czwartek, 9 grudnia 2021

Kolejna poznana osoba z amputowaną ręką - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXI

 

Wczoraj BÓG PRAWDZIWY = PAN JEZUS CHRYSTUS równy BOGU OJCU i mający daną od NIEGO : wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi - uczynił więcej niż sobie wyobrażałem. JEGO myśli i drogi są nieskończenie wyższe, większe niż nasze. Wyszedłem wczoraj rano trochę się poruszać na świeżym powietrzu. Wracając do domu mijałem dwie młode dziewczyny które przyglądały mi się że nie mam ręki. Nie przeszedłem obojętnie, ale przystanąłem i zacząłem z nimi rozmawiać. Zacząłem im opowiadać jak straciłem rękę. Chwilę później odszedł też młody chłopak i powiedziałem że opowiadam o swoim wypadku. Te dziewczyny powiedziały że ten ich znajomy też nie ma ręki. Spojrzałem na jego lewą rękę i rzeczywiście nie miał ręki. Widać było zamiast dłoni - protezę. Taki uchwyt - haczyk. Okazało się że stracił rękę w trakcie prac polowych. Miał kurtkę na sobie, więc nie wiem jak bardzo miał amputowaną rękę. Ja nie mam prawie całej ręki - mam ze 20 centymetrów ramienia. Ja nie chcę żadnej protezy. Wolę być bez protezy, tym bardziej że PAN JEZUS często daje mi przez to okazję do mówienia o NIM i OJCU, o ICH zbawieniu i ICH natchnionej nieomylnej biblijnej nauce. 

"5 lat po amputacji ręki - PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/5-lat-po-amputacji-reki-pan-jezus-nadal.html

Opowiedziałem jemu i tym jego koleżankom o PANU JEZUSIE ZBAWICIELU w moim życiu, o tym że prowadzi mnie ON do domu OJCA a nie na sąd. Opowiedziałem o swoim strasznym psychicznym stanie sprzed kilkunastu lat, a miałem wtedy obydwie ręce. Powiedziałem że dzisiaj mimo braku ręki mam pokój ducha, że zbawieni będą mieć nowe ciała, że najlepsze dopiero przede mną. Zachęcałem jego, je do zaufania, do pójścia za PANEM JEZUSEM CHRYSTUSEM, do czytania Biblii. Wskazałem im że nie jestem żadnym Świadkiem [Strażnicy] - oni nie mogą mieć transfuzji i mają wiele innych błędnych nauk, ale i nie idę też za rzymskim katolicyzmem który również naucza, zachowuje się wbrew BOŻEJ nauce. Ten chłopakowi powiedziałem że nasze spotkanie nie jest przypadkiem, że nie ma przypadków. Opowiedziałem im również o swojej adopcji - jako kolejny dowód że nie ma przypadków. -- "PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

 Ogólnie pozytywnie wysłuchał, wysłuchali - ale modlę się za nim, za nimi aby całym sercem zaufali PANU ZBAWCY, aby w NIM zostali pojednani z BOGIEM, aby stali się narodzonymi na nowo dziećmi BOŻYMI. Aby oddawali MU swoje życie, szukali JEGO woli i pełnili ją czerpiąc moc z JEGO obecności i działania w zbawionych. Oby byli zbawieni i trwali wiernie w społeczności z OJCEM i SYNEM JEZUSEM CHRYSTUSEM. 

Oby ten chłopak dawał jeszcze większe dobre świadectwo CHRYSTUSOWE niż ja. Oby wykorzystywał amputację ku dawaniu pięknego zbawczego świadectwa ku chwale BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Ku chwale tylko ICH DWÓCH. Obyśmy byli sługami CHRYSTUSOWYMI na śmierć i życie, obyśmy byli braćmi w CHRYSTUSIE - na śmierć i życie. Obyśmy się wzajemnie miłowali tak jak umiłował nas ZBAWICIEL. Tego wszelkiego dobra życzę w PANU również tym dwóm dziewczynom. Modlę się o to zbawienie dla wszystkich żyjących ludzi na całej ziemi. Oby wszelki człowiek żył na chwałę OJCA i SYNA, oby wiernie IM służył odwzajemniając IM miłość. 

Wychodząc z domu nie spodziewałem się że dane mi będzie poznać nową osobę po amputacji ręki, a jednak dla WSZECHMOGĄCEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA mającego wszelką moc, władze w niebie i na ziemi - nie ma rzeczy niemożliwych, wszystko dla NIEGO jest możliwe. Mógłby nawet w tej chwili dać mi nową rękę, ale może to nie przyniosłoby JEMU i OJCU najwyższej chwały. Może i dla mnie nie byłoby to najlepsze : "Amputowana ręka - dlaczego Wszechmogący Jezus nie chce dać mi dzisiaj nowej ręki. Przykład Mojżesza i Dawida" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/amputowana-reka-dlaczego-wszechmogacy.html

BÓG OJCIEC i PAN JEZUS CHRYSTUS mogą uczynić nieskończenie więcej niż wszelki ludzki umysł, wszelka ludzka wyobraźnia, więc bądźmy pełni wiary. Nawet przez myśl mi wczoraj nie przeszło że PAN JEZUS poprowadzi mnie do chłopaka który stracił rękę. To co teraz nie mieści się nam w głowie, to czego nawet nie mamy w swoich myślach - to może być w dowolnym czasie zrealizowane przez WSZECHMOGĄCEGO SYNA który wraz z OJCEM - stworzył wszystko w niebie i na ziemi, rzeczy widzialne i niewidzialne. Miejmy więc zawsze ufność, żywą wiarę. Prośmy wytrwale z wiarą i oczekujmy wytrwale z wiarą ... "Temu zaś, który według mocy działającej w nas może uczynić o wiele obficiej ponad to wszystko, o co prosimy albo o czym myślimy(21) Jemu niech będzie chwała w kościele przez Chrystusa Jezusa po wszystkie pokolenia na wieki wieków. Amen." - Filipian 3:20-21 UBG

Trzeba prosić, ale dobrze prosić - a nie źle : "Skąd wojny i walki wśród was? Czy nie z waszych żądz, które toczą bój w waszych członkach? (2) Pożądacie, a nie macie, zabijacie i zazdrościcie, a nie możecie osiągnąć. Toczycie wojny i walki, a nie macie, bo nie prosicie. (3) Prosicie, a nie otrzymujecie, dlatego że źle prosicie, chcąc tym zaspokoić wasze żądze. (4) Cudzołożnicy i cudzołożnice, czy nie wiecie, że przyjaźń ze światem jest nieprzyjaźnią z Bogiem? Jeśli więc ktoś chce być przyjacielem świata, staje się nieprzyjacielem Boga. (5) Czy sądzicie, że na próżno Pismo mówi: Duch, który w nas mieszka, zazdrośnie pożąda? (6) Większą zaś daje łaskę, bo mówi: Bóg sprzeciwia się pysznym, a pokornym daje łaskę. (7) Poddajcie się więc Bogu, przeciwstawcie się diabłu, a ucieknie od was. (8) Zbliżcie się do Boga, a on zbliży się do was. Obmyjcie ręce, grzesznicy, i oczyśćcie serca, ludzie umysłu dwoistego. (9) Ubolewajcie, smućcie się i płaczcie. Wasz śmiech niech się obróci w smutek, a radość w przygnębienie. (10) Uniżcie się przed Panem, a on was wywyższy. " - List Jakuba 4:1-10 UBG 

"amputowana ręka - Wszechmogący Pan Jezus moją radością siłą i mocą w szpitalu i po wypadku" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/amputowana-reka-wszechmogacy-pan-jezus.html

Proszę i was za tym młodym człowiekiem o zbawienie dla niego, o to by żył ku chwale OJCA i ZMARTWYCHWSTAŁEGO PANA. Oczywiście proszę też o modlitwy za tymi dziewczynami. Proszę o modlitwy i za sobą bo wszystko co mam jest z łaski BOŻEJ. Bez łaski CHRYSTUSOWEJ nic prawdziwie dobrego nie mógłbym zrobić ale wróciłbym do starego grzesznego życia wiodącego na potępienie. Cały czas potrzebuję trwać przez żywą wiarę w łasce CHRYSTUSOWEJ, bo bez trwania w niej byłbym bezbożny, czyniący nieprawość. Oby nikt z nas nie utracił wiary-zaufania - nie wypadł z łaski, nie podeptał po niej, nie odrzucił jej. Oby ta łaska przez wiarę coraz bardziej w nas obfitowała w prowadzeniu życia godnego BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. 

"Wkradli się bowiem pomiędzy was jacyś ludzie, na których od dawna wypisany został ten wyrok potępienia, bezbożni, którzy łaskę Boga naszego obracają w rozpustę i zapierają się naszego jedynego Władcy i Pana, Jezusa Chrystusa" - List Judy 1:4 _________ "Albowiem objawiła się łaska Boża, zbawienna dla wszystkich ludzi, (12) nauczając nas, abyśmy wyrzekli się bezbożności i światowych pożądliwości i na tym doczesnym świecie wstrzemięźliwie, sprawiedliwie i pobożnie żyli(13) oczekując błogosławionej nadziei i objawienia chwały wielkiego Boga i Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, (14) który dał samego siebie za nas, aby nas wykupić od wszelkiej nieprawości i oczyścić sobie lud na własność, gorliwy w dobrych uczynkach. (15) To mów i tak napominaj, i tak strofuj z całą powagą. Niechaj cię nikt nie lekceważy." - List apostoła Pawła do Tytusa 2 BW -- Biblia mówi w wielu innych miejscach o niebezpieczeństwie utraty zbawienia, utraty łaski bo to wszystko jest oparte na miłości, a do miłości OJCIEC i SYN nikogo nie zmuszają. Dziś miłujemy OJCA i SYNA, ale musimy strzec serca, pilnować tej miłości aby nie wybrać miłości do bezbożnego świata w którym żyjemy, aby nie wybrać miłości pożądliwości ciała i oczu. ... "Przestroga dla chrześcijan przed grzeszeniem i utratą zbawienia na podstawie biblijnego exodusu. 1 Koryntian 10:1-14" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/przestroga-dla-chrzescijan-przed.html

Jeśli sami nie odejdziemy jak syn marnotrawny, to nikt i nic nie jest w stanie nas wyrwać z ręki PANA ZBAWCY który jest nieskończenie potężniejszy od wszystkich. Jedynie sami możemy odejść i w tym jednym przypadku ON nas nie trzyma, ale pozwala odejść. Zbawienie można utracić, ale dopóki człowiek żyje i nie zatwardził serca to może zawołać do ZBAWCY w pokucie, skrusze i być przyjęty z powrotem. Lepiej jednak nie odchodzić, bo ten świat i żaden człowiek w niczym nigdy nie zastąpi OJCA i BARANKA.   : "I Ja daję im żywot wieczny, i nie giną na wieki, i nikt nie wydrze ich z ręki mojej" - Jan 10:29 __________ "Od tej chwili wielu uczniów jego zawróciło i już z nim nie chodziło. (67) Wtedy Jezus rzekł do dwunastu: Czy i wy chcecie odejść? (68) Odpowiedział mu Szymon Piotr: Panie! Do kogo pójdziemy? Ty masz słowa żywota wiecznego. (69) A myśmy uwierzyli i poznali, że Ty jesteś Chrystusem, Synem Boga żywego. (70) Jezus odpowiedział im: Czy nie dwunastu was wybrałem? Ale jeden z was jest diabłem. (71) I mówił o Judaszu, synu Szymona z Kariotu, bo ten miał go wydać, a był jednym z dwunastu." - Jan 6:66-71 BW 

Z tym chłopakiem po amputacji - kolejny przykład, że mój wypadek, że moja amputacja jest ku chwale OJCA i SYNA. Ten chłopak mógł od takiej samej osoby jak on - usłyszeć BOŻE prawdy, zobaczyć CHRYSTUSOWE świadectwo.  -- "Wszechmogący Jezus niezawodny Lekarz złamanych serc i poranionych dusz część 4 - amputacja ręki i inne zdarzenia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmogacy-jezus-niezawodny-lekarz.html

Może PAN JEZUS sprawi że słysząc to od kogoś też po amputacji bardziej weźmie zbawczy przekaz na poważnie. CHRYSTUS BÓG PRAWDZIWY jest DOSKONAŁY we wszystkim m.in. w dobroci - posłał mnie ze słowami pocieszenia, wiecznego dobra i zbawienia do tego chłopaka. To nie pierwsza osoba po amputacji którą dane jest mi poznać i podzielić się zbawczym świadectwem. 

PAN JEZUS ma swoje sposoby aby dotrzeć do ludzi, a ja wiem że mój wypadek to nie był tak naprawdę wypadek, ale to BOŻY dopust, BOŻY CUDOWNY DOSKONAŁY PLAN. CHWAŁA OJCU i SYNOWI za wszystko. ONI są DOSKONALI, NIEOMYLNI, bez najmniejszego zła, nieprawości. DOSKONALI zawsze i we wszystkim. CHWAŁA tylko IM DWÓM. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 09.12.2021 Puławy , Dominik Marzec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz