czwartek, 15 grudnia 2022

Świadectwo prowadzenia Chrystusa JHWH w ewangelizacji część XXXVI - awaria odkurzacza i zakup nowego

 

Czasem to co nam ludziom wydaje się szkodą może być tak naprawdę zyskiem. To co złe Zmartwychwstały BÓG Prawdziwy ma moc obrócić ku wyższemu duchowemu dobru. Przedwczoraj gdy odkurzałem mieszkanie w pewnej chwili zawył silnik, zaczął gasnąć i czuć było spalonym plastikiem. Po kilku latach używania - nadszedł jego kres. opatrzyłem z wiarą, że może PAN ZBAWCA przez to da mi podzielić się z kimś Dobrą Nowinę, że rzez to może pośle mnie do jakiejś osoby np. w sklepie. No i tak się stało. Wierzę w CHRYSTUSA który jest Wszechmogący, którego wszelka władza jest nad ziemią i niebem, który czyni cokolwiek chce w niebie i na ziemi, a nie wierzę w przypadki. Wczoraj gdy poszedłem z tatą o odkurzacz, najpierw poszliśmy do bankomatu. Gdy wybierałem pieniądze z bankomatu w galerii to obok okazało się, że była kobieta z Ukrainy z dwójką dzieci. Miałem ze sobą ukraińskojęzyczne broszurki ewangelizacyjne, więc dałem jej, życzyłem w BOGU wszystkiego dobrego jej oraz dzieciom. Wzięła to ewangelizacyjne przesłanie i mam nadzieję w CHRYSTUSIE że z wiarą przeczytała je i przyjęła jako prawdę absolutną. 

Dalej już w sklepie gdzie jest sprzęt m.in. AGD to nie ja zacząłem rozmowę o CHRYSTUSIE, o BOGU, ale sam sprzedawca. Wskazał na moją bluzę z wersetem z imieniem "JEZUS", z wersetem biblijnym i powiedział : "fajna bluza". Zaczęliśmy rozmawiać i to w sumie więcej o BOGU niż o odkurzaczach :) , opowiedział mu o krótce dlaczego nie mam lewej ręki, ale przede wszystkim jak mnie zbawił ZBAWCA, kim jestem w NIM, z czego mnie uwolnił, czym mnie napełnia,  jak umacnia, gdzie prowadzi. Dałem mu ewangelizacyjną broszurkę i na chwilę odszedł do innych klientów. Gdy wrócił, to wspomniał o tej broszurce że "dobre przesłanie". Przedstawiłem mu się po imieniu, a on też. Życzyłem mu wszelkiego dobra, zdrowia i duchowego i fizycznego. Poszliśmy jeszcze do drugiego sklepu, miałem na sercu aby pójść tam. 

Ten drugi sklep m.in. ze sprzętem AGD jest w supermarkecie, więc poszliśmy najpierw do supermarketu kupić pewne rzeczy o których mówiła mama, a później zajść zobaczyć odkurzacze. Będąc przy kasie w supermarkecie stanął za nami jakiś mężczyzna. Nasze rzeczy były już wyłożone na taśmie, ale widząc że ma jedną rzecz, zaproponowałem mu żeby stanął przed nami. Podziękował mówił że nie śpieszy mu się. Był w wieku ok 40 lat, więc zacząłem od tematu wypadku, transfuzji. powiedziałem że jak ma zdrowie, to zachęcam do oddawania krwi, że jestem przykładem że krew przydaje się do ratowania życia, bo dostałem ze 20 jednostek. Byłem w stanie krytycznym, ale nie ma rzeczy niemożliwych dla BOGA. Nie jestem Świadkiem "J", oni nie mogą mieć transfuzji, CHRYSTUSA nie mają za BOGA Prawdziwego, ale i że za katolicyzmem też nie idę, to też sekta. Jak czytam Biblię i porównuję do tego co uczy katolicyzm to widzę też dwa różne światy. Odpowiedział że on wierzy w mszę trydencką, a to co teraz jest to nie od BOGA. Nie było czasu na głębsze dyskusje że i msza trydencka jest obrzydliwością w oczach CHRYSTUSA, ale dałem mu broszurkę ewangelizacyjną gdzie jak sprawdzi wszystko, to znajdzie namiary albo do mnie, albo na blog brata Jarka z Łodzi. Mówił że przeczyta. Oby przeczytał z wiarą, w zaufanie CHRYSTUSOWI Cudownemu Doradcy który wierzę postawił mnie, nas w odpowiednim miejscu, że chce go wyrwać z niewoli grzechu i z kłamstw rzymskokatolickich. Życzyłem i jemu wszystkiego dobrego.

Dalej poszliśmy do sklepu m.in. z odkurzaczami. Tam też wierzę PAN dał odpowiedniego sprzedawcę spośród kilku innych. Dużo podpowiedział, był pomocny. Kupiliśmy w tym sklepie ten odkurzacz, a widząc że to młody człowiek zacząłem rozmowę o CHRYSTUSIE od tematu transfuzji, wypadku. Mówił że nie może oddawać krwi z powodu pewnej choroby którą wymienił. Opowiedziałem mu o krótce świadectwo swojego zbawienia. Nie miał za bardzo wiedzy o BOGU, o Jego drodze, ale nie był wrogo nastawiony, raczej miał otwarte podejście. Dałem mu broszurkę, obiecałem modlitwy żeby i duchowo i fizycznie było u niego wszystko dobrze. Widziałem że szczerze się ucieszył gdy powiedziałem mu o modlitwie za nim. Oby zrozumiał że przede wszystkim potrzebuje uwolnienia z niewoli grzechu, że potrzebuje narodzić się na nowo w CHRYSTUSIE aby stać się dzieckiem BOŻYM które żyje w prawdziwej, osobistej społeczności z OJCEM i BARANKIEM, który żyje dla ICH woli, a nie dla pożądliwości. Oby był wśród zbawionych nad którymi jest łaska, miłosierdzie, pokój od OJCA i SYNA, a nie ICH sprawiedliwy, święty gniew z powodu win, przestępstw wobec NICH, wobec ICH praw - przykazań. ............ I was ożywił, którzy byliście umarli w upadkach i w grzechach; (2) W których niegdyś postępowaliście według zwyczaju tego świata i według władcy, który rządzi w powietrzu, ducha, który teraz działa w synach nieposłuszeństwa. (3) Wśród nich i my wszyscy żyliśmy niegdyś w pożądliwościach naszego ciała, czyniąc to, co się podobało ciału i myślom, i byliśmy z natury dziećmi gniewu, jak i inni. (4) Lecz Bóg, który jest bogaty w miłosierdzie, z powodu swojej wielkiej miłości, którą nas umiłował; (5) I to wtedy, gdy byliśmy umarli w grzechach, ożywił nas razem z Chrystusem, gdyż łaską jesteście zbawieni; (6) I razem z nim wskrzesił, i razem z nim posadził w miejscach niebiańskich w Chrystusie Jezusie; (7) Aby okazać w przyszłych wiekach przemożne bogactwo swojej łaski przez swoją dobroć względem nas w Chrystusie Jezusie. (8) Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę, i to nie jest z was, jest to dar Boga. (9) Nie z uczynków, aby nikt się nie chlubił. (10) Jesteśmy bowiem jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, które Bóg wcześniej przygotował, abyśmy w nich postępowali. " - List apostoła Pawła do Efezjan 2:1-10 UBG __________________________ "Jezus im odpowiedział: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, każdy, kto grzeszy, jest niewolnikiem grzechu. (35) A niewolnik nie pozostaje w domu na zawsze, lecz syn pozostaje na zawsze. (36) Jeśli więc Syn was wyswobodzi, prawdziwie wolnymi będziecie." - Ewangelia Jana 8:34-36 BW

Gdyby nie ta awaria odkurzacza, gdyby nie to wyjście po nowy odkurzacz, to nie dane mi byłoby od Zmartwychwstałego Wszechmogącego PANA spotkać tych osób w tym czasie. 

"Dlaczego głupi według Biblii jest ten kto ufa własnemu sercu część 5 - błogosławione chodzenie w wierze i patrzenie przez wiarę wobec JEZUSA CHRYSTUSA PANA ZBAWCY YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/dlaczego-gupi-wedug-biblii-jest-ten-kto.html

Zamiast się denerwować, złościć jakąś awarią czy wszelkimi innymi sytuacjami w życiu, chcę patrzeć okiem wiary w bezgranicznym zaufaniu, poddaniu CHRYSTUSOWI. Chcę bezgranicznie ufać PANU ZBAWCY, chcę na NIM we wszystkim polegać, aby zawsze dał mi być Jego dobrym świadkiem, aby mi pomógł w każdej sytuacji, aby mnie umocnił, aby mnie nauczył nowych rzeczy, aby dał widzieć sytuację tak jak ON ją widzi i żebym w niczym nie zgrzeszył, ale przeszedł wszystko w czystości, sprawiedliwości, miłości, prawdzie. We wszystkim przede wszystkim chcę tak postępować, tak żyć aby przynosić chwałę OJCU i PANU ZBAWCY, bo ICH chwała jest ponad wszystko i wszystkich, nawet ponad moje życie. 

Nie wierzę w przypadki, ale wierzę we Wszechmogącego, Wszechwładnego Jezusa Chrystusa który czyni wszystko co chce w niebie i na ziemi, wierzę że posłał mnie przez tą sytuację z odkurzaczem do wymienionych osób, abym okazał im Jego miłość agape, dobroć, prawdę. Oby te osoby narodziły się na nowo w NIM, oby jako mający nowe serce i nowego ducha żyły ku chwale OJCA i BARANKA, oby głosili ICH chwałę, ICH prawdę swoimi ustami i  czynami światłości. 

PAN ZBAWCA czyni, dopuszcza różne rzeczy, ale idąc w zaufaniu, posłuszeństwie MU przez miłość do Niego i OJCA, możemy być pewni że ON wszystko czyni, obróci ku naszemu dobru, a największym naszym dobrem jest abyśmy byli coraz bardziej w charakterze, w sercu na Jego podobieństwo. Bycie coraz bardziej w sercu, w charakterze na podobieństwo CHRYSTUSA, bycie Mu bezgranicznie ufającym, posłusznym - tak będziemy przynosić Jemu oraz Jego OJCU chwałę, a ICH chwała powinna być naszym priorytetem. Bądźmy zawsze na dobre świadectwo w tym anty-Chrystusowym, grzesznym świecie, który swoim anty-Chrystusowym postępowaniem znieważa ICH, bluźni IM. 

W każdych okolicznościach życia pytajmy PANA jak możemy w tym być bardziej na Jego podobieństwa, jak możemy być MU w tym wierni, oddani, posłuszni, bo to jest ku Jego i OJCA chwale. Zawsze pytajmy PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa jak w danej sytuacji mamy się zachować, aby przynieść największą możliwą chwałę Jemu oraz Jego OJCU. Ich chwała jest ponad wszystko i wszystkich w tym ponad nasz komfort, ponad wszystko co mamy, ponad nasze doczesne życie, więc zawsze i wszędzie szukajmy ICH chwały, zawsze postępujmy ku ICH chwale. Im bardziej podobni w sercach, charakterze do CHRYSTUSA tym jesteśmy większym światłem, tym możemy większą chwałę przynosić Jemu oraz OJCU. Jeśli ta przemiana w sercach, charakterze na podobieństwo CHRYSTUSA ma się dokonywać w nas również przez liczne, ciężkie próby, to i tak niech będzie. Być coraz bardziej na podobieństwo CHRYSTUSA w sercu, charakterze jest ku coraz większej chwale BOŻEJ, więc warto ponieść wszelkie koszty tego BOŻEGO procesu - procesu choćby i najbardziej bolesnego dla naszego krótkotrwałego ciała i dla naszego egoistycznego "JA". Diament powstaje pod wpływem wielkich temperatur i wielkiego ciśnienia. Złoto oczyszczane jest w ogniu.      : "aby się stali podobni do obrazu Syna jego".  .......... "A wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują, to jest z tymi, którzy według postanowienia jego są powołani. (29) Bo tych, których przedtem znał, przeznaczył właśnie, aby się stali podobni do obrazu Syna jego, a On żeby był pierworodnym pośród wielu braci" - List apostoła Pawła do Rzymian 8:28-29 BW ............................... "Z tego się radujecie, choć teraz na krótko, jeśli trzeba, zasmuceni jesteście z powodu rozmaitych prób; (7) Aby doświadczenie waszej wiary, o wiele cenniejszej od zniszczalnego złota, które jednak próbuje się w ogniu, okazało się ku chwale, czci i sławie przy objawieniu Jezusa Chrystusa" - 1 List apostoła Piotra 1:6-7 UBG

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 15.12.2022 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz