czwartek, 2 czerwca 2022

Deszczowa ewangelizacja - Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXVI


Dzisiaj rano wychodząc z domu padał lekki deszcz, ale gdy przeszedłem ze 200-300 metrów zaczęło mocno padać. Miałem daleką drogę przed sobą i gdy tak padało nachodziła myśl żeby dziś odpuścić sobie, bo będę cały mokry, ale z drugiej strony przez wiarę wobec Wszechmogącego BOGA ZBAWICIELA mówiłem sobie, że nie dam się pokonać deszczowi, że wielu by zrezygnowało, ale ja mimo wszystko pójdę dalej. Mogłem pójść krótszą drogą, ale celowo poszedłem dłuższą aby przejść obok dwóch przychodni gdzie często są pacjenci i że PAN Zmartwychwstały może da podzielić się z kimś zbawczym świadectwem. Pod dwiema przychodniami były grupki ludzi i mogłem im opowiedzieć dlaczego nie mam ręki, ale dzięki Wszechmocnemu Chrystusowi jestem duchowo mocniejszy niż przed wypadkiem, i że ON mnie zbawił jeszcze przed wypadkiem, jestem ze mną, czyni mnie dzieckiem BOŻYM, prowadzi do rajskiego domu OJCA gdzie lepiej nawet wejść z jedną ręką niż z obiema na potępienie. Zaznaczyłem że w dużej mierze zaczęło się u mnie od czytania Biblii, ale nie jestem ani Świadkiem Jehowy, ani nie idę za rzymskim katolicyzmem bo jedno i drugie ma wiele nieprawd, wiele złych rzeczy. Mam osobistą relację z OJCEM i ZBAWICIELEM, kieruję się biblijną nauką i że znam osobie takie jak ja, jak możemy to spotykamy się jako domowa społeczność. Zachęcałem do pójścia za Zbawcą, do poddawania Mu życia, do czytania Biblii i życzyłem wszelkiego dobra duchowego oraz fizycznego. 

Trochę dalej zobaczyłem panów policjantów w sklepie. Zbawca dał i z nimi chwilę porozmawiać, opowiedzieć o wypadku, o tym jak Żywy BÓG mnie zbawił, zmienił. Byłem mokry bo mocno padało, ale co tam zmoknięcie, cieszyłem się w BOGU że dał porozmawiać z tymi różnymi osobami. Przede mną była jeszcze daleka droga, ale mimo trudnej pogody udałem się tam gdzie planowałem. Wracając Chrystus PAN dał spotkać pewnego człowieka z miejscowości gdzie miałem wypadek. Starszy człowiek, ale zgadzał się z tym co mówiłem o BOGU, o Biblii. Gdy skończyłem z nim rozmawiać to na przystanek przyszedł młody chłopak i z nim też mogłem porozmawiać. Niby słuchał, niby przytakiwał, ale widziałem że jakby chciał uciec od tematu, miałem w sercu jakieś przekonanie że jego grzechy w których żyje sprawiają że chciałby uciec od rozmowy o Chrystusie i o myśleniu o Nim. ... "Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XV - m.in. punkt szczepień moje szczepienie i kolejna rozmowa ewangelizacyjna z policjantami" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/swiadectwo-prowadzenia-chrystusa-yhvh-w_6.html

Dalej w innym miejscu po drugiej stronie ulicy zobaczyłem Roma który palił papierosa. Zawróciłem przeszedłem na drugą stronę ulicy i gdy przechodziłem kilka metrów dalej powiedziałem mu dzień dobry. Odpowiedział. Spytałem czy mogę mu coś powiedzieć, zająć chwilę. Odpowiedział że tak i spytał o co chodzi. Powiedziałem że życzę mu wszelkiego dobra duchowego i fizycznego i że jest wyjście z tych papierosów, że nie daj BOŻE żeby był nowotwór, rak u niego. Opowiedziałem mu jak straciłem rękę, ale i opowiedziałem jak Chrystus PAN zbawił mnie jeszcze przed wypadkiem, że też miałem różne grzechy, poza tym różne lęki, depresje, różne złe rzeczy ale ON dał mi zacząć czytać Biblię z wiarą i uwolnił, wyzwolił mnie z czasem z tego wszystkiego, tak że nawet jak później straciłem rękę w wypadku, to dziś jestem dzieckiem BOŻYM, mam Chrystusowy pokój ducha, ON mnie umacnia, prowadzi, żyje we mnie i najlepsze dopiero przede mną w wiecznym rajskim domu OJCA. Ten Rom bardzo pozytywnie mówił o wierze - mówił że wierzy w Chrystusa, ale ja mu wskazywałem że diabeł też wierzy w to co mówi Biblia, ale Chrystus nie jest Jego PANEM, Królem, BOGIEM - bo nie jest Mu poddany, posłuszny. Mówiłem że ON przyszedł uwalniać z grzechu i dawać moc aby można było żyć według woli BOŻEJ, ku chwale BOŻEJ. Zachęcałem tego Roma że jeśli chce zmian w swoim postępowaniu, to żeby prosił ZBAWCĘ, na NIM polegał a ON to sprawi. Zachęcałem go też do czytania Biblii, do ufania Zbawcy a nie jakimś religiom, organizacjom ludzkim. 

Dalej PAN dał porozmawiać z inną formacją mundurową niż wcześniejsi policjanci : ze strażnikami miejskimi. Dalej jeszcze mogłem porozmawiać z panami sprzątającymi zieleń miejską. 

BOGU ZBAWCY dzięki że nie dał się zrazić deszczem, przemoczeniem. PAN uczy coraz większej świętej pobożnej : wytrwałości, niezłomności,  dzielności, męstwa, cierpliwości itd.  Wróciłem do domu cały mokry, ale to nic. Ważne że PAN dał tym osobom usłyszeć zbawcze przesłanie i oby te osoby szczerym sercem podeszły do tego. Oby dostąpili zbawienia i zaczęły iść za ZBAWCĄ PANEM, oby zaczęły JEMU służyć, JEGO wolę pełnić, w NIM pokładać swe nadzieje. Dzisiaj ale już o południu PAN dał spotkać pewną staruszkę gdzieś w wieku 80 lat, która mi powiedziała m.in. o mojej nadziei w CHRYSTUSIE że to "matka głupich". Zbiłem dzięki łasce Cudownego Doradcy jej słowa m.in. pytając czy więc według niej beznadzieja to "matka mądrych" ??. Plecami była odwrócona, szła dalej i nie chciała rozmawiać. Oby się nawróciła, oby uwierzyła Chrystusowi PANU ZBAWCY. Często ludzie stawiają mur, nie chcą słuchać, negują temat BOGA. Nie jest tak że wszyscy chcą słuchać, że wszyscy są mili. Niektórzy są niemili, wrodzy  itd. - takim w pokoju życzę BOŻEGO dobra i na siłę nie rozmawiam gdy sobie tego nie życzą. Nie zrażam się takimi osobami. Dalej wobec innych robię to co chce PAN ZBAWICIEL. Mówię im o ZBAWCY BOGU, o Jego biblijnej natchnionej nauce, o nowym życiu z NIM i BOGIEM OJCEM jako Ich umiłowane dziecko. 

Tego popołudnia dał PAN jeszcze kilka rozmów z różnymi ludźmi. Jedna osoba - jakiś starszy mężczyzna pytał o pewną restaurację. Wyjaśniłem mu gdzie jest, a że nie wierzę w przypadki to i jemu przy tej okazji opowiedziałem co mi się stało z rękę, ale przede wszystkim co mi się stało ze zbawieniem, bo to kluczowy temat, a mój brak ręki to tylko częsty motyw do rozpoczęcia rozmów w kierunku BOGA ZBAWICIELA i Jego nauk, Jego drogi. Okazało się że ten pan wraz z towarzyszącymi mu osobami w samochodzie przyjechał na pogrzeb. Mieli krakowską rejestrację. Nie za bardzo byli zainteresowani tematem BOGA, zbawienia. Przyjechali na pogrzeb, ale nie widziałem w nich jakichś duchowych refleksji. Oby to co usłyszeli, zobaczyli we mnie, było dzięki łasce ZBAWCY ku ich duchowemu narodzeniu się na nowo, ku ich zbawieniu. 

Wiele osób, wiele rozmów, ale oprócz tej jednej z tym mężczyzną który pytał o restaurację, to we wszystkich innych ja zaczynałem, ja byłem inicjatorem. Chrystus BÓG Prawdziwy przysyła sam osoby które pierwsze coś mówią, ale często to ja pierwszy się odzywam. Często to ja pierwszy się odzywam, to ja zaczynam rozmową - wszystko dzięki łasce BOŻEJ. Mogłem obojętnie przejść wobec tych wszystkich ludzi, mogłem stchórzyć, ale tchórzostwo to nie jest BOŻA droga. Skoro miłuję OJCA i ZBAWCĘ z całego : serca, myśli, siły i duszy to dlaczego mam się wstydzić, bać mówić Kim są, co zrobili dla mnie i dla ludzkości. Skoro miłuję ludzi - to dlaczego miałbym bać się, wstydzić mówić im o ich STWÓRCY, o tym który umarł i za nich i którego potrzebują, bo inaczej będą potępieni w swych grzechach. Proszę PANA o osoby którym mógłbym mówić o NIM i z wiarą staram się aktywnie wykorzystywać różne okazje w różnych miejscach ku ewangelizacji, ku wskazywaniu na BOGA ZBAWICIELA i Jego natchnioną biblijną naukę. To ZBAWCA daje wszystko w tym różne okazje, odwagę, mądrość, właściwe zachowania, ochronę itd. Wszelka chwała dla NIEGO i OJCA. Bez trwania w ZBAWCY i bez JEGO obecności w nas - nic BOŻEGO uczynić nie mogę, nie możemy : "Ja jestem krzewem winnym, wy jesteście latoroślami. Kto trwa we mnie, a Ja w nim, ten wydaje wiele owocu; bo beze mnie nic uczynić nie możecie" - Ewangelia Jana 15:5 BW


 PS - Deszczowa pogoda w czasie suszy, to dobra pogoda, to BOŻY dar za który należy dziękować BOGU Ojcu oraz PANU ZBAWCY Zmartwychwstałemu który nad wszystkim panuje, który ma wszelką moc władzę w niebie i na ziemi ... "Czy są między bożyszczami narodów takie, które by spuszczały deszcz? Albo czy niebiosa same dają ulewny deszcz? Czy to nie raczej Ty, Panie, Boże nasz? W tobie pokładamy nadzieję, gdyż Ty czynisz to wszystko." - Księga Jeremiasza 14:22. Biblia = jedyna natchniona nieomylna Księga. 


 


 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 02.06.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz