wtorek, 3 sierpnia 2021

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XII - patrzenie dobrym okiem przez wiarę, zaufanie CHRYSTUSOWI BOGU PRAWDZIWEMU m.in. na zmienione, nieudane plany

 


Dobrze przez zaufanie, zawierzenie WSZECHMOGĄCEMU PANU ZBAWCY JEZUSOWI CHRYSTUSOWI - pozytywnie, dobrym okiem patrzeć na różne problemy czy zmiany w naszych planach, bo to co nam się wydaje dobre może być w rzeczywistości złe, a to co nam się wydaje złe może w rzeczywistości być dobre, a nad wszystkim jest PAN CHRYSTUS YHVH który ma wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi. 

"Dlaczego głupi według Biblii jest ten kto ufa własnemu sercu część 5 - błogosławione chodzenie w wierze i patrzenie przez wiarę wobec JEZUSA CHRYSTUSA PANA ZBAWCY YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/dlaczego-gupi-wedug-biblii-jest-ten-kto.html

Jakiś czas temu mieliśmy w łazience awarię hydrauliczną. Pod kabiną prysznicową pękła pewna część i zalewało sąsiadów. Kiedyś w czasach bezbożnego życia, gdy byłem niezbawiony - na pewno bym się tym zdenerwował że koszty, że nie mogę się umyć w łazience. Jednak jako zbawiony, jako uwolniony z niewoli grzechu, a sługa CHRYSTUSA i syn światłości, odszedłem przez wiarę do tego spokojnie, prosząc CHRYSTUSA ANA o pomoc w tej sprawie. Z wiarą przyjąłem tę awarię, wierząc że widocznie jest w tym coś dobrego jakieś n. lekcje dla mnie, dla rodziców lub może chodzi o ewangelizację jakiejś osoby. Na początku nie było wiadomo gdzie jest przyczyna awarii. Pan który zakładał kabinę mówił że nie u nas jest problem, na drugi dzień przyszedł hydraulik i wykrył przyczynę, która była u nas. Z tym hydraulikiem mogłem porozmawiać o CHRYSTUSIE mym PANU i ZBAWCY, mogłem się podzielić z nim swoim świadectwem. Z zaciekawieniem słuchał i mówił że też czytał, czyta Biblię. Z tego co mówił to nie idzie za rzymskim katolicyzmem. Zgadzał się z tym co mu mówiłem. Gdy później jeszcze raz zaszedł do nas na chwilkę by potwierdzić że na 100 % przyczyna jest u nas, to sam od siebie mówił przychylnie o mojej osobie, o mojej wierze. CHRYSTUS PAN dotknął, poruszył jego serce. Może dopuścił tą awarię, żebym mógł temu hydraulikowi złożyć swoje świadectwo, a może były/są w tym innym dobre rzeczy. Jakiś czas musiałem się myć w ubikacji nad miską. Kolejna lekcja może pokory i przypomnienie jak wiele mam dobrych przyziemnych rzeczy, które wydają się normalnością, a przecież miliony osób nie mają łazienki, nie mają wody w kranach itd. 

Inna historia : Niedawno idąc na zakupy - mama poprosiła mnie o kupno również pomidorów. Najpierw poszedłem do sklepu kupić to co najpierw miałem, a pomidory zostawiłem na koniec. Pomidory kupiłem u prywatnych sprzedawców. Sprzedawali je - pewien pan i pani. Również im złożyłem świadectwo przy okazji. Również oni się zgadzali z tym co mówiłem o swej wierze czy o błędach, fałszu rzymskiego katolicyzmu. Mocno się zagadaliśmy i zapomniałem wziąć te pomidory, a i oni nie zwrócili na nie uwagi. Gdy przyszedłem do domu - przy wypakowaniu zauważyłem że nie ma pomidorów. Podejrzewałem że zapomniałem, ale na wszelki wypadek byłem gotów kupić u tych sprzedawców nowe. Tak samo na to zapomnienie spojrzałem dobrym okiem przez wiarę, uznając że może mam tam pójść jeszcze raz aby jeszcze coś powiedzieć komuś. Poszedłem do tych sprzedawców i gdy mnie zobaczyli uśmiechnęli się i od razu dali mi moje zapomniane pomidory. Kupiłem od nich cztery pomidory, a ten pan przy odbiorze dorzucił mi gratisowo jednego, mówiąc że "za drogę". Mówiłem że to moja wina, że ja zagadałem, ale on mówił żebym wziął, więc wziąłem dziękując. Jednak nie o tego pomidora tu chodziło. Wracając spotkałem jakiegoś młodego mężczyznę z rowerem i złożyłem mu świadectwo wykorzystując fakt, że moja amputacja ręki to efekt wypadku drogowego na rowerze. Słuchał co mówiłem i gdy wspomniałem o patologicznych naukach, praktykach rzymskiego katolicyzmu który nie reprezentuje CHRYSTUSA, nauki Bożej - to sam coś wspominał o jakimś bardzo złym potraktowaniu go, gdy chował zmarłego ojca. Ten chłopak miał na imię Paweł, więc zachęcałem go aby czytał Biblię, w tym listy jego imiennika : Pawła. Gdybym nie zapomniał tych pomidorów, gdyby ci sprzedawcy też nie zapomnieli o nich, to nie byłoby tej rozmowy z Pawłem. Zamiast się złościć, narzekać że się zapomniało, że trzeba jeszcze raz iść - w pokorze przez wiarę wobec CHRYSTUSA PANA BOGA przyjąłem to co się stało i prosiłem o prowadzenie w tym nowym wyjściu. 

Inna historia : Kilka dni temu wyszedłem do parku na modlitwę i przy okazji trochę rozruszać ciało. Tam gdzie chciałem pójść nie mogłem - była tam grupa starszych pań które miały zajęcia - ćwiczenia ruchowe. Musiałem zmienić swoje plany, więc poszedłem gdzie indziej na spacer. W jednym z budynków wył alarm od dłuższego czasu. W końcu po jakimś czasie gdy szedłem zobaczyłem jak od tamten budynek pojechał radiowóz. Miałem iść prosto, ale celowo skręciłem w lewo w stronę tamtego budynku gdzie wył alarm. Miałem kawałem do przejścia, więc gdy doszedłem policja zrobiła już obchód. Stali obok tego budynku. Policjant rozmawiał z kimś przez telefon, a policjantka gdzieś tam była z boku. Podziękowałem jej za jej pracę, mówiąc że jest dobra, bo bez policji zapanowałaby anarchia, bezprawie bo większość ludzi źle, grzesznie by postępowała. Opowiedziałem jej o swoim wypadku i o tym jak CHRYSTUS PAN ZBAWICIEL zbawił mnie jeszcze przed wypadkiem, jak dał mi nowe życie. Pozytywnie odbierała co mówię, a na koniec jeszcze ten policjant trochę wysłuchał. Mówiłem im też że kiedyś gardziłem policją, nienawidziłem policji i byłem na najlepszej drodze do więzienia, ale dziś inaczej, odwrotnie patrzę na policję, jestem innym człowiekiem. 

Gdyby mój pierwotny plan wypalił to byłbym w innym miejscu, nie byłoby tej rozmowy.  Kiedyś bym się zdenerwował na te ćwiczące kobiety, narzekając że nie miały kiedy ćwiczyć tylko, akurat wtedy gdy ja w tamtej okolicy chciałem być. Teraz jako sługa, uczeń WSZECHMOCNEGO PANA którego drogi i myśl są nieskończenie większe od moich - z pokorą przez wiarę przyjmuję swoje pokrzyżowane plany. TO PAN CHRYSTUS jest DOSKONAŁY we wszystkim, WSZECHWIEDZĄCY, WSZECHMĄDRY a nie ja, więc rzez wiarę, zaufanie wobec NIEGO powinienem dobrym okiem patrzeć gdy coś się dzieje inaczej niż planowałem, niż mi się wydawało.  Później jeszcze miałem kilka rozmów z innymi osobami, z którymi też tego dnia bym się nie spotkał, gdybym był tam gdzie planowałem, a co nie wyszło. Chwała BOGU OJCU YHVH i CHRYSTUSOWI PANU ZBAWCY YHVH za ICH wszelkie dzieła. 

Podczas tego pobytu w parku spotkałem m.in. młodego chłopaka po operacji usunięcia krwiaka mózgu oraz pana z małym synkiem. Ten pan pytał mnie m.in. o kosmitów i cuda eucharystyczne. Odnośnie kosmitów powiedziałem że to demony, które przybierają taką pasującą im postać. Opowiedziałem jak czytałem kiedyś świadectwa jakichś ludzi, którzy mieli tzw. "porwanie przez kosmitów". Gdy podczas tego "porwania" wołali do CHRYSTUSA ZBAWICIELA PANA o pomoc, to "porwanie" się kończyło, "kosmici" - demony znikali. _____ "fantasma demony mogą zmieniać swój wygląd" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/02/fantasma-demony-moga-zmieniac-swoj.html

Gdy spytał czy uważam że w tak ogromnym wszechświecie jest tylko życie na ziemi mówiłem że tak, a BÓG stworzył taki ogromny wszechświat żeby objawić, ukazać swoją moc, potęgę, chwałę .. "Niebiosa opowiadają chwałę Boga, A firmament głosi dzieło rąk jego" - Psalm 19:2. Szybko zakończyliśmy ten temat, można by było dodać wiele rzeczy - m.in. że życie jest tak skomplikowane, złożone że nie mogło powstać nigdy samoistnie. Nie ważne jak wielki byłby wszechświat życie nie mogło powstać samo, a i ten ogromny wszechświat też nie mógł powstać sam i to z niczego jak mówi wielu ... "Forum Biblia o kulistej ziemi" - https://mieczducha888.blogspot.com/2014/09/forum-biblia-o-kulistej-ziemi.html

"Jezus Stwórcą życia - informacja w DNA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2014/09/jezus-stworca-zycia-informacja-w-dna.html

Gdy spytał mnie o cuda eucharystyczne. To odpowiedziałem mu że to demoniczne cuda. Powiedziałem mu, że gdy Mojżesz zamienił wody w krew, to czarownicy faraona demoniczną mocą potrafili też zamienić wodę w krew, więc tak samo jest z tymi eucharystycznymi cudami. Demony to robią - "eucharystyczne zwiedzenie cud mleka"https://mieczducha888.blogspot.com/2014/11/eucharystyczne-zwiedzenie-cud-mleka.html

" Potem rzekł Pan do Mojżesza: Powiedz Aaronowi: Weź laskę swoją i wyciągnij rękę swoją nad wody Egiptu, nad jego rzeki, nad jego kanały i zalewy, i nad wszystkie jego zbiorniki wód, a zamienią się w krew, tak że krew będzie w całej ziemi egipskiej, a nawet w naczyniach drewnianych i kamiennych. (20) Mojżesz i Aaron uczynili tak, jak rozkazał Pan: Podniósłszy laskę uderzył wody Nilu na oczach faraona i na oczach jego sług; i wszystka woda w Nilu zamieniła się w krew(21) i wyginęły ryby w Nilu, i Nil zaczął cuchnąć, tak że Egipcjanie nie mogli pić wody z Nilu. A krew była w całej ziemi egipskiej. (22) Jednak to samo uczynili czarami swoimi czarownicy egipscy i serce faraona pozostało nieczułe, i nie usłuchał ich, jak Pan zapowiedział" - Księga Wyjścia, Exodus 7:19-22 BW 

Tak samo demony robią teatr w rzymskokatolickich "egzorcyzmach" - "teatr demoniczny bałwochwalcze egzorcyzmy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2014/12/teatr-demoniczny-bawochwalcze-egzorcyzmy.html

Inna historia : Również kilka dni temu wybrałem się rano na modlitwę i poranny rozruch ciała. W trakcie swojej trasy zauważyłem kilkadziesiąt metrów od siebie - biegnącą lochę z warchlakami. Nie biegły w moją stronę, ale pobiegły polem w kierunku w którym ja się udawałem. Wbiegły na pole z chmielem, więc straciłem je z oczu. Postanowiłem że nie będę ryzykował i zawracam. Locha z młodymi może być bardzo niebezpieczna, więc orosiłem CHRYSTUSA PANA o ochronę, ale nie chcąc GO wystawiać na próbę, po prostu wszedłem na wał wiślany który był obok i zawróciłem. Również tutaj zamiast się złościć, przez wiarę uznałem że tak ma być widocznie, że mam być w innym miejscu. Zmieniłem trasę i gdzie indziej nadrobiłem kilometry, a w drodze powrotnej spotkałem dwie osoby. Jedna to jakaś dziewczyna która biegała, a że miałem bluzę z wersetami na przodzie i na plecach, to na pewno gdy biegnąc wyprzedziła mnie - na pewno przeczytała werset na plecach, że CHRYSTUS jest : "DROGĄ RAWDĄ i ŻYCIEM" z Ewangelii Jana 14:6. 

Dalej spotkałem starszego pana i z nim dane mi było porozmawiać, złożyć świadectwo. Niby słuchał, ale jak mówiłem żeby poszedł za CHRYSTUSEM, a nie za rzymskim katolicyzmem, to mówił że on swojej wyuczonej wiary nie będzie zmieniał. Tłumaczyłem mu, że to co nas uczyli nie jest prawdziwe, jest odmienne od tego co zawiera Biblia - przekaz od BOGA, żeby nie wierzył mi na słowo, ale sam sprawdził w zaufaniu CHRYSTUSOWI. "Nie potrzebujesz księży i hostii do przebaczenia, zbawienia część 2 - pseudo-duchowy pokarm nie przyniesie owocu ducha" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/nie-potrzebujesz-ksiezy-i-hostii-do.html

Mówił że ma w domu Biblii. Oby zaczął ją czytać z wiarą jako SŁOWO BOŻE i prosił CHRYSTUSA o okazanie prawdy, o mądrość i nie bał się porzucić zwodniczy rzymski katolicyzm. Aby nie bał się żyć z CHRYSTUSEM jako swoim PANEM ZBAWICIELEM który sam zbawia, nie ma pośredników do NIEGO ... "Ewangelia Prawdziwej Łaski część 8 - Prawdziwa biblijna EWANGELIA ŁASKI mówi że do zbawienia nie potrzebujesz mnie i nie potrzebujesz szewca mechanika ani żadnych innych ludzi" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/ewangelia-prawdziwej-aski-czesc-8.html

CHRYSTE - PANIE, ZBAWCO, BOŻE PRAWDZIWY : racz mnie, nas prowadzić dalej i abyśmy zawsze i wszędzie przez wiarę zawierzali TOBIE wszystko, na TOBIE polegali i byli w mocy TWOJEJ obecności w nas - TWOIMI dobrymi, wiernymi świadkami, sługami - niewolnikami żyjącymi już tylko dla TWOJEJ woli, a przez to przynosili chwałę OJCU oraz TOBIE - tylko WAM DWÓM. 

Szukajmy z całego serca woli PANA ... "Naucz mnie czynić wolę swoją, Bo Ty jesteś Bogiem moim. Niech dobry duch twój prowadzi mnie Po równej ziemi!" - Psalm 143:10 Biblia Warszawska __________ "Naucz mnie czynić twoją wolę, bo ty jesteś moim Bogiem; twój duch jest dobry; prowadź mnie do ziemi prawości" - Uwspółcześniona Biblia Gdańska    

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 26 - Ewangelista Łukasz był binitarianinem. Binitarianizm w Ewangelii Łukasza" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego_31.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 03.08.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz