poniedziałek, 2 października 2023

PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 9 - jedyna nadzieja grzesznego kruchego śmiertelnika

 

W sobotę byłem wraz z rodzicami, z rodzeństwem na przyjęciu urodzinowym pewnej bliskiej osoby. Uroczystość była robiona w sali obok Ochotniczej Straży Pożarnej. Jeszcze przed początkiem przyjęcia rozległ się ryk syren alarmowych. Nie wydawało mi się aby to było związane z tymi urodzinami i za chwilę rzeczywiście okazało się że miałem rację. Zaczęli zbiegać się strażacy z OSP, po chwili wyjechali w kilku ciężkim samochodem strażackim. Życzyłem im udanej akcji i bezpiecznego powrotu, wspomniałem pokazując na lewą amputowaną rękę że sam jestem po wypadku.  Wyjechali do wypadku drogowego. Po niedługim czasie z innego miejsca jechał na sygnale inny wóz strażacki. W okolicy miał miejsce wypadek drogowy i ci strażacy prawdopodobnie jechali do tego wypadku. Dwie osoby zostały ranne w tym wypadku. Jedną zabrał helikopter Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, a drugą osobę zabrała karetka.  Gdy tutaj szykowane były uroczystości urodzinowe, gdzie tam niedaleko ktoś może miał śmierć przed oczami. Modliłem się już tam na miejscu aby osoba czy osoby poszkodowane przeżyły, żeby otrzymały potrzebną pomoc. Tam właśnie m.in. w szpitalu widać rzeczywistość naszego prawdziwego stanu, bo jesteśmy krusi, przemijający, śmiertelni. 

Przy okazji niedawno dowiedziałem się że lekarz który mi towarzyszył w karetce która mnie przewoziła do Lublina na OIOM, teraz pracuje właśnie w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Lublinie. Ten sobotni wypadek dokąd prawdopodobnie jechali ci strażacy i gdzie poleciał helikopter LPR miał miejsce pod Lublinem, więc może i ten sam lekarz który mnie nadzorował w karetce, był i przy tej jednej osobie zabranej drogą powietrzną. Oby jemu i innym latającym w LPR było dane bezpiecznie zawsze docierać do celu i do bazy, a przede wszystkim aby byli zbawieni. Tego samego w BOGU życzę wszelkim służbom,a także wszelkim innym ludziom na całym świecie.

Niestety jeśli lądował LPR blisko Lublina, to stan tej osoby był poważny lub ciężki. Oby dane było przeżyć tej osobie. Zapewne rankiem nie spodziewała się że jeszcze tego samego dnia będzie lecieć helikopterem medycznym. Jak ważne być zbawionym już teraz, bo śmierć może nadejść w najmniej spodziewanym momencie przez człowieka. Czyściec to kłamstwo, czyściec nie istnieje. Zbawienie jest darem łaski, który można mieć już teraz i posiadanie tego jest cenniejsze niż zdobycie nawet całego świata : "Bo cóż pomoże człowiekowi, choćby cały świat pozyskał, jeśli siebie samego zatraci lub szkodę poniesie?" - Ewangelia Łukasza 9:25 BW ................ "amputowana ręka - Wszechmogący Pan Jezus moją radością siłą i mocą w szpitalu i po wypadku część 2 - bezcenne zbawienie, bezcenna wiara, bezcenna prawda itd." - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/amputowana-reka-wszechmogacy-pan-jezus.html

Sam gdy miałem wypadek 7 lat temu, nie spodziewałem się że tego dnia będę pod kołami kilkutonowej ciężarówki, że będę w stanie krytycznym, że stracę lewą rękę, że usuniętą będę miał śledzionę i odniosę inne ciężkie obrażenia, ale dzięki łasce Chrystusowej byłem wtedy i jestem nadal gotowy każdego dnia, w każdej chwili na śmierć. Oczywiście nie ma to nic wspólnego z lękiem przed śmiercią, ani z obsesyjnym myśleniem o śmierci. Po prostu chrześcijańskie zdrowe, wyważone spojrzenie na stan człowieka, na rzeczywistość w której żyję i na to dokąd zmierzam.  Najważniejsze że w momencie wypadku byłem zbawiony, że miałem wtedy w sobie zbawczą obecność OJCA i SYNA. Nawet gdyby BÓG Prawdziwy nie dał mi przeżyć, to wzbudziłby mnie z grobu w przyszłości, gdy nastanie zmartwychwstanie sprawiedliwych, przemienienie ciał. Jednak dane mi było przeżyć, choć różne osoby nie dawały mi szans. Ostatnie słowo nie należy do ludzi, ale do zmartwychwstałego wszechmogącego BOGA Jezusa Chrystusa. Jego i OJCA wolą, planem było aby przeżył, abym ufając Im był duchowo jeszcze silniejszy niż przed wypadkiem. Chwała tylko Im dwóm zawsze i za wszystko. ........ "Czy nie wiesz? Czy nie słyszałeś? Bogiem wiecznym jest Pan, Stwórcą krańców ziemi. On się nie męczy i nie ustaje, niezgłębiona jest jego mądrość. (29) Zmęczonemu daje siłę, a bezsilnemu moc w obfitości. (30) Młodzieńcy ustają i mdleją, a pacholęta potykają się i upadają, (31) lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają." - Księga Izajasza 40:28-31 BW

W szpitalu w Puławach byłem około 2 godzin. Zostałem następnie przetransportowany do SPSK nr 4 w Lublinie, na oddział Intensywnej Terapii gdzie spędziłem 6 tygodni. Następnie 2 miesiące spędziłem na oddziale Rehabilitacji SPSK nr 4. Pewien młody lekarz w Puławach podjął dzięki łasce Bożej - bardzo dobre, bardzo ważne decyzje aby zrobić mi tomograf i następnie aby przetransportować mnie do Lublina. Nie widziałem się z nim kilka lat, ale niedawno słyszałem że jakiś czas temu sam miał bardzo poważne problemy zdrowotne - ten lekarz wylądował na OIOM-ie, ale dzięki BOGU Prawdziwemu dane mu było przeżyć, wyzdrowieć i wrócił do bycia lekarzem. Jednego dnia można samemu ratować ludzi i tego samego dnia można samemu potrzebować ratunku. Poziom wykształcenia, zawód nawet lekarski nikomu nie daje gwarancji zdrowia, życia. Oby ten lekarz był zbawiony. Oby jako zbawiony był lekarzem ku chwale PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa, a w Nim również ku chwale OJCA Niebiańskiego.

Niedawno rozmawiałem z pewnymi znanymi mi osobami z osiedla. Opowiadali o swoich dwóch znajomych którzy w wypadkach stracili rękę, ale nie przeżyli tego. Jeden stracił rękę gdy pracował w tartaku. Jakaś maszyna wciągnęła mu rękę gdy zahaczyła o rękaw. Żeby całkiem go nie wciągnęło to zaparł się z całych sił, tak że wyrwało mu rękę z barku. Na miejscu dostawał jakąś pomoc, bardzo szybko była karetka, bardzo szybko znalazł się w szpitalu, ale nie przeżył tego. Drugi wypadek był bardzo podobny tylko w innym zakładzie pracy - gdzieś na terenie Zakładów Azotowych. Tak samo była pomoc bardzo szybko, ale i on nie przeżył tego. Nie chcę się porównywać z tymi dwoma mężczyznami, ale wiem że moje przeżycie to cud wszechmogącego wszechwładnego Jezusa Chrystusa. Na ręce, na brzuchu, na klatce piersiowej miałem koła kilkutonowej ciężarówki [[ciągnik siodłowy od TIR-a czyli prawdopodobnie 6-7 ton]]. Wpadłem pod tylną oś gdy ta ciężarówka jechała, więc jeszcze ileś metrów mnie przesuwała po asfalcie zanim się zatrzymała. Oni nie przeżyli jednego krwotoku, mi dane było przeżyć dwa krwotoki. Jeden krwotok miałem z ręki, a drugi wewnętrzny [[miałem pękniętą śledzionę]. Oni nie przeżyli jednego krwotoku, a mi dane było przeżyć dwa krwotoki, i szereg innych ciężkich rzeczy. Miałem wstrząs krwotoczny. Miałem mocno potłuczone płuca tak że poszła "ostra niewydolność oddechowa".  Miałem rozległe uszkodzenia skóry - rany w różnych miejscach. Uraz wielonarządowy. Bardzo ciężkie obrażenia, stan krytyczny, respirator, 10 godzin na bloku operacyjnym podczas pierwszej operacji w dzień wypadku. Poza tą operacją miałem jeszcze trzy inne [reamputacja ramienia, dwa przeszczepy skóry]. Lekarze, pielęgniarki, cały zespół dzięki Bożej łasce zrobił bardzo dobrą pracę wokół mojej osoby, ale i spośród nich niektórzy nie dawali mi szans lub mówili że jestem cudem uratowany. Co niemożliwe dla ludzi, jest możliwe dla Jezusa Chrystusa. Nie ma nic niemożliwego dla Zmartwychwstałego. Oczywiście że jestem cudem uratowany - cud wszechmogącego Jezusa Chrystusa. Ostatnie słowo należy do Niego, a największy cud to że jestem zbawiony, to że mam Jego i OJCA obecność w sobie dzięki czemu mogę żyć na Ich chwałę, dzięki czemu mam moc miłować Ich z całego swego : serca, myśli, siły i duszy. Mam moc pełnić Ich wolę i wytrwać w tym do końca bez względu na okoliczności. 

Cud zbawienia jest o wiele wiele cenniejszy niż cud największego cielesnego uzdrowienia, bo zbawienie zawiera nieskończenie ważniejsze rzeczy, daje nieskończenie cenniejsze rzeczy. 

Niedawno w Puławach był zdarzenie że jakiś mężczyzna stracił przytomność i przewrócił się w biały dzień obok marketu. Słyszałem że była kałuża krwi, że zginął na miejscu. Karetka gdy przyjechała to nie było ratunku, lekarz jedynie mógł stwierdzić zgon. Nie wie potrzeba aby umrzeć, a ile osób umiera np w śnie. Czasem wystarczy niepozorne uderzenie w głowę aby umrzeć, a jak BÓG zechce to nawet kilkutonowa ciężarówka nie zabije jak np. w moim przypadku. Tak czy inaczej jestem, jesteśmy w trybie umierania. Organizm niszczeje, zużywa się, starzeje, ale jak wiemy zbawieni będą mieć nowe niezniszczalne ciała, a najważniejsze że będziemy absolutnie bezgrzeszni. Nie trapmy się, nie zamartwiajmy się starzeniem, przemijaniem, ale patrzmy z perspektywy nieomylnego, ponadczasowego Słowa Bożego w którym mamy różne obietnice m.in. tego doskonałego nowego ciała, doskonałej bezgrzesznej natury ... Patrzmy okiem wiary na to, a nie zamartwiajmy się kruchym, przemijającym ciałem. To nic że nie mam lewej ręki, ale dziękuję za prawą, a nowa lewa ręka też jest coraz bliżej wraz z nowym ciałem. Nigdy nie narzekajmy na nic, bo nie mamy prawa do tego. Zawsze i za wszystko dziękujmy, bo wszelkie dobro jest darem łaski.  ... "Wiedząc, że ten, który wskrzesił Pana Jezusa, przez Jezusa wskrzesi także nas i postawi razem z wami. (15) Wszystko to bowiem dzieje się dla was, żeby obfitująca łaska, przez dziękczynienie wielu, rozmnożyła się ku chwale Bożej. (16) Dlatego nie zniechęcamy się, bo chociaż nasz zewnętrzny człowiek niszczeje, to jednak ten wewnętrzny odnawia się z dnia na dzień. (17) Ten bowiem nasz chwilowy i lekki ucisk przynosi nam przeogromną i wieczną wagę chwały; (18) Gdy nie patrzymy na to, co widzialne, lecz na to, co niewidzialne. To bowiem, co widzialne, jest doczesne, to zaś, co niewidzialne, jest wieczne." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 4:14-18 UBG ...................... "Athanasia chrześcijanie będą mieć nowe niezniszczalne ciała część 10 - nadchodząca odwieczna prawdziwa doskonała radość i przyjemność nawet bez małżeństw, seksu i wszystkiego co na tej ziemi" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/09/athanasia-chrzescijanie-beda-miec-nowe.html

"Kolejna poznana osoba z amputowaną ręką - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXI" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/12/kolejna-poznana-osoba-z-amputowana-reka.html

Brak ręki daje mi pewne ograniczenia fizyczne, ale duchowo często przez to PAN daje mi docierać dodatkowo do różnych ludzi, do których trudniej by było dotrzeć gdybym miał obydwie ręce np. do innych niepełnosprawnych. Dzisiaj PAN dał mi spotkać pewną kobietę - matkę jakiegoś mężczyzny który zabija się alkoholem. Mówiła że modliła się aby mnie spotkać, bo pokazując na bluzę wierzę że jak mówiła : "Jezus mnie uratował" i czy nie porozmawiałbym z jej synem. Zgodziłem się, dałem jej swój numer, obiecałem modlitwy za jej synem który jest w sidłach grzechu alkoholowego. Was również proszę o modlitwy za nim, za sobą aby jeśli dane mi będzie go spotkać, to żebym miał właściwe pomocne Chrystusowe czyny i słowa wobec niego. Ma na imię Tomasz.  ....... "PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 8 -- świadectwa różnych wierzących osób po przeczytaniu mojego powypadkowego świadectwa" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/05/pan-jezus-jhwh-nadal-czyni-cuda.html

" 2 lata od amputacji ręki - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/2-lata-od-amputacji-reki-jak-pozostac.html

"16 niesamowitych przykładów aby ufać zawsze do końca JEZUSOWI - Wszechmocny Suwerenny Jezus Chrystus część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/16-niesamowitych-przykadow-aby-ufac.html

Mój brak ręki, to czasami też okazja dla innych ludzi aby uczynić jakieś dobro. Radzę sobie sam przy zakupach np. przy pakowaniu zakupów do torby, ale nie raz ktoś mi proponował pomoc czy po prostu podchodził i pomagał. Uczę się aby nie odmawiać im - uczę dawać im okazję do "pomocy" mi np. przy pakowaniu zakupów, bo może te osoby potrzebują duchowo okazać komuś dobry uczynek. Może duchowo jest im to potrzebne, więc uczę się przyjmować taką pomoc np. przy pakowaniu zakupów. Mówię np. że poradziłbym sobie sam, ale jeśli chcą mi pomóc, to będzie szybciej. Dziękuję im za pomoc, za zwrócenie uwagi na mnie. Pieniędzy nigdy dla siebie nie przyjąłem. Nic mi nie brakuje, mam nawet nadmiar, więc wielokrotnie odmawiałem przyjmowania pieniędzy. Mówię ludziom, aby dali komuś kto rzeczywiście potrzebuje finansowego wsparcia, a wtedy będą mieć dwa dobre uczynki. Jeden mają za chęć pomocy mi, a drugi będą mieć gdy dadzą komuś rzeczywiście potrzebującemu wsparcia finansowego. Mówię ludziom, że gdybym przyjął dla siebie te pieniądze, to uczyniłbym zło, ponieważ nic mi nie brakuje do życia, nie potrzebuję tych pieniędzy, a są inne osoby które rzeczywiście są materialnie biedne, którym może brakuje do opłat, na leki czy do jedzenia itp. Gdybym wziął te pieniądze dla siebie, to byłbym jak złodziej wobec tych rzeczywiście potrzebujących osób - to by było jak gdybym je okradł. Nie przyjmując tych pieniędzy nie okradam tych ludzi, a poza tym ta osoba może mieć drugi dobry uczynek gdy da je komuś rzeczywiście potrzebującemu wsparcia pieniężnego. Dzięki łasce Chrystusowej mam co jeść, mam w co się ubrać, ma na rachunki domowe i jeszcze mi zostaje, więc nie potrzebuję wsparcia finansowego w tej chwili. Gdybym potrzebował wsparcia finansowego to wszechmogący ZBAWICIEL Jezus Chrystus w swojej łasce da mi pomoc w taki czy w innym sposób według swoich niezliczonych sposobów. Nadzieję całą muszę pokładać w NIM, a ON jak zechce to może dać pomoc i przez ludzi, i w pokorze przez wiarę będę mógł ją przyjąć. Na razie nie potrzebuje dodatkowych pieniędzy. Dzięki Chrystusowej łasce nie mam egoistycznych zachcianek, nie mam jakichś wybujałych potrzeb. ...................... "Wszyscy słudzy, którzy są pod jarzmem, niech uważają swych panów za godnych wszelkiej czci, aby nie bluźniono imieniu Boga i nauce. (2) A ci, którzy mają panów wierzących, niech ich nie lekceważą dlatego, że są braćmi, ale tym bardziej niech im służą, bo są wiernymi i umiłowanymi, uczestnikami dobrodziejstwa. Tego nauczaj i do tego zachęcaj. (3) Jeśli ktoś inaczej naucza i nie trzyma się zdrowych słów naszego Pana Jezusa Chrystusa i nauki zgodnej z pobożnością; (4) Ten jest nadęty i nic nie wie, lecz ma chorobliwą skłonność do dociekań i sporów o słowa, z których rodzą się zawiść, spory, złorzeczenia, złośliwe podejrzenia; (5) Przewrotne spory ludzi o wypaczonym umyśle, pozbawionych prawdy, którzy uważają, że pobożność jest zyskiem cielesnym. Strońcie od takich. (6) Wielkim zaś zyskiem jest pobożność wraz z poprzestawaniem na tym, co się ma. (7) Niczego bowiem nie przynieśliśmy na ten świat, z pewnością też niczego wynieść nie możemy. (8) Mając natomiast jedzenie i ubranie, poprzestawajmy na tym. (9) A ci, którzy chcą być bogaci, wpadają w pokusy i w sidła oraz w wiele głupich i szkodliwych pożądliwości, które pogrążają ludzi w zgubie i zatraceniu. (10) Korzeniem bowiem wszelkiego zła jest miłość do pieniędzy; niektórzy, pragnąc ich, zboczyli z drogi wiary i poprzebijali się wieloma boleściami. (11) Ty zaś, człowieku Boży, uciekaj od tego wszystkiego, a podążaj za sprawiedliwością, pobożnością, wiarą, miłością, cierpliwością, łagodnością. (12) Staczaj dobrą walkę wiary, uchwyć się życia wiecznego, do którego też zostałeś powołany i o którym złożyłeś dobre wyznanie wobec wielu świadków." - 1 List apostoła Pawła do Tymoteusza 6:1-12 UBG

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 02.10.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz