wtorek, 12 marca 2024

Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 69 LXIX -- Jedyne prawdziwe uwolnienie z PTSD itp. Jedyna prawdziwa ochrona przed PTSD itp.

 

W związku z m.in. wojną na Ukrainie częściej słyszy się o tzw. "PTSD" [post-traumatic stress disorder] czyli o Syndromie Stresu Pourazowego. Mimo bardzo traumatycznego wypadku w którym odniosłem bardzo ciężkie obrażenia m.in. amputacja lewej ręki - to nawet przez chwilkę nie miałem tzw. PTSD. To że tego nie miałem to dzięki łasce przez wiarę w mocy Ducha Bożego czyli w mocy duchowej obecności we mnie : OJCA Niebiańskiego oraz PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa. Dzięki bezgranicznemu zaufaniu IM DWÓM i tej ICH nadprzyrodzonej Bożej obecności we mnie - nie tylko nie miałem PTSD, ale duchowo i psychicznie wyszedłem z tego tylko silniejszy.

Tak więc bezgraniczne zaufanie, poddanie się OJCU oraz zmartwychwstałemu PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi oraz Boska moc ICH duchowej obecności są jedynym prawdziwym ratunkiem, lekarstwem i ochroną przed tzw. PTSD i innymi psychicznymi złymi stanami. Bezbożny grzeszny, anty-CHRYSTUSOWY świat próbuje PTSD i inne złe psychiczne stany pokonać ludzkimi, przyziemnymi rzeczami lub demonicznymi filozofiami. Ludzkie, anty-CHRYSTUSOWE metody jedynie iluzorycznie, złudnie maskują PTSD i inne psychiczne rzeczy. Jedynie złudnie mogą przykryć problem, ale on nadal tam jest. Przez różne rzeczy może wyjść z ukrycia i to z o wiele większą destrukcyjną mocą. Natomiast jedynie ZBAWICIEL PAN Jezus Chrystus - BÓG Prawdziwy  łaską przez wiarę : prawdziwie usuwa, eliminuje całkowicie PTSD i inne destrukcyjne, złe psychiczne stany. Jedyne uwolnienie, jedyny prawdziwe uleczenie i ochrona psychiczna są w zmartwychwstałym PANU ZBAWICIELU w którym jedynie jest zbawienie, jedynie ON doje dar Ducha Świętego. Grzeszny człowiek bez zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA nie ma daru Ducha Świętego, nie ma Bożej obecności w sobie, a bez BOGA Prawdziwego w sobie jest w duchowej śmierci. 

Wikipedia : "Zespół stresu pourazowego, zaburzenie stresowe pourazowe, PTSD (od ang. post-traumatic stress disorder) – zaburzenie psychiczne będące formą reakcji na skrajnie stresujące wydarzenie (traumę), które przekracza zdolności danej osoby do radzenia sobie i adaptacji. Pośród tego rodzaju wydarzeń wymienia się działania wojenne, katastrofy, kataklizmy żywiołowe, wypadki komunikacyjne, bycie ofiarą napaści, gwałtu, molestowania, uprowadzenia, tortur, uwięzienia w obozie koncentracyjnym, ciężkie, trudne doświadczenie po zażyciu substancji psychoaktywnej, otrzymanie diagnozy zagrażającej życiu choroby itp. Typowymi objawami PTSD są: napięcie lękowe, uczucie wyczerpania, poczucie bezradności, doświadczanie nawracających, gwałtownych mimowolnych wspomnień traumatycznego wydarzenia, flashbacków, halucynacji lub koszmarów sennych o tematyce związanej z doznaną traumą oraz unikanie sytuacji kojarzących się z doznaną traumą (np. doznawszy traumatyzującego wypadku samochodowego osoba z PTSD odczuwa silny lęk przed środkami transportu lub prowadzeniem samochodu i unika tego). Nierzadko początek zaburzenia występuje po okresie latencji, który może trwać od kilku tygodni do kilku miesięcy. Przebieg PTSD ma charakter zmienny, ale w większości przypadków można oczekiwać ustąpienia objawów. U niektórych osób objawy PTSD mogą utrzymywać się przez wiele lat i przejść w trwałą zmianę osobowości (według klasyfikacji ICD-10 kodowaną jako F62.0 Trwała zmiana osobowości po katastrofach – po przeżyciu sytuacji ekstremalnej)[1]." - Wikipedia

Skoro coraz większa niewiara i bunt wobec zmartwychwstałego BOGA Prawdziwego, skoro przed światem najkrwawsza wojna w dotychczasowej historii, na jakiś czas globalne załamanie ekonomii, na jakiś czas załamanie systemów społecznych - to m.in. tzw. PTSD, stany lękowe, depresja itp. dotkną miliardów ludzi. Gdybyśmy dożyli tego, to musimy wiedzieć że tylko w bezgranicznym zaufaniu, poddaniu się Jezusowi Chrystusowi jako swemu PANU ZBAWICIELOWI i Jego przykazaniom, nauce, obietnicom - będzie wyjście, uleczenie z tych złych stanów psychicznych.  ............. "A gdy zdjął drugą pieczęć, usłyszałem, jak druga postać mówiła: Chodź! (4) I wyszedł drugi koń, barwy ognistej, a temu, który siedział na nim, dano moc zakłócić pokój na ziemi, tak by mieszkańcy jej zabijali się nawzajem; i dano mu wielki miecz. (5) A gdy zdjął trzecią pieczęć, usłyszałem, jak trzecia postać mówiła: Chodź! I widziałem, a oto koń kary, ten zaś, który siedział na nim, miał wagę w ręce swojej. (6) I usłyszałem jakby głos pośród czterech postaci mówił: Miarka pszenicy za denara i trzy miarki jęczmienia za denara; a oliwy i wina nie tykaj. (7) A gdy zdjął czwartą pieczęć, usłyszałem głos czwartej postaci, która mówiła: Chodź! (8) I widziałem, a oto siwy koń, a temu, który na nim siedział, było na imię Śmierć, a piekło szło za nim; i dano im władzę nad czwartą częścią ziemi, by zabijali mieczem i głodem, i morem, i przez dzikie zwierzęta ziemi." - Objawienie apostoła Jana 6:3-8 BW

Wiele bardzo bardzo ciężkich traumatycznych wydarzeń przed ludzkością. Jeśli trwać będziemy w społeczności z naszym OJCEM Niebiańskim i Jego Synem - Jezusem Chrystusem naszym PANEM ZBAWICIELEM to wyjdziemy z tego duchowo i psychicznie silniejszy. Tak jak wyszedłem z wypadku z amputacji ręki silniejszy duchowo i psychicznie przez bezgraniczne zaufanie OJCU i PANU ZBAWICIELOWI w mocy ICH duchowej obecności we mnie - tak samo wyjdziemy silniejsi duchowo i psychicznie z wszelkich wojen, z wszelkich prześladowań, z wszelkich innych rzeczy jakie by na nas przyszły, o ile tylko trwać będziemy w bezgranicznym zaufaniu, poddaniu się BOGU Prawdziwemu i Jego Słowom. 

"Nigdy już sam – strach pokonany" - https://mieczduchapulawy.wordpress.com/2017/04/21/nigdy-juz-sam-strach-pokonany/

 "Marność nie ożywi z duchowej śmierci, nie uwolni z niewoli grzechu i nie da Chrystusowego życia. - Jedyny lek na depresje lęki uzależnienia część 4" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/07/marnosc-nie-ozywi-z-duchowej-smierci.html

Jeśli np. PTSD dotyka osobę zbawioną, to jest to wynik wkradającej się jakiejś niewiary lub błędnego zrozumienia jakiejś Bożej nauki, obietnicy. Tak więc bądźmy mocni w wierze, miejmy bezgraniczne zaufanie wobec OJCA Niebiańskiego oraz PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa i wobec ICH Słów, pamiętajmy też o mocy ICH duchowej obecności w nas, a na pewno PTSD, stany lękowe, depresja itp. rzeczy nie będą nad nami panować.  ________ "Pokój zostawiam wam, mój pokój daję wam; nie jak świat daje, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze i niech się nie lęka." - Ewangelia apostoła Jana 14:27 BW .................. "Skoro szukacie dowodu na to, że przeze mnie przemawia Chrystus, który nie jest słaby względem was, lecz jest mocny w was. (4) Chociaż bowiem został ukrzyżowany wskutek słabości, to jednak żyje z mocy Boga. I my także w nim jesteśmy słabi, ale będziemy żyć z nim z mocy Boga względem was. (5) Badajcie samych siebie, czy jesteście w wierze, samych siebie doświadczajcie. Czy nie wiecie o samych sobie, że Jezus Chrystus jest w was? Chyba że zostaliście odrzuceni. (6) Mam jednak nadzieję, że poznacie, iż my nie jesteśmy odrzuceni. (7) I modlę się do Boga, abyście nie czynili nic złego, nie po to, abyśmy my okazali się wypróbowani, ale abyście wy czynili to, co dobre, choćbyśmy byli jak odrzuceni." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 13:3-7 UBG

"Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. 29. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. 30. Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie." - Ewangelia apostoła Mateusza 11:28-30 BW

"To powiedziałem wam, abyście we mnie pokój mieli. Na świecie ucisk mieć będziecie, ale ufajcie, Ja zwyciężyłem świat." - Ewangelia apostoła Jana 16:33 BW

"w nadziei radośni, w ucisku cierpliwi, w modlitwie wytrwali" - List apostoła Pawła do Rzymian 12:12 BW

"Łaska wam i pokój od Boga, Ojca naszego, i Pana Jezusa Chrystusa. (3) Błogosławiony niech będzie Bóg i Ojciec Pana naszego Jezusa Chrystusa, Ojciec miłosierdzia i Bóg wszelkiej pociechy, (4) który pociesza nas we wszelkim utrapieniu naszym, abyśmy tych, którzy są w jakimkolwiek utrapieniu, pocieszać mogli taką pociechą, jaką nas samych Bóg pociesza." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 1:2-4 BW

"A znane są uczynki ciała, którymi są: cudzołóstwo, nierząd, nieczystość, rozpusta; (20) Bałwochwalstwo, czary, nienawiść, niezgoda, zawiść, gniew, spory, kłótnie, herezje; (21) Zazdrość, zabójstwa, pijaństwo, hulanki i tym podobne; o nich wam mówię, jak już przedtem powiedziałem, że ci, którzy takie rzeczy czynią, królestwa Bożego nie odziedziczą. (22) Owocem zaś Ducha jest miłość, radość, pokój, cierpliwość, życzliwość, dobroć, wiara; (23) Łagodność, powściągliwość. Przeciwko takim nie ma prawa. (24) A ci, którzy należą do Chrystusa, ukrzyżowali swoje ciało wraz z namiętnościami i pożądliwościami. (25) Jeśli żyjemy w Duchu, w Duchu też postępujmy. (26) Nie bądźmy żądni próżnej chwały, jedni drugich drażniąc, jedni drugim zazdroszcząc." - List apostoła Pawła do Galacjan 5:19-26 UBG

"Nie troszczcie się o nic, ale we wszystkim w modlitwie i błaganiach z dziękczynieniem powierzcie prośby wasze Bogu. (7) A pokój Boży, który przewyższa wszelki rozum, strzec będzie serc waszych i myśli waszych w Chrystusie Jezusie. (8) Wreszcie, bracia, myślcie tylko o tym, co prawdziwe, co poczciwe, co sprawiedliwe, co czyste, co miłe, co chwalebne, co jest cnotą i godne pochwały. (9) Czyńcie to, czego się nauczyliście i co przejęliście, co słyszeliście, i co widzieliście u mnie; a Bóg pokoju będzie z wami." - List apostoła Pawła do Filipian 4:5-9 BW

"Nie mówię tego z powodu niedostatku, bo nauczyłem się poprzestawać na tym, co mam. (12) Umiem uniżać się, umiem też obfitować. Wszędzie i we wszystkim jestem wyćwiczony: umiem być syty i cierpieć głód, obfitować i znosić niedostatek. (13) Wszystko mogę w Chrystusie, który mnie umacnia."- List apostoła Pawła do Filipian 4:11-13 UBG

"I was, którzy kiedyś byliście obcymi i wrogami umysłem w niegodziwych uczynkach, teraz pojednał; (22) W jego doczesnym ciele przez śmierć, aby was przedstawić jako świętych, nieskalanych i nienagannych przed swoim obliczem; (23) Jeśli tylko trwacie w wierze, ugruntowani i utwierdzeni, niedający się odwieść od nadziei ewangelii, którą usłyszeliście, a która jest głoszona wszelkiemu stworzeniu pod niebem, której ja, Paweł, stałem się sługą; (24) Teraz raduję się w swoich cierpieniach dla was i tego, czego z udręk Chrystusa brakuje w moim ciele, dopełniam dla jego ciała, którym jest kościół. (25) Jego sługą stałem się zgodnie z zarządzeniem Boga, danym mi dla was, abym wypełnił słowo Boże; (26) Tajemnicę, która była ukryta od wieków i pokoleń, ale teraz została objawiona jego świętym; (27) Którym Bóg zechciał oznajmić, jakie jest wśród pogan bogactwo chwały tej tajemnicy, którą jest Chrystus w was, nadzieja chwały. (28) Jego to głosimy, napominając każdego człowieka i nauczając każdego człowieka we wszelkiej mądrości, aby każdego człowieka przedstawić doskonałym w Chrystusie Jezusie. (29) Nad tym też się trudzę, walcząc według jego mocy, która potężnie działa we mnie." - List apostoła Pawła do Kolosan 1:21-29 UBG

"Z tego powodu przypominam ci, abyś rozniecił dar Boży, który jest w tobie przez nałożenie moich rąk. (7) Nie dał nam bowiem Bóg ducha bojaźni, lecz mocy i miłości, i zdrowego umysłu. (8) Nie wstydź się więc świadectwa naszego Pana ani mnie, jego więźnia, lecz weź udział w cierpieniach dla ewangelii według mocy Boga; (9) Który nas zbawił i powołał świętym powołaniem nie na podstawie naszych uczynków, ale na podstawie swojego postanowienia i łaski, która została nam dana w Chrystusie Jezusie przed wiecznymi czasy" - 2 List apostoła Pawła do Tymoteusza 1:6-9 UBG

"Szymon Piotr, sługa i apostoł Jezusa Chrystusa, do tych, którzy otrzymali wiarę równie cenną jak nasza, dzięki sprawiedliwości naszego Boga i Zbawiciela, Jezusa Chrystusa. (2) Łaska i pokój niech się wam pomnożą przez poznanie Boga i Jezusa, naszego Pana; (3) Jako że jego Boska moc obdarzyła nas wszystkim, co potrzebne do życia i pobożności, przez poznanie tego, który nas powołał do chwały i cnoty. (4) Przez to zostały nam dane bardzo wielkie i cenne obietnice, abyście przez nie stali się uczestnikami Boskiej natury, uniknąwszy zepsucia, które wskutek pożądliwości jest na świecie." - 2 List apostoła Piotra 1:1-4 UBG

"Oczekuj PANA, bądź dzielny, a On umocni twoje serce; oczekuj więc PANA." - Psalm 27:14 UBG

"Błogosławiony niech będzie PAN, bo wysłuchał głosu mego błagania. (7) PAN jest moją siłą i tarczą, moje serce jemu zaufało i doznałem pomocy; dlatego moje serce się rozweseliło i moją pieśnią będę go chwalić. (8) PAN jest siłą dla swoich i twierdzą zbawienia swego pomazańca. (9) Wybaw twój lud, PANIE, błogosław twemu dziedzictwu, paś ich i nieś na wieki." - Psalm 28:6-9 UBG

"PAN doda mocy swojemu ludowi, PAN pobłogosławi swój lud pokojem." - Psalm 29:11 UBG

"Uznajcie moc Boga, jego majestat jest nad Izraelem i jego moc w obłokach. (35) Groźny jesteś, Boże, ze swych świętych przybytków; Bóg Izraela sam daje moc i siłę swemu ludowi. Niech będzie Bóg błogosławiony." - Psalm 68:34-34 UBG

"Czy nie wiecie? Czy nie słyszeliście? Czy wam tego nie opowiadano od początku? Czy nie pojmujecie tego dzieła stworzenia ziemi? (22) Siedzi nad okręgiem ziemi, a jej mieszkańcy są jak szarańcze; rozpostarł niebo jak zasłonę i rozciąga je jak namiot mieszkalny. (23) Książąt obraca wniwecz, sędziów ziemi unicestwia; (24) zaledwie ich zaszczepiono, zaledwie ich zasiano, zaledwie zakorzenił się ich pień w ziemi, gdy powiał na nich, usychają, a burza unosi ich jak plewę. (25) Z kim więc mnie porównacie, że mam mu być równy? - mówi Święty. (26) Podnieście ku górze wasze oczy i patrzcie: Kto to stworzył? Ten, który wyprowadza ich wojsko w pełnej liczbie, na wszystkich woła po imieniu. Wobec takiego ogromu siły i potężnej mocy nikogo nie brak. (27) Czemu więc mówisz, Jakubie, i powiadasz, Izraelu: Zakryta jest moja droga przed Panem, a moja sprawa do mojego Boga nie dochodzi? (28) Czy nie wiesz? Czy nie słyszałeś? Bogiem wiecznym jest Pan, Stwórcą krańców ziemi. On się nie męczy i nie ustaje, niezgłębiona jest jego mądrość. (29) Zmęczonemu daje siłę, a bezsilnemu moc w obfitości. (30) Młodzieńcy ustają i mdleją, a pacholęta potykają się i upadają, (31) lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają." - Księga Izajasza 40:21-31 BW

" Lecz bezbożni są jak wzburzone morze, które nie może się uspokoić, a którego wody wyrzucają na wierzch muł i błoto. (21) Nie mają pokoju bezbożnicy - mówi mój Bóg." - Księga Izajasza 57:20-21 BW

"Człowiek nie umocni się niegodziwością, lecz korzeń sprawiedliwych nie będzie poruszony" - Księga Przypowieści Salomona 12:3 UBG

"Mimo to sprawiedliwy trzyma się swojej drogi, a kto ma czyste ręce, nabiera siły" - Księga Hioba 17:9 BW

"Błogosławiony człowiek, który ma siłę swoją w Tobie, Gdy o pielgrzymkach myśli! (7) Gdy idą przez wyschłą dolinę, wydaje im się obfitującą w źródła, Jakby przez wczesny deszcz błogosławieństwami okrytą. (8) Z mocy w moc wzrastają, Aż ujrzą prawdziwego Boga na Syjonie." - Psalm 84:6-8 BW

"Bym się więc z nadzwyczajności objawień zbytnio nie wynosił, wbity został cierń w ciało moje, jakby posłaniec szatana, by mnie policzkował, abym się zbytnio nie wynosił. (8) W tej sprawie trzy razy prosiłem Pana, by on odstąpił ode mnie. (9) Lecz powiedział do mnie: Dosyć masz, gdy masz łaskę moją, albowiem pełnia mej mocy okazuje się w słabości. Najchętniej więc chlubić się będę słabościami, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusowa. (10) Dlatego mam upodobanie w słabościach, w zniewagach, w potrzebach, w prześladowaniach, w uciskach dla Chrystusa; albowiem kiedy jestem słaby, wtedy jestem mocny." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 12:7-10 BW

"Przewodnikowi chóru. Psalm Dawidowy. (2) Niech cię wysłucha Pan w dniu utrapienia, Niech cię wzmocni imię Boga Jakubowego! (3) Niech ci ześle pomoc ze świątyni I niech cię wesprze z Syjonu! (4) Niechaj wspomni wszystkie dary twoje I niech przyjmie całopalenia twoje. Sela. (5) Niech ci da to, czego pragnie serce twoje, I niech wypełni każdy twój zamysł! (6) Będziemy się weselić ze zwycięstwa twego I w imię Boga naszego wzniesiemy sztandary! Niech Pan spełni wszystkie prośby twoje! (7) Teraz wiem, że Pan wybawił pomazańca swego. Wysłucha go z nieba swego świętego Przez potężną pomoc prawicy swojej. (8) Jedni chlubią się wozami, drudzy końmi, Lecz my chlubimy się imieniem Pana, Boga naszego. (9) Zadrżały im kolana i upadli, Lecz my stoimy i trwamy. (10) Panie, królu nasz, pomóż! Wysłuchaj nas w dniu wołania naszego." - Psalm 20 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 12.03.2024 r. Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz