piątek, 13 października 2023

Moje ewentualne dalekie podróże oraz lot mamy do Holandii. Nigdy sam, nie brak niczego co niezbędne tam gdzie Chrystusowa wola -- Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 60 LX

 

Moja mama leci jutro do Holandii na tydzień czasu - [[powrót w przyszłą sobotę]], - do brata, bratowej i wnuków. Proszę o modlitwę o bezpieczną podróż dla mamy, bezpieczny powrót i żeby swoje serce, swój umysł kierowała w kierunku PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa. Proszę o modlitwę o zbawczą wiarę dla mamy, proszę o zbawczą wiarę dla brata, bratowej i żeby byli dla swoich malutkich dzieci świadectwem Chrystusowym, aby dzieciaczki mogły wzrastać w poznaniu BOGA Prawdziwego. Proszę też za tatą, za całą rodziną ziemską aby dostąpili zbawienia, doszli do poznania prawdy, aby żyli dla woli Bożej, a nie byli już niewolnikami grzechu, nie służyli pożądliwościom ale PANU zmartwychwstałemu. 

Dzisiaj jadę z mamą do Krakowa. Pomagam mamie przetransportować się na krakowski dworzec PKP [mama ma niepełnosprawność i 75 lat], gdzie czekać będzie na nią mąż siostry. Natomiast ja w Krakowie wsiadam w inny pociąg i ruszam do Łodzi, do Chrystusowego brata Jarka i siostry Ani. Dzisiaj czeka mnie jakieś pół dnia na czterech dworcach i w trzech pociągach, ale z moim PANEM i BOGIEM Jezusem Chrystusem mogę odważnie, śmiało stanąć naprzeciw wszelkim trudom, przejść je zwycięsko. Choćbym miał iść na koniec świata na piechotę, to z Nim dałbym radę przejść wszystko, nie poddać się żadnym trudom, problemom, przeciwnościom. Tam gdzie Jego wola tam ON jest z nami, a jak ON jest z nami to możemy podołać temu wszystkiemu co nam wyznacza, do czego nas wzywa, co nam rozkazuje .......... "Umiem się ograniczyć, umiem też żyć w obfitości; wszędzie i we wszystkim jestem wyćwiczony; umiem być nasycony, jak i głód cierpieć, obfitować i znosić niedostatek. (13) Wszystko mogę w tym, który mnie wzmacnia, w Chrystusie." - List apostoła Pawła do Filipian 4:12-13 BW

"Bo z tobą przebiłem się przez wojsko, z moim Bogiem przeskoczyłem mur. (30) Droga Boga jest doskonała, słowo PANA w ogniu wypróbowane. Tarczą jest dla wszystkich, którzy mu ufają. (31) Bo któż jest Bogiem oprócz PANA? Któż skałą oprócz naszego Boga? (32) To Bóg, który przepasuje mnie mocą i doskonałą czyni moją drogę. (33) Moje nogi czyni jak u łani i stawia mnie na wyżynach." - Psalm 18:29-33 UBG

"Ale ty, Izraelu, mój sługo, ty, Jakubie, którego wybrałem, potomku Abrahama, mojego przyjaciela! (9) Ty, którego pochwyciłem z krańców ziemi, a pomijając znamienitych, powołałem cię i powiedziałem ci: Jesteś moim sługą, wybrałem cię i nie odrzuciłem. (10) Nie bój się, bo ja jestem z tobą. Nie lękaj się, bo ja jestem twoim Bogiem. Umocnię cię, wspomogę cię i podeprę cię prawicą swojej sprawiedliwości. (11) Oto zawstydzą się i będą pohańbieni wszyscy, którzy płoną gniewem przeciwko tobie. Będą jak nicość i zginą ci, którzy tobie się sprzeciwiają. (12) Będziesz ich szukał, a nie znajdziesz ich; ci, którzy się tobie sprzeciwiają, będą jak nicość, a ci, którzy walczą z tobą, zostaną wniwecz obróceni. (13) Ja bowiem, PAN, twój Bóg, trzymam cię za twoją prawicę i mówię: Nie bój się, ja cię wspomogę. (14) Nie bój się, robaczku, Jakubie, garstko ludu Izraela; ja cię wspomogę, mówi PAN i twój Odkupiciel, Święty Izraela. (15) Oto uczynię z ciebie sanie młockarskie, nowe, z zębami po obu stronach. Będziesz młócił góry i zetrzesz je, a pagórki zamienisz w plewy. (16) Przewiejesz je, a wiatr je porwie i wicher je rozproszy. A ty się rozradujesz w PANU, będziesz się chlubił w Świętym Izraela. (17) Gdy ubodzy i nędzarze szukają wody, a jej nie ma, a ich język usycha z pragnienia, ja, PAN, wysłucham ich, ja, Bóg Izraela, nie opuszczę ich." - Księga Izajasza 41:8-17 UBG

Proszę również o modlitwę za mną - o bezpieczną podróż dla mnie, abym cały czas był duchowo trzeźwy, czujny w Chrystusie PANU. Abym był dobrym świadectwem w czynach i słowach wobec napotkanych ludzi z którymi PAN BÓG Jezus pozwoliłby porozmawiać czy uczynić im jakieś dobro. Proszę też aby czas w Łodzi z Chrystusowym bratem i siostrą był dobrym świętym wspólnym czasem ku chwale OJCA i SYNA, a także ku naszemu zbudowaniu i ku nowym naukom m.in. wzajemnego miłowania się taj jak umiłował na ZBAWICIEL : "Wy tedy, gdy się schodzicie w zborze, nie spożywacie w sposób należyty Wieczerzy Pańskiej; (21) każdy bowiem zabiera się niezwłocznie do spożycia własnej wieczerzy i skutek jest taki, że jeden jest głodny a drugi pijany. (22) Czy nie macie domów, aby jeść i pić? Albo czy zborem Bożym gardzicie i poniewieracie tymi, którzy nic nie mają? Co mam wam powiedzieć? Czy mam was pochwalić? Nie, za to was nie pochwalam. (23) Albowiem ja przejąłem od Pana to, co wam przekazałem, że Pan Jezus tej nocy, której był wydany, wziął chleb, (24) a podziękowawszy, złamał i rzekł: Bierzcie, jedzcie, to jest ciało moje za was wydane; to czyńcie na pamiątkę moją. (25) Podobnie i kielich po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich to nowe przymierze we krwi mojej; to czyńcie, ilekroć pić będziecie, na pamiątkę moją. (26) Albowiem, ilekroć ten chleb jecie, a z kielicha tego pijecie, śmierć Pańską zwiastujecie, aż przyjdzie. (27) Przeto, ktokolwiek by jadł chleb i pił z kielicha Pańskiego niegodnie, winien będzie ciała i krwi Pańskiej. (28) Niechże więc człowiek samego siebie doświadcza i tak niech je z chleba tego i z kielicha tego pije. (29) Albowiem kto je i pije niegodnie, nie rozróżniając ciała Pańskiego, sąd własny je i pije. (30) Dlatego jest między wami wielu chorych i słabych, a niemało zasnęło. (31) Bo gdybyśmy sami siebie osądzali, nie podlegalibyśmy sądowi. (32) Gdy zaś jesteśmy sądzeni przez Pana, znaczy to, że nas wychowuje, abyśmy wraz ze światem nie zostali potępieni. (33) A tak, bracia moi, gdy się schodzicie, aby jeść, czekajcie jedni na drugich. (34) Jeśli kto głodny, niech je w domu, abyście się na sąd nie schodzili. A zarządzenie co do pozostałych spraw wydam, gdy przyjdę." - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 11:20-34 BW ______________________ "Nowe przykazanie daję wam, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem; abyście się i wy wzajemnie miłowali. (35) Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli miłość wzajemną mieć będziecie." - Ewangelia apostoła Jana 13:34-35 BW 

"trzymajmy się niewzruszenie nadziei, którą wyznajemy, bo wierny jest Ten, który dał obietnicę; (24) i baczmy jedni na drugich w celu pobudzenia się do miłości i dobrych uczynków, (25) nie opuszczając wspólnych zebrań naszych, jak to jest u niektórych w zwyczaju, lecz dodając sobie otuchy, a to tym bardziej, im lepiej widzicie, że się ten dzień przybliża." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 10:23-25 BW

W sobotę jak PAN BÓG pozwoli to jedziemy z Łodzi do Lublina do siostry w Chrystusie Jezusie. Także w tym temacie proszę o modlitwę za bezpieczną podróż, aby dane nam było spotkać się w czwórkę ku chwale OJCA i ku chwale zmartwychwstałego uwielbionego SYNA oraz żeby PAN dał nam obfitego duchowego zbudowania pośród Chrystusowej świętości, miłości, mądrości  ..... "Nowotestamentowy model Kościoła część 12 - Jak dobrze i miło gdy bracia i siostry żyją w zgodzie. Skłócone domy upadają, podzielone wewnętrznie królestwa pustoszej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/08/nowotestamentowy-model-koscioa-czesc-12.html

"Świątynią Boża na terenie międzywala, nad samym brzegiem Wisły --- Chrystusowa domowa Ekklesia w społeczność z OJCEM i Zmartwychwstałym BOGIEM Prawdziwym której jestem częścią. Część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/06/swiatynia-boza-na-terenie-miedzywala.html

Jak PAN i BÓG Jezus Chrystus pozwoli to przede mną setki kilometrów, ale Chrystus jako człowiek i apostołowie mieli o wiele wiele większe trudy, wyzwania w czasie swoich podróży. Nie mieli takich środków transportu, a poza tym na każdym miejscu przeważnie było wiele osób które chciały im zaszkodzić lub nawet zabić. Z BOGIEM można przejść, zwyciężyć wszystko, z Nim możemy wykonać najtrudniejsze zadania jakie by nam wyznaczył, nie ulec strachowi. Z uwielbionym zmartwychwstałym BOGIEM Prawdziwym jesteśmy gotowi na wszystko, nawet na najgorsze cierpienia, nawet na najgorszą śmierć, na wszystko.  ................ "Umiem się ograniczyć, umiem też żyć w obfitości; wszędzie i we wszystkim jestem wyćwiczony; umiem być nasycony, jak i głód cierpieć, obfitować i znosić niedostatek. (13) Wszystko mogę w tym, który mnie wzmacnia, w Chrystusie." - List apostoła Pawła do Filipian 4:12-13 BW

 Patrzmy też z wiarą na wszelkie trudne, niezrozumiałe rzeczy bo w tym co PAN dopuszcza jest tylko chwała BOŻA i to co najlepsze dla nas i dla innych, więc nawet jeśli coś nie idzie według naszego zamysłu, nawet jeśli nasze plany się nie udają, to dalej bezgranicznie ufajmy PANU, w Nim miejmy nadzieję, rośmy dalej o mądrość, prowadzenie bo to ON wie nieomylnie, doskonale co jest ku największej chwale Bożej, oraz co jest nam rzeczywiście potrzebne, co jest najlepsze dla nas w danej chwili. Patrzmy dobrym okiem wiary na wszystko i czyńmy z wiary w Jego mocy, a nie w swojej - wszystko to co PAN nam wyznacza, nakazuje bo mamy dane środki do wypełnienia Jego woli, rozkazów. Nawet gdyby były problemy z podróżą, nawet gdyby nie doszło do podróży mojej czy mamy, to na wszystko chce patrzeć dobrym okiem bezgranicznego zaufania Temu który ma wszelką moc, władzę w niebie i na ziemi. Nie oznacza to poddawania się, bierności, rezygnowania, ale starania się dostrzeżenia że PAN w swoim czasie ma coś lepszego, większego. Miałbym jeszcze gorętszą modlitwę aby dostrzec, usłyszeć dalsze Chrystusowe wskazania, prowadzenie. ................ "Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część 59 LIX -- przespana kolejna noc i kolejny poranek nowego dnia dane przez BOGA Prawdziwego" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/09/jak-nie-bac-sie-wojny-krachu-ciezkich.html

"Któż nas odłączy od miłości Chrystusowej? Czy utrapienie, czy ucisk, czy prześladowanie, czy głód, czy nagość, czy niebezpieczeństwo, czy miecz? (36) Jak napisano: Z powodu ciebie co dzień nas zabijają, uważają nas za owce ofiarne. (37) Ale w tym wszystkim zwyciężamy przez tego, który nas umiłował. (38) Albowiem jestem tego pewien, że ani śmierć, ani życie, ani aniołowie, ani potęgi niebieskie, ani teraźniejszość, ani przyszłość, ani moce, (39) ani wysokość, ani głębokość, ani żadne inne stworzenie nie zdoła nas odłączyć od miłości Bożej, która jest w Chrystusie Jezusie, Panu naszym." - List apostoła Pawła do Rzymian 8:35-39 BW

"Mamy zaś ten skarb w naczyniach glinianych, aby wspaniałość tej mocy była z Boga, a nie z nas. (8) Zewsząd jesteśmy uciskani, lecz nie przygnębieni, bezradni, lecz nie zrozpaczeni; (9) Prześladowani, lecz nie opuszczeni, powaleni, ale nie zgładzeni" - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 4:7-9 UBG

"Są sługami Chrystusa? Mówię jak głupi: Ja jeszcze bardziej; w pracach więcej, w chłostach nad miarę, w więzieniach częściej, w niebezpieczeństwie śmierci wielokroć. (24) Od Żydów pięciokrotnie otrzymałem czterdzieści razów bez jednego. (25) Trzy razy byłem bity rózgami, raz kamienowany, trzy razy rozbił się ze mną okręt, dzień i noc spędziłem w głębinie morskiej. (26) Często w podróżach, w niebezpieczeństwach na rzekach, w niebezpieczeństwach od bandytów, w niebezpieczeństwach od własnego narodu, w niebezpieczeństwach od pogan, w niebezpieczeństwach w mieście, w niebezpieczeństwach na pustyni, w niebezpieczeństwach na morzu, w niebezpieczeństwach wśród fałszywych braci; (27) W trudzie i znoju, często w czuwaniu, w głodzie i pragnieniu, często w postach, w zimnie i nagości; (28) A poza tymi sprawami zewnętrznymi, w tym, co mi codziennie ciąży, w trosce o wszystkie kościoły. (29) Któż jest słaby, żebym i ja nie był słaby? Któż się gorszy, żebym i ja nie płonął? (30) Jeśli mam się chlubić, będę się chlubić z moich słabości. (31) Bóg i Ojciec naszego Pana Jezusa Chrystusa, który jest błogosławiony na wieki, wie, że nie kłamię. (32) W Damaszku namiestnik króla Aretasa otoczył strażą miasto Damasceńczyków, chcąc mnie schwytać; (33) Ale przez okno spuszczono mnie w koszu przez mur i uszedłem jego rąk." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 11:23-33 BW

"Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html
"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html........... Chwała OJCU oraz BOGU Prawdziwemu Jezusowi Chrystusowi PANU ZBAWCY. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 13.10.2023 Puławy , Dominik Marzec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz