środa, 10 listopada 2021

Polska grzesznie NIE-PODLEGŁA = nie-podległa CHRYSTUSOWI JEZUSOWI jako swemu PANU ZBAWCY i BOGU. Mit niepodległości Polski część 4



  
Jaka to niepodległość gdy ogromna większość ludzi w Polsce jest niewolnikami grzechu, a nie mają prawdziwej wolności - wolności CHRYSTUSOWEJ. Jaka to niepodległość gdy ogromna większość ludzi w Polsce jest albo w niewoli kłamstw i grzechów rzymskokatolickich, Świadków Strażnicy czy innych organizacji -- albo w niewoli kłamstw i grzechów ruchów które domagają się praw do zabijania nienarodzonych dzieci. Ruchów które nazywają związki i seks homoseksualny "normalnymi" i domagają się statusu "małżeństwa" dla nich czy adopcji dzieci itd.  "Biblijne dowody że hasło LGBT "miłość to miłość" jest kłamstwem. LGBT nie ma miłości agape" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijne-dowody-ze-haso-lgbt-miosc-to.html

Jaka to niepodległość gdy ogromna większość ludzi w Polsce jest wrogo, nienawistnie nastawiona do różnych innych mieszkańców tego kraju. Cicha wojna domowa na różnych frontach. 

"Pseudo-chrześcijański Ruch 11 Listopada. Biblijne powody dlaczego chrześcijanin nie powinien mieszać się w politykę." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/pseudo-chrzescijanski-ruch-11-listopada.html

Tak naprawdę ogromna większość ludzi w Polsce jest "niepodległa" w negatywnym, grzesznym sensie. Są nie-podlegli CHRYSTUSOWI jako swemu PANU ZBAWCY i BOGU.  NIE-PODLEGLI MU : Niepoddani, nieposłuszni MU. Ogromna większość ludzi w Polsce nie zna prawdziwego CHRYSTUSA o którym świadczy Biblia = jedyna nieomylna, natchniona Księga przez BOGA STWÓRCĘ. Ogromna większość nie zna biblijnej drogi zbawienia, bo rzymski katolicyzm uczy innej - fałszywej drogi zbawienia, a większość ludzi ślepo to przyjmuje. Większość nie szuka prawdy, nie sprawdza co ich uczono. Ogromna większość ludzi w Polsce nie jest MU poddanych, posłusznych. Nie szukają JEGO woli, nie czynią jej. Ogromna większość ludzi w tym kraju jest niewolnikami diabła. 

"Biblijne dowody że Polska była i jest bezbożnym krajem a nie chrześcijański. Pozory pobożności - wierzący bezbożnik" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/biblijne-dowody-ze-polska-bya-i-jest.html

Polska nie jest okupowana jak kiedyś rzez obce armie, ale okupacja grzechu jest jeszcze większa niż wtedy, a to o wiele gorsza niewola niż najgorszej armii. Polska, świat potrzebują ZBAWICIELA o którym świadczy Biblia. Potrzebują prawdziwej drogi zbawienia z łaski bez ludzkich pośredników. Bez ZMARTWYCHWSTAŁEGO BOGA, poza NIM nie ma prawdziwej wolności : "Jezus im odpowiedział: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, każdy, kto grzeszy, jest niewolnikiem grzechu. (35) A niewolnik nie pozostaje w domu na zawsze, lecz syn pozostaje na zawsze. (36) Jeśli więc Syn was wyswobodzi, prawdziwie wolnymi będziecie" - Ewangelia Jana 8:34-36. 

Polska i świat są w ogromnej niewoli. Świat jest niepodległy ale OJCU który dał wszelką moc, władzę PANU ZBAWCY ... "Czemuż to burzą się narody, A ludy myślą o próżnych rzeczach? (2) Powstają królowie ziemscy I książęta zmawiają się społem Przeciw Panu i Pomazańcowi jego: (3) Zerwijmy ich więzy I zrzućmy z siebie ich pęta! (4) Ten, który mieszka w niebie, śmieje się z nich, Pan im urąga. (5) Wtedy przemówi do nich w gniewie swoim I gwałtownością swoją przerazi ich: (6) Ja ustanowiłem króla mego na Syjonie, Świętej górze mojej. (7) Ogłoszę zarządzenie Pana: Rzekł do mnie: Synem moim jesteś, Dziś cię zrodziłem. 8 Proś mnie, a dam ci narody w dziedzictwo I krańce świata w posiadanie. (9) Rozgromisz je berłem żelaznym, Roztłuczesz jak naczynie gliniane. (10) Bądźcie więc teraz rozsądni, królowie, Przyjmijcie przestrogę, sędziowie ziemi! (11) Służcie Panu z bojaźnią i weselcie się, Z drżeniem złóżcie mu hołd, (12) Aby się nie rozgniewał i abyście nie zgubili drogi, Bo łatwo płonie gniewem. Szczęśliwi wszyscy, którzy mu ufają!" - Psalm 2

"Mit niepodległości Polski - przepis na prawdziwą wolność" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/11/mit-niepodlegosci-polski-przepis-na.html

"Mit niepodległości Polski część 2 - dlaczego jako chrześcijanin mam jedną ojczyznę i nie śpiewam hymnu Polski" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/mit-niepodlegosci-polski-czesc-2.html

"Mit niepodległości Polski część 3 - diabelski marsz niepodległości vs prawdziwa ojczyzna chrześcijan" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/mit-niepodlegosci-polski-czesc-3.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 1" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Polska i Polacy ani lepsi, ani gorsi od Ukraińców, Rosjan, Niemców, Żydów i pozostałych" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/10/polska-i-polacy-ani-lepsi-ani-gorsi-od.html

"Polak i Ukrainiec nareszcie braćmi a nie wilkami - Polska i Polacy ani lepsi, ani gorsi od Ukraińców, Rosjan, Niemców, Żydów i pozostałych część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/08/polak-i-ukrainiec-nareszcie-bracmi-nie.html

"Romowie i Polacy braćmi Jamaro DAD DADO amaro część 2 - Jezusowa rodzina" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/romowie-i-polacy-bracmi-jamaro-dad-dado.html


  • Gdybyśmy urodzili się w USA to tamtejsza propaganda mówiłaby nam że USA są najwspanialsze, lepsze od innych.
  • Gdybyśmy urodzili się w Rosji to tamtejsza propaganda mówiłaby nam że Rosja jest najwspanialsza, lepsza od innych.
  • Gdybyśmy urodzili się w Niemczech to tamtejsza propaganda mówiłaby nam że Niemcy są najwspanialsze, lepsze od innych.
  • Gdybyśmy urodzili się w Chinach to tamtejsza propaganda mówiłaby nam że Chiny są najwspanialsze, lepsze od innych.
  • Gdybyśmy urodzili się w : Czechach, na Słowacji, na Ukrainie, na Białorusi, na Litwie - to tamtejsza propaganda mówiłaby nam że Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, Litwa są najwspanialsze, lepsze od innych.
  • Gdybyśmy urodzili się w innych państwach świata, to i tamtejsza propaganda mówiłaby że dany kraj jest najwspanialszy, leszy od innych.
  • Ponieważ urodziliśmy się w Polsce, tu tutejsza propaganda mówi że Polska jest najwspanialsza, lepsza od innych.

Proszę BOGA OJCA i JEZUSA CHRYSTUSA PANA ZBAWICIELA aby wszystkim Polakom działo się jak najlepiej - aby żyli jako zbawieni, aby również dobrze fizycznie i materialnie im się powodziło. Niestety na tą chwilę Polska jest krajem - wrogim woli CHRYSTUSA PANA. Wszystkie kraje takie są : "My wiemy, że z Boga jesteśmy, a cały świat tkwi w złem" - 1 Jn 5:19. Biblia = Jedynie nieomylna natchniona Księga przez STWÓRCĘ. Nad bezbożną Polską i bezbożnym światem wisi BOŻY święty sprawiedliwy gniew, który w swoim czasie zostanie wylany. Jedynym ratunkiem jest okuta serca przed CHRYSTUSEM, nawrócenie do NIEGO aby pełnić JEGO wolę.  Rzymski katolicyzm to też bezbożny system.  

                                                             Świadectwo z dzisiejszego dnia - prośbą o modlitwy m.in. za dwiema osobami w trudnym położeniu

Dziś CHRYSTUS WSZECHMOGĄCY PASTERZ postawił mnie w pewnych miejscach i dał porozmawiać m.in. z dwoma osobami które są w trudnym położeniu. Najpierw spotkałem pewną kobietę koło 60-tki która była z psem na spacerze. Jak przechodziłem koło nich, to nadarzyła się okazja do rozmowy. Opowiedziałem jej o swoim wypadku i z jakiego bagna grzechu oraz psychicznych utrapień uwolnił mnie CHRYSTUS JEZUS - ZBAWICIEL. Ta pani się otworzyła przede mną. Opowiedziała o swoim synu który jest w więzieniu. Nabrał jakichś kredytów na nią i jak poszedł siedzieć. Kredyty zwaliły się na jej głowę. Mówiła że syn poszedł za jakąś kobietą która chciała wilii, luksusowego życia. Pogoń za bogactwem go zgubiła. Mówiła że wyszła z domu na spacer, że nie daje sobie rady, że mieszkanie jej zabiorą, że chyba się zabije. Mówiła że unika ludzi - widać że jakaś poraniona wewnętrznie, ale otworzyła się z tym przede mną. 

Może ZBAWCA poruszył jej serce gdy ja opowiedziałem jej o NIM ZBAWICIELU w swoim życiu. Na jej czarne scenariusze wskazałem jej znowu na ZBAWCĘ, zachęcałem aby zaczęła czytać Biblię - Słowo od BOGA. Na moje świadectwo o ZBAWCY który mnie zmienił, mówiła uparcie że sam się zmieniłem. Mówiła że wiara umocniła moją wolę i sam się zmieniłem. Ja jej odpowiadałem że nie ja się zmieniłem, ale zmienił mnie CHRYSTUS, że człowiek z natury jest niewolnikiem grzechu i potrzebuje ZBAWICIELA. Mówiłem że sam próbowałem się uwolnić a nie udawało mi się to, a gdy zwróciłem się do ZBAWICIELA, to uwolnił mnie. Nawet wypadek mnie duchowo nie osłabił, ale ON daje być duchowo mocniejszym niż przed wypadkiem. Oczywiście opowiedziałem jej dlaczego nie idę za rzymskim katolicyzmem czy za Świadkami Strażnicy. Mówiłem że to co uczyli na religii, a co mówi BÓG w Biblii to dwa różne światy. Zgodziła się co do błędności rzymskiego katolicyzmu, ale mówiła że nie zgadza się że człowiek z natury jest niewolnikiem grzechu i że potrzebuje ZBAWICIELA. Mówiła że "Ewangelie" czy coś jak to ujęła "coś tam ma", ale nie czyta, jedynie się modli. Zachęcałem ją aby zaczęła czytać. Mówiłem że ZBAWCA może zmienić jej syna, który według niej odpłacił jej złem, a nie miłością. Mówiłem że nie ma takiego problemu, którego WSZECHMOGĄCY CHRYSTUS nie mógł by rozwiązać - nie ma takiej sytuacji w której nie mógłby pomóc. Pożegnałem się z nią, obiecałem modlitwy za nią i za jej synem. PAN postawił w odpowiednim miejscu i czasie ?? ... Proszę za modlitwy za tą kobietą. 

Druga osoba to pewien pan, też gdzieś w wieku 60 lat którego spotkałem w drodze powrotnej. WSZECHMOCNY PASTERZ dał się spotkać w takim miejscu że droga była bardzo wąska i żeby go wyprzedzić musiałem się do niego odezwać. powiedziałem "dzień dobry", a on się odwrócił i odpowiedział. Z uśmiechem mnie przepuścił, ale powiedział że go przestraszyłem. Przeprosiłem go, mówiąc że nie chciałem. Życzył mi dobrego dnia. Odpowiedziałem że wzajemnie i podjąłem temat wypadku, swojego zbawienia. Pozytywnie odebrał i on też się otworzył przede mną. Mówił że niedawno pochował żonę która zginęła w wypadku. Widać było że bardzo cierpi po jej śmierci. Wyraziłem mu współczucie, ale żeby nie pozostać na tym, powiedziałem że tylko w BOGU, w CHRYSTUSIE jest ukojenie, pokój ducha. Powiedziałem że jeśli jego żona zmarła jako zbawiona, to jak i on będzie zbawiony to jeszcze się spotkają. 

Zachęcałem go aby całym sercem poszedł za CHRYSTUSEM, bo jeśli jego żona zmarła jako zbawiona, to jeśli on będzie wśród potępionych to nie spotkają się, nie zobaczą znowu, ale jeśli będzie zbawiony to zobaczą się, będą w wieczności. Zachęcałem go do czytania Biblii, do zaufania CHRYSTUSOWI, do pójścia za NIM. Wskazałem mu że rzymski katolicyzm nie reprezentuje JEGO i BOGA OJCA. Podałem mu przykłady błędnych nauk, ale podałem też pogrzebowy przykład. Wskazałem mu że gdyby brat poprosił mnie o pomoc, a ja chciałbym tysiąc złotych za pomoc - to nie byłbym bratem. Zgodził się z tym. Wskazałem na rzymskokatolicki pogrzeb gdzie nad trumną mówią : "nasz brat/nasza siostra" ale trzeba przeważnie płacić za to, a ludzie w żałobie, rozbicie - więc jakie to braterstwo za pieniądze ?? Powiedział że bardzo dobry przykład podałem. Wskazałem że budują pałace kościelne, a CHRYSTUS jakby chciał pałaców, to urodziłby się w pałacu, żyłby w pałacu, a leżał w żłobku. Wykazałem mu że Biblia mówi że BÓG nie mieszka w budynkach, że lepiej ze szczerego pola się pomodlić, niż z pałacu gdzie nie ma ani prawdy, ani miłości. Wskazałem że do zbawienia jest potrzebny sam ZBAWICIEL, a nie ludzie. Mówiłem że jak się modlę to wprost do OJCA i do CHRYSTUSA, nie do tzw. świętych, nie do aniołów. Żeby słyszeć modlitwy ludzi z różnych miejsc świata trzeba być : Wszechobecnym, Wszechwiedzącym - a tacy są jedynie : OJCIEC i CHRYSTUS. Gdybym odszedł od niego z kilometr nie słyszelibyśmy się, więc tym bardziej nie słyszą tzw. święci, jacyś ludzie których ludzie proszą o różne rzeczy z różnych regionów świata. Mówiłem że w świecie gdzie wszystko przemija, niszczeje, starzeje się i umiera jedyne ukojenie, sens jest w BOGU. Zgodził się z tym, zgodził się że tu nawet 100-latkowie mówią że szybko im zleciało. Miałem na sobie bluzę z wersetami biblijnymi - na przodzie z Ewangelii Jana 14:6 - że JEZUS CHRYSTUS jest : "DROGĄ PRAWDĄ ŻYCIEM", a na plecach słowa z Mateusza : "jestem z wami o wszystkie dni" - odniosłem się m.in. do tych wersetów. Mówiłem MU że skoro ON WSZECHMOGĄCY ZBAWCA jest ze mną, to przejdę wszystko nawet z jedną ręką, że idę do domu OJCA, a nie na sąd. 

Gdy mówił o żonie, gdy wysłuchał też co mówiłem - to miał łzy w oczach. Bardzo związany był z żoną, ale oby poszedł całym sercem za ZBAWCĄ i w NIM stał się dzieckiem BOŻYM - synem światłości. Mówiłem mu że w Ewangelii Mateusza - ZBAWICIEL mówi że tylko u NIEGO, w NIM "ukojeni". Powtórzył chyba kilka razy że dziękuje mi za rozmowę, ale ja mówiłem żeby dziękował BOGU OJCU i CHRYSTUSOWI ZBAWCY. Mówiłem że jeśli ta rozmowa w czymś MU pomogła to chwała i dziękczynienie BOGU. Proszę również o modlitwy za tym człowiekiem. Proszę za innymi osobami które dziś PAN postawił i dał porozmawiać i za tymi wszystkimi których stawiał poprzednio. Jak zechce to niech kieruje ku innym osobom i napełnia właściwymi słowami, właściwym zachowaniem, aby to wszystko było ku chwale tylko JEGO oraz OJCA. Nie ku mojej, ale tylko ku ICH chwale. Nie chcę żadnej chwały dla siebie.

"Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XVIII - m.in. druga okazja, byli Świadkowie Strażnicy, wyjazd do Kraśnika" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-yhvh-w.html

"Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XIII - m.in. zatwardziały złodziej i narkoman" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-yhvh-w.html

"A chcę, bracia, abyście wiedzieli, że to, co mnie spotkało, posłużyło raczej ku rozkrzewieniu ewangelii" - List apostoła Pawła do Filipian 1:12 BW

PS - jest jeszcze jedna intencja modlitewna. Dzisiaj pewna wierząca osoba zaproponowała mi pracę w formie online. Nie mam braków finansowych dzięki łasce BOŻEJ, ale jeśli wolą CHRYSTUSA PANA jest abym podjął się teraz racy np. tej zaproponowanej, to obym miał jasny sygnał od NIEGO. Skupiony jestem m.in. na pisaniu blogowym o bardzo ważnych tematach i to jest dla mnie dużo ważniejsze niż pieniądze, ale może z jakichś powodów AN chce abym podjął tą pracę. Nie wiem tego. Będę się modlił, szukał woli PANA. Nie mówię tej osobie która mi to zaproponowała ani "tak", ani "nie". Interesuje mnie, co AN chce abym uczynił. Jeśli to nie jest odpowiedni czas, albo odpowiednia praca - to nawet gdyby mi płacono miliardy : nie zgodziłbym się. ON i OJCIEC są ważniejsi dla mnie niż wszelkie skarby świata. Nie chciałbym wplątać się w coś co zabierałoby mi niepotrzebnie czas dany m.in. na służbę BOŻĄ. Wola PANA BOGA a nie moja. Jestem JEGO sługą-niewolnikiem. Bez JEGO pozwolenia, prowadzenia nie chcę sam coś czynić według swojego uznania. Nie chcę polegać na własnym rozumie, nie chcę słuchać swojego serca. Chcę polegać na mądrości i radach PANA ZMARTWYCHWSTAŁEGO który jest WSZECHWIEDZĄCY, DOSKONAŁY, ma wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi. Proszę was o modlitwy za mną, o znajomość woli BOŻEJ i postąpienie nienagannie według niej ... 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 10.11.2021 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz