środa, 2 listopada 2022

Zmartwychwstały BÓG Prawdziwy otwiera różne drzwi które nie zawsze widzimy - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXXV

Zmartwychwstały BÓG Prawdziwy otwiera różne drzwi które nie zawsze widzimy. Świadectwo z dzisiejszego dnia, że drogi Zmartwychwstałego ZBAWICIELA PANA i Jego myśli są wyższe, nieskończenie wyższe niż nasze. Rano pojechałem z mamą na targowisko miejskie, ale praktycznie nikogo nie było. Było tylko kilku sprzedawców, więc ułamek tego co jest normalnie w środę. Nawet nie wysiadaliśmy z samochodu, powiedziałem mamie żebyśmy pojechali na halę targową. Mama się zgodziła. Po zakupach zrobionych na hali, gdy wychodziliśmy napotkałem dwie kobiety z organizacji Świadków Strażnicy. Mama poszła do samochodu, a ja zostałem z tymi paniami. W duchu poprosiłem PANA Jezusa o mądrość, o prowadzenie. Dobrze mi się z nimi rozmawiało, były otwarte posłuchać. Mówiłem im dużo m.in. o życiodajnej, osobistej relacji z CHRYSTUSEM której na tą chwilę nie mają. Mówiłem im o wielkim cudzie jakim jest cud gdy OJCIEC i SYN zamieszkują w zbawionym człowieku - Ewangelia Jana 14:23. Mówiłem im że niezbędnie tego potrzebują, ale muszą do tego uznać CHRYSTUSA jako BOGA Prawdziwego YHVH. 

Przez to zamieszkiwanie człowiek ma nowe serce, nowego ducha. Przestaje być niewolnikiem grzechu, zaczyną wydawać owoc ducha, miłować wszystkich w tym najgorszych nieprzyjaciół, czynić to co sprawiedliwe. Mówiłem że gdyby Zmartwychwstały nie był YHVH jak OJCIEC, to nie mógłby być ze mną po wszystkie dni, nie mógłby mieszkać we mnie i w innych zbawionych. Zbawieni są porozrzucani o całym świecie, więc żeby być z nimi, żeby być w nich - trzeba być Wszechobecnym, Wszechmogącym. Dałem im broszurkę, którą przyjęły, nawet słówka nie powiedziały, że nie wezmą. Ta broszurka, to tekst który umieściłem we wpisie z 24 września : "Ewangelia Prawdziwej Łaski część 13 - mój wstępny szkic projekt ewangelizacyjnej broszurki" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ewangelia-prawdziwej-aski-czesc-13-moj.html

Mam nadzieję że te kobiety szczerze przeczytają co tam napisałem, że szczerze w zaufaniu Cudownemu Doradcy zbadają, sprawdzą wszystko. Mam w CHRYSTUSIE nadzieję, że z wiarą przyjdą do Niego, jako do BOGA YHVH, że nie będą Go umniejszać mówiąc że jest stworzeniem, że nie będą ignorować społeczności, relacji z NIM. Mówiłem im, że gdybym czcił rodziców jak czczę BOGA Ojca to byłoby to bałwochwalstwem. Jednak bałwochwalstwem nie jest oddawanie SYNOWI jak OJCU, bo obydwaj są YHVH, a OJCIEC jest wyższy jedynie jeśli chodzi o ICH rodzinną relację. Boży porządek, ale SYN nie jestem stworzeniem, nie jest kimś mniejszym od OJCA. Gdyby był stworzeniem, to oddawanie czci SYNOWI jak OJCU byłoby grzechem bałwochwalstwa. Poruszyliśmy też kilka innych kwestii odnośnie tematu że Zmartwychwstały jest YHVH, w których wykazałem im że się mylą, że nie są zbawione, że nie mieszka w nich OJCIEC i SYN ... "Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy" - Jn 14:23 BW ___________ " aby wszyscy czcili Syna, jak czczą Ojca. Kto nie czci Syna, ten nie czci Ojca, który go posłał" - Ewangelia Jana 5:23 BW. 

Pożegnałem się z nimi, życzyłem im wszystkiego dobrego. Oczywiście dobrego w pierwszej kolejności ku zbawieniu aby nie umarły w takim stanie w jakim są. Gdyby był targ jak normalnie, to nie bylibyśmy tego dnia na tej hali, nie byłoby tego spotkania w tym czasie. 

Dziś wybrałem się też do pewnego miejsca zrobić pewne opłaty. PAN dał o drodze spotkać młodych mężczyzn którzy remontowali pewien budynek infrastruktury osiedlowej. Podziękowałem im za pracę, podzieliłem się swoim świadectwem jak zbawił mnie ZBAWCA PAN z czego mnie uwolnił. Dobrze mi się z nimi rozmawiało, ale po odejściu od nich żałowałem że nie wspomniałem jednej rzeczy, że nie powiedziałem o tym że jak tu złamie się ludzkie prawo, to często sąd i więzienie, ale każdy z nas złamał BOŻE Prawo w różnych kwestiach. Wobec ludzkiego prawa - prezydent może ułaskawić, ale nawet gdy to robi to nie bierze kary ułaskawionego, nie idzie do niego do więzienia. Nieskończenie większą rzecz zrobił Chrystus Jezus, gdy jako człowiek wziął na siebie nasze winy, naszą karę. Teraz może i chce nie tylko ułaskawić, ale daje moc aby porzucać złe zachowanie, a w zamian czynić BOŻE dobro, BOŻĄ wolę. Szedłem przed siebie idąc do punktu aby zrobił opłaty i w sercu rozważałem te słowa i tą rozmowę która miałem niedawno. Z pół godziny później, gdy wracałem po zrobieniu opłat, spotkałem jednego z tych młodych mężczyzn w innym miejscu. Stał przed swoim blokiem, kończył palić papierosa i uśmiechnął się gdy przechodziłem. Zagadałem do niego, żeby nie daj BOŻE nie było nowotworu, że u Zbawiciela jest uwolnienie z tego grzechu. Podałem mu też, to co miałem na sercu wcześniej odnośnie ludzkiego prawa, Boskiego Prawa, ułaskawieni BOŻEGO, mocy BOŻEJ ku życiu według woli BOŻEJ, ku chwale BOŻEJ. 

PAN postawił w odpowiednim miejscu i czasie. Nie spodziewałem się spotkać tego mężczyzny w tamtym miejscu, ale skoro tak się stało, to od razu wiedziałem że PAN otworzył mi drzwi, że muszę wykorzystać ten moment. Myślę że powinienem się wrócić do nich, jak jeszcze rozmyślałem o tym że dobrze by było im powiedzieć przykład z przestępstwem, skazaniem, ułaskawieniem, uwolnieniem. Następnym razem tak zrobię - wrócę się gdybym miał na sercu żeby coś dopowiedzieć. Wrócę, nie będę odkładał że PAN kiedyś da jeszcze jakąś okazję, skoro w mojej mocy jest aby się teraz wrócić i teraz dopowiedzieć. Chrystus PAN pokazał mi stawiając drugi raz tego człowieka, że to ważna rzecz aby powiedzieć mu o jego winie wobec Doskonałego BOGA, ale i o BOŻYM ułaskawieniu, o BOŻYM uwolnieniu. Pokazał też kolejny raz że jest ze mną, pomaga mi. 

A w samym miejscu opłat też PAN Wszechmogący wspaniale zadziałał, o wiele bardziej otworzył mi drzwi Słowa niż ja sobie założyłem. Gdy wszedłem do tego punktu, to przyjmowała jedna pani, drugiej nie było. Z tą co niebyło jej już kiedyś zamieniłem kilka słów o ZBAWCY, o Jego prawdzie. Z tą panią co była jeszcze nie rozmawiałem, więc myślałem że w odpowiednim czasie przyszedłem. Przede mną była jedna pani. W międzyczasie przyszła zrobić opłaty jeszcze inną kobieta - jakaś starsza pani, przepuściłem ją przed sobą. W trakcie tego wszystkiego przyszła drugą pracowniczka, z którą już kiedyś rozmawiałem. Pani którą przepuściłem trafiła do tej z którą nie rozmawiałem, a ja do tej której kiedyś mogłem powiedzieć parę rzeczy, o ZBAWCY. Ta kobieta z którą nie rozmawiałem - jak obsłużyła starszą panią, to wyszła na zewnątrz z elektronicznym papierosem. Za chwilę i moje rachunki były opłacone. Gdy wyszedłem, to miałem okazję w spokoju porozmawiać, powiedzieć o uwolnieniu nie tylko od tego palenia, ale od innych grzechów, a w zamian że PAN ZBAWCA daje chęć i wykonanie BOŻEGO dobra wobec wszystkich ludzi. Opowiedziałem swoje świadectwo, opowiedziałem główne różnice między prawdziwym Kościołem, a odróbką Kościoła, czyli sektą rzymskokatolicką. Generalnie ta pani zgadzała się z tym co mówię, nie negowała, ale żeby sama zapragnęła tego zasmakować, żeby sama chciała doświadczyć tego ku chwale OJCA i SYNA. 

W środku lokalu, nie miałbym takiej swobody rozmowy jak na zewnątrz. PAN uczynił więcej niż myślałem. Myślałem sobie, że tym razem nie porozmawiam z nią o BOGU skoro trafiłem na opłaty do tej drugiej pani, a za chwilę miałem rozmowę na zewnątrz gdzie nikt nam nie przeszkadzał i my nikomu nie przeszkadzaliśmy. Mam nadzieję w CHRYSTUSIE że będzie wolna nie tylko od tego palenia, ale od innych rzeczy które są wbrew woli BOŻEJ. Mam nadzieję że ona jak i inne spotkane osoby doświadczą cudu z Jn 14:23 i będą żyły dla woli CHRYSTUSA PANA w nowości serca, w nowości ducha ku chwale OJCA, ku chwale Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA, pośród owocu ducha, pośród dwóch przykazań miłości agape idąc wąską drogą pełni. 

Proszę o modlitwy za mną bym dzięki łasce OJCA i SYNA, dzięki ICH łasce był dobrym świadkiem Chrystusa =  Zmartwychwstałego BOGA Prawdziwego, abym był dobrym Jego sługą. Abym zawsze miał Chrystusową : miłość, prawdę, mądrość, odwagę, czystość wobec wszystkich ludzi.  Proszę o modlitwy za tymi opisanymi osobami, za tymi z dzisiejszego dnia o których nie wspomniałem, za wszystkimi których kiedykolwiek dane mi było i będzie jeszcze spotkać - aby i oni byli zbawieni, aby żyli jako zbawieni i jeśli umrą, to żeby umarli jako zbawieni. 

OJCIEC i SYN mogą zrobić nieskończenie większe rzeczy niż jesteśmy sobie w stanie wyobrazić, dlatego miejmy zaufanie - wiarę wobec Nich, nie słuchajmy swojego serca ... "Temu zaś, który według mocy działającej w nas może uczynić o wiele obficiej ponad to wszystko, o co prosimy albo o czym myślimy; (21) Jemu niech będzie chwała w kościele przez Chrystusa Jezusa po wszystkie pokolenia na wieki wieków. Amen." - List apostoła Pawła do Efezjan 3:20-21 UBG

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 02.11.2022 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz