sobota, 21 stycznia 2023

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część XXXVII - błogosławieństwo ewangelizacyjne pośród sobotnich zakupów

 

Dziś rano padał śnieg w Puławach, w związku z tym mama mówiła żebym nie szedł na piechotę na zakupy w dalsze miejsce, ale że podwiezie mnie. Na sercu miałem żeby iść na piechotę. Mama kilka razy starała się mnie przekonać, ale miałem w sercu żeby iść na piechotę i tak zrobiłem. To był CHRYSTUSOWY głos, CHRYSTUSOWE prowadzenie, bo PAN mający wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi - dał sporo osób z którym mogłem powiedzieć zbawienną Dobrą Nowinę, z którymi mogłem porozmawiać o ZBAWICIELU, o biblijnej nieomylnej BOŻEJ nauce. 

BOGU dzięki że dał śnieg, bo idąc obok pewnego budynku mijałem kobietę  która odśnieżała, przez to miałem dobrą okazję zacząć rozmowę. Podziękowałem za jej prace bo dobra, pożyteczna, no i że mimo że nie jest lekko, to może BOGU dziękować że ma dwie ręce do tej pracy. Dalej na szybko opowiedziałem jej dlaczego nie mam lewej ręki, jak CHRYSTUS zbawił mnie dawno temu jeszcze przed wypadkiem. Kim jestem w NIM, dokąd mnie prowadzi. Zaznaczyłem jej że nie jestem żadnym Świadkiem J. [Strażnicy], ale i że nie idę za rzymskim katolicyzmem, że obydwa ruchy to sekty. Po krótce wyjaśniłem dlaczego. Dałem jej broszurkę ewangelizacyjną. Pożegnaliśmy się. 

Ze 200 metrów dalej było na przystanku kilka osób które czekały na Bus. Jedna pani jakby mi się przypatrywała gdy przechodziłem obok, więc powiedziałem dzień dobry i powiedziałem że mój brak ręki to skutek wypadku. Również tym osobom dużo mogłem powiedzieć o CHRYSTUSIE, o Jego prawdziwej zbawczej wąskiej drodze. Dałem jednej z osób broszurkę ewangelizacyjna, bo widziałem że paliła papierosa gdy dochodziłem do przystanku. Kilka rzeczy jeszcze jej dopowiedziałem m.in. opowiedziałem świadectwo Chrystusowego brata i siostry którzy kilkanaście lat brali narkotyki, brat też palił, a od jakichś trzech lat są innymi ludźmi w CHRYSTUSIE. 

Dalej PAN dał spotkać pewnego mężczyznę z którym kiedyś już rozmawiałem, który kiedyś miał jakąś styczność z osobami biblijnie wierzącymi. Bardzo ciężko chory człowiek. Kiedyś wspominał o nowotworze, a dziś mówił że był ostatnio kilka tygodni w hospicjum, ale jeszcze BÓG go podźwignął.   Ciepło się wypowiadał o Zmartwychwstałym. Spytałem go też czy jest zbawiony ?? Odpowiedział że nie wie, ale ma taką nadzieję. Powiedziałem że CHRYSTUS daje zbawienie na teraz, że ja już jestem zbawiony, jestem dzieckiem BOŻYM, idę drogą sprawiedliwości a nie grzechu, idę do domu OJCA a nie na sąd, nie ma nade mną gniewu BOŻEGO. Jestem zbawiony, ale muszę trwać w tym, wytrwać w tym do końca. Ludzie często mówią : "umrę i będę miał spokój". Tak nie będzie - niezbawionych, grzeszników BÓG Wszechmogący wzbudzi na sąd gdzie dostaną sprawiedliwą karę według wagi swoich win, przestępstw BOŻEGO prawa. Powiedziałem mu że niezbawionych, grzeszników czeka gorsza kara niż np. kara krzesła elektrycznego. BÓG nie będzie skazywał na nieskończone cierpienie w ogniu, jak to głosi wiele kościołów czy rzymski katolicyzm. Karą będzie związana z cierpieniem, ale to cierpienie będzie miało kres - CHRYSTUS ostatecznie unicestwi potępionych. Nie będzie ich. Mówiłem mu że nasze spotkanie to nie przypadek. Mówiłem mu że mama chciała mnie podwieźć, a ja miałem przekonanie żeby iść na piechotę. Dałem mu broszurkę i pożegnałem się z nim życząc mu w CHRYSTUSIE duchowego i fizycznego zdrowia.  PS - co do kary dla potępionych to ostatecznie czeka ich anihilacja. Anihilacjonizm, a nie miliardy, biliony lat i tak dalej bez końcu w cierpieniu ........... "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 18 - Jezus Chrystus Zbawiciel drugi Adam nie był w piekle, a zbawiony złoczyńca dopiero będzie w raju. Prawidłowe tłumaczenie m.in. Łukasz 23:43" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/01/biblijna-prawda-o-zyciu-po.html

Dalej była rozmowa z kobietą która paliła. Dalej przy jednym z supermarketów PAN dał porozmawiać z młodymi osobami z Ukrainy. M.in. życzyłem im wszystkiego dobrego i że mam nadzieję w BOGU że wojna na Ukrainie jak najszybciej się skończy, że będą mogli wrócić do spokojnego domu. Mówiłem też że mam nadzieję w BOGU że wszystkie osoby czy to z Ukrainy czy to z Rosji wybiorą dobro, a nie zło, że wybiorą przebaczenie, miłość, a nie wrogość, nienawiść. Troszkę dopowiedziałem o swoim wypadku. Dałem im też broszurkę ewangelizacyjną o Ukraińsku. Gdy się żegnałem, odchodziłem - kobieta z Ukrainy z którą nie rozmawiałem, a widocznie wszystko słyszała - też życzyła mi wszystkiego dobrego. Spytałem czy jest z Ukrainy. Odpowiedziała że tak. Zaczęliśmy rozmawiać. Okazało się że jest mamą jednej z młodych osób z którymi rozmawiałem. sile, nadziei w Chrystusie, o tym że jestem w domowej społeczności. Pytała o Kościół, więc powiedziałem że rzymski katolicyzm czy prawosławie to nie kościoły, ale sekty, a ja jestem w domowym zborze - społeczności. Dalej jeszcze rozmawialiśmy. Otworzyła się i powiedziała pośród łez że niedawno zginął jej syn na wojnie. Wyraziłem jej współczucie. PAN dał mi słowa na temat wojny, że gdybym miał obydwie ręce i gdyby wybuchła wojna tak żebym dostał powołanie na wojnę, to odmówiłbym udziału, nie poszedłbym. Mam miłować nieprzyjaciół, wszystkich ludzi, jako chrześcijanin nie mógłbym kierować broni w stronę drugiego człowieka. Mówiłem jej, że nowa ręka u mnie jest kwestią czasu, bo BÓG w swojej Biblii obiecuje zbawionym nowe ciała, życie wieczne w miejscu gdzie nie będzie wojen, śmierci, cierpienia, żadnego zła. Pożegnałem się i wróciłem do domu. Miałem przekonanie aby wziąć jedną z Biblii o ukraińsku które mam w domu i zanieść ją, żeby dać jej też broszurkę o ukraińsku. Wziąłem Biblię, wziąłem dwie broszurki ewangelizacyjne w języku ukraińskim i poszedłem do niej od ten supermarket. Gdy podszedłem nie stała sama, ale rozmawiała z jakąś kobietą. Okazało się że ta druga pani, też jest z Ukrainy. odszedłem i powiedziałem jej, że coś dla niej mam. Dałem jej tą Biblię w języku ukraińskim. Powiedziała że ona ma. Powiedziałem żeby wzięła, że przekaże komuś innemu. Powiedziała  że może da tej drugiej obok. Ta druga wzięła, powiedziała że małe litery, ale że może komuś na Ukrainie zostanie przekazana. Chwilę i z tą drugą porozmawiałem.  Zgadzała się z tym co mówiłem. Może też jest zbawiona, też biblijnie wierząca - może też czci OJCA i SYNA w duchu i w prawdzie. Jeśli tak nie jest, to życzę jej w CHRYSTUSIE aby tak było. Dałem im o broszurce które miałem. Ta wierząca której syn niedawno zginął na wojnie, wyciągnęła okulary i jeszcze przy mnie zaczęła czytać co jej dałem. Pożegnałem się i wróciłem do domu.  ............... "POSTAWA ZBAWICIELA JEZUS CHRYSTUS WOBEC OKUPANTÓW RZYMSKICH. - CHRZEŚCIJAŃSKI PACYFIZM WIERNYM NAŚLADOWANIEM JEZUSA ZBAWICIELA CZĘŚĆ 8" - https://binitarianizm123anihilacjonizm.blogspot.com/2022/12/gdyby-polska-bya-okupowana-przez-jakas.html

PS - jak podchodziłem do nich z Biblii, to ta kobieta przy rozmowie z tą drugą znowu miała łzy w oczach. Może rozmawiały o tym synu który zginął na wojnie. Proszę o modlitwy za tą kobietą. Jeśli jest zbawiona to jest moją siostrą, rodziną w CHRYSTUSIE. roszę o modlitwy za jej synem który stracił brata. Proszę o modlitwy do OJCA i SYNA za wszystkimi innymi osobami które Wszechmogący Zmartwychwstały BÓG Prawdziwy dał dziś spotkać przy okazji wyjścia na te sobotnie zakupy. To było dobre, duchowo budujące dla mnie wyjście dzięki łasce BOŻEJ, a najważniejsze że było ku chwale OJCA i SYNA. Ich chwała ponad wszystko i wszystkich. BÓG nie patrzy w nowym przymierzu jaki jest dzień - czy sobota, czy niedziela, czy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek. Sobotni szabat nie obowiązuje w nowym przymierzu. W nowym przymierzu zbawiony człowiek cały czas jest świątynią w której zamieszkuje OJCIEC oraz PAN ZBAWICIEL. Cały czas jestem w społeczności z NIMI, cały czas moje serce ma być przy nich, każdy dzień jest święty, cały czas mam trwać w duchu modlitwy. Miłuję OJCA z całego serca, myśli, siły i duszy każdego dnia, w każdej chwili. Mnóstwo rzeczy w tym nakaz świętowania sobotniego szabatu czy nakaz świętowania niedzieli : przekręcają, wykrzywia sens, sedno Nowego Przymierza, nie są od CHRYSTUSA BOGA Prawdziwego. Nakaz świętowania szabatu był dany tylko Izraelitom na czas starego przymierza które nie ma już. Nie stawiam ani soboty, ani niedzieli ponad inne dni. Wszystkie dni traktuję jednakowo. Jak będę potrzebował coś kupić w niedzielę, to wiele mniejszych sklepów jest otwartych również w niedzielę.   ............ "Dlaczego dekalog nie obowiązuje - sabat błędem adwentyzmu część 2 Świadectwo CHRYSTUSA w postępowaniu codziennego życia" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/11/dlaczego-dekalog-nie-obowiazuje-sabat.html

"Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy" - Ewangelia Jana 14:23 BW 

"Dzieci, miłujmy nie słowem ani językiem, lecz czynem i prawdą" - 1 List apostoła Jana 3:18 BW

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 21.01.2023 Puławy , Dominik Marzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz