poniedziałek, 15 listopada 2021

Kłamstwo hostii kłamstwo eucharystii rzymskokatolickiego pseudo-kościoła. Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XIX

  Dzisiaj m.in. w przychodni : WSZECHMOCNY CHRYSTUS - PAN BÓG PRAWDZIWY dał mi kilka ciekawych spotkań. Pojechałem z mamą do przychodni, aby być jej tam pomocą, ale miałem nadzieję w PANU ZBAWICIELU że będę mógł tam też komuś powiedzieć o JEGO zbawczym działaniu w moim życiu i o JEGO biblijnej prawdzie. PAN dał mi różne okazje, ale z tej z przychodni opiszę trzy. Gdy poszliśmy z mamą od gabinet lekarza, to przed nami były dwie osoby. Jakaś pani i pan. Zaraz weszła ta pani, no i został przed nami tylko ten pan. Był to człowiek koło 60-tki. Trochę mi się przyglądał, więc zagadałem do niego, mówiąc że brak lewej ręki to efekt wypadku. Zacząłem mu opowiadać jak wracając z pracy na rowerze wpadłem pod koła ciężarówki, jak w krytycznym stanie trafiłem na OIOM do Lublina gdzie spędziłem 6 tygodni. Powiedziałem mu też że mimo że niektórzy nie dawali mi szans, to nie ma rzeczy niemożliwych dla BOGA - dla WSZECHMOGĄCEGO CHRYSTUSA. Dalej zacząłem mu opowiadać że dawno temu miałem dwie ręce, ale sam ze sobą miałem problemy - depresje, lęki, nałogi, beznadzieje, myślałem że nie da się mnie kochać, że zastanawiałem się o co żyję i wtedy zacząłem czytać w domu Biblię - Pismo Święte. Wcześniej zarastała kurzem. Zacząłem czytać i PAN JEZUS dał mi odpowiedzi których całe życie szukałem, wyrwał mnie z depresji, lęków, beznadziei. Przebaczył mi wszystko. Wiem że BÓG jest moim OJCEM jak w modlitwie OJCZE NASZ, że idę do domu OJCA, a nie na sąd, więc najlepsze przede mną i że lepiej tam wejść z jedną ręką niż z obydwoma na potępienie. 

Odpowiedział że dobrze że dzielę się świadectwem i że on jest księdzem. 😊😊 Miałem bluzę z napisami "JEZUS" i wersetami biblijnymi, ale mimo tego nie powiedział nic pierwszy o BOGU. Nie był w swej rzymskokatolickiej sutannie [te sutanny np. w Polsce w XXI wieku to absurd, wypaczenie], ale ubrany normalnie. Nie miałem zielonego pojęcia że to kapłan rzymskokatolickiej religii [kapłani religii, bo rzymskokatolickie kapłaństwo jest demonicznym wynalazkiem. Oni nie są kałanami CHRYSTUSA]. Zaczął mi opowiadać świadectwo jakiegoś swojego chyba siostrzeńca który jest w jakimś zakonie. Wysłuchałem grzecznie co miał do powiedzenia, a jak skończył to dokończyłem mu, że nie jestem Świadkiem Strażnicy, bo oni nie mogą mieć transfuzji i mają wiele innych błędnych nauk, ale i nie chodzę do rzymskokatolickiego kościoła - [PS - nazwa kościół jest błędna, bo ta organizacja nie jest KOŚCIOŁEM CHRYSTUSA, ale zwodniczą imitacją, podróbką. To sekta. Będę rosił CHRYSTUSA aby więcej nie używać kościół, ale o prostu np. "rzymski katolicyzm"], - bo jak czytam Biblię i porównuję do tego co naucza rzymski katolicyzm, to też widzę wiele błędnych rzeczy. Powiedziałem mu też że wyznaję wiarę w kierunku kościołów opierających się na nauce samej Biblii, gdzie są np. tzw. "pastorzy" [PS - tytułowanie kogoś "pastorem" jest przeciw słowom PANA ZBAWCY który zakazał wszelkiego tytułowania - Mt 23:8-10. Są bracia z darem posługiwania pasterskiego. Bracia, a nie "pastorzy"] Dodałem że rzymski katolicyzm w średniowieczu daleko odszedł od nauki Biblii. Nic mi nie odpowiedział. Życzyłem mu wszystkiego dobrego. Odpowiedział, że wzajemnie i wróciłem do mamy. "Nie nazywaj siebie ani nikogo innego "pastorem" - Ewangelia Mateusza 23:8-10 i Efezjan 4:11" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/nie-nazywaj-siebie-ani-nikogo-innego.html

"Watykan depcze po krwi Chrystusa część 3 - gorszy grzech i gorsza obrzydliwość niż seks homoseksualny i marsze LGBT" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/12/watykan-depcze-po-krwi-chrystusa-czesc.html

"10 znaków że rzymski katolicyzm to sekta, antykościół a nie Kościół CHRYSTUSA - Biblijne oznaki że rzymski katolicyzm to sekta a nie KOŚCIÓŁ CHRYSTUSA część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/08/10-znakow-ze-rzymski-katolicyzm-to.html

Później podszedłem obok gdzie była poczekalnia i siedziały trzy kobieta - jedna była z dwoma synami. Powiedziałem dzień dobry i spytałem czy mogę im zająć chwilkę. Jedna z pań powiedziała "tak", więc zacząłem im mówić, że : "każdy ma problemy, ale nie ma problemu którego nie mógłby rozwiązać BÓG - PAN JEZUS. Opowiedziałem im o swoim wypadku, krytycznym stanie. Wszyscy byli wsłuchani. Ten kapłan rzymskiej religii, miał tam powieszone ubranie. W trakcie mojego mówienia ubrał się i wyszedł, bo wszystko już załatwił w przychodni. Słyszał co mówię do tych kobiet i tych chłopaków, ale nic się nie odezwał. Nie powiedział : "Amen". Nie powiedział : "chwała BOGU". Ze 20 lat nie jadłem rzymskokatolickiej hostii [chwała BOGU za to, bo rzymskokatolicka eucharystia to wypaczenie słów ZBAWICIELA, to bluźnierstwo - bo jest uznawana za ofiarę bezkrwawą]. 

  • Gdyby rzymskokatolicka hostia była prawdziwą biblijną nauką, to nie mógłbym być duchowo żywy, nie mógłbym duchowo wzrastać. 
  • Gdyby prawdą była nauka o rzymskokatolickiej hostii to skąd moje nawrócenie i zbawienie ?? skąd mój pokój ducha ?? skąd bycie silniejszym duchowo niż przed wypadkiem ?? 
  • Gdyby prawdą była nauka o rzymskokatolickiej hostii była prawdziwa, to świadectwo w tej przychodni powinien składać ten kapłan rzymskokatolickiej religii, a nie ja.  
  • Miałem kiedyś straszną nerwicę lękową - lęki m.in. przed nieznanymi osobami, nowymi sytuacjami, więc jak to możliwe że bez rzymskokatolickiej hostii, bez innych rzymskokatolickich rzeczy zostałem zmieniony, zbawiony przez CHRYSTUSA BOGA PRAWDZIWEGO któremu OJCIEC przekazał wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi. Możliwe to, ponieważ : rzymski katolicyzm nie jest Kościołem CHRYSTUSA, ale jest demoniczną imitacją, podróbką. To imitacja chrześcijaństwa. Korporacja, sekta. Nie mam nienawiści do żadnych ludzi, w tym też nie mam żadnej nienawiści do kapłanów religii rzymskokatolickiej. Modlę się o poznanie prawdy dla nich, o ich nawrócenie, zbawienie i żeby byli uwolnieni z tej sekty w której nieświadomie tkwią. Od kołyski byli uczeni kłamstw rzymskokatolickich tak jak ja, my. To że znam prawdę i żyję w niej, to nie moja zasługa, ale OJCA i PANA ZBAWICIELA. Wszelkie dobro jest od NICH.   "Nie potrzebujesz księży i hostii do przebaczenia, zbawienia - Ewangelia Jana rozdział 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/07/nie-potrzebujesz-ksiezy-i-hostii-do.html

"Nie potrzebujesz księży i hostii do przebaczenia, zbawienia część 2 - pseudo-duchowy pokarm nie przyniesie owocu ducha" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/nie-potrzebujesz-ksiezy-i-hostii-do.html

"eucharystyczne zwiedzenie cud mleka" - https://mieczducha888.blogspot.com/2014/11/eucharystyczne-zwiedzenie-cud-mleka.html

PS - W czerwcu ZBAWCA PAN dał powiedzieć świadectwo innemu kałanowi rzymskokatolickiej religii : "Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część 9 - m.in. kapłan rzymskokatolickiej religii" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-yhvh-w_21.html

Wielu nienawidzi funkcjonariuszy rzymskiego katolicyzmu, ale nienawiść wobec nich czy nienawiść do jakiegokolwiek człowieka - to grzech, grzech morderstwa. Mamy miłować wszystkich ludzi, nawet najgorszych wrogów i w mocy mieszkającego, żyjącego i działającego w nas JEZUSA CHRYSTUSA BOGA PRAWDZIWEGO jest to jedynie możliwe, jedynie wykonalne ..."Im to chciał Bóg dać poznać, jak wielkie jest między poganami bogactwo chwały tej tajemnicy, którą jest Chrystus w was, nadzieja chwały. (28) Jego to zwiastujemy, napominając i nauczając każdego człowieka we wszelkiej mądrości, aby stawić go doskonałym w Chrystusie Jezusie; (29) nad tym też pracuję, walcząc w mocy jego, która skutecznie we mnie działa." - Kolosan 1 BW -----  "dwie grzeszne skrajności - ekumenizm z Rzymem i nienawiść wobec kapłanów rzymskokatolickich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/10/dwie-grzeszne-skrajnosci-ekumenizm-z.html

Dokończyłem tym kobietom i wspomniałem o błędach i nieprawdziwości rzymskiego katolicyzmu. Zgodziły się ze mną, choć ta kobieta z synami, mówiła że są oni ministrantami. Mówiła że już trzeci raz mnie słyszy. Możliwe że gdzieś indziej się spotkaliśmy. Oby posłuchała prawdy i oby ZBAWCA dał jej odwagę aby zabrała synów z bycia ministrantami rzymskokatolickiego systemu. Inna ani mówiła, że jestem bardzo odważny, że tak śmiało mówię ludziom świadectwo. Odpowiedziałem jej że to CHRYSTUS tak sprawia, że kiedyś byłem zalękniony, że kiedyś bałbym się, ale ON ZBAWICIEL mnie zmienił. Powiedziała coś w stylu że BÓG wybiera i uzdalnia. Opowiedziałem im też swoje świadectwo o adopcji. Ogólnie widać było że było to wszystko dla nich budujące co usłyszały. Jedna z tych pań też zwróciła uwagę że mam radość - że oczy mi się śmieją. Maseczkę miałem na twarzy, ale o oczach było widać. Boża radość. Często są smutki żyjąc w tym świecie grzechu, kłamstwa, ale CHRYSTUS daje prędzej czy później : pocieszenie, radość pośród tego wszystkiego. Nie raz jest walka, bitwa wiary, ale PAN rozprasza w końcu ciemne chmury, ucisza w końcu burze. Życie chrześcijanina to wielka bitwa wiary, a nie piknikowy relaks. 

Opiszę jeszcze jedno spotkanie. Mama pojechała w jeszcze jedno miejsce, a ja gdy dokończyłem rozmowy z tymi paniami jeszcze się rozejrzałem po przychodni. Zobaczyłem młodego mężczyznę z długimi włosami, z pomalowanymi na czarno paznokciami i zawieszoną na szyi gwiazdą pięcioramienną - jak pentagram. Najbardziej zadziwiły mnie te jego pomalowane paznokcie. Jeszcze nie widziałem mężczyzny z pomalowanymi paznokciami. W duchu poprosiłem CHRYSTUSA o to żeby dał mi okazję do zaczęcia rozmowy z tym młodym mężczyzną, abym mógł mu powiedzieć o zbawieniu, o prawdzie. Gdy skończył wypełniać formularz to podszedłem trochę w jego kierunku, a on popatrzył się. Powiedziałem mu że to o wypadku, że jak nie ma przeciwwskazań to zachęcam go do oddawania krwi, bo sam dostałem wiele jednostek. Grzecznie, niepewnie odpowiedział że nie może jeszcze bo ma 17 lat. Wyglądał na trochę starszego. Zacząłem mu opowiadać o wypadku i o CHRYSTUSIE który nie tylko wyratował mnie przed śmiercią w wypadku drogowym, ale wcześniej wyratował mnie duchowej śmierci, z psychicznego strasznego stanu. Okazało się że ten pozornie wyglądający na wrogiego, okazał się grzecznym, miłym chłopakiem. Złego słowa nie powiedział do mnie, ani na CHRYSTUSA, BOGA. Miał jakąś wiedzę biblijną - mówił że czytał Biblię, wymienił werset z Koheleta : "marność nad marnościami, wszystko marność". Zgodził się że rzymski katolicyzm nie ma nic wspólnego z CHRYUSTUSEM, Biblią. Złożyłem mu swoje świadectwo i świadectwo o zbawieniu w CHRYSTUSIE. Nie miałem na sercu poruszania tematu jego paznokci, jego wisiorka. Ma na pewno świadomość że nie postępuje dobrze, że nie ubiera się tak jak powinien. PAN JEZUS CHRYSTUS WSZECHMOGĄCY może dziesiątki tysięcy innych swoich uczniów, sług posłać do niego i na miliardy sposobów przemówić do niego. Jak PAN chce, to niech da jeszcze z nim porozmawiać. Obyśmy byli braćmi w CHRYSTUSIE BOGU PRAWDZIWYM.

Nie było czasu na głębsze rozmowy na jego temat. Będę się modlił za nim i za wszystkimi innymi spotkanymi tam ludźmi. Dobrze nie kierować się pozorami np. wyglądu. Bardzo grzecznie, miło rozmawiał - może jego wygląd, jego pobłądzenie to jego odpowiedź na zły świat. Nie wiem tego, ale nie tędy droga. Tak jak mu mówiłem ukojenie, sens życia, siła tylko w CHRYSTUSIE.  Nie raz spotykałem różne osoby których wygląd, ubiór nie wskazywał że będą przychylnie, pozytywnie się odnosić do BOGA, do biblijnej nauki, a jednak właśnie pozytywnie się odnosiły. 

Wracając na piechotę do domu widziałem o drugiej stronie ulicy kolejkę ludzi do banku. Było zimno, a mi się chciało sikać, ale nie mogłem przejść obojętnie. Kilka minut dłuższego mojego dyskomfortu to żaden ciężar. BOGU ŻYWEMU dzięki że dał tam podejść, bo kilka osób w kolejce z uwagą, zaciekawieniem słuchało co im mówiłem o swoim ZBAWICIELU i zgadzały się z tym co mówię. Były m.in. ze 3-4 młodsze osoby który zgadzały się ze wszystkim co mówiłem o BOGU, o nauce biblijnej i że rzymski katolicyzm nie reprezentuje CHRYSTUSA. Powiedziałem że to co nas uczyli na religii to w ogromnej większości rzeczy sprzeczne z Biblią i że gdy korzeniem drzewa są kłamstwa, to i owoc będzie zły - no i widzimy rzymskokatolickie owoce. Oby te osoby nie widziały tylko błędów i grzechów rzymskokatolickich, ale widziały przede wszystkim wspaniałość BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Oby narodzili się na nowo i żyły na chwałę BOŻĄ idąc wąską drogą pełnienia woli BOŻEJ. Było jeszcze kilka innych spotkań z innymi ludźmi o których tu nie pisałem. Jedne osoby bardziej drugie mniej wsłuchane, ale mam nadzieję że dzięki BOGU to co zasiane urośnie. BÓG daje wzrost.  Chwała tylko OJCU i SYNOWI za to całe dzisiejsze świadczenie. Wszystko mam z łaski od NICH, więc żadnej chwały dla mnie, ani dla żadnego stworzenia, ale tylko dla OJCA i SYNA którzy wszystko stworzyli i od których pochodzi wszelkie dobro.  "Ewangelia Prawdziwej Łaski część 8 - Prawdziwa biblijna EWANGELIA ŁASKI mówi że do zbawienia nie potrzebujesz mnie i nie potrzebujesz szewca mechanika ani żadnych innych ludzi" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/ewangelia-prawdziwej-aski-czesc-8.html

" Albowiem nie dał nam Bóg ducha bojaźni, lecz mocy i miłości, i powściągliwości. (8) Nie wstydź się więc świadectwa o Panu naszym, ani mnie, więźnia jego, ale cierp wespół ze mną dla ewangelii, wsparty mocą Boga" - 2 List apostoła Pawła do Tymoteusza 1:7-8 BW ________ "A gdy wsiadł do łodzi, prosił go ten, który był opętany, aby mógł przy nim zostać. (19) Lecz Jezus mu nie pozwolił, ale powiedział: Idź do domu, do swoich, i opowiedz im, jak wielkie rzeczy Pan ci uczynił i jak się nad tobą zmiłował. (20) Odszedł więc i zaczął w Dekapolu opowiadać, jak wielkie rzeczy Jezus mu uczynił. I wszyscy się dziwili" - Ewangelia Marka 5 UBG ..... "uwolniony od legionu demonów - cenna lekcja z Dekapolu dla chrześcijan" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/06/uwolniony-od-legionu-demonow-cenna.html

Wpis z wczorajszego dnia : "Wielka hipokryzja watykańskiej sekty w obchodach Światowego Dnia Ubogich. Złote cielce w rzymskokatolickim pseudo-kościele część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/11/wielka-hipokryzja-watykanskiej-sekty-w.html

Wpis z przedwczoraj : "Demoniczne : ekumenizm, urząd papieża i idolatria. Watykan depcze po krwi Chrystusa część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/11/demoniczne-ekumenizm-urzad-papieza-i.html

"Przewodnikowi chóru. Psalm sługi Pańskiego, Dawida, który wypowiedział Panu słowa tej pieśni, gdy go Pan wybawił z rąk wszystkich nieprzyjaciół jego i z ręki Saula. (2) Powiedział: Miłuję cię, Panie, mocy moja. (3) Pan skałą i twierdzą moją, i wybawieniem moim, Bóg mój opoką moją, na której polegam. Tarczą moją i rogiem zbawienia mego, warownią moją. (4) Wołam: Niech będzie Pan pochwalony! I zostałem wybawiony od nieprzyjaciół moich" - Psalm 18:1-4 BW __________ "Zwiastowałem sprawiedliwość w wielkim zgromadzeniu, Oto warg swoich nie zamknąłem, Panie, Ty wiesz o tym. (11) Nie ukrywałem w sercu swoim sprawiedliwości twojej, Opowiadałem o wierności twojej i zbawieniu twoim; Nie zataiłem łaski i wierności twojej wobec wielkiego zgromadzenia" - Psalm 40 BW __________ "Wysławiajcie Pana, albowiem jest dobry, Albowiem łaska jego trwa na wieki" - Psalm 118:1 BW 

"I was ożywił, którzy byliście umarli w upadkach i w grzechach; (2) W których niegdyś postępowaliście według zwyczaju tego świata i według władcy, który rządzi w powietrzu, ducha, który teraz działa w synach nieposłuszeństwa. (3) Wśród nich i my wszyscy żyliśmy niegdyś w pożądliwościach naszego ciała, czyniąc to, co się podobało ciału i myślom, i byliśmy z natury dziećmi gniewu, jak i inni. (4) Lecz Bóg, który jest bogaty w miłosierdzie, z powodu swojej wielkiej miłości, którą nas umiłował; (5) I to wtedy, gdy byliśmy umarli w grzechach, ożywił nas razem z Chrystusem, gdyż łaską jesteście zbawieni; (6) I razem z nim wskrzesił, i razem z nim posadził w miejscach niebiańskich w Chrystusie Jezusie; (7) Aby okazać w przyszłych wiekach przemożne bogactwo swojej łaski przez swoją dobroć względem nas w Chrystusie Jezusie. (8) Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę, i to nie jest z was, jest to dar Boga. (9) Nie z uczynków, aby nikt się nie chlubił. (10) Jesteśmy bowiem jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, które Bóg wcześniej przygotował, abyśmy w nich postępowali. (11) Dlatego pamiętajcie, że wy, niegdyś poganie w ciele, zwani nieobrzezaniem przez tych, których zwano obrzezaniem dokonanym ręką na ciele; (12) Byliście w tamtym czasie bez Chrystusa, obcy względem społeczności Izraela i obcy przymierzom obietnicy, niemający nadziei i bez Boga na świecie. (13) Lecz teraz w Chrystusie Jezusie wy, którzy niegdyś byliście daleko, staliście się bliscy przez krew Chrystusa. (14) On bowiem jest naszym pokojem, on, który z obydwu uczynił jedno i zburzył stojący pośrodku mur, który był przegrodą; (15) Znosząc przez swoje ciało nieprzyjaźń, prawo przykazań wyrażone w przepisach, aby z dwóch stworzyć w samym sobie jednego nowego człowieka, czyniąc pokój; (16) I aby pojednać z Bogiem obydwu w jednym ciele przez krzyż, zgładziwszy przez niego nieprzyjaźń. (17) A gdy przyszedł, zwiastował pokój wam, którzy byliście daleko, i tym, którzy byli bliscy. (18) Przez niego bowiem my, obie strony, mamy przystęp w jednym Duchu do Ojca. (19) A więc nie jesteście już więcej obcymi i przybyszami, ale współobywatelami z świętymi i domownikami Boga; (20) Zbudowani na fundamencie apostołów i proroków, gdzie kamieniem węgielnym jest sam Jezus Chrystus; (21) Na którym cała budowla razem zespolona rośnie w świętą świątynię w Panu; (22) Na którym i wy razem się budujecie, aby być mieszkaniem Boga przez Ducha." - Efezjan 2 UBG

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 15.11.2021 Puławy , Dominik Marzec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz