niedziela, 12 grudnia 2021

Staruszkowie trzymający się za ręce i mój dawny miniony ból udręka głodu miłości. Miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część XVI

 

Młode osoby idące za rękę - to dość częsty widok, ale starsze pary idące razem za rękę to rzadszy widok. Trzymanie się za ręce nie musi być oznaką miłości, tak jak nie trzymanie się za ręce nie musi być oznaką oziębnięcia miłości i czułości. Smutnym jednak faktem jest że wiele par z biegiem czasu traci mniej lub bardziej miłość i czułość do siebie. 

Niebezpieczeństwo również oziębnięcia miłości do OJCA i UWIELBIONEGO ZBAWCY : "Śmiertelne niebezpieczeństwo oziębnięcia miłości agape a bezcenny skarb wzrastania w miłości agape część 2 - Objawienie Jana 2:4-5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/smiertelne-niebezpieczenstwo_18.html

Na pewno są i pary małżeńskie które im dłużej ze sobą - to tym bardziej okazują sobie miłość oraz czułość. Na pewno tak będzie w małżeństwach gdzie mąż i żona są, dalej będą poddani, posłuszni : PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI ... "Miłość jest cierpliwa, miłość jest dobrotliwa, nie zazdrości, miłość nie jest chełpliwa, nie nadyma się, (5) nie postępuje nieprzystojnie, nie szuka swego, nie unosi się, nie myśli nic złego, (6) nie raduje się z niesprawiedliwości, ale się raduje z prawdy; (7) wszystko zakrywa, wszystkiemu wierzy, wszystkiego się spodziewa, wszystko znosi. (8) Miłość nigdy nie ustaje" - 1 Kor 13:4-8a Biblia = jedyna nieomylna, natchniona Księga przez BOGA STWÓRCĘ.

ZBAWCA chce i może uzdrowić, odnowić każde małżeństwo, ale jeśli ludzie nie chcę tego od NIEGO, to ON na siłę nie działa, bo do miłości nie można zmusić. Prawdziwa miłość albo jest dobrowolna, albo to nie miłość ... "Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 4 - szkoła Shammaia vs "lecz ja wam mówię"" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

Nigdy nie kochałem żadnej kobiety, ani żadna kobieta nie kochała mnie, ale od kiedy jestem zbawiony to nie jest dla mnie już bólem, torturą, problemem jak w starym życiu. Nie jest dla mnie utrapieniem, ciężarem, smutkiem, torturą że nie miłuje mnie żadna kobieta, że nie jestem w związku. Kiedyś było inaczej. Kilkanaście lat temu, ze 20 lat temu jako młody chłopak - miałem ogromne utrapienie, ogromną torturę będąc samemu. Tak bardzo  pragnąłem aby jakaś kobieta mnie miłowała i ja żebym miłował ją. Miałem ból w sercu nie do opisania. Gdzieś tam to też było podszyte seksem, ale generalnie miałem ogromny głód miłości, bycia z kimś. Dziś wiem że to nie byłoby dla mnie najlepsze, dziś wiem że związek nie nasyciłby tego głodu - bo był wynikiem nieznajomości BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA, nie posiadania ICH zbawienia. Mimo że wtedy nie byłem zbawiony, to PAN JEZUS mnie powstrzymał - chronił mnie przed jakimś związkiem który widocznie skończyłbym się dla mnie jakąś tragedią, może wiecznym zatraceniem. Gdy mnie zbawił, to z czasem zabrał mi ten ból, utrapienie, torturę wewnętrzną z pragnienia kobiecej miłości. Dziś mam pokój ducha, jestem wolny. Nie mam nic przeciwko związkom małżeńskim miłości między mężem i żoną, bo to dobre BOŻE rzeczy - ale dziś nie mam tego niewolniczego, bolesnego głodu ludzkiej miłości, bo dziś we mnie żyją : OJCIEC i PAN JEZUS CHRYSTUS. Dzisiaj mam BOŻĄ miłość i jak wiele wskazuje dar celibatu. Ktoś może jest zbawiony, ale ma wielki głód bycia z kimś - taka osoba może jest powołana do małżeństwa, albo może potrzebuje z większą wiarą prosić o dar celibatu. Każdy sam przed PANEM musi dojść jaka jest wola PAŃSKA dla niego. W starym życiu gdy nie byłem zbawiony - nie znałem OJCOWSKIEJ i CHRYSTUSOWEJ miłości, nie miałem mocy ICH życia w sobie, nie znałem ICH obietnic i nie miałem rajskiego wiecznego celu, więc z tego brała się moja wszelka duchowa udręka. To co widzialne było wszystkim i najwyższą wartością. Oddany byłem grzechom i pożądliwościom. Chwała BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za ICH zbawienie, za ICH łaskę, za wszelkie dobro. 

Najwspanialsza żona nie nasyciłaby mojego głodu miłości, nie dałaby mi sensu życia i pokoju ducha. ale nawet będąc sam a mając BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA w sobie - mój głód miłości jest zaspokojony, mam ukojenie, mam pokój ducha. Życzę wszystkim małżeństwom aby ich życie było oparte na OJCU i BARANKU, na społeczności z nimi DWOMA, a wtedy dopiero może małżeństwo prawdziwie dobrze funkcjonować i małżonkowie mogą nawet na starość w zdrowy BOŻY sposób miłować się, wspierać itd. Najlepsze nawet chrześcijańskie małżeństwo będzie miało swój kres, bo w rajskiej wieczności nie będzie małżeństw, ale to nie znaczy że OJCIEC i UWIELBIONY SYN nie stworzą wyższych i wspanialszych relacji niż ziemskie małżeństwo. Myślę że tak będzie, a na pewno wiemy że nie będzie smutku, łez, krzywd,  innych grzechów, ale doskonała wieczna : świętość, miłość, radość, piękno i inne dobro ... "Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Pragnienie ludzkiej miłości u chrześcijanina to nic złego, ale najważniejsze żeby znać BOŻĄ miłość, okazywać ją BOGU i ludziom oraz żeby temat ewentualnego małżeństwa poddawać PANU JEZUSOWI - aby to ON wskazał czy małżeństwo jest JEGO wolą czy może JEGO wolą jest aby dany chrześcijanin był sam. PAN WŁAŚCICIEL decyduje a nie sługa-niewolnik. JEGO wola ma się dziać, a nie nasza... "A wolałbym, aby wszyscy ludzie byli tacy, jak ja, lecz każdy ma własny dar łaski od Boga, jeden taki, a drugi inny" - 1 Koryntian 7:7 

Kiedyś widząc ludzi trzymających się za ręce miałem ogromny ból w sercu że ja jestem sam. Dzisiaj widząc ludzi trzymających się za ręce nie mam żadnego bólu w sercu. PAN JEZUS wie co, dla kogo i w jakim czasie jest najlepsze. Ufając MU i znając JEGO i OJCA miłość oraz ICH wieczne obietnice nie mam duchowej tortury, nie mam duchowego bólu że jestem sam, że nie jestem w związku. Straszny stan, ogromna duchowa tortura to była dla mnie gdy tak pragnąłem kobiecej miłości, a nie miałem jej. M.in. kompleksy, nerwica lękowa stały na drodze, ale tak na prawdę to PAN JEZUS mnie chronił mimo że byłem wtedy niezbawiony, byłem niewolnikiem grzechu, pożądliwości. 

Najgorszy mój stan był gdy z jednej strony miałem ogromne pragnienie kobiecej miłości, a z drugiej wmówiłem sobie że mnie się nie da kochać. Tak jak zderzenie dwóch pociągów - z jednej strony ogromne pragnienie, a z drugiej moje przeświadczenie o niemożliwości bycia kochanym. Straszny stan. Nie do opisania ból i tortura jaką miałem w sobie. ZBAWCA mnie uwolnił. Dziś wiem że jestem kochany i to miłością doskonałą przez OJCA i PANA ZBAWICIELA. Ludzie potrzebują ICH zbawienia, ICH duchowego zamieszkania w nich oraz poznawania ICH miłości, łaski, świętości, sprawiedliwości, dobroci - bo ten świat i wszystko co na nim jest kruche, tymczasowe, zawodne, nie sycące wewnętrznego duchowego człowieka ... 

Dziś wiem że jestem kochany BOŻĄ doskonałą miłością, która mnie nie zdradzi, nie zostawi, nie skrzywdzi ... "Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny. (17) Bo nie posłał Bóg Syna na świat, aby sądził świat, lecz aby świat był przez niego zbawiony. (18) Kto wierzy w niego, nie będzie sądzony; kto zaś nie wierzy, już jest osądzony dlatego, że nie uwierzył w imię jednorodzonego Syna Bożego. (19) A na tym polega sąd, że światłość przyszła na świat, lecz ludzie bardziej umiłowali ciemność, bo ich uczynki były złe. (20) Każdy bowiem, kto źle czyni, nienawidzi światłości i nie zbliża się do światłości, aby nie ujawniono jego uczynków. (21) Lecz kto postępuje zgodnie z prawdą, dąży do światłości, aby wyszło na jaw, że uczynki jego dokonane są w Bogu." - Ewangelia Jana 3:16-21 BW __________ "Umiłowani, miłujmy się nawzajem, gdyż miłość jest z Boga, i każdy, kto miłuje, z Boga się narodził i zna Boga. (8) Kto nie miłuje, nie zna Boga, gdyż Bóg jest miłością. (9) W tym objawiła się miłość Boga do nas, iż Syna swego jednorodzonego posłał Bóg na świat, abyśmy przezeń żyli(10) Na tym polega miłość, że nie myśmy umiłowali Boga, lecz że On nas umiłował i posłał Syna swego jako ubłaganie za grzechy nasze(11) Umiłowani, jeżeli Bóg nas tak umiłował, i myśmy powinni nawzajem się miłować. (12) Boga nikt nigdy nie widział; jeżeli nawzajem się miłujemy, Bóg mieszka w nas i miłość jego doszła w nas do doskonałości. (13) Po tym poznajemy, że w nim mieszkamy, a On w nas, że z Ducha swojego nam udzielił. (14) A my widzieliśmy i świadczymy, iż Ojciec posłał Syna jako Zbawiciela świata. (15) Kto tedy wyzna, iż Jezus jest Synem Bożym, w tym mieszka Bóg, a on w Bogu. (16) A myśmy poznali i uwierzyli w miłość, którą Bóg ma do nas. Bóg jest miłością, a kto mieszka w miłości, mieszka w Bogu, a Bóg w nim. (17) W tym miłość do nas doszła do doskonałości, że możemy mieć niezachwianą ufność w dzień sądu, gdyż jaki On jest, tacy i my jesteśmy na tym świecie. (18) W miłości nie ma bojaźni, wszak doskonała miłość usuwa bojaźń, gdyż bojaźń drży przed karą; kto się więc boi, nie jest doskonały w miłości. (19) Miłujmy więc, gdyż On nas przedtem umiłował. (20) Jeśli kto mówi: Miłuję Boga, a nienawidzi brata swego, kłamcą jest; albowiem kto nie miłuje brata swego, którego widzi, nie może miłować Boga, którego nie widzi. (21) A to przykazanie mamy od niego, aby ten, kto miłuje Boga, miłował i brata swego." - 1 List apostoła Jana 4:7-21 ____________ "Jan do siedmiu zborów, które są w Azji: Łaska wam i pokój od tego, który jest i który był, i który ma przyjść, i od siedmiu duchów, które są przed jego tronem, (5) i od Jezusa Chrystusa, który jest świadkiem wiernym, pierworodnym z umarłych i władcą nad królami ziemskimi. Jemu, który miłuje nas i który wyzwolił nas z grzechów naszych przez krew swoją, (6) i uczynił nas rodem królewskim, kapłanami Boga i Ojca swojego, niech będzie chwała i moc na wieki wieków. Amen" - Objawienie Jana 1:4-6 

"To powiedziałem wam w przypowieściach; nadchodzi godzina, gdy już nie w przypowieściach będę do was mówił, lecz wyraźnie o Ojcu oznajmię wam. (26) Owego dnia w imieniu moim prosić będziecie, a nie mówię wam, że Ja prosić będę Ojca za was; (27) albowiem sam Ojciec miłuje was, dlatego że wyście mnie umiłowali i uwierzyli, że Ja od Boga wyszedłem. (28) Wyszedłem od Ojca i przyszedłem na świat; znowu opuszczam świat i idę do Ojca." - Jan 16 BW --- "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 14 Binitarianizm w Ewangelii Jana rozdziały 16-17 i inne kenoza i JEDYNY PRAWDZIWY BÓG Jn 17:3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html

"Usprawiedliwieni tedy z wiary, pokój mamy z Bogiem przez Pana naszego, Jezusa Chrystusa, (2) dzięki któremu też mamy dostęp przez wiarę do tej łaski, w której stoimy, i chlubimy się nadzieją chwały Bożej. (3) A nie tylko to, chlubimy się też z ucisków, wiedząc, że ucisk wywołuje cierpliwość, (4) a cierpliwość doświadczenie, doświadczenie zaś nadzieję; (5) a nadzieja nie zawodzi, bo miłość Boża rozlana jest w sercach naszych przez Ducha Świętego, który nam jest dany. (6) Wszak Chrystus, gdy jeszcze byliśmy słabi, we właściwym czasie umarł za bezbożnych. (7) Rzadko się zdarza, że ktoś umrze za sprawiedliwego; prędzej za dobrego gotów ktoś umrzeć. (8) Bóg zaś daje dowód swojej miłości ku nam przez to, że kiedy byliśmy jeszcze grzesznikami, Chrystus za nas umarł. (9) Tym bardziej więc teraz, usprawiedliwieni krwią jego, będziemy przez niego zachowani od gniewu. (10) Jeśli bowiem, będąc nieprzyjaciółmi, zostaliśmy pojednani z Bogiem przez śmierć Syna jego, tym bardziej, będąc pojednani, dostąpimy zbawienia przez życie jego. (11) A nie tylko to, lecz chlubimy się też w Bogu przez Pana naszego, Jezusa Chrystusa, przez którego teraz dostąpiliśmy pojednania." - Rzymian 5 BW 

"A wiemy, że wszystko współdziała dla dobra tych, którzy miłują Boga, to jest tych, którzy są powołani według postanowienia Boga. (29) Tych bowiem, których on przedtem znał, tych też przeznaczył, aby stali się podobni do obrazu jego Syna, żeby on był pierworodny między wieloma braćmi. (30) Tych zaś, których przeznaczył, tych też powołał, a których powołał, tych też usprawiedliwił, a których usprawiedliwił, tych też uwielbił. (31) Cóż więc na to powiemy? Jeśli Bóg za nami, któż przeciwko nam? (32) On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale wydał go za nas wszystkich, jakże nie miałby z nim darować nam wszystkiego? (33) Któż będzie oskarżał wybranych Bożych? Bóg jest tym, który usprawiedliwia. (34) Któż potępi? Chrystus jest tym, który umarł, więcej, zmartwychwstał, który też jest po prawicy Boga i wstawia się za nami. (35) Któż nas odłączy od miłości Chrystusa? Czy utrapienie, czy ucisk, czy prześladowanie, czy głód, czy nagość, czy niebezpieczeństwo, czy miecz? (36) Jak jest napisane: Z powodu ciebie przez cały dzień nas zabijają, uważają nas za owce przeznaczone na rzeź. (37) Ale w tym wszystkim całkowicie zwyciężamy przez tego, który nas umiłował(38) Jestem bowiem pewien, że ani śmierć, ani życie, ani aniołowie, ani zwierzchności, ani moce, ani teraźniejsze, ani przyszłe rzeczy; (39) Ani wysokość, ani głębokość, ani żadne inne stworzenie nie będzie mogło nas odłączyć od miłości Boga, która jest w Jezusie Chrystusie, naszym Panu." - Rzymian 8 UBG 

"Z Chrystusem jestem ukrzyżowany; żyję więc już nie ja, ale żyje we mnie Chrystus; a obecne życie moje w ciele jest życiem w wierze w Syna Bożego, który mnie umiłował i wydał samego siebie za mnie" - Galacjan 2:20 BW 

" I was ożywił, którzy byliście umarli w upadkach i w grzechach; (2) W których niegdyś postępowaliście według zwyczaju tego świata i według władcy, który rządzi w powietrzu, ducha, który teraz działa w synach nieposłuszeństwa. (3) Wśród nich i my wszyscy żyliśmy niegdyś w pożądliwościach naszego ciała, czyniąc to, co się podobało ciału i myślom, i byliśmy z natury dziećmi gniewu, jak i inni. (4) Lecz Bóg, który jest bogaty w miłosierdzie, z powodu swojej wielkiej miłości, którą nas umiłował(5) I to wtedy, gdy byliśmy umarli w grzechach, ożywił nas razem z Chrystusem, gdyż łaską jesteście zbawieni; (6) I razem z nim wskrzesił, i razem z nim posadził w miejscach niebiańskich w Chrystusie Jezusie; (7) Aby okazać w przyszłych wiekach przemożne bogactwo swojej łaski przez swoją dobroć względem nas w Chrystusie Jezusie. (8) Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę, i to nie jest z was, jest to dar Boga. (9) Nie z uczynków, aby nikt się nie chlubił. (10) Jesteśmy bowiem jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie do dobrych uczynków, które Bóg wcześniej przygotował, abyśmy w nich postępowali." - Efezjan 2:1-10 UBG 

"i chodźcie w miłości, jak i Chrystus umiłował was i siebie samego wydał za nas jako dar i ofiarę Bogu ku miłej wonności " - Efezjan 5:2 BW ____________ "Żony, bądźcie poddane swoim mężom jak Panu. (23) Bo mąż jest głową żony, jak i Chrystus głową kościoła, jest on też Zbawicielem ciała. (24) Jak więc kościół poddany jest Chrystusowi, tak też żony swoim mężom we wszystkim. (25) Mężowie, miłujcie swoje żony, jak i Chrystus umiłował kościół i wydał za niego samego siebie; (26) Aby go uświęcić, oczyściwszy obmyciem wodą przez słowo; (27) By stawić przed sobą kościół chwalebny, niemający skazy ani zmarszczki, ani czegoś podobnego, lecz żeby był święty i nienaganny. (28) Tak też mężowie powinni miłować swoje żony jak własne ciało. Kto miłuje swoją żonę, samego siebie miłuje(29) Nikt bowiem nigdy nie miał w nienawiści swego ciała, ale je żywi i pielęgnuje, jak i Pan kościół. (30) Gdyż jesteśmy członkami jego ciała, z ciała jego i z kości jego. (31) Dlatego opuści człowiek swego ojca i matkę i połączy się ze swoją żoną, i będą dwoje jednym ciałem. (32) Tajemnica to wielka, lecz ja mówię w odniesieniu do Chrystusa i kościoła. (33) Niech więc każdy z was z osobna miłuje swoją żonę jak samego siebie, a żona niech poważa swego męża."  - Efezjan 5:22-33 UBG 

"A sam nasz Pan Jezus Chrystus i Bóg, nasz Ojciec, który nas umiłował i dał wieczną pociechę i dobrą nadzieję przez łaskę; (17) Niech pocieszy wasze serca i utwierdzi was w każdym dobrym słowie i uczynku." - 2 Tesaloniczan 2:16-17 

"Wy nie opieraliście się jeszcze aż do krwi w walce przeciw grzechowi (5) i zapomnieliście o napomnieniu, które się zwraca do was jak do synów: Synu mój, nie lekceważ karania Pańskiego ani nie upadaj na duchu, gdy On cię doświadcza; (6) bo kogo Pan miłuje, tego karze, i chłoszcze każdego syna, którego przyjmuje. (7) Jeśli znosicie karanie, to Bóg obchodzi się z wami jak z synami; bo gdzie jest syn, którego by ojciec nie karał? (8) A jeśli jesteście bez karania, które jest udziałem wszystkich, tedy jesteście dziećmi nieprawymi, a nie synami. (9) Ponadto, szanowaliśmy naszych ojców według ciała, chociaż nas karali; czy nie daleko więcej winniśmy poddać się Ojcu duchów, aby żyć? (10) Tamci bowiem karcili nas według swego uznania na krótki czas, ten zaś czyni to dla naszego dobra, abyśmy mogli uczestniczyć w jego świętości. (11) Żadne karanie nie wydaje się chwilowo przyjemne, lecz bolesne, później jednak wydaje błogi owoc sprawiedliwości tym, którzy przez nie zostali wyćwiczeni. (12) Dlatego opadłe ręce i omdlałe kolana znowu wyprostujcie, (13) i prostujcie ścieżki dla nóg swoich, aby to, co chrome, nie zboczyło, ale raczej uzdrowione zostało. (14) Dążcie do pokoju ze wszystkimi i do uświęcenia, bez którego nikt nie ujrzy Pana, (15) bacząc, żeby nikt nie pozostał z dala od łaski Bożej, żeby jakiś gorzki korzeń rosnący w górę, nie wyrządził szkody i żeby przezeń nie pokalało się wielu, (16) żeby nikt nie był rozpustny lub lekkomyślny jak Ezaw, który za jedną potrawę sprzedał pierworodztwo swoje. (17) A wiecie, że potem, gdy chciał otrzymać błogosławieństwo, został odrzucony, nie uzyskał bowiem zmiany swego położenia, chociaż o nią ze łzami zabiegał." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 12:4-17

"Oto sprawię, że ci z synagogi szatana, którzy podają się za Żydów, a nimi nie są, lecz kłamią, oto sprawię, że będą musieli przyjść i pokłonić się tobie do nóg, i poznają, że Ja ciebie umiłowałem" - Objawienie Jana 3:9 

"miłość mocniejsza od śmierci i słodsza od najlepszego miodu część XV - Domy Dziecka i prawdziwe CHRYSTUSOWE jedyne uleczenie z choroby sierocej. Biblia o sierotach" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/miosc-mocniejsza-od-smierci-i-sodsza-od.html

Oby wszystkie małżeństwa były trwały w społeczności z OJCEM i SYNEM - będąc poddane PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI. Oby JEGO życiodajna obecność, działanie była w nich i przez to mieli moc prowadzić życie godne BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA w zgodzie z ICH wolą. 

Jeśli fundamentem małżeństwa nie jest BÓG OJCIEC i PAN JEZUS CHRYSTUS, ale cokolwiek innego, to takie małżeństwo z biegiem czasu będzie miało coraz więcej strachu, lęków, goryczy, frustracji itp. rzeczy. Rocznie w Polsce kończy się 140 tysięcy małżeństw przez śmierć żony czy męża. Poza tym około 60 tysięcy małżeństw dokonuje tzw. rozwodu : ale u OJCA i SYNA rozwodów nie ma. Tylko śmierć kończy małżeństwo kawalera/panny i wdowy/wdowca - "Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

Jeśli jakieś małżeństwo nie opiera się na BOGU OJCU i PANU JEZUSIE CHRYSTUSIE, nie ma ICH miłości, ale buduje na seksie, wyglądzie fizycznym, przyjemnościach itd. - to co takiemu małżeństwu zostanie gdy któremuś małżonkowi zabraknie zdrowia albo gdy się zestarzeją ?? Z niczym zostaną ... 

Jeśli wolą PANA JEZUSA dla mnie będzie abym miał żonę, to wszystko w swoim czasie poukłada i da wskazania, ale jak JEGO wolą jest abym był sam, to i tak niech będzie. W wieczności i tak będą miliony, miliardy rzeczy wyższych, wspanialszych niż małżeństwo. PAN JEZUS WSZECHWIEDZĄCY doskonale, nieomylnie w wie w przeciwieństwie do nas - co właściwe, najlepsze ku BOŻEJ chwale, ku obfitej służbie, ku dawaniu najlepszego świadectwa, ku duchowemu rozwojowi na JEGO podobieństwo. Twoja wola PANIE JEZU CHRYSTE, a nie moja niech się dzieje w moim życiu  😊😊 ... "Naucz mnie czynić twoją wolę" - Psalm 143:10a ... "Dlaczego szukam woli BOGA JEZUSA a nie żony. Wspanialsze rzeczy od małżeństwa, rodzicielstwa, seksu małżeńskiego itd" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/12/dlaczego-szukam-woli-boga-jezusa-nie.html

Jeśli ktoś dziś ma ból, udrękę z powodu braku ludzkiej miłości - pragnienia ludzkiej miłości, ten niech wyleje swoje serce przed ZBAWICIELEM, niech opowie MU o tym co przeżywa. Niech odda mu w zaufaniu ten ciężar, niech podda całego siebie PANU i szuka JEGO woli i czyni ją. Niech szuka wpierw Królestwa BOŻEGO i BOŻEJ sprawiedliwości w swoim postępowaniu, a PAN JEZUS da w zaufaniu takiej osobie pokój ducha oraz to co prawdziwie dobre i najlepszego dla tego człowieka według BOŻEGO SPOJRZENIA - aby żył ku BOŻEJ chwale i wydawał obfity owoc. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 12.12.2021 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz