poniedziałek, 16 października 2023

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA JHWH w ewangelizacji część 42 XLII -- Puławy, Radom, Kraków, Łódź, Lublin

 

Chwała i dziękczynienie OJCU Niebiańskiemu i zmartwychwstałemu PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi za wysłuchane prośby modlitewne odnośnie lotu mamy do Holandii oraz mojej/naszej podróży do Krakowa, Łodzi i Lublina, za spotkania z bratem, siostrami w Chrystusie. 

Bez problemów dotarliśmy z mamą do Krakowa skąd następnego dnia bez problemów mama miała samolot do Holandii. Lot był bez problemów. Ja również bez problemów dotarłem do Łodzi. Po drodze do Krakowa, Łodzi - PAN Jezus mający wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi dał mi wykorzystać różne okazje do porozmawiania o Nim z różnymi osobami. Dane mi było przeprowadzić kilka dobrych rozmów, poznać kilka osób otwartych na zmartwychwstałego BOGA. I na dworcach [w tym w Radomiu gdzie mieliśmy przesiadkę] i w pociągach miałem od PANA kilka dobrych rozmów ewangelizacyjnych.

W Łodzi najważniejszy był czas z Chrystusowym bratem i siostrą, ale wszechmogący PAN Jezus Chrystus dał też spotkać przy okazji zakupów kilka osób którym mogłem opowiedzieć o Ojcu Niebiańskim i Jezusie Chrystusie w moim życiu, o biblijnym zbawieniu, o biblijnej nauce. 

W sobotę z bratem i siostrą pojechaliśmy do Lublina do siostry w wierze. Dawno się z nią nie widzieliśmy, więc tym bardziej mieliśmy na sercu to spotkanie. Tam również mieliśmy dobry czas duchowy. Tam w Lublinie wszechwładny, wszechmądry PAN tak cudownie pokierował nami, że dane nam było w ogrodzie Saskim gdzie siostra się z nami umówiła - [[spotkać, poznać przy okazji mojej rozmowy ewangelizacyjnej - pewnych młodych ludzi wierzących biblijnie]]. Mimo że w pewnych ważnych i mniej ważnych kwestiach różnimy się na tą chwilę, to mieliśmy dobry czas z nimi mogąc opowiedzieć im swoje świadectwa zbawienia i ogólnych rozmów o BOGU, o tym co w Biblii. Nie ma przypadków, ale cudowne, niepojęte działanie wszechmogącego Jezusa Chrystusa który cały czas czyni cuda. Mamy nadzieję że będziemy z nimi jednomyślni, że PAN da nam kiedyś spotkać się z nimi aby porozmawiać o różniących nas rzeczach i że w wierze, pokorze rozważą to wszystko jak Berejczycy i będzie im dane prawidłowe zrozumienie tych kwestii oraz że z odwagą pójdą za prawdą Chrystusową nawet gdyby to się wiązało z opuszczeniem, z końcem wspierania swojego obecnego kościoła którego są częścią. Lepiej być nawet samemu w wierności PANU, w Jego prawdzie, niż nawet w największej grupie gdzie nie ma tego.Błogosławimy tych młodych wierzących aby doszli do głębszego, pełniejszego poznania prawdy, aby zawsze szukali woli PANA z całego serca, znali wolę PANA Jezusa Chrystusa i czynili ją z całego serca. Obyśmy byli z nimi, a oni z nami jedno w świętości, miłości, prawdzie. Proszę o modlitwę za tym, o modlitwę za nimi, za nami. Wierzę, że PAN Jezus chce nas użyć wobec tych młodych ludzi, ich bliskich czy kościoła w którym są. Okazało się też, że jakiś czas temu Jarek i Ania poznali tatę jednej osoby z grona tych młodych ludzi. Nie ma przypadków, nie wierzę w przypadki, ale wierzę w uwielbionego BOGA Jezusa Chrystusa któremu OJCIEC dał wszelką władzę, moc w niebie i na ziemi, więc SYN panuje nas całym wszechświatem, ON ostatecznie ma kontrolę nad wszystkim. ON uczynił te rzeczy, ON czyni wszystko inne, więc błogosławieni którzy ufają ZBAWCY PANU i są Mu bezgranicznie poddani, posłuszni nawet gdy niczego nie rozumieją, nawet gdy ich plany się walą, nawet gdy są najciemniejsze, najgorsze wydarzenia. ON panuje, decyduje o wszystkim, więc uśmiercajmy swoje "JA", rezygnujmy ze swojej woli, a czyńmy wolę doskonałego PANA BOGA, czyńmy co ON chce, a nie co my, bo to ON jest doskonały, nieomylny, nieskazitelny a nie my.

Módlmy się aby wszyscy prawdziwie zbawieni byli jednomyślni, aby byli jedno w Chrystusowej świętości, miłości, prawdzie. Aby każdy z nas wykonał to do czego przeznaczył nas nasz PAN BÓG.

Mam nadzieję w PANU BOGU, że niebawem znowu dane będzie nam spotkać się w czwórkę, a może PAN da jeszcze kogoś innego. Mieliśmy dzięki łasce Bożej dobrych Chrystusowy czas ku chwale Bożej, ku zbudowaniu i oby każde następne spotkanie było jeszcze lepsze duchowo, jeszcze bardziej owocne i żebyśmy jeszcze bardziej wzajemnie się miłowali tak jak umiłował nas nasz PAN. Każde nasze wspólne spotkanie to m.in. nowe lekcje w tej miłości, w czynieniu tego przykazania : "Nowe przykazanie daję wam, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem; abyście się i wy wzajemnie miłowali. (35) Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli miłość wzajemną mieć będziecie" - Ewangelia apostoła Jana 13:34-35 BW ..............  Chwała OJCU i SYNOWI za Ich dzieła, za wszystko co czynili, czynią i uczynią jeszcze w swojej doskonałości, wszechmocy.  

"Zdrowa społeczność – po miłości ją poznacie" - https://duchowepogotowie.pl/2022/09/zdrowa-spolecznosc-w-milosci.html

W okolicach 22.30 byłem przed blokiem, ale czekało mnie tu doświadczenie wiary. Okazało się że jest zepsuty domofon, że nie można otworzyć drzwi kodem. Nie mam klucza do drzwi, więc nie mogłem się dostać do klatki schodowej. Stałem przed klatką i myślałem co tu zrobić żeby móc dostać się do środka, móc pójść do domu spać. Dzwoniłem wielokrotnie telefonem do taty ale nie odbierał, twardo spał. Modliłem się do PANA Jezusa o pomoc, starałem się przez wiarę nie zamartwiać, byłem gotowy stać przed blokiem i całą noc. PAN po kilkunastu minutach posłał pomoc. Ostatnio zamontowano mocne światło przed klatką na czujnik ruchu. Gdy tak stałem przed klatką, to światło cały czas się paliło. W ten sposób PAN chyba poruszył serce sąsiadki żeby wyjść na balkon [[może to palące się światło jej przeszkadzało ??]] - tak czy inaczej powiedziałem jej pierwszy dobry wieczór i spytałem czy nie otworzyłaby mi drzwi wejściowych od klatki, ponieważ jest uszkodzony domofon i nie mogę się dostać do środka. Powiedziała że za chwilkę mi otworzy. Zeszła i otworzyła mi drzwi. Bardzo jej dziękowałem. Oczywiście przede wszystkim dziękowałem zmartwychwstałemu BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi, memu ZBAWCY że mi pomógł, że wysłuchał mojej prośby o pomoc  aby móc wejść do klatki, aby nie stać całą noc na zimnie, bez snu. Nawet gdybym miał stać na zimnie całą noc, nawet gdybym miał nie spać, to przyjąłbym to z wiarą jako duchową lekcję, duchowy trening duchowych mięśni :), a także naukę aby dorobić sobie klucz do drzwi, a nie polegać jedynie na otwieraniu drzwi przez wpisywanie kodu :) 

 Jedna rzecz mnie zasmuciła przy tym zepsutym domofonie, przy tym gdy nie mogłem wejść do klatki. W którymś momencie jakbyś chwilowo nie patrzył wiarą, jakbym chwilowo zapomniał o PANU BOGU nad swoim życiem, nad tym że się troszczy o mnie, doskonale mnie miłuje i jest wszechmogący. W którymś momencie wyszeptałem do siebie słowa : "kurczę, co tu zrobić??". Zasmuciło mnie to słowo "kurczę". To jest jeden z zamienników wulgaryzmu na literę "K". Nie byłem zezłoszczony, ale chwilowo pojawiło się zamartwienie przez chwilowe nie patrzenie wiarą, przez chwilowe nie ufanie zmartwychwstałemu PANU BOGU. Przeprosiłem zaraz OJCA i PANA - przeprosiłem Ich za to słowo, ale i za chwilkę niewiary. Chyba ze dwa, trzy miesiące temu przy czymś innym - [[chyba jak dobrze pamiętam delikatnych nerwów, rozdrażnienia]] - także z moich ust wypłynęło niespodziewanie słowo "kurcze". Myślałem, że po tamtym razie to już za mną, ale teraz znowu wyszło, więc nie wypleniłem jeszcze tego do końca. Proszę PANA aby trzeci raz nie wyszło nic podobnego, aby w mym sercu nie było nawet chwilki niewiary z której wypływa zamartwianie, lęk się czy złość, nerwowość a potem jakieś np. "kurczę". .................  "Wulgaryzmy - cztery powody dlaczego nie powinieneś ich używać część 2. Skryte wulgaryzmy, przerywniki, nieprzyzwoite żarty i jedna z form nadużywania imienia PANA BOGA - brania imienia BOŻEGO nadaremno" -  https://mieczducha888.blogspot.com/2022/10/wulgaryzmy-cztery-powody-dlaczego-nie.html

Tzw. "zamienniki" przekleństw, wulgaryzmów to nadal zmiękczone przekleństwa - wiadomo co się kryje pod nimi. Zamienniki przekleństw to niegodna rzecz chrześcijan, to równomierne wulgaryzmowi do którego nawiązują, więc niech żadne "kurczę" itp nie wychodzą z naszych ust ...  https://konfabula.pl/zamienniki-przeklenstw/  ,

Wikipedia: "Najważniejszą sylabą, która jest podstawą podczas tworzenia eufemizmów słowa k****, jest kur-: kurczę pieczone, kurka wodna, kurde itp. Podobna pod względem fonetycznym jest sylaba kurz, stąd np. kurza twarz, kurza melodia. Innym zabiegiem eufemizacyjnym jest pozostawienie sylab w nagłosie i wygłosie i manipulacja środkiem: karwa, kuwa." - Wikipedia

 "Wulgaryzmy - cztery powody dlaczego nie powinieneś ich używać część 2. Skryte wulgaryzmy, przerywniki, nieprzyzwoite żarty i jedna z form nadużywania imienia PANA BOGA - brania imienia BOŻEGO nadaremno" -  https://mieczducha888.blogspot.com/2022/10/wulgaryzmy-cztery-powody-dlaczego-nie.html

"Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba, aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają." - List apostoła Pawła do Efezjan 4:29 BW .................... "Żadne plugawe słowo niech nie wychodzi z waszych ust, lecz tylko dobre, dla zbudowania, aby przynosiło łaskę słuchającym." - UBG

"Wasza mowa niech zawsze będzie miła, zaprawiona solą, abyście wiedzieli, jak należy każdemu odpowiedzieć." - List apostoła Pawła do Kolosan 4:6 UBG...................... "Mowa wasza niech będzie zawsze uprzejma, zaprawiona solą, abyście wiedzieli, jak macie odpowiadać każdemu." - BW

Proszę o modlitwę za mną żeby nie było nawet chwilki niewiary w żadnych okolicznościach - aby nigdy żadne "kurczę" ani nic podobnego już nie wyszło z moich ust. Aby PAN wyplenił to "kurczę" z mojego serca raz na zawsze, aby nie pojawiło się trzeci raz. Zamiast : "kurczę, co tu zrobić??", powinienem powiedzieć np. : "PANIE Jezu co tu zrobić??". Za chwilę tak zrobiłem, ale gdybym stale czuwał w wierze, to od razu bym tak zrobił, nie byłoby tych niepotrzebnych słów jakiejś niewiary. Miałem PANA ZBAWCA cały czas w sercu, ale jakbym chwilowo stracił czujność, jakbym chwilo stracił GO sprzed oczu. Czuwajmy, bądźmy trzeźwi cały czas będąc nieustannie skupieni na PANU, nieustannie mając Go przed oczami. Wystarczy chwilka duchowej nieuwagi, chwilka braku czujności aby uczynić coś złego, coś co nie jest miłe Bogu, coś co nie jest Jego wolą ....... "Baczcie na siebie, aby serca wasze nie były ociężałe wskutek obżarstwa i opilstwa oraz troski o byt i aby ów dzień was nie zaskoczył (35) niby sidło; przyjdzie bowiem znienacka na wszystkich, którzy mieszkają na całej ziemi. (36) Czuwajcie więc, modląc się cały czas, abyście mogli ujść przed tym wszystkim, co nastanie, i stanąć przed Synem Człowieczym." - Ewangelia Łukasza 21:34-36 BW

 Ogólnie po piątkowym, sobotnim wyjeździe jestem bardzo mocno duchowo zbudowany, posilony. Chwała za to OJCU Niebiańskiemu oraz zmartwychwstałemu uwielbionemu Jezusowi Chrystusowi BOGU Prawdziwemu.

PS - przypominam też o modlitwie m.in. za mamą która ma lot powrotny w sobotę, aby przede wszystkim miała się duchowo dobrze jako zbawiona osoba.

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 16.10.2023 Puławy , Dominik Marzec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz