sobota, 19 października 2019

Uwolnienie z niewoli kompleksów Ps 139 - dwumetrowy wzorzec fałszywa uroda część 2


Nasza płeć nie jest przypadkowa, nasze miejsce i czas urodzenia, życia też nie jest przypadkiem, nasz wygląd - nasze DNA też nie jest przypadkiem. Dobrze przez ufanie, zawierzanie ABSOLUTNIE SUWERENNEMU BOGU JEZUSOWI akceptować swój wygląd - takim jakim jest. GDYBY ŻYWY WSZECHMOGĄCY BÓG chciał żebyśmy inaczej wyglądali np żebyśmy byli urodziwsi, piękniejsi to zrobiłby tak od zapłodnienia. Skoro wybrał, wyznaczył czy dopuścił abyśmy mieli wygląd taki jaki mamy, skoro taki a nie inny zestaw genów, cech został nam dany to znaczy że to jest najlepsze dla nas. WSZECHMĄDRY, WSZECHMOCNY ABSOLUTNIE SUWERENNY BÓG nie myli się, czyni to co jest doskonałe - zgodne z JEGO nieogarnionym przez nas wiecznym planem. Zamiast kompleksów, narzekania, poczucia bycia gorszym trzeba zawierzyć, zaufać WSZECHMĄDREMU BOGU i dziękować że uczynił, dopuścił być nam takimi jacy jesteśmy.

Jedni chrześcijanie są cieleśnie bardzo urodziwi, drudzy mniej, inni mało urodziwi ale STWÓRCA PAN JEZUS każdemu dał to co dla każdego najbardziej właściwe. Gdybyśmy byli np bardziej urodziwi, bardziej fizycznie piękni to widocznie byłoby to dla nas ku jakiemuś złu. Może byśmy przez to nie byli w ogóle chrześcijanami, może byśmy zatracili się w tym świecie. Może będąc piękni cieleśnie pochłonęłyby nas pożądliwości ciała, oczu. Może gardzilibyśmy innymi, może 1000 innych niebezpieczeństw, grzechów byłoby w naszym życia. Może bycie piękniejszym cieleśnie przyniosłoby nam fizyczną śmierć. Np piękne kobiety bywają obiektem porwań, gwałtów, przymuszania do prostytucji a często same siebie niszczą różnymi grzesznymi rzeczami.

Kiedyś będąc w wiecznym domu OJCA dowiemy się szczegółów dlaczego PAN dał nam takie a nie inne cechy wyglądu i inne rzeczy. Zobaczymy w pełni że to co dostaliśmy, to jak wyglądaliśmy było dla nas najlepsze. Zobaczymy jak to wpłynęło pozytywnie ku zbawieniu, jakie duchowe błogosławieństwa to przyniosło i przed jakimi złymi rzeczami przez to byliśmy zachowani. Zamiast kompleksów, narzekania, poczucia bycia gorszym trzeba zawierzyć, zaufać WSZECHMĄDREMU BOGU i dziękować że uczynił, dopuścił być nam takimi jacy jesteśmy.
ABSOLUTNIE SUWERENNY BÓG panuje niepodzielnie nad wszystkim i nad wszystkimi więc nasz wygląd to nie jakiś przypadek. W świecie duchowym nie ma przypadków. Są JEZUSOWE działania, są JEGO różne dopusty np demoniczne. Nasze DNA, nasz zestaw genów nie jest przypadkiem. Wspaniale o tym wiedzieć. "Ty bowiem panujesz nad moimi nerkami; okryłeś mnie w łonie mojej matki. (14) Wysławiam cię, bo zostałem stworzony w sposób zadziwiający i cudowny; przedziwne są twoje dzieła, a moja dusza zna je bardzo dobrze. (15) Żadna moja kość nie była zakryta przed tobą, gdy zostałem stworzony w skrytości i misternie złożony w głębiach ziemi. (16) Twoje oczy widziały niedoskonały płód mego ciała; w twojej księdze są zapisane wszystkie moje członki i dni, w które były kształtowane, gdy jeszcze żadnego z nich nie było. (17) Jak drogie są dla mnie twoje myśli, Boże! Jak wielka jest ich liczba! (18) Gdybym chciał je zliczyć, byłoby ich więcej niż piasku; gdy się budzę, jeszcze jestem z tobą." - Psalm 139:13-18
"Twoje ręce ukształtowały mnie misternie i uczyniły, a teraz odwróciłeś się, aby mnie zniszczyć. (9) Pomnij, że uformowałeś mnie jak glinę i miałbyś mnie znowu w proch obrócić? (10) Czy nie wylałeś mnie jak mleko i nie sprawiłeś, że stężałem jak ser? (11) Przyoblekłeś mnie skórą i ciałem i pospinałeś mnie kośćmi i ścięgnami. (12) Życiem i łaską obdarzyłeś mnie, a twoja opieka strzegła mego ducha " - Księga Hioba 10:8-12

Od zapłodnienia, od początku ABSOLUTNIE SUWERENNY JEZUS dał nam taki a nie inny zestaw genów, wygląd. Nie rozumiem dlaczego taki a nie inny, ale przez wiarę możemy mieć pokój ducha, być wolni od kompleksów - wiedząc, będąc pewni że ON się nie myli, JEGO mądrość i moc są nieskończenie większe niż nasze więc wiedział dobrze co robi, co każdemu daje czy dopuszcza.
"zmieniona perspektywa nie narzekaj część 2 " - http://mieczducha888.blogspot.com/2015/12/zmieniona-perspektywa-nie-narzekaj.html

Całe życie byłem niewolnikiem kompleksów, niewolnikiem poczucia bycia do niczego. Miałem masę kompleksów fizycznych, wewnętrznych i rodzinnych. Zawsze porównywałem się z wyglądem rówieśników, ludzi mediów, z filmów itd i widziałem siebie w krzywym zwierciadle jako brzydkiego i do niczego. Nie takie włosy, nie taka karnacja, nie takie inne rzeczy. Mam kręcone włosy i wiele się wycierpiałem w dzieciństwie z tego powodu. Kolor włosów też i nie pasował. Ani to był blond, ani to był rudy [później mi pociemniały w stronę wyraźniejszego blondu :)]. Piegi na plecach. Miałem koszmar, gigantyczne utrapienie w swoim umyśle. Żadna dziewczyna, żadna kobieta mnie nie zechce - takie miałem nastawienie, a że nie znałem ŚWIĘTEGO BOGA który jest MIŁOŚCIĄ, nie znałem   JEGO wspaniałości, wiecznych obietnic to byłem niewolnikiem beznadziei. Miałem wielki głód miłości a byłem przekonany że nigdy nawet trochę nie doznam miłości.

"Wielki dar fizycznego widzenia i o wiele większy Jezusowy dar duchowego widzenia. Niewidomy chłopak Paweł - oby brat Paweł." - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/wielki-dar-fizycznego-widzenia-i-o.html

Często kompleksy to po prostu patrzenie na siebie oczami innych ludzi. Co ona sądzi o moim wyglądzie. Czy kobieta mówiąca : "co on sądzi o moim wyglądzie". Błędnie ludzie podejście : "gdybym był/była ładniejszy/a to byłbym lubiany, kochany a że jestem jaki jestem to nie mam tego". Człowiek ma tendencje do oceniania najpierw po wyglądzie ale przecież prawdziwa miłość to coś o wiele głębszego.
Dziś staram się w mocy ZBAWICIELA nie zawracać sobie głowy co kto sądzi o moim wyglądzie. Ważne co mój STWÓRCA BÓG o mnie sądzi. Ważne jak mój STWÓRCA BÓG mnie postrzega a nie ludzie. ON dał mi taki wygląd jaki chciał, jaki w JEGO oczach był właściwy więc kim ja jestem abym miał podważać mądrość, wybory WSZECHMĄDREGO, NIEOMYLNEGO BOGA ŻYWEGO JEZUSA. Jeśli narzekałbym na swój wygląd, jeśli uważałbym że jestem gorszy od innych to tak jakbym mówił WSZECHMĄDREMU, NIEOMYLNEMU BOGU JEZUSOWI : "popełniłeś błąd dając mi taki wygląd, pomyliłeś się sprawiając że jestem taki a nie inny". Zamiast narzekania, kompleksów, poczucia bycia gorszym trzeba przez ufność dziękować że ON wiedział i wie co robi. 
Dziś znając ZBAWICIELA i OJCA oraz ICH miłość, wspaniałość inaczej już patrzę na siebie i na innych. Nie ważne co sądzi o mnie jakaś kobieta. Nie chcę nad tym przemyśliwać bo jakie znaczenie ma zdanie jakiejś kobiety o mnie ?? Czy by powiedziała dobrze o moim wyglądzie, czy by powiedziała źle o moim wyglądzie to jest jej zdanie. Taki a nie inny gust. Jedna ma taki, druga inny ale to nie powinny mnie obchodzić. Nie powinienem z powodu czyjejś opinii gorzej o sobie myśleć, wpadać w kompleksy albo zachwyt. Nie szukam żony szukam woli PANA JEZUSA. Jeśli JEGO wolą jest żebym miał żonę to sprawi to i będzie mnie ona  kochała takim jakim jestem, a nie że jestem ładny wg niej. Jeśli wolą PANA JEZUSA jest żebym nie miał żony to też bardzo dobrze. Nie mam "ciśnienia" aby mieć żonę. Mój głód miłości nasycił BÓG który jest Miłością i Światłością. ON mnie miłuje miłością doskonałą nie patrząc na mój wygląd  fizyczny. Nie chcę być niewolnikiem ludzkich opinii. Dziś nie jestem niewolnikiem kompleksów, ale wiem że to dzieło PANA JEZUSA a nie moje, więc muszę trwać W ZAUFANIU, pilnować serca aby ON żył we mnie, mieszkał we mnie mocą swojej obecności.
"A gdy przyszli, zobaczył Eliaba i pomyślał: Zapewne ten jest pomazańcem Pana. (7) Ale Pan rzekł do Samuela: Nie patrz na jego wygląd i na jego wysoki wzrost; nie uważam go za godnego, albowiem Bóg nie patrzy na to, na co patrzy człowiek. Człowiek patrzy na to, co jest przed oczyma, ale Pan patrzy na serce" - 1 Księga Samuela 16:6-7
"dwumetrowy wzorzec fałszywa uroda"http://mieczducha888.blogspot.com/2014/11/dwumetrowy-wzorzec-faszywa-uroda.html

Media, filmy, gazety, różni ludzie kreują fałszywe wzorce urody którym jeśli ktoś nie dorównuje to ma się czuć brzydszy, słabszy, gorszy. Kult ciała, kult fizycznego piękna, kult wiecznej młodości. Najlepiej żadnej zmarszczki, żadnej nawet fałdki na brzuchu. Masz mieć twarz modela, modelki a ciało sportowca. Takie rzeczy diabeł światu narzuca. Dobrze dbać o ciało ale to co na świecie jest promowane dawno przekroczyło zdrowe granice dbania o siebie. Bożek urody, bożek ciała.

Wiele osób wpadło w pułapkę fałszywych wzorców urody, sztucznych wzorców piękna. Makijaż zmieniający wygląd - jak maska. Wiele kobiet tak robi. Wpadły w te chore wzorce, albo to przejaw kompleksów, a może jedno i drugie. Nie trzeba zakładać makijażowej maski czy robić innych dziwnych wybiegów. Wystarczy w PANU ZBAWICIELU JEZUSIE zaakceptować siebie - swój wygląd taki jakim jest. Nie mam ręki po wypadku ale PAN ZBAWICIEL uczy mnie i daje moc, siłę abym nie zwracał uwagi na to co inni sądzą o moim braku ręki. Ludzie opinie nie mają znaczenia. Jesteśmy jacy jesteśmy - czyjeś negatywne opinie nie sprawiają że stajemy się brzydcy, a czyjeś pozytywne opinie nie sprawiają że stajemy się piękni. Jesteśmy jacy jesteśmy za wolą STWÓRCY BOGA i ON nie popełnił błędu nad nami. PAN JEZUS patrzy na serce i przez nasz wygląd fizyczny PAN ZBAWCA też kształtował i kształtuje nas. Miałem wiele razy w dzieciństwie docinki, szyderstwo ze względu np na swoje włosy ale widocznie coś to we mnie miało ukształtować, czegoś mnie nauczyć, umocnić w czymś dobrym na przyszłość. Chwała PANA JEZUSOWI STWÓRCY że dał mi kręcone włosy i taki kolor. To było według NIEGO najwłaściwsze więc chwała i dziękczynienie MU za cały wygląd :).

"Czyż ten, który mnie stworzył w łonie matki, nie stworzył i jego? I czyż nie On jeden ukształtował nas w łonie?" - Księga Hioba 31:15 _______ "Twoje ręce mnie uczyniły i ukształtowały" - Psalm 119:73a
PAN JEZUS STWÓRCA dał nam wygląd jaki w swej wszechwiedzy uznał za najwłaściwszy, więc jeśli jakiemuś człowiekowi coś nie pasuje w naszym wyglądzie to problem tego człowieka a nie nasz. My mamy wygląd taki jaki chciał PAN BÓG. Zdanie STWÓRCY o naszym wyglądzie się liczy, a nie zdanie stworzenia. Kiedyś będziemy mieć doskonale piękne nowe ciała, chwalebne ciała podobne do uwielbionego ciała Pańskiego więc mimo starzenia się, urazów najlepsze dopiero jest przed nami.
"athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 2 - Wyjście z kompleksów i ochrona przed nimi"http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html
 Gdy nie byłem jeszcze zbawiony, gdy ZBAWCA nie uwolnił mnie z niewoli grzechu i gdy nie zamieszkał we mnie mocą swojej obecności to patrzyłem na innych ludzi pod kątem ich wyglądu i sam przez to też miałem kompleksy. Nie raz narzekałem na swój wygląd, nie raz zazdrościłem komuś wyglądu. Nie znałem ŚWIĘTEGO JEZUSA ŻYWEGO BOGA więc miłość postrzegałem jako coś zależnego od urody, od pieniędzy. Myślałem że gdybym je miał to miałbym i miłość. Dziś wiem że miłość to co innego i dziś już nie jestem niewolnikiem kompleksów. Czasem jeszcze oczy chcą dojść do głosu ale nie można im pozwalać aby kierowały nami, aby odwracały nasze serce. Jesteśmy jacy mieliśmy być i chwała PANU JEZUSOWI za to jaki jestem, jacy jesteśmy. Zamiast narzekać to trzeba doceniać co się ma i dziękować, oraz patrzeć z perspektywy wieczności na chwalebne ciało które będzie doskonale piękne. Obecne ciała nie są doskonałe i nawet ludzie z największą urodą prędzej czy później tracą ją np : "Jutro umrze 160 tysięcy osób starość i przemijanie nie muszą być straszne dołujące" - http://mieczducha888.blogspot.com/2016/04/jutro-umrze-160-tysiecy-osob-starosc-i.html - dawne piękności np Hollywood utraciły swoją urodę.

100, 200, 3000 lat temu też byli urodziwi ludzie a dzisiaj z ich urody jest tylko proch. Staną albo przed JEZUSEM ZBAWICIELEM albo przed JEZUSEM SĘDZIĄ. Wybierajmy ZBAWCĘ PANA za życia, po śmierci za późno na zbawienie. Czyściec, reinkarnacja itd to oszustwa, kłamstwa. "Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html
"Ty bowiem panujesz nad moimi nerkami; okryłeś mnie w łonie mojej matki. (14) Wysławiam cię, bo  zostałem stworzony w sposób zadziwiający i cudowny; przedziwne są twoje dzieła, a moja dusza zna je bardzo dobrze. (15) Żadna moja kość nie była zakryta przed tobą, gdy zostałem stworzony w skrytości i misternie złożony w głębiach ziemi. (16) Twoje oczy widziały niedoskonały płód mego ciała; w twojej księdze są zapisane wszystkie moje członki i dni, w które były kształtowane, gdy jeszcze żadnego z nich nie było. (17) Jak drogie są dla mnie twoje myśli, Boże! Jak wielka jest ich liczba! (18) Gdybym chciał je zliczyć, byłoby ich więcej niż piasku; gdy się budzę, jeszcze jestem z tobą." - Psalm 139:13-18 - nie ma przypadku w naszym wyglądzie. Są geny rodziców ale i tutaj są  różne kombinacje. Będąc w domu OJCA będzie radośnie dziękować że dał, dopuścił nam taki czy inny wygląd. Jednak przez wiarę dobrze już dzisiaj dziękować za to jakimi nas uczynił, zaakceptować JEGO nieomylne działanie. Nie jesteśmy mądrzejsi od NIEGO więc nie narzekajmy nad swoim wyglądem, bądźmy w zaufaniu CHRYSTUSOWI wolni od kompleksów, a pełni dziękczynienia.
Zamiast narzekać na włosy trzeba docenić to co mamy, ile osób nie ma teraz włosów bo jest po chemioterapii. Zamiast narzekać na niezgrabne nogi to trzeba docenić że można chodzić - ile osób w ogóle nie chodzi. Zamiast narzekać na coś innego w naszym ciele to popatrzmy na zmarłych - oni nic już nie mogą a my żyjąc możemy obfitować w owoc ducha, w uświęcenie, w życie na chwałę ZBAWICIELA  i OJCA. Nie narzekam że nie mam ręki. Doceniam i dziękuję że mam prawą. Przyjdzie czas że będę miał obydwie i będę miał chwalebne ciało. Co jakiś człowiek sobie o mnie czy mojej amputowanej ręce pomyśli to bez znaczenia. Ważne co mój ZBAWICIEL PAN sądzi który uczynił mnie takim jakim jestem.

na nic nie zasługujemy oprócz śmierci z powodu swego grzechu, wszystko co mamy - mamy dzięki WASZEJ łasce - więc nie mamy nigdy prawa narzekać. Narzeka, szemra ten który uważa że coś mu się należy, ale ten który wie że nic poza śmiercią mu się nie należy - ale wszystko jest tylko dzięki łasce BOŻEJ - taki jedynie dziękuje, a nigdy nie narzeka .... nie zasługuje na życie, więc nie narzekam na brak ręki która jest mniejsza niż życie. Dziękuję za tą którą mam, a i na tą przecież nie zasługuje. Wszystko dzięki łasce mego PANA i mego ZBAWICIELA któremu każdy człowiek winny jest poddanie, posłuszeństwo. Kto tym poddaniem, posłuszeństwem pogardzi - ten sam siebie potępi na wieki. ... "Dziękując zawsze za wszystko " - Efezjan 5 .... "amputowana ręka - Wszechmogący Pan Jezus moją radością siłą i mocą w szpitalu i po wypadku" - http://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/amputowana-reka-wszechmogacy-pan-jezus.html
"Przypatrzcie się zatem sobie, bracia, kim jesteście według powołania waszego, że niewielu jest między wami mądrych według ciała, niewielu możnych, niewielu wysokiego rodu, (27) ale to, co u świata głupiego, wybrał Bóg, aby zawstydzić mądrych, i to, co u świata słabego, wybrał Bóg, aby zawstydzić to, co mocne, (28) i to, co jest niskiego rodu u świata i co wzgardzone, wybrał Bóg, w ogóle to, co jest niczym, aby to, co jest czymś, unicestwić, (29) aby żaden człowiek nie chełpił się przed obliczem Bożym" - 1 Koryntian 1:26-29 - bycie mniej urodziwym od innych to może właśnie JEZUSOWA łaska, narzędzie aby zawstydzić, unicestwić to co się pyszni swoją urodą, pięknem fizycznym. Wielu ostatnich będzie pierwszymi. Obyśmy bez względu na wygląd fizyczny byli duchowo piękni dzięki łaskawej obecności ZBAWICIELA mieszkającego duchowo w nas i uzdalniającego nas przez to do pełnienia JEGO woli .... "Wszystko bowiem, co jest na świecie - pożądliwość ciała, pożądliwość oczu i pycha życia - nie pochodzi od Ojca, ale od świata. (17) A świat przemija wraz ze swoją pożądliwością, ale kto wypełnia wolę Boga, trwa na wieki." - 1 list apostoła Jana 2:16-17 http://mieczducha888.blogspot.com/2014/09/sprzedaja-nieskonczony-skarb-za-80.html : "sprzedają nieskończony skarb za 80 złotych" 
Największe obecne piękności fizycznie przeminą, ich uroda skończy się prędzej czy później ale kto pełni wolę ZMARTWYCHWSTAŁEGO PANA ZBAWICIELA ten będzie miał chwalebne ciało, miliony razy piękniejsze od obecnych i w tym ciele nie będzie starości, chorób, śmierci więc bezgranicznie ufajmy, zawierzajmy siebie ZBAWCY PANU pełniąc w mocy JEGO obecności - JEGO wolę bo tak żyjąc najlepsze dopiero przed nami. "Przekręcane nauki JEZUSA - Prawdziwe biblijne znaczenie słów o zapieraniu się siebie i codziennym braniu niesieniu swojego krzyża." - http://mieczducha888.blogspot.com/2019/05/przekrecane-nauki-jezusa-prawdziwe.html

Dziękuję PANIE JEZU STWÓRCO że cudownie mnie stworzyłeś, że uwolniłeś mnie z niewoli kompleksów, z niewoli poczucia bycia gorszym itd. Dziękuję za zbawienie, za TWOJĄ miłość, obecność, prowadzenie i wszelkie inne dobro ... Nie mylisz się PANIE ZBAWCO więc mój wygląd, płeć i inne rzeczy to nie przypadek, ale TWÓJ doskonały plan. PS - BÓG nie wywołuje chorób np zespołu Downa ani innych chorób i złych rzeczy. Czyni dopusty do których często ludzie sami doprowadzają. Obszerny temat ale PAN JEZUS mimo ABSOLUTNIE SUWERENNEJ WŁADZY, PANOWANIA nie jest autorem, sprawcą zła.

       chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI - Ewangelia Jana 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13  .... Charis2007@wp.pl ... 19.10.2019 Puławy , Dominik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz