czwartek, 1 kwietnia 2021

zmieniona perspektywa część 14sta - 36 urodziny i o rok bliżej doskonałej rajskiej wieczności z OJCEM i CHRYSTUSEM ZBAWCĄ PANEM YHVH

 


Dzisiaj dzięki BOGU OJCU i CHRYSTUSOWI PANU ZBAWCY YHVH mam 36 urodziny. 

Chwała BOGU OJCU i CHRYSTUSOWI ZBAWCY PANU YHVH za kolejny dany rok życia i o kolejny rok bliżej spotkania z NIMI twarzą w twarz oraz bycia z NIMI na zawsze, bez końca w doskonałym nowym stworzeniu 😊😊 

Przede mną nie króciutkie 100 lat, ale bezkresne życie wieczne. 

36 lat jak to się mówi zleciało jak jeden dzień, ale takie jest to obecne życie : jest króciutkie więc mądrze i dobrze poddać siebie, wszystko CHRYSTUSOWI jako PANU ZBAWCY, pójść za NIM i mieć w NIM obiecane życie wieczne oraz wieczne rajskie obietnice domu OJCA.  

Gwiazdorzy i różni ludzie zachwalani, podziwiani w tym świecie tak samo jak inni są krusi, przemijają itd. Sława, bogactwa, tytuły i żadne inne rzeczy 

"Daj mi, Panie, poznać kres mój I jaka jest miara dni moich, Abym wiedział, jak jestem znikomy! (6) Oto na szerokość dłoni wymierzyłeś dni moje, A okres życia mojego jest jak nic przed tobą. Tylko jak tchnienie jest wszelki człowiek, choć pewnie stoi. Sela. (7) Zaprawdę, człowiek przemija jak cień, Zaprawdę, na próżno się miota. Gromadzi, a nie wie, kto to zabierze. (8) A teraz, czego mam się spodziewać, Panie? W tobie jest nadzieja moja" - Psalm 39 _______ "Ty znowu człowieka w proch obracasz I mówisz: Wracajcie, synowie ludzcy! (4) Albowiem tysiąc lat w oczach twoich Jest jak dzień wczorajszy, który przeminął, I jak straż nocna. (5) Wartko porywasz ich, są jak sen poranny, Jak trawa, która znika: (6) Rano kwitnie i rośnie, Pod wieczór więdnie i usycha. (7) Tak i my giniemy od gniewu twego, A srogością twoją jesteśmy przerażeni. (8) Położyłeś winy nasze przed sobą, Tajne grzechy nasze w świetle oblicza swego. (9) Wszystkie dni nasze znikają z powodu gniewu twego.Lata nasze giną jak westchnienie. (10) Życie nasze trwa lat siedemdziesiąt, A gdy sił stanie, lat osiemdziesiąt; A to, co się ich chlubą wydaje, to tylko trud i znój, Gdyż chyżo mijają, a my odlatujemy" - Psalm 90 __________"W Bogu zbawienie moje i chwała moja; Skała mocy mojej, ucieczka moja jest w Bogu. (9) Ufaj mu, narodzie, w każdym czasie, Wylewajcie przed nim serca wasze: Bóg jest ucieczką naszą! Sela. (10) Tylko tchnieniem są synowie ludzcy, Synowie mężów zaś zawodni, Na wadze podnoszą się w górę, Wszyscy oni lżejsi są niż tchnienie" - Psalm 62 __________  "Panie, czymże jest człowiek, że nań baczysz, I syn człowieczy, że o nim myślisz. (4) Człowiek podobny jest do tchnienia, Dni jego są jak cień, co mija" - Psalm 144 BW

1 kwietnia 1985 opuściłem łono biologicznej matki, ale ta sama kobieta zostawiła mnie w szpitalu. Zrzekła się mnie. Nie znam biologicznej matki i nie wiem czy jeszcze żyje, ale jeśli żyje to niech BÓG w CHRYSTUSIE raczy jej błogosławić duchowo, fizycznie, materialnie i obyśmy spotkali się w KRÓLESTWIE BOŻYM przy stole CHRYSTUSOWYM. Zostałem adoptowany ze szpitala - BÓG dał mi inną rodzinę. Adopcyjni rodzice to moi prawdziwi rodzice i dla nich też jestem prawdziwym synem. Tak czy inaczej - chwała, cześć, dziękczynienie BOGU OJCU i CHRYSTUSOWI YHVH za to co zrobili, co robią i co jeszcze zrobią. Nie muszę znać szczegółów ICH planu, bo i tak tego nie pojął bym w pełni, jednak wiem że moje narodziny, adopcja, wypadek i wszystko inne w tym zbawienie : to nie są przypadki. Nie ma przypadków bo nad wszystkim panuje, decyduje ABSOLUTNIE SUWERENNY CHRYSTUS PAN. 

36 lat minęło jak jeden dzień 😊😊, ale choćbym i dzisiaj umarł to nie będzie to moim końcem ... "I powiedział do niej Jezus: Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we mnie wierzy, choćby i umarł, będzie żył" 😊😊 ________ "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, kto słucha słowa mego i wierzy temu, który mnie posłał, ma żywot wieczny i nie stanie przed sądem, lecz przeszedł ze śmierci do żywota" - Jan 5:24 BW --  co by się nie działo w dalszym moim życiu to niech będzie chwała, dziękczynienie zawsze i za wszystko BOGU OJCU i PANU CHRYSTUSOWI JEZUSOWI ZBAWCY. ZBAWCA PAN prowadzi do wiecznego domu, a tutaj jestem tylko na chwilę pielgrzymem tam do domu OJCA ... 36 lat szybko zleciało i reszta obecnego życia też szybko minie, ale w CHRYSTUSIE PANU ZBAWCY to obecne życie to tylko przedsionek do wieczności, do rajskiego życia bez końca.

 Zbawienie to najwspanialsza, najcenniejsza rzecz jaką może otrzymać człowiek, więc zamiast życzyć mi 100 lat, pomódlcie się do OJCA i CHRYSTUSA aby dane mi było wytrwać przy NICH i pełnieniu ICH woli, w ICH zbawieniu do końca ... Nie wiem ile zostało mi tutaj czasu, ale oby reszta mego życia była poświęcona woli PANA CHRYSTUSA ku JEGO chwale oraz OJCA ... 

"Aby żyć resztę czasu w ciele już nie dla ludzkich pożądliwości, lecz dla woli Boga. (3) Wystarczy nam bowiem, że w minionym okresie życia spełnialiśmy zachcianki pogan, żyjąc w rozpuście, pożądliwościach, pijaństwie, biesiadach, pijatykach i niegodziwym bałwochwalstwie" - 1 list Piotra 4:2-3 

"Wszystko bowiem, co jest na świecie - pożądliwość ciała, pożądliwość oczu i pycha życia - nie pochodzi od Ojca, ale od świata. (17) A świat przemija wraz ze swoją pożądliwością, ale kto wypełnia wolę Boga, trwa na wieki" - 1 list apostoła Jana 2:16-17

Jeśli szukam woli CHRYSTUSA PANA i pełnią ją dzięki JEGO obecności, zamieszkiwaniu we mnie - to bez względu na to co mnie spotka i ile będę żył - mam życie wieczne i obietnice doskonałego nowego stworzenia. 

Jeśli żyje według pożądliwości, a nie dla woli CHRYSTUSA - to choćbym zdobył cały świat i żył nawet 1000 lat, to nic mi to wszystko nie pomoże, stracę wszystko. Najważniejsze jest być zawsze w woli CHRYSTUSA. Szukać JEGO woli dla nas, pełnić ją i wytrwać w tym do końca dzięki łaskawej obecności CHRYSTUSA w nas, bo tylko ON ZBAWCA w nas - może dać nam siłę, moc aby pełnić JEGO wolę, czynić to co ON chce. "KTO PEŁNI WOLĘ BOŻĄ TRWA NA WIEKI" - tak mówi natchnione Słowo przez PRAWDOMÓWNEGO WSZECHMOGĄCEGO BOGA STWÓRCĘ, więc żyjmy według tego z łaski CHRYSTUSA przez wiarę w NIEGO. 

Dzisiaj będąc w różnych miejscach, okolicznościach DOBRY PASTERZ ZBAWICIEL CHRYSTUS dał mi podzielić się świadectwem o NIM, o JEGO zbawieniu z wieloma różnymi ludźmi : z dziećmi, młodymi, dorosłymi, starszymi osobami. Prawdziwy prezent z doskonałej miłości, prawdziwy dar łaski to zbawienie, to bycie uczynionym dzieckiem BOŻYM. Dzisiaj nie patrzę, nie liczę co ja mogę dostać, otrzymać od innych ludzi, ale cieszę się gdy to ja mogę dać innym to co CHRYSTUSOWE : gdy mogę np. mówić innym o NIM, gdy mogę innym mówić jak mnie zbawił i jaki BÓG jest WSPANIAŁY w CHRYSTUSIE. 

Nie dostałem jakiegoś specjalnego prezentu od żadnego człowieka w dzisiejsze urodziny [kupiłem sobie jakiś czas spodnie dresowe i wtedy mama powiedziała tacie żeby oddał mi pieniądze to będę miał na urodziny - taki prezent] - doceniam to, ale nie zależy mi na tym co dostanę. Cieszy mnie i zależy mi na tym co ja innym mogę dać, jak mogę innym wskazywać na CHRYSTUSA, JEGO zbawienie, JEGO biblijną natchnioną naukę. "W tym wszystkim pokazałem wam, że tak pracując, należy wspierać słabych i pamiętać na słowo Pana Jezusa, który sam powiedział: Bardziej błogosławioną rzeczą jest dawać aniżeli brać." - Dzieje Apostolskie 20:35 - nieistotne że nic wielkiego, wspaniałego nie dostałem od ludzi z okazji urodzin, ale cieszę się z tego wszystkiego dobra okazanego innym w dzisiejszym dniu dzięki łasce CHRYSTUSA ZBAWCY PANA. To dla mnie wspanialsze niż skarby tego świata. To co przynosi chwałę BOGU w naszym życiu jest dla mnie największym darem łaski i miłości od naszego PANA ZBAWCY i OJCA. Jak cenne i wielka jest ICH łaska że możemy głosić ICH chwałę, wielkość, dobroć, świętość, sprawiedliwość,  zbawienie itd. 
"prezent od Chrystusa dla ciebie - do zbawienia nie potrzeba ludzi i organizacji religijnych część 3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/06/prezent-od-chrystusa-dla-ciebie-do.html

Dziś idąc widziałem robotników przy ciężkiej pracy ziemnej. Zaszedłem obok nich, przywitałem się i mogłem powiedzieć im swoje świadectwo jak CHRYSTUS mnie zbawił, zmienia i umacnia.     Dwóch było Polakami, a reszta chyba z Ukrainy. Oby jedni i drudzy dostąpili zbawienia i bez względu na miejsce zamieszkania byli nie jakimś kolegami, ale braćmi, rodziną CHRYSTUSOWĄ - "Polak i Ukrainiec nareszcie braćmi a nie wilkami - Polska i Polacy ani lepsi, ani gorsi od Ukraińców, Rosjan, Niemców, Żydów i pozostałych część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/08/polak-i-ukrainiec-nareszcie-bracmi-nie.html

Spotkałem czterech chłopców na rowerach w wieku pewnie ok 10-11 lat, ale jak chętnie mnie słuchali i wyrażali współczucie, a ja mogłem im powiedzieć o BOGU jako OJCU i CHRYSTUSIE który umarł za nas, więc nie jesteśmy MU obojętni. Zachęcałem ich do czytania Pisma Świętego, Ewangelii i ufania CHRYSTUSOWI w którym najlepsze dopiero przede mną. Jeśli świat ten bezbożny będzie jeszcze istniał wiele lat, to oby tym chłopcom dane było dalej żyć, dożyć dorosłości i głosić innym CHRYSTUSA, pełnić JEGO wolę, żyć na JEGO chwałę oraz OJCA. 

Co mi po tym gdyby ktoś nadawał mi dziś najwspanialszych ziemskich prezentów - nie cieszyłoby mnie to, tak jak cieszy mnie gdy widzę, słyszę zainteresowanie CHRYSTUSEM ze strony ludzi. Chwała BOŻA - oby to było moją dążeniem, pragnieniem, radością itd.

Pojechałem z rodzicami do zakładu ślusarskiego z pewną rzeczą i tam też mogłem podzielić się świadectwem o ZBAWICIELU JEZUSIE CHRYSTUSIE PANU. Pomogłem rodzicom w tej rzeczy, bo sami nie wiedzieli gdzie się udać. Takie rzeczy dzięki łasce CHRYSTUSA to rzeczy które są dla mnie wspaniałe nie tylko dzisiaj, ale w każdy dzień roku i oby tak było do końca mych dni. Obym nie stał się jak Judasz lub Demas - " albowiem Demas mnie opuścił, umiłowawszy świat doczesny, i odszedł do Tesaloniki" - 2 Tesaloniczan 4:10a 

Dzięki łasce ZBAWCY DOBREGO PASTERZA CHRYSTUSA PANA spotkałem dzisiaj i mogłem rozmawiać z wieloma innymi osobami. Jedni mniej, drudzy bardziej zainteresowani, ale PAN JEZUS wie co robi. Dał mi spotkać pewnego wierzącego z kościoła biblijnego, który mnie rozpoznał, a ja jego nie kojarzyłem bo tylko raz byłem kiedyś w tym miejscu gdzie on jest. Myślę że byłem zachętą dla niego i dobrym świadectwem. 

Mama potrzebowała pewne rzeczy ze sklepu, więc poszedłem mimo zmęczenia [wcześniej zrobiłem sporo kilometrów], ale poszedłem i po drodze też była grupka nastolatków którym starałem się przekazać świadectwo [słuchało chyba tylko ze dwóch, bo straszny był tam harmider, zaoferowanie czymś innym]. W sklepie jakiś pan podszedł aby pomagać mi spakować zakupy [poradziłbym sobie, ale skorzystałem z pomocy i przy okazji mogłem mu powiedzieć kilka rzeczy o ZBAWICIELU PANIE i o wypadku, o Biblii.] 

To jest dobry dzień, bo duchowo jest dobry. Też mam różne bitwy, też są różne duchowe zmagania, też mam często walki duchowe, bitwy wiary, ale dzięki łasce CHRYSTUSA przez wiarę wobec NIEGO - PAN prowadzi, uczy, kształtuje, wychowuje, podnosi, zmienia, posila, umacnia itd. 

Przede mną życie wieczne dzięki NIEMU i OJCU, więc tak jestem rok starszy, ale jestem przede wszystkim rok bliżej nowego ciała, rok bliżej nieśmiertelności, rok bliżej bycia w domu OJCA na Nowej Ziemi i Nowych Niebiosach gdzie będę przed oglądał oblicze OJCA i CHRYSTUSA ZBAWCY PANU. Wieczna doskonała świętość, radość, piękno, miłość i miliardy, biliony nowych rzeczy, zajęć których nie jesteśmy sobie teraz nawet wyobrazić. Najlepsze i to na wieki przede mną w CHRYSTUSIE. Najważniejsze pełnić JEGO wolę, bo to obecne ciało i ten obecny świat który znamy swoimi oczami - to wszystko się skończy, przeminie, ale nowe ciało i nowy świat nigdy nie przeminą, nigdy nie ulegną skażeniu ......... "Błogosławiony niech będzie Bóg i Ojciec Pana naszego Jezusa Chrystusa, który według wielkiego miłosierdzia swego odrodził nas ku nadziei żywej przez zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa, (4) ku dziedzictwu nieznikomemu i nieskalanemu, i niezwiędłemu, jakie zachowane jest w niebie dla was, (5) którzy mocą Bożą strzeżeni jesteście przez wiarę w zbawienie, przygotowane do objawienia się w czasie ostatecznym. (6) Weselcie się z tego, mimo że teraz na krótko, gdy trzeba, zasmuceni bywacie różnorodnymi doświadczeniami, (7) ażeby wypróbowana wiara wasza okazała się cenniejsza niż znikome złoto, w ogniu wypróbowane, ku chwale i czci, i sławie, gdy się objawi Jezus Chrystus. (8) Tego miłujecie, chociaż go nie widzieliście, wierzycie w niego, choć go teraz nie widzicie, i weselicie się radością niewysłowioną i chwalebną, (9) osiągając cel wiary, zbawienie dusz" - 1 List apostoła Piotra 1.

"athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 3 - dlaczego zdrowie cielesne nie jest najważniejsze ale zbawienie wieczne" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/08/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 3 - niesamowita doskonała przyszłość" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

18 lat temu miałem 18 urodziny. Jak szybko minęło. Jak bardzo pędzi czas, jak króciutkie jest ludzkie życie. Jeśli BÓG w CHRYSTUSIE da żyć, to kolejne 18 lat miną równie szybko i będę miał 54 lata. Gdybym nie miał ZBAWCY, gdybym nie miał zbawienia, gdybym nie miał BOGA za OJCA i wiecznych obietnic, to dzisiaj bym dołował, smucił się mówiąc, że jestem rok starszy - że jestem stary bo nie mam już nastu lat lub dwudziestu paru. Jednak jako zbawiony, więc że za mną ponad 30 lat, ale przede mną miliony lat, przede mną miliardy lat, przede mną biliony lat i tak dalej, dalej bez końca - O ILE wytrwam w wierze wobec CHRYSTUSA : " I was, którzy niegdyś byliście mu obcymi i wrogo usposobionymi, a uczynki wasze złe były, (22) teraz pojednał w jego ziemskim ciele przez śmierć, aby was stawić przed obliczem swoim jako świętych i niepokalanych, i nienagannych, (23) jeśli tylko wytrwacie w wierze, ugruntowani i stali, i nie zachwiejecie się w nadziei, opartej na ewangelii, którą usłyszeliście, która jest zwiastowana wszelkiemu stworzeniu pod niebem, a której ja, Paweł, zostałem sługą" - Kolosan 1 ________ "Przeto, umiłowani moi, jak zawsze, nie tylko w mojej obecności, ale jeszcze bardziej teraz pod moją nieobecność byliście posłuszni; z bojaźnią i ze drżeniem zbawienie swoje sprawujcie(13) Albowiem Bóg to według upodobania sprawia w was i chcenie i wykonanie. (14) Czyńcie wszystko bez szemrania i powątpiewania, (15) abyście się stali nienagannymi i szczerymi dziećmi Bożymi bez skazy pośród rodu złego i przewrotnego, w którym świecicie jak światła na świecie, (16) zachowując słowa żywota ku chlubie mojej na dzień Chrystusowy, na dowód, że nie na próżno biegałem i nie na próżno się trudziłem" - Filipian 2 BW

 " Dasz mi poznać drogę życia, Obfitość radości w obliczu twoim, Rozkosz po prawicy twojej na wieki" - Psalm 16:11 ________ " Ale ja dzięki sprawiedliwości ujrzę oblicze twoje, Kiedy się obudzę, nasycę się widokiem twoim." - Psalm 17:15 BW -- "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 6 chwalebne nowe ciało a 2 Koryntian 5:8, Filipian 1:23 itd" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/01/biblijna-prawda-o-zyciu-po.html

Kolejny rok za mną i o kolejny rok bliżej nowego doskonałego życia, bez grzechu, bez zła, bez smutków itd. Chwała BOGU OJCU i CHRYSTUSOWI ZBAWCY PANU YHVH za kolejny dany rok życia, a przede wszystkim za zbawienie w którym już tutaj i teraz jest pokój ducha, sens życia, owoc ducha, uświęcenie, pełnienie woli BOŻEJ itd. a przed : jest rajska wieczność w ICH obecności, co jest niepojętą wspaniałością. 

Jeśli dożyję 37 urodzin, to chciałbym być duchowo mocniejszym w CHRYSTUSIE ku jeszcze większej JEGO chwale i OJCA. Proszę o modlitwy za mną w takich intencjach, bo ICH chwała jest ważniejsza, cenniejsza niż wszystko inne 😊😊


"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 20 Biblijne dowody że Malak YHVH to bezpośrednia teofania YHVH a nie pośrednia przez stworzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/02/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_11.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 01.04.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz