poniedziałek, 22 lipca 2024

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 72 LXXII -- nie grzeszmy, nie zasmucaj PANA BOGA swoją nieufnością, niewiarą wobec Niego

 

Jeśli masz małe dziecko i musiałbyś przejść przez rwącą dla tego dziecka wodę, przez głęboką dla małego dziecka wodę - to czy nie wziąłbyś/wzięłabyś go mocno za rękę lub wziął/wzięła "na barana" ?? Nie mam dziecka, ale ja bym właśnie tak zrobił że wziąłbym je za rękę lub "na barana". 

O ile bardziej doskonały w miłości i doskonały w mądrości oraz wszechmocny PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus jest i będzie z nami zbawionymi nawet w najcięższych okolicznościach, w najcięższych wydarzeniach. My prawdziwie zbawieni nie idziemy sami ani w dobry ani w zły czas. ON nas przeprowadzi przez wszystko. Jest w nas i z nami po naszej prawicy. Im cięższa sytuacja to tym silniej uchwyci nas za dłoń lub weźmie nas na ramiona i przeniesie przez to. Oczywiście mówię to w duchowym odniesieniu - że ON - Wszechobecny, Wszechmocny, Wszechmogący, Wszechwładny ZBAWICIEL PAN który ma daną od OJCA wszelką moc władzę w niebie i na ziemi - jak obiecał : nigdy nas swoich wiernych nie porzuci, nie opuści. Zagrożenie jest po naszej stronie - że to my GO zdradzimy, zostawimy nie będziemy GO kochać ponad swoje życie, ponad wszystko. Pilnujmy swoich serc i miejmy bezgraniczne zaufanie wobec NIEGO. 

Wyobraźmy sobie sytuację : Kochający, bardzo dobry rodzic musi przejść ze swym małym dzieckiem przez rwącą dla tego dziecka wodę, przez głęboką dla małego dziecka wodę. Ten kochający, bardzo dobry rodzic staje nad brzegiem tej rzeki i mówi : "jutro synku" wezmę cię mocno za rękę albo "na barana" i przejdziemy przez tą rzekę na drugą stronę. Tymczasem synek nie śpi przez całą noc bo ma bitwę z nachodzącymi go myślami typu : "czy na pewno tata pomoże mi przejść tą rwącą głęboką rzekę ??", "czy na pewno nie każe mi iść samemu ??","czy nawet gdy weźmie mnie za rękę lub "na barana" to czy w trakcie przechodzenia nie puści mnie, nie zrzuci mnie z siebie gdzieś w nurt głębokiej wody ??"  

Gdyby ten kochający, bardzo dobry rodzic znał myśli swego synka to byłoby mu bardzo przykro, smutno że jego synek nie ufa jego miłości do niego, nie zna jego miłości do niego. Gdyby ten synek znał miłość swojego rodzica i ufał jego miłości, to nie miałby nieprzespanej nocy, ale spałby spokojnie. Nie miałby tych ciemnych dręczących zwątpień czy tata u pomoże czy go nie zrzuci do wody itd. 

A jak jest z nami wobec BOGA Ojca i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa. Czy ufamy IM bezgranicznie ?? Czy wierzymy bezgranicznie ICH słowom i obietnicom ?? Czy wierzymy że są doskonali, wszechmocni, wszechwładni, wszechmogący ?? Czy znamy ICH miłość i czy wierzymy że miłują nas ?? ......................."A myśmy poznali i uwierzyli w miłość, którą Bóg ma do nas. Bóg jest miłością, a kto mieszka w miłości, mieszka w Bogu, a Bóg w nim. (17) W tym miłość do nas doszła do doskonałości, że możemy mieć niezachwianą ufność w dzień sądu, gdyż jaki On jest, tacy i my jesteśmy na tym świecie. (18) W miłości nie ma bojaźni, wszak doskonała miłość usuwa bojaźń, gdyż bojaźń drży przed karą; kto się więc boi, nie jest doskonały w miłości. (19) Miłujmy więc, gdyż On nas przedtem umiłował." - 1 List apostoła Jana 4:16-19 BW

Ziemski rodzic może nie dowiedziałby się nigdy jakie zwątpienie miał czy ma wobec niego jego synek, ale BÓG Ojciec i PAN ZBAWICIEL Jezus Chrystus - ONI dwaj jedynie znają nasze wszelkie myśli, więc nie zasmucajmy ICH i nie grzeszmy przeciwko NIM wątpiąc w ICH miłość do nas. Nie zasmucajmy ICH i nie grzeszmy przeciwko NIM wątpiąc czy będą z nami w takiej czy innej sytuacji. Nie zasmucajmy i nie grzeszmy wobec NICH - wątpiąc w ICH Słowa.  Nie zasmucajmy ICH i nie grzeszmy wobec NICH - wyrywając się z ICH rąk mówiąc że sami sobie poradzimy. Nie grzeszmy i nie zasmucajmy ICH niewiarą, nieposłuszeństwem. 

Przykro by ci było i miałbyś to za złą rzecz gdyby twoje dziecko wątpiło w twoją miłość wobec niego, gdyby wątpiło w twoje dobro i obietnice wobec niego - więc tym bardziej nie grzeszmy, nie zasmucajmy OJCA oraz Zmartwychwstałego którzy są doskonali, nieskazitelni, wszechmogący, wszechwładni, ale ufajmy IM bezgranicznie, bądźmy posłuszni, poddani IM. Skoro my niedoskonali potrafimy czynić dobro swoim dzieciom, bliskim, to dlaczego mamy grzeszyć wątpiąc w doskonałego OJCA i w doskonałego PANA ZBAWICIELA.

Gdyby twoje dziecko wątpiło w twoją miłość, dobroć, pomoc to byłoby to złe, więc o ile bardziej złe jest wątpienie wobec osoby OJCA Niebiańskiego i wobec osoby PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa których miłość jest doskonała, którzy we wszystkim są doskonali co udowodnili na Golgocie, a ICH moc jest bez granic co widzimy w ICH dziełach. Wątpienie wobec ICH osób to grzech. .................. "Jak często pobudzali go do gniewu na pustyni i zasmucali go na pustkowiu? 41 Odwracali się i wystawiali Boga na próbę, i stawiali granice Świętemu Izraela. 42 Nie pamiętali jego ręki ani dnia, w którym ich wybawił z utrapienia; 43 Gdy czynił swe znaki w Egipcie i swe cuda na polu Soanu; " - Psalm 78:40-43 UBG

"Wspominam dowody łaski Pana, chwalebne czyny Pańskie, zgodnie ze wszystkim, co nam Pan wyświadczył, tę wielką dobroć, jaką okazał domowi izraelskiemu według swojego miłosierdzia i obfitości swoich łask. (8) Rzekł bowiem: Wszak są moim ludem, synami, którzy nie zawiodą; i tak stał się ich Zbawicielem we wszelkiej ich niedoli. (9) Nie posłaniec i nie anioł, lecz jego oblicze wybawiło ich; On sam ich odkupił w swojej miłości i w swoim miłosierdziu. Podźwignął ich i nosił ich przez wszystkie dni prawieków. (10) Lecz oni byli przekorni i zasmucili Ducha jego Świętego; wtedy przemienił się w ich nieprzyjaciela, sam przeciwko nim walczył. (11) I wspominali dawne dni, Mojżesza i jego lud: Gdzież jest Ten, który go wyprowadził z morza, gdzie pasterz jego trzody? Gdzież jest Ten, który włożył Ducha swego Świętego do ich serc? (12) Który sprawił, że po prawicy Mojżesza szło wspaniałe jego ramię, który przed nimi rozdzielił wody, aby sobie zapewnić wieczne imię, (13) który ich przeprowadził przez głębiny jak konia po stepie, a nie potknęli się? (14) Jak bydło, które schodzi w dolinę, tak ich prowadził Duch Pana do odpoczynku. Tak wiodłeś swój lud, aby sobie zapewnić sławne imię. (15) Spójrz z nieba i popatrz ze swojego świętego, wspaniałego przybytku! Gdzież jest twoja żarliwość i twoja moc? Nawał twoich uczuć i twojego miłosierdzia? Nie stój na uboczu! (16) Ty wszak jesteś naszym ojcem, gdyż Abraham nas nie zna, a Izrael nas nie uznaje! Ty, Panie, jesteś naszym ojcem i naszym Odkupicielem. To jest twoje imię od wieków. (17) Dlaczego dopuściłeś Panie, że zboczyliśmy z twoich dróg, a nasze serca znieczuliłeś na bojaźń przed tobą? Zwróć się znowu ku nam przez wzgląd na twoje sługi, na plemiona, które są twoją własnością! (18) Dlaczego bezbożni wkroczyli do twojej świętości , nasi nieprzyjaciele podeptali twoją świątynię? (19) Staliśmy się podobni do tych, nad którymi Ty nigdy nie panowałeś i którzy nie są nazywani twoim imieniem." - Izajasz 63:7-18 BW

"Położyłem się i zasnąłem; Obudziłem się, bo Pan mnie wspiera. (7) Nie boję się dziesiątków tysięcy ludu, Które zewsząd na mnie nastają" - Psalm 3:6-7 BW ........................................ "Spokojnie się ułożę i zasnę, Bo Ty sam, Panie, sprawiasz, że bezpiecznie mieszkam" - Psalm 4:9 BW ................................................... "I zerwała się gwałtowna burza, a fale wdzierały się do łodzi, tak iż łódź już się wypełniała. (38) A on był w tylnej części łodzi i spał na wezgłowiu. Budzą go więc i mówią do niego: Nauczycielu, nic cię to nie obchodzi, że giniemy? (39) I obudziwszy się, zgromił wicher i rzekł do morza: Umilknij! Ucisz się! I ustał wicher i nastała wielka cisza. (40) I rzekł do nich: Czemu jesteście tacy bojaźliwi? Jakże to, jeszcze wiary nie macie? (41) I zdjął ich strach wielki i mówili jeden do drugiego: Kim więc jest Ten, że i wiatr, i morze są mu posłuszne?" - Ewangelia Marka 4:37-41 BW

"Wasze postępowanie niech będzie wolne od chciwości, poprzestawajcie na tym, co macie. Sam bowiem powiedział: Nie porzucę cię ani nie opuszczę. (6) Śmiało więc możemy mówić: Pan jest moim pomocnikiem, nie będę się lękał tego, co może mi uczynić człowiek" - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 13:5-6 UBG

"Podczas pierwszej mojej obrony nikt przy mnie nie stanął, lecz wszyscy mnie opuścili. Niech im to nie będzie policzone. (17) Lecz Pan stanął przy mnie i umocnił mnie, aby głoszenie było przeze mnie całkowicie utwierdzone, aby usłyszeli je wszyscy poganie; i zostałem wyrwany z paszczy lwa. (18) Wyrwie mnie też Pan ze wszelkiego złego uczynku i zachowa dla swojego królestwa niebieskiego. Jemu chwała na wieki wieków. Amen" - 2 List apostoła Pawła do Tymoteusza 4:16-18 UBG

"Stawiam PANA zawsze przed oczami; skoro on jest po mojej prawicy, nie zachwieję się." - Psalm 16:8 UBG

"Choćbym nawet chodził doliną cienia śmierci, zła się nie ulęknę, bo ty jesteś ze mną; twoja laska i kij pocieszają mnie." - Psalm 23:4 UBG

"Zbawienie zaś sprawiedliwych pochodzi od PANA; on jest ich siłą w czasie utrapienia. (40) PAN ich wspomoże i wyzwoli; wyzwoli ich od niegodziwych i wybawi, bo w nim pokładają nadzieję" - Psalm 37:39-40 UBG

"Przewodnikowi chóru dla synów Korego. Pieśń na Alamot. Bóg jest naszą ucieczką i siłą, najpewniejszą pomocą w utrapieniu. (2) Dlatego nie będziemy się bać, choćby się poruszyła ziemia, choćby się przeniosły góry w sam środek morza; (3) Choćby huczały i burzyły się jego wody i zatrzęsły się góry od jego nawałnicy. Sela." - Psalm 46:1-2 UBG

"A jednak zawsze jestem z tobą, bo mnie trzymałeś za prawą rękę. (24) Poprowadzisz mnie według swej rady, a potem przyjmiesz mnie do chwały. (25) Kogo innego mam w niebie? I na ziemi oprócz ciebie w nikim innym nie mam upodobania. (26) Choć moje ciało i serce ustanie, Bóg jest skałą mego serca i moim dziedzictwem na wieki. (27) Oto bowiem ci, którzy się oddalają od ciebie, zginą; wytracasz tych, którzy cudzołożą, odstępując od ciebie. (28) Mnie zaś dobrze jest zbliżyć się do Boga; pokładam w Panu BOGU moją ufność, aby opowiadać wszystkie jego dzieła." - Psalm 73:23-28 UBG

" Wybawię go, bo mnie umiłował; wywyższę go, bo poznał moje imię. (15) Będzie mnie wzywał, a ja go wysłucham; będę z nim w utrapieniu, wyrwę go i otoczę chwałą. (16) Długimi dniami go nasycę i ukażę mu moje zbawienie." - Psalm 91:14-16 UBG

"Lepiej ufać PANU, niż polegać na człowieku. (9) Lepiej ufać PANU, niż polegać na władcach. (10) Wszystkie narody mnie otoczyły, ale w imię PANA wytępiłem je. (11) Otoczyły mnie, tak, otoczyły mnie, ale w imię PANA wytępiłem je. (12) Otoczyły mnie jak pszczoły, ale zgasły jak ogień z cierni, bo w imię PANA wytępiłem je. (13) Pchnąłeś mnie silnie, abym upadł, ale PAN mi pomógł. (14) PAN jest moją siłą i pieśnią, on stał się moim zbawieniem. (15) Głos radości i zbawienia w namiotach sprawiedliwych: Prawica PANA działa potężnie; (16) Prawica PANA jest wywyższona, prawica PANA działa potężnie." - Psalm 118:8-16 UBG

 "Pieśń stopni. Oczy moje podnoszę ku górom, skąd przyjdzie mi pomoc. (2) Moja pomoc jest od PANA, który stworzył niebo i ziemię. (3) Nie pozwoli zachwiać się twojej nodze; twój stróż nie drzemie. (4) Oto ten, który strzeże Izraela, nie zdrzemnie się ani nie zaśnie. (5) PAN jest twoim stróżem, PAN jest cieniem twoim po twojej prawicy. (6) Słońce nie porazi cię za dnia ani księżyc w nocy. (7) PAN będzie cię strzegł od wszelkiego zła; on będzie strzegł twojej duszy. (8) PAN będzie strzegł twego wyjścia i przyjścia, odtąd aż na wieki." - Psalm 121 UBG

"Alleluja. Chwal, duszo moja, PANA. (2) Będę chwalić PANA, póki żyję; będę śpiewał memu Bogu, póki będę istniał. (3) Nie pokładajcie ufności we władcach ani w żadnym synu ludzkim, u którego nie ma wybawienia. (4) Opuszcza go duch i wraca do swojej ziemi; w tymże dniu zginą wszystkie jego myśli. (5) Błogosławiony ten, kogo pomocą jest Bóg Jakuba, kto nadzieję pokłada w PANU, jego Bogu; (6) Który uczynił niebo i ziemię, morze i wszystko, co w nich jest; który dochowuje prawdy na wieki; (7) Który oddaje sprawiedliwość pokrzywdzonym i daje chleb głodnym; PAN uwalnia więźniów. (8) PAN otwiera oczy ślepych; PAN podnosi przygnębionych; PAN miłuje sprawiedliwych. (9) PAN strzeże przychodniów, wspomaga sierotę i wdowę, ale krzyżuje drogę niegodziwych. (10) PAN będzie królował na wieki, twój Bóg, o Syjonie, z pokolenia na pokolenie. Alleluja." - Psalm 146 UBG

"Wy widzieliście, co uczyniłem Egipcjanom, jak nosiłem was na skrzydłach orlich i przywiodłem was do siebie" - 2 Księga Mojżeszowa 19:4 BW
"Nakłońcie uszy, niebiosa, a ja mówić będę, I niech słucha ziemia słów ust moich! (2) Niech kropi jak deszcz nauka moja, Niech ścieka jak rosa mowa moja, Jak drobny deszcz na świeżą ruń, Jak ulewa na trawę, (3) Gdyż imię Pana głosić będę, Oddajcie uwielbienie Bogu naszemu. (4) On jest skałą! Doskonałe jest dzieło jego, Gdyż wszystkie drogi jego są prawe, Jest Bogiem wiernym, bez fałszu, Sprawiedliwy On i prawy. (5) Źle postąpił wobec niego - Nie są synami jego przez przywary swoje - Ród krnąbrny i przewrotny. (6) Czy Panu tak odpłacicie, Ludu głupi i nie mądry? Czyż nie jest On ojcem twoim, stwórcą twoim, Czy nie On cię stworzył i utwierdził? (7) Wspomnij dni dawne, rozważcie lata dawnych pokoleń, Zapytaj ojca twego, a oznajmi ci, Starszych twoich, a powiedzą ci. (8) Gdy Najwyższy przydzielał dziedzictwa narodom, Gdy rozdzielał synów ludzkich, Już ustalał granice ludów Według liczby synów izraelskich. (9) Gdyż dziełem Pana jest lud jego, Jakub wyznaczonym mu dziedzictwem. (10) Znalazł go w ziemi pustynnej I w bezludnym zawodzeniu pustyni.Otoczył go, doglądał go, Strzegł go jak źrenicy oka. (11) Jak orzeł pobudza do lotu swoje młode, Unosi się nad swymi pisklętami, Rozpościera swoje skrzydła, bierze na nie młode I niesie je na lotkach swoich, (12) Tak Pan sam jeden prowadził go, Nie było przy nim obcego boga. (13) Powiódł go po wzgórzach ziemi, Aby spożywał plony pól; Karmił go miodem ze skały, I oliwą z opoki krzemiennej, (14) Śmietanką krowią i mlekiem owczym, Wraz z tłuszczem jagniąt I baranów z Baszanu, i kozłów Oraz najwyborniejszą mąką pszeniczną, A zapijesz to winem z krwi winogron. (15) Utył Jeszurun i wierzga -Utyłeś, stłuściałeś, zgrubiałeś - I porzucił Boga, który go stworzył, Znieważył skałę zbawienia swojego. (16) Pobudzili jego zazdrość cudzymi bogami, Podniecili go obrzydliwościami, (17) Składali ofiary demonom, które nie są bogami, Bogom, których ojcowie wasi nie znali, Nowym, które nie dawno się pojawiły. (18) Skałę, która cię zrodziła, zaniedbałeś, Zapomniałeś Boga, który cię w boleściach na świat wydał. (19) A gdy Pan to ujrzał, wzgardził nimi I z niechęci do swych synów i córek (20) Rzekł: Zakryję przed nimi oblicze moje, Zobaczę, jaka będzie przyszłość ich, Gdyż ród to przewrotny, Synowie, w których nie ma wierności. (21) Pobudzili mnie do zazdrości tym, co nie jest bogiem, Podniecili mnie marnościami swoimi, Więc i Ja pobudzę ich do zazdrości tymi, którzy nie są ludem, Podniecę ich narodem nikczemnym." - 5 Księga Mojżeszowa 32:1-21 BW

"Nikt nie jest taki, jak Bóg, o Jeszurunie, Który jeździ po niebie tobie na pomoc I we wspaniałości swojej nad obłokami. (27) Schronem pewnym jest Bóg wiekuisty, A tu na dole ramiona wieczne; I przepędził przed tobą wroga, I rzekł: Wytęp! (28) Zatem Izrael mieszka bezpiecznie, Na osobności źródło Jakubowe, Na ziemi pełnej zboża i moszczu, Nawet niebo jego kropi rosą. (29) Błogo ci, Izraelu! Któż jest jak ty? Lud wspomagany przez Pana, Tarczą pomocy twojej. On też jest mieczem chwały twojej; I schlebiać ci będą wrogowie twoi, A ty będziesz kroczył po ich wzgórzach." - 5 Księga Mojżeszowa 33:26-29 BW

"Nie bój się, bom Ja z tobą, nie lękaj się, bom Ja Bogiem twoim! Wzmocnię cię, a dam ci pomoc, podeprę cię prawicą sprawiedliwości swojej. (11) Oto zawstydzą się i będą pohańbieni wszyscy, którzy pienią się na ciebie, będą unicestwieni i zginą ci, którzy się z tobą spierają. (12) Szukać będziesz, lecz nie znajdziesz tych, którzy z tobą walczą, będą unicestwieni i zmarnieją ci, którzy z tobą wojują. (13) Bo Ja, Pan, jestem twoim Bogiem, który cię ująłem za twoją prawicę i który mówię do ciebie: Nie bój się, Ja cię wspomogę! (14) Nie bój się, robaczku Jakubie, ty, garstko Izraela! Ja cię wspomogę - mówi Pan - twoim odkupicielem jest Święty Izraelski." - Księga Izajasza 41:10-14 BW

"Lecz teraz - tak mówi Pan - który cię stworzył, Jakubie, i który cię ukształtował, Izraelu: Nie bój się, bo cię wykupiłem, nazwałem cię twoim imieniem - moim jesteś! (2) Gdy będziesz przechodził przez wody, będę z tobą, a gdy przez rzeki, nie zaleją cię; gdy pójdziesz przez ogień nie spłoniesz, a płomień nie spali cię. (3) Bo Ja, Pan, jestem twoim Bogiem, Ja, Święty Izraelski, twoim wybawicielem; daję Egipt na okup za ciebie, Etiopię i Sabę zamiast ciebie. (4) Dlatego że jesteś w moich oczach drogi, cenny i Ja cię miłuję, więc daję ludzi za ciebie i narody za twoje życie. (5) Nie bój się, bo Ja jestem z tobą. Ze Wschodu przywiodę twoje potomstwo i z Zachodu zgromadzę cię. (6) Do Północy powiem: Wydaj! A do Południa: Nie zatrzymuj! Przyprowadź moich synów z daleka i moje córki z krańców ziemi! (7) Wszystkich, którzy są nazwani moim imieniem i których ku swojej chwale stworzyłem, których ukształtowałem i uczyniłem. (8) Wyprowadźcie lud ślepy, chociaż ma oczy, i głuchych, chociaż mają uszy." - Izajasz 43:1-8 BW

"Polowali na mnie ustawicznie jak na ptaka ci, którzy bez powodu są moimi nieprzyjaciółmi. (53) Do milczenia chcieli mnie przywieść na żywo w dole i zarzucali mnie kamieniami. (54) Woda dosięgała mojej głowy, pomyślałem: Zginąłem. (55) Wzywałem twojego imienia, Panie, z głębokiego dołu. (56) Wysłuchałeś mojego głosu: Nie zamykaj swojego ucha na wołanie i błaganie moje! (57) Zbliżyłeś się do mnie, gdy cię wzywałem. Mówiłeś: Nie bój się! (58) Ty, Panie, prowadziłeś moją sprawę, wybawiłeś moje życie. (59) Ty, Panie, widziałeś moją krzywdę, wymierz mi sprawiedliwość!" - Treny Jeremiasza 3:52-59 BW

"A Jezus przystąpiwszy, rzekł do nich te słowa: Dana mi jest wszelka moc na niebie i na ziemi. 28:19 Idźcie tedy i czyńcie uczniami wszystkie narody, chrzcząc je w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego, 28:20 Ucząc je przestrzegać wszystkiego, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami po wszystkie dni aż do skończenia świata." - Ewangelia apostoła Mateusza 28:18-20 BW

"Do anioła zboru w Efezie napisz: To mówi Ten, który trzyma siedem gwiazd w prawicy swojej, który się przechadza pośród siedmiu złotych świeczników" - Objawienie apostoła Jana 2:1 BW

"Nie lękaj się cierpień, które mają przyjść na cię. Oto diabeł wtrąci niektórych z was do więzienia, abyście byli poddani próbie, i będziecie w udręce przez dziesięć dni. Bądź wierny aż do śmierci, a dam ci koronę żywota." - Objawienie apostoła Jana 2:10 BW

 "A Kryspus, przełożony synagogi, uwierzył w Pana wraz z całym swoim domem, także wielu z Koryntian, którzy słuchali, uwierzyło i przyjmowało chrzest. (9) I rzekł Pan do Pawła w nocnym widzeniu: Nie bój się, lecz mów i nie milcz, (10) bo Ja jestem z tobą i nikt się nie targnie na ciebie, aby ci uczynić coś złego; mam bowiem wiele ludu w tym mieście. (11) I przebywał tam rok i sześć miesięcy, nauczając wśród nich Słowa Bożego." - Dzieje Apostolskie 18:8-11 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała BOGU Prawdziwemu [OJCU Niebiańskiemu i zmartwychwstałemu Jezusowi Chrystusowi]. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 22.07.2024 r. Puławy , Dominik Marzec

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz