sobota, 7 sierpnia 2021

sny i widzenia w czasach ostatecznych część 2

 


Miałem niedawno taki sen zgodny z nauką biblijną : Śniło mi się że ktoś [nie wiem czy to osoby ludzkie czy demoniczne] mnie gonił, że uciekałem przed jakimiś kilkoma osobami które chciały mnie skrzywdzić. Biegłem ile sił w nogach, a one za mną. Wiedziałem że jestem w wielkim niebezpieczeństwie. Nagle przed sobą w oddali - jakieś 100-150 metrów przed sobą zobaczyłem leżącego wielkiego lwa. To był lew kilka razy większy od normalnego. To był gigantyczny lew. Wiedziałem że to BÓG PRAWDZIWY CHRYSTUS jako LEW JUDY. Wiedziałem że muszę dobiec do NIEGO, że tam gdzie ON jest będę bezpieczny. Pędziłem ile sił w nogach w stronę LWA JUDY, a tamci którzy chcieli mojej krzywdy biegli za mną. Dobiegłem do PANA i byłem taki uradowany przy NIM, szczęśliwy i spokojny. Tamtych którzy mnie gonili nie było, nie widziałem już ich. W obecności LWA JUDY, blisko NIEGO, przed JEGO obliczem byłem bezpieczny.

"Pan wyrusza jak bohater, jak wojownik budzi zapał do walki, rzuca donośny zew bojowy, wydaje okrzyk, nad swoimi wrogami odnosi zwycięstwo" - Księga Izajasza 42:13

" I widziałem w prawej dłoni tego, który siedział na tronie, księgę zapisaną wewnątrz i zewnątrz, zapieczętowaną siedmioma pieczęciami. (2) Widziałem też anioła potężnego, który wołał głosem donośnym: Któż jest godny otworzyć księgę i zerwać jej pieczęcie? (3) I nikt w niebie ani na ziemi, ani pod ziemią nie mógł otworzyć księgi ani do niej wejrzeć. (4) I płakałem bardzo, że nie znalazł się nikt godny otworzyć księgę ani do niej wejrzeć. (5) A jeden ze starców rzecze do mnie: Nie płacz! Zwyciężył lew z pokolenia Judy, korzeń Dawidowy i może otworzyć księgę, i zerwać siedem jej pieczęci" - Objawienie Jana 5:1-5

"Bo przecież jam zawsze z tobą; Tyś ujął prawą rękę moją. (24) Prowadzisz mnie według rady swojej, A potem przyjmiesz mnie do chwały. (25) Kogóż innego mam w niebie, jeśli nie ciebie? I na ziemi w nikim innym nie mam upodobania! (26) Chociaż ciało i serce moje zamiera, To jednak Bóg jest opoką serca mego i działem moim na wieki. (27) Bo oto ci, którzy oddalają się od ciebie, zginą: Wytracasz wszystkich, którzy nie dochowują ci wierności. (28) Lecz moim szczęściem być blisko Boga. Pokładam w Panu, w Bogu nadzieję moją, Aby opowiadać o wszystkich dziełach twoich." - Księga Psalmów 73:23-28 BW ________ "A jednak zawsze jestem z tobą, bo mnie trzymałeś za prawą rękę. (24) Poprowadzisz mnie według swej rady, a potem przyjmiesz mnie do chwały.(25) Kogo innego mam w niebie? I na ziemi oprócz ciebie w nikim innym nie mam upodobania. (26) Choć moje ciało i serce ustanie, Bóg jest skałą mego serca i moim dziedzictwem na wieki. (27) Oto bowiem ci, którzy się oddalają od ciebie, zginą; wytracasz tych, którzy cudzołożą, odstępując od ciebie. (28) Mnie zaś dobrze jest zbliżyć się do Boga; pokładam w Panu BOGU moją ufność, aby opowiadać wszystkie jego dzieła." - UBG 

"Pieśń pielgrzymek. Oczy moje wznoszę ku górom: Skąd nadejdzie mi pomoc? (2) Pomoc moja jest od Pana, Który uczynił niebo i ziemię. (3) Niechaj nie da się potknąć twej nodze, Niech nie drzemie stróż twój. (4) Oto nie drzemie Ani nie zasypia stróż Izraela. (5) Pan stróżem twoim, Pan cieniem twoim po prawicy twojej. (6) Słońce nie będzie cię razić za dnia Ani księżyc w nocy. (7) Pan strzec cię będzie od wszelkiego zła, Strzec będzie duszy twojej. (8) Pan strzec będzie wyjścia i wejścia twego, Teraz i na wieki." - Psalm 121 BW ________ " Pieśń stopni. Oczy moje podnoszę ku górom, skąd przyjdzie mi pomoc. (2) Moja pomoc jest od PANA, który stworzył niebo i ziemię. (3) Nie pozwoli zachwiać się twojej nodze; twój stróż nie drzemie. (4) Oto ten, który strzeże Izraela, nie zdrzemnie się ani nie zaśnie. (5) PAN jest twoim stróżem, PAN jest cieniem twoim po twojej prawicy. (6) Słońce nie porazi cię za dnia ani księżyc w nocy. (7) PAN będzie cię strzegł od wszelkiego zła; on będzie strzegł twojej duszy. (8) PAN będzie strzegł twego wyjścia i przyjścia, odtąd aż na wieki." - UBG

PS - Śnią mi się różne rzeczy i nie przykładam do nich uwagi, ale czasami [raczej rzadko] mam sny np. gdzie pojawiały czy pojawiają się słowa wersetów biblijnych lub jakieś zdarzenia gdzie robię coś duchowego lub zgodne z jakąś nauką biblijną i nad takimi snami się chwilę zastanowię, bo przeważnie to są jakieś akurat pomocne lub ostrzegające wersety, nauki biblijne.  

Wpis z 2017 roku : "sny i widzenia w czasach ostatecznych" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/03/sny-i-widzenia-w-czasach-ostatecznych.html

Miałem w życiu tysiące snów, ale raz jeden jako już chrześcijanin miałem sen w którym robiłem pewną rzecz w pewnym miejscu i następnego dnia dokładnie to się wydarzyło i nie chodziło o kupowanie bułek w sklepie spożywczym ani nic takiego :) :) , ale była to wyjątkowa sytuacja i ten sen wiem że był mi dany od BOGA na znak, potwierdzenie. BÓG PRAWDZIWY może dać wskazania, pouczenia, ostrzeżenia również przez sen co widzimy w nie raz w Biblii - np. w kilku miejscach Ewangelii Mateusza gdzie Józef lub mędrcy, żona Piłata byli ostrzegani, pouczani w śnie m.in. : ... "A ostrzeżeni we śnie, by nie wracali do Heroda, inną drogą powrócili do ziemi swojej." - Mateusz 2:13 ____  "A gdy oni odeszli, oto anioł Pański ukazał się we śnie Józefowi i rzekł: Wstań, weź dziecię oraz matkę jego i uchodź do Egiptu, a bądź tam, dopóki ci nie powiem, albowiem Herod będzie poszukiwał dziecięcia, aby je zgładzić. " - Mateusz 2:13 Biblia Warszawska

Sny mogą być zwodnicze, sprzeczne z nauką natchnionej Biblii, więc nie mogą one być fundamentem dla człowieka. Nie raz słyszałem od ludzi, że przyśniła im się np. Maria i mówiła coś do nich - to ma być dla nich potwierdzeniem że kult maryjny jest prawdziwy, dobry. Albo mówili że przyśniło im się coś rzymskokatolickiego i bazują na tym śnie, a nie widzą że jest on sprzeczny z natchnioną przez BOGA Biblią która obala rzymski katolicyzm ... " Słyszałem, co mówią prorocy prorokujący kłamliwie w moim imieniu, mówiąc: Miałem sen, miałem sen. (26) Jak długo to trwać będzie? Czy Ja jestem w sercu proroków prorokujących kłamliwie, prorokujących oszukańczo, według upodobania własnego serca, (27) którzy zmierzają do tego, by zatrzeć w pamięci mojego ludu moje imię przez swoje sny, jakie sobie wzajemnie opowiadają, tak jak ich ojcowie dla Baala zapomnieli o moim imieniu? (28) Prorok, który ma sen, niech opowiada sen, ale ten, który ma moje słowo, niech wiernie zwiastuje moje słowo! Cóż plewie do ziarna? - mówi Pan. (29) Czy moje słowo nie jest jak ogień - mówi Pan - i jak młot, który kruszy skałę? (30) Dlatego Ja wystąpię przeciwko tym prorokom - mówi Pan - którzy sobie nawzajem wykradają moje słowa. (31) Oto Ja wystąpię przeciwko prorokom - mówi Pan - którzy używają swojego języka i mówią, że to "wyrocznia". (32) Oto Ja wystąpię przeciwko prorokom, którzy za proroctwa podają sny kłamliwe - mówi Pan - a opowiadając je, zwodzą mój lud swoimi kłamstwami i przechwałkami. A przecież Ja ich nie posłałem ani im niczego nie nakazałem, oni zaś temu ludowi zgoła nic nie pomagają - mówi Pan. " - Księga Jeremiasza rozdział 23 BW 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 26 - Ewangelista Łukasz był binitarianinem. Binitarianizm w Ewangelii Łukasza" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_31.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 07.08.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz