piątek, 22 stycznia 2021

Dlaczego głupi według Biblii jest ten kto ufa własnemu sercu część 5 - błogosławione chodzenie w wierze i patrzenie przez wiarę wobec Jezusa Chrystusa PANA ZBAWCY JHWH

 

Świadectwo z wczorajszego dnia : W domu potrzebny był silikon sanitarny do uszczelnienia, więc poszedłem do sklepu budowlanego i kupiłem go, tylko że dopiero w domu zwróciłem uwagę że kupiłem silikon bezbarwny, zamiast białego. Kiedyś pewnie zirytowałbym się, zdenerwował z powodu pomyłki, że muszę iść jeszcze raz aby wymienić towar. Teraz jako uczeń, sługa CHRYSTUSA BOGA PRAWDZIWEGO, jako dziecko BOGA OJCA inaczej podchodzę do takich zdarzeń, jako ewentualnej np. szansie aby podzielić się z kimś Dobrą Nowiną o łasce ZMARTWYCHWSTAŁEGO PANA ZBAWCY. Nie patrzę z perspektywy straty, ale z perspektywy nowej sposobności do podzielenia się z kimś świadectwem, Dobrą Nowiną, albo że to np. szkołą pokory dla mnie lub jakaś inna duchowa nauka.

Wziąłem ten silikon i poszedłem jeszcze raz do tego sklepu. Co się okazało ?? Mogłem przy wymianie towaru podzielić się króciutko swoim świadectwem z dwiema osobami, powiedziałem im kilka słów o CHRYSTUSIE, zachęciłem do czytania Biblii. Jedna z tych osób zajmująca się zwrotami towaru odpowiedziała na koniec że czyta Pismo Święte. Druga osoba paliła papierosa na zewnątrz sklepu i powiedziałem jej swoje świadectwo m.in. o uwolnieniu mnie przez CHRYSTUSA ZBAWCĘ PANA z lęków, depresji, nałogów. Na początku broniła swego nałogu, ale na koniec powiedziała że spróbuje rzucić nałóg. Zachęciłem do czytania Biblii i do wiary w słowa CHRYSTUSA : "proście a będzie wam dane".  Korona mi z głowy nie spadła że przeszedłem się jeszcze raz do sklepu wymienić ten silikon, a PAN JEZUS ZBAWCA postawił m.in. te dwie osoby na mojej drodze. Miejmy pozytywne CHRYSTUSOWE nastawienie, optymistyczne jako nowa szansa, jako nowa lekcja itd. Nie będzie złości w nas, goryczy itd. ale ochotne serce, dobre, czyste nastawienie od BOGA.

Tak samo np. kiedyś jechaliśmy samochodem z rodzicami. Zanim ruszyliśmy pomodliłem się do CHRYSTUSA WSZECHMOGĄCEGO BOGA aby nas strzegł, aby dał cało, zdrowo dojechać do domu. Ruszyliśmy w drogę i po przejechaniu jakiejś części trasy przed nami pojawiła się koparka. Droga była wąska i kręta, więc samochód jadący przed nami nie mógł jej wyprzedzić, i tak jechaliśmy za nią powoli spory odcinek drogi. Kiedyś przed zbawieniem : na pewno by mnie to zirytowało, zdenerwowało że tak wolno jedziemy, że trafiliśmy na tą "zawalidrogę". Jednak teraz jako zbawiony patrzyłem na to inaczej. Patrzyłem na to, jak na wysłuchaną modlitwę. Może gdyby nie ta koparka która zwalniała jazdę - zdarzyłby się nam jakiś wypadek. Jechaliśmy wśród lasów, więc np. może jakieś zwierzę by wyskoczyło, może ktoś w nas by wjechał, może zdarzyłoby się coś innego na drodze, a tak "wlekąc" się za tą koparką może właśnie uniknęliśmy dzięki ZBAWCY wypadku, niebezpieczeństwa. W duchu podziękowałem MU za tą "zawalidrogę" 🙂 i spokojnie, z pokorą znosiłem tą wolną jazdę. Dobrze z wiarą, w zaufaniu WSZECHMOGĄCEMU PANU ZBAWCY patrzeć na wszystko, w tym na problemy, kłopoty, niezrozumiałe rzeczy i inne zdarzenia.

Wszelka CHWAŁA, CZEŚĆ, DZIĘKCZYNIENIE : OJCU YHVH i JEGO SYNOWI YHVH za wszystko co uczynili, co czynią i co jeszcze uczynią w moim życiu, jak i na świecie 🙂 🙂

Dlaczego głupi według Biblii jest ten kto ufa własnemu sercu część 2 - Jezusowy wzrok" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-gupi-wedug-biblii-jest-ten-kto_29.html

"Jezus Chrystus jest Nieomylny i Doskonały - pewna historia z Chin" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/04/jezus-chrystus-jest-nieomylny-pewna.html -

" Pewien mądry, stary Chińczyk mieszkał na niespokojnej granicy chińsko-mongolskiej. Pewnego dnia jego ulubiony, piękna biała klacz przeskoczyła przez płot i została pojmana przez tych z drugiej strony granicy - wrogów z Mongolii. Przyjaciele przyszli pocieszać staruszka współczując mu jak tacy troszkę kiepscy pocieszyciele - mówiąc : "przykro nam z powodu twojego konia, to naprawdę złe wieści. Ale Chińczyk odpowiadał : " skąd wiecie, że to złe wieści ?? a może to są dobre wiadomości ".

Po tygodniu człowiek ten wyjrzał przez okno i zobaczył biegnącą w zawrotnym tempie swoją klacz, razem z jakimś ogierem. Jego przyjaciele zobaczyli to również, przybiegli mówiąc : " to wspaniale, to dobre wieści ". Ale Chińczyk miał powiedzieć : " skąd wiecie, że to są dobre wieści ?? to mogą być złe wieści". Kilka tygodni później, jego jedyny syn jadąc na ogierze w okolicy , nagle zleciał z konia i złamał nogę. I znowu przyjaciele przyszli do staruszka i mówili : " przykro nam z powodu z powodu twojego syna, takie złe wieści".  Myślę, że już wiecie co odpowiedział Chińczyk : skąd wiecie, że to złe wiadomości, to mogą być dobre wiadomości." Pewnego dnia chińscy rządowi urzędnicy przybyli w ten region, czasie chińsko - mongolskiej wojny i wszystkich młodych mężczyzn wzięto do wojska i wszyscy oni zginęli na wojnie, z wyjątkiem syna tego Chińczyka, który nie mógł iść na wojnę z powodu złamanej nogi. Chińczyk miał wtedy powiedzieć : " widzicie, rzeczy o których myśleliście, że są dobre - były tak naprawdę złe, a rzeczy które wydawały się złe, były tak naprawdę dobrymi" - ponieważ powiedzmy to szczerze - kto wie o tym lepiej jak nie Bóg !!! "


"Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze." - Izajasz 55 - "16 niesamowitych przykładów aby ufać zawsze do końca JEZUSOWI - Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/16-niesamowitych-przykadow-aby-ufac.html

"Wy wprawdzie knuliście zło przeciwko mnie, ale Bóg obrócił to w dobro, chcąc uczynić to, co się dziś dzieje: zachować przy życiu liczny lud" - Księga Rodzaju 50:20 - "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 2 - Księga Estery" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/10/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_21.html

Idźmy przez wiarę, w zaufaniu PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI ZBAWCY którego mądrość i moc są niezmierzone. Miejmy pozytywne podejście, pozytywne nastawienia, a nie szemranie, niewiarę, narzekanie itd. Nie wszystko rozumiemy i wielu rzeczy nie zrozumiemy, ale miejmy wiarę i módlmy się, prośmy aby cokolwiek się dzieje to żebyśmy widzieli w tym nowe okazje ewangelizacyjne, nowe szanse ku pomocy innym, nowe lekcje duchowe - "PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

Miejmy wiarę, zaufanie wobec CHRYSTUSA PANA ZBAWCY YHVH, a nie ufajmy swojemu sercu, nie polegajmy na sobie ... "Z pustego może nalać jedynie JEZUS PRAWDZIWY BÓG - biblijne dowody" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/z-pustego-moze-nalac-jedynie-jezus.html

Zamiast mieć złe, negatywne nastawienia - miejmy dobre, pozytywne nastawienia przez wiarę, zaufanie wobec ABSOLUTNIE SUWERENNEGO BOGA YHVH który panuje nad wszystkim i wszystkimi. ON ma moc wszystko zmienić i obrócić wszystko ku dobru, więc miejmy zawsze wiarę, zaufanie wobec NIEGO. Przez to zawierzanie, ufanie MU miejmy dobre, optymistyczne nastawienia - "Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XX - duchowa mentalna gotowość w JEZUSIE ZBAWCY PANU na utratę wszystkich i wszystkiego" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/08/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html
Często to co dla nas : ograniczonych, znikomych ludzi wydaje się stratą, szkodą - może być w rzeczywistości największym zyskiem, dobrem i błogosławieństwem. Np. mogłem wczoraj pomyśleć sobie że tracę czas idąc jeszcze raz do sklepu. Mogłem negatywnie patrzeć, być zły itd. - ale mogłem przez wiarę patrzeć pozytywnie, że może PAN WSZECHMOGĄCY postawi tam kogoś komu będę mógł złożyć świadectwo o NIM. Tak też PAN uczynił wobec dwóch osób. To nie był stracony czas. To nie była szkoda jakaś, że poszedłem jeszcze raz do tego sklepu aby wymienić towar. Moją pomyłkę, ZBAWCA - ŻYWY BÓG YHVH obrócił, użył ku duchowemu świadectwu, ku zachęcie do wiary dla dwóch osób. Miejmy pozytywne, optymistyczne, dobre nastawienia, podejście przez wiarę wobec NIEGO WSZECHMOGĄCEGO. ON może wszystko, więc wszystko może użyć, obrócić ku dobru, ku swojej chwale - więc zawsze miejmy pozytywne CHRYSTUSOWE spojrzenie i prośmy PANA o błogosławieństwo, o wydobycie dobra z danych sytuacji. Będziemy mieć pokój ducha od NIEGO w takich nastawieniach i ON będzie nas używał pośród tego. Jeśli wybierzemy drogę niewiary - jeśli będziemy patrzeć oczami niewiary, jak ludzie tego świata, to będziemy szemrać, narzekać, złościć się, bać, będziemy rozbicie, nie czuwający, duchowo nietrzeźwi, niezdolni do bycia światłością i solą. 

"Jeremiasz 17:5-8 - obietnica duchowej katastrofy albo obietnica duchowego zdrowia i siły" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/jeremiasz-175-8-obietnica-duchowej.html

"Źródło prawdziwej siły tylko w bezgranicznym zaufaniu Wszechmogącemu Jezusowi" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/04/zrodo-prawdziwej-siy-tylko-w.html

Złe, negatywne podejście powstaje gdy człowiek bardziej ufa sobie niż WSZECHMOGĄCEMU CHRYSTUSOWI PANU ZBAWCY. Złe, negatywne podejście mówi np. : "nic się nie da zrobić więcej, nic z tego już nie będzie, wszystko straciłem, poniosłem stratę, przegrałem, nie ma nadziei, nie ma szans itd.". Kto ufa WSZECHMOGĄCEMU wie że dla NIEGO nie ma rzeczy niemożliwych i kto ufa WSZECHMOGĄCEMU ten wie że nie może ufać swojemu sercu, bo jako człowiek nie widzi wszystkiego, nie rozumie wszystkiego - więc może się mylić w ocenie sytuacji. Skoro nasza ludzka ocena nie jest pełna, nie jest doskonała, a często mylną - to nie możemy mieć złego, negatywnego podejścia i nastawień. Nie ufajmy sobie, ale ufajmy tylko WSZECHMOGĄCEMU, WSZECHWIEDZĄCEMU BOGU YHVH ... "Pan skałą i twierdzą moją, i wybawieniem moim, Bóg mój opoką moją, na której polegam. Tarczą moją i rogiem zbawienia mego, warownią moją" - Psalm 18:3 BW _________ "Zaufaj Panu z całego swojego serca i nie polegaj na własnym rozumie! (6) Pamiętaj o Nim na wszystkich swoich drogach, a On prostować będzie twoje ścieżki! (7) Nie uważaj się sam za mądrego, bój się Pana i unikaj złego! " - Księga Przysłów Salomona 3 - mamy używać rozumu, ale nie polegać na nim jako niezawodnemu doradcy. Ze wszystkim zawsze dobrze przychodzić w wierze do CUDOWNEGO DORADCY : JEZUSA CHRYSTUSA PANA ZBAWICIELA YHVH. 

Wiara widzi to czego nie widzą fizyczne oczy, więc chodźmy w wierze. Inaczej nie da się iść za CHRYSTUSEM PANEM. Bez wiary nie można być duchowo mocnym i owocującym. Patrzmy przez wiarę jako słudzy, uczniowie WSZECHMOGĄCEGO DOSKONAŁEGO BOGA, a nie jak ludzie tego świata którzy nie znają osobiście OJCA i PANA ZBAWCY, w których ONI nie mieszkają. 

" kto ufa Panu, bywa nasycony. (26) Kto ufa własnemu sercu, ten jest głupi" - Księga Przysłów Salomona 28 BW

"batach ufać w każdym miejscu, czasie i najgorszych okolicznościach" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/04/batach-ufac-w-kazdym-miejscu-czasie-i.html

Wiele razy zawiodłem się na sobie i na innych ludziach - ALE NIGDY nie zawiodłem się na WSZECHMOGĄCYM, DOSKONAŁYM PANU ZBAWIELU : JEZUSA CHRYSTUSIE który jest BOGIEM PRAWDZIWYM YHVH. NIGDY się na NIM nie zawiodę. Kto szczerze, całym sercem MU ufa, służy ten nigdy się nie zawiódł i nie zawiedzie na CHRYSTUSIE ZMATYWYCHWSTAŁYM - "twoje życie się zawali jeśli położysz nadzieje w polityce, przywódcach, marnościach" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/12/twoje-zycie-sie-zawali-jesli-poozysz.html

"zmieniona perspektywa część 13sta - zawierzenie JEZUSOWI BOGU daje siłę a niewiara wyniszczenie psychiczne" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/zmieniona-perspektywa-czesc-13sta.html

"Powiedziałem w pośpiechu: Odrzuciłeś mnie sprzed twych oczu; lecz ty wysłuchałeś głosu mego błagania, gdy wołałem do ciebie." - Psalm 31:22 UBG -  Dawid w pewnym momencie posłuchał swojego serca, zwątpił w BOŻĄ obecność, prowadzenie, błogosławieństwo wobec siebie, ale PAN nie opuścił Dawida. Dawidowi tylko tak się wydawało bo nie patrzył w tym czasie oczami wiary, które widzą to czego nie widzą cielesne oczy. Zawierzył swoim zmysłom, swojemu sercu a nie WSZECHMOGĄCEMU DOSKONAŁEMU PANU BOGU. Obyśmy my nigdy nie zwątpili w CHRYSTUSA. Obyśmy dzięki łasce CHRYSTUSA zawsze i w każdych okolicznościach - wzrastali w wierze, nadziei, miłości agape oraz w poznaniu BOGA OJCA, JEGO SYNA. Obyśmy coraz bardziej, głębiej, więcej znali ICH świętość, miłość, chwałę, potęgę i to co dla nas zrobili na GOLGOCIE oraz co dla nas przygotowali w wieczności. Tego wam i sobie życzę w CHRYSTUSIE PANU ZBAWCY - BOGU PRAWDZIWYM YHVH. 

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 16 - binitarianizm w 1 liście i w 2 liście ap Jana oraz Comma Johanneum"  https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 22.01..2021 Puławy , Dominik Marzec


4 komentarze:

  1. Myslenie z historii ktora przytoczyles " skąd wiecie, że to złe wieści ??" to niebezpieczne myslenie, poniewaz cos co diabel stawia za przeszkode i trzeba uciekac a nie omijac, ktos potraktuje jako lekcje od Boga by walczyc. Lepiej nie dac sie nabrac na chwytliwe historie i slogany. Realne zycie jest inne. Dobre sa lamiglowki np dylemat wieznia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest niebezpieczne, bo powinno pokierować człowieka do nie słuchania swojego serca, ludzi, ale do pytania BOGA PRAWDZIWEGO i szukania JEGO woli. Slogan to przykładanie jednej miary dla wszystkich, a różne zdarzenia mogą być różne dla różnych ludzi, więc zawsze trzeba wszystko badać przed BOGIEM, pytać CUDOWNEGO DORADCY. Pozdrawiam i wszelkich łask CHRYSTUSA BOGA ŻYWEGO YHVH https://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_11.html
      ,

      Usuń
  2. Witaj Dominiku��po prostu dziękuję Ci za ten wpis. Był mi bardzo potrzebny. Niech Pan Bóg ci błogosławi i twojej rodzinie.
    Chwała Panu Jezusowi na wieki!!!!
    Dominiku będziesz zawsze wspominany w moich modlitwach. Niech Bóg cię prowadzi tak aby jak nawięcej ludzi dowiedziało o JEGO istnieniu i JEGO CHWALE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Dzięki i chwała OJCU WSZECHMOGĄCEMU i SYNOWI PANU ZBAWCY YHVH. Wzajemnie. Wszelkich łask, błogosławieństw od NICH dla ciebie siostr?/bracie? ... pozdrawiam :)

      Usuń