czwartek, 21 października 2021

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XVIII - m.in. druga okazja, byli Świadkowie Strażnicy, wyjazd do Kraśnika

     Przedwczoraj rano idąc do piekarni miałem okazję porozmawiać o CHRYSTUSIE z pewnym mężczyzną/mężczyznami robiącymi remont w pewnym lokalu usługowym, ale niestety nie wykorzystałem sposobności. Przeoczyłem szansę, nie wykorzystałem jej aby podzielić się z nim/nimi CHRYSTUSOWYM zbawczym świadectwem. Żałowałem tego, przeprosiłem OJCA i ZBAWCĘ za brak zdecydowania, ale poprosiłem też ICH że jak chcą - to mogą dać mi nową szansę na porozmawianie z nimi. Wczoraj rano ponownie musiałem iść do tej piekarni. Idąc do niej nie widziałem tych robotników, ani ich busa. Gdy wracałem też minąłem ten remontowany lokal, przeszedłem ze 20-30 metrów i zobaczyłem że podjeżdżają swoim busem ?? - cofnąłem się, podszedłem, zagadałem do nich od tematu ich ciężkiej pracy, ale i że mogą dziękować za obydwie ręce do tej ciężkiej pracy. Dalej bardziej z jednym tylko porozmawiałem o swoim wypadku, a przede wszystkim o CHRYSTUSIE jak mnie zbawił, zmienił, umacnia, prowadzi do rajskiego domu OJCA. Zachęcałem go do czytania Biblii, wykazując że nie jestem ani Świadkiem J.[Strażnicy], ani nie idę za rzymskim katolicyzmem który nie naucza i nie praktykuje nauki CHRYSTUSA. Ten pan zgodził się ze mną odnośnie rzymskiego katolicyzmu, ale widzenie tego nie sprawia że ktoś jest zbawiony, że ktoś jest uczniem, sługą PANA ZBAWCY. Oby ten człowiek i jego koledzy byli zbawieni, żyli w pełnieniu woli CHRYSTUSA na chwałę JEGO oraz OJCA. 

DOBRY PASTERZ - NIEOMYLNY PAN pokierował mnie w odpowiednim czasie. Gdyby przyjechali z minutę później to zapewne minąłbym się z nimi. PAN dał mi drugą szansę, po wczorajszej zawalonej okazji. Miejmy wiarę, zaufanie wobec WSZECHMOGĄCEGO STWÓRCY. Dla NIEGO nie ma rzeczy niemożliwych. Prośmy z wiarą o rzeczy zgodne z JEGO wolą. ON może odnowić, dać inną okazję, dać coś większego. ON może nieskończenie więcej niż pojmują nasze ograniczone umysły. CHRYSTUS PAN jest DOBRY, a JEGO łaska trwa na wieki ?? ... "Wysławiajcie Pana, albowiem jest dobry, Albowiem łaska jego trwa na wieki" - Psalm 118:1Biblia Warszawska 

Jakiś czas temu będąc na spacerze minąłem mężczyznę i kobietę. Powiedziałem im dzień dobry, odpowiedzieli a ja poszedłem dalej. W sercu, w myślach miałem silne przekonanie żebym zagadał do nich. Odwróciłem się i powiedziałem : "przepraszam, jak nie przeszkadzam mogę chwilkę państwu zająć ??". Odpowiedzieli, że tak, ale o co chodzi. Byli w wieku gdzieś 40 lat, więc powiedziałem im : "widzę że państwo są jeszcze młodzi, jak nie macie przeciwskazań to zachęcam do oddawania krwi. Sam jestem o wypadku jak widać i dostałem ze 20 jednostek". Dalej zacząłem opowiadać o wypadku, a ten mężczyzna odpowiedział żebym czytał Biblię. Odpowiedziałem że to robię :), opowiedziałem im jak kilkanaście lat temu CHRYSTUS pokierował mnie ku Biblii, jak mnie zbawił, z czego mnie uwolnił i że w NIM mimo braku ręki jestem silniejszy niż dawno temu, mam pokój ducha, wieczny dom których kiedyś nie miałem. Oni zaczęli trochę o sobie opowiadać. Okazało się że są byłymi Świadkami J. [Strażnicy]. Rozmawialiśmy z 10 minut, dobrze mi się z nimi rozmawiało. Nie wiem jak dawno temu CHRYSTUS ich wyprowadził z tej organizacji-sekty, ale chwała JEMU i OJCU za to dzieło. Mówili że po wyjściu szukali w innych miejscach, ale zawsze coś było nie tak tam. Ja też im powiedziałem że sam się prowadziłem w pewne miejsca, ale nie miałem tam prawdziwej duchowej łączności z tamtymi ludźmi. Zawsze jakby jakiś mur był między nami. Gdy zawierzyłem CHRYSTUSOWI DOBREMU PASTERZOWI to dał mi brata i siostry spoza Puław, z którymi mam duchową łączność, widzę że jesteśmy jedno i jak CHRYSTUS pozwoli, to spotykamy się, mamy kontakt. Jesteśmy domową społecznością. Wierzę że potrzebne im było takie świadectwo. Dałem im swój numer i pożegnaliśmy się. 

Jak dobrze było się odezwać. Gdybym poszedł dalej zamiast się odezwać, to nie poznalibyśmy się. Nie miałem zielonego pojęcia że to byli Świadkowie Strażnicy, ale WSZECHWIEDZĄCY CHRYSTUS - BÓG PRAWDZIWY wszystko wie i to ON włożył mi do serca myśli, silne przekonanie o porozmawianiu z nimi. CHWAŁA JEMU oraz OJCU za dzieła BOŻE który czyni ZMARTWYCHWSTAŁY z woli, postanowienia OJCA. Życzę tym byłem niewolnikom Strażnicy aby nie wpadli w coś innego zwodniczego, ale aby byli w CHRYSTUSOWEJ : prawdzie, świętości, miłości. Aby JEMU służyli, aby byli w prawdziwej społeczności z OJCEM i SYNEM, aby byli dobrymi świadkami CHRYSTUSA a nie jakiejś sekty. Abyśmy się wzajemnie miłowali jak umiłował nas CHRYSTUS. Abyśmy byli jedno w CHRYSTUSIE i OJCU.  "Świadkowie Jehowy w śmiertelnej pułapce część 2 - odcięci od życiodajnej osobistej relacji społeczności z Jezusem Bogiem Prawdziwym" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/swiadkowie-jehowy-w-smiertelnej-puapce.html

Kilka dni temu miałem inne spotkanie w którym też miałem silne przekonanie o odezwaniu się do nieznanego mi człowieka. Był to pan koło 60-tki. Szedłem szybciej niż on i gdy go wyprzedzałem powiedziałem mu "dzień dobry". Odpowiedział mi, ale troszkę się przypatrzył. Odpowiedziałem mu, że nie znamy się, ale z grzeczności powiedziałem mu "dzień dobry". Pokiwał głową, przytaknął że rozumie. Dodałem też słowa : "miłuj bliźniego swego jak siebie samego". okazałem na bluzę z "ICHTIS" i wersetem biblijnym, przeszedłem na temat wypadku. Okazało się że ten pan ten miał do czynienia z wypadkiem. 4 lata temu w wypadku zginęła jego żona i szwagier z tego co dobrze usłyszałem. Powiedziałem mu że często nie rozumiemy różnych rzeczy które są w naszym życiu. Też może nie rozumiem dlaczego miałem wypadek, ale wierzę że ku dobru np. - mogłem być dla wielu ludzi świadectwem. Jak nie tu mi BÓG objawi, to w wieczności, ale wiem że ON jest doskonale dobry, jest Miłością tak jak mówi Biblia. Ten pan chyba spieszył się do pracy, ale zdążyłem mu powiedzieć swoje świadectwo, o tym kim jestem teraz w CHRYSTUSIE, że nie idę też za rzymskim katolicyzmem - bo ten rozmija się z nauką CHRYSTUSA, z naśladowaniem GO. Nie reprezentuje GO. To co w Biblii, a to co nauczali nas na religii to dwa kompletnie różne światy. 

Wierzę że temu człowiekowi była potrzebna ta rozmowa, to co usłyszał ode mnie który doświadczyłem wypadku. Oby z całego serca zwrócił się do CHRYSTUSA, oby z wiarą wyznał mu swoje winy i przyjął przebaczenie, zbawienie. Oby z wiarą czytał Biblię, rozumiał ją prawidłowo i był wykonawcą Słowa. Oby żył według dwóch przykazań miłości ku chwale OJCA YHVH i SYNA YHVH. 

Również w sobotę PAN poprowadził, dał kolejne lekcje. Przyjechał do mnie do Puław - Chrystusowy brat i siostra z Łodzi. W planach mieliśmy jeszcze pojechać do siostry w CHRYSUSIE z Kraśnika - ok 70 kilometrów od Puław. Jednak jej 4-letni synek się rozchorował. Miał gorączkę - ponad 38 stopni. Pojechała z nim do lekarza. Było już późne popołudnie. Gdy usłyszeliśmy o gorączce, wizycie u lekarza to uznaliśmy że nic ze spotkania z tą siostrą nie wyjdzie. Ona też napisała coś w stylu że nie wyjdzie nasze spotkanie. Uznaliśmy że tak widocznie miało być, że ten brat i siostra mieli z moimi rodzicami dłużej porozmawiać, że moi rodzice mieli usłyszeć od nich swoje świadectwa i inne CHRYSTUSOWE przesłania. Wyszedłem z nimi aby ich odprowadzić do samochodu i spędzić jeszcze wspólnie trochę czasu. Zadzwoniliśmy do tej siostry z Kraśnika i od słowa do słowa wyszło, że z synkiem jest w domu, że mały Krzysio śpi w łóżku, że jej mąż jest w domu i w sumie możemy się spotkać. Bez namysłów, bez dywagacji w zaufaniu CHRYSTUSOWI pojechaliśmy do Kraśnika. Spędziliśmy z tą siostrą ze dwie godziny. Rozmowy, wspólny czas, modlitwa. PAN dał nam zbudowanie. Po 22.00 wyjechaliśmy od niej. Jako koło 24:00 byłem w domu, a brat i siostra z Łodzi - o 03:00 u siebie. Dwa dni później Krzysio był całkiem zdrowy, ale dostaliśmy lekcje, żeby mieć wiarę, ufność, nadzieję do końca. Zamiast być pogodzonymi że spotkanie w Kraśniku nie dojdzie do skutku, powinniśmy żywić do końca wiarę że WSZECHMOGĄCY mimo wszystko może to zrobić, że dla NIEGO wszystko jest możliwe. Obyśmy wszyscy wyciągnęli wnioski duchowe z tego i zawsze, we wszystkim mieli wiarę, ufność wobec CHRYSTUSA który może uczynić co chce, jak chce i kiedy chce. To co nam się nie mieści w głowie dla NIEGO jest bezproblemowe. Dla NIEGO wszystko jest bezproblemowe i możliwe - w końcu jest WSZECHMOGĄCY w przeciwieństwie do nas, więc zawsze miejmy do końca wiarę, ufność, nadzieję. Obyśmy z tym bratem, tymi siostrami - dzięki łasce BOŻEJ : potężnie wzrastali duchowo, obfitowali we wszelkie CHRYSTUSOWO dobro, byli dobrymi świadkami JEGO. Oby nasza wiara, nadzieja, miłość, owoc ducha, duchowe dary potężnie w nas się pomnażały ku chwale OJCA i BARANKA. Abyśmy miłowali ICH DWÓCH z całego : serca, myśli, siły duszy. Wszystkich niezbawionych jak siebie samych, a braci/siostry tak jak umiłował nas CHRYSTUS.  Chwała i dziękczynienie OJCU i SYNOWI za tego brata, za te siostry i jak OJCIEC, PAN ZBAWCA zechcą niech dodadzą kolejne osoby do nas ku byciu jedno w OJCU i SYNU ... "Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 6 - obecnie piękna BOŻA CHRYSTUSOWA prawdziwa rodzina i przyszła doskonała rodzina w rajskim domu OJCA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

PAN wierzę obrócił gorączkę Krzysia aby użyć brata i siostrę ku ewangelizacji moich rodziców, następnie dał nam lekcje aby mieć wiarę, ufność, nadzieję do końca. Krzysiowi PAN dał zdrowie - dwa dni później był zdrowy. Wszystko jak zawsze nieomylnie, wspaniale poprowadził. Jak zawsze  - tak też będzie w przyszłości, więc miejmy wiarę-zaufanie wobec NIEGO aby się nie trwożyć, nie upadać na duchu, nie rezygnować, nie wchodzić na inne destrukcyjne czy grzeszne drogi. 

Oprócz tych sytuacji, CHRYSTUS CUDOWNY DORADCA, DOBRY PASTERZ dawał, daje różne inne osoby - młode, starsze, różne. Obym miał zawsze w NIM, dzięki JEGO zamieszkiwaniu we mnie - właściwe zachowanie, właściwe słowo do danej osoby. Obym godnie reprezentował JEGO oraz OJCA. Obym był dobrym świadkiem CHRYSTUSA pośród prawdy, miłości agape, świętości. Tego życzę w CHRYSTUSIE również wam. Oby całe nasze życie - reszta życia była według woli BOŻEJ, abyśmy wykonali w 100 % wszelkie dobro do którego jesteśmy powołani rzez OJCA i BARANKA. Obyśmy wypełnili ICH plan jaki mają dla naszego życia, a nie rozminęli się z nim. Rozminąć się z BOŻYM planem dla siebie - to najgorsza strata, to najgorsza szkoda.   "Naucz mnie czynić wolę swoją, Bo Ty jesteś Bogiem moim. Niech dobry duch twój prowadzi mnie Po równej ziemi" - Psalm 143:10 ______ "Niech modli się do ciebie każdy pobożny w czasie niedoli, Gdy wyleją wielkie wody, do niego nie dotrą.7 Ty jesteś ochroną moją, strzeżesz mnie od ucisku, Otaczasz mnie radością wybawienia. Sela. 8 Pouczę ciebie i wskażę ci drogę, którą masz iść; Będę ci służył radą, a oko moje spocznie na tobie. 9 Nie bądźcie nierozumni jak koń i jak muł, Które wędzidłem i uzdą trzeba wstrzymywać, aby się nie zbliżały. 10 Bezbożny ma mnóstwo cierpień, Kto zaś ufa Panu, tego łaska otacza. 11 Weselcie się w Panu i radujcie się sprawiedliwi! Śpiewajcie radośnie wszyscy prawego serca" - Psalm 32:6-11 BW 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 21.10.2021 Puławy , Dominik Marzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz