piątek, 25 listopada 2022

Błędy w naukach Świadków Strażnicy część 5 - Świadkowie Strażnicy nie szanują SYNA i OJCA. Biblijna pieśń chwały dla Zmartwychwstałego BOGA Prawdziwego. Świadectwo byłej Świadek Strażnicy

 

Świadkowie Strażnicy, Badacze Pisma, Świecki Ruch Misyjny „Epifania” oraz różne inne sekty, pojedynczy ludzie odrzucają wbrew Biblii że Zmartwychwstały jest BOGIEM Prawdziwym YHVH. W związku z tym mówią m.in. że modlitwy, pieśni do Zmartwychwstałego to grzech.    Natchniona nieomylna biblijna nauka mówi co innego.   Np. Objawienie Jana 5:9-10 okazuje pieśń chwały wprost do SYNA : "I zaśpiewali nową pieśń tej treści: Godzien jesteś wziąć księgę i zdjąć jej pieczęcie, ponieważ zostałeś zabity i odkupiłeś dla Boga krwią swoją ludzi z każdego plemienia i języka, i ludu, i narodu, (10) i uczyniłeś z nich dla Boga naszego ród królewski i kapłanów, i będą królować na ziemi" - Objawienie Jana 5:9-10 BW 

     Te sekty, te osoby grzeszą odrzucając CHRYSTUSA jako YHVH - nieświadomie bluźnią MU swoimi poglądami oraz innych do tego namawiają, głosząc swoje pseudo-biblijne nauki ... Te organizacje, to narzędzie diabła do walki ze Zmartwychwstałym CHRYSTUSEM jako BOGIEM Prawdziwym, do odciągania ludzi od NIEGO. 

Jeśli czytelniku jesteś Świadkiem Strażnicy, "Badaczem Pisma" itd. = to proszę nie wierz mi na słowo, ale i nie bądź ignorantem. Zbadaj szczerze, rzetelnie, bezstronnie w zaufaniu BOGO Stwórcy - autorowi Biblii, a nie swojemu sercu, i nie organizacji w której jesteś :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 21 - biblijne przykłady że LOGOS i ZMARTWYCHWSTAŁY CHRYSTUS to YHVH a nie stworzenie" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/03/biblijna-i-apostolska-nauka_8.html

"Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 22 - Szema Izrael mówi o binitarianizmie" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/03/biblijna-i-apostolska-nauka_12.html

"Fałszywe daty Świadków Jehowy część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/11/faszywe-daty-swiadkow-jehowy-czesc-2.html

                                                                             "tak jak OJCA"

Przekład Nowego Świata - przekład Świadków Ciała Kierowniczego  : "aby wszyscy szanowali Syna, tak jak szanują Ojca. Kto nie szanuje Syna, ten nie szanuje Ojca, który go posłał" - Ewangelia Jana 5:23. -- Bez względu na to jak oddane jest greckie słowo "timao", to chodzi o BOSKI szacunek, która oddawana stworzeniu jest grzechem, jest bałwochwalstwem. Gdybym szanował rodziców jak jak szanuję BOGA Ojca, to byłby to grzech bałwochwalstwa. Mam szanować rodziców, ale nie tak jak BOGA. Gdyby Zmartwychwstały Jezus Chrystus był stworzeniem, jak nauczają Świadkowie Strażnicy - Świadkowie Ciała Kierowniczego, to PAN ZBAWCA w m.in. Ewangelii Jana 5:23 namawiałby nas do grzechu bałwochwalstwa, bo mówi że szacunek jemu oddawany ma być równy OJCU, taki sam jak wobec OJCA. Mamy dziesiątki jednoznacznych nauk potwierdzających że SYN był przed wcieleniem YHVH jak Ojciec i o zmartwychwstaniu jest ponownie YHVH jak Ojciec. Syn YHVH porzucił swoje Bóstwo YHVH na 33/34 lata i stał się człowiekiem = drugim Adamem aby złożyć swoje bezgrzeszne, doskonałe życie za grzech pierwszego Adama i za grzechy nas wszystkich. Umarł za nas człowiek, a nie człowiek i BÓG ........ "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 10 - binitarianizm w tzw Pismach starotestamentowych. Biblijne dowody że JEZUS jest YHVH. Kenoza Chrystusa" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2020/08/biblijna-i-apostolska-nauka_4.html

Świadkowie Strażnicy - Świadkowie Ciała Kierowniczego nie szanują Syn tak jak Ojca, a więc i Ojca przez to nie szanują, nie czczą. Nie znają obydwu. Nie mają w sobie ICH zbawczej obecności. OJCIEC i SYN nie mieszkają w nich, a przez to nadal są niewolnikami grzechu, nie mają m.in. miłości agape do wszystkich, nie mają owocu Ducha : "Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy." - Jan 14:23 BW 

"Wy sądzicie według ciała, Ja nikogo nie sądzę. (16) A jeśli już sądzę, to sąd mój jest prawdziwy, bo nie jestem sam, lecz jestem Ja i Ten, który mnie posłał. (17) A przecież w zakonie waszym jest napisane, że świadectwo dwóch ludzi jest wiarygodne. (18) Ja świadczę o sobie, a także Ojciec, który mnie posłał, świadczy o mnie. (19) Wtedy mu rzekli: Gdzie jest Ojciec twój? Jezus odpowiedział: Nie znacie ani mnie, ani Ojca mojego. Gdybyście mnie znali, znalibyście też Ojca mego." - Jan 8 BW
M.in. Świadkowie Strażnicy czynią w swoim zwiedzeniu bluźnierstwo - przez negowanie, odrzucanie SYNA jako YHVH. Szatan, diabeł ich zwiódł. Módlmy się za nimi, za innymi im podobnymi ludźmi, aby byli prawdziwie Berejczykami, aby nie walczyli z CHRYSTUSEM. Nieświadomie są narzędziami szatana.  M.in. Nie śpiewają Synowi pieśni, nie mogą z Nim rozmawiać, nawet podziękować Mu nie mogą. Tak to szatan trzyma ich na dystans od Chrystusa - Krzewu Winnego. Nie znają ani Syna ani Ojca. Wierzą kłamstwom, a wydaje im się że są w prawdzie ... "Świadkowie Jehowy w śmiertelnej pułapce część 2 - odcięci od życiodajnej osobistej relacji społeczności z Jezusem Bogiem Prawdziwym" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/swiadkowie-jehowy-w-smiertelnej-puapce.html
BÓG Prawdziwy to nie tylko OJCIEC, ale OJCIEC oraz SYN. ONI dwaj ... " Kto się za daleko zapędza i nie trzyma się nauki Chrystusowej, nie ma Boga. Kto trwa w niej, ten ma i Ojca, i Syna" - 2 List Jana 1:9 BW ......... "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 14 Binitarianizm w Ewangelii Jana rozdziały 16-17 i inne kenoza i JEDYNY PRAWDZIWY BÓG Jn 17:3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html

Bez względu na tłumaczenie PNŚ, nie są w stanie, ani tutaj ani gdzie indziej zniszczyć prawdy że Syn jest odwiecznym YHVH. Ta organizacja walczy z CHRYSTUSEM YHVH, ale ON w swoim czasie ją obali, tak jak wszystko inne co MU się sprzeciwia, co nie chce MU oddawać chwały, czci. .... NŚ ma wiele zafałszowanych wersetów, które mają zakrywać że CHRYSTUS to YHVH jak i OJCIEC. Jeden z wielu przykładów fałszerstw, manipulacji organizacji Świadków Strażnicy - Świadków Ciała Kierowniczego : "On jest obrazem niewidzialnego Boga, pierworodnym wszelkiego stworzenia; (16) bo za jego pośrednictwem zostało stworzone wszystko inne w niebiosach i na ziemi, co widzialne i co niewidzialne czy to trony, czy zwierzchnictwa, czy rządy, czy władze. Wszystko inne zostało stworzone poprzez niego i dla niego. (17) On też jest przed wszystkim innym i za jego pośrednictwem wszystko inne zostało powołane do istnienia, (18) i on jest głową ciała, zboru. On jest początkiem, pierworodnym z umarłych, a aby mógł się stać pierwszym we wszystkim" - List do Kolosan 1:15-18 Przekład Nowego Świata.  .......... Słowo "INNE" występujący cztery razy w powyższym tekście, nie występuje w tekście greckim. Słowo "inne" wypacza znaczenie tego fragmentu, sugeruje że Chrystus to pierwsze stworzenie. .... "Błędy w naukach Świadków Jehowy część 3 ludzie zwierzętami" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/03/bedy-w-naukach-swiadkow-jehowy-czesc-3.html

Dla porównania zacytuję BW i UBG : "On jest obrazem Boga niewidzialnego, pierworodnym wszelkiego stworzenia, (16) ponieważ w nim zostało stworzone wszystko, co jest na niebie i na ziemi, rzeczy widzialne i niewidzialne, czy to trony, czy panowania, czy nadziemskie władze, czy zwierzchności; wszystko przez niego i dla niego zostało stworzone. (17) On też jest przed wszystkimi rzeczami i wszystko na nim jest ugruntowane, (18) On także jest Głową Ciała, Kościoła; On jest początkiem, pierworodnym z umarłych, aby we wszystkim był pierwszy" - BW _____________ " On jest obrazem Boga niewidzialnego i pierworodnym wszelkiego stworzenia. (16) Przez niego bowiem wszystko zostało stworzone, to, co w niebie i to, co na ziemi, to, co widzialne i co niewidzialne, czy trony, czy panowania, czy zwierzchności, czy władze. Wszystko przez niego i dla niego zostało stworzone. (17) On jest przed wszystkim i wszystko istnieje dzięki niemu. (18) On też jest głową ciała - kościoła; on jest początkiem i pierworodnym z umarłych, aby we wszystkim był pierwszy" - UBG 

"Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, a Bogiem było Słowo. (2) Ono było na początku u Boga. (3) Wszystko przez nie powstało, a bez niego nic nie powstało, co powstało." - Ewangelia Jana 1:1-3. Gdyby nauki Świadków Strażnicy były prawdą, to Biblia w setkach miejsc wyglądałaby inaczej. Czytalibyśmy np. : "Na początku YHVH BÓG stworzył Słowo, a następnie Słowo było u BOGA, ale Słowo nie było Bogiem (2) Ono zostało stworzone na początku przez YHVH BOGA. (3) Wszystko inne przez nie powstało, a bez niego nic nie powstało, co później powstało" ........... "Alfa & Omega dowody że Jezus jest BOGIEM YHVH część 2 - Kolejne biblijne dowody że Zmartwychwstały Syn jest Stwórcą BOGIEM Prawdziwym. Chrystusowa znajomość serc ludzkich, ludzkiego wnętrza" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/08/alfa-omega-dowody-ze-jezus-jest-bogiem.html

"5 przykładów biblijnych - Nadchodzący upadek błędnej eschatologii Kościoła Adwentystów DS i Świadków J." - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/10/5-przykadow-biblijnych-nadchodzacy.html

                                                                          świadectwo nawrócenia kobiety która była w sekcie Świadków Strażnicy

Świadectwo jest sprzed kilkunastu lat i jest umieszczone na trynitarnej stronie, więc umieszczę je anonimowo, aby nie popierać grzesznej doktryny trójcy i by nie wspierać ewentualnych innych grzesznych nauk jakie mogłyby tam być. 

Cytuję, po przetłumaczeniu : 

"Nazywam się "S". Urodziłam się i wychowałam jako Świadek Jehowy wraz z sześciorgiem rodzeństwa. Odkąd jako mała dziewczynka poszłam do przedszkola, poczułam szczególną miłość do Jezusa. Przypisuję tę miłość bardzo wyjątkowej kobiecie, pani "K", kierowcy mojego autobusu. Każdego ranka organizowała w autobusie wspólne śpiewanie, recytując niektóre ze swoich ulubionych chrześcijańskich pieśni. Najbardziej zapadły mi w pamięć „Jezus mnie kocha” i „Biblia”. Wracałem do domu i śpiewałam te pieśni, nad którymi mama nigdy nie robiła wielkiego zamieszania, ale zamiast tego zachęcała mnie do śpiewania pieśni Królestwa z książki Melodie Królestwa. Śpiewanie Jezusowi było oddawaniem mu czci, a to było "nie na miejscu", ponieważ tylko Jehowa miał być czczony. Nie mogłam się powstrzymać, jak mówi pieśń w naszych chrześcijańskich hymnach: „Jest coś w tym imieniu”. Było coś w tym imieniu [JEZUS], co poruszyło moje serce i sprawiło, że poczułam szczególną bliskość, jakiej nigdy wcześniej nie czułam; nawet jako Świadek Jehowy. Czułam życie, gdy śpiewałam o Panu. On mnie kochał, a ja odwzajemniałam Jego miłość.

Przez wszystkie lata nazywania się Świadkiem Jehowy i uczęszczania do Sali Królestwa nigdy nie zapomniałem tego uczucia, tej więzi, jaką czułem z Panem Jezusem, ale w obawie przed brakiem szacunku dla Jehowy musiałem odłożyć te wspomnienia i uczucia na półkę, bo tylko On (Jehowa) był godzien, by go chwalić. W miarę jak bardziej angażowałam się w organizację i stawałam się pionierem w służbie, starałam się strząsnąć uczucia zwątpienia w nauki organizacji. Starałam się ignorować ten mały głosik w mojej głowie i potrzebę poszukiwania prawdy w obawie, że zostanę uznana za apostatę i stracę miłość, aprobatę i społeczność moich przyjaciół i rodziny.

Kiedy pewnego dnia pełniłam służbę, natknęłam się na kilka fragmentów z Pism Świętych, które mnie zaniepokoiły. Nie miały sensu iż pewnością nie potwierdzały prawdy, której uczono mnie przez te wszystkie lata. Zapytałem o nie żonę starszego i jak zwykle usłyszałam, że to tylko diabeł próbuje odciągnąć mnie od Jehowy i prawdy. Z tyłu głowy zastanawiałam się, czy to rzeczywiście diabeł, czy ktoś inny, ktoś, komu przed laty, jako mała dziewczynka, oddałam swoje serce - mój Pan, mój Bóg, mój Zbawiciel Jezus Chrystus.

Wciąż niepewna i pełna obaw, nadal chodziłam od drzwi do drzwi, czując się jak hipokryta, opowiadając ludziom o organizacji, która uratuje ich przed zbliżającym się Bożym gniewem w Armagedonie. Pogrążyłam się w głębokiej depresji i cierpiałem na silne ataki paniki. Czułam się, jakbym traciła rozum, zmysły. Pewnego dnia stałam w drzwiach i rozmawiałam ze starszym mężczyzną o aktualnej publikacji Strażnicy, gdy od tyłu podeszła do mnie bardzo podekscytowana kobieta. Zapytała mnie, czy należę do Świadków Jehowy, a ja odpowiedziałem: "Tak". Zapytała mnie, kto jest moim Bogiem, a ja odpowiedziałem: "Jehowa". Następnie zapytała mnie, czy apostoł Tomasz miał tego samego Boga co ja, ponownie odpowiedziałem: "Tak". Następnie zwróciła się do Jana 20:28 w mojej własnej Biblii i kazała mi go przeczytać na głos. Nigdy wcześniej nie czytałam tego fragmentu Pisma Świętego i byłam oszołomiona. Tomasz odnosił się do Jezusa jako do swojego Boga. Pan próbował mnie zapewnić, że nie byłam szalona, kwestionując organizację, ani że w moje wątpliwości nie był zamieszany diabeł.  To On sam, Pan Jezus, wołał do mnie i próbował pomóc mi zobaczyć prawdziwą prawdę w przeciwieństwie do kłamstw organizacji. 

To wydarzenie rozpaliło we mnie ogień i zaczęłam prowadzić badania na temat pochodzenia organizacji i porównywać teksty biblijne z trzech różnych Biblii: King James Version, New World Translation i Greek Interlinear. Padłam na ręce i kolana i powiedziałam Jehowie, że nie chcę okazać mu braku szacunku, zwracając się bezpośrednio do Jezusa, ale muszę z nim porozmawiać przez chwilę. Zaczęłam wylewać swoje serce przed Panem [JEZUSEM] i prosić Go, aby pokazał mi prawdę. Poprosiłam Go, aby wskazał mi drogę, a ja pójdę nią bez względu na cenę. Wiedziałem, że nie będzie to łatwe, więc poprosiłam Jezusa, aby dał mi siłę, której potrzebowałam, aby opuścić organizację i powiedzieć moim przyjaciołom i rodzinie, że nie chcę już być członkiem organizacji, ponieważ była to organizacja oparta na kłamstwach i fałszywych proroctwach ludzi, których diabeł prowadził, aby zniesławić imię i prawdy Pana Jezusa Chrystusa.

Doszłam do wniosku, że moja miłość do Pana znacznie przewyższa strach przed tym, co ludzie powiedzą lub pomyślą. Jezus dodał mi lwiej odwagi i postąpiłem zgodnie z jego wskazówkami, pisząc list do miejscowego zboru z prośbą o usunięcie mnie z ich ksiąg jako członka. Wywołało to niemałe poruszenie. Musiałam spotkać się przed starszymi; mój tak było. Powiedziałam im, że wierzę, iż Jezus był (jest) Bogiem i że ta organizacja była jednym z fałszywych proroków, którzy zwodzili lud Boży. Następnie podzieliłem się z nimi pismem świętym, tym, które znajduje się w Jeremiasza 14:14 : "A Pan rzekł do mnie: Fałszywie prorokują prorocy w moim imieniu; nie posłałem ich ani nie dałem im poleceń, ani nie mówiłem do nich. Kłamliwe widzenia, marne wieszczby i wymysły swojego serca wam prorokują"

Następnie przeczytałam Jana 1:1- "Na początku było Słowo (Jezus), a Słowo było u Boga ( Ojca), a Słowo było Bogiem" (tym, który stworzył), a nie bogiem. Kontynuowałem werset 3 - "WSZYSTKIE RZECZY ( nie wszystkie inne rzeczy) zostały stworzone PRZEZ NIEGO (Jezusa), a bez NIEGO NIE BYŁO NIC, CO ZOSTAŁO STWORZONE". Nastąpiła cisza. Tak jak Daniel w jaskini lwa, ich usta były zamknięte i mam nadzieję, że ich oczy zostały otwarte. Modlę się o to. Potem nadszedł prawdziwy test, jakim było zmierzenie się z moją rodziną; szczególnie z moją matką, którą bardzo kocham. Mój najstarszy brat zadzwonił do mnie, by się pożegnać.  Mój młodszy brat zadzwonił, by powiedzieć, że od tego dnia przestałam istnieć; byłam dla niego martwa. Moje siostry nie rozmawiają ze mną, chyba że jest to absolutnie konieczne, a moja mama odłożyła słuchawkę przy pierwszych trzech telefonach.

Teraz, trzy lata później, jest coraz bliższa i prowadzi ze mną rozmowę, która jest pełna szacunku. Od czasu do czasu dyskutujemy nawet o tym, w co wierzę według Biblii, a ona z szacunkiem słucha moich poglądów. Stwierdziła nawet, że moje uwagi mają sens. Pytanie brzmi: czy mówi to tylko po to, żebym zamilkła, czy może gdzieś w jej umyśle ma wątpliwości co do nauk organizacji?  Wierzę całym sercem, że ona wie, że prawda jest czymś więcej niż to, czego ją nauczono, i pragnie usłyszeć więcej, ale też boi się konsekwencji; co może pomyśleć rodzina. Będę miała okazję podzielić się z nią więcej tego lata, kiedy przyjedzie z Teksasu na lato. Pewnego dnia powiedziała, że chciałaby porozmawiać więcej o tym, co znalazłem w Biblii i dlaczego wierzę w to, w co wierzę. Wierzę, że Pan ją wzywa, tak jak mnie i używa mnie, by pomóc jej zobaczyć prawdziwą prawdę o Nim, Jego woli i przyszłości.

Pomimo wyparcia się innych członków mojej rodziny, Pan pobłogosławił mnie miłością, przebaczeniem i nadzieją dla nich, że pewnego dnia zapuka do drzwi ich serc i zdejmie zasłonę z ich oczu, tak jak zrobił to z moimi. Nie było łatwo nie móc dzielić życia mojego i mojego syna z moimi cielesnymi braćmi i siostrami. Ale teraz zostałam pobłogosławiona jeszcze większą rodziną — Bożą rodziną prawdziwych chrześcijan, którzy kochają nas bezwarunkowo. Pismo Święte, którym podzielił się ze mną Pan w odniesieniu do poświęceń, które musimy złożyć dla jego imienia, szczególnie w odniesieniu do mojej rodziny, to Ew. Marka 10:29-30 : "Jezus odpowiedział: Zaprawdę powiadam wam, nie ma takiego, kto by opuścił dom albo braci, albo siostry, albo matkę, albo ojca, albo dzieci, albo pola dla mnie i dla ewangelii, (30) który by nie otrzymał stokrotnie, teraz, w doczesnym życiu domów i braci, i sióstr, i matek, i dzieci, i pól, choć wśród prześladowań, a w nadchodzącym czasie żywota wiecznego." To był fragment Pisma Świętego, który pokazał mi, co muszę zrobić bez względu na koszty. Świadomie poświęciłam moje małżeństwo, moją rodzinę, moje życie dla miłości, prawdy i łaski Pana. Niczego nie żałuję. Pan odnowił tę specjalną więź, ten ciepły blask w moim sercu, to uczucie bezwarunkowej miłości, które można znaleźć tylko w bliskiej osobistej relacji z Nim i które jest udziałem wszystkich tych, którzy uznają Go za swojego Pana, Boga i osobistego Zbawiciela.

Jestem teraz narodzoną na nowo chrześcijanką i z wielką radością śpiewam i wielbię Pana w kościele "x", gdzie nadal błogosławi mnie za moją decyzję, by postawić Go na pierwszym miejscu i za prawdę jego słowa. Nadal muszę się wiele nauczyć, ale tym razem podążam za Jezusem Chrystusem i pozwalam Mu prowadzić się do prawdziwej prawdy i zrozumienia, gdyż On nigdy nie wprowadzi mnie w błąd.

Pani "K", moja dawna kierowca autobusu szkolnego, zmarła kilka lat temu, jak mi powiedziano, na raka iw tej chwili żyje w chwale [sprostowanie :nieżyjąca ani "K" nie jest w chwale, nie jest w niebie, bo nie ma tam na ten czas żadnych ludzi, ale jeśli zmarła jako zbawiona, to zmartwychwstanie w nowym ciele i zostanie zabrana do Nowego Jeruzalem, do rajskiego miasta] .  Ona również żyje w moim sercu i pamięci i będę jej wiecznie wdzięczna za miłość, którą dzieliła się ze mną do Pana Jezusa Chrystusa, która na zawsze zmieniła moje życie. Najbardziej jednak jestem wdzięczna Jezusowi za to, że nigdy nie opuścił mojego boku, nawet gdy byłam zagubiony w fałszu organizacji Świadków Jehowy. On naprawdę jest wierny." - koniec świadectwa. Świadectwo jest sprzed kilkunastu lat. Jeśli ta zbawiona siostra nadal żyje, to mam nadzieję w CHRYSTUSIE że widzi teraz że nieśmiertelna dusza to kłamstwo, które niestety wyznaje większość Kościołów. Mam nadzieję że widzi prawdę że nie ma u BOGA rozwodów, a "wyjątek Mateusza" nie dotyczy cudzołóstwa, ani innych grzechów, ale nielegalnego małżeństwa n kazirodczego czy z rozwodnikiem. Mam w PANU ZBAWICIELU nadzieję że widzi dziś, że trynitarianizm to błędna skrajność jak i unitarianizm. Mam nadzieję w PANU że widzi biblijną prawdę o BOGU jako m.in. BOŻEJ rodzinie która składa się tylko i wyłącznie z dwóch osób : OJCA oraz SYNA którzy nie mają początku, którzy obydwaj są YHVH według Biblii = jedynej natchnionej nieomylnej Księgi. 

====================================================================

Modlitwy w tym śpiew składany wprost do Zmartwychwstałego SYNA, to tak samo błogosławiona, potrzebna i wymagana rzecz jak i wobec OJCA. Wiele jest przykładów na to w natchnionej Biblii. Szatan robi wszystko aby wypaczyć chwałę, cześć wobec OJCA i SYNA -- "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

"A gdy spojrzałem, usłyszałem głos wielu aniołów wokoło tronu i postaci, i starców, a liczba ich wynosiła krocie tysięcy i tysiące tysięcy; (12) i mówili głosem donośnym: Godzien jest ten Baranek zabity wziąć moc i bogactwo, i mądrość, i siłę, i cześć, i chwałę, i błogosławieństwo. (13) I słyszałem, jak wszelkie stworzenie, które jest w niebie i na ziemi, i pod ziemią, i w morzu, i wszystko, co w nich jest, mówiło: Temu, który siedzi na tronie, i Barankowi, błogosławieństwo i cześć, i chwała, i moc na wieki wieków. (14) A cztery postacie mówiły: Amen. Starcy zaś upadli i oddali pokłon." - Objawienie Jana 5:11-14 BW

Śpiewacie OJCU i SYNOWI ?? Jeśli nie, to zachęcam, bo prawdziwe duchowe pieśni są przede wszystkim ku ICH chwale. Nas zbawionych budują duchowo, pokrzepiają duchowo, są ku nauce, ku przypominaniu BOŻYCH prawd. Nie lekceważmy prawdziwego uwielbienia ... " I nie upijajcie się winem, które powoduje rozwiązłość, ale bądźcie pełni Ducha, (19) rozmawiając z sobą przez psalmy i hymny, i pieśni duchowne, śpiewając i grając w sercu swoim Panu, (20) dziękując zawsze za wszystko Bogu i Ojcu w imieniu Pana naszego, Jezusa Chrystusa" - Efezjan 5 BW _____________ " A pokój Boży niech rządzi w waszych sercach, do którego też jesteście powołani w jednym ciele. Bądźcie też wdzięczni. (16) Słowo Chrystusa niech mieszka w was obficie ze wszelką mądrością, nauczajcie i napominajcie się wzajemnie przez psalmy, hymny i pieśni duchowe, z wdzięcznością śpiewając w waszych sercach Panu. (17) A wszystko, co czynicie w słowie lub w uczynku, wszystko czyńcie w imię Pana Jezusa, dziękując Bogu i Ojcu przez niego" - Kolosan 3 UBG

Chrystus w czasie kenozy, gdy był drugim Adamem - śpiewał BOGU - OJCU : "A gdy zaśpiewali hymn, wyszli ku Górze Oliwnej." - Mateusz 26:30 UBG. Podczas Paschy śpiewano sześć Psalmów - od 113 Psalmu do 118 Psalmu.  

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - https://binitarianizm123anihilacjonizm.blogspot.com/2021/11/kamstwo-szatana-z-ksiegi-rodzaju-34-na.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 25.11.2022 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz