wtorek, 3 maja 2022

Dlaczego Polska ani żaden inny kraj świata nie jest moją ojczyzną. Królestwo CHRYSTUSOWE jedyną prawdziwą ojczyzną zbawionych. - Mit niepodległości Polski część 5



Ziemskie kraje nie są ojczyznami chrześcijan, bo ziemskie kraje to królestwo ciemności. Cały świat ze wszystkimi krajami bez wyjątku to Wielki Babilon. Jeśli Polska i inne kraje są ojczyznami chrześcijan za które m.in. trzeba walczyć na wojnie, to ten świat jest naszą ojczyzną, to ten świat jest naszym domem. Jeśli Polska czy inne kraje są ojczyznami dla chrześcijan, to nie jesteśmy tutaj pielgrzymami, gośćmi, obcymi, przychodniami. Moją ojczyzną nie jest Polska ani żaden inny kraj tego świata. Nie miłuję państwa Polski, nie miłuję tego bezbożnego świata wrogiego CHRYSTUSOWI PANU ZBAWCY, zbuntowanego przeciwko JEGO władzy i JEGO woli. ... "Wszyscy oni poumierali w wierze, nie otrzymawszy tego, co głosiły obietnice, lecz ujrzeli i powitali je z dala; wyznali też, że są gośćmi i pielgrzymami na ziemi. (14) Bo ci, którzy tak mówią, okazują, że ojczyzny szukają(15) I gdyby mieli na myśli tę, z której wyszli, byliby mieli sposobność, aby do niej powrócić; (16) lecz oni zdążają do lepszej, to jest do niebieskiej. Dlatego Bóg nie wstydzi się być nazywany ich Bogiem, gdyż przygotował dla nich miasto." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 11 BW

"Umiłowani, napominam was, abyście jako pielgrzymi i wychodźcy wstrzymywali się od cielesnych pożądliwości, które walczą przeciwko duszy" - 1 List apostoła Piotra 2:11 BW _________ "Umiłowani, proszę was, abyście jak obcy i goście powstrzymywali się od cielesnych pożądliwości, które walczą przeciwko duszy." - UBG

Moje jedyne państwo, moja jedyna ojczyzna to Królestwo BOŻE. Mój dom jest w Nowym Jeruzalem. Polska ani żadne inne państwa tego świata nie są moimi państwami. Nie mam ojczyzny w  globalnym Wielkim Babilonie ... "To przykazuję wam, abyście się wzajemnie miłowali. (18) Jeśli świat was nienawidzi, wiedzcie, że mnie wpierw niż was znienawidził. (19) Gdybyście byli ze świata, świat miłowałby to, co jest jego; że jednak ze świata nie jesteście, ale Ja was wybrałem ze świata, dlatego was świat nienawidzi. (20) Wspomnijcie na słowo, które do was powiedziałem. Nie jest sługa większy nad pana swego. Jeśli mnie prześladowali i was prześladować będą; jeśli słowo moje zachowali i wasze zachowywać będą. (21) A to wszystko uczynią wam dla imienia mego, bo nie znają tego, który mnie posłał." - Ewangelia Jana 15 BW. 


Zbawieni = dzieci BOŻE nie mają ojczyzn na tym bezbożnym, wrogim PANU ZBAWCY świecie. Ten świat to królestwo ciemności.
Zbawionym w Zmartwychwstałym BOGU Jezusie Chrystusie którzy urodzili się w Rosji, mają obywatelstwo rosyjskie mogę powiedzieć : Rosja nie jest waszą ojczyzną. Nie bierzcie udziału ani w wojnie z Ukrainą ani w żadnej innej. Miłujcie wszystkich ludzi w tym nieprzyjaciół. Nie mamy tutaj ojczyzny w tym bezbożnym, wrogim PANU CHRYSTUSOWI świecie.
Zbawionym w Zmartwychwstałym BOGU Jezusie Chrystusie którzy urodzili się na Ukrainie, mają obywatelstwo ukraińskie mogę powiedzieć : Ukraina nie jest waszą ojczyzną. Nie bierzcie udziału ani w wojnie z Rosją ani w żadnej innej. Miłujcie wszystkich ludzi w tym nieprzyjaciół. Nie mamy tutaj ojczyzny w tym bezbożnym, wrogim PANU CHRYSTUSOWI świecie.
"Wielu bowiem z tych, o których często wam mówiłem, a teraz także z płaczem mówię, postępuje jak wrogowie krzyża Chrystusowego; (19) końcem ich jest zatracenie, bogiem ich jest brzuch, a chwałą to, co jest ich hańbą, myślą bowiem o rzeczach ziemskich. (20) Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też Zbawiciela oczekujemy, Pana Jezusa Chrystusa, (21) który przemieni znikome ciało nasze w postać, podobną do uwielbionego ciała swego, tą mocą, którą też wszystko poddać sobie może." - Filipian 3.

  • Urodziłem się w Polsce, mam polskie obywatelstwo - ale Polska to nie moja ojczyzna, to nie mój kraj. Niestety wiele osób wierzących, wiele kościołów mówi chrześcijanom w Polsce że to ich ojczyzna. 
  • Chrześcijanom np. w USA mającym obywatelstwo USA wiele osób wierzących, wiele kościołów mówi że USA to ich ojczyzna. USA nie jest ich ojczyzną. 
  • Chrześcijanom np. w Chinach mającym obywatelstwo chińskie wiele osób wierzących, wiele kościołów mówi że Chiny to ich ojczyzna. Chiny nie są ich ojczyzną. 
  • Chrześcijanom np. w Indiach mającym obywatelstwo indyjskie wiele osób wierzących, wiele kościołów mówi że Indie to ich ojczyzna. Indie nie są ich ojczyzną. 
  • Chrześcijanom np. w Niemczech mającym obywatelstwo niemieckie wiele osób wierzących, wiele kościołów mówi że Niemcy to ich ojczyzna. Niemcy nie są ich ojczyzną. 
  • To samo dotyczy chrześcijan ze wszystkich innych państw świata których są obywatelami według ludzkich kryteriów. Te państwa nie są ich ojczyznami. Jedyną ojczyzną chrześcijan jest Królestwo OJCA i BARANKA. Tutaj jesteśmy gośćmi, pielgrzymami, obcymi, gośćmi. 
Apostoł Paweł miał rzymskie obywatelstwo, ale Cylicja czy Imperium Rzymskie to nie była jego ojczyzna. Nie miał w tym świecie ojczyzny. Chrystus jedyny Zbawiciel będąc człowiekiem podczas kenozy nie miał ojczyzny w tym świecie. 

Gdyby chrześcijanie mieli ojczyzny tam gdzie się urodzili, gdyby ojczyznami chrześcijan były państwa które nadały im swoje obywatelstwa, to znaczyłoby że naszą ojczyzną jest Wielki Babilon, królestwo ciemności, bezbożny świat - bo na to składają się wszystkie państwa świata które w ogromnej większości składają się w ludzi niezbawionych, z ludzi myślących, postępujących wbrew Zmartwychwstałemu CHRYSTUSOWI jako BOGU, PANU ZBAWCY, wbrew JEGO woli, wbrew JEGO nauce. W antychrystowym świecie nie mam ojczyzny i obym dzięki łasce ZBAWCIELA Jezusa Chrystusa nigdy nie miał Polski ani żadnego innego antychrystusowego kraju za ojczyznę.  Przestrzegam praw Rzeczpospolitej Polskiej [o ile dane prawo nie jest sprzeczne z prawem CHRYSTUSA BOGA STWÓRCY to przestrzegam takiego prawa], płacę podatki i chcę wszelkiego duchowego, fizycznego dobra dla mieszkańców Polski. Takiego samego dobra jednak chcę dla wszystkich innych ludzi ze wszystkich innych państw świata. 

Gdybym miał komuś coś powiedzieć o sobie, to zawsze mówiłbym że jestem chrześcijaninem = niewolnikiem [doulos]] CHRYSTUSA, że jestem umiłowanym dzieckiem BOŻYM, ale nie wspominałbym że jestem Polakiem. Tu się urodziłem, wychowałem, żyję, chcę dobra CHRYSTUSOWEGO dla wszystkich mieszkańców Polski i innych państwm, ale nie mam żadnych odczuć patriotycznych czy nacjonalistycznych, więc osobiście nie chcę mówić o sobie : "Polak".   Nie obchodzi mnie moje pochodzenie czy pochodzenie innych ludzi. Nie mam względu na osoby. Jestem zbawionym człowiekiem - dzieckiem BOŻYM w Zmartwychwstałym BOGU, jestem chrześcijaninem = niewolnikiem CHRYSTUSA, , a do ziemskiego miejsca urodzenia, wychowania, życia nie przywiązuję wagi, nie mam żadnego emocjonalnego przywiązania do Polski. Kiedyś było inaczej - np. nosiłem m.in. bluzę z godłem Polski, ale PAN JEZUS uwolnił mnie z tego kłamliwych, bałwochwalczych przekonań, zachowań.  Chwała JEMU oraz OJCU. Chwała jedynie im DWÓM. 

Która opcja według was jest prawdziwa : Chrześcijanie mają swoje ojczyzny we wszystkich państwach tego świata i powinni m.in. brać udział w wojnach, walkach za te "ojczyzny". Czy opcja nr 2 : Zbawieni w CHRYSTUSIE mimo posiadanego obywatelstwa wszystkich państw świata [zamieszkujemy jako chrześcijanie wszystkie państwa świata] to nie uważamy tych państwa za swoje ojczyzny i m.in. nie bierzemy udziału w walkach zbrojnych za nie. Nie bierzemy udziału w żadnych patriotycznych, nacjonalistycznych ruchach, organizacjach, świętach. Dla mnie mnie jest oczywiste, jednoznaczne że opcja numer dwa jest jedyną prawidłową opcją. Z powodu urodzenia rzez obywatelkę Polski mam obywatelstwo polskie, ale jako zbawiony chrześcijanin, jako narodzone na nowo dziecko BOŻE nie mam Polski za swoją ojczyznę. Nie mam żadnego innego państwa za swoją ojczyzną. 

Słowo ojczyzna pochodzi od słowa "ojciec", a moim OJCEM jest BÓG. Tam gdzie niebiański OJCIEC moja jedyna ojczyzna. Kiedyś diabeł był moim duchowym ojcem, więc moja ojczyzna była w tym bezbożnym świecie. Moja ojczyzna jest tam gdzie mój OJCIEC i ZBAWCA, a nie w tym bezbożnym światowym Wielkim Babilonie który nie miłuje, ale pogardza lub nienawidzi BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Nie jestem obywatelem królestwa ciemności, nie jestem obywatelem antychrystusowego systemu, nie jestem obywatelem Wielkiego Babilonu, a więc i Polska nie jest moją ojczyzną. 

"To przykazuję wam, abyście się wzajemnie miłowali. (18) Jeśli świat was nienawidzi, wiedzcie, że mnie wpierw niż was znienawidził. (19) Gdybyście byli ze świata, świat miłowałby to, co jest jego; że jednak ze świata nie jesteście, ale Ja was wybrałem ze świata, dlatego was świat nienawidzi. (20) Wspomnijcie na słowo, które do was powiedziałem. Nie jest sługa większy nad pana swego. Jeśli mnie prześladowali i was prześladować będą; jeśli słowo moje zachowali i wasze zachowywać będą. (21) A to wszystko uczynią wam dla imienia mego, bo nie znają tego, który mnie posłał. (22) Gdybym nie przyszedł i do nich nie mówił, nie mieliby grzechu; lecz teraz nie mają wymówki z powodu grzechu swego. (23) Kto mnie nienawidzi, i Ojca mego nienawidzi. (24) Gdybym wśród nich nie pełnił uczynków, których nikt inny nie czynił, nie mieliby grzechu, lecz teraz i widzieli, i znienawidzili zarówno mnie, jak i Ojca mego. " - Jan 15 BW

"Ja dałem im słowo twoje, a świat ich znienawidził, ponieważ nie są ze świata, jak Ja nie jestem ze świata. (15) Nie proszę, abyś ich wziął ze świata, lecz abyś ich zachował od złego. (16) Nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata" - Jan 17:14-16 BW

Między pewnymi chrześcijanami z Ukrainy i z Rosji występują podziały, waśnie ze względu na to że jedni i drudzy w jakimś stopniu dali się oszukać diabłu że Ukraina, Rosja to ich ojczyzny. Gdyby jedni i drudzy mieli w sercach że ani Ukraina, ani Rosja to nie są ich ojczyzny, to nie są ich kraje, ale jedyną ojczyzną jest Królestwo BOŻE to temat np. wojny nie dzieliłby jednych i drugich. Nauczanie że chrześcijanie mają ojczyzny w tym złym, świecie wrogim OJCU i SYNOWI - to powoduje podziały między pewnymi chrześcijanami. Owoce nauk o ziemskich ojczyznach chrześcijan nie przynoszą dobrego owocu. 

Gdybym się urodził 500 kilometrów na zachód to wmawiano by mi że Niemcy są moją ojczyzną. Gdybym się urodził 500 kilometrów na wschód to wmawiano by mi że Ukraina jest  moją ojczyzną. Ponieważ urodziłem się gdzie się urodziłem to wmawiano mi że Polska jest moją ojczyzną, ale ani Polska, ani Niemcy, ani Ukraina, ani żadne inne państwo tego świata nie jest i nie będzie moją ojczyzną dzięki łasce BOGA OJCA udzielanej przez PANA JEZUSA ZBAWICIELA. 

Co by było gdyby na ziemi było jedno królestwo - jedno państwo czy jeden system ?? Też nazywalibyście to swoją ojczyzną ?? Czy przyszłe królestwo antychrysta którego również Polska będzie elementem - czy to też będziecie nazywali swoją ojczyzną ?? ... "I dozwolono mu wszcząć walkę ze świętymi i zwyciężać ich; dano mu też władzę nad wszystkimi plemionami i ludami, i językami, i narodami" - Objawienie Jana 13:7 BW

CHRYSTUS Wszechmogący BÓG Zbawiciel zniszczy, usunie przyszłe globalne królestwo antychrysta w tym też Polskę....... " I tak rzekł: Czwarte zwierzę oznacza czwarte królestwo na ziemi, które jest inne niż wszystkie królestwa; ono pochłonie całą ziemię, podepcze i zmiażdży ją. (24) A dziesięć rogów znaczy, że z tego królestwa powstanie dziesięciu królów, a po nich powstanie inny; ten będzie inny niż poprzedni i obali trzech królów. (25) I będzie mówił zuchwałe słowa przeciwko Najwyższemu, będzie męczył Świętych Najwyższego, będzie zamyślał odmienić czasy i zakon; i będą wydani w jego moc aż do czasu i dwóch czasów i pół czasu. (26) Potem odbędzie się sąd i pozbawią go władzy, aby ją ostatecznie zniszczyć i obalić. (27) Królestwo, władza i moc nad wszystkimi królestwami pod całym niebem będą przekazane ludowi Świętych Najwyższego. Jego królestwo jest królestwem wiecznym, a wszystkie moce jemu będą służyć i jemu będą poddane." - Księga Daniel 7 BW ___________ "Za dni tych królów Bóg niebios stworzy królestwo, które na wieki nie będzie zniszczone, a królestwo to nie przejdzie na inny lud; zniszczy i usunie wszystkie owe królestwa, lecz samo ostoi się na wieki, (45) jak to widziałeś, że od góry oderwał się kamień bez udziału rąk, rozbił żelazo i miedź, glinę, srebro, złoto. Wielki Bóg objawił królowi, co potem się stanie. Sen jest prawdziwy, a wykład jego pewny." - Księga Daniela 2 BW. Wszystkie obecne i przyszłe państwa świata przeminą, nie będzie ich - w tym też Polska. Królestwo OJCA i CHRYSTUSA będzie jedynym państwem, jedynym królestwem na zawsze, bez końca. ... "polis miasto większe 16 razy od Polski stolica nowej ziemi" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/05/polis-miasto-wieksze-16-razy-od-polski.html

M.in. rzymskokatolicka sekta i inne pseudokościoły mieszają się z bezbożnym światem, propagują bezbożne idee, promują miłość do tego świata. 

Na świecie jest ponad 190 państw, ale żadne z nich nie jest ojczyzną chrześcijan. Diabeł wmawia nam co innego - wmawia, że ja mam ojczyznę w Polsce, a inni bracia, siostry w CHRYSTUSIE mają ojczyzny w innych państwach świata. Nie kupuję tego co chce mi sprzedać diabeł. Zależy mi na zbawieniu, na Chrystusowym prawdziwym dobru dla nie tylko Polaków, ani dla wszystkich innych narodowości. Nie mam względu na osoby. 

"7 gór z Objawienia Jana nie leży w Rzymie - 8 rozdział Księgi Daniela" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/10/7-gor-z-objawienia-jana-nie-lezy-w.html

Prawdziwy Kościół nie jest z tego świata, ale Wielka Nierządnica będzie w duchowej jedności z bezbożnym, antychrystusowym światem. Diabeł naucza od małego nas że kraje tego świata to nasze ojczyzny i naucza nas grzesznych nauk nawet w hymnach państwowych : "co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy". Gdybym miał dziecko to nie pozwoliłbym żeby było uczone tego hymnu i nie pozwoliłbym żeby moje dziecko śpiewało ten hymn. ... "Mit niepodległości Polski część 2 - dlaczego jako chrześcijanin mam jedną ojczyznę i nie śpiewam hymnu Polski" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/mit-niepodlegosci-polski-czesc-2.html

Moim prawdziwym narodem, moimi prawdziwymi rodakami są zbawieni w Zmartwychwstałym CHRYSTUSIE. Oni są moimi braćmi i siostrami, a nie Polacy czy inne narodowości. Niezbawiony Polak nie jest moim bratem, siostrą. Zbawiony np. Rosjanin, Ukrainiec, Amerykanin, Chińczyk i wszyscy inni zbawieni spośród ludzi - ci są moimi rodakami, moją rodziną. Wszystkich traktuję jako bliźnich, ale braćmi i siostrami są jedynie zbawieni w Zmartwychwstałym BOGU ZBAWICIELU. ... "Romowie i Polacy braćmi Jamaro DAD DADO amaro część 2 - Jezusowa rodzina" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/romowie-i-polacy-bracmi-jamaro-dad-dado.html

"Polak i Ukrainiec nareszcie braćmi a nie wilkami - Polska i Polacy ani lepsi, ani gorsi od Ukraińców, Rosjan, Niemców, Żydów i pozostałych część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/08/polak-i-ukrainiec-nareszcie-bracmi-nie.html

  1. Gdy z powody Zmartwychwstałego BOGA ZBAWICIELA będziemy prześladowani, zabijani również w Polsce - to czy nadal będziesz mówił że Polska to twoja ojczyzna ??
  2. Gdy również w Polsce nic nie kupisz, nie sprzedasz bez przyszłego znamienia - to czy nadal będziesz mówił że Polska to twoja ojczyzna ?? 
  3. Gdy również w Polsce np. w czasie rządów antychrysta zabiorą ci mieszkanie, pieniądze, może dzieci lub oślą do więzienia lub na śmierć - to czy nadal będziesz mówił że Polska to twoja ojczyzna ??
"8 przyszłych rzeczy które będą poprzedzać prawdziwe znamię bestii - antychrysta" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/02/8-przyszych-rzeczy-ktore-beda.html

Jestem obywatelem Polski, ale to ludzkie państwowe przymusowe - odgórne nadanie. Wg mnie to ziemskie obywatelstwo nie jest niczym ani złym, ani dobrym. Nadrzędne i tak jest doskonałe prawo CHRYSTUSOWE i według tego prawa żyję w Polsce i będę żył w każdym innym państwie jeślibym mieszkał gdzieś indziej. Dzięki łasce BOŻEJ udzielanej przez ZBAWICIELA nie jestem przywiązany do Polski, ani do żadnych innych państw tego świata. Dzięki łasce BOŻEJ udzielanej przez ZBAWICIELA nie miłuję Polski, ani żadnych innych państw tego świata. Dzięki łasce BOŻEJ udzielanej przez ZBAWICIELA traktuję wszystkich ludzi na ziemi jako bliźnich którym jestem winny miłość agape. Nie traktuję jednych narodowości lepiej niż drugich. Nie traktuję Polaków lepiej niż innych. Traktuję Polaków i inne narodowości jednakowo. Widząc Polaka widzę nie Polaka ale upadłego człowieka który potrzebuje bardziej niż wszystkiego : Zmartwychwstałego BOGA ZBAWICIELA. Widząc Rosjanina, Ukraińca, Amerykanina, Chińczyka i wszystkich innych - widzę nie :  Rosjan, Ukraińców, Amerykanów, Chińczyków czy inne narodowości, ale widzę upadłych ludzi którzy potrzebują bardziej niż wszystkiego : Zmartwychwstałego BOGA ZBAWICIELA.

Ogromna większość Polaków to niezbawieni ludzie, niewolnicy grzechu którzy pójdą za antychrystem. Jaka większość ludzi taki kraj, taki świat. Gdyby było możliwe i gdyby była taka wola BOŻA to nie miałbym problemu aby zrezygnować z polskiego obywatelstwa. Nie jest to prawnie możliwe, chyba że ktoś ma podwójne obywatelstwo. Może przyjdzie czas że za wierność Zmartwychwstałemu BOGU ZBAWICIELOWI będą odbierać również obywatelstwa danych krajów. Dzięki łasce BOŻEJ udzielanej przez Jezusa Chrystusa - Zmartwychwstałego BOGA ZBAWICIELA jestem i będę gotowy nie tylko na odebranie obywatelstwa, ale również na męczeńską śmierć. 
Mam powypadkową rentę. Państwo domagało się jak pracowałem żebym płacił składkę rentową, tak żebym w razie stanu zdrowia mógł mieć rentę. Dziś państwo wywiązuje się ze swych praw, ale przyjdzie czas że jeśli nie przyjmę znamienia, to nie dostanę renty. To samo czeka też emerytów oraz wszystkich innych ludzi. Bez znamienia nic nikt nie kupi i nie sprzeda. Nie będziesz miał pracy, nie opłacisz rachunków, nie zatankujesz samochodu, nie kupisz jedzenia itd.  ... Przyjdzie czas globalnego prześladowania i wtedy oby wszyscy chrześcijanie zrozumieli że ten świat to nie jest nasz dom. Polska i inne kraje to nie są nasze ojczyzny. Moje życie w rękach Zmartwychwstałego Wszechmogącego BOGA który panuje nad wszystkim, decyduje o wszystkim, więc nawet bez renty, nawet bez żadnych ziemskich rzeczy jestem i będę umiłowanym dzieckiem BOŻYM które nigdy nie zostanie porzucone, zapomniane przez swego BOGA ZBAWICIELA ... "Bez lęków i narzekań itd wobec wszelkich kryzysów światowych - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXVI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/01/bez-lekow-i-narzekan-itd-wobec.html
"Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 13sta - wojenna hiperinflacja znamię bestii i JEZUSOWE zaopatrzenie" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich_27.html

"Miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część 8 - OJCIEC DOSKONAŁY "nie zostawię was sierotami" Jn 14:18" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html

Jeśli dziś nazywasz Polskę swoją ojczyzną i może mówisz jak wielu, że za ojczyznę trzeba walczyć na wojnie, to bardzo, bardzo pobłądziłeś. ... "Wrodzy żołnierze - prawdziwe chrześcijańskie postępowanie wobec nich. Prezydenci Putin i Zełenski antybohaterami. - Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/04/wrodzy-zonierze-jak-chrzescijanin.html

Jeśli Polskę jako jeden z wielu elementów Wielkiego Babilonu, królestwa ciemności nazywasz swoją ojczyzną, to dlaczego przyszłego królestwa antychrysta nie miałbyś nazywać Królestwem BOŻYM ... "jak antychryst oszuka wielu chrześcijan część 1" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/jak-antychryst-oszuka-wielu-chrzescijan.html

"Wielu bowiem z tych, o których często wam mówiłem, a teraz także z płaczem mówię, postępuje jak wrogowie krzyża Chrystusowego; (19) końcem ich jest zatracenie, bogiem ich jest brzuch, a chwałą to, co jest ich hańbą, myślą bowiem o rzeczach ziemskich. (20) Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też Zbawiciela oczekujemy, Pana Jezusa Chrystusa, (21) który przemieni znikome ciało nasze w postać, podobną do uwielbionego ciała swego, tą mocą, którą też wszystko poddać sobie może." - Filipian 3 BW ___________________ "Wielu bowiem, o których wam często mówiłem, postępuje inaczej, a teraz nawet z płaczem mówię, że są wrogami krzyża Chrystusa. (19) Ich końcem jest zatracenie, ich Bogiem jest brzuch, a ich chwała jest w hańbie; myślą oni o tym, co ziemskie. (20) Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też oczekujemy Zbawiciela, Pana Jezusa Chrystusa. (21) On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała, zgodnie ze skuteczną mocą, którą też może poddać sobie wszystko." - UBG


Traktuję osoby z Ukrainy tak samo jak Polaków. Nie robię różnic. Gdyby w Polsce znaleźli się uchodźcy z Rosji, Niemiec, USA, Chin czy innych państw - to też traktowałbym ich tak samo jak Polaków. Widząc Polaków nie widzę Polaków ale ludzi, bliźnich. Widząc osoby z Ukrainy nie widzę Ukraińców ale ludzi, bliźnich. Gdybym miał styczność z Rosjanami, Niemcami to widziałbym nie Rosjan, nie Niemców - ale ludzi, bliźnich. To samo dotyczy wszystkich innych ludzi na ziemi. 

Wielu w Polsce pomogłoby Polakowi ale nie Ukraińcowi. Wielu z tych którzy w Polsce pomagają Ukraińcom nie pomogłoby Rosjaninowi lub osobie z jakiejś innej narodowości. Prawdziwy chrześcijanin ma miłować wszystkich ludzi bez wyjątku tak jak siebie samego.  Polecam przeczytać m.in. przypowieść o Miłosiernym Samarytaninie i inne BOŻE nauki o miłowaniu wszystkich ludzi.      "Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy miłują tych, którzy ich miłują. (33) A jeśli dobrze czynicie tym, którzy wam dobrze czynią, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy postępują tak samo." - Łk 6.  

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 03.05.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz