sobota, 11 czerwca 2022

6 lat bliżej : nowej ręki nowego ciała i bycia na zawsze przed obliczem BOŻYM w raju. - PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 6


 Dziś mija 6 lat od mojego wypadku. 11 czerwca 2016 kilkutonowa ciężarówka najechała na mnie - na lewą rękę, klatkę piersiową i brzuch. 6 lat temu nie dojechałem rowerem do domu na obiad. Leżałem w kałuży krwi pod kołami, byłem przytomny przez pierwsze 2-3 minuty - mimo że nie czułem żadnego bólu, to wiedziałem że umieram. Pamiętam że modliłem się m.in. słowami Psalmu 23 : "PAN jest moim pasterzem [...]Choćbym nawet chodził doliną cienia śmierci, zła się nie ulęknę, bo ty jesteś ze mną".  6 lat temu rodzice dostali telefon z policji, że syn miał wypadek, a moje rany były zbyt drastyczne, więc w szpitalu w Puławach nie pokazano mnie rodzicom. Tego samego dnia trafiłem w stanie krytycznym do Lublina - do SPSK nr 4, gdzie cały zespół medyczny miał mnóstwo ciężkiej pracy nade mną - byłem 10 godzin na bloku operacyjnym. 6 lat minęło jak jeden dzień :). BOGU Ojcu i PANU Jezusowi Chrystusowi chwała, dziękczynienie za wszystko. ZBAWCA PAN nie zawiódł nigdy nikogo w żadnej swojej obietnicy i nigdy nie zawiedzie. Trwając w wierze, wierności, ufności, poleganiu na NIM jestem duchowo mocniejszy niż przed wypadkiem.

 Są u mnie różne chwile, są różne dni - często również i trudne, burzowe, ale mimo wszystko trwając w wierze, wierności, ufności, poleganiu na NIM - PANU ZBAWCY jestem przeprowadzany przez to wszystko, dostaje nowe lekcje, nowe doświadczenia - to wszystko ON ZBAWICIEL obraca ku dobru. Dzięki Jego łasce nie przejmuję się że nie mam ręki, bo wiem że będę miał nową gdy otrzymam obiecane nowe ciało. Nie przejmuję się że statystycznie jestem na półmetku życia, bo nawet gdybym i dziś umarł, to mam obietnicę zmartwychwstaniu do rajskiego nieskończonego życia. Dzięki zbawczej łasce - BÓG jest moim Ojcem, a ja jestem dzieckiem BOŻYM. To obecne ciało jest znikome, a to obecne życie to chwilka, ale dzięki łasce Chrystusowej przede mną to co niezniszczalne, wieczne, doskonałe. Mówię sobie że Psalm 23 to Psalm mojego życia :) ... chcę mieć zawsze te i wszelkie inne Słowa BOŻE w swoim sercu i postępować według nich i wiem że Wszechwładny Wszechmogący ZBAWICIEL da być zwycięzcą BOŻYM w każdym czasie, w każdych okolicznościach ... "Psalm Dawida. PAN jest moim pasterzem, niczego mi nie zabraknie. (2) Sprawia, że kładę się na zielonych pastwiskach, prowadzi mnie nad spokojne wody. (3) Posila moją duszę, prowadzi mnie ścieżkami sprawiedliwości ze względu na swoje imię. (4) Choćbym nawet chodził doliną cienia śmierci, zła się nie ulęknę, bo ty jesteś ze mną; twoja laska i kij pocieszają mnie. (5) Zastawiasz przede mną stół wobec moich wrogów, namaszczasz mi głowę olejkiem, mój kielich przelewa się. (6) Zaprawdę dobroć i miłosierdzie pójdą w ślad za mną po wszystkie dni mego życia i będę mieszkał w domu PANA przez długie czasy." - Psalm 23 UBG .......... "Psalm Dawidowy. Pan jest pasterzem moim, Niczego mi nie braknie. (2) Na niwach zielonych pasie mnie. Nad wody spokojne prowadzi mnie. (3) Duszę moją pokrzepia. Wiedzie mnie ścieżkami sprawiedliwości Ze względu na imię swoje. (4) Choćbym nawet szedł ciemną doliną, Zła się nie ulęknę, boś Ty ze mną, Laska twoja i kij twój mnie pocieszają. (5) Zastawiasz przede mną stół wobec nieprzyjaciół moich, Namaszczasz oliwą głowę moją, kielich mój przelewa się. (6) Dobroć i łaska towarzyszyć mi będą Przez wszystkie dni życia mego. I zamieszkam w domu Pana przez długie dni." - BW

  1. ... "PAN JEZUS nadal czyni cuda - uratowany spod TIR-a część 1" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html
  2.  ... "PAN JEZUS nadal czyni cuda - uratowany spod TIR-a część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html
  3.  ... "PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 3 - poród adopcja wypadek" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html
  4.  ... "PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html
  5.  ... "5 lat po amputacji ręki - PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 5" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/06/5-lat-po-amputacji-reki-pan-jezus-nadal.html

BOGU Ojcu i PANU Jezusowi Chrystusowi chwała, dziękczynienie za pomoc której mi udzieli przez różne osoby m.in. zbawionych którzy modlili się za mnie, rodzinę, personel medyczny, pracodawcę, ludzi z pracy i różne inne osoby. Straciłem w wypadku śledzionę, lewą rękę, ale jako zbawiony mam nieskończenie więcej niż ludzie z najlepszym zdrowiem, z największymi bogactwami materialnymi. 6 lat bez lewej ręki szybko zleciało, ale jestem 6 lat bliżej nie tylko nowej ręki, ale całego nowego ciała :) ... "Oto tajemnicę wam objawiam: Nie wszyscy zaśniemy, ale wszyscy będziemy przemienieni (52) w jednej chwili, w oka mgnieniu, na odgłos trąby ostatecznej; bo trąba zabrzmi i umarli wzbudzeni zostaną jako nie skażeni, a my zostaniemy przemienieni. (53) Albowiem to, co skażone, musi przyoblec się w to, co nieskażone, a to, co śmiertelne, musi przyoblec się w nieśmiertelność. (54) A gdy to, co skażone, przyoblecze się w to, co nieskażone, i to, co śmiertelne, przyoblecze się w nieśmiertelność, wtedy wypełni się słowo napisane: Pochłonięta jest śmierć w zwycięstwie! (55) Gdzież jest, o śmierci, zwycięstwo twoje? Gdzież jest, o śmierci, żądło twoje?" - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 15 BW _________ "Nasza zaś ojczyzna jest w niebie, skąd też oczekujemy Zbawiciela, Pana Jezusa Chrystusa. (21) On przemieni nasze podłe ciało, aby było podobne do jego chwalebnego ciała, zgodnie ze skuteczną mocą, którą też może poddać sobie wszystko." - List apostoła Pawła do Filipian 3:20-21 UBG _______ "Patrzcie, jaką miłość okazał nam Ojciec, że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi i nimi jesteśmy. Dlatego świat nas nie zna, że jego nie poznał. (2) Umiłowani, teraz dziećmi Bożymi jesteśmy, ale jeszcze się nie objawiło, czym będziemy. Lecz wiemy, że gdy się objawi, będziemy do niego podobni, gdyż ujrzymy go takim, jakim jest" - 1 List apostoła Jana 3:1-2 BW

Duchowo nie słabnę dzięki trwaniu w łasce Chrystusowej. Z łaski trwając w wierze, wierności, ufności, poleganiu na Zmartwychwstałym PANU ZBAWCY nabieram : sił duchowych oraz wiary, nadziei, miłości, owocu ducha itd. 6 lat bliżej domu OJCA. 6 lat bliżej raju. 6 lat bliżej Królestwa Bożego gdzie nie ma i nie będzie żadnego grzechu, żadnego zła, żadnego cierpienia, żadnego bólu, żadnych łez, żadnego smutku itd. 6 lat bliżej doskonałej miłości. 6 lat bliżej doskonałej świętości. 6 lat bliżej doskonałej radości. 6 lat bliżej doskonałego piękna. 6 lat bliżej doskonałego nowego doskonałego stworzenia gdzie nigdy nie pojawi się grzech i jego straszne skutki. 6 lat bliżej doskonałego nowego doskonałego stworzenia gdzie wszyscy będą oddawać należną chwałę jedynie OJCU i BARANKOWI - PANU Jezusowi. _____ "Lecz my, zgodnie z jego obietnicą, oczekujemy nowych niebios i nowej ziemi, w których mieszka sprawiedliwość" - 2 List apostoła Piotra 3:13 UBG ______ "I widziałem nowe niebo i nową ziemię; albowiem pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły, i morza już nie ma. (2) I widziałem miasto święte, nowe Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga, przygotowane jak przyozdobiona oblubienica dla męża swego. (3) I usłyszałem donośny głos z tronu mówiący: Oto przybytek Boga między ludźmi! I będzie mieszkał z nimi, a oni będą ludem jego, a sam Bóg będzie z nimi. (4) I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie; ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy przeminęły. (5) I rzekł Ten, który siedział na tronie: Oto wszystko nowym czynię. I mówi: Napisz to, gdyż słowa te są pewne i prawdziwe. (6) I rzekł do mnie: Stało się. Jam jest alfa i omega, początek i koniec. Ja pragnącemu dam darmo ze źródła wody żywota. (7) Zwycięzca odziedziczy to wszystko, i będę mu Bogiem, a on będzie mi synem. (8) Udziałem zaś bojaźliwych i niewierzących, i skalanych, i zabójców, i wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga." - Objawienie Jana 21:1-8 BW

6 lat od wypadku od m.in. utraty ręki - to nie tyle 6 lat starszy, ale 6 lat bliżej bycia twarzą w twarz z OJCEM i BARANKIEM : " i oglądać będą jego oblicze" - Objawienie Jana 22:4a _____ "Teraz bowiem widzimy jakby przez zwierciadło i niby w zagadce, ale wówczas twarzą w twarz" - 1 Koryntian 13:12a. Góra kilkadziesiąt lat bez ręki, to jak mrugnięcie okiem w porównaniu do nieskończoności jaka czeka tych którzy będą mieć nowe niezniszczalne doskonałe ciała. Nieskończoność w nowym doskonałym ciele - vs - góra jeszcze kilkadziesiąt lat z jedną ręką. Nie ma porównania :) ... "Uważam bowiem, że cierpienia teraźniejszego czasu nie są godne porównywania z tą przyszłą chwałą, która ma się w nas objawić" - Rzymian 8:18 UBG ______ "Ten bowiem nasz chwilowy i lekki ucisk przynosi nam przeogromną i wieczną wagę chwały; (18) Gdy nie patrzymy na to, co widzialne, lecz na to, co niewidzialne. To bowiem, co widzialne, jest doczesne, to zaś, co niewidzialne, jest wieczne" - 2 Koryntian 4 UBG

"Chwała BOGU OJCU i PANU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za dopust do : wypadku i amputacji ręki - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XX" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/12/chwaa-bogu-ojcu-i-panu-jezusowi.html

Chrystus PAN i BÓG - obraca mój wypadek ku chwale swojej i ku chwale swego OJCA, oraz ku mojemu wiecznemu dobru, ku dobru innych ludzi, więc nawet gdybym miał możliwość cofnięcia czasu, to niczego bym nie zmienił. Chwała OJCA i PANA ZBAWCY ponad wszystko, ponad nawet moją wygodę czy ponad moje doczesne życie. ... Chcę patrzeć BOŻYMI duchowymi, wiecznymi kategoriami, bo przez to PAN dodaje mi sił, mocy duchowych, oraz w owocu ducha w tym pokoju, radości BOŻEJ : " Od tej pory zaczął Jezus Chrystus tłumaczyć uczniom swoim, że musi pójść do Jerozolimy, wiele wycierpieć od starszych arcykapłanów i uczonych w Piśmie, że musi być zabity i trzeciego dnia wzbudzony z martwych. (22) A Piotr, wziąwszy go na stronę, począł go upominać, mówiąc: Miej litość nad sobą, Panie! Nie przyjdzie to na ciebie. (23) A On, obróciwszy się, rzekł Piotrowi: Idź precz ode mnie, szatanie! Jesteś mi zgorszeniem, bo nie myślisz o tym, co Boskie, lecz o tym, co ludzkie. (24) Wtedy Jezus rzekł do uczniów swoich: Jeśli kto chce pójść za mną, niech się zaprze samego siebie i weźmie krzyż swój, i niech idzie za mną. (25) Bo kto by chciał życie swoje zachować, utraci je, a kto by utracił życie swoje dla mnie, odnajdzie je. (26) Albowiem cóż pomoże człowiekowi, choćby cały świat pozyskał, a na duszy swej szkodę poniósł? Albo co da człowiek w zamian za duszę swoją? (27) Albowiem Syn Człowieczy przyjdzie w chwale Ojca swego z aniołami swymi, i wtedy odda każdemu według uczynków jego." - Mateusz 16. 

Zbawieni będą mieć wieczne, niezniszczalne doskonałe ciała i co najwspanialsze będą przed obliczem OJCA i ZBAWCY BARANKA w raju. Niezbawieni stracą wszystko, poniosę karę wiecznej śmierci, nie będzie ich. 

Na nic nie zasługujemy oprócz śmierci z powodu swego grzechu, wszystko co mamy - mamy dzięki  łasce JEZUSA i OJCA [Rzymian 6:23]- więc nie mamy nigdy prawa narzekać. Narzeka, szemra ten który uważa że coś mu się należy, ale ten który wie że nic poza śmiercią mu się nie należy - ale wszystko jest tylko dzięki łasce BOŻEJ - taki jedynie dziękuje, a nigdy nie narzeka .... nie zasługuje na życie, więc nie narzekam na brak ręki która jest mniejsza niż życie. Dziękuję za tą którą mam, a i na tą przecież nie zasługuje. Wszystko dzięki łasce mego PANA i mego ZBAWICIELA któremu każdy człowiek winny jest poddanie, posłuszeństwo. Kto tym poddaniem, posłuszeństwem pogardzi - ten sam siebie potępi na wieki.

Lepiej wejść nawet z najgorszym cielesnym zdrowiem do Królestwa BOŻEGO, niż z najlepszym zdrowiem cielesnym być wśród potępionych.   "demoniczna charyzmania a większe dzieła z Jn 14:12" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/12/demoniczna-charyzmania-wieksze-dziea-z.html

Różnych rzeczy w życiu nie rozumiemy, bo jesteśmy tylko ludźmi, ale jak ufamy Wszechmądremu Doskonałemu BOGU jako swemu PANA ZBAWCY oraz OJCU, to nawet jak niczego nie rozumiemy, to ufając wiemy że nigdy nas nie opuści, że nad wszystkim panuje, o wszystkim decyduje i we wszystkim współdziała, wszystko obraca ku dobru wobec tych którzy Go miłują.   ... "Czy nie wiesz? Czy nie słyszałeś? Bogiem wiecznym jest Pan, Stwórcą krańców ziemi. On się nie męczy i nie ustaje, niezgłębiona jest jego mądrość. (29) Zmęczonemu daje siłę, a bezsilnemu moc w obfitości. (30) Młodzieńcy ustają i mdleją, a pacholęta potykają się i upadają, (31) lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają." - Księga Izajasza 40 BW ........ "Izajasz 40:31 - na czym polega biblijne oczekiwanie PANA które daje obietnice duchowych sił na każde okoliczności" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/izajasz-4031-na-czym-polega-biblijne.html

Skoro to przynosi chwałę BOGU i przyda się choćby jednej osobie, to warto było doświadczyć tego wszystkiego. Oby zawsze i wyłącznie było ku chwale OJCA i Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA. 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 11.06.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz