środa, 11 sierpnia 2021

Prośba o modlitwy - problem z okiem kilkuletniej córeczki pewnego brata i siostry w CHRYSTUSIE

 


Około godziny temu dostałem telefon od Chrystusowego brata i Chrystusowej siostry, że ich kilkuletnia córeczka na dziś dzień będzie potrzebowała operacji - operacji oka. Po kontrolnych badaniach wyszło że wada jednego oka znacznie się powiększyła. Prosili mnie o modlitwy w całej tej sprawie, a ja proszę was o modlitwy za tą dziewczynką, naszą małą siostrą w wierze. 

To chyba dość poważna operacja, bo związana chyba z mięśniem oka. Gałka oczna jak dobrze zrozumiałem chyba ma być wyjęta i chyba na tak wyjętej gałce poza oczodół będzie wykonywany zabieg. Oczywiście wszystko w pełnej narkozie. Gdyby operacja ostatecznie okazała się konieczna, to módlmy się aby CHRYSTUS PAN skierował odpowiednich lekarzy, odpowiednie osoby i natchnął ich ku właściwym diagnozom, ku właściwemu, dobremu wykonaniu wszystkiego. 

 Dla WSZECHMOGĄCEGO CHRYSTUSA który za wolą OJCA ma wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi nie ma nic trudnego, nic niemożliwego. Mimo że nie ma obietnic zdrowia cielesnego, to ON może w cudowny sposób uzdrowić, ale może posłużyć się też medycznymi sposobami. Przede wszystkim aby cała ta rodzina bez względu na to co PAN uczyni czy dopuści - oby szukali woli PANA, poddawali się jej, pełnili ją, bo kto pełni wolę PANA i wytrwa w tym do końca  - ten ma i mieć będzie życie wieczne, nowe chwalebne ciało. Co by się nie działo to oby chwalili, błogosławili OJCA i PANA w każdym czasie [Psalm 34:1] i na NICH byli skupieni, a nie na "burzy"

Widzenie to wielki dar, zdrowe oczy to wielki dar. Oby ta nasza mała siostrzyczka wyszła duchowo mocniejsza, jak i cała rodzina i modlić się będę, prosić OJCA i CHRYSTUSA aby z jej wzrokiem było ostatecznie wszystko dobrze. 

WSZECHMOGĄCY CHRYSTUS ma moc sprawić że nie będzie potrzebna operacja, ale ma też moc sprawić że personel medyczny wszystko dobrze uczyni i nie będzie powikłań, ale operacja się uda i wzrok będzie zdrowy. ON wie co, jak, kiedy, dlaczego, po co itd. Jak dobrze móc składać w NIM swoje problemy, bolączki, utrapienia i trwać w zaufaniu, zawierzeniu wobec NIEGO. 

"Czy ten, który uczynił ucho, nie słyszy? Czy nie widzi ten, kto ukształtował oko?" - Psalm 94:9 _______ Ucho, które słyszy, i oko, które widzi - oba stworzył Bóg " - Księga Przysłów Salomona 20:12. Jak wielkim cudem jest wzrok - "576 megapikseli w twoim oku samopowstające smartfony" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/576-megapikseli-w-twoim-oku.html

Kto nie dziękuje za dar wzroku, ten niech zacznie, bo za dary BOŻE trzeba dziękować i darów się źle nie wykorzystuje, więc kierujmy oczy tylko na to co jest wolą PANA, co czyste, miłe ŚWIĘTEMU BOGU. Nie grzeszmy swymi oczami, ale używajmy ICH ku chwale OJCA i BARANKA - "zmieniona perspektywa nie narzekaj część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/zmieniona-perspektywa-nie-narzekaj.html

Skoro jesteśmy członkami jedni drugich, skoro jesteśmy ciałem CHRYSTUSA, skoro jesteśmy rodziną BOŻĄ, to cierpienie tego brata, siostry i ich córeczki jest też moim cierpieniem. To też moja sprawa ... " I jeśli jeden członek cierpi, cierpią z nim wszystkie członki; a jeśli doznaje czci jeden członek, radują się z nim wszystkie członki. (27) Wy zaś jesteście ciałem Chrystusowym, a z osobna członkami." - 1 Koryntian 12:26-27 

Módlmy się gorliwie, prośmy gorliwie OJCA oraz CHRYSTUSA  naszego PANA ZBAWICIELA. Przychodzimy tylko do nich DWÓCH i wprost, a nie do czy przez Marię, tzw. zmarłych świętych czy anioły ... "A w owym czasie targnął się król Herod na niektórych członków zboru i począł ich gnębić. (2) Jakuba, brata Janowego, kazał ściąć. (3) Gdy zaś widział, że się to podoba Żydom, kazał pojmać i Piotra; a były to dni Przaśników. (4) A gdy go ujął, wtrącił do więzienia i przekazał czterem czwórkom żołnierzy, aby go strzegli, zamierzając po święcie Paschy stawić go przed ludem. (5) Strzeżono tedy Piotra w więzieniu; zbór zaś modlił się nieustannie za niego do Boga." - Dzieje Apostolskie 12:1-5 

"Ja, Pan, a takie jest moje imię, nie oddam mojej czci nikomu ani mojej chwały bałwanom" - Księga Izajasza 42:8 BW - "Bogowie Rzymskokatoliccy : patroni, wstawiennicy, kult Marii i innych stworzeń" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/04/bogowie-rzymskokatoliccy-patroni.html

"I rzekł Pan do niego: Kto dał człowiekowi usta? Albo kto czyni go niemym albo głuchym, widzącym albo ślepym? Czyż nie Ja, Pan?" - Księga Wyjścia 4:11 ... "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 5 - nowotwór, choroby, lwy i ogień"https://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_11.html

"Albowiem łaknąłem, a daliście mi jeść, pragnąłem, a daliście mi pić, byłem przychodniem, a przyjęliście mnie, (36) byłem nagi, a przyodzialiście mnie, byłem chory, a odwiedzaliście mnie, byłem w więzieniu, a przychodziliście do mnie" - Mateusz 25:35-36 BW ... " Byłem bowiem głodny, a daliście mi jeść, byłem spragniony, a daliście mi pić, byłem obcym, a przyjęliście mnie; (36) Byłem nagi, a ubraliście mnie, byłem chory, a odwiedziliście mnie, byłem w więzieniu, a przyszliście do mnie." - UBG 

Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 11.08.2021 Puławy , Dominik Marzec

,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz