sobota, 27 maja 2023

Jak dziwoląg dla wielu ...

 

 Gdyby w jakimś miejscu ludzie mieli zwyczaj jedzenia zup widelcem, to gdybyśmy usiedli do stołu z nimi i jedli zupy łyżką - mieliby nas za "dziwolągów, dziwaków" że jemy zupy łyżką, a nie widelcem jak oni według swego zwyczaju. .... Wiele osób może myśli o mnie że jestem "dziwolągiem, dziwakiem", bo żyję w osobistej relacji, społeczności z BOGIEM mym OJCEM i PANEM ZBAWICIELEM Jezusem Chrystusem i jestem Im wierny, wierny ich natchnionej biblijnej nauce, przykazaniom miłości. Kocham mego OJCA i ZBAWICIELA, oddaję chwałę IM, czczę w duchu i prawdzie, służę IM, w duchu i prawdzie, ale kto tego nie zasmakował, nie doświadcza tego, ten nie rozumie i dla wielu takich ludzi pewnie jestem "dziwolągiem, dziwakiem" lub mają jeszcze gorsze określenia w stosunku do mnie ..... Nie znają prawdziwego OJCA, nie znają prawdziwego PANA ZBAWICIELA, nie mają nowego serca i nowego ducha. Ocenianie mojej osoby przez tych ludzi jest niewiarygodne, nieprawdziwe. Nie znają BOGA Prawdziwego - nie są sługami BOGA Prawdziwego, nie są przyjaciółmi BOGA Prawdziwego, nie są dziećmi BOGA Prawdziwego, więc nie znają również mnie, nie rozumieją mnie - dziecka BOŻEGO. .......... "Patrzcie, jaką miłość okazał nam Ojciec, że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi i nimi jesteśmy. Dlatego świat nas nie zna, że Jego nie poznał" - 1 List apostoła Jana 3:1 BW

"Gdybyście byli mnie poznali i Ojca mego byście znali; odtąd go znacie i widzieliście go" - Ewangelia apostoła Jana 14:7 BW __________"Wspomnijcie na słowo, które do was powiedziałem. Nie jest sługa większy nad pana swego. Jeśli mnie prześladowali i was prześladować będą; jeśli słowo moje zachowali i wasze zachowywać będą. (21) A to wszystko uczynią wam dla imienia mego, bo nie znają Tego, który mnie posłał." - Jn 15:20-21 BW ___________ "To wam powiedziałem, abyście się nie zgorszyli. (2) Wyłączać was będą z synagog, więcej, nadchodzi godzina, gdy każdy, kto was zabije, będzie mniemał, że spełnia służbę Bożą. (3) A to będą czynić dlatego, że nie poznali Ojca ani mnie." - Ewangelia Jana 16:1-3 BW
 
 "gdyż sprawiedliwa to rzecz u Boga odpłacić uciskiem tym, którzy was uciskają, (7) a wam, uciskanym, dać odpocznienie wespół z nami, gdy się objawi Pan Jezus z nieba ze zwiastunami mocy swojej, (8 w ogniu płomienistym, wymierzając karę tym, którzy nie znają Boga, oraz tym, którzy nie są posłuszni ewangelii Pana naszego Jezusa. (9) Poniosą oni karę: zatracenie wieczne, oddalenie od oblicza Pana i od mocy chwały jego" - 2 List ap. Pawła do Tesaloniczan 1:6-9 BW ........ "Czym jest prawdziwe poznanie BOGA Prawdziwego -- Ewangelia Prawdziwej Łaski część 16" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/05/czym-jest-prawdziwe-poznanie-boga.html
Nawet jeśli masz najgorsze oglądy na mój temat - to w Zmartwychwstałym BOGU życzę Ci : nawrócenia, zbawienia i żebyśmy w Chrystusie byli sługami Bożymi, rodziną Chrystusową - bratem, siostrą. W BOGU Żywym życzę CI wszelkiego duchowego i fizycznego dobra, a przede wszystkim zbawienia, prawdziwej znajomości BOGA Prawdziwego. 
 "Byłem jak dziwoląg dla wielu, Lecz Tyś pewną ucieczką moją" - Psalm 71:7 - Psalmista też był "dziwolągiem, dziwakiem" dla wielu ... ... Ważne co mówi, co myśli o nas BÓG Stwórca i szukajmy zawsze tego aby Jemu się podobać, a wtedy wszelkie nieprawdziwe słowa ludzi na nasz temat upadną, nie będą mieć potwierdzenia w rzeczywistości ... nasze czyste Chrystusowe życie obali nieprawdziwe słowne zarzuty, nieprawdziwe oceny ..."Albowiem taka jest wola Boża, abyście dobrze czyniąc, zamykali usta niewiedzy ludzi głupich, (16) jako wolni, a nie jako ci, którzy wolności używają za osłonę zła, lecz jako słudzy Boga. (17) Wszystkich szanujcie, braci miłujcie, Boga się bójcie, króla czcijcie." - 1 List apostoła Piotra 2:15-17 _____________ "Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie z powodu sprawiedliwości, ponieważ do nich należy królestwo niebieskie. (11) Błogosławieni jesteście, gdy z mego powodu będą wam złorzeczyć, prześladować was i mówić kłamliwie wszystko, co złe, przeciwko wam. (12) Radujcie się i weselcie, ponieważ obfita jest wasza nagroda w niebie; tak bowiem prześladowali proroków, którzy byli przed wami." - Ewangelia apostoła Mateusza 5:10-12 UBG ______________ "Czy teraz bowiem chcę pozyskać ludzi, czy Boga? Albo czy staram się przypodobać ludziom? Gdybym nadal ludziom chciał się przypodobać, nie byłbym sługą Chrystusa." - List apostoła Pawła do Galacjan 1:10 UBG
Psalm 71 : "W tobie, Panie ufność pokładam, Niech nigdy nie będę zawstydzony! (2) W sprawiedliwości swojej ocal mnie i ratuj! Nakłoń ku mnie ucha swego i wybaw mnie! (3) Bądź mi skałą schronienia, twierdzą ratunku mojego, Boś Ty opoką moją i twierdzą moją! (4) Boże mój! Ratuj mnie z ręki bezbożnego, Z dłoni nieprawego i ciemiężyciela. (5) Tyś bowiem nadzieją moją, Panie, Boże, Tyś ufnością moją od młodości mojej. (6) Tyś był podporą moją od urodzenia, Tyś pomocą moją od łona matki mojej: O tobie zawsze mówi moja pieśń pochwalna. (7) Byłem jak dziwoląg dla wielu, Lecz tyś pewną ucieczką moją. (8 Usta moje są pełne chwały twojej, Cały zaś dzień wspaniałości twojej. (9) Nie odrzucaj mnie w czasie starości, Gdy ustanie siła moja, nie opuszczaj mnie! (10) Gdyż nieprzyjaciele moi mówią o mnie, A czyhający na duszę moją naradzają się społem (11) Mówiąc: Bóg go opuścił; Ścigajcie go i pochwyćcie go, Bo nie ma ratunku! (12) Boże! Nie oddalaj się ode mnie! Boże mój, pośpiesz mi na pomoc. (13) Niech się zawstydzą, niech zginą przeciwnicy moi; Niech się okryją hańbą i sromotą ci, którzy pragną mej zguby! (14) Ale ja zawsze będę miał nadzieję I będę pomnażał wszystką chwałę twoją. (15) Usta moje opowiadać będą sprawiedliwość twoją, Po wszystkie dni zbawienie twoje, Nie znam bowiem jego miary. (16) Opiewać będę potężne dzieła twoje, Panie, Boże, I wspominać jedynie sprawiedliwość twoją. (17) Boże, uczyłeś mnie od młodości mojej, A ja aż dotąd oznajmiam cudowne sprawy twoje. (18) Toteż i do starości, gdy już siwy będę, Nie opuszczaj mnie, Boże, Aż opowiem o ramieniu twoim temu pokoleniu, A wszystkim następnym o potędze twojej! (19) Sprawiedliwość zaś twoja, Boże, Sięga aż do niebios; Wielkich dokonałeś czynów, Boże, Któż jest tobie równy? (20) Tyś liczne i ciężkie utrapienia na nas włożył, Ty znowu nas ożywisz I z głębin ziemi znowu nas wyprowadzisz. (21) Rozmnożysz dostojność naszą I znowu nas pocieszysz. (22) Toteż dziękować ci będę Na harfie za wierność twoją, Boże mój; Będę ci grał na cytrze, Święty Izraela. (23) Rozradują się wargi moje, gdy grać ci będę, I dusza moja, którą wybawiłeś. (24) Język mój również będzie opowiadał przez cały dzień sprawiedliwość twoją, By się zawstydzili, zarumienili ci, którzy szukają nieszczęścia mego."

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 27.05.2023 Puławy , Dominik Marzec
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz