czwartek, 4 sierpnia 2022

Wodne wyznanie wiary - zanurzenie Chrystusowego brata i dwóch sióstr w rzece Kurówce.

 

Ostatnie kilka dni u mnie to był Boży czas spędzony z Chrystusową rodziną. Tym razem dzięki łasce naszego OJCA niebiańskiego i naszego PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa : spotkaliśmy się w Puławach. W sobotę przyjechali : brat i siostra z Łodzi z dwójką swoich dzieci. W poniedziałek dołączyła siostra z Kraśnika która również zabrała dwójkę swoich dzieci. Innym razem jak BÓG Żywy pozwoli to opiszę bardziej szczegółowo nasz wspólny czas w społeczności z OJCEM oraz BARANKIEM, a dziś nawiążę się chrztu brata i sióstr który odbył się w pobliskiej rzece - Kurówce. 

W zeszłym roku gdy byliśmy w Kraśniku planowaliśmy chrzest nad zalewem kraśnickim, ale z powodu bezbożnej imprezowej atmosfery plażowiczów uznaliśmy w modlitwie, że to nie jest odpowiedni czas. Nie chcieliśmy łączyć tego co święte, tego co Chrystusowe z tym co grzeszne, niegodziwe. Ponieważ wyznanie wiary przy wodnym zanurzeniu nie jest kwestią zbawienia, więc w zaufaniu PANU Jezusowi Wszechmogącemu Dobremu Pasterzowi - zostawiliśmy temat chrztu na odpowiedni czas według Jego prowadzenia. 

Kurówka to rzeczka. Pośród dużej suszy nie ma w niej obecnie wiele wody. W miejscu w którym jak byłem zanurzany 6 lat temu - w miejscu tym teraz było za mało wody na zanurzenie. Były chwile małego zmartwienia, ale przez wiarę wierzyłem że PAN Jezus da nam jakieś odpowiednie miejsce. W Wiśle nie chciałem, ponieważ jest to bardzo niebezpieczne miejsce. Wcześniej w niedzielę z bratem zrobiliśmy małe rozpoznanie Kurówki i jedno miejsce wydawało się odpowiednio głębokie. W poniedziałek gdy już wszyscy byliśmy na miejscu z nastawieniem do chrztu, wszedłem do wody. Woda była na początku bardzo płytka - gdzieś do łydek, ale kilkadziesiąt metrów dalej były głębsze miejsca - gdzieś do kolana i poza kolano. To było wystarczające do pełnego zanurzenia.

Chciałem zanurzyć najpierw brata, a później razem z nim zanurzyć siostry. Tak też zrobiliśmy, ale wpierw wraz z dziećmi rozważyliśmy temat wyznania wiary przy wodnym zanurzeniu. Rozważaliśmy m.in. ten fragment : "Cóż więc powiemy? Czy mamy pozostać w grzechu, aby łaska obfitsza była? (2) Przenigdy! Jakże my, którzy grzechowi umarliśmy, jeszcze w nim żyć mamy? (3) Czy nie wiecie, że my wszyscy, ochrzczeni w Chrystusa Jezusa, w śmierć jego zostaliśmy ochrzczeni? (4) Pogrzebani tedy jesteśmy wraz z nim przez chrzest w śmierć, abyśmy jak Chrystus wskrzeszony został z martwych przez chwałę Ojca, tak i my nowe życie prowadzili. (5) Bo jeśli wrośliśmy w podobieństwo jego śmierci, wrośniemy również w podobieństwo jego zmartwychwstania, (6) wiedząc to, że nasz stary człowiek został wespół z nim ukrzyżowany, aby grzeszne ciało zostało unicestwione, byśmy już nadal nie służyli grzechowi; (7) kto bowiem umarł, uwolniony jest od grzechu. (8) Jeśli tedy umarliśmy z Chrystusem, wierzymy, że też z nim żyć będziemy, (9) wiedząc, że zmartwychwzbudzony Chrystus już nie umiera, śmierć nad nim już nie panuje. (10) Umarłszy bowiem, dla grzechu raz na zawsze umarł, a żyjąc, żyje dla Boga. (11) Podobnie i wy uważajcie siebie za umarłych dla grzechu, a za żyjących dla Boga w Chrystusie Jezusie, Panu naszym. (12) Niechże więc nie panuje grzech w śmiertelnym ciele waszym, abyście nie byli posłuszni pożądliwościom jego, (13) i nie oddawajcie członków swoich grzechowi na oręż nieprawości, ale oddawajcie siebie Bogu jako ożywionych z martwych, a członki swoje Bogu na oręż sprawiedliwości. (14) Albowiem grzech nad wami panować nie będzie, bo nie jesteście pod zakonem, lecz pod łaską" - List apostoła Pawła do Rzymian 6 BW 

Zanurzenie w wodzie to symbol, to wyznanie wiary ustami - wyznanie tego co uczynił PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus już wcześniej, gdy uczynił nas nowym stworzeniem, gdy dał nowe serce i nowego ducha w mocy swojej duchowej obecności, zamieszkiwania w nas. To wodne zanurzenie nie jest kwestią zbawienia. Brat i siostry były zbawione wcześniej z łaski przez wiarę, zaufanie wobec Zmartwychwstałego, ale jak jest okazja do wodnego zanurzenia i wyznania wiary ustami przy świadkach, to powinno się z tego skorzystać. To zanurzenie w H2O nie daje czegoś duchowego - ktoś kto nie jest zanurzony nie jest duchowo gorszy, ale jak jest okazja to zbawiony moim zdaniem powinien skorzystać z okazji = chociażby na przykład na świadectwo dla ludzi którzy błędnie myślą że pseudo-chrzest rzymskokatolicki jest prawdziwy, ważny. Może żeby ktoś biblijnie wierzący nie myślał że zanurzyć w wodzie mogą jedynie ludzie z jakichś zarejestrowanych kościołów. Również osoby z błędnymi poglądami mówiącymi że chrzest wodą H2O jest konieczny do zbawienia nie mają się tu czego czepiać. .... " Woda żywa a nie H2O rzymska parodia chrztu" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/05/woda-zywa-nie-h2o-rzymska-parodia-chrztu.html

Nie potrzebuję ludzkich szkół, nie potrzebuję specjalnych szat żeby zanurzyć w wodzie zbawionego brata czy zbawioną siostrę. Ktoś może np. z jakieś organizacji religijnej będzie negował takie zanurzenie, ale zdanie PANA Jezusa ZBAWICIELA jest inne. ON zna serce brata i sióstr, zna moje serce - sam dał nam nowe serce i nowego ducha, więc z tym zanurzeniem jest wszystko w porządku. 

Zanim doszło do chrztu brata i sióstr, to jak wspomniałem mieliśmy krótkie przypomnienie tematu chrześcijańskiego wodnego chrztu, ale i mieliśmy też modlitwę. Po kolei modliliśmy się, dziękowaliśmy OJCU i SYNOWI BOŻEMU za wszystkie Ich dzieła, za nasze zbawienie, za wszelką Ich łaskę. Weszliśmy do rzeczki, w to miejsce które było odpowiednio głębokie. Nigdy nikogo nie zanurzałem, ale po prostu zadawałem bratu pytania odnośnie osoby PANA Jezusa ZBAWICIELA i odnośnie Jego zbawczej ofiary na Golgocie podczas kenozy oraz Jego zmartwychwstania w Boskiej chwale. Pytałem czy rozumie istotę tematu że Jezus Chrystus jest PANEM i czy rozumie istotę bycia Jego niewolnikiem, Jego własnością, życia już tylko dla Jego woli bez względu na cenę. Brat wyznał że rozumie i wyznaje że Zmartwychwstały Syn OJCA - Zmartwychwstały w Boskiej chwale ZBAWICIEL Jezus Chrystus jest Jego PANEM. Podałem bratu rękę, odchylił się powoli do tyłu aż się zanurzył. Następnie z moją pomocą wynurzył się. Była Chrystusowa radość u nas i chwalenie OJCA oraz SYNA.

Następnie była siostra z Kraśnika. Tutaj już we dwóch byliśmy z bratem. Przedstawiłem jej to co wcześniej bratu. Wyznała to wszystko co brat wcześniej, więc chwyciłem ją za rękę, brat za drugą i została zanurzona. Tak samo było u drugiej siostry z Łodzi. Wyznała to co wcześniej brat i siostra. Wraz z bratem, z jej mężem zanurzyliśmy i ją. Wszyscy byliśmy bardzo uradowani. Dziękowaliśmy OJCU i BARANKOWI za wszystko, oddawaliśmy IM chwałę za Ich łaskę. Był słoneczna pogoda. Staliśmy w tej wodzie w słońcu, woda błyszczała i pięknie piasek na dnie się złocił pod wpływem promieni słonecznych. W tej wodzie, w słońcu stanęliśmy w środku tej rzeczki, chwyciliśmy się za dłonie i jeszcze raz po kolei modliliśmy się, dziękowaliśmy, chwaliliśmy OJCA Niebiańskiego i PANA Jezusa Chrystusa.  Z bratem i siostrami modliliśmy się w różnych miejscach, ale w rzece pierwszy raz 😊😊 - Nawet gdyby nie było już nigdy podobnej okazji - to obyśmy z łaski przez wiarę : wszyscy mogli wejść do rzeki wody życia w Nowym Jeruzalem która jest czysta jak kryształ i będąc w niej chwalili i dziękczynienie składali : OJCU i BARANKOWI : "I pokazał mi rzekę wody żywota, czystą jak kryształ, wypływającą z tronu Boga i Baranka. (2) Na środku ulicy jego i na obu brzegach rzeki drzewo żywota, rodzące dwanaście razy, wydające co miesiąc swój owoc, a liście drzewa służą do uzdrawiania narodów." - Objawienie Jana 21:1-2 BW

Skoro mieliśmy taki piękny, święty, budujący Chrystusowy czas w pobliżu tej rzeczki i w tej rzeczce, to jak niesamowicie będzie w Nowym Jeruzalem gdy będziemy w nowych chwalebnych ciałach twarzą w twarz z OJCEM Niebiańskim i BARANKIEM. Ta wspaniałość która czeka zbawionych jest obecnie niepojęta dla nas, przerasta w niezmierzony sposób wszelkie wyobrażenia. Pięknie było stać w słońcu,  na złocistym dnie tej rzeczki ciesząc się OJCEM i PANEM ZBAWICIELEM, ale wierzę że nieskończenie piękniej będzie w świetle chwały OJCA i BARANKA stojąc przed NIMI twarzą w twarz w Nowym Jeruzalem.  Biegnijmy wytrwale w wyścigu wiary, toczmy dobry bój wiary do końca polegając na PANU Jezusie Wszechmogącym który ma daną od OJCA : wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi, który miłuje nas miłością doskonałą i nikt nie może nas wyrwać z Jego ręki, nikt nie może nas oddzielić od Jego miłości. ON mieszkając, działając w nas - mocą swojej duchowej obecności z trzeciego nieba z łaski rzez wiarę da nam wytrwać do końca, więc pilnujmy swoich serc, dbajmy o wiarę, trwajmy nieprzerwanie w prawdziwej społeczności z OJCEM i SYNEM. 

"Ale droga sprawiedliwych jest jak blask zorzy porannej, która coraz jaśniej świeci aż do białego dnia. (19) Droga bezbożnych jest jak ciemna noc; nie wiedzą, na czym mogą się potknąć. (20) Synu mój, zwróć uwagę na moje słowa; nakłoń ucha do moich mów! (21) Nie spuszczaj ich z oczu, zachowaj je w głębi serca, (22) bo są życiem dla tych, którzy je znajdują, i lekarstwem dla całego ich ciała. (23) Czujniej niż wszystkiego innego strzeż swego serca, bo z niego tryska źródło życia! (24) Oddal od siebie fałsz ust i trzymaj z dala od siebie przewrotność warg! (25) Niech twoje oczy patrzą wprost, a twoje powieki niech będą zwrócone prosto przed siebie! (26) Bacz na tor, po którym ma stąpać twoja noga, i niech będą pewne wszystkie twoje drogi. (27) Nie zbaczaj ani na prawo, ani na lewo, powstrzymuj swoją nogę od złego!" - Księga Przypowieści Salomona 4 BW

"Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest winogrodnikiem. (2) Każdą latorośl, która we mnie nie wydaje owocu, odcina, a każdą, która wydaje owoc, oczyszcza, aby wydawała obfitszy owoc. (3) Wy jesteście już czyści dla słowa, które wam głosiłem; (4) trwajcie we mnie, a Ja w was. Jak latorośl sama z siebie nie może wydawać owocu, jeśli nie trwa w krzewie winnym, tak i wy, jeśli we mnie trwać nie będziecie. (5) Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie. (6) Kto nie trwa we mnie, ten zostaje wyrzucony precz jak zeschnięta latorośl; takie zbierają i wrzucają w ogień, gdzie spłoną. (7) Jeśli we mnie trwać będziecie i słowa moje w was trwać będą, proście o cokolwiek byście chcieli, stanie się wam. (8) Przez to uwielbiony będzie Ojciec mój, jeśli obfity owoc wydacie i staniecie się moimi uczniami. (9) Jak mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem; trwajcie w miłości mojej. (10) Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie, trwać będziecie w miłości mojej, jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego i trwam w miłości jego. (11) To wam powiedziałem, aby radość moja była w was i aby radość wasza była zupełna. (12) Takie jest przykazanie moje, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem. (13) Większej miłości nikt nie ma nad tę, jak gdy kto życie swoje kładzie za przyjaciół swoich. (14) Jesteście przyjaciółmi moimi, jeśli czynić będziecie, co wam przykazuję." - Ewangelia Jana 15:1-14 BW

"Czy nie wiecie, że ci, którzy biegną w wyścigu, wszyscy wprawdzie biegną, lecz tylko jeden zdobywa nagrodę? Tak biegnijcie, abyście ją otrzymali. (25) Każdy, kto staje do zapasów, powściąga się we wszystkim. Oni, aby zdobyć koronę zniszczalną, my zaś niezniszczalną. (26) Ja więc tak biegnę, nie jakby na oślep, tak walczę, nie jakbym uderzał w powietrze. (27) Lecz poskramiam swoje ciało i biorę w niewolę, abym przypadkiem, głosząc innym, sam nie został odrzucony." - 1 Koryntian 9 UBG

"Skoro i my mamy wokół siebie tak wielką chmurę świadków, zrzućmy z siebie wszelki ciężar i grzech, który nas tak łatwo osacza, w cierpliwości biegnijmy w wyznaczonym nam wyścigu; (2) Patrząc na Jezusa, twórcę i dokończyciela wiary, który z powodu przygotowanej mu radości wycierpiał krzyż, nie zważając na hańbę, i zasiadł po prawicy tronu Boga. (3) Pomyślcie więc o tym, który zniósł tak wielki sprzeciw wobec siebie ze strony grzeszników, abyście nie zniechęcali się w waszych umysłach i nie ustawali. (4) Jeszcze nie stawialiście oporu aż do krwi, walcząc przeciwko grzechowi; (5) I zapomnieliście o napomnieniu, które jest kierowane do was jako synów: Mój synu, nie lekceważ karania Pana i nie zniechęcaj się, gdy on cię napomina. (6) Kogo bowiem Pan miłuje, tego karze, a chłoszcze każdego, którego za syna przyjmuje. (7) Jeśli znosicie karanie, Bóg obchodzi się z wami jak z synami. Jaki to bowiem syn, którego ojciec nie karze? (8) A jeśli jesteście bez karania, którego wszyscy są uczestnikami, wtedy jesteście bękartami, a nie synami. (9) Poza tym nasi cieleśni ojcowie nas karali, a szanowaliśmy ich. Czyż nie tym bardziej powinniśmy poddać się Ojcu duchów, abyśmy żyli? (10) Tamci bowiem karali nas przez krótki czas według swego uznania. Ten zaś czyni to dla naszego dobra, abyśmy byli uczestnikami jego świętości. (11) A żadne karanie w danej chwili nie wydaje się radosne, ale smutne. Potem jednak przynosi błogi owoc sprawiedliwości tym, którzy przez nie byli ćwiczeni. (12) Dlatego wyprostujcie opadłe ręce i omdlałe kolana. (13) Prostujcie ścieżki dla waszych stóp, aby to, co chrome, nie zeszło z drogi, ale raczej zostało uzdrowione. (14) Dążcie do pokoju ze wszystkimi i do świętości, bez której nikt nie ujrzy Pana. (15) Uważajcie, żeby nikt nie pozbawił się łaski Boga, żeby jakiś korzeń goryczy, wyrastając, nie wyrządził szkody i aby przez niego nie skalało się wielu; (16) Żeby nie było żadnego rozpustnika lub bezbożnika jak Ezaw, który za jedną potrawę sprzedał swoje pierworodztwo. (17) Wiecie przecież, że potem, gdy chciał odziedziczyć błogosławieństwo, został odrzucony. Nie znalazł bowiem miejsca na pokutę, choć ze łzami jej szukał. (18) Bo nie podeszliście do góry, która da się dotknąć i płonącej ogniem, do mroku, ciemności i burzy; (19) Ani do dźwięku trąby i takiego głosu słów, że ci, którzy go słyszeli, prosili, aby już do nich nie mówiono; (20) (Nie mogli bowiem znieść tego rozkazu: Gdyby nawet zwierzę dotknęło góry, będzie ukamienowane lub przebite strzałą. (21) A tak straszne było to zjawisko, że Mojżesz powiedział: Jestem przerażony i drżę;) (22) Lecz podeszliście do góry Syjon i do miasta Boga żywego, do niebiańskiego Jeruzalem i do niezliczonej rzeszy aniołów; (23) Na powszechne zebranie, do zgromadzenia pierworodnych, którzy są zapisani w niebie, do Boga, sędziego wszystkich, do duchów sprawiedliwych uczynionych doskonałymi; (24) I do pośrednika nowego przymierza, Jezusa, do krwi, którą się kropi, a która mówi lepsze rzeczy niż krew Abla. (25) Uważajcie, abyście nie odtrącili tego, który przemawia. Jeśli bowiem tamci nie uniknęli kary, odtrąciwszy tego, który na ziemi mówił, tym bardziej my, jeśli odwrócimy się od tego, który przemawia z nieba; (26) Którego głos wstrząsnął wówczas ziemią, a teraz obiecuje, mówiąc: Jeszcze raz wstrząsnę nie tylko ziemią, ale i niebem. (27) A słowa "jeszcze raz" ukazują usunięcie tego, co się chwieje, jako tego, co stworzone, aby pozostało to, co się nie chwieje. (28) Dlatego otrzymując królestwo niezachwiane, miejmy łaskę, przez którą możemy służyć Bogu tak, jak mu się to podoba, z czcią i bojaźnią. (29) Nasz Bóg bowiem jest ogniem trawiącym." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 12 UBG

Gdy wyszliśmy na brzeg to dalej trwała nasza BOŻA radość. Znowu i tutaj się modliliśmy, oddawaliśmy chwałę, dziękczynienie : OJCU i BARANKOWI. Jeszcze trochę spędziliśmy tam czasu na słońcu, na pobliskiej łące. Dzieci grzecznie poczekały na nas. Również i dzieci modliły się z nami. Jak pięknie, wspaniale będzie w Nowym Jeruzalem które zstąpi na nową ziemię, gdy wszyscy zbawieni będą jedną wielką rodziną w której będzie doskonała miłość, świętość, pokój, radość, dobroć. Nie będzie już demonów, nie będzie grzeszników, nie będzie żadnego grzechu, żadnego zła. Jedna wielka doskonała rodzina nad którą będą : OJCIEC i BARANEK. I tak będzie na zawsze, bez końca ... PANIE Jezu dorowadź mnie, nas do Domu OJCA, daj wytrwać w Tobie do końca. Daj być Ci wiernym, posłusznym w każdym czasie, w każdych okolicznościach. Daj abym był, abyśmy byli z łaski przez wiarę na zawsze, bez końca z Tobą i OJCEM na wieki w Nowym Jeruzalem jako wasze zbawione dzieci i mogli was uwielbiać, chwalić, radować się wam bez końca, na wieki ....... "I pokazał mi rzekę wody żywota, czystą jak kryształ, wypływającą z tronu Boga i Baranka. (2) Na środku ulicy jego i na obu brzegach rzeki drzewo żywota, rodzące dwanaście razy, wydające co miesiąc swój owoc, a liście drzewa służą do uzdrawiania narodów. (3) I nie będzie już nic przeklętego. Będzie w nim tron Boga i Baranka, a słudzy jego służyć mu będą (4) i oglądać będą jego oblicze, a imię jego będzie na ich czołach. (5) I nocy już nie będzie, i nie będą już potrzebowali światła lampy ani światła słonecznego, gdyż Pan, Bóg, będzie im świecił i panować będą na wieki wieków. (6) I rzekł do mnie: Te słowa są pewne i prawdziwe, a Pan, Bóg duchów proroków posłał anioła swego, aby ukazać sługom swoim, co musi się wkrótce stać. (7) I oto przyjdę wkrótce. Błogosławiony, który strzeże słów proroctwa tej księgi. (8) A ja, Jan, słyszałem i widziałem to. A gdy to usłyszałem i ujrzałem, upadłem do nóg anioła, który mi to pokazywał, aby mu oddać pokłon. (9) I rzecze do mnie: Nie czyń tego! Jestem współsługą twoim i braci twoich, proroków, i tych, którzy strzegą słów księgi tej, Bogu oddaj pokłon! (10) I rzecze do mnie: Nie pieczętuj słów proroctwa tej księgi! Albowiem czas bliski jest. (11) Kto czyni nieprawość, niech nadal czyni nieprawość, a kto brudny, niech nadal się brudzi, lecz kto sprawiedliwy, niech nadal czyni sprawiedliwość, a kto święty, niech nadal się uświęca. (12) Oto przyjdę wkrótce, a zapłata moja jest ze mną, by oddać każdemu według jego uczynku. (13) Ja jestem alfa i omega, pierwszy i ostatni, początek i koniec. (14) Błogosławieni, którzy piorą swoje szaty, aby mieli prawo do drzewa żywota i mogli wejść przez bramy do miasta. (15) Na zewnątrz są psy i czarownicy, i wszetecznicy, i zabójcy, i bałwochwalcy, i wszyscy, którzy miłują kłamstwo i czynią je. (16) Ja, Jezus, wysłałem anioła mego, by poświadczył wam to w zborach. Jam jest korzeń i ród Dawidowy, gwiazda jasna poranna. (17) A Duch i oblubienica mówią: Przyjdź! A ten, kto słyszy, niech powie: Przyjdź! A ten, kto pragnie, niech przychodzi, a kto chce, niech darmo weźmie wodę żywota. (18) Co do mnie, to świadczę każdemu, który słucha słów proroctwa tej księgi: Jeżeli ktoś dołoży coś do nich, dołoży mu Bóg plag opisanych w tej księdze; (19) a jeżeli ktoś ujmie coś ze słów tej księgi proroctwa, ujmie Bóg z działu jego z drzewa żywota i ze świętego miasta, opisanych w tej księdze. (20) Mówi ten, który świadczy o tym: Tak, przyjdę wkrótce. Amen, przyjdź, Panie Jezu! (21) Łaska Pana Jezusa niech będzie z wszystkimi. Amen." - Objawienie Jana 22 BW

 Dziękuję BOŻE Ojcze, dziękuję PANIE Jezu Chryste za brata i siostry. Proszę o wszelkie błogosławieństwo dla nich i żebyśmy zawsze byli ku waszej chwale. Abyśmy PANIE miłowali się zawsze tak jak Ty nas umiłowałeś. Dziękuję że czynisz nas PANIE Jezu Chryste swym Kościołem, że sprawiasz że jesteśmy Twoim Ciałem, że czynisz nas prawdziwie rodziną i to ważniejszą od ziemskiej. Chwała Tobie OJCZE Niebiański i Tobie PANIE Jezu ZBAWICIELU. 

Proszę was czytelników o modlitwy za nami, za naszą społecznością abyśmy potężnie duchowo wzrastali, ale i żeby jak PAN Jezus zechce : to żeby i ilościowo nas przybywało. Wszystko niech będzie ku chwale nie ludzi, ale ku chwale jedynie OJCA i BARANKA. Ku chwale jedynie Ich dwóch. Oni jedynie są godni chwały jako STWÓRCY. 

PS - planujemy spotkanie w przyszłym tygodniu w Łodzi. Proszę was o modlitwy i w tym temacie, aby PAN Jezus jeśli uzna to za dobry czas : dał nam wykonanie, dał piękny duchowy czas ku Jego i OJCA chwale i ku naszemu wzajemnemu zbudowaniu. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 04.08.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz