środa, 1 grudnia 2021

Chwała BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za dopust do : wypadku i amputacji ręki - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XX

 

Przedwczoraj poznałem pewnego człowieka, który mówił że kiedyś mnie widział na mieście jak z kimś szedłem i byłem taki pogodny, a on wtedy tak się zamartwiał o swój poraniony palec że może będą musieli mu go amputować. Mówił że spojrzał na mnie i pomyślał sobie : "ja tu się zamartwiam o jeden palec że może mi go utną, a tu chłopak nie ma całej ręki a jest uśmiechnięty". Mówił że pocieszyłem go bez słów.  Wskazałem że to nie ja - ale to BÓG i powiedziałem "chwała BOGU". Opowiedziałem mu i jego koledze po krótce o PANU JEZUSIE ZBAWICIELU w swoim życiu, o byciu dzieckiem BOŻYM. Zachęcałem aby zaufali MU, aby zaczęli z wiarą czytać Biblię - jedyną nieomylną, natchnioną Księgę przez BOGA. 

CHRYSTUS PAN postawił mnie w odpowiednim czasie i miejscu, gdy ten mężczyzna kiedyś tak mocno się zamartwiał o swój ranny palec. okazywał mi wczoraj ten palec - wygojony, ale została mu duża, głęboka blizna. Musiał mieć poważne zranienie. Obyło się bez amputacji. Warto było stracić rękę - skoro to jest używane przez PANA JEZUSA CHRYSTUSA na chwałę BOŻĄ, ku ewangelizacji ludzi i ku mojemu zbudowaniu duchowemu, to warto było stracić rękę :). Chwała BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za wypadek - za dopust do wypadku. ONI się nie pomylili nigdy, nie mylą i nie pomylą. Jeśli nawet miałbym stracić doczesne życie dla NICH, dla ICH chwały, to niech PAN ZBAWCA tak uczyni. JEGO wola, a nie moja. Mam obietnicę zmartwychwstania w nowym ciele, mam obietnicę rajskiej wieczności w domu OJCA więc oby OJCIEC i SYN zawsze i we wszystkim byli uwielbieni czy to przez dalsze moje życie czy przez śmierć. ...... "I powiedział do wszystkich: Jeśli kto chce pójść za mną, niechaj się zaprze samego siebie i bierze krzyż swój na siebie codziennie, i naśladuje mnie. (24) Kto bowiem chce zachować duszę swoją, straci ją, kto zaś straci duszę swoją dla mnie, ten ją zachowa. (25) Bo cóż pomoże człowiekowi, choćby cały świat pozyskał, jeśli siebie samego zatraci lub szkodę poniesie? (26) Kto bowiem wstydzi się mnie i moich słów, tego i Syn Człowieczy wstydzić się będzie, gdy przyjdzie w chwale swojej i Ojca, i aniołów świętych" - Ewangelia Łukasza 9 

"2 lata od amputacji ręki - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/2-lata-od-amputacji-reki-jak-pozostac.html

Wczoraj rozmawiałem m.in. z pewnym panem którego żona zginęła w wypadku. Kolejna osoba w ostatnim czasie która mówi o bliskiej osobie która zginęła w wypadku. CHRYSTUS PAN - DOSKONAŁY PASTERZ wie gdzie poprowadzić i wierzę daje tym osobom pocieszenie przez moje świadectwo i wezwanie aby poddali MU siebie, aby poszli za NIM wąską drogą pełnienia JEGO woli. Znowu mogę powiedzieć : Chwała BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za mój wypadek, że PAN posyła do osób które też doświadczyły pośrednio wypadków ...... "Błogosławiony niech będzie Bóg i Ojciec Pana naszego Jezusa Chrystusa, Ojciec miłosierdzia i Bóg wszelkiej pociechy, (4) który pociesza nas we wszelkim utrapieniu naszym, abyśmy tych, którzy są w jakimkolwiek utrapieniu, pocieszać mogli taką pociechą, jaką nas samych Bóg pociesza. " - 2 Koryntian 1:3-4 BW

"amputowana ręka - Wszechmogący Pan Jezus moją radością siłą i mocą w szpitalu i po wypadku część 2 - bezcenne zbawienie, bezcenna wiara, bezcenna prawda itd." - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/amputowana-reka-wszechmogacy-pan-jezus.html

Wczoraj też m.in. rozmawiałem z pewną panią koło 80-tki. Mówiła że urodziła się w czasie wojny, a nawiązała do tego gdy rozmawialiśmy o BOGU, o zbawieniu, o Biblii. Nawiązała że jeszcze przed wojną było przysłowie : "za pieniądze ksiądz się modli, za pieniądze lud się podli". Przyznawała mi rację że rzymski katolicyzm a wiara, nauka biblijna to dwie odmienne rzeczy. Mówiła że nie chodzi do rzymskiego katolicyzmu. Oby wszyscy ludzie starsi, ale i młodsi nie chodzi na msze bo to bluźnierstwo przeciwko jednej doskonałej ofierze ZBAWICIELA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Oby wszyscy ludzie w Polsce i na całym świecie poznali prawdziwą drogę zbawienia i prawdziwego ZBAWICIELA i prawdziwy KOŚCIÓŁ który nie ma nic wspólnego z organizacjami religijnymi, nic wspólnego z rzymskim katolicyzmem, który jest jedną z wielu diabelskich podróbek, imitacji. Nie wiem czy wszyscy rzymskokatoliccy funkcjonariusze biorą pieniądze za modlitwy, ale wiem że wszyscy głoszą fałszywą drogę zbawienia, wszyscy głoszą różne anty-biblijne grzeszne nauki. Życzę im w CHRYSTUSIE JEZUSIE BOGU PRAWDZIWYM aby narodzili się na nowo, żeby poznali prawdę CHRYSTUSA, żeby mieli odwagę wyjść z tej sekty w której nazywani są kapłanami. Oby poznali prawdziwą drogę zbawienia i głosili ją, oby stali się moimi braćmi duchowymi, bo dzisiaj nimi nie są. Nie są narodzeni na nowo, nie są prowadzeni przez PANA, nie pełnią JEGO woli ...... "Albowiem ktokolwiek czyni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten jest moim bratem i siostrą, i matką." - Ewangelia Mateusza 12:50 ______ "Bo ci, których Duch Boży prowadzi, są dziećmi Bożymi." - Rzymian 8:14 BW _________ "Kłamstwo hostii kłamstwo eucharystii rzymskokatolickiego pseudo-kościoła. Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XIX" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/11/kamstwo-hostii-kamstwo-eucharystii.html

Wczoraj też mijałem w drodze małego chłopca z mamą. Gdy się minęliśmy, za plecami słyszałem jak ten malec pytał mamy : "mamo - dlaczego ten pan nie miał ręki ??". Odwróciłem się i głośniej powiedziałem że po wypadku. Podszedłem i powiedziałem mu że miałem wypadek na ulicy, na rowerze - wpadłem od ciężarówkę, więc jak przechodzi z mamą rzez ulicę, to niech słucha mamy, rozgląda się. To był malutki chłopczyk, pewnie przedszkolak - więc co mogłem mu powiedzieć, to powiedziałem że ja mam rękę a pomagam np. rodzicom, to on mając dwie ręce tym bardziej może pomagać mamie, tacie, dziadkom i innym, bo BÓG dał nam ręce żebyśmy czynili nimi dobro, a nie zło. Widać było że się śpieszyli - zapewne do przedszkola, więc nie było czasu aby głębiej podzielić się świadectwem o Zbawicielu, ale powiedziałem jej, że ja ma dobre oczy to żeby czytała Biblię. Jak PAN JEZUS uzna za potrzebne żebym z nią jeszcze kiedyś porozmawiał, to wiem że to dla NIEGO bezproblemowe, jak wszystko inne. Jest WSZECHMOGĄCYM BOGIEM PRAWDZIWYM tak jak BÓG OJCIEC. 

CHWAŁA BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za tego chłopca, że zadał to pytanie swojej mamie gdy jeszcze byłem w pobliżu. Nie raz już miałem podobne historie z dziećmi, które pytały rodziców dlaczego nie mam ręki i przez to miałem okazje jednym i drugim powiedzieć o ZBAWCY, o BOŻEJ łasce i miłości, o biblijnej natchnionej, nieomylnej nauce. Chwała OJCU i PANU za tą amputację. Oby PAN dawał jeszcze wiele podobnych okazji i obym we wszystkich był dobrym świadkiem CHRYSTUSA PANA = przyniósł chwałę JEMU i OJCU, dał dobre świadectwo w słowach i czynach. 

"5 lat po amputacji ręki - PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/5-lat-po-amputacji-reki-pan-jezus-nadal.html

Z tydzień temu też będąc w sklepie m.in. po mleko spotkałem właśnie przy nabiale pracowniczkę, która uzupełniała towar. Podziękowałem jej za pracę i zaczęliśmy rozmawiać o moim wypadku, o ZBAWICIELU, wierze. Okazało się że ona będąc noworodkiem doświadczyła uszkodzenia ręki, że nie jest tak sprawna jak druga. PAN wierzę że pokierował mnie na nią, abym dał jej dobre świadectwo o NIM, o zbawieniu, o prawdzie biblijnej. Okazało się że jej mama jest w organizacji Świadków Strażnicy, ale ona sama widzi że to zła droga, widzi też że i rzymski katolicyzm to spaczenie. Może po rozmowie ze mną - PAN jej rozjaśni drogę. Oby tak było. Oby wraz z mężem szli za ZBAWCĄ biorąc swój krzyż. Oby jej mamy poznała prawdziwego PANA JEZUSA CHRYSTUSA i BOGA OJCA, by żyła w społeczności z NIMI. By była uwolniona ze zwiedzenia w którym jest. Wczoraj też rozmawiałem z pewnym mężczyzną który deklarował się że jest niewierzący, ale wspomniał o swych rodzicach że są Świadkami Strażnicy. Obiecałem że będę się modlił za nim i jego rodzicami. Podziękował, więc jego ateizm, to może tylko maska, bunt przeciwko rodzicom. Może sam był przez nich kierowany do nauk Strażnicy która przekręca Biblię i z czasem zanegował wszystko. Nie tędy drogą, ale drogą jest PAN JEZUS CHRYSTUS. Chwała PANU za dopust do wypadku i że użył mnie ku pocieszeniu, zachęcie, pouczeniu dla tej kobiety która jako noworodek miała ciężki uraz ręki. Skoro rzez amputację PAN posyła mnie do innych ludzi m.in. doświadczonych różnymi rzeczami, urazami - to chwała, dziękczynienie BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za wypadek, że nie mam tej ręki... "Wszechmogący Jezus niezawodny Lekarz złamanych serc i poranionych dusz część 4 - amputacja ręki i inne zdarzenia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmogacy-jezus-niezawodny-lekarz.html

W tamtym sklepie gdzie rozmawiałem na dziale z nabiałem, później poszedłem na dział z mięsem by kupić rybę. Również tam podziękowałem ekspedientkom za ich pracę. Jedna z nich powiedziała : "chyba pierwszy który dziękuje nam za pracę". Dalej opowiedziałem o wypadku, o swym zbawieniu, o tym że opieram się na BOŻEJ nauce z Biblii - której ani rzymski katolicyzm, ani Świadkowie J. [Strażnicy] nie reprezentują, nie głoszą. Zbawienie jest u ZBAWICIELA - do tego nie potrzeba żadnych ludzi, żadnych pośredników, żadnych organizacji religijnych.  PS - jak widzimy  warto dziękować np. takim paniom na dziale mięsnym. Podziękowanie im, powinno być normalnością, a jest nienormalnością - ona mówiła że chyba jestem pierwszy który im dziękuje. Większość ludzi je mięso, a niewielu dziękuje osobom które biorą udział w łańcuchu dostarczanie mięsa. 

Dzisiaj spotkałem m.in. pewnego pana z którym dobrze mi się rozmawiało o wierze i którego zachęcałem aby zaczął czytać Biblię którą ma w domu. Na bluzie miałem akurat werset z Psalmu 23, więc zachęcałem go aby przeczytał cały ten psalm. Aby przeczytał wszystkie psalmy. Pytał gdzie są te Psalmy w Biblii ?? Odpowiedziałem że jest cała Księga - Księga Psalmów i są w tzw. starym testamencie. Zgadzał się że rzymski katolicyzm to patologia, że też tam nie chodzi. Mówił co ciekawe że nie wierzy w teorie wielkiego wybuchu i ewolucji. Mówił że wierzy w BOGA, ale oby to była zbawcza żywa wiara zamieszkanie i działanie w nim PANA JEZUSA WSZECHOBECNEGO BOGA, zgodna z nieomylną, natchnioną biblijną nauką. Będę modlił się za tym człowiekiem aby dostąpił zbawienia, aby nie tylko czytał Biblię, ale był wykonawcą Słowa żyjącym według dwóch przykazań miłości. 

"biblijny dar cierpienia Filipian 1:29 część 1 - temat tabu w wielu kościołach charyzmatycznych które głoszą słodkie demoniczne obietnice" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijny-dar-cierpienia-filipian-129.html

Przy okazji tego wpisu - chciałem was prosić o modlitwy za pewnym znajomym i za jego bratem. Ten znajomy którego nie widziałem wiele lat, ostatnio poprosił mnie o modlitwy za jego brata. Obiecałem że będę się modlił o wszystko co dobre ku zbawieniu, oraz ku duchowemu i fizycznemu zdrowiu. Również obiecałem modlitwy za tym znajomym. Oprócz tego proszę o modlitwy za wszystkimi ludźmi z którymi rozmawiałem i za sobą, aby jeśli PAN da mi rozmawiać z innymi, to żebym był JEGO dobrym świadkiem, aby miał właściwe słowa prawdy na właściwy czas i CHRYSTUSOWE zachowanie w swych czynach. Niech OJCIEC BÓG i PAN JEZUS CHRYSTUS będą zawsze uwielbieni w moim życiu które będzie prowadzone w godności wobec NICH, a nie ku hańbie, nie ku wstydzie i zgorszeniu dla innych. Wszelkich ICH łask, błogosławieństw życzę wam w PANU JEZUSIE CHRYSTUSIE abyście i wy zawsze prowadzili życie godne JEGO i OJCA. KU chwale ICH DWÓCH i tylko ICH DWÓCH.  ________ "Niech życie wasze będzie godne ewangelii Chrystusowej, abym czy przyjdę i ujrzę was, czy będę nieobecny, słyszał o was, że stoicie w jednym duchu, jednomyślnie walcząc społem za wiarę ewangelii" - Filiian 1:27  BW _____"Wiecie bowiem, że każdego z was, jak ojciec swoje dzieci, zachęcaliśmy i pocieszaliśmy, i zaklinaliśmy; (12) Abyście postępowali w sposób godny Boga, który was powołał do swego królestwa i chwały" - 1 Tesaloniczan 2:11-12 UBG

"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

PAN JEZUS CHRYSTUS który ma daną od OJCA wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi - doskonale obraca mój wypadek ku BOŻEJ chwale, ku dobru innych ludzi i ku mojemu dobru ... " A chcę, bracia, abyście wiedzieli, że to, co mnie spotkało, posłużyło raczej ku rozkrzewieniu ewangelii" - Filipian 1:12 BW _____________ "A wiemy, że Bóg współdziała we wszystkim ku dobremu z tymi, którzy Boga miłują, to jest z tymi, którzy według postanowienia jego są powołani" - Rzymian 8:28 BW _____________ "O głębokości bogactwa i mądrości, i poznania Boga! Jakże niezbadane są wyroki jego i nie wyśledzone drogi jego! (34) Bo któż poznał myśl Pana? Albo któż był doradcą jego? (35) Albo któż wpierw dał mu coś, aby za to otrzymać odpłatę? (36) Albowiem z niego i przez niego i ku niemu jest wszystko; jemu niech będzie chwała na wieki. Amen." - Rzymian 11:33-36 BW ...... "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 13 - nie zawsze uzdrowienie cielesnej choroby jest wolą BOGA MIŁOŚCI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus.html

"Będę błogosławił PANA w każdym czasie, jego chwała zawsze będzie na moich ustach" - Psalm 34:1 --- "zmieniona perspektywa nie narzekaj część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/zmieniona-perspektywa-nie-narzekaj.html

"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 5 - nowotwór, choroby, lwy i ogień" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_11.html

"A Bóg pokoju, który przez krew przymierza wiecznego wywiódł spośród umarłych wielkiego pasterza owiec, Pana naszego Jezusa, (21) niech was wyposaży we wszystko dobre, abyście spełnili wolę jego, sprawując w nas to, co miłe jest w oczach jego, przez Jezusa Chrystusa, któremu niech będzie chwała na wieki wieków. Amen" - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 13:20-21 BW

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 01.12.2021 Puławy , Dominik Marzec 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz