wtorek, 21 grudnia 2021

Zmieniona perspektywa część 17-sta - różne tematy i prośby o modlitwy

 

Prośba o modlitwę ... Wczoraj spotkałem pewnego mężczyznę który znam z widzenia - opowiedział mi swoją rodzinną sytuację. Żona zostawiła go i żyje w cudzołóstwie z kochankiem. Miał jakieś batalie sądowe z nią chyba głównie wokół mieszkania. Mają dwójkę dzieci z tego co wiem. Ten kochanek żony to jakiś jego dawny kolega. Sodoma i Gomora, ale jak mówiłem MU : jest ZBAWICIEL JEZUS CHRYSTUS który może odnowić ICH małżeństwo, może zbawić JEGO żonę i sprawić że znowu będą razem. Opowiedziałem MU swoje świadectwo zbawienia i jak PAN Wszechpotężny mnie umacnia, prowadzi. Obiecałem mu modlitwy, ucieszył się i powiedział że jeszcze porozmawiamy kiedyś o tym wszystkim. Proszę o modlitwy za nim aby wytrwał w czystości, żeby sam dotrzymał ślub który złożył. Małżeństwo jest do śmierci, więc ta kobieta będzie jego żoną aż do śmierci, a on jej mężem aż do śmierci. U ŚWIĘTEGO STWÓRCY nie ma rozwodów [poza np. kazirodczym małżeństwem czy z rozwodnikiem, z rozwódką] Oby czynił jej dobro i okazywał miłość mimo jej zdrady i złych zachowań. Jeśli będzie odpłacał dobrem, miłością to może przez to ZBAWCA skruszy jej serce i opamięta się ze swojego grzechu, ze swojego cudzołóstwa i niszczenia własnej rodziny. 

Oby nie miał nienawiści, nieprzebaczenia ani wobec niej, ani wobec zdradzieckiego kolegi. Oby miał przebaczenie wobec żony i tego mężczyzny który żyje z nią w grzechu. Oby w cierpliwości, w BOŻEJ nadziei czekał na jej powrót do niego i gdy ona będzie chciała powrócić - to żeby z miłości jej szczerze wszystko przebaczył i przyjął ją. Oby byli małżeństwem ku chwale BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. Oby byli świadectwem dla wszystkich rozbitych małżeństw. Oby również ten kolega zrozumiał że czyni niegodziwość, nieprawość, że żyje w grzechu i potrzebuje ZBAWICIELA. Oby zrozumiał że czyjaś żona jest nietykalna. Oby obydwoje pokutowali ze swego grzechu - oby porzucili swój grzech wyznając go ZBAWCY PANU. Oby nawrócili się do NIEGO i poszli za NIM, JEMU służyli, JEGO wolę pełnili. Oby to małżeństwo było odnowione, oby było w PANU JEZUSIE CHRYSTUSIE. Oby i ten kolega służył PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI a nie diabłu w swych grzech i pożądliwościach.  Oby cała trójka żyła na chwałę BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA. 

PS - Znam z widzenia żonę tego mężczyzny. To bardzo urodziwa kobieta, ale jest ona przykładem że nie zawsze uroda fizyczna idzie w parze z duchowym pięknem. Oby była przede wszystkim duchowo piękna, bo cielesne piękno i tak kiedyś utraci przez np. starość czy śmierć. Jeśli umrze jako niezbawiona to straci wszystko, będzie płakać i zgrzytać zębami przed CHRYSTUSEM SĘDZIĄ. Oby była zbawiona i z radością stanęła przed NIM jako swym ZBAWICIELEM ... "Złoty kolczyk na ryju świni to to samo, co piękna niewiasta bez obyczajności" - Księga Przysłów Salomona 11:22

Każdy nowy związek, każde nowe małżeństwo jest zawierane przez osobę której miłość wygasła do pierwszej osoby. Jeśli ktoś kogoś kocha to nawet mimo zdrady czy odejścia - nie będzie chciał kogoś innego, nie będzie chciał kogoś nowego. Kocha męża czy żonę i nie chce nikogo innego. Korzeniem jest wygaśnięcie miłości, a na to nie pozwolił ŚWIĘTY PRAWDZIWY BÓG STWÓRCA ... "Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 3 - miłość agape nie ustaje i zawsze ma nadzieję" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/03/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

O "Wyjątku" Mateusza, o "Klauzuli Mateuszowej" -- "Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 4 - szkoła Shammaia vs "lecz ja wam mówię"" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/04/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

==================================================================

==================================================================

Gdyby ludzie żyli w oddawaniu się PANU ZBAWICIELOWI JEZUSOWI CHRYSTUSOWI to żyliby według dwóch przykazań miłości i nie byłoby żadnych krzywd. Nie byłoby żadnych buntów. Wszystko by dobrze funkcjonowało według BOŻEGO porządku. 


Gdyby zapytać ludzi - co byś wolał/wolała :

- Być duchowo bogaty jak Zbawiciel Jezus Chrystus z Nazaretu ??

- Być materialnie bogaty jak miliarderzy np. Elon Musk ??

Ogromna większość ludzi gdyby szczerze z serca odpowiedziała, to wybraliby miliardy, wybraliby być jak np. Elon Musk czy inni miliarderzy. 

Zdecydowana mniejszość wybrałaby być duchowo bogatym jak Zbawiciel świata. 

"Kto bowiem chce zachować swoje życie, straci je, a kto straci swe życie z mojego powodu, ten je zachowa. (25) Bo cóż pomoże człowiekowi, choćby cały świat pozyskał, jeśli samego siebie zatraci lub szkodę poniesie? (26) Kto bowiem wstydzi się mnie i moich słów, tego Syn Człowieczy będzie się wstydził, gdy przyjdzie w chwale swojej, Ojca i świętych aniołów" - Ewangelia Łukasza 9:24-26. Za miłością do pieniędzy stoją złe żądze, chęć spełniania swych pożądliwości. 


Złoto, dolary, nieruchomości i inne ziemskie rzeczy - nie są pewną, nie są niezawodną, inwestycją. One wszystkie skończą się, one przeminą. Jedyną pewną, niezawodną inwestycją jest bycie bogatym w BOGU, bogatym w wierze, bycie zbawionym.
Bądźmy mądrzy BOŻĄ mądrością ... "Powiedział też do nich: Uważajcie i strzeżcie się chciwości, gdyż nie od tego, że ktoś ma obfitość dóbr, zależy jego życie. (16) I opowiedział im przypowieść: Pewnemu bogatemu człowiekowi pole przyniosło obfity plon. (17) I rozważał w sobie: Cóż mam zrobić, skoro nie mam gdzie zgromadzić moich plonów? (18) Powiedział więc: Zrobię tak: zburzę moje spichlerze, a zbuduję większe i zgromadzę tam wszystkie moje plony i moje dobra. (19) I powiem mojej duszy: Duszo, masz wiele dóbr złożonych na wiele lat; odpoczywaj, jedz, pij i wesel się. (20) Ale Bóg mu powiedział: Głupcze, tej nocy zażądają od ciebie twojej duszy, a to, co przygotowałeś, czyje będzie? (21) Tak jest z każdym, kto gromadzi skarby dla siebie, a nie jest bogaty w Bogu." - Ewangelia Łukasza rozdział 12.


_____ Jezus Chrystus będąc człowiekiem nie miał żony i dzieci - a jednak był najszczęśliwszym człowiekiem w historii, doskonale spełnionym bo doskonale wypełniał wolę BOGA OJCA. 

_____ Jezus Chrystus będąc człowiekiem nie miał bogactw materialnych - a jednak był najszczęśliwszym człowiekiem w historii, doskonale spełnionym bo doskonale wypełniał wolę BOGA OJCA. 

_____ Jezus Chrystus będąc człowiekiem nie miał wysokiej pozycji społecznej, był na dole jako cieśla - a jednak był najszczęśliwszym człowiekiem w historii, doskonale spełnionym bo doskonale wypełniał wolę BOGA OJCA. 

_____ Jezus Chrystus będąc człowiekiem był znienawidzony przez większość, a nie podziwiany - a jednak był najszczęśliwszym człowiekiem w historii, doskonale spełnionym bo doskonale wypełniał wolę BOGA OJCA. 

Jeśli chcemy być prawdziwie szczęśliwymi ludźmi i prawdziwie spełnionymi musimy wypełniać wolę OJCA i wolę PANA JEZUSA CHRYSTUSA który od Zmartwychwstania ponownie jest BOGIEM PRAWDZIWYM, BOGIEM DOSKONAŁYM równym OJCU. 

"Jezus rzekł do nich: Moim pokarmem jest pełnić wolę tego, który mnie posłał, i dokonać jego dzieła" - Ewangelia Jana 4:34. 

"Naucz mnie czynić twoją wolę" - Psalm 143:10a 


👉 Koniec świata dla niezbawionych to będzie przerażająca wiadomość : " I wszyscy królowie ziemi i możnowładcy, i wodzowie, i bogacze, i mocarze, i wszyscy niewolnicy, i wolni ukryli się w jaskiniach i w skałach górskich, (16) i mówili do gór i skał: Padnijcie na nas i zakryjcie nas przed obliczem tego, który siedzi na tronie, (17) i przed gniewem Baranka, albowiem nastał ów wielki dzień ich gniewu, i któż się może ostać?" - Objawienie Jana 6:15-17
👉 Koniec świata dla zbawionych to będzie radosna wiadomość : "Lecz my, zgodnie z jego obietnicą, oczekujemy nowych niebios i nowej ziemi, w których mieszka sprawiedliwość" - 2 List apostoła Piotra 3:13. "

BILIONY NIEZNANYCH LUDZIOM NOWYCH KOLORÓW I ODCIENI W RAJSKIM NOWYM JERUZALEM ORAZ NOWYM STWORZENIU - ZŁOTE MIASTO NIESAMOWITY WIECZNY DOM CHRZEŚCIJAN CZĘŚĆ 10" - https://binitarianizm123anihilacjonizm.blogspot.com/2021/11/biliony-nieznanych-ludziom-nowych.html



Choćbym żył i miliard lat, to nie wyczerpałbym powodów za które mogę dziękować OJCU NIEBIAŃSKIEMU oraz PANU JEZUSOWI ZBAWCY ... ONI jedynie są DOSKONALI, NIESKAZITELNI ❤☀ ..... " A gdy spojrzałem, usłyszałem głos wielu aniołów wokoło tronu i postaci, i starców, a liczba ich wynosiła krocie tysięcy i tysiące tysięcy; (12) i mówili głosem donośnym: Godzien jest ten Baranek zabity wziąć moc i bogactwo, i mądrość, i siłę, i cześć, i chwałę, i błogosławieństwo. (13) I słyszałem, jak wszelkie stworzenie, które jest w niebie i na ziemi, i pod ziemią, i w morzu, i wszystko, co w nich jest, mówiło: Temu, który siedzi na tronie, i Barankowi, błogosławieństwo i cześć, i chwała, i moc na wieki wieków. (14) A cztery postacie mówiły: Amen. Starcy zaś upadli i oddali pokłon."


https://www.youtube.com/watch?v=_fkS7xkvtWI


" Choćbym mówił językami ludzkimi i anielskimi, a miłości bym nie miał, byłbym miedzią dźwięczącą lub cymbałem brzmiącym. (2) I choćbym miał dar prorokowania, i znał wszystkie tajemnice, i posiadał całą wiedzę, i choćbym miał pełnię wiary, tak żebym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym. (3) I choćbym rozdał całe mienie swoje, i choćbym ciało swoje wydał na spalenie, a miłości bym nie miał, nic mi to nie pomoże. (4) Miłość jest cierpliwa, miłość jest dobrotliwa, nie zazdrości, miłość nie jest chełpliwa, nie nadyma się, (5) nie postępuje nieprzystojnie, nie szuka swego, nie unosi się, nie myśli nic złego, (6) nie raduje się z niesprawiedliwości, ale się raduje z prawdy; (7) wszystko zakrywa, wszystkiemu wierzy, wszystkiego się spodziewa, wszystko znosi. 8 Miłość nigdy nie ustaje; bo jeśli są proroctwa, przeminą; jeśli języki, ustaną, jeśli wiedza, wniwecz się obróci. (9) Bo cząstkowa jest nasza wiedza i cząstkowe nasze prorokowanie; (10) lecz gdy nastanie doskonałość, to, co cząstkowe, przeminie. (11) Gdy byłem dziecięciem, mówiłem jak dziecię, myślałem jak dziecię, rozumowałem jak dziecię; lecz gdy na męża wyrosłem, zaniechałem tego, co dziecięce. (12) Teraz bowiem widzimy jakby przez zwierciadło i niby w zagadce, ale wówczas twarzą w twarz. Teraz poznanie moje jest cząstkowe, ale wówczas poznam tak, jak jestem poznany. (13) Teraz więc pozostaje wiara, nadzieja, miłość, te trzy; lecz z nich największa jest miłość. " - 1 Koryntian 13


To nie ogrom kłamstw na świecie jest problemem, ale problemem jest to że tak niewielu jest "Berejczyków". 









Przyjdzie czas że będziemy karani przez ludzkie sądy za mówienie BOŻEJ prawdy że związki jednopłciowe są grzechem, łamaniem prawa BOŻEGO. Bez względu na konsekwencje nie sprzedawajmy prawdy, nie chowajmy głowy w piasek, nie idźmy na kompromis z kłamstwem i grzechem. W miłości, łagodności, szacunku wobec wszystkich mówmy prawdę, głośmy Dobrą Nowinę o ZBAWICIELU który może zbawić, uwolnić każdego człowieka również tych którzy żyją w homoseksualnych związkach, którzy dopuszczają się homoseksualnego seksu. Dopóki żyją mogą i oni być zbawieni, mogą rozpocząć w mocy zamieszkiwania, obecności PANA JEZUSA nowe życie w prawdzie, sprawiedliwości, czystości, miłości - wzrastając w tym co CHRYSTUSOWE ...
"Biblijne dowody że hasło LGBT "miłość to miłość" jest kłamstwem. LGBT nie ma miłości agape" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/biblijne-dowody-ze-haso-lgbt-miosc-to.html


Trzy dni temu na zakupach rachunek mi wyszedł mi prawie na tyle ile miałem przy sobie drobniejszych pieniędzy. Myślałem że zrobię mniejsze zakupy i jeszcze starczy mi na chleb. Miałem zajść jeszcze do piekarni. Miałem 100 złotych jeszcze przy sobie, ale nie chciałem iść i kupować chleba wartego około 3 złote płacąc 100 złotowym banknotem. Uznałem przez wiarę że taka widocznie wola PANA JEZUSA że mam wrócić do domu i jeszcze raz później pójść z drobniakami po ten chleb. Po drodze spotkałem młodego człowieka z którym zacząłem rozmawiać o pewnej rzeczy którą robił. Okazało się że nie jest w zwodniczym rzymskim katolicyzmie, ale jest biblijnie wierzący. Okazało się że jest tu gościem z Warszawy. Miła CHRYSTUSOWA rozmowa, podzieliłem się z NIM swoim świadectwem zbawienia, opowiedziałem o wypadku i ogólnie porozmawialiśmy BOGU PRAWDZIWYM, o wierze. Zgodził się ze mną że nie ma przypadków, że to nie przypadek że się spotkaliśmy. Gdybym miałem troszkę więcej drobnych to za jednym zamachem kupiłbym chleb, nie spotkałby go.
Dobrze przez wiarę patrzeć na wszystko, również na nasze pozmieniane, nieudane plany, bo drogi CHRYSTUSA BOGA OJCA i PANA JEZUSA CHRYSTUSA oraz ICH myśli, plany wobec nas są niezliczone i nieskończenie większe, nieskończenie lepsze niż nasze. Pożegnałem się z tym młodym człowiekiem z Warszawy i poszedłem w kierunku piekarni. Po drodze do niej, nawet w samej piekarni i w drodze powrotnej - ZBAWCA PAN dał porozmawiać, złożyć świadectwo o NIM około dziesięciu innym osobom. CHWAŁA OJCU BOGU i Wszechpotężnemu Uwielbionemu ZMARTWYCHWSTAŁEMU PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI że zabrakło mi na ten chleb, że musiałem pójść do domu i wyjść drugi raz 🙂 Chwała IM że mój plan się nie udał, ale że z wiarą dzięki łasce BOŻEJ przyjąłem ICH plan, ICH wolę 🙂....... " Wielki jest Pan nasz i potężny w mocy, Mądrość jego jest niezmierzona." - Psalm 147:5 ______ "Szukajcie Pana, dopóki można Go znaleźć, wzywajcie go, dopóki jest blisko! (7) Niech bezbożny porzuci swoją drogę, a przestępca swoje zamysły i niech się nawróci do Pana, aby się nad nim zlitował, do naszego Boga, gdyż jest hojny w odpuszczaniu! 8 Bo myśli moje, to nie myśli wasze, a drogi wasze, to nie drogi moje - mówi Pan, (9) lecz jak niebiosa są wyższe niż ziemia, tak moje drogi są wyższe niż drogi wasze i myśli moje niż myśli wasze." - Księga Izajasza 55. Biblia = jedyna natchniona nieomylna Księga.


"Jest bowiem napisane: Przełożonemu twego ludu nie będziesz złorzeczyć" - Apostoł Paweł. Dzieje Apostolskie 23:5b UBG _____"O przełożonym ludu twego źle mówić nie będziesz" - BW.
"Wszystkich szanujcie" - 1 List apostoła Piotra 2:17a
"Przypominaj im, aby zwierzchnościom i władzom poddani i posłuszni byli, gotowi do wszelkiego dobrego uczynku, (2) aby o nikim źle nie mówili, nie byli kłótliwi, ale ustępliwi, okazujący wszelką łagodność wszystkim ludziom" - List apostoła Pawła do Tytusa 3:1-2
Biblia = jedyna natchniona nieomylna Księga
To dotyczy również wszelkich innych rodzajów władz m.in. : wojewódzkich, miejskich, w pracy i wobec wszystkich ludzi.

Jeśli władca wymaga od nas czegoś co jest grzeszne, co nie jest wolą BOŻĄ to w łagodności, miłości odmawiamy i robimy to co chce PAN JEZUS CHRYSTUS, ale dalej danego władcę szanujemy, jesteśmy oddani jego władzy. Nie bierzemy udziału w rewoltach, buntach, zamieszkach, złorzeczeniu itd.


Jezus Chrystus Zbawiciel nie wybrał spośród uczniów - 11 prawdziwych uczniów i jednego fałszywego, ale wybrał 12 prawdziwych. Nie było 11 prawdziwych apostołów i jednego fałszywego apostoła, ale było 12 prawdziwych apostołów.
Judasz po prostu stał się rozbitkiem w wierze, utracił zbawienie. To jest lekcją i ostrzeżeniem również dla nas aby pilnowali swoich serc, abyśmy trwali i wytrwali w zbawieniu do końca. Dziesiątki fragmentów natchnionej nieomylnej Biblii ostrzegają i zachęcają aby nie stać się rozbitkiem w wierze, aby nie utracić zbawienia. Tzw. nauka : "Raz zbawiony na zawsze zbawiony" - to nie jest BOŻA biblijna nauka. "Przestroga dla chrześcijan przed grzeszeniem i utratą zbawienia na podstawie biblijnego exodusu. 1 Koryntian 10:1-14" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/przestroga-dla-chrzescijan-przed.html


"Obchody 24-25 grudnia obrzydliwością bluźnierstwem wobec BOGA Zbawiciela. Dlaczego biblijni chrześcijanie nie powinni spotykać się 24 i 25 grudnia część 3" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/12/obchody-24-25-grudnia-obrzydliwoscia.html








W wielu domach święto to jest gdy jest dzień bez kłótni, dzień bez podnoszenia głosu. Dzień bez zatargów, przykrości czy dzień bez narzekania, zrzędzenia, czepiania się. _________ "ale teraz odrzućcie i wy to wszystko: gniew, zapalczywość, złość, bluźnierstwo i nieprzyzwoite słowa z ust waszych [...]  Przeto przyobleczcie się jako wybrani Boży, święci i umiłowani, w serdeczne współczucie, w dobroć, pokorę, łagodność i cierpliwość, (13) znosząc jedni drugich i przebaczając sobie nawzajem, jeśli kto ma powód do skargi przeciw komu: Jak Chrystus odpuścił wam, tak i wy. (14) A ponad to wszystko przyobleczcie się w miłość, która jest spójnią doskonałości" - Kolosan 3. BW





 

"Powstanie bowiem naród przeciwko narodowi i królestwo przeciwko królestwu, i będzie głód, i mór, a miejscami trzęsienia ziemi. (8) Ale to wszystko dopiero początek boleści" - Mateusz 24 _______ "A gdy zdjął trzecią pieczęć, usłyszałem, jak trzecia postać mówiła: Chodź! I widziałem, a oto koń kary, ten zaś, który siedział na nim, miał wagę w ręce swojej. (6) I usłyszałem jakby głos pośród czterech postaci mówił: Miarka pszenicy za denara i trzy miarki jęczmienia za denara; a oliwy i wina nie tykaj." - Objawienie Jana 6 BW

Wczoraj też była taka sytuacja w domu : Mama wystawiła ptakom słoninę na balkonie. Wczoraj przyleciał dzięcioł i dziobał kilka ładnych minut. Najadł się pewnie na cały dzień 😊.  Czytamy że przyjdzie czas głodu, czas reglamentacji towarów gdy wybuchnie wielka wojna zapowiada w proroctwach jak znak. Tutaj słaby niedoskonały człowiek karmi ptaszynę, a ja wierzę, ufam BOGU RAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI że jako Wszechmogący Doskonały tym bardziej mnie zaopatrzy jako umiłowane zbawione dziecko BOŻE. Nie znaczy że nie doświadczę głodu - Izraelici na pustyni i późniejsi prorocy biblijni doświadczali głodu i innych rzeczy, ale nigdy, nigdzie nie czytam aby któryś z nich zmarł z głodu. Byli zabijani męczeńsko i doświadczali więzień, bicia i innych trudnych rzeczy, ale wytrwali w mocy CHRYSTUSA YHVH do końca i nikt z nich nie zmarł z głodu ... Ptaki, zwierzęta nie są dziećmi BOŻYMI. Niezbawieni ludzie nie są dziećmi BOŻYMI, więc będę z całego serca szukał Królestwa BOŻEGO, pełnienia woli PANA, sprawiedliwego postępowania według CHRYSTUSOWYCH kryteriów a na pewno wtedy będę miał to czego potrzebuje ciało. Może to będzie tylko suchy chleb lub chleb ze smalcem, ale i nawet za ewentualne tylko takie jedzenie będę dziękował, a wielu ludzi może nawet i tego nie mieć. Oby nie ostawić jedzenia doczesnego ponad wiecznym zbawieniem jak zrobili to n Izraelici którzy narzekali, szemrali na pustyni że muszą jeść tylko mannę. .......... "Spójrzcie na ptaki niebieskie, że nie sieją ani żną, ani zbierają do gumien, a Ojciec wasz niebieski żywi je; czyż wy nie jesteście daleko zacniejsi niż one?" - Ewangelia Mateusza 6:26 ---------- "Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XVI - Marek 8:1-3 przyziemne potrzeby nie są obojętne litościwemu łaskawemu BOGU JEZUSOWI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

"ojciec przyjaciel brat nie zostawiają bez pomocy - jak nie bać się wojny ciężkich czasów część 11" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/02/ojciec-przyjaciel-brat-nie-zostawiaja.html

"Nie narzekaj że ci źle w Polsce - obozy koncentracyjne kwalliso." - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/01/nie-narzekaj-ze-ci-zle-w-polsce-obozy.html

 "Nie licznemu wojsku zawdzięcza król swe zwycięstwo, Nie swej wielkiej sile zawdzięcza wojownik ocalenie. (17) Koń zawodzi, gdy chodzi o zwycięstwo, A wielka jego siła nie zapewni człowiekowi ocalenia. (18) Oto oko Pana jest nad tymi, którzy się go boją, Nad tymi, którzy spodziewają się łaski jego, (19) Aby ocalić od śmierci dusze ich I podczas głodu zachować przy życiu. (20) Dusza nasza oczekuje Pana, On pomocą naszą i tarczą naszą. (21) W nim bowiem raduje się serce nasze, Bo zaufaliśmy jego świętemu imieniu. (22) Niech spocznie na nas łaska twoja, Panie, Ponieważ w tobie mamy nadzieję!" - Psalm 33 BW 

Dowody biblijne że na 100 % nie będzie biblijnego znamienia bestii przed CO NAJMNIEJ 2025 rokiem LUB MOŻE CO NAJMNIEJ 2026 rokiem" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/08/dowody-biblijne-ze-na-100-nie-bedzie_5.html

 "Dawidowy, gdy udawał obłąkanego przed Abimelechem, a wypędzony przez niego, odszedł. (2) Będę błogosławił Pana w każdym czasie, Chwała jego niech będzie zawsze na ustach moich! (3) Dusza moja będzie się chlubić Panem! Niechaj słuchają pokorni i weselą się! (4) Wysławiajcie Pana ze mną! Wywyższajmy wspólnie imię jego! (5) Szukałem Pana i odpowiedział mi, I uchronił mnie od wszystkich obaw moich. (6) Spójrzcie na niego, a zajaśniejecie I oblicza wasze nie okryją się wstydem! (7) Ten biedak wołał, a Pan słuchał I wybawił go z wszystkich ucisków jego. (8) Anioł Pański zakłada obóz Wokół tych, którzy się go boją, i ratuje ich. (9) Skosztujcie i zobaczcie, że dobry jest Pan: Błogosławiony człowiek, który u niego szuka schronienia! (10) Bójcie się Pana, święci jego! Bo niczego nie brak tym, którzy się go boją. (11) Lwięta cierpią niedostatek i głód, Lecz tym, którzy szukają Pana, nie brak żadnego dobra. (12) Pójdźcie synowie, słuchajcie mnie! Nauczę was bojaźni Pańskiej! (13) Jakim ma być człowiek, który kocha życie, Lubi oglądać dobre dni?... (14) Strzeż języka swego od zła, A warg swoich od słów obłudnych! (15) Odwróć się od zła i czyń dobrze, Szukaj pokoju i ubiegaj się oń! (16) Oczy Pańskie patrzą na sprawiedliwych, A uszy jego słyszą ich krzyk. (17) Oblicze Pańskie jest zwrócone przeciwko złoczyńcom, Aby wytracić z ziemi pamięć ich. (18) Wołają, a Pan wysłuchuje ich, I ocala ich ze wszystkich udręk. (19) Bliski jest Pan tym, których serce jest złamane, A wybawia utrapionych na duchu. (20) Wiele nieszczęść spotyka sprawiedliwego, Ale Pan wyzwala go ze wszystkich. (21) Strzeże wszystkich kości jego, Żadna z nich się nie złamie. (22) Niegodziwego zabija złość, A ci, którzy nienawidzą sprawiedliwego, poniosą karę. (23) Pan wyzwala duszę sług swoich I nie będą ukarani ci, którzy mu ufają." - Psalm 34

"Lepsza jest odrobina u sprawiedliwego, Niż mnóstwo dostatków u bezbożnych. (17) Bo ramiona bezbożnych będą połamane, Ale sprawiedliwych Pan podeprze. (18) Pan troszczy się o dni niewinnych, Przeto dziedzictwo ich trwać będzie na wieki. (19) Nie będą zawstydzeni w złym czasie, A w dniach głodu będą nasyceni. (20) Zaiste, bezbożni wyginą, A nieprzyjaciele Pana są jak ogień w piecu, zniszczeją, pójdą z dymem. (21) Bezbożny pożycza i nie oddaje, Sprawiedliwy zaś lituje się i rozdaje. (22) Bo ci, którym On błogosławi, posiądą ziemię, A ci, których On przeklina, będą wytępieni. (23) Pan kieruje krokami męża, Wspiera tego, którego droga mu się podoba. (24) Choćby się potknął, nie przewróci się, Gdyż Pan podtrzyma go ręką swoją. (25) Byłem młody i zestarzałem się, A nie widziałem, żeby sprawiedliwy był opuszczony, Ani potomków jego żebrzących chleba. (26) Codziennie lituje się i pożycza, A potomstwo jego jest błogosławione. (27) Stroń od złego i czyń dobrze, A zawsze będziesz mieszkał bezpiecznie. (28) Bo Pan miłuje prawo I nie opuszcza swoich wiernych, Na wieki ich strzeże; Potomstwo bezbożnych zaś będzie wytępione. (29) Sprawiedliwi posiądą ziemię I zamieszkają w niej na wieki. (30) Usta sprawiedliwego wypowiadają mądrość, A jego język głosi prawo. (31) Nauka Boga jego jest w sercu jego, Kroki jego nie chwieją się. (32) Bezbożny czyha na sprawiedliwego I szuka sposobu, aby go zabić. (33) Pan nie zostawi go w ręku jego I nie dopuści, by przegrał sprawę w sądzie. (34) Miej nadzieję w Panu i strzeż drogi jego, A On cię wywyższy, abyś odziedziczył ziemię! Ujrzysz zagładę bezbożnych!" - Psalm 37

"Alleluja. Z całego serca wysławiam Pana W gronie prawych i w zgromadzeniu. (2) Wielkie są dzieła Pana, Godne badania przez wszystkich, którzy je kochają. (3) Dzieło jego jest okazałe i wspaniałe, A sprawiedliwość jego trwa na wieki. (4) Pamiętnymi uczynił cuda swoje; Łaskawy i litościwy jest Pan. (5) Daje pożywienie tym, którzy się go boją; Na wieki pamięta o swoim przymierzu. (6) Ukazał ludowi swemu potęgę dzieł swoich, Dając im dziedzictwo narodów. (7) Wierność i prawo są dziełami rąk jego, Wszystkie jego nakazy są niezawodne, (8) Ustanowione na wieki wieków, Pełnione w wierności i prawości. (9) Zesłał odkupienie ludowi swemu, Ustanowił na wieki swoje przymierze. Święte i straszne jest imię jego. (10) Początkiem mądrości jest bojaźń Pana; Wszyscy, którzy ją okazują, są prawdziwie mądrzy. Chwała jego trwa na wieki." - Psalm 111 BW 

PS - dzisiaj przez nieuwagę mocno stłukłem sobie okolice lewego barku. Raczej nic groźnego, ale proszę was o modlitwę. Mimo wszystko chwała BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI 😊

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 21.12.2021 Puławy , Dominik Marzec 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz