wtorek, 31 grudnia 2019

Przepis na duchowe zdrowie i wzrost w 2020 roku. Jedni coraz bliżej wieczności drudzy bliżej końca część 3


Jeśli dane nam będzie dożyć 1 stycznia 2021 roku to życzę sobie i wam w JEZUSIE BOGU ZBAWCY WSZECHMOGĄCYM abyśmy stale każdego dnia uśmiercali swoje "ja" - to co my chcemy, a wybierali stale codziennie wolę JEZUSA dla dla nas - to co ON chce a wtedy 1 stycznia 2021 roku będziemy mogli powiedzieć szczerze : "2020 rok to był mój jak dotychczas najlepszy duchowy rok. Jestem o wiele silniejszy w JEZUSIE, bardziej podobny do Chrystusa i obfitujący w owoc ducha i uświęcenie niż byłem w 2019 roku". 

"styczeń 2020 rok - głupie i mądre panny" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/12/styczen-2020-rok-gupie-i-madre-panny.html

"Nieśmiertelność o rok bliżej część 2 meta wieczności" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/06/niesmiertelnosc-o-rok-blizej-czesc-2.html

    Jeśli każdego dnia pełnimy wolę JEZUSOWĄ to pędzący czas, starzenie się nie są beznadzieją i zmierzaniem na Sąd BOŻY, ale są przybliżaniem się do spełnienia obietnicy chwalebnego ciała i rajskiej wieczności : " I świat przemija wraz z pożądliwością swoją; ale kto pełni wolę Bożą, trwa na wieki" - 1 list apostoła Jana 2:17.    Z każdym dniem bliżej cudownego nowego ciała i bycia w doskonałym nowym stworzeniu więc z każdym dniem mogę być duchowo silniejszy mimo przemijania tego ciała, mimo coraz bardziej grzesznego świata i coraz trudniejszych czasów : "Wiedząc, że ten, który wskrzesił Pana Jezusa, przez Jezusa wskrzesi także nas i postawi razem z wami. (15) Wszystko to bowiem dzieje się dla was, żeby obfitująca łaska, przez dziękczynienie wielu, rozmnożyła się ku chwale Bożej. (16) Dlatego nie zniechęcamy się, bo chociaż nasz zewnętrzny człowiek niszczeje, to jednak ten wewnętrzny odnawia się z dnia na dzień. (17) Ten bowiem nasz chwilowy i lekki ucisk przynosi nam przeogromną i wieczną wagę chwały; (18) Gdy nie patrzymy na to, co widzialne, lecz na to, co niewidzialne. To bowiem, co widzialne, jest doczesne, to zaś, co niewidzialne, jest wieczne. " - 2 Koryntian 4:14-18

"Ty też staniesz przed Chrystusem - jedni przed swym Panem i Zbawicielem reszta przed Sędzią" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/06/ty-tez-staniesz-przed-chrystusem-jedni.html

Codzienne wybory, wierność PANU ZBAWCY nawet w najmniejszych rzeczach sumują się i składają na jeden obraz. Jeśli stale postępujemy według woli PANA JEZUSA to wraz z upływem czasu będzie duchowy wzrost, duchowe dojrzewanie. Modlę się o siebie i innych chrześcijan abyśmy mieli mądrość aby wiedzieć co jest wolą PANA JEZUSA dla nas i abyśmy wybierali ją a nie swoje "ja", swoje pożądliwości.  "Dlatego i my od tego dnia, w którym to usłyszeliśmy, nie przestajemy za was się modlić i prosić, abyście byli napełnieni poznaniem jego woli we wszelkiej mądrości i duchowym zrozumieniu; (10) Abyście postępowali w sposób godny Pana, by podobać mu się we wszystkim, w każdym dobrym uczynku wydając owoc i wzrastając w poznawaniu Boga" - Kolosan 1:9-10 ______ "Proszę więc was, bracia, przez miłosierdzie Boże, abyście składali wasze ciała jako ofiarę żywą, świętą, przyjemną Bogu, to jest wasza rozumna służba. (2) A nie dostosowujcie się do tego świata, ale przemieńcie się przez odnowienie waszego umysłu, abyście mogli rozeznać, co jest dobrą, przyjemną i doskonałą wolą Boga" - Rzymian 12:1-2
Zamiast np godziny telewizji wybieram modlitwę lub czytanie Biblii. Zamiast spędzaniu czasu na tysiąc własnych sposobów według pożądliwości, chcę zapierać się siebie i szukać woli PANA JEZUSA a gdy PAN mi ją objawi to wybrać ja na przekór sobie, światu. Zdrowe duchowe życie składa się z Jezusowych dobrych wyborów z których składa się każdy dzień, tydzień, miesiąc, rok. Przez mądre wybory zgodne z wolą ZBAWCY dla nas będziemy wrastać, ale wybierając to co my chcemy, to co promuje świat, różni fałszywi nauczyciele i różne zwiedziony kościoły - będziemy mieli złe duchowe stany. Zamiast wzrostu będzie stanie w miejscu lub kurczenie się. Módlmy się o mądrość aby wiedzieć co chce dla nas PANA JEZUS, co ON chce abyśmy czynili i wykonujmy to co chce abyśmy czynili - "gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 3 - thelema prawdziwa mądrość" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/05/gaszenie-ducha-powod-sabosci-duchowej.html
Nikt tego za nas nie zrobi, to my indywidualnie musimy szukać wprost u PANA JEZUSA co jest JEGO wolą dla nas. Dla mnie JEGO wola może być inna niż dla was, a wasza inna niż dla mnie więc nie możemy małpować po kimś, nie polegać na ludziach ale wprost PANA stale pytać co ON chce żebyśmy czynili, jak mamy żyć według JEGO woli.  " Naucz mnie czynić twoją wolę" - Psalm 143:10a.  "gaszenie Ducha powód słabości duchowej chrześcijan część 6 - ludzie dwoistego umysłu Jakub 4:8-9" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/gaszenie-ducha-powod-sabosci-duchowej_25.html

Mamy często różne wybory w życiu np rodzinnym, zawodowym i nie wiemy co wybrać bo nie mamy w danej kwestii jasnej odpowiedzi PISMA więc jak dobrze pamiętać że jest CUDOWNY DORADCA JEZUS który jest NIEOMYLNYM DORADCĄ i prosić GO, powierzać mu daną rzecz i cierpliwie czekać aż jakoś na swój BOŻY sposób na pewno nam doradzi, odpowie.

  Dziękuję ZBAWCO że nie muszę dołować że jestem rok starszy, ale cieszyć się obiecanym życiem wiecznym ... "jedni coraz bliżej końca drudzy bliżej wieczności część 2 - najważniejsze pytanie życia " - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/01/jedni-coraz-blizej-konca-drudzy-blizej.html
Nawet jeśli mielibyśmy umrzeć w 2020 roku to pełniąc wolę JEZUSOWĄ mamy wieczność zabezpieczoną, zagwarantowaną przez obietnicę zmartwychwstania w chwalebnym ciele i bycia następnie w domu OJCA. Pełnienie woli JEZUSOWEJ jest ważniejsze niż miliardy dolarów, niż najwspanialsza żona/mąż czy dzieci, ważniejsze niż fizyczne zdrowie i wszystkie inne rzeczy. Ten cały świat przeminie, nasze obecne ciało przeminie ale kto pełni wolę JEZUSOWĄ ten będzie duchowo rozkwitał, będzie światłością świata i tym który przynosi 100krotny dobry owoc oraz będzie w wieczności po zmartwychwstaniu - " Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 5 psyche strong grecki 5590 " - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijna-prawda-o-zyciu-po_26.html
"Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 4 - nephesh strong 5315" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijna-prawda-o-zyciu-po_25.html

Ludzie często mówią : "życzę ci zdrowia bo to jest najważniejsze". Taka mowa nie jest prawdziwa bo gdyby fizyczne zdrowie było najważniejsze wtedy zmarli chrześcijanie nie mieliby nadziei wieczności, nasze życie nie miałoby sensu. Najważniejsze jest pełnić wolę BOŻĄ a wtedy nawet jeśli mamy śmiertelną chorobę i umieramy na nią to zmartwychwstaniemy w nowych niezniszczalnych chwalebnych ciałach. Najlepsze co możemy życzyć innym to żeby pełnili wolę PANA JEZUSA bo to przynosi chwałę JEMU oraz OJCU i dla tych ludzi jest dowodem bycia zbawionymi ... "Nie każdy, kto mi mówi: Panie, Panie, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto wypełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie. (22) Wielu powie mi tego dnia: Panie, Panie, czyż nie prorokowaliśmy w twoim imieniu i w twoim imieniu nie wypędzaliśmy demonów, i w twoim imieniu nie czyniliśmy wielu cudów? (23) A wtedy im oświadczę: Nigdy was nie znałem. Odstąpcie ode mnie wy, którzy czynicie nieprawość" - Mateusz 7:21-23  "JEZUSOWY proces uświęcenia - poddawanie się Zbawcy albo uparte życie w grzechu i pożądliwościach" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/jezusowy-proces-uswiecenia-poddawanie.html
Lepiej umrzeć np na raka czy inne śmiertelne choroby ale w stanie pełnienia woli JEZUSOWEJ, niż umrzeć jako np 100 latek w super-zdrowiu ale jako ten który nie pełni woli JEZUSOWEJ - "athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 2 - Wyjście z kompleksów i ochrona przed nimi" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html
                                                                        2 styczeń 2020

2 stycznia 2020 roku mam komisję rentową w ZUS-ie więc chciałem was prosić o modlitwy w tej sprawie abym przede wszystkim był dla lekarza orzekającego i innych ludzi dobrym świadectwem PANA JEZUSA BOGA ŻYWEGO. Abym w mądrości PAŃSKIEJ dał dobre świadectwo w prawdzie i świętym postępowaniu. Oby lekarz orzecznik dostał mądrość od PANA JEZUSA ku prawidłowej, sprawiedliwej ocenie mojej osoby. Aby to co orzeknie było sprawiedliwe.

Nie mam ręki po wypadku. Nie mam matury. Nie mam żadnego zawodu ale tylko liceum. Nie mam pracy na obecną chwilę, ale jestem spokojny. Nie boję się tej komisji bo nie pokładam nadziei, zaufania w pieniądzach, w ZUS-ie i ludziach ale w w ŻYWYM BOGU JEZUSIE który wraz ze swoim OJCEM jest ze mną i nigdy mnie nie porzuci, nie zostawi samego, nie przejdzie obojętnie wobec mnie.

Nie mam ręki, zawodu, wielkich szkół ale mam zbawienie, jestem dzieckiem BOŻYM, mam obietnice zmartwychwstania w chwalebnym ciele a to nieskończenie więcej niż najlepsze fizyczne zdrowie, niż największe tytuły naukowe i ludzkie zdolności. Jestem umiłowanym dzieckiem WSZECHMOGĄCEGO STWÓRCY którego miłość jest doskonała a moc nie ma końca. Na miliardy sposobów mi pomoże, uratuje, wzmocni nawet w najgorszych czasach więc nie boję się tej komisji Zusowskiej, nie stresuję się, nie denerwuję itd. To wszystko dzięki łasce PANA JEZUSA który daje mi wiarę, daje mi swój obiecany pokój ducha. Lepiej być najbiedniejszym człowiekiem ale jako dziecko BOŻE, niż być najbogatszym człowiekiem a nie mieć zbawienia - nie być dzieckiem BOŻYM.

Nawet jeśli wszyscy ludzie by się odwrócili ode mnie, nawet gdyby nastały najgorsze totalitarne czasy to PAN JEZUS i OJCIEC nigdy mnie nie zostawią, nie porzucą, nie zapomną o mnie, nie przejdą obojętnie, nie wzgardzą mną. Doskonale mnie miłują więc przez zaufanie wobec mojego PANA JEZUSA ZBAWCY patrzę spokojnie w przyszłość i nie lękam się najgorszych wydarzeń na świecie czy zmian w moim dalszym życiu. PAN WSZECHMOCNY ma wszystko pod kontrolą, nie myli się, czyni wszystko doskonale więc jako umiłowane dziecko JEZUSOWE nie boję się, nie trwożę. Obym nigdy nie utracił tego zaufania, tej żywej wiary ale wzrastał i obfitował w niej a zawsze będę silny w PANU JEZUSIE i będę czynił JEGO wolę dzięki mocy JEGO duchowej obecności we mnie ... "CHRYSTUS W NAS NADZIEJA CHWAŁY" - Kolosan
Cała Biblia pokazuje prostą zasadę BOŻĄ aby postępować nienagannie, sprawiedliwie według JEZUSOWYCH przykazań, nauki i bezgranicznie ufać PANU JEZUSOWI ZBAWCY i tylko na NIM polegać a wtedy JEGO pomoc, ratunek, prowadzenie, umocnienie jest gwarantowane : "postępuję uczciwie, zaufałem PANU i nie zachwieję się." - Psalm 26 
"Strzeż swego języka od zła, a swoich warg od podstępnej mowy. (14) Odwróć się od zła i czyń dobrze, szukaj pokoju i dąż do niego. (15) Oczy PANA są zwrócone na sprawiedliwych, a jego uszy nachylone na ich wołanie; (16) Lecz oblicze PANA jest przeciwko złoczyńcom, aby pamięć o nich wymazać z ziemi. (17) Wołają sprawiedliwi, a PAN wysłuchuje ich i uwalnia od wszelkich trudności. (18) Bliski jest PAN skruszonym w sercu i wybawia złamanych na duchu. (19) Liczne są cierpienia sprawiedliwego, ale PAN uwalnia go od nich wszystkich." - Psalm 34

"Lepsza jest odrobina, którą ma sprawiedliwy, niż wielkie bogactwa wielu niegodziwych; (17) Ramiona bowiem niegodziwych będą połamane, ale sprawiedliwych PAN podtrzymuje. (18) PAN zna dni nienagannych, ich dziedzictwo będzie trwać na wieki. (19) W czasie nieszczęścia nie doznają wstydu, a w dniach głodu będą nasyceni ... Byłem młody i jestem już stary, lecz nie widziałem sprawiedliwego, który by był opuszczony, ani żeby jego potomstwo żebrało o chleb. (26) Każdego dnia lituje się i pożycza, a jego potomstwo jest błogosławione. (27) Odstąp od złego i czyń dobrze, a będziesz trwał na wieki. (28) PAN bowiem miłuje prawość i nie opuszcza swoich świętych, strzeże ich na wieki; a potomstwo niegodziwych będzie wytępione" - Psalm 37

Mógłbym dziesiątki, setki podawać innych wersetów na ukazywanie tej prawdy że trzeba pilnować nienaganne, sprawiedliwego postępowania i bezgranicznie ufać, polegać na samym PANU JEZUSIE a wtedy ma się gwarancję, obietnicę że ON w swoim czasie i na swój sposób pomoże, uratuje, zaopatrzy, umocni, pokrzepi, przeprowadzi ... "Nikt nie może dwom panom służyć, gdyż albo jednego będzie nienawidził, a drugiego będzie miłował, albo jednego będzie się trzymał, a drugim pogardzi. Nie możecie służyć Bogu i mamonie. (25) Dlatego mówię wam: Nie troszczcie się o wasze życie, co będziecie jeść albo co będziecie pić, ani o wasze ciało, w co będziecie się ubierać. Czyż życie nie jest czymś więcej niż pokarm, a ciało niż ubranie? (26) Spójrzcie na ptaki nieba, że nie sieją ani nie żną, ani nie zbierają do spichlerzy, a jednak wasz Ojciec niebieski żywi je. Czy wy nie jesteście o wiele cenniejsi niż one? (27) I któż z was, martwiąc się, może dodać do swego wzrostu jeden łokieć? (28) A o ubranie dlaczego się troszczycie? Przypatrzcie się liliom polnym, jak rosną; nie pracują ani nie przędą. (29) A mówię wam, że nawet Salomon w całej swojej chwale nie był tak ubrany, jak jedna z nich. (30) Jeśli więc trawę polną, która dziś jest, a jutro zostanie wrzucona do pieca, Bóg tak ubiera, czyż nie tym bardziej was, ludzie małej wiary? (31) Nie troszczcie się więc, mówiąc: Cóż będziemy jeść? albo: Co będziemy pić? albo: W co się ubierzemy? (32) Bo o to wszystko poganie zabiegają. Wie bowiem wasz Ojciec niebieski, że tego wszystkiego potrzebujecie. (33) Ale szukajcie najpierw królestwa Bożego i jego sprawiedliwości, a to wszystko będzie wam dodane. (34) Dlatego nie troszczcie się o dzień jutrzejszy, gdyż dzień jutrzejszy sam się zatroszczy o swoje potrzeby. Dosyć ma dzień swego utrapienia. " - Ewangelia Mateusza 6:24-34

"Królestwo Boże vs ziemskie królestwo grzechu - przy którym jest nasze serce. Nowe serce nowy duch część 8 " -  http://mieczducha888.blogspot.com/2019/02/krolestwo-boze-vs-ziemskie-krolestwo.html
Gdy tak postępowałem jak mówi np Psalm 26 : "postępuję uczciwie, zaufałem PANU i nie zachwieję się." - to zawsze PAN JEZUS posyłał mi w swoim czasie wszystko co potrzebowałem do życia i pobożności. Tak jak działał w przeszłości tak samo zadziała w przyszłości bo ON się nie zmienia, jest i będzie zawsze taki sam więc ważne żebym wypełnił to co do mnie należy a PAN w jakiś sposób jak wcześniej znowu dopomoże, zaopatrzy w to czego będę potrzebował aby żyć dalej ku pełnieniu JEGO woli i przynoszenia MU chwały swoim postępowaniem ...
"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 4 - praca w chłodni po amputacji ręki" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/12/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus.html
" Dlaczego nigdy nie będę ateistą - wieczne skarby i Jezusowy pokój ducha po amputacji ręki" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/12/dlaczego-nigdy-nie-bede-ateista-wieczne.html

Ciekawa historia z przyznaniem mi renty : "Miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część 8 - OJCIEC DOSKONAŁY "nie zostawię was sierotami" Jn 14:18" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html

Nawet gdyby ZUS nie przyznał mi dalszej renty to i tak będę ufał BOGU JEZUSOWI memu ZBAWCY bo ON nie zostawi mnie. ZUS dziś jest a w czasie przyszłej wojny może upadnie, ale PAN JEZUS jest i będzie na zawsze i miłuje mnie miłością doskonałą. Obym tylko ja nie przestał JEGO miłować i OJCA z całego serca, myśli, siły i duszy bo to oddalałoby mnie od NIEGO i zatraciłbym się na wieki. Kiedyś wejdzie biblijne znamię bestii i nic się nie kupi, nie sprzeda bez niego ale i wtedy trzeba bezgranicznie ufać PANU JEZUSOWI, pozostać MU wierny a ON da siłę, pomoc aby przejść i to lub być wiernym w męczeńskiej śmierci. Mimo wszelkich wrogów, mimo wszelkich problemów, mimo wszelkich burz, mimo wszelkich trudności wytrwać w zaufaniu i miłości wobec PANA ZBAWCY do końca. Nie pęknąć ale na przekór sobie i wszystkiemu stworzeniu wytrwać w zaufaniu wobec BOGA ŻYWEGO JEZUSA a człowiek zobaczy zawsze JEGO pomocną dłoń, JEGO zbawcze oblicze ...... Czy wytrwam w zaufaniu zawsze i wszędzie ?? Czy wytrwacie w zaufaniu zawsze i wszędzie ?? Módlmy się o to i szukajmy woli PANA JEZUSA, prośmy o mądrość aby wiedzieć co jest wolą PANA dla nas. Pamiętajmy o sobie nawzajem w swych modlitwach. PANIE JEZU ZBAWCO BOŻE spraw aby moja, nasza wiara nigdy nie ustała ale żebyśmy zawsze i wszędzie byli wierni TOBIE, wzrastali w zaufaniu wobec CIEBIE bo jesteś TEGO godny. Nie zawiedziesz nas nigdy bo nie jesteś prochem jak my ludzie, ale STWÓRCĄ WSZECHMOGĄCYM który mówi o sobie że jest MIŁOŚCIĄ i ŚWIATŁOŚCIĄ ...... "A Bóg, czy nie pomści krzywdy swoich wybranych, którzy wołają do niego we dnie i w nocy, chociaż długo zwleka w ich sprawie? (8) Mówię wam, że szybko pomści ich krzywdę. Lecz czy Syn Człowieczy znajdzie wiarę na ziemi, gdy przyjdzie?" - Ewangelia Łukasza 18:7-8 - znajdź u mnie, u nas to bezgraniczne zaufanie, poleganie na TOBIE i wierność, posłuszeństwo wobec CIEBIE, twoich biblijnych nauk ...

"Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 8 - Psalm 22:6 i robaczek Jakub" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/03/jak-pozostac-wiernym-chrystusowi-w.html
"Czarny scenariusz dla Polski Objawienie Jana 6:4-6 - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XV " - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/czarny-scenariusz-dla-polski-objawienie.html
"Jakże wielka jest twoja dobroć, którą zachowujesz dla bojących się ciebie i okazujesz tym, co ufają tobie wobec synów ludzkich! (20) Ukryjesz ich pod osłoną twojej obecności przed pychą człowieka, ochronisz ich w namiocie przed kłótliwymi językami. (21) Błogosławiony niech będzie PAN, bo okazał mi swą cudowną łaskę w mieście warownym. (22) Powiedziałem w pośpiechu: Odrzuciłeś mnie sprzed twych oczu; lecz ty wysłuchałeś głosu mego błagania, gdy wołałem do ciebie. (23) Miłujcie PANA, wszyscy jego święci, bo PAN strzeże wiernych, a postępującym wyniośle odpłaca z nawiązką. (24) Bądźcie dzielni, wszyscy, którzy pokładacie nadzieję w PANU, a on umocni wasze serca. " - Psalm 31

      chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 31.12.2019 Puławy , Dominik

1 komentarz:

  1. Chwała BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI za to że na komisji ZUS-owskiej dał mówić o NIM wielu osobom i dał lekarzowi orzecznikowi mądrość w mojej sprawie. Dziękuję MU za was i wasze modlitwy.
    Nawet gdyby nie przyznano mi renty to i tak ufałbym PANU który prowadzi mnie do rajskiej wieczności. Nie kłamałem, nie kombinowałem ale poszedłem w zaufaniu ZBAWCY i w prawdzie, sprawiedliwym postępowaniu. Nie zgrzeszyłem.
    Dałem dzięki łasce PANA dobre świadectwo wiary i mam kolejne żywy przykład który buduje mnie duchowo aby bezgranicznie polegać na samym PANU i wtedy będę miał pokój ducha, będę duchowo silny i ZBAWCA będzie ze mną.
    ZUS dziś jest a jutro może go nie być.
    Dziś jest pokój i dobrobyt a jutro może być wojna światowa i pustki w sklepach ale polegając bezgranicznie na JEZUSIE Zmartwychwstałym który żyje, mieszka we mnie - będę miał zawsze siłę do nienaganne postępowania. ON jest i będzie zawsze moją niezawodną pomocą i siłą - 2 Koryntian 13:5

    , "Pieśń pielgrzymek. Oczy moje wznoszę ku górom: Skąd nadejdzie mi pomoc? (2) Pomoc moja jest od Pana, Który uczynił niebo i ziemię. (3) Niechaj nie da się potknąć twej nodze, Niech nie drzemie stróż twój. (4) Oto nie drzemie Ani nie zasypia stróż Izraela. (5) Pan stróżem twoim, Pan cieniem twoim po prawicy twojej. (6) Słońce nie będzie cię razić za dnia Ani księżyc w nocy. (7) Pan strzec cię będzie od wszelkiego zła, Strzec będzie duszy twojej. (8) Pan strzec będzie wyjścia i wejścia twego, Teraz i na wieki. " - Psalm 121
    ,

    OdpowiedzUsuń