piątek, 19 sierpnia 2022

Alfa & Omega dowody że Jezus jest BOGIEM YHVH część 2 - Kolejne biblijne dowody że Zmartwychwstały Syn jest Stwórcą BOGIEM Prawdziwym. Chrystusowa znajomość serc ludzkich, ludzkiego wnętrza.

 

Tylko Wszechwiedzący, Wszechobecny Stwórca BÓG Prawdziwy zna serca ludzi. Zmartwychwstały PAN ZBAWICIEL zna serca ludzi. Zmartwychwstały Jezus Chrystus jest BOGIEM Prawdziwym na równi ze swym OJCEM. Oni dwaj jedynie nie mają początku, ONI wszystko stworzyli. Jedynie ONI są Nieskazitelni, Doskonali : "Ty racz wysłuchać w niebie, w miejscu, gdzie mieszkasz, i odpuścić i wkroczyć, i dać każdemu według wszystkich jego postępków, Ty bowiem znasz jego serce, gdyż Ty jedynie znasz serca wszystkich synów ludzkich" - 1 Księga Królewska 8:39 Biblia Warszawska

"A dzieci jej zabiję; i poznają wszystkie zbory, że Ja jestem Ten, który bada nerki i serca, i oddam każdemu z was według uczynków waszych" - Objawienie Jana 2:23 BW __________ "Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute, któż może je poznać? (10) Ja, Pan[YHVH ], zgłębiam serce, wystawiam na próbę nerki, aby oddać każdemu według jego postępowania, według owocu jego uczynków" - Księga Jeremiasza 17:9-10 BW -- "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 21 - biblijne przykłady że LOGOS i ZMARTWYCHWSTAŁY CHRYSTUS to YHVH a nie stworzenie" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/03/biblijna-i-apostolska-nauka_8.html

"Pan[YHVH ] zna myśli ludzi, Bo są marnością" - Psalm 94:11 BW - szatan i inne stworzenia nie znają myśli ludzkich, jedynie Stwórca BÓG Prawdziwy YHVH i ten komu da ON objawienie. .......... "Ty wiesz, kiedy siedzę i kiedy wstaję, Rozumiesz myśl moją z daleka" - Psalm 139:2 BW

- Tetragram w nawiasach [YHVH] to mój dopisek oparty na tekście hebrajskim. 

"Alfa & Omega dowody że Jezus jest BOGIEM YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/12/alfa-omega-dowody-ze-jezus-jest-bogiem.html

Zmartwychwstały PAN Jezus Chrystus ZBAWICIEL bada nerki i serca, bo jest BOGIEM Prawdziwym i w Jego ręce OJCIEC przekazał wszystko, dał wszelką moc władzę w niebie i na ziemi, po tym jak uniżył się do postaci Drugiego Adama i złożył swoje doskonałe, bezgrzeszne życie wg woli OJCA i w Jego mocy na ofiarę zastępczą za grzechy świata.  "Lecz, Panie[YHVH ] Zastępów, który sprawiedliwie sądzisz, który badasz nerki i serca, niech ujrzę twoją odpłatę na nich, gdyż tobie poruczyłem moją sprawę" - Księga Jeremiasza 11:20 BW

Tylko BÓG Prawdziwy może badać duchowe wnętrze człowieka, i jedynie ON zna duchowe wnętrze człowieka. 

"Panie[YHVH]! Ty będziesz miał słuszność, choćbym wszczął z tobą spór, a jednak chciałbym z tobą porozmawiać o sprawiedliwości: Dlaczego życie bezbożnych upływa szczęśliwie i bezpiecznie się czują wszyscy wiarołomni? (2) Ty ich zasadziłeś i oni puszczają korzenie, rosną i także wydają owoc. Bliski jesteś ich ust, lecz daleki od ich nerek. (3) Lecz, Panie[YHVH], Ty znasz mnie, widzisz mnie, zbadałeś, że moje serce jest przy tobie. Porwij ich jak owce na rzeź i przeznacz ich na dzień zarzynania. (4) Jak długo ziemia pozostanie w żałobie, a zieleń na wszystkich polach będzie więdnąć? Z powodu złości jej mieszkańców giną zwierzęta i ptactwo, bo mówią: Nie dostrzega On naszych ścieżek." - Księga Jeremiasza 12 BW

"Słyszałem złośliwe szepty wielu: "Groza dokoła! Złóżcie donos i my złożymy donos na niego!" Wszyscy moi przyjaciele czyhają na mój upadek. "Może da się namówić i potem będziemy nad nim górą, i zemścimy się na nim". (11) Ale Pan[YHVH] jest ze mną jak groźny bohater; dlatego moi prześladowcy padną i nie będą górą. Będą bardzo zawstydzeni, że im się nie powiodło, w wiecznej hańbie, niezapomnianej. (12) Lecz Ty, o Panie[YHVH] Zastępów, który badasz sprawiedliwego, przenikasz nerki i serce, spraw, bym ujrzał twoją pomstę nad nimi, gdyż tobie powierzyłem moją sprawę. (13) Śpiewajcie Panu[YHVH], chwalcie Pana[YHVH], gdyż wybawił duszę biednego z mocy złośników." - Księga Jeremiasza 20 BW

"Niechże skończy się zło bezbożnych! Utwierdź sprawiedliwego, Który badasz serca i nerki, Boże sprawiedliwy" - Psalm 7:10 BW

"Pan[YHVH] jest w swym świętym przybytku, Pan[YHVH], którego tron w niebie; oczy jego widzą, Powieki jego badają ludzi. (5) Pan[YHVH] bada sprawiedliwego i bezbożnego, A nienawidzi tego, kto kocha bezprawie" - Psalm 11:4-5 BW

"Modlitwa Dawida. Wysłuchaj, Panie[YHVH], sprawiedliwej sprawy, Zważ na błaganie moje, Przysłuchaj się modlitwie mojej z warg nieobłudnych! (2) Od ciebie niech wyjdzie wyrok mój, Niech oczy twoje ujrzą prawość. (3) Doświadczyłeś serce moje, nawiedziłeś nocą. Wypróbowałeś mnie, nic nie znajdując. Złe zamysły nie przekroczą ust moich" - Psalm 17:1-3

"Dawidowy. Bądź mi sędzią, Panie[YHVH], bo chodziłem w niewinności I zaufałem Panu[YHVH]. Nie zachwieję się! (2) Zbadaj mnie, Panie[YHVH], i doświadcz, Poddaj próbie nerki i serce moje! (3) Bo mam przed oczyma łaskę twoją I postępuję w prawdzie twojej. (4) Nie zasiadałem z ludźmi fałszywymi, I nie chodzę z podstępnymi. (5) Nienawidzę zgromadzenia złoczyńców I nie zasiadam z bezbożnymi. (6) Umywam w niewinności ręce swoje I chodzę wokoło ołtarza twojego, Panie[YHVH], (7) Aby głośno śpiewać dziękczynienie I opowiedzieć wszystkie cuda twoje. (8) Panie![YHVH] Umiłowałem mieszkanie domu twego I miejsce przebywania chwały twojej. (9) Nie zabieraj duszy mojej z grzesznikami, A życia mego ze zbrodniarzami! (10) Ręce ich splamione są zbrodnią, A prawica ich pełna jest przekupstwa. (11) Ale ja postępuję w niewinności, Wybaw mnie i bądź mi miłościw! (12) Noga moja stoi na prostej drodze, Błogosławić będę Pana[YHVH] w zgromadzeniach." - Psalm 26 BW

"Badaj mnie, Boże, i poznaj serce moje, Doświadcz mnie i poznaj myśli moje! (24) I zobacz, czy nie kroczę drogą zagłady, A prowadź mnie drogą odwieczną!" - Psalm 139"23-24 BW

"Tygiel wytapia srebro, a piec złoto, lecz Pan[YHVH] bada serca." - Księga Przypowieści Salomona 17:3 _______ "Każda droga człowieka wydaje mu się prawa, lecz tym, który bada serca, jest Pan[YHVH]" - Księga Przypowieści Salomona 21:2 ______ " Jeżeli mówisz: Nie wiedzieliśmy, to Ten, który bada serca, przejrzy to. A Ten, który czuwa nad twoją duszą, wie o tym i odda każdemu według jego czynu" - Księga Przypowieści Salomona 24:12 BW .............................. "A dzieci jej zabiję; i poznają wszystkie zbory, że Ja jestem Ten, który bada nerki i serca, i oddam każdemu z was według uczynków waszych" - Objawienie Jana 2:23 BW

"Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

"Potem błogosławił Dawid Pana[YHVH] przed całym zgromadzeniem, mówiąc: Błogosławionyś Ty, Panie[YHVH], Boże Izraela, ojca naszego, od wieków aż na wieki. (11) Twoją, Panie[YHVH], jest wielkość i moc, i majestat, i sława, i chwała, gdyż wszystko, co jest na niebie i na ziemi, do ciebie należy, twoim Panie, jest królestwo i Ty jesteś wyniesiony jako głowa nad wszystko. (12) Od ciebie pochodzi bogactwo i chwała, Ty władasz nad wszystkim, w twojej ręce jest siła i moc, w twojej ręce jest to, aby uczynić kogoś wielkim i mocnym. (13) Więc teraz, Boże nasz, składamy ci dzięki i wielbimy chwalebne imię twoje. (14) Lecz czymże ja jestem i czymże jest mój lud, że możemy ochotnie składać tobie dary? Wszak od ciebie pochodzi to wszystko i daliśmy tylko to, co z twojej ręki mamy. (15) Gdyż pielgrzymami jesteśmy przed tobą i przychodniami, jak wszyscy ojcowie nasi; jak cień są dni nasze na ziemi, beznadziejne. (16) Panie[YHVH], Boże nasz, całe to bogactwo, które przygotowaliśmy, aby zbudować przybytek dla świętego imienia twego, z twojej ręki pochodzi i twoim jest to wszystko. (17) Wiem też, o Boże mój, że Ty badasz serce i masz upodobanie w prawości; toteż szczerym sercem złożyłem w darze to wszystko, teraz zaś widzę, że twój lud, który tutaj się znajduje, z radością i ochotnie tobie składa dary. (18) Panie[YHVH], Boże ojców naszych Abrahama, Izaaka i Izraela, zachowaj to po wszystkie czasy jako wyraz myśli i uczuć ludu twego i umocnij serce ich w przywiązaniu do ciebie. (19) Synowi mojemu, Salomonowi, daj serce niezłomne do przestrzegania twoich przykazań, twoich rad i twoich ustaw, i do wykonania wszystkiego, co niezbędne, aby zbudował dom, dla którego ja to przygotowałem. (20) Potem rzekł Dawid do całego zgromadzenia: Błogosławcie Pana[YHVH], Boga waszego! I błogosławiło całe zgromadzenie Pana[YHVH], Boga ich ojców, i pochylili się, i oddali pokłon Panu[YHVH] i królowi" - 1 Księga Królewska 29:10-20 BW

"Potem modlili się tymi słowy: Ty, Panie, który znasz serca wszystkich, wskaż z tych dwóch jednego, którego obrałeś" - Dzieje Apostolskie 1:24 BW ....... " I tak się modlili: Ty, Panie, który znasz serca wszystkich, wskaż z tych dwóch jednego, którego wybrałeś" - UBG. Wg mojej oceny wiele wskazuje że to była modlitwa do PANA - Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa i to o NIM tu jest mowa że zna serca wszystkich ludzi. Kontekst pokazuje np. w szóstym wersecie Panem nazywają Zmartwychwstałego : "Gdy oni tedy się zeszli, pytali go, mówiąc: Panie, czy w tym czasie odbudujesz królestwo Izraelowi?". W wersecie 21 Piotr mówi o Panu - Panu Jezusie : "Trzeba więc, aby jeden z tych mężów, którzy chodzili z nami przez cały czas, kiedy Pan Jezus przebywał między nami". Chwilkę dalej w modlitwie zwraca się : "Panie" - jak wiele wskazuje modlił się do PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa, który jest BOGIEM Prawdziwym i jako BÓG Prawdziwy zna serca i nerki czyli całe duchowe wnętrze człowieka. Zmartwychwstały SYN ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi oraz OJCIEC wszystko przekazał w Jego ręce, więc i to by wskazywało że to PAN Jezus dokonał wyboru i do PANA Jezusa modlił się Piotr i pozostali w 24 wersecie. Gdy był w stanie kenozy Drugim Adamem to wybrał apostołów, to tym bardziej jako Zmartwychwstały Uwielbiony BÓG Prawdziwy w którego ręce OJCIEC złożył wszystko, ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi - dokonał wyboru między Maciejem a Barsabą ...... "A gdy nastał dzień, przywołał uczniów swoich i wybrał z nich dwunastu, których też nazwał apostołami" - Ewangelia Łukasza 6:13.

Jak argumentuję powyżej - wg mnie wiele wskazuje że Dzieje Apostolskie 1:24 to kolejny przykład biblijny modlitwy do Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa. 

"Gdyż Pan[YHVH] wodzi oczyma swymi po całej ziemi, aby wzmacniać tych, którzy szczerym sercem są przy nim; lecz w tym postąpiłeś głupio, toteż odtąd będziesz miał ciągłe wojny" - 2 Kronik 16:9 BW .___________  "I widziałem pośrodku między tronem a czterema postaciami i pośród starców stojącego Baranka jakby zabitego, który miał siedem rogów i siedmioro oczu; a to jest siedem duchów Bożych zesłanych na całą ziemię" - Objawienie Jana 5:6 BW. Siedem rogów BARANKA to symbol Jego BOSKIEJ Wszechmocy, Wszechwładzy. Siedmioro oczu BARANKA to symbol Jego Wszechobecności, Wszechwiedzy. BARANEK jest BOGIEM Prawdziwym YHVH ... "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 22 - Szema Izrael mówi o binitarianizmie" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/03/biblijna-i-apostolska-nauka_12.html

Szatan i inne demony nie znają naszych serc, nie znają naszego wnętrza, nie znają naszych myśli itd. Nawet aniołowie BOŻY nie mają wglądu chyba że dostaną taką wiedzę. Tak samo jest z nami ludźmi. Bez PANA Jezusa - bez wiedzy od Niego - Piotr nie znałby wewnętrznego stanu Szymona Maga : "Co się tyczy tej sprawy, to nie masz w niej cząstki ani udziału, gdyż serce twoje nie jest szczere wobec Boga. (22) Przeto odwróć się od tej nieprawości swojej i proś Pana, czy nie mógłby ci być odpuszczony zamysł serca twego" - Dzieje Apostolskie 8:21-22 BW

"Nerki i serce" które jedynie zna BÓG Prawdziwy i które bada BÓG Prawdziwy, to nie są organy wewnętrzne. Nie chodzi tu o mięsień sercowy i nie chodzi tu o narząd układu moczowo-płciowego. Pod symbolicznym "sercem i nerkami" które bada PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus kryje się bardzo ogólnie mówiąc : duchowe, psychiczne, emocjonalne wnętrze człowieka. Hebrajczycy nie dzieli człowieka na ciało i nieśmiertelną świadomą duszę zamkniętą w ciele która wychodzi z chwilą śmierci aby żyć dalej w innym miejscu. Tak wierzyli Grecy i inni poganie. Biblijna prawda mówi że człowiek jest nierozerwalną jednością ciała i umysłu, psychiki, emocji, duchowych elementów. Gdy zamiera ciała, to kończy się wszelka świadomość, wszelkie emocje, uczucia itd. Z tego być może względu np. serce, nerki, kości i inne elementy ciała są symbolicznie używane aby wyrażać pewne umysłowe, psychiczne, emocjonalne, duchowe rzeczy. ....... "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 2 sen śmierci i jedyna nadzieja w zmartwychwstaniu" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijna-prawda-o-zyciu-po_23.html

"Mówił bowiem: To, co wychodzi z człowieka, to kala człowieka. (21) Albowiem z wnętrza, z serca ludzkiego pochodzą złe myśli, wszeteczeństwa, kradzieże, morderstwa, (22) cudzołóstwo, chciwość, złość, podstęp, lubieżność, zawiść, bluźnierstwo, pycha, głupota; (23) wszystko to złe pochodzi z wewnątrz i kala człowieka" - Ewangelia Marka 7 BW ____________ "Bo Słowo Boże jest żywe i skuteczne, ostrzejsze niż wszelki miecz obosieczny, przenikające aż do rozdzielenia duszy i ducha, stawów i szpiku, zdolne osądzić zamiary i myśli serca" - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 4:12 BW 

"Kto czyni nieprawość, niech nadal czyni nieprawość, a kto brudny, niech nadal się brudzi, lecz kto sprawiedliwy, niech nadal czyni sprawiedliwość, a kto święty, niech nadal się uświęca. (12) Oto przyjdę wkrótce, a zapłata moja jest ze mną, by oddać każdemu według jego uczynku. (13) Ja jestem alfa i omega, pierwszy i ostatni, początek i koniec. (14) Błogosławieni, którzy piorą swoje szaty, aby mieli prawo do drzewa żywota i mogli wejść przez bramy do miasta. (15) Na zewnątrz są psy i czarownicy, i wszetecznicy, i zabójcy, i bałwochwalcy, i wszyscy, którzy miłują kłamstwo i czynią je. (16) Ja, Jezus, wysłałem anioła mego, by poświadczył wam to w zborach. Jam jest korzeń i ród Dawidowy, gwiazda jasna poranna. (17) A Duch i oblubienica mówią: Przyjdź! A ten, kto słyszy, niech powie: Przyjdź! A ten, kto pragnie, niech przychodzi, a kto chce, niech darmo weźmie wodę żywota. (18) Co do mnie, to świadczę każdemu, który słucha słów proroctwa tej księgi: Jeżeli ktoś dołoży coś do nich, dołoży mu Bóg plag opisanych w tej księdze; (19) a jeżeli ktoś ujmie coś ze słów tej księgi proroctwa, ujmie Bóg z działu jego z drzewa żywota i ze świętego miasta, opisanych w tej księdze. (20) Mówi ten, który świadczy o tym: Tak, przyjdę wkrótce. Amen, przyjdź, Panie Jezu! (21) Łaska Pana Jezusa niech będzie z wszystkimi. Amen." - Objawienie Jana 2:11-21 BW

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 19.08.2022 Puławy , Dominik Marzec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz