środa, 27 stycznia 2021

Nadprzyrodzona i bezcenna prawdziwa wolność Doskonałego Wszechmogącego CHRYSTUSA YHVH

 


Dzisiaj w pewnym miejscu idąc chodnikiem obok drogi, jakiś kierowca celowo mocno przyspieszył aby ochlapać mnie. Udało mu się, ale ZBAWICIEL BÓG jest doskonale dobry i od razu dał mi do serca przebaczenie wobec tego biednego człowieka usidlonego złem. Nie miał puławskiej rejestracji, więc nie tylko poprosiłem CHRYSTUSA aby mu przebaczył, aby go zbawił, ale też żeby strzegł go w powrotnej drodze do domu.

Sam przed tym jak zostałem zbawiony zrobiłem o wiele więcej gorszych rzeczy niż ten kierowca, a jednak CHRYSTUS mi przebaczył, zmienił moje serce, dał nowego ducha - więc wiem że tak samo może być u tego kierowcy i u każdego innego człowieka. BÓG w przeciwieństwie do różnych ludzi, nie przekreśla nikogo. Chce zbawienia wszystkich ludzi, oby wszyscy zechcieli przyjąć tą BOŻĄ łaskę i zacząć nowe życie dziecka BOŻEGO. Gdybym mógł cofnąć czas to nie zrobiłbym tych różnych grzesznych rzeczy które zrobiłem, oby i ten kierowca zrozumiał kiedyś swoje zło, oby przeprosił BOGA za swoje grzechy, w skrusze serca wyznał winy i poprosił o przebaczenie, zbawienie. Błogosławię w CHRYSTUSIE ZMARTWYCHWSTAŁYM ŻYWYM BOGU - temu kierowcy. Mam nadzieję że dostąpi zbawienia i spotkamy się w Królestwie BOŻYM. CHRYSTUS PAN oraz BÓG OJCIEC przebaczyli mi wszystkie winy, więc i ja przebaczam wszystkim tym którzy zawinili wobec mnie ... "i odpuść nam nasze winy, jak i my odpuszczamy naszym winowajcom" - Ewangelia Mateusza 6:12 Biblia Warszawska.

Jestem prawdziwie wolnym człowiekiem w mocy zamieszkiwania, obecności CHRYSTUSA we mnie - nie jestem więźniem nieprzebaczenia, zemsty, nienawiści, ani innych grzechów. PAN ZBAWCA daje mi moc miłować nieprzyjaciół, czynić dobro tym którzy mnie nienawidzą, błogosławić przeklinających mnie, a nie oddawać im. Modlić się za tych którzy mnie krzywdzą ... "Ale wam, którzy słuchacie, powiadam: Miłujcie nieprzyjaciół waszych, dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą, (28) błogosławcie tym, którzy was przeklinają, módlcie się za tych, którzy was krzywdzą" - Ewangelia Łukasza 6:27-28. Zasmuciła mnie postawa tego kierowcy - mnie chodzi nawet o moją osobę, ale że ten człowiek takim nastawieniem robi sam sobie krzywdę. Nikt w grzechu jeszcze nie znalazł prawdziwego szczęścia. Nikt w grzechu jeszcze nie znalazł prawdziwego pokoju ducha i sensu życia.

To ochlapanie to drobnostka w porównaniu do tego co mają bracia/siostry w CHRYSTUSIE np. w Korei Północnej, Chinach, Indiach i dziesiątkach innych państw. Przyjdzie czas bardzo mocnego prześladowania również na uczniów CHRYSTUSA BOGA ŻYWEGO również w zachodnim świecie, w tym w Polsce, ale najpierw wybuchnie gigantyczna wojna światowa - o wiele większa i zabójcza niż wszystkie poprzednie. Mimo wszystko nie bójmy się, skoro CHRYSTUS jest we mnie i ze mną to da potrzebną moc, siłę, zaopatrzenie aby wytrwać wiernie, w czystości, w pełnieniu JEGO woli do końca ... " Powstanie bowiem naród przeciwko narodowi i królestwo przeciwko królestwu i będą miejscami trzęsienia ziemi, będzie głód. To jest początek boleści. (9) Ale wy sami miejcie się na baczności: Będą was wydawać sądom, a w synagogach będziecie bici; postawią was też przed namiestnikami i królami z mego powodu, abyście złożyli świadectwo przed nimi. (10) Lecz najpierw musi być zwiastowana ewangelia wszystkim narodom. (11) A gdy was poprowadzą, żeby was wydać, nie troszczcie się naprzód o to, co macie mówić, ale mówcie to, co wam będzie dane w owej godzinie, albowiem nie wy jesteście tymi, którzy mówią, lecz Duch Święty. (12) I wyda na śmierć brat brata, a ojciec syna, i powstaną dzieci przeciwko rodzicom, i przyprawią ich o śmierć. (13) I będziecie w nienawiści u wszystkich dla imienia mego; ale kto wytrwa do końca, będzie zbawiony" - Ewangelia Marka 13. Szatan oszukał miliony chrześcijan nauką o tzw. nagłym pochwyceniu. Wielu się zgorszy gdy nadejdzie wojna światowa, globalne prześladowania i bardzo trudny ekonomiczny okres. Jeśli dzisiaj ktoś nie ma miłości do nieprzyjaciół, jeśli ktoś dzisiaj nie ma przebaczenia wobec nich lub innych ludzi, to jak chce mieć to gdy nadejdą o wiele wiele cięższe zdarzenia. Teraz jest czas aby prosić ZBAWCĘ o to i żeby nas przygotowywał.

"Jak antychryst oszuka wielu chrześcijan część 3 fałszywe pochwycenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/06/jak-antychryst-oszuka-wielu-chrzescijan.html

Obym takie podejście jak wobec tego kierowcy miał wobec wszystkich wrogów, a najlepiej żebym nie miał żadnych wrogo nastawionych do siebie ludzi. Oby wszyscy ludzie na ziemi byli uczniami CHRYSTUSA żyjącymi według dwóch przykazań miłości agape. Dawid gdy zgrzeszył i BÓG mu powiedział żeby wybrał sobie jedna z kar, to Dawid wolał karę wprost z ręki BOŻEJ, nie chciał wpaść w ręce człowieka. Auschwitz i tysiące innych historii pokazują jaki potencjał zła nosi w sobie niezbawiony człowiek ... "Idź i przemów do Dawida tak: Tak mówi Pan: Trzy rzeczy ci przedkładam, wybierz sobie jedną z nich, a Ja ci ją spełnię. (11) Udał się więc Gad do Dawida i rzekł do niego: Tak mówi Pan: Wybierz sobie: (12) Albo trzy lata głodu, albo trzy miesiące tułaczki przed twoimi wrogami, a miecz twoich nieprzyjaciół dosięgnie cię, albo trzy dni miecza Pana nad tobą w postaci zarazy w kraju, kiedy anioł Pański będzie szerzył zagładę w obrębie wszystkich granic Izraela; a teraz rozważ, co mam odpowiedzieć temu, który mnie posłał. (13) Wtedy Dawid odpowiedział Gadowi: Jestem w wielkiej rozterce; lecz niech dostanę się raczej w ręce Pana, gdyż bardzo wielkie jest jego miłosierdzie; lecz w ręce człowieka niechaj się nie dostanę!" - 1 Księga Kronik 21. BW 

Zachowaj mnie ZBAWCO PANIE przed złymi, okrutnymi ludźmi ... "Wybaw mnie, Panie, od człowieka złego, Od ludzi okrutnych ustrzeż mnie" - Psalm 140:2. BW

Przyjdzie czas, wieczny czas doskonałej miłości, świętości - już nigdy więcej nie będzie grzechów, krzywd, cierpienia : "I widziałem nowe niebo i nową ziemię; albowiem pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły, i morza już nie ma. (2) I widziałem miasto święte, nowe Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga, przygotowane jak przyozdobiona oblubienica dla męża swego. (3) I usłyszałem donośny głos z tronu mówiący: Oto przybytek Boga między ludźmi! I będzie mieszkał z nimi, a oni będą ludem jego, a sam Bóg będzie z nimi. (4) I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie; ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy przeminęły. (5) I rzekł Ten, który siedział na tronie: Oto wszystko nowym czynię. I mówi: Napisz to, gdyż słowa te są pewne i prawdziwe. (6) I rzekł do mnie: Stało się. Jam jest alfa i omega, początek i koniec. Ja pragnącemu dam darmo ze źródła wody żywota. (7) Zwycięzca odziedziczy to wszystko, i będę mu Bogiem, a on będzie mi synem. (8) Udziałem zaś bojaźliwych i niewierzących, i skalanych, i zabójców, i wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga" - Objawienie Jana rozdział 21. BW

"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 17 Proste jasne biblijne porównania do doczesnych rzeczy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/12/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html
  ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 27.01.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz