piątek, 5 kwietnia 2024

Dane mi było przeprowadzić się do Łodzi, zamieszkać w Łodzi ...

 Od 1 kwietnia dane mi było wynająć kawalerkę w Łodzi. To obecne mieszkanie mam na trzy miesiące. Od lipca właściciele tam się wprowadzają. Jeśli wolą zmartwychwstałego PANA BOGA byłoby aby dalej mieszkał w Łodzi, to będę szukał od lipca innego mieszkania. Moje wpisy na blogu jak na razie przynajmniej - będą rzadsze. 

Ten post piszę dla informacji żeby ktoś się nie martwił o mnie - aby ktoś nie pomyślał że nie piszę na blogu bo stało mi się coś złego. Ten wpis pisze z komputera Jarka i Ani. Może z Jarkiem będziemy coś nagrywać razem - mam na myśli podcasty. 

Nie wiem co dalej ze mną, ale niech dzieje się wola Chrystusowa w moim życiu - obym dzięki łasce OJCA Niebiańskiego znał ją i zawsze czynił bez zarzutu. Proszę o modlitwy za mną aby ta moja przeprowadzka do Łodzi była ku ICH chwale [OJCA i PANA ZBAWICIELA]. Oby także ta przeprowadzka dzięki łasce Bożej była ku zbudowaniu, umocnieniu mojemu, naszej społeczności domowej i na dobre świadectwo dla wszystkich zbawionych i niezbawionych. 

Nie wiem co dalej z moim życiem, ale wiem że OJCIEC i PAN ZBAWICIEL mieszkają we mnie, są nad wszystkim, jestem dzieckiem Bożym które jest prowadzone przez BOGA Pasterza do rajskiego Nowego Jeruzalem. Beze mnie sobie poradzicie, ale bez trwania w PANU ZBAWICIELU Jezusie Chrystusie Krzewie Winnym - zginiecie, więc bezgranicznie polegajcie na nieomylnym, doskonałym BOGU. Trwajcie w społeczności z OJCEM i SYNEM. 

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 05.04.2024 r. Puławy , Dominik Marzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz