć JEGO doskonałej mądrości, Wszechmocy, Wszechwiedzy i Absolutnie Suwerennej Władzy. Tak jak powiedział Zbawca że musimy stać się jak dzieci. Jako malutkie dziecko praktycznie niczego nie rozumiałem, ale bezgranicznie ufałem rodzicom. 
Gdy umiera nam bliska osoba a my przez to odchodzimy od Chrystusa, obrażamy się na NIEGO, gniewamy się, porzucamy GO - to robiąc tak robimy największą głupotę i największe zło sobie. Jeśli zmarły będzie w raju a my porzucamy Chrystusa to sami siebie skreślamy z grona zbawionych i nie będziemy w wiecznej chwale ani ze Zbawcą ani z tą bliską nam osobą która zmarła. Ponad to BOGU należy się i tak posłuszeństwo oraz miłość ponad miłość do wszelkiego stworzenia. " Kto miłuje ojca albo matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godny. I kto miłuje syna albo córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godny." - Ewangelia Mateusza 10:37
Nadejdą kiedyś bardzo ciężkie czasy na świecie w tym dla Kościoła Chrystusowego - dla nas uczniów, naśladowców i nawet gdyby się zdarzyło że nasi bliscy umrą czy zginą to mimo wszystko jak Hiob, jak inni biblijni bohaterowie wiary i tysiące chrześcijan na przestrzeni wieków którzy często tracili wszystko i wszystkich - mimo tego dalej ufali Zbawcy, Jego miłości i Jego dobroci - i my tak samo musimy iść dalej. Czy jest dobrze czy źle to mimo wszystko iść dalej za Zbawcą i w NIM mieć swoje oparcie, siłę, moc przez zaufaniu, zawierzenie MU i Jego miłości, dobroci. Mogą nadejść rzeczy, wydarzenia które sprawią że kompletnie nie będziemy niczego rozumieć z tego co się  dzieje. Wtedy mogą mnożyć się pytania dlaczego ?? dlaczego ?? dlaczego ja ?? dlaczego mnie to spotkało ?? po co to wszystko ?? - wtedy po prostu trzeba zaufać Chrystusowi a odrzucić wątpliwości swojego serca. Nasze serce jest zdradliwe i przewrotne i jako śmiertelnicy mamy malutkie, cząstkowe poznanie, nikłe zrozumienie - ale ALFA i OMEGA JEZUS - ON wie wszystko i wszystko ma pod całkowitą kontrolą więc nie musimy niczego wiedzieć, wystarczy oprzeć się na NIM. Zaufać JEGO niezmiennej miłości, dobroci, wszechwiedzy, suwerenności. 

Choćbym niczego nie rozumiał to chcę i tak bezgranicznie ufał ALFIE OMEDZE JEZUSOWI. ON mnie kocha i nigdy nie przestanie kochać więc chcę MU ufać choćbym niczego nie słyszał i niczego nie widział. PANIE JEZU błogosław nam w bezgranicznym zaufaniu TOBIE.

                                                             BÓG WSZELKIEJ POCIECHY

Mamy OJCA który jest BOGIEM POCIESZENIA, mamy JEGO SYNA który doskonale z własnego doświadczenia wie co to żałoba, łzy, strata bliskich osób więc trzymajmy się ICH przez wiarę. PAN obiecał że nikt nas nie wyrwie z JEGO ręki - nawet ewentualna śmierć bliskich osób. 
" Błogosławiony niech będzie Bóg i Ojciec naszego Pana Jezusa Chrystusa, Ojciec miłosierdzia i Bóg wszelkiej pociechy4 Który nas pociesza w każdym naszym utrapieniu, abyśmy i my mogli pocieszać tych, którzy są w jakimkolwiek ucisku, taką pociechą, jaką sami jesteśmy pocieszani przez Boga. 5 Jak bowiem w nas obfitują utrapienia Chrystusa, tak też przez Chrystusa obfituje nasza pociecha. " - 2 Koryntian 1:3-5 - pociesza swoje dzieci w każdym ich utrapieniu a więc i gdy są w stanie żałoby. 
"Płaczący Jezus - wojny kataklizmy cierpienia katastrofy - " Gdzie jest wasz BÓG ? " część 2 "http://mieczducha888.blogspot.com/2017/01/paczacy-jezus-wojny-kataklizmy.html
W Zbawcy jest wszelkie pocieszenie, współczucie, miłosierdzie i wszystko inne to co potrzebne w czasie żałoby : " Jeśli więc jest jakieś pocieszenie w Chrystusie, jeśli jakaś pociecha miłości, jeśli jakaś wspólnota Ducha, jeśli jakieś współczucie i miłosierdzie2 Dopełnijcie mojej radości, bądźcie tej samej myśli, mając tę samą miłość, będąc zgodni i jednomyślni;" - Filipian 1:1-2
" Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. (29) Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. " - Ewangelia Mateusza 11:28-29 Biblia Warszawska

A Bóg cierpliwości i pociechy ... " - Rzymian 15:5a

" A nie chcę, bracia, abyście byli w niewiedzy co do tych, którzy zasnęli, abyście się nie smucili jak inni, którzy nie mają nadziei. 14 Jeśli bowiem wierzymy, że Jezus umarł i zmartwychwstał, to też tych, którzy zasnęli w Jezusie, Bóg przyprowadzi wraz z nim. 15 Bo to wam mówimy przez słowo Pana, że my, którzy pozostaniemy żywi do przyjścia Pana, nie wyprzedzimy tych, którzy zasnęli. 16 Gdyż sam Pan z okrzykiem, z głosem archanioła i dźwiękiem trąby Bożej zstąpi z nieba, a zmarli w Chrystusie powstaną pierwsi. 17 Potem my, którzy pozostaniemy żywi, razem z nimi będziemy porwani w obłoki, w powietrze, na spotkanie Pana, i tak zawsze będziemy z Panem18 Dlatego pocieszajcie się wzajemnie tymi słowami." - 1 Tesaloniczan 4:13-18 

BÓG jako doskonale Dobry, jako TEN w którym nie ma najmniejszego nawet zła - nie jest autorem śmierci. Śmierć jest wrogiem i nastała gdy pierwszy człowiek Adam zgrzeszył - wtedy śmierć weszła na świat, ale Zbawiciel przez swoje doskonale święte życie - przez złożenie swojego bezgrzesznego życia za nasze grzechy, winy pokonał śmierć, zmartwychwstał i w przyszłości zniszczy ją. 

                                                            ŚMIERĆ - WRÓG którego nie będzie

Nie będzie śmierci, ona już przegrała. Kwestia tylko czas jak śmierci już nie będzie : " A ostatni wróg, który zostanie zniszczony, to śmierć. " - 1 Koryntian 15:26 ... " I otrze Bóg wszelką łzę z ich oczu, i śmierci już nie będzie ani smutku, ani krzyku, ani bólu nie będzie, bo pierwsze rzeczy przeminęły." - Objawienie Jana 21:4

http://mieczducha888.blogspot.com/2018/04/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html
Wiele osób jest złych na BOGA JEZUSA bo przypisują MU niesłusznie zło które dzieje się na świecie oraz choroby i śmierć. BÓG ŻYWY znany w SYNU nienawidzi zła, nienawidzi grzechu i nienawidzi śmierci, chorób i innych następstw grzechu. Skoro je nienawidzi to dlaczego ich nie usunie ?? Skoro je nienawidzi to dlaczego nie usunie zła i śmierci ?? - takie pytania zadają różni ludzie. Odpowiedź jest prosta : trwa czas łaski i Zbawca chce aby Jego zbawienie przyjęło jak najwięcej ludzi więc wstrzymuje się nadal ze swoim sądem nad światem. Ludziom przed globalnym potopem też dawał długi czas łaski aby się opamiętali, nawrócili, porzucili grzechy a zwrócili się do BOGA i żyli z NIM i dla NIEGO pośród miłości, sprawiedliwości z bojaźnią Bożą.
BÓG jest Wszechmogący, Miłosierny, Sprawiedliwy i Święty - w swoim czasie osądzi zło i usunie je. Do tego czasu daje czas łaski, jest możliwość uratowania się w Nowej ARCE jaką jest ŻYWY JEZUS CHRYSTUS ZBAWICIEL i PAN.
szatan, diabeł wykrzywia obraz BOGA znanego w JEZUSIE i przypisuje MU że ludzkość GO nic nie obchodzi, przypisuje MU że to ON jest winny zła i śmierci, przypisuje MU że to ON STWÓRCA jest winny upadku Adama i Ewy - ale to wszystko nieprawda. To ludzie pod wpływem szatana w swojej wolnej woli wybrali i wybierają źle co sprowadziło i sprowadza różne zło, katastrofy. Zamiast ze skruchą przyznać się : "to wszystko nasza wina" to zrzucają winę na BOGA i gniewają się na NIEGO, odrzucają GO a wielu GO nienawidzi : " To głupota prowadzi człowieka na manowce, a potem jego serce wybucha gniewem na Pana " - Księga Przysłów 19:3
BÓG PRAWDZIWY był, jest i na zawsze będzie tylko Dobry i Święty. Podbój Kanaanu, globalny potop, zniszczenie Sodomy i Gomory to były słuszne i sprawiedliwe JEGO sądy. ON daje łaskę i w swej miłości czeka cierpliwie na opamiętanie, porzucenie grzechu ale gdy ktoś tym gardzi to w końcu przychodzi sąd nad zło. W samym BOGU  nie ma żadnego zła - polecam przeczytać wszystkie trzy części - " dlaczego Bóg nie przeszkodził szatanowi w Edenie perfekcyjny plan część 3 - rozbity samochód "http://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/dlaczego-bog-nie-przeszkodzi-szatanowi.html
Jak wiele osób gdy im idzie dobrze, powodzi się nie dziękuję Jezusowi - nie dziękują nawet za jedzenie. A gdy coś im się stanie, coś stracą to mówią że BOGA nie ma, że JEZUS to bajki, że BÓG jest zły lub mówią że nie obchodzimy GO. Gdybyśmy BOGA nie obchodzili, gdyby nas nie miłował to nigdy SYN nie opuściłby nieba i nie przyszedł na ziemię jako człowiek - nie cierpiałby za nas, nie umarłby za nasze grzechy. Całe JEGO życie bezgrzeszne to było z miłości do nas aby dać nam możliwość ratunku, przebaczenia, zbawienia, przemiany w procesie uświęcenia.

Zamiast ciągle pytać dlaczego on umarł ?? dlaczego ona umarła ?? - ciągle rozgrzebywać to w umyśle - dlaczego ?? dlaczego ?? i dlaczego ?? - to lepiej powiedzieć : PANIE JEZU mój ZBAWCO nie wiem dlaczego on czy ona umarli akurat teraz i w taki sposób, ale mimo że nie wiem i niczego nie rozumiem to ufam CI, chcę ci dalej ufać. Mimo wszystko chcę ci dalej ufać dopomóż mi w tym. Spraw aby moja ufność ku Tobie nigdy nie ustała ale była coraz mocniejsza. Spraw ZBAWCO abym nigdy nie zwątpił w Twoją miłość, dobroć, wszechmoc i Twoje zbawienie, obiecane życie wieczne. Prowadź mnie PANIE tak jak TY uznasz za najlepsze.
  • Ty PANIE JEZU jesteś mądry a nie ja. 
  • Ty wszystko wiesz a ja niewiele wiem. 
  • Ty jesteś Nieomylny a nie ja. 
  • Ty jesteś Doskonale Dobry a nie ja. 
  • Ty jesteś Miłością a nie ja. 
  • Ty jesteś Wszechmogący a nie ja.
  • Ty jesteś STWÓRCĄ a ja tylko stworzeniem.
  • Ty jesteś nieomylnym Garncarzem a ja jestem tylko gliną w twoich rękach. 
  • Ty jesteś Prawdą a nie ja.
                                                               DZIĘKUJMY i doceniajmy łaskę 

Zamiast narzekać na BOGA, zamiast obrażać się na NIEGO, zamiast odchodzić od NIEGO - lepiej doceniać to co dał. Nic z tego co mieliśmy, mamy lub będziemy mieć nie należało się nam, nie należy się nam i nie będzie należało. Nasze istnienie i wszystko inne to tylko łaska Boża. Zamiast pytać dlaczego on czy ona już umarli ?? - lepiej i mądrzej dziękować JEZUSOWI za to że w ogóle to osoba zaistniało, dziękować że żyła ile żyła. Dziękowanie JEZUSOWI i OJCU oraz docenianie ICH łaski - to chroni nas przed narzekaniem, goryczą, załamaniem, frustracją, depresjami, szemraniem i innymi złymi stanami. Doceń co masz, pamiętaj że nic z tego ci się nie należy i za wszystko dziękuj - " charis - 11 tysięcy przeżytych dni "http://mieczducha888.blogspot.com/2015/01/charis-11-tysiecy-przezytych-dni.html
Hiob dobrze rozumiał czym jest łaska BOŻA - Hiob rozumiał że wszystko co ludzie mają i to że w ogóle ludzie istnieją to tylko łaska Boża więc nawet gdy stracił dzieci, zdrowie, majątek to nie odszedł od BOGA, nie obraził się na NIEGO. " Gdy ten jeszcze mówił, przyszedł inny i rzekł: Twoi synowie i twoje córki jedli i pili wino w domu swego najstarszego brata. (19) Wtem gwałtowny wicher zerwał się od pustyni i uderzył na cztery węgły domu, tak że on zawalił się na młódź i zginęli; uszedłem tylko ja sam, aby ci o tym donieść. (20) Wtedy Job powstał, rozdarł szaty i ogolił głowę; potem padł na ziemię i oddał pokłon, (21) i rzekł: Nagi wyszedłem z łona matki mojej i nagi stąd odejdę. Pan dał, Pan wziął, niech będzie imię Pańskie błogosławione. (22) W tym wszystkim nie zgrzeszył Job i nie wypowiedział nic niestosownego przeciwko Panu. " - Księga Hioba 1:18-22
Wątpliwości wyniszczają więc potrzeba zaufać PANU. Zaufanie a nie wiedza naszą siłą. Możemy nic nie wiedzieć ale jeśli będziemy szli w zaufaniu Zbawcy to przejdziemy mimo mroku niewiedzy dlaczego coś się stało. Gdy jest zaufanie to wątpliwości znikają i nie niszczą nas.
Nie mnóżmy pytań dlaczego, dlaczego, dlaczego ... ?? nie rozgrzebujmy niepotrzebnie pewnych rzeczy które są zakryte. Zamiast rozgrzebywać - po co ?? dlaczego ?? i tak dalej - to powinniśmy powiedzieć Zbawcy wprost o TYM i zawierzyć MU to wszystko - zawierzyć że gdy uzna za potrzebne, konieczne to w swoim czasie i na swój sposób da nam poznanie, zrozumienie dlaczego ktoś umarł, lub dlaczego stało się coś innego. Najważniejsze to ufać MU nawet w mroku niewiedzy.
Wiele rzeczy które wydają się nam potrzebne wcale takie nie są. Wiele odpowiedzi na różne pytania wcale nie jest nam potrzebna. Zbawca w swej Wszechwiedzy wie doskonale co i kiedy jest dla nas dobre i doskonale wie co jest dla nas złe, szkodliwe, niepotrzebne więc ufajmy, stańmy się jak dzieci. " Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze " - Izajasz 55:8-9
śmierci nie będzie, wszyscy zmarli zmartwychwstaną. Kto zawierzył za życia Zbawcy, kto przyjął Jego przebaczenie, zbawienie ten nawet jeśli umrze dzisiaj to powstanie nie na sąd potępienia, ale powstanie w nowym ciele aby być ze swym umiłowanym Zbawicielem i z OJCEM w ich królestwie, w ich przyszłym doskonałym świecie.
Najmądrzejszą rzeczą w życiu - w tym w obliczu śmierci naszych bliskich jest tym bardziej uchwycenie się Zbawcy który wziął na siebie karę nam należną, swoim świętym życiem zapłacił w całości - więc ufając MU że umarł i za moje winy, przestępstwa względem Prawa Bożego i oddając MU swoje życie rozpoczynam nowe życie z Chrystusem. PAN mówi : "pójdź za mną" no i wyruszam a ON czyni mnie swoim uczniem w ciągłym procesie uświęcenia, przemieniania na JEGO obraz. U mnie mimo amputacji ręki i różnych problemów jest coraz lepiej i lepiej bo z każdym dniem jestem bliżej spotkania twarzą w twarz z mym Zbawcą i z OJCEM Światłości więc z każdym dniem mocniejszy dzięki łasce Jezusowej :) :) :) 
Najgłupszą rzeczą w życiu jaką możemy zrobić i gdy umierają nasi bliscy - jest opuszczenie JEZUSA ZBAWICIELA, PANA który jest ŻYCIEM WIECZNYM. Wtedy niszczymy siebie i nawet jeśli nasz bliski zmarły będzie w raju to my opuszczając Zbawcę i Pana sami siebie potępiamy i sami siebie oddzielamy od Zbawcy i od tych którzy są i będą w NIM zbawieni.
Nawet gdyby wszyscy bliscy zmarli, nawet gdyby wszyscy ludzie się odwrócili ode mnie, nawet gdyby cały świat był przeciwko mnie - to mój Zbawiciel będzie po mojej stronie bo JEGO miłość i wierność są niewzruszone, niezawodne. Z NIM i w JEGO mocy której udziela można przejść przez wszystko i to w sposób czysty jako syn światłości a nie jak dzieci ciemności. Z JEZUSEM nigdy już sam. Mimo że kiedyś nadejdą bardzo ciężkie na uczniów Chrystusowych również w Polsce to po prostu ufajmy. 
Gdy oczekuję PANA - gdy tęsknie wyglądam spotkania z NIM to nawet jak przychodzi np jakaś wojna to nie lękam się, bo prawdziwa tęsknota wypływająca z miłości BOGA do mnie niszczy lęk przed śmiercią, umieraniem. Wiem że śmierć to jak sen -  zamknę oczy i przez brak świadomości nawet długie lata do zmartwychwstania miną jak chwilka więc śmierć jak mgnienie ok - zamknę oczy i otworzę je już w nowym ciele i usłyszę cudowne, pełne miłości przywitanie miłującego mnie Zbawiciela. Naprawdę ci którzy oczekują PANA - mają żywą tęsknotę za NIM nabierają siły nawet w najgorszych czasach i okolicznościach. Czy prawdziwie tęsknimy ?? - to jest dobre pytanie dla nas na każdy dzień. Czy chciałbym zamknąć oczy dziś i obudzić się już w nowym ciele przy zmartwychwstaniu i być już na zawsze z WSZECHMOGĄCYM PANEM JEZUSEM ?? Nie ważne z jakiego powodu miałaby nadejść dzisiaj moja śmierć - czy mam tęsknotę za PANEM ?? ... Izajasz właśnie o takiej żywej tęsknocie moim zdaniem mówi - pisząc o oczekiwaniu które daje nowe siły : " Ale którzy oczekują Pana, nabywają nowej siły; podnoszą się piórami jako orły, bieżą a nie spracują się, chodzą a nie ustawają." - Księga Izajasza 40:31 - gdy np wszyscy wokół są przerażeni, załamani wizją śmierci, to prawdziwie oczekujący - prawdziwie tęskniący  za PANEM mówi o możliwej śmierci : "może nareszcie dziś ostatni dzień pielgrzymki i otworzę oczy już w nowym ciele i nareszcie zobaczę mego Zbawcę i pośród JEGO miłości będę z NIM na zawsze w rajskiej chwale - w Nowym Jeruzalem" -- obyśmy mieli żywą, prawdziwą tęsknotę wypływającą przez miłość i zbawienie BARANKA -- " Boża weselna uczta a nie sąd potępienia - Mam już dzisiaj życie wieczne część 6 "http://mieczducha888.blogspot.com/2018/08/boza-weselna-uczta-nie-sad-potepienia.html
 Gdy jest ufność to nie ma wątpliwości, a gdy nie ma wątpliwości to nie ma lęków które wyniszczają. Nie bójmy się przyszłości - Absolutnie Suwerenny BÓG JEZUS ma całkowite panowanie nad wszystkim co się dzieje i co się jeszcze stanie. Skoro tak jest i gdy wiemy że nas kocha i nigdy nie opuści to idźmy dzielnie w zaufaniu oczekując chwalebnego spotkania przy przemienieniu/zmartwychwstaniu które nastanie jednak dopiero po wcześniejszym objawieniu się antychrysta - człowieka grzechu : " Jak antychryst oszuka wielu chrześcijan część 3 fałszywe pochwycenie " - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/06/jak-antychryst-oszuka-wielu-chrzescijan.html
" Błogosławieni wszyscy, którzy mu ufają. " - Psalm 2:9a ... " Składajcie ofiary sprawiedliwości i ufajcie PANU " - Psalm 4:5 .... " Ufajcie mu w każdym czasie " - Psalm 62:8a 

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html


"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 16 - binitarianizm w 1 liście i w 2 liście ap Jana oraz Comma Johanneum"  https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ...... Dominik Marzec ... Puławy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz