piątek, 29 maja 2020

Krótkie świadectwo i refleksja wokół adopcji, rodziców i bycia dzieckiem BOŻYM


Nie znam biologicznej matki, nie znam biologicznej rodziny - ale nie ta matka co urodziła ale ta co wychowała i okazywała miłość. Podobnie nie ten ojciec który spłodził, ale wychowywał, troszczył się i czynił inne rzeczy który czyni ojciec. Zostałem adoptowany kilkanaście dni po urodzeni, wprost ze szpitala w którym po porodzie zostawiła mnie biologiczna matka. Czasami tak bywa że matki, rodzice nie chcą dzieci - ale są i takie przypadki że inni adoptują te dzieci. Ktoś mnie nie chciał, ale JEZUS BÓG dał się narodzić i dał nowych rodziców [a mogłem być przecież zabity przez aborcję]. Rodzice nie mogli mieć dzieci - mama miała powikłania o leczeniu hormonalnym. Najpierw adoptowali mnie, 5 lat później adoptowali drugie dziecko - dziewczynkę, a na koniec mama zaszła w ciążę i urodziła brata. Najpierw jedna adopcja, później druga adopcja a na końcu ciąża i urodzenie syna. Trójka dzieci z trzech różnych matek, z trzech różnych rodzin - ale rodzice zawsze traktowali nas jednakowo jakbyśmy wszyscy byli biologicznymi dziećmi. My również traktujemy tak rodziców i wobec siebie wszyscy troje też jesteśmy prawdziwie rodzeństwem. Rodzice jak kupowali np trzy czekolady to trzy jednakowe. Nikt nie dostał ani więcej, ani mniej. Nikt nie dostawał czegoś lepszego lub gorszego. W dzieciństwie lub później skrywałem fakt swojej adopcji, bałem się wyśmiewania innych itp rzeczy. Dzisiaj wiem że to co mnie spotkało to nie była moja wina, a to co zrobili rodzice adopcyjni to bardzo dobry, szlachetny uczynek. Rodzicom należy się pochwała. Kto dziś by się śmiał z mojego porzucenia, adopcji to nie miałbym z tym problemu :) - problem ze sobą miałby taki człowiek, więc współczułbym mu i modlił się za niego, błogosławił go. Dziękuję JEZUSOWI że dał mi rodziców, rodzinę bo mogłem jak wielu innych nie mieć ich - żyć np w domu dziecka. Wiele zła zrobiłem rodzicom, mieli wiele kłopotów ze mną - ale to już za mną dzięki łasce JEZUSA ZBAWICIELA który zmienił i zmienia moje serce, uczy szanować/honorować rodziców i doceniać dar rodziców, rodzeństwa który mi dał. Co do biologicznej matki to mimo że jej nie znam to miałem do niej kiedyś nienawiść, złość. JEZUS ZBAWCA uwolnił mnie od tych grzesznych nastawień wobec niej, wobec biologicznej rodziny. Jeśli biologiczna matka, biologiczna rodzina jeszcze żyją to życzę im wszelkich JEZUSOWYCH błogosławieństw tak w doczesnych sprawach, jak i ku zbawieniu. Abyśmy spotkali się w Królestwie Bożym. Ona mnie przekreśliła, nie chciała mnie nawet urodzić, miała jakąś złość lub nienawiść do mnie - ale ja jej nie przekreślam. W czymś się pogubiła nie znając JEZUSA PANA ZBAWCY więc jeśli żyje mogę powiedzieć : "PANIE przebacz jej i daj swoje zbawienie, swój pokój". Jeśli jeszcze żyje to niech jedynie dobry BÓG znany w JEZUSIE - błogosławi jej. Moi prawdziwi rodzice to adopcyjni i nawet nie postrzegam ich w kategorii "adopcyjni". To są moi prawdziwi rodzice. Dziękczynienie, chwała JEZUSOWI ZBAWCY oraz OJCU za to że dali mi być adoptowanym, że dali mi rodziców, rodzeństwo, rodzinę i obym wyświadczał im wszystkim dobro, miłość agape po wszystkie dni swojego życia. Gdyby nie ZBAWCA i BÓG OJCIEC nie wiedziałbym co to znaczy rodzice. Rodzice to wielki dar, ale nieskończenie większym darem, błogosławieństwem jest dostąpić duchowego narodzenia na nowo - być uczynionym dzieckiem BOŻYM : być usynowionym w Chrystusie i adoptowanym do BOŻEJ rodziny : "Tym zaś, którzy go przyjęli, dał prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię jego, (13) którzy narodzili się nie z krwi ani z cielesnej woli, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga" - Ewangelia Jana 1:12-13_____ "Odpowiadając Jezus, rzekł mu: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się kto nie narodzi na nowo, nie może ujrzeć Królestwa Bożego" - Ewangelia Jana 3:3 ______ " przeznaczył nas dla siebie do synostwa przez Jezusa Chrystusa według upodobania woli swojej" - Efezjan 1:5  _____ " lecz gdy nadeszło wypełnienie czasu, zesłał Bóg Syna swego, który się narodził z niewiasty i podlegał zakonowi, (5) aby wykupił tych, którzy byli pod zakonem, abyśmy usynowienia dostąpili." - Galacjan 4:4-5 - JEZUSOWE USYNOWIENIE = BOŻA ADOPCJA.  Chwała JEZUSOWI BOGU PRAWDZIWEMU i BOGU OJCU za wszystko co uczynili, co czynią i co jeszcze uczynią ze mną, z bliskimi, ze światem i wszystkim innym. "Choćby ojciec i matka mnie opuścili, Pan jednak mnie przygarnie." - Psalm 27:10 ..... "Czy kobieta może zapomnieć o swoim niemowlęciu i nie zlitować się nad dziecięciem swojego łona? A choćby nawet one zapomniały, jednak Ja ciebie nie zapomnę" - Izajasz 49:15. Taka krótka refleksja i świadectwo przy okazji niedawnego tzw "Dnia Matki". Oby cały rok trwał u mnie dzień matki i dzień ojca - obym był pomocą, radością, dobrym świadectwem JEZUSOWYM dla rodziców. Oby nigdy już nie mieli ze mną problemów, łez - ale tylko odwrotne dobre rzeczy i emocje. Są BOŻYM darem, a dary BOŻE się szanuje, docenia, dobrze obchodzi z nimi i dziękuje za nie. Szanuj/honoruj swego ojca i matkę - daj ZBAWCO abym zawsze i do końca wypełniał z serca, z radością to twoje przykazanie, zarządzenie.

Gdybym sam nazwał się dzieckiem BOŻYM to nie miałoby to wartości, ale że sam BÓG WSZECHMOGĄCY czyni mnie swoim dzieckiem, tak mnie nazywa i traktuje : to jest to najwspanialsza i najcenniejsza rzecz jaka może spotkać człowieka. " Patrzcie, jaką miłość okazał nam Ojciec, że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi i nimi jesteśmy. Dlatego świat nas nie zna, że jego nie poznał" - 1 list apostoła Jana 3:1 _____ "Bo ci, których Duch Boży prowadzi, są dziećmi Bożymi" - Rzymian 8:14 http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html : "Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" 

Matka bez dzieci istniałaby [byłaby bezdzietna], ale dzieci bez matki nie istniałyby - więc szanujmy, honorujmy swoje mamy jak mówi przykazanie przez cały rok, a nie raz na jakiś czas, nie raz na rok. Wiele osób pochowało już swoją mamę, więc jeśli nasza jest wśród żyjących to doceniajmy to, bądźmy jej pomocą do końca - nie zapomnijmy ile włożyła sił w nasze wychowanie, w nasze życie. Szanowanie, honorowanie ojca i matki - to widać przez cały rok w codziennych praktycznych czynach. Gdyby nie rodzice to nie byłoby dzieci, więc dzieci powinny być do końca pomocą rodzicom - tak jak rodzice są, byli pomocą w dzieciństwie.
"syn głupi jest zmartwieniem dla matki" - Księga Przysłów Salomona 10:1b ______ "z człowiek głupi lekceważy swoją matkę" - Księga Przysłów Salomona 15:20b
"Czcij ojca swego i matkę, to jest pierwsze przykazanie z obietnicą" - list apostoła Pawła do Efezjan 6:2 http://mieczducha888.blogspot.com/2019/01/charakterystyka-ludzi-w-czasach-konca.html

"miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część 5 - dziecko Niebiańskiego OJCA" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/11/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html

ojciec przyjaciel brat nie zostawiają bez pomocy - jak nie bać się wojny ciężkich czasów część 11" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/02/ojciec-przyjaciel-brat-nie-zostawiaja.html

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 6 moja adopcja " - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/02/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

JEZUS PAN ZBAWICIEL BÓG PRAWDZIWY zbawił mnie, usynowił i przyjął - adoptował do BOŻEJ RODZINY. Jestem dziedzicem KRÓLESTWA BOŻEGO - wszystko dzięki łasce ZBAWICIELA który mnie który byłem z natury duchowym dzieckiem diabła, martwym w grzechach i pożądliwościach, zbawił, dał nowe serce i nowego ducha - przemienił mnie w dziecko BOŻE. Sprawił że narodziłem się na nowo. Najlepsi nawet ziemscy rodzice nie mogą dać tych duchowych skarbów. Najlepsi nawet ziemscy rodzice są śmiertelnikami i nie są doskonali. NASZ BÓG jest nieśmiertelny, nie ma początku i nie będzie miał końca i jest doskonały we wszystkim co dobre, święte, sprawiedliwe i zgodne z miłością agape. 

BÓG nie tylko przebacza pokutującym, skruszonym wrogom, ale czyni z nich synów i adoptuje do rodziny swojej, obdarza swoimi duchowymi dobrami oraz czyni wiecznymi dziedzicami. DOSKONAŁY we wszystkim BÓG STWÓRCA któremu warto poddawać całego siebie, wszystko i służyć z całego serca, odwzajemniać miłość ... "Będziesz więc miłował Pana, swego Boga, całym swym sercem, całą swą duszą, całym swym umysłem i z całej swojej siły. To jest pierwsze przykazanie" - Ew Marka 12:30 

     chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 29.05.2020 Puławy , Dominik ........... "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 4 : Duch Święty wg Biblii ruach i pneuma" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_27.html


2 komentarze:

  1. Jak dobrze po całym trudnym dniu przeczytać coś mądrego i wartościowego.Pozdrowienia z gór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przydało się choćby tylko tobie to było warto napisać to - mam nadzieję że i inni coś dobrego z tego wydobyli dzięki łasce PANA JEZUSA i OJCA. Pozdrowienia z nizin puławskich :)
      ,

      Usuń