czwartek, 10 listopada 2022

Mit niepodległości Polski część 7 - hymn Polski propaguje różne grzechy, anty-CHRYSTUSOWE nauki.

 

Gdyby sekta rzymskokatolicka miała pieśń ze słowami : "Co nam obca przemoc wzięła, Szablą odbierzemy", gdyby w tej pieśni śpiewano zmarłym, w tym np. masonowi i zbrodniarzowi wojennemu mającemu na rękach krew co najmniej 3 milionów ludzi, to nie tylko prawdziwi chrześcijanie byliby oburzeni, ale również mnóstwo innych ludzi. Sekta rzymskokatolicka byłaby piętnowana za taką pieśń, nie pozwolono by aby uczono jej w szkołach. Nie śpiewano by jej na państwowych uroczystościach. Jednak gdy taka sama pieśń ma wydanie "świeckie", to jest hymnem Polski, uczy się jej dzieci, wielu osób również nazywających się "zbawionymi", "biblijnie wierzącymi", nie widzi zła w niej umieszczonego, nie dostrzegają anty-Chrystusowego przekazu. Niesprawiedliwe byłoby widzenia zła tylko w podobnym przekazanie rzymskokatolickim, a nie dostrzeganie tego samego w tzw. "hymnie Polski". Sprawiedliwie, uczciwie nazwijmy sprawy po imieniu, że ten hymn propaguje grzech, zło, anty-CHRYSTUSOWE nauki. 

Hymn Polski mówi np. tak : "Co nam obca przemoc wzięła, Szablą odbierzemy". Gdyby sekta rzymskokatolicka śpiewała w jakiejś pieśni : "Co nam obca przemoc wzięła, Szablą odbierzemy" i uczyła tego dzieci, to ludzie masowo mówiliby że to nauczanie zła, że to sianie nienawiści, że to urabianie do przemocy. Gdy robi się to samo w "świecki" sposób, to jest to gloryfikowane, zachwalane, propagowane tak wśród dorosłych, jak i u dzieci.

BÓG Stwórca i ZBAWICIEL przekazuje taką naukę, odwrotną od słów o "braniu szabli, o odbieraniu szablą" : "Wtedy Jezus powiedział do niego: Schowaj miecz na swoje miejsce. Wszyscy bowiem, którzy za miecz chwytają, od miecza zginą." - Ewangelia Mateusza 26:52UBG __________ "Ale wam, którzy słuchacie, powiadam: Miłujcie nieprzyjaciół waszych, dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą, (28) błogosławcie tym, którzy was przeklinają, módlcie się za tych, którzy was krzywdzą. (29) Temu, kto cię uderzy w policzek, nadstaw i drugi, a temu, kto ci zabiera płaszcz, i sukni nie odmawiaj. (30) Każdemu, kto cię prosi, daj, a od tego, kto bierze, co twoje, nie żądaj zwrotu. (31) A jak chcecie, aby ludzie wam czynili, czyńcie im tak samo i wy. (32) A jeśli miłujecie tych, którzy was miłują, na jakąż wdzięczność zasługujecie? Wszak i grzesznicy miłują tych, którzy ich miłują. (33) Jeśli bowiem dobrze czynicie tym, którzy wam dobrze czynią, na jaką wdzięczność zasługujecie? Wszak i grzesznicy to samo czynią. (34) A jeśli pożyczacie tym, od których spodziewacie się zwrotu, na jaką wdzięczność zasługujecie? I grzesznicy pożyczają grzesznikom, aby to samo odebrać z powrotem. (35) Ale miłujcie nieprzyjaciół waszych i dobrze czyńcie, i pożyczajcie, nie spodziewając się zwrotu, a będzie obfita nagroda wasza, i synami Najwyższego będziecie, gdyż On dobrotliwy jest i dla niewdzięcznych, i dla złych. (36) Bądźcie miłosierni, jak miłosierny jest Ojciec wasz. (37) I nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni, i nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni, odpuszczajcie, a dostąpicie odpuszczenia." - Ewangelia Łukasza 6:27-37 BW 

Gdy rzymski katolicyzm śpiewa zmarłym ludziom, to biblijnie wierzący są oburzeni, mówią że to grzech i mają rację. A co mówi hymn Polski : "Marsz, marsz, Dąbrowski". Jan Henryk Dąbrowski nie żyje 204 lata, a ludzie śpiewają zmarłemu Dąbrowskiemu : "marsz, marsz". Wielu powie, że to tylko na wspomnienie kim był, ale tak to nie wygląda w rzeczywistości. Poza tym nawet gdyby Dąbrowski miał krew na rękach, bo był na usługach m.in. krwawego zbrodniarza Napoleona Bonaparte. Dąbrowski był masonem, Wybicki - autor hymnu też był masonem. Hańbą, grzechem dla chrześcijanina jest śpiewać pieśni które są wbrew BOGU ZBAWCY, które niosą anty-CHRYSTUSOWY przekaz. Dąbrowski nie żyje, a zwracanie się do zmarłego w jakikolwiek sposób jest grzechem. Hymn nie mówi : "maszerował Dąbrowski", ale hymn jakby przyzywa go, jakby odnosi się do niego w aktualnym stanie : "marsz, marsz Dąbrowski"

Zmarli nic nie wiedzą, zmarli nie mają żadnej świadomości, zmarli nie mają żadnej aktywności. "Odwiedziny" zmarłych, "widzenie" zmarłych, to w rzeczywistości odwiedziny, widzenie demonów które mają potężne zdolności aby m.in. imitować czyjś wygląd, czyjś głos. ......... BÓG Stwórca przez Biblię = jedyną natchnioną Księgę daną ludziom, przekazuje m.in. że : "Grób bowiem nie wysławia cię ani śmierć cię nie chwali. Ci, którzy w dół zstępują, nie oczekują twojej prawdy. Żywy, żywy będzie cię wysławiać jak ja dzisiaj" - Księga Izajasza 38 UBG ___________  "Kto należy do grona żyjących, ten jeszcze ma nadzieję; gdyż żywy pies jest lepszy niż martwy lew. (5) Wiedzą bowiem żywi, że muszą umrzeć, lecz umarli nic nie wiedzą i już nie ma dla nich żadnej zapłaty, gdyż ich imię idzie w zapomnienie. (6) Zarówno ich miłość, jak ich nienawiść, a także ich gorliwość dawno minęły; i nigdy już nie mają udziału w niczym z tego, co się dzieje pod słońcem. [...] w krainie umarłych, do której idziesz, nie ma ani działania, ani zamysłów, ani poznania, ani mądrości" - Księga Kaznodziei Salomona 9 BW

Bonaparte robił różne złe rzeczy m.in. takie których nie powstydziłby się Hitler i SS, gestapo. A co mówi hymn Polski, czego uczone są dzieci w hymnie o Napoleonie : "Dał nam przykład Bonaparte, Jak zwyciężać mamy". Jaki przykład Napoleon dał w swoich walkach ?? Kto chce niech poczyta sobie, niech wpisze sobie w wyszukiwarkę np. : "zbrodnie Napoleona"

Uczenie dzieci słów : "Dał nam przykład Bonaparte, Jak zwyciężać mamy", to tak jakby niemieckie dzieci były nauczane : "Dał nam przykład Hitler, Jak zwyciężać mamy". Napoleon daje przykład zbrodni, zła. Kłamliwy system nie wszystkich zbrodniarzy nazywa zbrodniarzami. W Polsce gloryfikowanie zbrodniarza Hitlera jest przestępstwem, ale gloryfikowanie zbrodniarza Napoleona Bonaparte nie jest przestępstwem. Nie ma w tym bezbożnym systemie sprawiedliwości, uczciwości, prawdy. 

Gdybym miał dziecko, to nigdy nie pozwoliłbym aby uczono go hymnu i nigdy bym nie pozwolił aby zmuszano je do śpiewania go. Nawet gdyby z tego powodu miało dostać "jedynkę" lub być wyrzucone ze szkoły, to lepsze to niż udział w grzechu, a PAN wierzę błogosławiłby dziecko, tak że miałoby mądrość aby w czym innym dostać dobre oceny. Błogosławieni którzy są prześladowani z powodu sprawiedliwości i ze względu na osobę PANA ZBAWICIELA Zmartwychwstałego .... "Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie z powodu sprawiedliwości, ponieważ do nich należy królestwo niebieskie. 5:11 Błogosławieni jesteście, gdy z mego powodu będą wam złorzeczyć, prześladować was i mówić kłamliwie wszystko, co złe, przeciwko wam" - Mateusz 5:10-11 UBG

Hymn Polski uczy pokładania nadziei w człowieku zamiast w BOGU Stwórcy ZBAWICIELU, a kto tak robi jest pod przekleństwem : "Tak mówi Pan: Przeklęty mąż, który na człowieku polega i z ciała czyni swoje oparcie, a od Pana odwraca się jego serce! (6) Jest on jak jałowiec na stepie i nie widzi tego, że przychodzi dobre; mieszka na zwietrzałym gruncie na pustyni, w glebie słonej, nie zaludnionej. (7) Błogosławiony mąż, który polega na Panu, którego ufnością jest Pan! (8) Jest on jak drzewo zasadzone nad wodą, które nad potok zapuszcza swoje korzenie, nie boi się, gdy upał nadchodzi, lecz jego liść pozostaje zielony, i w roku posuchy się nie frasuje i nie przestaje wydawać owocu. (9) Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute, któż może je poznać? (10) Ja, Pan, zgłębiam serce, wystawiam na próbę nerki, aby oddać każdemu według jego postępowania, według owocu jego uczynków." Księga Jeremiasza 17:5-10 _________ "Alleluja. Chwal, duszo moja, PANA. (2) Będę chwalić PANA, póki żyję; będę śpiewał memu Bogu, póki będę istniał. (3) Nie pokładajcie ufności we władcach ani w żadnym synu ludzkim, u którego nie ma wybawienia. (4) Opuszcza go duch i wraca do swojej ziemi; w tymże dniu zginą wszystkie jego myśli. (5) Błogosławiony ten, kogo pomocą jest Bóg Jakuba, kto nadzieję pokłada w PANU, jego Bogu; (6) Który uczynił niebo i ziemię, morze i wszystko, co w nich jest; który dochowuje prawdy na wieki; (7) Który oddaje sprawiedliwość pokrzywdzonym i daje chleb głodnym; PAN uwalnia więźniów. (8) PAN otwiera oczy ślepych; PAN podnosi przygnębionych; PAN miłuje sprawiedliwych. (9) PAN strzeże przychodniów, wspomaga sierotę i wdowę, ale krzyżuje drogę niegodziwych. (10) PAN będzie królował na wieki, twój Bóg, o Syjonie, z pokolenia na pokolenie. Alleluja." - Psalm 146 UBG

Kościuszko, Czarniecki też nie postępowali jak synowie światła, a poza tym - starszej wersji hymnu, w to całe zło mieszane jest słowo : "BÓG" ...... cytuję : "Na to wszystkich jedne głosy: „Dosyć tej niewoli mamy Racławickie Kosy, Kościuszkę, Bóg pozwoli”. -- jeden z tysięcy przykładów grzesznego używania imienia BOGA nadaremnie. Różnorakie formy, rodzaje przybiera grzech używania imienia PANA BOGA nadaremnie. 

Gdyby nastał jakiś totalitarny system w Polsce i ustanowiono by prawo, mówiące że dany kościół dostanie pozwolenie na dalszą działalność, jeśli na nabożeństwie będzie puszczany też hymn Polski, to obawiam się że wiele Kościołów zdradziłoby CHRYSTUSA PANA i zgodziłoby się na puszczanie hymnu Polski w trakcie zgromadzenia, społeczności chrześcijan. W Chinach już od kilku lat są naciski, czy wymuszenia - przynajmniej w części regionów, aby na spotkaniach zarejestrowanych kościołów, był puszczany hymn Chin. 

Nigdy bym się nie zgodził na coś takiego w ekklesii - w Kościele. To zdrada BOGA, to stawanie się Judaszem. Tak jak nie zgodziłbym bym się nigdy np. na pieśni maryjne w Kościele, tak i na hymn Polski czy jakikolwiek inny hymn, nigdy bym się nie zgodził. Grzech, obrzydliwość. Niestety obawiam się że wielu "biblijnie wierzących" zgodziłoby się na hymn Polski. Wiele dawnych kościołów przestało być Kościołem, a stało się na różne sposoby nierządnicami. Niestety ale wiele obecnych kościołów, przestanie być Kościołem, na różne sposoby odejdą od oddania, posłuszeństwa Zmartwychwstałemu BOGU, staną się na różne sposoby odstępcami, nierządnicami duchowymi. 

  • Gdyby był w zarejestrowanej wspólnocie i powiedziano by mi : "wykreślimy was z rejestrów urzędowych, jeśli nie dołączycie hymnu Polski do swych pieśni.". Odpowiedziałbym np. tak dzięki łasce BOŻEJ : "Dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ nigdy nie będziemy puszczać anty-CHRYSTUSOWYCH pieśni, przekazów. Przejdziemy do "podziemia", możecie zakazać nam oficjalnej działalności, bo nie będzie hymnu Polski, ani żadnego innego bezbożnego hymnu, przekazu u nas. Będziemy bez względu na cenę wierni Wszechmogącemu BOGU = PANU ZBAWCY Jezusowi Chrystusowi". 
  • Nawet gdyby była kara więzienia za bycie w niezarejestrowanym kościele, albo za odmowę śpiewania hymnu, czy za odmowę innych grzechów, to odpowiedziałbym np. tak dzięki łasce BOŻEJ : "Dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ wolę być w więzieniu za wierność memu BOGU i ZBAWCY, niż zdradzić GO, niż być Judaszem poza murami więzienia. Jeśli ceną bycia wiernym BOGU Stwórcy jest więzienie, to wybieram nawet dożywocie". 
  • Nawet gdyby była kara śmierci za bycie w niezarejestrowanym kościele, albo za odmowę śpiewania hymnu, czy za odmowę innych grzechów, to odpowiedziałbym np. tak dzięki łasce BOŻEJ : "Dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ wolę być zabity i później śpiewać hymny chwały w rajskim Nowym Jeruzalem, niż być niewierny, niż być zdrajcą, Judaszem który śpiewa hymn Polski lub robi inne rzeczy wbrew woli Zmartwychwstałego BOGA i skończyć wśród potępionych w gehennie, jeziorze ognia, gdzie ostatecznie zostaną unicestwieni, anihilowani". 
Zdradzieckie pseudo-kościoły na różne sposoby starałyby się bronić swojej uległej postawy np. wobec hymnu Polski czy wobec innych swych grzechów, swych diabelskich kompromisów. Te pseudo-kościoły, nierządnice przekręcałyby różne biblijne nauki i używały różnych ludzkich argumentów aby uzasadnić że to co robią nie jest grzechem, nie jest zdradą. Wiele osób by im zapewne uwierzyło, bo nie byliby "Berejczykami" w zaufaniu Zmartwychwstałemu BOGU i/lub nie chcieliby ponosić ceny za wierność PANU BOGU.. 

Jak nie hymn Polski, to może jakieś inne grzeszne hymny ekumeniczne, czy organizacji międzynarodowych i różne ich prawa, i różne ich nauki - być może będą narzucane kościołom. Nie wolno pójść na kompromisy, nie wolno się zgodzić, poddać. 

Również demoniczne ekumenizm z sektą rzymskokatolicką, pochłonął wiele kościołów i niestety w tą diabelską pułapkę wpadają kolejne. ..... "przymusowy udział w mszy - niedaleka przyszłość ?! kompromisowe czczenie demonów część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/10/przymusowy-udzia-w-mszy-niedaleka.html

#########################################################################

Ludzie odrzucając poddanie, posłuszeństwo Zmartwychwstałemu PANU ZBAWCY i Jego łasce, są niewolnikami grzechu i w takim stanie robią sobie i innym różne krzywdy. Ci ludzie sami prowadzą m.in. do najkrwawszej wojny w dotychczasowej historii. OJCIEC i SYN zawsze byli, są i zawsze będą doskonali we wszystkim, nieskazitelni, bezgrzeszni ......... "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

Jestem zbawiony, jestem dzieckiem BOŻYM więc gdy widzę Polaka, to nie widzę Polaka, ale człowieka. Gdy widzę Rosjanina, to nie widzę Rosjanina, ale człowieka. Gdy widzę Ukraińca, to nie widzę Ukraińca, ale człowieka. Gdy widzę Niemca, to nie widzę Niemca, ale człowieka. Gdy widzę Amerykanina, to nie widzę Amerykanina, ale człowieka. Gdy widzę Chińczyka, to nie widzę Chińczyka, ale człowieka. Gdy widzę Żyda, to nie widzę Żyda, ale człowieka. Gdy widzę pozostałych ludzi mających różne obywatelstwa, to nie widzę narodowości, ale widzę ludzi. Nie traktuje Polaków ani lepiej, ani gorzej od innych narodowości. Wszystkich ludzi mam traktować jako bliźnich, wszystkich mam miłować jak siebie samego. Natomiast zbawionych mam miłować tak jak umiłował mnie mój PAN ZBAWICIEL. ........ "Przyszła ogólnoświatowa nienawiść do prawdziwych chrześcijan. Prawdziwi chrześcijanie zawsze miłowali i miłują wszystkich ludzi. Charakterystyka ludzi w czasach końca część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/02/miosc-prawdziwych-chrzescijan-do.html

  • "Demoniczny pomysł reparacji od Niemiec. Groźba rewizji granic oraz inne wielkie zniszczenia zamiast zysku. -- Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/demoniczny-pomys-reparacji-od-niemiec.html 
  • "NIEZBITE DOWODY ŻE PREZYDENT UKRAINY MA RÓWNIEŻ KREW UKRAIŃCÓW NA SWYCH RĘKACH A USA, UE CZYNIĄ ZŁO TAK JAK ROSJA I INNE KRAJE. CHRZEŚCIJAŃSKI PACYFIZM WIERNYM NAŚLADOWANIEM JEZUSA ZBAWICIELA CZĘŚĆ 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/03/niezbite-dowody-ze-prezydent-ukrainy-ma.html
Jeśli urodziłbym się w USA, to mówiłbym, że USA nie jest moją ojczyzną. Mówiłbym że jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem, że moją jedyną ojczyzną jest Królestwo OJCA i SYNA ........ Jeśli urodziłbym się w Rosji, to mówiłbym, że Rosja nie jest moją ojczyzną. Mówiłbym że jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem, że moją jedyną ojczyzną jest Królestwo OJCA i SYNA ........ Jeśli urodziłbym się w Niemczech, to mówiłbym, że Niemcy nie są moją ojczyzną. Mówiłbym że jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem, że moją jedyną ojczyzną jest Królestwo OJCA i SYNA ....... Jeśli urodziłbym się na Ukrainie, to mówiłbym, że Ukraina nie jest moją ojczyzną. Mówiłbym że jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem, że moją jedyną ojczyzną jest Królestwo OJCA i SYNA ........ Jeśli urodziłbym się w Chinach, to mówiłbym, że Chiny nie są moją ojczyzną. Mówiłbym że jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem, że moją jedyną ojczyzną jest Królestwo OJCA i SYNA ......... Jeśli urodziłbym się w pseudo-Izraelu [to państwo nie ma prawa nosić nazwy Izrael], to mówiłbym, że to państwo nie jest moją ojczyzną. Mówiłbym że jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem, że moją jedyną ojczyzną jest Królestwo OJCA i SYNA ........... Urodziłem się w Polsce, mam obywatelstwo polskie, przestrzegam praw które nie są w sprzeczności z prawem CHRYSTUSA, ale Polska nie jest moją ojczyzną. Mówię że jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem, że moją jedyną ojczyzną jest Królestwo OJCA i SYNA. Tak samo mówiłbym gdybym urodził się w jakimkolwiek innym kraju. Dzięki łasce OJCA i SYNA jestem wolny od wpływu kłamliwego systemu, który od kołyski wmawia nam, programuje że mamy być tacy i tacy, bo urodziliśmy się na tym terytorium. Jestem nowym człowiekiem w CHRYSTUSIE, mam nowe serce i nowego ducha. Mam nową tożsamość niepowiązaną z takim czy innym ziemskim terytorium. Nie mam tu domu, nie mam tu ojczyzny, jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem. Jestem wolny dzięki łasce CHRYSTUSOWEJ, dzięki temu że wraz z OJCEM zamieszkali we mnie - np. Ewangelia Jana 14:23. 

Moja ojczyzna jest tam gdzie mój OJCIEC. Kiedyś przed zbawieniem gdy byłem duchowym dzieckiem diabła miałem ojczyznę w tym bezbożnym, anty-CHRYSTUSOWYM świecie. Jako zbawiony, jako dziecko BOŻE nie mam już tutaj ojczyzny, ale jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem do domu OJCA. Ten świat nie jest moim domem., Mój dom jest w trzecim niebie, w Nowym Jeruzalem. Tam jest moja ojczyzna. Błogosławię mieszkańców Polski, ale to nie jest moja ojczyzna. Błogosławię wszystkich ludzi na ziemi, ale nigdzie w tym świecie nie mam swojego kraju. ___________ "Ich końcem jest zatracenie, ich Bogiem jest brzuch, a ich chwała jest w hańbie; myślą oni o tym, co ziemskie. (20) Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też oczekujemy Zbawiciela, Pana Jezusa Chrystusa. (21) On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała, zgodnie ze skuteczną mocą, którą też może poddać sobie wszystko."- List apostoła Pawła do Filipian 3:19-21 UBG ____________ "Wszyscy oni poumierali w wierze, nie otrzymawszy tego, co głosiły obietnice, lecz ujrzeli i powitali je z dala; wyznali też, że są gośćmi i pielgrzymami na ziemi. (14) Bo ci, którzy tak mówią, okazują, że ojczyzny szukają. (15) I gdyby mieli na myśli tę, z której wyszli, byliby mieli sposobność, aby do niej powrócić; (16) lecz oni zdążają do lepszej, to jest do niebieskiej. Dlatego Bóg nie wstydzi się być nazywany ich Bogiem, gdyż przygotował dla nich miasto." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 11:13-16 BW

Nie jestem już częścią królestwa ciemności, którego częścią są bez wyjątku wszystkie kraje świata. Nie mam ojczyzny w tym świecie ciemności, ale jestem tutaj obcym, gościem, pielgrzymem który zmierza do domu - domu OJCA, jedynej ojczyzny ... 
  1. Mit niepodległości Polski - przepis na prawdziwą wolność" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/11/mit-niepodlegosci-polski-przepis-na.html
  2. "Mit niepodległości Polski część 2 - dlaczego jako chrześcijanin mam jedną ojczyznę i nie śpiewam hymnu Polski" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/mit-niepodlegosci-polski-czesc-2.html
  3. "Mit niepodległości Polski część 3 - diabelski marsz niepodległości vs prawdziwa ojczyzna chrześcijan" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/mit-niepodlegosci-polski-czesc-3.html
  4. "Polska grzesznie NIE-PODLEGŁA = nie-podległa CHRYSTUSOWI JEZUSOWI jako swemu PANU ZBAWCY i BOGU. Mit niepodległości Polski część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/11/polska-grzesznie-nie-podlega-nie.html
  5. "Dlaczego Polska ani żaden inny kraj świata nie jest moją ojczyzną. Królestwo CHRYSTUSOWE jedyną prawdziwą ojczyzną zbawionych. - Mit niepodległości Polski część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/dlaczego-polska-ani-zaden-inny-kraj.html
  6. "Mit niepodległości Polski część 6 - Demoniczny nacjonalizm patriotyzm. Nienawiść wrogość chciwość w sercach wielu Polaków wobec Ukraińców." - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/mit-niepodlegosci-polski-czesc-6.html
"Nie chodźcie w obcym jarzmie z niewiernymi; bo co ma wspólnego sprawiedliwość z nieprawością albo jakaż społeczność między światłością a ciemnością? (15) Albo jaka zgoda między Chrystusem a Belialem, albo co za dział ma wierzący z niewierzącym? (16) Jakiż układ między świątynią Bożą a bałwanami? Myśmy bowiem świątynią Boga żywego, jak powiedział Bóg: Zamieszkam w nich i będę się przechadzał pośród nich, I będę Bogiem ich, a oni będą ludem moim. (17) Dlatego wyjdźcie spośród nich i odłączcie się, mówi Pan, I nieczystego się nie dotykajcie; A ja przyjmę was (18) I będę wam Ojcem, a wy będziecie mi synami i córkami, mówi Pan Wszechmogący;" - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 6 BW

"Pseudo-chrześcijański Ruch 11 Listopada. Biblijne powody dlaczego chrześcijanin nie powinien mieszać się w politykę." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/pseudo-chrzescijanski-ruch-11-listopada.html

"Polska i Polacy ani lepsi, ani gorsi od Ukraińców, Rosjan, Niemców, Żydów i pozostałych" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/10/polska-i-polacy-ani-lepsi-ani-gorsi-od.html

"Polak i Ukrainiec nareszcie braćmi a nie wilkami - Polska i Polacy ani lepsi, ani gorsi od Ukraińców, Rosjan, Niemców, Żydów i pozostałych część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/08/polak-i-ukrainiec-nareszcie-bracmi-nie.html

"BÓG PRAWDZIWY Jezus Chrystus w natchnionej Biblii o miłości, pomocy wobec uchodźców obcych przybyszów. Wojna na Ukrainie - Miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część XVII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/03/bog-prawdziwy-jezus-chrystus-w.html

"A oto pewien uczony w zakonie wystąpił i wystawiając go na próbę, rzekł: Nauczycielu, co mam czynić, aby dostąpić żywota wiecznego? (26) On zaś rzekł do niego: Co napisano w zakonie? Jak czytasz? (27) A ten, odpowiadając, rzekł: Będziesz miłował Pana, Boga swego, z całego serca swego i z całej duszy swojej, i z całej myśli swojej, i z całej siły swojej, a bliźniego swego, jak siebie samego. (28) Rzekł mu więc: Dobrze odpowiedziałeś, czyń to, a będziesz żył. (29) On zaś, chcąc się usprawiedliwić, rzekł do Jezusa: A kto jest bliźnim moim? (30) A Jezus, nawiązując do tego, rzekł: Pewien człowiek szedł z Jerozolimy do Jerycha i wpadł w ręce zbójców, którzy go obrabowali, poranili i odeszli, zostawiając go na pół umarłego. (31) Przypadkiem szedł tą drogą jakiś kapłan i zobaczywszy go, przeszedł mimo. (32) Podobnie i Lewita, gdy przyszedł na to miejsce i zobaczył go, przeszedł mimo. (33) Pewien Samarytanin zaś, podróżując tędy, podjechał do niego i ujrzawszy, ulitował się nad nim. (34) I podszedłszy opatrzył rany jego, zalewając je oliwą i winem, po czym wsadził go na swoje bydlę, zawiózł do gospody i opiekował się nim. (35) A nazajutrz dobył dwa denary, dał je gospodarzowi i rzekł: Opiekuj się nim, a co wydasz ponad to, ja w drodze powrotnej oddam ci. (36) Który z tych trzech, zdaniem twoim, był bliźnim temu, który wpadł w ręce zbójców? (37) A on rzekł: Ten, który się ulitował nad nim. Rzekł mu Jezus: Idź, i ty czyń podobnie." - Ewangelia Łukasza 10 BW 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 10.11.2022 Puławy , Dominik Marzec

1 komentarz:

  1. PS - Moja ojczyzna jest tam gdzie mój OJCIEC. Kiedyś przed zbawieniem gdy byłem duchowym dzieckiem diabła miałem ojczyznę w tym bezbożnym, anty-CHRYSTUSOWYM świecie. Jako zbawiony, jako dziecko BOŻE nie mam już tutaj ojczyzny, ale jestem tu obcym, gościem, pielgrzymem do domu OJCA. Ten świat nie jest moim domem., Mój dom jest w trzecim niebie, w Nowym Jeruzalem. Tam jest moja ojczyzna. Błogosławię mieszkańców Polski, ale to nie jest moja ojczyzna. Błogosławię wszystkich ludzi na ziemi, ale nigdzie w tym świecie nie mam swojego kraju. ___________ "Ich końcem jest zatracenie, ich Bogiem jest brzuch, a ich chwała jest w hańbie; myślą oni o tym, co ziemskie. (20) Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też oczekujemy Zbawiciela, Pana Jezusa Chrystusa. (21) On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała, zgodnie ze skuteczną mocą, którą też może poddać sobie wszystko."- List apostoła Pawła do Filipian 3:19-21 UBG ____________ "Wszyscy oni poumierali w wierze, nie otrzymawszy tego, co głosiły obietnice, lecz ujrzeli i powitali je z dala; wyznali też, że są gośćmi i pielgrzymami na ziemi. (14) Bo ci, którzy tak mówią, okazują, że ojczyzny szukają. (15) I gdyby mieli na myśli tę, z której wyszli, byliby mieli sposobność, aby do niej powrócić; (16) lecz oni zdążają do lepszej, to jest do niebieskiej. Dlatego Bóg nie wstydzi się być nazywany ich Bogiem, gdyż przygotował dla nich miasto." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 11:13-16 BW

    OdpowiedzUsuń