środa, 30 października 2019

JEZUS BÓG ŻYWY nie przekreśla nawet mordercy - dopóki człowiek żyje może być zbawiony zmieniony


Chrześcijanin, uczeń WSZECHMOGĄCEGO ZBAWICIELA PANA JEZUSA nigdy nie powinien przekreślać jakiegoś człowieka mówiąc że z "niego nic nie będzie" albo że "taki/taka to nigdy się nie zmienią". Skoro JEZUS jest BOGIEM WSZECHMOGĄCYM to dla NIEGO nie ma rzeczy niemożliwych i to co jakimś ludziom się wydaje za beznadziejny przypadek to ON WSZECHMOGĄCY ZBAWCA może zbawić, zmienić, uczynić swoim uczniem na świadectwo dla wielu ludzi.

Słyszałem ostatnio historie dwóch chrześcijan których nie jeden człowiek zapewne przekreślił.

Pierwsza osoba urodziła się bez nogi i ręki. Biologiczna matka gdy zobaczyła stan chłopca to zostawiła go w szpitalu. Na drodze tego chłopca JEZUS BÓG WSZECHMOGĄCY postawił chrześcijańską rodzinę zastępczą. Nie zrezygnowali z tego dziecka ale wzięli je mówiąc : "jeśli BÓG z nami któż przeciwko nam".
Ten chłopiec jest dziś młodym mężczyzną, kończy studia, a fizycznie sobie bardzo dobrze radzi. Jeździ samochodem, ma narzeczoną[słyszałem coś o ślubie więc zakładam narzeczeństwo]. Przez matkę biologiczną uznany został że nic z niego nie będzie, był przekreślony w jej oczach. Nie miała przede wszystkim miłości.Jednak jak widać to co w oczach ludzkie słabe, do niczego nie jest takie w oczach WSZECHMOGĄCEGO BOGA JEZUSA. Jeśli nie odejdzie od ZBAWCY PANA który daje chce i wykonanie ku pełnieniu JEGO woli to będzie miał kiedyś chwalebne ciało, bez żadnych braków.
ZBAWCA może da nam się poznać bo on mieszka niedaleko Puław. Mamy trochę podobną historię. Ja też jestem adoptowany i też nie mam ręki [po wypadku sprzed 3 lat]. Poznanie się, wymienienie świadectwami mam nadzieję w PANU JEZUSIE że będzie ku JEGO chwale oraz OJCA i ku naszemu wspólnemu zbudowaniu. Proszę was o modlitwy w tej intencji.

"PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html
Druga osoba to mężczyzna po 50-ce, który przed nawróceniem, przed zbawieniem zabił własnego brata i dostał ponad 10 lat więzienia za to. Między nim a bratem nie było najlepiej. Pewnego dnia pili alkohol i w trakcie libacji o coś się pokłócili. Od nienawistnych słów z serca do morderczych czynów jest krótka droga. Jakąś deską z gwoździem tak uderzył brata w głowę że zabił go. Trafił do więzienia na długie lata i w więzieniu usłyszał o JEZUSIE BOGU ZBAWICIELU i szczerze nawrócił się do NIEGO, dostąpił zbawienia. Zbawca zmienił, zmienia jego życie. Po wyjściu z więzienia był i jest częścią społeczności chrześcijańskiej. Poznał jakąś siostrę w wierze i albo wzięli już ślub, albo zamierzają niebawem wziąć. To był człowiek z totalnego dna. Degeneracja i na koniec morduje własnego brata. Przez wielu ludzi pewnie był przekreślony ale nie przez WSZECHMOGĄCEGO ZBAWICIELA PANA który jako człowiek podczas kenozy umarł za wszystkich i chce aby wszyscy byli zbawieni. Niewiele jednak osób chce szczerze uznawać GO swoim PANEM, ZBAWICIELEM bo niewielu chce pełnić JEGO wolę kończąc ze swoimi grzechami, pożądliwościami, planami itd.
Nawet morderca może zostać zbawiony i prowadzić nowe życie na chwałę ZBAWICIELA oraz OJCA jako ICH umiłowane dziecko. Najgorszy grzesznik może mieć wszystko przebaczone gdy szczerze ze skruchą wyzna to ZMARTWYCHWSTAŁEMU, poprosi o przebaczenie. Następnie powinien uwierzyć że ma przebaczone i sam przebaczyć innym, oraz poddawać siebie, swoje życie PANU ZBAWICIELOWI aby przez moc JEGO duchowej obecności w sercu mieć moc, siłę do pełnienia JEGO woli, bycia posłusznym dzieckiem światłości i obfitować w owoc ducha w tym w miłość agape.
                                      Apostoł Paweł przed nawróceniem też był mordercą. 

"Wyrzucili go poza miasto i kamienowali, a świadkowie złożyli swoje szaty u stóp młodzieńca zwanego Saulem. (59) Tak kamienowali Szczepana, modlącego się tymi słowy: Panie Jezu, przyjmij mojego ducha. (60) A upadłszy na kolana, zawołał donośnym głosem: Panie, nie poczytaj im tego za grzech. A gdy to powiedział, zasnął." ... "A Saul zgodził się na zabicie go. W tym czasie zaczęło się wielkie prześladowanie kościoła w Jerozolimie i wszyscy oprócz apostołów rozproszyli się po okolicach Judei i Samarii. (2) Szczepana zaś pogrzebali bogobojni ludzie i bardzo go opłakiwali. (3) Tymczasem Saul niszczył kościół. Wchodził do domów, wywlekał mężczyzn i kobiety i wtrącał ich do więzienia." - Dzieje Apostolskie 7:58-60, 8:1-3.

Saul - nienawrócony Paweł brał udział w śmierci nie tylko Szczepana, ale przyłożył się do śmierci innych chrześcijan : "Wprawdzie mnie samemu wydawało się, że powinienem wiele czynić przeciw imieniu Jezusa z Nazaretu. (10) Tak też czyniłem w Jerozolimie, gdzie wielu świętych wtrącałem do więzienia, wziąwszy upoważnienie od naczelnych kapłanów, a kiedy skazywano ich na śmierć, głosowałem przeciwko nim; (11) A po wszystkich synagogach często ich karząc, zmuszałem do bluźnierstwa. Występując przeciwko nim z wielką wściekłością, prześladowałem ich nawet po obcych miastach. (12) Tak jechałem do Damaszku, mając upoważnienie i zlecenie od naczelnych kapłanów. (13) W południe, będąc w drodze, ujrzałem, królu, światłość z nieba jaśniejszą niż słońce, która oświeciła mnie i tych, którzy jechali ze mną. (14) A gdy wszyscy upadliśmy na ziemię, usłyszałem głos mówiący do mnie po hebrajsku: Saulu, Saulu, dlaczego mnie prześladujesz? Trudno ci przeciw ościeniowi wierzgać. (15) A ja zapytałem: Kim jesteś, Panie? A on odpowiedział: Ja jestem Jezus, którego ty prześladujesz. (16) Ale podnieś się i stań na nogi, bo ukazałem się tobie, żeby ustanowić cię sługą i świadkiem zarówno tych rzeczy, które widziałeś, jak i innych, w których ci się objawię. (17) Wybawię cię od tego ludu i od pogan, do których cię teraz posyłam; (18) Dla otworzenia ich oczu, aby odwrócić ich od ciemności do światła, od mocy szatana do Boga, aby otrzymali przebaczenie grzechów i dziedzictwo między uświęconymi przez wiarę we mnie" - Dzieje Apostolskie 26.

Ten sam człowiek duchowo zmieniony przez ZBAWICIELA ze 20 lat później tak napisał : "Choćbym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący. (2) I choćbym miał dar prorokowania, i znał wszystkie tajemnice, i posiadał wszelką wiedzę, i choćbym miał pełnię wiary, tak, żebym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym. (3) I choćbym rozdał na żywność dla ubogich cały swój majątek, i choćbym wydał swoje ciało na spalenie, a miłości bym nie miał, nic nie zyskam. (4) Miłość jest cierpliwa, jest życzliwa. Miłość nie zazdrości, nie przechwala się, nie unosi się pychą; (5) Nie postępuje nieprzyzwoicie, nie szuka swego, nie jest porywcza, nie myśli nic złego; (6) Nie raduje się z niesprawiedliwości, ale raduje się z prawdy; (7) Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, wszystkiego się spodziewa, wszystko przetrzyma. (8) Miłość nigdy nie ustaje. Bo choć są proroctwa, przeminą; choć języki, ustaną; choć wiedza, obróci się wniwecz. (9) Po części bowiem poznajemy i po części prorokujemy. (10) Ale gdy przyjdzie to, co doskonałe, wtedy przeminie to, co jest cząstkowe. (11) Dopóki byłem dzieckiem, mówiłem jak dziecko, rozumiałem jak dziecko, myślałem jak dziecko. Lecz gdy stałem się mężczyzną, zaniechałem tego, co dziecięce. (12) Teraz bowiem widzimy w zwierciadle, niewyraźnie, ale wówczas twarzą w twarz. Teraz poznaję cząstkowo, ale wtedy poznam tak, jak jestem poznany. (13) A teraz trwają wiara, nadzieja, miłość, te trzy. Z nich zaś największa jest miłość."  - 1 Koryntian 13:1-13.

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html
Gdyby prześladowanym przez Saula chrześcijanom powiedzieć że ten Saul zostanie apostołem Chrystusa i PAN ZBAWCA użyje go do spisania nauk które znajdą się w Biblii to większość z nich zapewne uznałoby te słowa za żart, za coś niemożliwego.  "Oto Ja jestem Pan, Bóg wszelkiego ciała: Czy jest dla mnie coś niemożliwego?" - Księga Jeremiasza 32:27.
Niszczyciel chrześcijan, morderca chrześcijan zostanie apostołem, będzie głosił Chrystusa w wielu miejscach Cesarstwa Rzymskiego. ZBAWCA natchnie go do spisania rzeczy które umieści w natchnionej Biblii. Ten Saul napisze hymn miłości agape i będzie mówił aby zło dobrem zwyciężać, wszystko czynić w miłości, być uprzejmym wobec wszystkich, okazywać dobro wszystkim. Kto by uwierzył w takie rzeczy gdy trwały prześladowania w których Saul był czołową postacią ?? Niewielu by w to uwierzyło, ale wiemy że to są fakty. To się stało. ZBAWICIEL ŻYWY BÓG zmienił prześladowcę w apostoła. Ten który walczył z DOBRĄ NOWINĘ o ZMARTWYCHWSTAŁYM ŁASKAWYM ZBAWICIELU PANU następnie dzięki łasce ZBAWICIELA rozgłaszał to wobec wielu ludzi w różnych miejscach. Nie przekreślajmy nigdy żadnych ludzi, bo dla WSZECHMOGĄCEGO wszystko jest możliwe. Nieskończenie więcej może niż może pojąć nasz rozum, więc nie opierajmy się na swoim rozumku który jest niczym wobec mądrości mocy WSZECHMOGĄCEGO STWÓRCY wszechrzeczy.
"Dlaczego głupi według Biblii jest ten kto ufa własnemu sercu część 3 - uczciwe badanie spraw" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/dlaczego-gupi-wedug-biblii-jest-ten-kto.html

Co ciekawe apostoł Paweł mimo takiej metamorfozy, sam miał pewien okres gdy przekreślił ewangelistę Marka. Historia ewangelisty Marka jest bardzo ciekawa i budująca, zachęcająca - "Historia Marka Ewangelisty - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 5" - http://mieczducha888.blogspot.com/2018/05/historia-marka-ewangelisty-jak-pozostac.html

Dawid też dopuścił się morderstwa, ale w szczerej prawdziwej skrusze przyszedł do BOGA ZBAWICIELA i zostało mu przebaczone, ale konsekwencje ciągnęły się za nim.

Koryntianie przed nawróceniem też służyli różnym grzechom, ale gdy się nawrócili do ZBAWCY to ON zamieszkał w nich i przez to zmieniał ich życie, uwolnił z niewoli grzechu. " Czy nie wiecie, że niesprawiedliwi nie odziedziczą królestwa Bożego? Nie łudźcie się: ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani zniewieściali, ani mężczyźni współżyjący ze sobą; (10) Ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani złorzeczący, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego. (11) A takimi niektórzy z was byli. Lecz zostaliście obmyci, lecz zostaliście uświęceni, lecz zostaliście usprawiedliwieni w imię Pana Jezusa i przez Ducha naszego Boga." - 1 Koryntian 6. ON chce i może uwolnić z każdego grzechu, z każdego nałogu, z każdego bagna, z każdej depresji, lęków, beznadziei. W NIM - JEGO obecności jest owoc ducha, siła, wieczne cudowne rajskie rzeczy które z każdym dniem są bliżej ...
"ojciec kontra morderca jego córki - przebaczenie morderstwa Ewangelia Mateusza 6:12" - https://www.youtube.com/watch?v=TgmO4XJ3YPA
Dopóki człowiek żyje może przyjść w wierze do ZBAWICIELA PANA ze swoimi grzechami, ciężarami i zostać uczyniony dzieckiem BOŻYM, sługą sprawiedliwości. Po śmierci jest za późno na zbawienie. Czyściec nie istnieje ... "Osiem biblijnych powodów że grzechem jest obchodzenie "Wszystkich świętych" i "Zaduszek"http://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/osiem-biblijnych-powodow-ze-grzechem.html

     chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 30.10.2019 Puławy , Dominik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz