wtorek, 1 października 2019

Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 13 - nie zawsze uzdrowienie cielesnej choroby jest wolą BOGA MIŁOŚCI


BÓG jest ABSOLUTNIE SUWERENNY - sam niepodzielnie panuje nad wszystkim i wszystkim. ŚWIĘTY BÓG MIŁOŚCI ma niepodzielną kontrolę, władzę nad wszelkimi zdarzeniami. Nie zawsze JEGO wolą jest uzdrowienie cielesne, bo czasami choroba cielesna, cierpienie, bieda, śmierć mogą być lepsze ku chwale BOŻEJ, ku zbawieniu, ku lepszemu świadectwu, ku umocnieniu duchowemu, ku napomnieniu - niż zdrowie cielesne, bogactwo, wygoda i życie.

PAN JEZUS nie uzdrawiał wszystkich : "Potem było święto żydowskie i Jezus udał się do Jerozolimy. (2) A jest w Jerozolimie przy Owczej Bramie sadzawka, zwana po hebrajsku Betesda, mająca pięć ganków. (3) Leżało w nich mnóstwo niedołężnych, ślepych, chromych i wychudłych, którzy czekali na poruszenie wody. (4) Anioł bowiem co pewien czas zstępował do sadzawki i poruszał wodę. A kto pierwszy wszedł po poruszeniu wody, stawał się zdrowym, jakąkolwiek chorobą był dotknięty. (5) A był tam pewien człowiek, który przez trzydzieści osiem lat był złożony chorobą. (6) Gdy Jezus zobaczył go leżącego i poznał, że już długi czas choruje, zapytał: Chcesz być zdrowy? (7) Chory mu odpowiedział: Panie, nie mam człowieka, który wniósłby mnie do sadzawki, gdy woda zostaje poruszona. Lecz gdy ja idę, inny wchodzi przede mną. (8) Jezus mu powiedział: Wstań, weź swoje posłanie i chodź. (9) I natychmiast człowiek ten odzyskał zdrowie, wziął swoje posłanie i chodził. A tego dnia był szabat. (10) Wtedy Żydzi powiedzieli do uzdrowionego: Jest szabat, nie wolno ci nosić posłania. (11) Odpowiedział im: Ten, który mnie uzdrowił, powiedział do mnie: Weź swoje posłanie i chodź. (12) I pytali go: Który człowiek ci powiedział: Weź swoje posłanie i chodź? (13) A uzdrowiony nie wiedział, kto to był, bo Jezus odszedł, ponieważ mnóstwo ludzi było na tym miejscu. (14) Potem Jezus znalazł go w świątyni i powiedział do niego: Oto wyzdrowiałeś. Nie grzesz więcej, aby nie przydarzyło ci się coś gorszego. (15) Wtedy człowiek ten odszedł i powiedział Żydom, że to Jezus go uzdrowił." - Ewangelia Jana 5:1-15

BÓG SUWERENNY doskonale mądry i dobry nie sprawiał że woda cały czas była poruszana i nie wszyscy którzy weszli do wody zostali uzdrowieni, ale tylko ten który wszedł pierwszy. Woda raz na jakiś czas była poruszana i pierwszy wchodzący był tylko uzdrawiany. Nie zawsze wolą BOŻĄ jest uzdrowienie, bo i nie zawsze zdrowie cielesne jest lepsze od bycia chorym. Ktoś może oburzy się na te słowa ale tak mówi Biblia i na tą prawdę również wskazuje samo życie. W tym świecie grzechu, pożądliwości, niewiary często choroba, bieda jest większym błogosławieństwem niż zdrowie i bogactwo. Każdy przypadek choroby jest inny, więc każdy indywidualnie trzeba zbadać. Dobrze modlić się o zdrowie, ale równie dobrze na końcu powiedzieć : "PANIE JEZU Ty jesteś doskonale mądry, znasz przyszłość więc uczyń to co uznasz za najlepsze ku swojej chwale, ku zbawieniu, ku obfitszemu dobremu owocowi i lepszemu świadectwu. Jeśli to oznacza uzdrowienie to niech tam będzie jak TY chcesz, ale jeśli to oznacza dalsze chorowanie to też niech będzie tak jak TY chcesz."
"A żebym zbytnio nie wynosił się ogromem objawień, dany mi został cierń dla ciała, wysłannik szatana, aby mnie policzkował, żebym się ponad miarę nie wynosił. 8 Dlatego trzy razy prosiłem Pana, aby on odstąpił ode mnie. 9 Lecz powiedział mi: Wystarczy ci moja łaska. Moja moc bowiem doskonali się w słabości. Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa. 10 Dlatego mam upodobanie w słabościach, w zniewagach, w niedostatkach, w prześladowaniach, w uciskach ze względu na Chrystusa; gdy bowiem jestem słaby, wtedy jestem mocny." - 2 Koryntian 12:7-10 - Paweł nie został uzdrowiony bo nie było to wolą BOŻĄ. Choroba w jego życiu była BOŻYM dopustem który PAN JEZUS obracał ku duchowemu umacnianiu Pawła i utrzymywania go w pokorze. 
BÓG SUWERENNY doskonale mądry i dobry wybrał w tamtym czasie przy sadzawce Betesdzie tylko jednego człowieka który miał być uzdrowiony przez Chrystusa. Tam było mnóstwo chorych, niepełnosprawnych a uzdrowiony został tylko jeden z nich.

Woda nie poruszała się non stop i nie uzdrawiała wszystkich. Nie zawsze wolą Bożą jest uzdrowienie dla wszystkich. Czasem wolą BOŻĄ w tym upadłym świecie jest choroba, cierpienie itd bo to dla niektórych jest ku zbawieniu wiecznemu, duchowemu umocnieniu. Cierpienie jest chwilowe bo życie to jest chwilką, ale chwała rajska nie będzie miała końca. Patrzmy Chrystusowymi oczami.
"Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 12 - faryzejska fałszywa ewangelia zdrowia dobrobytu/bogactw i wygody" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_21.html

Ten człowiek nie był uczniem PANA JEZUSA a jednak BÓG w swojej mądrości, wszechwiedzy wybrał go ku uzdrowieniu bo wiedział że w tym przypadku będzie to lepsze niż dalsze chorowanie. ZBAWICIEL innych nie uzdrowił w tym czasie - pozostawił ich chorych. Może później apostołowie wielu z nich uzdrowili. Może - bo nie wiemy jaka widział to DOBRY WSZECHWIEDZĄCY BÓG. Jeśli np uzdrowienie miałoby sprawić pójście z pożądliwości tego świata, w zatracenie wieczne to BÓG wiedząc o tym na pewno nie uzdrowiłby ich.

Trudny temat ale biblijny i nie można go unikać. Fałszywe obietnice zdrowia cielesnego na ten czas w pakiecie zbawienia na podstawie błędnej interpretacji Izajasza 53:5 itp zwiodły wiele osób które nauczały, nauczają tego innych. Ci którzy rozgłaszają obietnice zdrowia cielesnego [na ten czas a nie na czas chwalebnego ciała] jako element zbawienia sami chorowali, chorują i umierali np na nowotwór. W Polsce ostatnio był to Paweł Godawa i Alina Wieja - głosili obietnice zdrowia na ten czas a umarli na nowotwór. Ich nauki, ich obietnice są, były błędne co widać po ich chorobach na które umarli. Nie oceniam Pawła Godawy, Aliny Wieji - nie wiem co mieli w sercach. Zostawiam ich PANU. Oceniam w świetle BIBLII jedynie błędną naukę w którą wierzyli.

Ruch Wiary, "Word of Faith" itp ruchy obiecujące uzdrowienie, bogactwa, wygody w tym ciele, w tym świecie - nie nauczają prawdziwej biblijnej nauki. Błędnie odczytują np Izajasza 53:5, 1 Piotra 2:24-25, Mateusz 8:17 i inne - "1 list Piotra 2:24-25 duchowe uzdrowienie a nie fizyczne - Dlaczego chrześcijanie chorują umierają na nowotwór część 2" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/1-list-piotra-224-25-duchowe.html
Słowa pewnego ucznia Chrystusa, dziecka Bożego chorego na nowotwór złośliwy : " Wydaje się całkowicie przewrotne uważać raka za błogosławieństwo Boga, ale im więcej o nim myślę, tym bardziej zdaję sobie sprawę, że mam rację. Bóg błogosławi mnie, a także innych ludzi, przez moją chorobę. Na przykład, jedną z głównych rzeczy, które nowotwór zrobił, jest to, że dał mi bliższą, bardziej realną i bardziej pewną nadzieję nieba. Możliwość, że za dziesięć lat mogę być martwym, cudownie koncentruje umysł - zarówno na tym, żeby nie marnować ani minuty dnia, jak i na oczekiwaniu na wspaniałą wieczność, która czeka. Ostrzejsza i bardziej zdecydowana wizja przedmiotu tej nadziei jest pierwszą wielką drogą, którą Bóg pobłogosławił mnie przez raka.
[ Innym błogosławieństwem mojego raka ] - są blizny, jakie pozostawiły po sobie operacje. Te blizny były dla mnie bodźcem-powodem do niezliczonych wielkich rozmów, podczas których jestem w stanie świadczyć o łasce i dobroci Boga w moim życiu i zachęcać innych ludzi do odwrócenia się od swego buntu i doświadczenia tej łaski dla siebie.
Tak więc, być może niewiarygodnie dla niektórych, uwierzyłem, że mój rak został zaprojektowany specjalnie dla mnie przez Boga [ JEZUSA ], i podziękować mu za to. Jeśli nie wierzysz w miłującą suwerenność Boga i zbawczą moc Jezusa Chrystusa, to nie ma powodu, abyś był zwolennikiem pozytywnych czynników raka. Przede wszystkim wierzę w to, ponieważ Bóg jest Bogiem sprawiedliwości i miłości. Oznacza to, że nie może być surowy lub okrutny. Nawet jeśli nie zawsze widzimy, dlaczego cierpimy, jesteśmy wezwani, aby wierzyć, że jest to dla naszego dobra lub dla dobra królestwa " - uczeń Chrystusa chorujący na nowotwór złośliwy.
PAN JEZUS nie wywołuje raka, nie spowodował też u mnie wypadku - ale w swym absolutnym panowaniu dopuścił do mojego wypadku, amputacji ręki. PAN JEZUS dopuszcza tylko to co wie że przyniesie MU większą chwałę, większe świadectwo wiary i większe zbawcze błogosławieństwo duchowe dla ludzi. Czasami ta większa chwała, większe świadectwo wiary i większe zbawcze błogosławieństwo duchowe przychodzi przez zdrowie, uzdrowienie, dobrobyt. Jednak czasami ta większa chwała, większe świadectwo wiary i większe zbawcze błogosławieństwo duchowe przychodzi właśnie przez cierpienie, choroby, biedę a nawet śmierć.
"demoniczna niszczycielska obietnica daru uzdrawiania dla [[WSZYSTKICH]] chrześcijan - 1 Koryntian 12:8-31" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/demoniczna-niszczycielska-obietnica_10.html

Przyjaciele proroka Daniela zostali wyratowani z ognia i to przyniosło większą chwałę, większe świadectwo wiary i większe zbawcze błogosławieństwo duchowe niż przyniosłaby ich śmierć. Jednak np chrześcijanie za Nerona lub w średniowieczu często ginęli w ogniu - nie byli ratowani. Ta męczeńska śmierć przynosiła ZBAWCY większą chwałę, większe świadectwo wiary i większe zbawcze błogosławieństwo duchowe niż przyniosłoby ich uratowanie. Daniel został wyratowany od lwów bo to w tym przypadku przyniosło większą chwałę, większe świadectwo wiary i większe zbawcze błogosławieństwo duchowe niż przyniosłaby jego śmierć. Jednak za Nerona wielu chrześcijan zostało zabitych przez zwierzęta. Nie zostali wyratowani ale ich wierność Chrystusowi nawet w śmierci sprawiło że wielu ludzi się nawracało do ZBAWCY. Ich męczeńska śmierć przyniosła większą chwałę, większe świadectwo wiary i większe zbawcze błogosławieństwo duchowe niż przyniosłoby ich wyratowanie - więc DOBRY BÓG MIŁOŚCI nie wyratował ich przed śmiercią. Jednak śmierć tego ciała to nie koniec - jako zbawieni mamy obietnice zmartwychwstania, chwalebnego ciała i życia wiecznego w nim więc czy to nowotwór, czy inna choroba, czy lwy, czy ogień, czy ścięcie, rozstrzelanie itd - to PAN JEZUS DOSKONALE MĄDRY i DOBRY - niech uczyni to co przyniesie MU większą chwałę, większe świadectwo wiary, większe zbawcze dobro. W jednym przypadku to może być śmierć a innym ratunek. W jednym przypadku to może być śmierć np nowotworowa a w innym uzdrowienie. Widzimy więc że czasami choroba jest wolą BOŻĄ i na obecny czas nie ma obietnicy cielesnego zdrowia, uzdrowienia dla chrześcijan. Realizacja zdrowia fizycznego dokona się na pewno w chwalebny ciele. Na obecny czas życia w tym ciele i w tym świecie nie mamy takich zapewnień. Ludzie którzy błędnie zapewniają że jak uwierzysz, jak jesteś zbawiony to masz prawo do bycia zdrowym, masz gwarancję zdrowia itp - ci którzy takie rzeczy głosili, głoszą za granicą i w Polsce często umierali na różne ciężkie choroby np nowotwory. Nie mieli wiary ?? Nie mieli zbawienia ?? Może mieli jedno i drugie - osąd zostawiam PANU JEZUSOWI, ale na pewno to co nauczali było błędne, nieprawdziwe. Zalew fałszywych obietnic zdrowia, "wyznawanie zdrowia" itp rzeczy - to plaga, destrukcyjna nauka w którą wierzy wiele osób z kościołów charyzmatycznych. Nie osądzam ich, oceniam jedynie błędną naukę w którą uwierzyli i którą zapewne w dobrych intencjach głoszą innym. Dobre intencje to za mało bo i w dobrych intencjach, nieświadomie ta nauka jest bardzo szkodliwa, destrukcyjna. "Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 5 - nowotwór, choroby, lwy i ogień " - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/wszechmocny-suwerenny-jezus-chrystus_11.html
Word of Faith - https://en.wikipedia.org/wiki/Word_of_Faith  , wpiszcie sobie w wyszukiwarkę np : "false teaching Word of Faith". "1 Peter 2:24-25 false healing spiritual healing", "Isajak 53:5 1 peter 2:24-25 false promise of healing"
DOBRY MĄDRY BÓG dopuścił aby narodziło się ślepe dziecko. Nie uzdrowił go przez wiele lat, ale w swoim najlepszym czasie ZBAWCA otworzył mu fizyczne oczy : "A przechodząc, zobaczył człowieka ślepego od urodzenia. (2) I pytali go jego uczniowie: Mistrzu, kto zgrzeszył, on czy jego rodzice, że się urodził ślepy? (3) Jezus odpowiedział: Ani on nie zgrzeszył, ani jego rodzice, ale stało się tak, żeby się na nim objawiły dzieła Boga. (4) Ja muszę wykonywać dzieła tego, który mnie posłał, dopóki jest dzień. Nadchodzi noc, gdy nikt nie będzie mógł działać. (5) Dopóki jestem na świecie, jestem światłością świata. (6) To powiedziawszy, splunął na ziemię, zrobił błoto ze śliny i pomazał tym błotem oczy ślepego. (7) I powiedział do niego: Idź, umyj się w sadzawce Siloam - co się tłumaczy: Posłany. Poszedł więc, umył się i wrócił, widząc." - Jan 9:1-7. BÓG nie wywołał ślepoty, ale dopuścił do niej. Stworzenie po upadku w grzech jest niedoskonałe, często powodem choroby jest zły tryb życia albo grzechy. Są i inne czynniki ale autorem nie jest BÓG - jednak jako absolutnie suwerenny - niepodzielnie panujący nad wszystkim dopuszcza tymczasowo pewne rzeczy gdy widzi że obróci je ku większemu dobru. Trudne dla do pojęcia ale prawdziwe i przynoszące duchowe zbudowanie. Wiem że nie ma przypadków i ostatecznie mój DOBRY BÓG panuje nad wszystkim, obraca wszystko ku dobru i zakończy kiedyś wszelkie zło, wszelkie cierpienie. Takiego absolutnie panującego nad wszystkim BOGA ukazuje natchniona Biblia ... 

Choroba a nawet śmierć do których dopuszcza PAN może być BOŻYM karcącym narzędzie, ale znowu ku dobru, ku opamiętaniu. "Kto bowiem je i pije niegodnie, sąd własny je i pije, nie rozróżniając ciała Pańskiego. (30) Dlatego jest wśród was wielu słabych i chorych, a niemało też zasnęło. (31) Bo gdybyśmy sami siebie sądzili, nie bylibyśmy sądzeni. (32) Lecz gdy jesteśmy sądzeni, przez Pana jesteśmy karceni, abyśmy nie byli potępieni wraz ze światem. (33) Tak więc, moi bracia, gdy się zbieracie, aby jeść, czekajcie jedni na drugich. (34) A jeśli ktoś jest głodny, niech zje w domu, żebyście się nie zbierali ku sądowi. Co do pozostałych spraw, zarządzę, gdy przyjdę." - 1 Koryntian 11:29-34. To jedna z wielu przyczyn więc nie można mówić że ktoś chory w kościele jest grzesznikiem i dlatego choruje. Jest wiele przyczyn i wiele powodów.

Ktoś może powie co to za OJCIEC który dopuszcza że JEGO dzieci cierpią w chorobie ?? Patrzmy nie oczami ziemskiego ojca, ziemskiej matki ale miejmy przed oczami chwalebne ciało, zmartwychwstanie, wieczne rajskie życie. Ziemski ojciec, ziemska matka nie mogą tego dać więc najlepsze o co przeważnie zabiegają dla swych dzieci to jak najwyższa pozycja w tym świecie, jak największy dobrobyt, wygoda i powodzenie. PAN JEZUS ma dla nas miliardy o wiele wiele wspanialszych rzeczy w nowym świecie. Wie też że będąc w tej upadłej naturze, pośród różnych pożądliwości, nieposłuszeństwa, niewiary potrzebne jest często właśnie doświadczyć cierpienia, choroby, biedy, ucisku aby się opamiętać, być duchowo mocniejszym, być świadectwem. DOSKONAŁY BÓG OJCIEC wie co robi, patrzy z perspektywy bycia z NIM w raju więc nie umieszczajmy GO na siłę w ramy ziemskiego ojca.
Ziemski ojciec apostoła Pawła jakby mógł to uzdrowiłby go z jego dolegliwości cielesnych bo patrzyłby z perspektywy ludzkiej gdzie cierpienie zawsze wydaje się złe. PAN JEZUS jako DOSKONAŁY OJCIEC znający wnętrze Pawła, znający jego przyszłość nie uzdrowił Pawła mimo jego usilnych próśb - bo wiedział że ta choroba będzie ku duchowemu umocnieniu i ku utrzymywaniu go w błogosławionej pokorze : "A żebym zbytnio nie wynosił się ogromem objawień, dany mi został cierń dla ciała, wysłannik szatana, aby mnie policzkował, żebym się ponad miarę nie wynosił. 8 Dlatego trzy razy prosiłem Pana, aby on odstąpił ode mnie. 9 Lecz powiedział mi: Wystarczy ci moja łaska. Moja moc bowiem doskonali się w słabości. Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa. 10 Dlatego mam upodobanie w słabościach, w zniewagach, w niedostatkach, w prześladowaniach, w uciskach ze względu na Chrystusa; gdy bowiem jestem słaby, wtedy jestem mocny." - 2 Koryntian 12:7-10
Ja też dziękuję PANU JEZUSOWI że dopuścił do mojego wypadku, że nie uchronił mnie przed nim i że nie uchronił mnie przed amputacją ręki. Dziękuję PANIE JEZU za ten TWÓJ dopust bo jak zawsze co czynisz i to było, jest i będzie ku TWOJEJ chwale, ku mojemu dobru i na świadectwo dla wielu innych ludzi. Jak można dziękować za utraconą rękę i inne obrażenia ?? Przez wiarę i przez doświadczenie wielkiego dobra jakie przynosi w moim przypadku ta amputacja. ABSOLUTNIE SUWERENNY BÓG wie co robi - nigdy się nie mylił, nie myli i nie pomyli. Nigdy nie uczynił, nie czyni i nie uczni żadnego zła.  Dziękuję PANIE ZBAWCO za wszystko co jeszcze uczynisz z moim ciałem i życiem : "PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Mojżesz powiedział do PANA: Proszę, Panie, nie jestem wymowny - ani przedtem, ani odkąd przemówiłeś do twego sługi, bo mam powolną mowę i ociężały język. (11) PAN mu odpowiedział: Któż uczynił usta człowieka? Albo kto czyni niemego lub głuchego, widzącego lub ślepego? Czyż nie ja, PAN?" - Księga Wyjścia 4:10-11

                                           nie zawsze uzdrowienie, zdrowie było i jest wolą BOŻĄ

Izaak przez kilkadziesiąt ostatnich lat był ślepy : "A gdy Izaak się zestarzał i jego oczy osłabły, tak że nie mógł widzieć, wezwał swego starszego syna Ezawa i powiedział do niego: Synu mój! A on odpowiedział: Oto jestem." - Księga Rodzaju 27:1

"A oczy Izraela były tak słabe ze starości, że nie mógł widzieć. I przyprowadził ich do niego, a Jakub ich pocałował i uścisnął" - Księga Rodzaju 48:10 - Izrael, Izaak byli, są bohaterami wiary a jednak BÓG nie uleczył ich wzroku. Miał w tym dobry powód.

"Gdy król Dawid zestarzał się i posunął w latach, to choć okrywano go szatami, nie mógł się rozgrzać." - 1 Królewska 1:1 - BÓG LOGOS nie uzdrowił Dawida z tej starczej dolegliwości. To było lepsze dla Dawida niż uleczenie go z tego.

"A Elizeusz zapadł na ciężką chorobę, na którą miał umrzeć. Przyszedł do niego Joasz, król Izraela, i płakał nad nim, mówiąc: Mój ojcze, mój ojcze! Rydwanie Izraela i jego jeźdźcze!" - 2 Królewska 13:14 - Elizeusz nie został uzdrowiony z tej ciężkiej choroby ale umarł na nią : "Potem Elizeusz umarł i pogrzebali go" - 2 Królewska 13:20a

"Samej wody już nie pij, ale używaj trochę wina ze względu na twój żołądek i częste niedomagania" - 1 Tymoteusz 5:23 - Paweł który miał dar uzdrawianie nie uleczył ani przyjaciela Tymoteusza, ani nie uleczył Trofima wiernego ucznia PAŃSKIEGO. Taki ich stan zdrowia był lepszy na tamten czas dla nich niż uzdrowienie. ŚWIĘTY BÓG MIŁOŚCI który niepodzielnie panuje nad wszelkimi wydarzeniami wie co robi, więc błogosławiony kto mu ufa w każdym czasie, jest posłuszny nawet w chorobie, śmierci.

"Erast pozostał w Koryncie, a Trofima zostawiłem chorego w Milecie." - 2 Tymoteusz 4:20

Wierzę że PAN JEZUS ŚWIĘTY BÓG MIŁOŚCI może uzdrowić każdą chorobę, każdą niepełnosprawność [nawet amputowaną rękę] ale nie mam obietnicy że zrobi to w tym ciele w obecnym czasie. Na pewno to dokona się w chwalebnym czasie. Na ten czas obecnego ciała i życia w tym bezbożnym świecie czasami zdrowie, bogactwo, życie jest lepsze - a czasami choroba, bieda i śmierć są lepsze. PAN JEZUS wie jak w każdym przypadku jest, więc dobrze modlić się o zdrowie cielesne, dostatek ale powiedzieć też : "PANIE jeśli choroba, bieda czy moja śmierć przyniesie ci większą chwałę, lepsze świadectwo i większe dobro to dopuść według swojej woli do choroby, biedy w moim życiu a nawet mojej śmierci" ... "Zaprawdę, zaprawdę powiadam ci: Gdy byłeś młodszy, opasywałeś się i chodziłeś, gdzie chciałeś. Gdy jednak się zestarzejesz, wyciągniesz swoje ręce, a inny cię opasze i poprowadzi, dokąd nie chcesz. (19) Powiedział to, dając znać, jaką śmiercią miał uwielbić Boga. A to powiedziawszy, rzekł mu: Pójdź za mną." - Ewangelia Jana 20:18-19

"Amputowana ręka - dlaczego Wszechmogący Jezus nie chce dać mi dzisiaj nowej ręki. Przykład Mojżesza i Dawida " - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/amputowana-reka-dlaczego-wszechmogacy.html
"wyznawanie zdrowia" "ogłaszanie uzdrowienia" , "sprzeciwianie się chorobie" itp hasła z ewangelii sukcesu, zwodniczego "Ruchu Wiary" itp rzeczy : to kłamliwe obietnice i to może być sprzeciwianie się ale woli ŚWIĘTEGO BOGA MIŁOŚCI. To próba wymuszenia na BOGU czegoś co tak na prawdę nie obiecał na obecną chwilę. Co komuś po uzdrowieniu jak pójdzie i zatraci się w grzechu oraz w tym pożądliwościach tego świata. BOŻE widzenie człowieka jest inne niż nasze, bo PAN zna serce, zna przyszłość człowieka. Nie da czegoś człowiekowi co ten użyje ku hańbie Bożej, ku swojej wiecznej zgubie. 
Miłe dla uszy jest słyszeć będziesz : zdrowy, bogaty, żył w wygodach i pójdziesz w lekkim życiu do rajskiej chwały. Pożądliwości ciała, oczu oraz umiłowanie tego świata przeważnie kosztują i wymagają zdrowia więc nic dziwnego że kościoły wypełnione naukami, rzeczami bezbożnego świata często skupiają się na zdrowiu, dobrobycie. Łechcą uszy ludzi pożądliwych zamiast mówić im prawdziwą biblijną naukę brania krzyża gdzie będziemy też znienawidzeni, prześladowani - "Przekręcane nauki JEZUSA - Prawdziwe biblijne znaczenie słów o zapieraniu się siebie i codziennym braniu niesieniu swojego krzyża. " - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/przekrecane-nauki-jezusa-prawdziwe.html

Uzdrowieńcze baśnie w wielu miejscach wypierają natchnione biblijne nauczanie : "Głoś słowo Boże, nalegaj w porę i nie w porę, upominaj, strofuj i zachęcaj ze wszelką cierpliwością i nauką. 3 Przyjdzie bowiem czas, gdy zdrowej nauki nie zniosą, ale zgromadzą sobie nauczycieli według swoich pożądliwości, ponieważ ich uszy świerzbią. 4 I odwrócą uszy od prawdy, a zwrócą się ku baśniom." - 2 Tymoteusz 4:2-4

PAN JEZUS chce dla nas zdrowia, dostatku i wszystkiego co dobre ale dobrze wie gdzie żyjemy i pragnie nas widzieć w domu OJCA. Chce żebyśmy przestrzegali dwóch przykazań miłości a nie mieli bożka mamony w sercu, nie byli miłośnikami tego świata. Da nam zdrowie - może dzisiaj, może za miesiąc, może za rok, a może za 20 lat, a może dopiero w chwalebnym ciele. W chwalebnym ciele zrealizuje się obietnica zdrowia. Diabeł daje fałszywe obietnice zdrowia cielesnego, fałszywe zapewnienia uzdrowienia na ten czas i wielu uwierzyło w te jego zapewnienia zbudowane na wyrwanych z kontekstu wersetach i nie rozumieniu ŚWIĘTEGO BOGA MIŁOŚCI który w swej dobroci dopuszcza różne cierpienia aby nas przygotować do wieczności, utrzymać na wąskiej drodze. Biblia mówi o darze cierpienia, ale o tym zapewne nie mówi się tam gdzie fałszywe obietnice zdrowia, bogactwa, wygody zbudowane na błędnie odczytywanych wersetach np np Izajasza 53:5, 1 Piotra 2:24-25, Mateusz 8:17 - "1 list Piotra 2:24-25 duchowe uzdrowienie a nie fizyczne - Dlaczego chrześcijanie chorują umierają na nowotwór część 2" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/1-list-piotra-224-25-duchowe.html
świadectwo pewnego chrześcijanina o dziadku swojej żony : " Dziadek mojej żony nawrócił się do Chrystusa wiele lat temu, gdy jego pierwsza żona umierała na raka. Nawrócił się nie dlatego, że Bóg dokonał uzdrawiającego cudu, ale dlatego, że niezachwiana wiara jego żony, jej nadzieja zmartwychwstania i nieustające pragnienie, aby Bóg był uwielbiony w niej pośród jej choroby, pokazały mu rzeczywistość Boga na najpotężniejszy ze sposobów. Jestem skłonny się zastanawiać, czy może nie powinniśmy włączyć się w te rodzaje cudów w naszych modlitwach dla chorych " - źródło : "Dlaczego chrześcijanie chorują umierają na nowotwór część 1 - Absolutnie Suwerenny JEZUS BÓG" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/03/dlaczego-chrzescijanie-choruja-umieraja.html
DAR WIARY i DAR CIERPIENIA : " Gdyż wam dla Chrystusa dane [CHARIZOMAI] jest nie tylko w niego wierzyć, ale też dla niego cierpieć" - Filipian 1:29 UBG ______ "gdyż wam dla Chrystusa zostało darowane to, że możecie nie tylko w niego wierzyć, ale i dla niego cierpieć" - Biblia Warszawska ______ "Gdyż wam to dane dla Chrystusa, abyście nie tylko weń wierzyli, ale abyście też dla niego cierpieli" - Biblia Gdańska ________ "gdyż wam darowane jest dla Chrystusa nie tylko w Niego wierzyć, ale i dla Niego cierpieć" - Przekład dosłowny

PANIE JEZU - DOSKONALE DOBRY ŚWIĘTY BOŻE MIŁOŚCI uczyń z moim ciałem, życiem to co przyniesie CI największą chwałę, będzie najlepsze ku mojej wieczności i ku najlepszemu świadectwu wiary dla innych. Jeśli to będzie przez np cudownie odnowioną rękę to niech tak będzie, ale jeśli to będzie np przez śmierć np nowotworową, z powodu innej choroby, przez męczeńską śmierć lub inną to i tak niech będzie jeśli to przyniesie CI największą chwałę, będzie najlepsze ku mojej wieczności i ku najlepszemu świadectwu wiary dla innych. Daj mi PANIE żywą wiarę na każdy czas abym czy to w zdrowiu, czy w chorobie, śmierci był CI wierny, posłuszny, radujący się TOBĄ i OJCEM. Ty PANIE JEZU we mnie, TY żyjący, mieszkający we mnie dajesz, dasz wszelką siłę, moc aby być do końca TWOIM uczniem, przynosić obfitszy owoc ducha, dążyć do większego uświęcenia i być z TOBĄ i z OJCEM na wieki w Nowym Jeruzalem. Wystarczy mi twoja łaskawa obecność we mnie.  "athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 2 - Wyjście z kompleksów i ochrona przed nimi" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html

       chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 01.10.2019 Puławy , Dominik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz