czwartek, 12 maja 2022

Chrystusowa zmieniona droga do Romów i kobieta z połamaną ręką. - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXV

 

Kilkanaście dni temu przejeżdżając z CHRYSTUSOWYM : bratem i siostrą przez pewne miasteczko postanowiliśmy zatrzymać się na pobliskim skwerku, aby brat będący za kierownicą mógł coś zjeść. W którymś miejscu chyba był zakaz skrętu więc musieliśmy skręcić w inną stronę. Jadąc trafiliśmy na parking, więc tam się zatrzymaliśmy a nie na skwerku. Siedząc w samochodzie zauważyliśmy kilkadziesiąt metrów dalej dużą grupę Romów. Okazało się że tam jest jakiś romski blok czy romskie osiedle. PAN JEZUS - Wszechmogący Doskonały Nieomylny BÓG najpierw pokierował brata w to miejsce, a następnie wlał mi do serca abym poszedł do tych Romów porozmawiać z nimi. Tak zrobiłem. Pomodliliśmy się i poszedłem tam do nich. Zagadałem do kilku Romów siedzących na ławeczce. Z tyłu ze 20 metrów dalej były inni Romowie w tym kobiety i dzieci. Powiedziałem tym romskim mężczyznom na ławeczce dzień dobry. Odpowiedzieli mi. Spytałem czy mogę im coś powiedzieć. Zgodzili się. Zacząłem od tematu mojej amputowanej ręki mówiąc że każdy z nas ma jakieś problemy, ale nie ma problemu którego nie mógłby rozwiązać Jezus Chrystus BÓG, nie ma zła z którego nie mógłby uwolnić i przebaczyć. Zacząłem im opowiadać o swoim wypadku, o tym jak ZBAWCA zbawił mnie jeszcze przed wypadkiem i jak sprawił że po wypadku jestem duchowo silniejszy niż przed wypadkiem. Mówiłem im że ZBAWCA umarł jednakowo za wszystkich ludzi, więc czy ktoś jest Romem, Rosjaninem, Niemcem, Polakiem czy kimkolwiek innym - to ja wszystkich ludzi traktuję jako swoich bliźnich. Jeśli jakiś Rom jest zbawiony, jeśli jest uczniem Zmartwychwstałego Chrystusa to jest moim bratem, a nie tylko bliźnim. Wśród tych Romów był też mężczyzna który nie był narodowości romskiej, ale polskiej. Widać że jest  pogubiony w alkoholu i że siedział w więzieniu  - miał pełno tatuaży m.in. na twarzy, ale spokojnie słuchał wraz z tymi Romami. Nawet w którymś momencie powiedział że dobrze mówię. Ci Romowie w większości też wykazywali zainteresowanie i zgadzali się z tym co mówiłem o ZBAWCY, o Biblii, i o diametralnych różnicach między biblijną nauką a błędną nauką rzymskiego katolicyzmu. Różne tematy poruszyliśmy. W którymś momencie jakaś Romka rozwieszała blisko nas pranie i przysłuchiwała się temu co mówiłem. Widziałem że kiwała głową w zgodzie na to co im mówiłem. Pożegnałem się z nimi i wróciłem do samochodu. Chrystusowy brat miał egzemplarz ewangelizacyjnego Nowego Testamentu z Księga Psalmów i Przysłów Salomona, więc jeszcze wróciłem na chwilę do nich i dałem im te natchnione Księgi. Rom który ją wziął ucieszył się z tego daru. Mówiłem im że jeśli PAN Jezus Chrystus pozwoli to gdybyśmy kiedyś jeszcze byli w tym miasteczku to zajedziemy do nich porozmawiać i damy im jeszcze te ewangelizacyjne Biblie. Pożegnałem się jeszcze raz z nimi i życzyłem im wszelkiego BOŻEGO dobra. 

Niby ludzka pomyłka na drodze, ale jak Zmartwychwstały - Nieomylny Dobry Pasterz przez to nas poprowadził w inne miejsce, do ludzi o których nawet nie wiedzieliśmy że tam są. Nie wiem czy to była ludzka pomyłka którą PAN obrócił w ten sposób, czy PAN od początku niby "błędnie" pokierował bratem - ale tak czy inaczej, to jest ON Niesamowitym Niezgłębionym Wszechmogącym BOGIEM, który nad wszystkim absolutnie panuje, może zrobić wszystko co chce w niebie i na ziemi. Nie ma nic niemożliwego dla Zmartwychwstałego któremu OJCIEC dał wszelką moc władzę w niebie i na ziemi. PAN ZBAWCA może nieskończenie więcej niż jest w stanie sobie wyobrazić wszelki człowiek, wszelkie stworzenie, więc zawsze bezgranicznie MU ufajmy, polegajmy, bądźmy posłuszni, wierni. Nie wierzmy swojemu sercu, nie polegajmy na stworzeniu, ale bezgranicznie na Chrystusie PANU polegajmy, Mu ufajmy, w Nim miejmy całą nadzieję. Naszym planem był skwerek, ale JEGO planem było głoszenie Dobrej Nowiny Romom i danie im biblijnego Słowa. ....... "Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze." - Księga Izajasza 55:8-9 Biblia Warszawska 

PS - proszę o modlitwy za tymi Romami i za tym mężczyzną polskiej narodowości który był z nimi. Proszę o modlitwy za wszystkimi Romami z tego miasteczka, aby wszyscy dostąpili zbawienia i przez to rozpoczęli nowe życie ku chwale BOGA jako OJCA i ku chwale SYNA jako swego PANA ZBAWICIELA. Oby żyli według dwóch przykazań miłości. Oby byli wielkim świadectwem CHRYSTUSOWYM dla wszystkich innych Romów i dla wszystkich mieszkańców Polski.
Nic ze mnie, nic z nas - wszystko dziełem łaski BOŻEJ w Uwielbionym SYNU. Za to i za wszystko inne : Chwała BOGU Ojcu i równemu MU : PANU Jezusowi Chrystusowi.
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________

Jeszcze inna historia z wczorajszego dnia : Będąc z mamą w pewnym miejscu handlowym - podeszliśmy do stoiska gdzie mężczyzna i kobieta sprzedawali ubrania. Mama patrzyła jakiś ubrania. Kobieta która tam sprzedawała miała lewą rękę na temblaku. Zacząłem rozmawiać z tą kobietą. Powiedziałem : "widzę że u ani jakiś uraz, a u mnie [pokazałem na amputowaną lewą rękę]". Zacząłem opowiadać jak straciłem rękę, ale przede wszystkim wskazywałem jej na ZBAWICIELA który czyni mnie dzieckiem BOŻYM. Wskazywałem jak Zmartwychwstały zbawił mnie, z czego uwolnił, jak odmienił i że w NIM mam tu już zbawienie, pokój ducha, ale i obietnicę rajskiego życia. Mówiła że widać po mnie że nie jestem załamany, ale pogodny. Wskazywałem jej że to dzięki łasce mego BOGA Ojca i PANA Jezusa. Opowiedziałem jej jak dawno temu gdy nie byłem zbawiony, miałem straszne stany duchowe, psychiczne a miałem wtedy obydwie ręce. Wskazałem jej jak dzięki łasce BOŻEJ zacząłem czytać Biblię i jak ZBAWCA mnie zbawił, zmienił, odmienił moje serce. Oczywiście zaznaczyłem jej że nie idę za rzymskim katolicyzmem który wypacza drogę, naukę CHRYSTUSA, ale i że nie jestem żadnym Świadkiem J. [Strażnicy].  

"5 lat po amputacji ręki - PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/5-lat-po-amputacji-reki-pan-jezus-nadal.html

Ta kobieta mówiła że przez tą połamaną rękę może zrozumieć jak ciężko jest żyć takim osobom jak ja po amputacji. Nie wiem jak sobie złamała tą rękę, ale PAN Jezus obrócił to złamaniu ku jej duchowemu dobru. Może np. bardziej docenić jakim darem jest osiadanie sprawnych obydwu rąk. Może np.  zobaczyć jak to jest żyć z jedną ręką i przez to może będzie mogła być bardziej wyczulona na niepełnosprawne osoby. PAN Jezus wierzę że pokierował mnie do niej i przez jej połamaną rękę otworzył mi może szerzej furtkę do niej, niż gdyby nie miała tego urazu. Przy okazji mógł też usłyszeć to wszystko ten mężczyzna - prawdopodobnie jej mąż. Może w jej połamanej ręce są tysiące innych dobrych rzeczy które PAN JEZUS wytworzy. Straciłem rękę w wypadku, ale PAN Jezus używa mojej amputacji abym mówił innym o NIM i był pociechą, zbudowaniem również dla tych którzy borykają się nie tylko z grzechem jako niezbawieni, ale również z różnymi cielesnymi dolegliwościami. Gdy widzą np. mnie bez ręki, ale z CHRYSTUSOWYM pokojem, miłością, nadzieją wieczną - to może dla niejednego z nich jest to większe świadectwo niż od kogoś zdrowego. Nie wiem tego - ale nie raz różni ludzi gdy im mówiłem o Zbawcy i jak mnie zbawił, jak umacnia : wspominali na mój uśmiech, pogodne oblicze. Życzyłem tej pani wszelkiego zdrowia od BOGA - nie tylko fizycznego ale przede wszystkim zbawienia, duchowego zdrowia. 

Może przez tą swoją połamaną rękę usłyszała dzięki łasce OJCA w SYNU : zbawcze przesłanie które przyjmie i spotkamy się jak nie tu, to w Nowym Jeruzalem. Bez zbawienia i tak człowiek straci wszystko - nie tylko kawałem ciała, ale cały będzie unicestwiony, anihilowany. Jeśli ktoś miałby być otwarty na zbawcze przesłanie Dobrej Nowiny przez najgorszą chorobę czy najgorszą niepełnosprawność, to lepiej być zbawionym nawet z najgorszą cielesną chorobą, dolegliwością, niż mieć najlepsze zdrowie a umrzeć lub doczekać powrotu Chrystusa na ziemię jako niezbawiony. Najgorsza nawet choroba, dolegliwość to krótka chwila w porównaniu do wieczności, więc najważniejsze, najistotniejsze jest zbawienie. 

Często materialne, ziemskie powodzenie, zdrowie fizyczne prowadzą ludzi do pychy, do chorego przekonania że nie potrzebują ZBAWICIELA. .... "Psalm Asafowy. Zaiste, dobry jest Bóg dla tego, kto prawy, Dla tych, którzy są czystego serca. (2) Co do mnie - omal nie potknęły się nogi moje, Omal nie pośliznęły się kroki moje, (3) Bo zazdrościłem zuchwałym, Widząc pomyślność bezbożnych. (4) Albowiem nie mają żadnych utrapień, Zdrowe i krzepkie jest ich ciało. (5) Znoju śmiertelników nie doznają I nie spadają na nich ciosy, Jak na innych ludzi. (6) Przeto pycha jest ich naszyjnikiem, A przemoc szatą, która ich okrywa. (7) Obnoszą się dumnie ze swą otyłością, Serce ich jest pełne złych myśli. (8) Szydzą i mówią przewrotnie, Wyniośle przechwalają się grabieżą. (9) Przeciwko niebu podnoszą gęby swoje, A język ich pełza po ziemi. (10) Dlatego lud mój zwraca się do nich I nagannego nic w nich nie znajduje. (11) I mówią: Jakożby mógł dowiedzieć się Pan? Czy Najwyższy wie o tym? (12) Oto takimi są bezbożni: Zawsze szczęśliwi, gromadzący bogactwa(13) Czy więc na próżno w czystości zachowywałem serce moje I w niewinności obmywałem ręce moje? (14) Albowiem co dzień znoszę ciosy I jestem smagany każdego rana. (15) Gdybym pomyślał: Będę tak mówił, jak oni, To byłbym zdradził ród twoich dzieci. (16) Chciałem to tedy zrozumieć, Lecz niezwykle trudne mi się to wydało, (17) Dopókim nie dotarł do tajemnic Bożych I nie zrozumiałem kresu ich. (18) Zaprawdę, stawiasz ich na śliskim gruncie, Strącasz ich w zagładę. (19) Jakże nagle niszczeją, Znikają, giną z przerażenia. (20) Jak pierzcha sen, gdy się człowiek budzi, Tak Ty, Panie, gdy się ockniesz, wzgardzisz ich mrzonkami. (21) Gdy rozgoryczone było serce moje, A w nerkach czułem kłucie, (22) Byłem głupi i nierozumny, Byłem jak zwierzę przed tobą. (23) Bo przecież jam zawsze z tobą; Tyś ujął prawą rękę moją. (24) Prowadzisz mnie według rady swojej, A potem przyjmiesz mnie do chwały. (25) Kogóż innego mam w niebie, jeśli nie ciebie? I na ziemi w nikim innym nie mam upodobania! (26) Chociaż ciało i serce moje zamiera, To jednak Bóg jest opoką serca mego i działem moim na wieki. (27) Bo oto ci, którzy oddalają się od ciebie, zginą: Wytracasz wszystkich, którzy nie dochowują ci wierności. (28) Lecz moim szczęściem być blisko Boga. Pokładam w Panu, w Bogu nadzieję moją, Aby opowiadać o wszystkich dziełach twoich." - Psalm 73. Psalm ten nie ukazuje że wszyscy bogaci, zdrowi są bezbożni i nie mówi że wszyscy pobożni, zbawieni znoszą chory, utrapienia fizyczne. Psalmista pokazuje swój przypadek i wskazuje na częsty przypadek ziemskiego powodzenia. Częsty nie oznacza że tak jest zawsze.  Fałszywa "proserity gospel" obiecuje zbawionym powodzenie finansowe i zdrowotne, a mówi że nie spotka zbawionego niedostatek i choroba. Nigdzie w Biblii nie ma takich obietnic odnośnie życia zbawionych w tych obecnych ciałach, na tym bezbożnym anty-Chrystusowym świecie.   Apostoł Paweł mając wielkie widzenia żeby się nie wynosił, nie pysznił miał "cierń" w ciele. Ten "cierń" to była najprawdopodobniej jakaś choroba cielesna z której nie był uzdrowiony. Oprócz tego Paweł miał inne utrapienia, cierpienia fizyczne zadawane przez prześladowców, wrogów Dobrej Nowiny ... "Bym się więc z nadzwyczajności objawień zbytnio nie wynosił, wbity został cierń w ciało moje, jakby posłaniec szatana, by mnie policzkował, abym się zbytnio nie wynosił. (8) W tej sprawie trzy razy prosiłem Pana, by on odstąpił ode mnie. (9) Lecz powiedział do mnie: Dosyć masz, gdy masz łaskę moją, albowiem pełnia mej mocy okazuje się w słabości. Najchętniej więc chlubić się będę słabościami, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusowa. (10) Dlatego mam upodobanie w słabościach, w zniewagach, w potrzebach, w prześladowaniach, w uciskach dla Chrystusa; albowiem kiedy jestem słaby, wtedy jestem mocny" - 2 Koryntian 12. 

Gdyby ludzie wyznający fałszywą "prosperity gospel" nie znali Księgi Psalmów i gdyby ktoś ich spytał o kim mowa w tych słowach : "Albowiem nie mają żadnych utrapień, Zdrowe i krzepkie jest ich ciało. (5) Znoju śmiertelników nie doznają I nie spadają na nich ciosy, Jak na innych ludzi" - to powiedzieliby że mowa jest tu o pobożnych ludziach którym się powodzi w przeciwieństwie do bezbożnych.  

Często utrapienia fizyczne mają tak pobożni jak i grzesznicy. Pobożni nie mają gwarancji zdrowia fizycznego lub że nie nawiedzi ich niedostatek w tym obecnym życiu na tym anty-Chrystusowym świecie. Często choroba, niedostatek czy inne utrapienia, niby złe rzeczy mogą być dla duchowego człowieka największym błogosławieństwem i przez to dany człowiek może dawać największe świadectwo zbawczej wiary, zaufania BOGU Ojcu i PANU Zbawcy. Często przez to ONI odbierają największą chwałę. Może dla tej kobiety jej połamana ręka to wielkie duchowe błogosławieństwo ku zbawieniu, ku duchowemu nowemu życiu. Czasem np. uzdrowienie czy cudowne uzdrowienie, ratunek  największą chwałę Ojcu i Synowi, a czasami brak uzdrowienia przynosi IM największą chwałę ... To bardzo złożony, głęboki temat. Nie ma jednej reguły dla wszystkich. Każdy przypadek jest inny -- "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 5 - nowotwór, choroby, lwy i ogień" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_11.html

Jeśli mamy lub będziemy mieć jakiekolwiek utrapienia, to z wiarą, ufnością módlmy się, rośmy o ich rozwiązanie, ale z wiarą, ufnością również cierpliwie znośmy je, czekając na Chrystusową odpowiedź. Z wiarą, ufnością przyjmujmy każde Jego postanowienie - również gdyby powiedział nam jak Pawłowi że nie zmieni naszej sytuacji, ale dam na wystarczającą łaskę przez co wewnętrznie będziemy zmieniani - umacniani duchowo, przemieniani w charakterze na podobieństwo Chrystusowe. Zawsze i wszędzie bezgranicznie ufajmy, polegajmy na ZBAWCY PANU i bądźmy Mu posłuszni, wierni, nawet jak niczego nie rozumiemy z tego co się dzieje. Całym sercem szukajmy Jego i Ojca oblicza oraz Ich woli dla nas, wykonujmy ją w mocy obecności w nas ZBAWCY PANA, a ON da nam tyle mocy ile potrzebujmy aby wytrwać do końca bez względu na nasz stan, bez względu na okoliczności. Cudowne, piękne i prawdziwe Chrystusowe obietnice, a nie fałszywe diabelskie jak np. "prosperity gospel" -- "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 14 - dar cierpienia Filipian 1:29 tematem tabu i głupotą w kościołach z naukami "Ruchu Wiary" i "prosperity gospel"" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_3.html

"Mamy zaś ten skarb w naczyniach glinianych, aby się okazało, że moc, która wszystko przewyższa, jest z Boga, a nie z nas(8) Zewsząd uciskani, nie jesteśmy jednak pognębieni, zakłopotani, ale nie zrozpaczeni, (9) prześladowani, ale nie opuszczeni, powaleni, ale nie pokonani, (10) zawsze śmierć Jezusa na ciele swoim noszący, aby i życie Jezusa na ciele naszym się ujawniło." - 2 Koryntian 4 BW

"Nie dajemy w niczym żadnego zgorszenia, aby służba nasza nie była zniesławiona, (4) ale we wszystkim okazujemy się sługami Bożymi w wielkiej cierpliwości, w uciskach, w potrzebach, w utrapieniach, (5) w chłostach, w więzieniach, w niepokojach, w trudach, w czuwaniu, w postach, (6) w czystości, w poznaniu, w wielkoduszności, w uprzejmości, w Duchu Świętym, w miłości nieobłudnej, (7) w słowie prawdy, w mocy Bożej; przez oręż sprawiedliwości ku natarciu i obronie, (8) przez chwałę i hańbę, przez zniesławienie i przez dobrą sławę; jako zwodziciele, a jednak prawi, (9) jako nieznani, a jednak znani, jako umierający a oto żyjemy; jako karani, a jednak nie zabici, (10) jako zasmuceni, ale zawsze weseli, jako ubodzy, jednak wielu ubogacający, jako nic nie mający, a jednak wszystko posiadający." - 2 Koryntian 6 BW

" Nikt nie może dwom panom służyć, gdyż albo jednego nienawidzić będzie, a drugiego miłować, albo jednego trzymać się będzie, a drugim pogardzi. Nie możecie Bogu służyć i mamonie. (25) Dlatego powiadam wam: Nie troszczcie się o życie swoje, co będziecie jedli albo co będziecie pili, ani o ciało swoje, czym się przyodziewać będziecie. Czyż życie nie jest czymś więcej niż pokarm, a ciało niż odzienie? (26) Spójrzcie na ptaki niebieskie, że nie sieją ani żną, ani zbierają do gumien, a Ojciec wasz niebieski żywi je; czyż wy nie jesteście daleko zacniejsi niż one? (27) A któż z was, troszcząc się, może dodać do swego wzrostu jeden łokieć? (28) A co do odzienia, czemu się troszczycie? Przypatrzcie się liliom polnym, jak rosną; nie pracują ani przędą. (29) A powiadam wam: Nawet Salomon w całej chwale swojej nie był tak przyodziany, jak jedna z nich. (30) Jeśli więc Bóg tak przyodziewa trawę polną, która dziś jest, a jutro będzie w piec wrzucona, czyż nie o wiele więcej was, o małowierni? (31) Nie troszczcie się więc i nie mówcie: Co będziemy jeść? albo: Co będziemy pić? albo: Czym się będziemy przyodziewać? (32) Bo tego wszystkiego poganie szukają; albowiem Ojciec wasz niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie. (33) Ale szukajcie najpierw Królestwa Bożego i sprawiedliwości jego, a wszystko inne będzie wam dodane. (34) Nie troszczcie się więc o dzień jutrzejszy, gdyż dzień jutrzejszy będzie miał własne troski. Dosyć ma dzień swego utrapienia." - Mateusz 6:24-34 BW

Nawet gdy nasze plany upadają, nawet gdy wali się coś w naszym życiu, nawet gdy nie wiemy co się dzieje lub mamy ogromne utrapienia = to na wszystko patrzmy dobrym okiem przez wiarę, zaufanie ZBAWCY PANU Jezusowi Chrystusowi. ON jest wszechmądry a nie my. ON jest Wszechmogący, Doskonały i Nieomylny a nie my. ON od Ojca ma panowanie absolutne nad wszystkim i wszystkimi. On z Ojcem miłują nas miłością doskonałą, więc zawsze Im ufajmy, nie wątpmy nigdy - lękajmy się. Zawsze bezgranicznie Im i Ich słowom ufajmy ... 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 12.05.2022 Puławy , Dominik Marzec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz