poniedziałek, 8 maja 2023

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część XXXIX - kilka wybranych zdarzeń z dzisiejszego dnia

 

Dzisiaj załatwiając pewne papierkowe sprawy oraz będąc na zakupach, zmartwychwstały BÓG Prawdziwy zasiadający o prawicy OJCA, dał mi wiele sposobności, okazji do powiedzenia o swoim zbawieniu, o tym jak CHRYSTUS mnie prowadził, prowadzi oraz do uczynienia komuś dobra z czystego nowego serca i w nowości ducha Chrystusowego. Nie będę opisywał wszystkich zdarzeń, ale opiszę kilka wybranych. 

Zacznę może od jednego sklepowego zdarzenia. Będąc w długiej kolejce, ustawiły się za mną trzy osoby. Dwóch młodych mężczyzn z jakąś lekką intelektualną niepełnosprawnością oraz młoda kobieta która wydaje mi się że była ich opiekunką, pomocą.  Miałem na sercu aby zaproponować im, że przepuszczę ich w kolejce. Poza tym usłyszałem jak rozmawiali między sobą o jakiejś żałobie która dotknęła jednego z nich. Tym bardziej chciałem podzielić się słowem Chrystusowej nadziei, Chrystusowym pocieszeniem. Jeden z mężczyzn odszedł już wcześniej kilkanaście metrów dalej. Nie słyszał co mówiłem. Zaproponowałem im przepuszczenie, ale mówili że im się nie śpieszy że jeszcze duże zakupy przed nimi. Widząc że przed chwilą ten mężczyzna z kolejki niósł w obydwu rękach różne produkty, zacząłem od tematu mojego wypadku przechodząc szybko do mojej nadziei, siły jaką mam w Zmartwychwstałym i że tylko w Nim ona jest. Ta kobieta zdawała się bardzo otwarta, mówiła że widziała na mojej bluzie werset biblijny z Psalmu 23. Dobrze przyjmowała co słyszała, nie budowała muru. Sporo usłyszeli, dałem też tej kobiecie broszurkę zachęcając do przeanalizowania, zastanowienia się. Życzyłem im BOŻEGO dobra i odszedłem ze swoimi zakupami. Wierzę że PAN mnie postawił w tym miejscu, czasie abym mógł dać im prawdziwe Boże przesłanie, a nie fałszywe rzymskokatolickie czy fałszywe świadków strażnicy itp. 

Inne zdarzenie miałem pod swoim blokiem gdy czekaliśmy z mamą na tatę. Stojąc spotkałem pewnego młodego mężczyznę którego znam, a który wpadł w alkoholizm i pogubił się w szatańskich naukach new age. Kiedyś z nim się spotkałem, rozmawialiśmy. Dawno się nie widzieliśmy. Mówił że nie pije 5 miesięcy i że miał czy ma jakieś zwroty do BOGA, że czytał jakąś książkę. Nie znam szczegółów, nie wiem w jakim jest stanie duchowym, ale mówiłem mu aby nie polegał na sobie ale na BOGU [o którym mu mówiłem]. Dałem mu dwie różne broszurki ewangelizacyjne które zrobiłem. Mówił że jutro wyjeżdża za granicę. Mówiłem że jakby był w Polsce, że gdyby chciał się spotkać to wie gdzie mieszkam, przypomniałem mu adres. Był w pędzie, ale wierzę że PAN ZBAWICIEL dał mu przed wyjazdem przypomnienie o sobie, o swojej natchnionej biblijnej nauce.

Inne zdarzenie miało miejscu na dworcu PKP. Będąc tam o bilety, w BOGU życzyłem osobom siedzącym w pobliżu kasy - bezpiecznej podróży. Przeszedłem następnie do tematu swojego wypadku drogowego. Ten temat rozwinąłem do swojego świadectwa jak zbawił mnie BÓG Żywy,  jestem dziś dzieckiem Bożym w CHRYSTUSIE, że ON prowadzi mnie na spotkanie ze sobą i OJCEM w raju. Było kilka osób, ale rozmawiałem z jedną panią. Bardzo pozytywnie odnosiła się do tego co mówiłem. Rozmawialiśmy z 10 minut. Nie wiem skąd była [nie z okolic bo wspomniała o tym] i nie wiem dokąd zmierzała, ale na koniec rozmowy i gdy dałem jej broszurki, to spytała czy może dałbym jej swój numer gdyby chciała porozmawiać, zapytać o coś. Oczywiście dałem jej swój numer i mówiłem że chętnie z nią porozmawiam o BOGU. Mówiła też o swoim nastoletnim wnuku że pogubił się, że nie chce się uczyć, że w głowie ma gry komputerowe. Może po tym jak opowiedziałem jej swoje świadectwo, że m.in. zmierzałem do więzienia, to otworzyła się. Mówiłem jej że BÓG może i chce zbawić każdego człowieka, ale człowiek musi chcieć tego, bo na siłę nie można żyć z BOGIEM, nie można nikogo zmusić do zbawienia. Rzadko ktoś mnie pyta o numer telefonu, ale wierzę że ta kobieta tego potrzebuje i zmartwychwstały Dobry Pasterz dał nam się spotkać.

Napiszę jeszcze jedno zdarzenie. Gdy wracałem z mamą z zakupów, widziałem kwestujących młodych ludzi z PCK. Chciałem z nimi podzielić się swoim zbawczym świadectwem oraz historią mojego wypadku.  Poprosiłem mamę aby zajechała na chwilę na parking, ale mama nie zorientowała się o co mi chodzi. Pojechaliśmy trochę dalej i mama stanęła w bocznej uliczce na parkingu. Do tych młodych ludzi miałem ze 150 metrów. o drodze spotkałem staruszka o lasce który przyglądał się mi, zwrócił uwagę że nie mam lewej ręki. Ciężki rozmówca bo zamykał się w swoim świecie, zbaczał na swoje tematy, nie był skory do słuchania, ale miał dużo mowy nie na temat i zaciął się na jakiejś rzeczy która wyleciała mu z pamięci. Przekazałem mu kilka prawd o tym że BÓG jest moim OJCEM jak w modlitwie Ojcze Nasz, że lepiej z jedną ręką pójść do Królestwa Bożego niż z obiema na potępienie, że przede mną życie wieczne. To nie była rozmowa, ale szarpanka bo nakręcił się na jakieś tematy, których nie potrafił wypowiedzieć, z pamięcią miał chyba jakieś problemy. Wspomniałem mu o tym że nie jestem świadkiem J., ani rzymskim katolikiem, wspomniałem o czytaniu Biblii i pożegnałem go. ... 

PS - często osoby nie chcą słuchać, często budują mur, uciekają przed tematem BOGA, a nie jedna osoba może chciałaby, ale nie jest zdolna słuchać czy rozumieć z powodu fizycznych chorób. Różne są przypadki. Tak czy inaczej - dajmy się prowadzić PANU, czyńmy Jego miłość, dobro, prawdę. Nie zrażajmy się więc negatywnymi czy wrogimi reakcjami, nie zniechęcajmy się - ale i nie narzucajmy się nikomu, nie też rzucajmy też "pereł przed wierze, nie dawajmy psom tego co święte". Sobie i wam życzę w modlitwie - obfitości żywej wiary wobec BOŻYCH obietnic, w tym m.in. Chrystusowej mądrości w tym wszystkim, aby wiedzieć zawsze jak się zachować ku chwale BOŻEJ i ku dobru człowieka, co mówić w danym czasie, a jak trzeba milczeć to i to wiedzieć i umieć zrobić nie dzięki swojej mocy, ale dzięki mocy obecności w nas PANA ZBAWICIEL Jezusa Chrystusa który uzdalnia nas, daje wszystko co potrzebujemy do życia i pobożności. Miejmy ufność, wiarę w Niego, miejmy czyny wypływające z tej ufności, wiary wobec Niego. W Jego ręce OJCIEC przekazał wszystko, w tym wszelką moc władzę w niebie i na ziemi ...

Dalej spotkałem dwóch nastolatków. Jeden szedł o kulach. Życzyłem mu zdrowia od BOGA, ale przede wszystkim tego duchowego o czym wspomniałem im mówiąc historię swojego zbawienia oraz o wypadku. Gdy poszedłem na miejsce gdzie byli ci młodzi ludzie z emblematami PCK, to nie spotkałem już ich. Odeszli stamtąd. Nie wiem gdzie poszli. Nie było ich. Jednak po drugiej stronie ulicy byli świadkowie strażnicy [świadkowie J.] - kobieta i mężczyzna. Widziałem ich wcześniej jak jechaliśmy z mamą, ale były to osoby z którymi już rozmawiałem i to chyba ze dwa, trzy razy. Nie miałem na sercu kolejnej rozmowy. Jednak gdy podszedłem aby spotkać te osoby kwestujące dla PCK, to nadeszły inne osoby z tej zwodniczej organizacji. Nadeszły osoby na zmianę. Zdawało mi się że z jedną nie rozmawiałem, a co do drugiej nie byłem pewny. W zawierzeniu PANU Jezusowi Chrystusowi który jest JHWH jak i OJCIEC, przeszedłem na drugą stronę aby porozmawiać z tymi dwiema kobietami z tej sekty. Bardzo dużo mówiłem swojego świadectwa jak CHRYSTUS mnie zbawił, jak zmienia moje życie, jak mnie prowadzi, umacnia. Mogłem im powiedzieć o zbawieniu z łaski. Mogły usłyszeć że jestem w społeczności domowej jak np. pierwsi chrześcijanie o których możemy czytać np. w Dziejach Apostolskich czy w Listach. Mogłem im wykazać dlaczego zakaz transfuzji jest niebiblijną nauką, nauką sprzeczną z miłością agape. Chciały mi dać wizytówkę do ich strony i zapraszały na zebranie, ale mówiłem że znam ich nauki, znam adres ich strony, że wiem gdzie w Puławach się spotykają. Nie wziąłem tej wizytówki, bo powiedziałem że z wieloma naukami ich organizacji nie mogę się zgodzić. Jednak powiedziałem że gdyby była możliwość spotkania się u nich, wymienienia argumentami biblijnymi to jestem chętny, ale zrobię to jak będzie takie prowadzenie, taka wola BOGA. Nie było w tej rozmowie głębszych tematów doktrynalnych. Wspomniałem że nie wierzę ani w Trójcę, ani w unitarianizm że BÓG jest jedną osobą, ale wierzę w binitarianizm czyli dwie osoby : OJCA i SYNA którzy są BOŻĄ rodziną. Natomiast że nie wierzę w nieśmiertelną duszę, więc tutaj akurat mamy podobne zdanie. Jeszcze na koniec dodałem aby badały, sprawdzały wszystko z czego są nauczane w Biblią ręku w zaufaniu Cudownemu Doradcy. Zachęcałem aby gdyby widziały błędne nauki swojej organizacji, to nie bały się opuścić jej, że lepiej nawet być samemu z BOGIEM w prawdzie, niż w grupie gdzie jest nieprawda. Mówiłem że jak BÓG pozwoli, to kiedyś może jeszcze porozmawiamy. Życzyłem im BOŻEGO dobra i odszedłem. PAN wierzę postawił mnie w idealnym czasie. Widocznie rozmowa z tymi kobietami ze świadków strażnicy była w tym czasie ważniejsza niż z tymi młodymi osobami które miały na sobie emblematy PCK i kwestowały. Gdy przyszedłem na miejsce gdzie kwestowali, to nie było ich, a wtedy o drugiej stronie ulicy przyszły inne osoby ze świadków strażnicy. Jedna z tych kobiet jasno powiedziała że nie rozmawiałem z nią, a z tą drugą nie wiem czy rozmawiałem, ale skoro PAN tak poukładał to było coś ważnego w tym dla jednej i drugiej. 

Proszę o modlitwy za tymi osobami. Oby te wszystkie osoby oraz różne inne które OJCIEC i SYN dali spotkać dziś, a o których nie pisałem - oby te wszystkie osoby czciły OJCA i PANA ZBAWICIELA w duchu i prawdzie. Oby narodziły się na nowo, oby miały wzrastający owoc ducha, obfite dary duchowe, oby żyły ku chwale BOŻEJ, oby żyły dla woli BOŻEJ, a nie dla pożądliwości, oby były w Nowym Jeruzalem przed obliczem OJCA i BARANKA i tylko IM dwóm składały wieczne dziękczynienie, uwielbienie, chwałę. ... Również oby tak było u wszystkich innych osób z którymi kiedykolwiek PAN dał mi rozmawiać, mówiąc im o Jego zbawieniu, o Jego natchnionych biblijnych naukach, o zbawieniu z łaski przez ufanie zmartwychwstałemu PANU ZBAWCY.

PS - proszę o modlitwy za mną, abym zawsze i wszędzie był tam gdzie chce PAN, żebym zawsze i wszędzie miał odpowiednie Chrystusowe czyny i słowa.  Oczywiście módlmy się o to również dla pozostałych zbawionych braci i zbawionych sióstr.

Módlmy się też aby wszyscy niezbawieni ludzie na świecie usłyszeli prawdziwe zbawcze przesłanie - żeby  nie zatwardzali serc wobec Bożych działań, wobec Bożej zbawczej łaski jaka jest im oferowana, dawana - żeby nie zlekceważyli, nie odtrącili jej, ale przyjęli i wytrwali w niej do końca. ... Módlmy się też żeby ci którzy są zbawieni, nie odpadli od zbawienia, żeby nigdy nie odeszli od miłowania OJCA i SYNA z całego : serca, myśli, siły i duszy.

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 08.05.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz