wtorek, 11 stycznia 2022

PAN JEZUS CHRYSTUS moim STRÓŻEM - Wszechmogący Absolutnie Suwerenny JEZUS CHRYSTUS YHVH część XXII

 

Wczoraj idąc na zakupy, Mój PASTERZ, mój STRÓŻ : WSZECHOTĘŻNY BÓG PAN JEZUS CHRYSTUS ustrzegł mnie przed potrąceniem, przed ciężkimi obrażeniami lub śmiercią. Przechodząc w pewnym miejscu przez duże skrzyżowanie miałem zielone światło. Samochody jadące z naprzeciwka i skręcające w lewą stronę = w moim kierunku miały zieloną strzałkę, czyli mogły jechać jak nikogo nie było na pasach. Gdyby ktoś był to powinny się zatrzymać, poczekać. Były dwa pasy w jednym kierunku. Gdy byłem na pierwszym, to zauważyłem skręcający samochód który powinien się zatrzymać. Śmiało mogłem iść, bo miałem zielone, byłem na psach, ale mój PAN i mój BÓG : PAN JEZUS CHRYSTUS zasiadający o prawicy OJCA włożył mi do serca abym to ja się zatrzymał, zwolnił. Kierowca zamiast się zatrzymać bardzo mocno przyspieszył. Gdy zauważyłem że przyspiesza to nawet cofnąłem się trochę do tyłu. Przejechał jak szalony. Gdybym nie zachował zasady ograniczone zaufania, ale szedł według prawa które mi się należało to roztrzaskałbym mnie - byłbym bardzo ciężko ranny, albo zabiłby mnie na miejscu. 

Ten kierowca widocznie mnie nie widział, bo gdy mnie minął - ze 30-40 metrów dalej przyhamował, prawie się zatrzymał. Tak jakby przeraził się, jakby chciał wyjść z samochodu i przeprosić mnie, powiedzieć że mnie nie widział. Odwróciłem głowę w jego stronę, opatrzyłem się, ale nie robiłem żadnych złych czy obraźliwych gestów wobec niego. W spokoju przeszedłem ulicę, w duchu podziękowałem OJCU i PANU za ochronę. Gdy wyobraziłem sobie jakby mnie uderzył, to nie zrobiło mi się miło, ale skoro nic się nie stało dzięki ZBAWCY to tym bardziej mogłem docenić dar chodzenia, zdrowie, że nie muszę leżeć w łóżku, że nie muszę być w szpitalu itd. Tym bardziej mogłem docenić że mogę pójść i zrobić zakupy np. rodzicom. Chwała i dziękczynienie za wszystko BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI. 

Jeśli zasada ograniczonego zaufania jest bardzo dobra w ruchu drogowym, to o ile bardziej taka zasada powinna być w innych obszarach, na czele z duchowymi, zbawczymi wobec ludzi. Bezgraniczne, absolutne zaufanie jedynie wobec BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Jedynie, wyłącznie wobec ICH DWÓCH, bo jedynie ONI DWAJ są m.in. : Doskonali, Nieskazitelni, Wszechmogący, Wszechwiedzący ... " Alleluja. Chwal, duszo moja, PANA. (2) Będę chwalić PANA, póki żyję; będę śpiewał memu Bogu, póki będę istniał. (3) Nie pokładajcie ufności we władcach ani w żadnym synu ludzkim, u którego nie ma wybawienia. (4) Opuszcza go duch i wraca do swojej ziemi; w tymże dniu zginą wszystkie jego myśli. (5) Błogosławiony ten, kogo pomocą jest Bóg Jakuba, kto nadzieję pokłada w PANU, jego Bogu; (6) Który uczynił niebo i ziemię, morze i wszystko, co w nich jest; który dochowuje prawdy na wieki; (7) Który oddaje sprawiedliwość pokrzywdzonym i daje chleb głodnym; PAN uwalnia więźniów. (8) PAN otwiera oczy ślepych; PAN podnosi przygnębionych; PAN miłuje sprawiedliwych. (9) PAN strzeże przychodniów, wspomaga sierotę i wdowę, ale krzyżuje drogę niegodziwych. (10) PAN będzie królował na wieki, twój Bóg, o Syjonie, z pokolenia na pokolenie. Alleluja." - Psalm 146 UBG ___________ "Tak mówi Pan: Przeklęty mąż, który na człowieku polega i z ciała czyni swoje oparcie, a od Pana odwraca się jego serce! (6) Jest on jak jałowiec na stepie i nie widzi tego, że przychodzi dobre; mieszka na zwietrzałym gruncie na pustyni, w glebie słonej, nie zaludnionej. (7) Błogosławiony mąż, który polega na Panu, którego ufnością jest Pan! (8) Jest on jak drzewo zasadzone nad wodą, które nad potok zapuszcza swoje korzenie, nie boi się, gdy upał nadchodzi, lecz jego liść pozostaje zielony, i w roku posuchy się nie frasuje i nie przestaje wydawać owocu. (9) Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute, któż może je poznać? (10) Ja, Pan, zgłębiam serce, wystawiam na próbę nerki, aby oddać każdemu według jego postępowania, według owocu jego uczynków." - Jeremiasz 17 BW __________ "Kto ufa własnemu sercu, ten jest głupi" - Księga Przypowieści Salomona 28:26a BW -- "Dlaczego głupi według Biblii jest ten kto ufa własnemu sercu część 5 - błogosławione chodzenie w wierze i patrzenie przez wiarę wobec JEZUSA CHRYSTUSA PANA ZBAWCY YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/dlaczego-gupi-wedug-biblii-jest-ten-kto.html

"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 11 - budująca piękna prawda z Objawienia Jana o ABSOLUTNIE SUWERENNYM BOGU JEZUSIE" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_17.html

Cała sytuacja nie osłabiła mnie, nie osłabiła mojej wiary, ale wręcz przeciwnie : utwierdziła mnie w wierze, w zaufaniu wobec PANA JEZUSA CHRYSTUSA który doskonale : prowadzi, chroni, strzeże, troszczy się, opiekuje, umacnia, wychowuje itd.  Ile razy ratował nas nawet gdy tego nie spostrzegliśmy - może już setki czy tysiące było zdarzeń, ale większości z nich może nie widzimy. 

Niepozorne wyjście do sklepu może zakończyć się tragedią. Jest takie ludzkie powiedzenie : "bez BOGA ani do proga". Rano gdy PAN JEZUS daje się obudzić, gdy się modlę to jedną z rzeczy o które proszę jest ochrona przed wszelkim złem i złymi, przed wszelkim niebezpieczeństwem duchowym i fizycznym. 

W podstawówce pamiętam kazano uczyć się na pamięć różnych wierszyków, ale to uleciało z mojej pamięci i BOGU dzięki za to. Natomiast znam na pamięć np. Psalm 23 i Psalm 121 i to też jest moją częstą modlitwą : "Psalm Dawidowy. Pan jest pasterzem moim, Niczego mi nie braknie. (2) Na niwach zielonych pasie mnie. Nad wody spokojne prowadzi mnie. (3) Duszę moją pokrzepia. Wiedzie mnie ścieżkami sprawiedliwości Ze względu na imię swoje. (4) Choćbym nawet szedł ciemną doliną, Zła się nie ulęknę, boś Ty ze mną, Laska twoja i kij twój mnie pocieszają. (5) Zastawiasz przede mną stół wobec nieprzyjaciół moich, Namaszczasz oliwą głowę moją, kielich mój przelewa się. (6) Dobroć i łaska towarzyszyć mi będą Przez wszystkie dni życia mego. I zamieszkam w domu Pana przez długie dni." - Psalm 23 BW _____________ "Pieśń pielgrzymek. Oczy moje wznoszę ku górom: Skąd nadejdzie mi pomoc? (2) Pomoc moja jest od Pana, Który uczynił niebo i ziemię. (3) Niechaj nie da się potknąć twej nodze, Niech nie drzemie stróż twój. (4) Oto nie drzemie Ani nie zasypia stróż Izraela. (5) Pan stróżem twoim, Pan cieniem twoim po prawicy twojej. (6) Słońce nie będzie cię razić za dnia Ani księżyc w nocy. (7) Pan strzec cię będzie od wszelkiego zła, Strzec będzie duszy twojej. (8) Pan strzec będzie wyjścia i wejścia twego, Teraz i na wieki." - Psalm 121 BW

No właśnie PAN JEZUS jest moim PASTERZEM, ON jest ze mną. JEGO DOBROĆ i ŁASKA będę ze mną po wszystkie dni. Przez NIEGO wszelkie błogosławieństwo. Od NIEGO moja pomoc. W NIM moja ufność że strzeże od wszelkie zła. ON o mojej prawicy jako WSZECHOBECNY BÓG ZBAWICIEL. ON moim STRÓŻEM - JEGO proszę o ochronę, w NIM moją ufność, a nie grzeszne, bałwochwalcze modlitwy do "anioła stróża" jak nas zwodził rzymski katolicyzm : "Aniele Boży, stróżu mój, Ty zawsze przy mnie stój. Rano, wieczór, we dnie, w nocy Bądź mi zawsze ku pomocy, Strzeż duszy, ciała mego, zaprowadź mnie do żywota wiecznego." --- Pod płaszczykiem pozornej pobożności, szatan uczy ludzi modlitw do aniołów, polegania na aniołach. Wszystko aby odwracać serca, umysły od CHRYSTUSA i od OJCA. Tak samo rzymskokatolicki system "świętych, patronów itd. ma oddalać, odwracać serca, umysły od OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA którzy jedynie są WSZECHWIEDZĄCY, WSZECHOBECNI. ... "Bogowie Rzymskokatoliccy : patroni, wstawiennicy, kult Marii i innych stworzeń" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/04/bogowie-rzymskokatoliccy-patroni.html

"Bogowie Rzymskokatoliccy : patroni, wstawiennicy, kult Marii i innych stworzeń część 3 - grzeszne imieniny grzeszny patronaż rzymskokatolicki kontynuacja tematu" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/05/bogowie-rzymskokatoliccy-patroni_12.html

Gdy dotarłem do sklepu, kupowałem m.in. wędzoną makrelę - no i na tym stanowisku z mięsem PAN JEZUS dał mi bardzo dobrą rozmowę z paniami sprzedawczyniami. Podziękowałem im za ich pracę - że jest cenniejsza od jakiś np. aktorów, bo bez nich świat by się obył, ale jakby nikt nie sprzedawał jedzenia, mięsa jak one - to byłoby ciężej. Jedna z nich odpowiedziała że może jakby zabrakło jedzenia, to ludzie by docenili bardziej ich pracę, bo mało kto docenia. Jak przyjdzie wojna globalna, puste sklepy, reglamentacja żywności, towarów - to oby ludzi z serca w pokorze docenili jak wiele mieli i oby uchwycili się ZBAWICIELA i JEGO obietnic które są nieskończenie większe i wspanialsze niż wszelkie skarby tego świata ... 

Podzieliłem się z nimi swoim świadectwem jak PAN JEZUS mnie zbawił, jak mnie umacnia, prowadzi i że najlepsze dopiero przede mną w rajskim świecie. Zgodziły się że rzymski katolicyzm nie reprezentuje PANA JEZUSA CHRYSTUSA i JEGO nauki. Jedna z tych pań była bardzo pozytywnie poruszona moimi słowami, bardzo chętnie słuchała i żywo potwierdzała że bardzo mądrze mówię. Ja jej odpowiadałem że tak mówi Biblia, że zachęcam do czytania. Zapraszała mnie częściej do nich na zakupy. Wczoraj PAN JEZUS dał jeszcze inne osoby którym mogłem mówić o zbawieniu jakie mi dał. Dziś również PAN JEZUS gdy byłem na zakupach dał mi kilka osób do porozmawiania. Dzięki OJCU i PANU za to wszystko i za wczorajszą ochronę, ale i obrócenie tego ku jeszcze większemu docenieniu tego co mam, ku wzbudzeniu jeszcze większej gorliwości, motywacji w codziennych obowiązkach, ale i ku tym duchowym. Ku większej duchowej trzeźwości i ufności, wierze, odwadze, miłości, ku duchowej służbie ku chwale BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. PAN JEZUS wszystko to obrócił, obraca ku dobru ... "A wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują, to jest z tymi, którzy według postanowienia jego są powołani" - Rzymian 8:28 BW ....... "A wiemy, że wszystko współdziała dla dobra tych, którzy miłują Boga, to jest tych, którzy są powołani według postanowienia Boga" - UBG. Miłujmy zawsze BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA z całego : serca, myśli, siły i duszy i w tym przez wiarę, zaufanie wszystko przyjmujmy z dziękczynieniem że to ku dobru. Nawet jak się rozumiemy, to przez wiarę, zaufanie przyjmujmy że to ku dobru a będziemy mieć pokój ducha, będziemy duchowo mocniejsi   -- "Kłamstwo hostii kłamstwo eucharystii rzymskokatolickiego pseudo-kościoła. Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XIX" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/11/kamstwo-hostii-kamstwo-eucharystii.html

 Wypadek z 2016 roku mimo że przyniósł bardzo ciężkie obrażenia, to był i jest ku BOŻEJ chwale, ku dobru  -- "Kolejna poznana osoba z amputowaną ręką - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/12/kolejna-poznana-osoba-z-amputowana-reka.html

" W pierwszej obronie mojej nikogo przy mnie nie było, wszyscy mnie opuścili: niech im to nie będzie policzone; (17) ale Pan stał przy mnie i dodał mi sił, aby przeze mnie dopełnione było zwiastowanie ewangelii, i aby je słyszeli wszyscy poganie; i zostałem wyrwany z paszczy lwiej. (18) Wyrwie mnie Pan ze wszystkiego złego i zachowa dla królestwa swego niebieskiego; jemu niech będzie chwała na wieki wieków. Amen" - 2 List apostoła Pawła do Tymoteusza 4 BW ......... "A Jezus przystąpiwszy, rzekł do nich te słowa: Dana mi jest wszelka moc na niebie i na ziemi. (19) Idźcie tedy i czyńcie uczniami wszystkie narody, chrzcząc je w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego, (20) ucząc je przestrzegać wszystkiego, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami po wszystkie dni aż do skończenia świata." - Mateusz 28 BW

"Wszechmogący Jezus niezawodny Lekarz złamanych serc i poranionych dusz część 4 - amputacja ręki i inne zdarzenia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmogacy-jezus-niezawodny-lekarz.html

Oby ten kierowca był ostrożny za kierownicą. Oby nigdy ani sobie, ani nikomu innemu nie zrobił krzywdy. Nie wiem kim jest, ale oby był zbawiony. Oby żył ku chwale BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA idąc za NIM w poddaniu wąską drogą pełnienia JEGO woli i wytrwał w tym do końca. Błogosławię tego człowieka, a nie przeklinam. ... ""Dlaczego nigdy nie będę ateistą - wieczne skarby i Jezusowy pokój ducha po amputacji ręki " - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/12/dlaczego-nigdy-nie-bede-ateista-wieczne.html

"Lecz mówię wam, którzy słuchacie: Miłujcie waszych nieprzyjaciół, dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą. (28) Błogosławcie tym, którzy was przeklinają, módlcie się za tych, którzy wam wyrządzają zło. (29) Temu, kto cię uderzy w policzek, nadstaw i drugi, a temu, kto zabiera ci płaszcz, i szaty nie odmawiaj. (30) Każdemu, kto cię prosi, daj, a od tego, kto bierze, co twoje, nie upominaj się o zwrot. (31) Jak chcecie, aby ludzie wam czynili, tak i wy im czyńcie. (32) Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy miłują tych, którzy ich miłują. (33) A jeśli dobrze czynicie tym, którzy wam dobrze czynią, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy postępują tak samo. (34) I jeśli pożyczacie tym, od których spodziewacie się zwrotu, na jaką wdzięczność zasługujecie? Przecież i grzesznicy pożyczają grzesznikom, aby z powrotem odebrać tyle samo. (35) Ale miłujcie waszych nieprzyjaciół, czyńcie im dobrze i pożyczajcie, niczego się za to nie spodziewając, a wielka będzie wasza nagroda i będziecie synami Najwyższego. On bowiem jest dobry dla niewdzięcznych i złych. (36) Dlatego bądźcie miłosierni, jak i wasz Ojciec jest miłosierny. (37) Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; przebaczajcie, a będzie wam przebaczone. (38) Dawajcie, a będzie wam dane; miarę dobrą, natłoczoną, utrzęsioną i przelewającą się dadzą w wasze zanadrze. Jaką bowiem miarą mierzycie, taką będzie wam odmierzone." - Łukasz 6 BW

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 11.01.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz