piątek, 3 czerwca 2022

Świadectwo prowadzenia CHRYSTUSA YHVH w ewangelizacji część XXVII - m.in. rozmowa z kobietą która 6 lat temu była wśród osób udzielających mi pierwszej pomoce po wypadku

 

CHRYSTUS jest BOGIEM Doskonałym Nieograniczonym Wszechmogącym - dziś posłał mnie do kobiety, która 6 lat temu była wśród osób które ratowały mnie gdy leżałem w kałuży krwi pod kołami kilkutonowej ciężarówki ... Dzisiaj przy m.in. okazji zakupów Wszechpanujący Jezus Chrystus dał porozmawiać o Nim z wieloma różnymi osobami. Kupując owoce od pewnej kobiety podziękowałem za jej pracę. Powiedziałem że może nie ma lekkiej pracy np. na polu, ale można dziękować za obydwie ręce do ciężkiej pracy. Zacząłem jej mówić że ciężarówka na mnie najechała w Górze Puławskiej gdy wracałem z pracy na rowerze, że byłem w stanie krytycznym. Odpowiedziała mi : "to pan ??". Spytałem czy znamy się. Odpowiedziała że była przy moim wypadku, że była wśród osób które mi udzielały pierwszej pomocy. Podziękowałem jej za pomoc. Opowiedziałem jej świadectwo jak jeszcze przed wypadkiem Wszechmogący Chrystus mnie zbawił, uczynił dzieckiem BOŻYM, tak że ufając MU jestem duchowo mocniejszy niż przed wypadkiem, bo ON swoją obecnością mnie umacnia, prowadzi i czyni inne dzieła BOŻE. Mówiła że jak leżałem ranny to ona i inne osoby raczej nie dawały mi szans że przeżyję. Gdy mówiłem że w starym życiu byłem w strasznym stanie psychicznym m.in. w lękach, depresji, to przyznała że sama ma jakieś poważne problemy w obszarach duchowych. Wskazałem jej na Zmartwychwstałego PANA ZBAWCĘ - że tylko u Niego ukojenie, prawdziwy pokój. Zachęcałem do czytania Biblii. Zgodziła się ze mną że rzymski katolicyzm wypacza wiarę, że nie reprezentuje BOGA Chrystusa. Cieszyła się że żyje, że przeżyłem dzięki BOŻEJ łasce. Ja się cieszyłem że mogę jej zaświadczyć o Chrystusowym zbawieniu, o drodze do stania się dzieckiem BOŻYM. Ona ratowała mnie 6 lat temu gdy moje ciało umierało, a ja dzięki łasce ZBAWCY mogłem okazać jej pomoc wskazując na ZBAWCĘ którego potrzebuje jak każdy inny człowiek który zgrzeszył i potrzebuje pojednania z BOGIEM i następnie trwać w osobistej relacji, społeczności z BOGIEM OJCEM i równym Mu w Bóstwie : Zmartwychwstałym SYNEM który ma daną wszelką moc władzę w niebie i na ziemi. Obiecałem jej modlitwy żeby było dobrze u niej duchowo i fizycznie. Proszę o modlitwy za nią, aby była zbawiona, aby jako zbawiona służyła BOGU, żyła dla Jego woli, aby miała Jego życie w sobie w tym owoc ducha m.in. pokój, radość BOŻĄ. 

Według ludzkich kryteriów to ja bez ręki, po takich przejściach powinienem mieć depresję czy jakieś inne psychiczne problemy, a nie mam nic z tego. Mam się bardzo dobrze dzięki łasce mego OJCA i mego ZBAWICIELA. Jestem dzięki ICH łasce duchowo o wiele silniejszy niż przed wypadkiem. Tak działa Cudowny Wszechmocny ZBAWICIEL. BÓG jest niesamowity - posyła mnie do kobiety której mogę wskazać nie tylko wyjście z jej duchowych utrapień, ale wskazać na wieczny ratunek przed potępieniem. Posyła mnie ze zbawczym świadectwem do kobiety, która 6 lat temu ratowała mnie gdy leżałem w kałuży krwi pod kołami kilkutonowej ciężarówki. Nie wierzę w przypadki, ale w Wszechmocnego absolutnie panującego nad wszystkim i wszystkimi Uwielbionego Zmartwychwstałego Chrystusa w które ręce Ojciec złożył wszystko, wszelką moc władzę w niebie i na ziemi. Doskonali, Niepojęci, Niesamowici, Nieograniczeni, Wszechmogący : OJCIEC oraz SYN. Chwała IM dwóm niech będzie zawsze i od wszelkiego stworzenia ... "Uzdrawia tych, których serce jest złamane, I zawiązuje ich rany. (4) Wyznacza liczbę gwiazd, Wszystkim nadaje imiona. (5) Wielki jest Pan nasz i potężny w mocy, Mądrość jego jest niezmierzona. (6) Pan podnosi pokornych, Bezbożnych do ziemi poniża. (7) Śpiewajcie Panu pieśń dziękczynną, Grajcie Panu naszemu na cytrze!" - Psalm 147 BW:3-6 

Psalm 145 UBG : "Pieśń pochwalna Dawida. Będę cię wywyższać, Boże mój, królu mój, i będę błogosławić twe imię na wieki wieków. (2) Każdego dnia będę cię błogosławić i chwalić twoje imię na wieki wieków. (3) Wielki jest PAN i godzien wielkiej chwały, a jego wielkość jest niezbadana. (4) Pokolenie pokoleniu będzie wychwalać twoje dzieła i opowiadać o twoich potężnych czynach. (5) Będę wysławiać wspaniałość chwały twojego majestatu i twoje cudowne dzieła. (6) I będą mówić o mocy twoich straszliwych czynów, a ja będę opowiadać twoją wielkość. (7) Będą wysławiać pamięć twojej wielkiej dobroci i śpiewać o twojej sprawiedliwości. (8) Łaskawy jest PAN i litościwy, nieskory do gniewu i bardzo miłosierny. (9) Dobry jest PAN dla wszystkich, a jego miłosierdzie nad wszystkimi jego dziełami. (10) Twoje dzieła będą cię wysławiać, PANIE, a twoi święci będą ci błogosławić. (11) Będą opowiadać o chwale twego królestwa i mówić o twojej potędze; (12) Aby oznajmić synom ludzkim jego potężne czyny i wspaniałą chwałę jego królestwa. (13) Twoje królestwo jest królestwem wiecznym, a twoje panowanie trwa przez wszystkie pokolenia. (14) PAN podtrzymuje wszystkich, którzy upadają, i podnosi wszystkich przygnębionych. (15) Oczy wszystkich oczekują ciebie, a ty im dajesz pokarm we właściwym czasie. (16) Otwierasz swoją rękę i nasycasz do woli wszystko, co żyje. (17) Sprawiedliwy jest PAN we wszystkich swoich drogach i miłosierny we wszystkich swoich dziełach. (18) Bliski jest PAN wszystkim, którzy go wzywają; wszystkim, którzy go wzywają w prawdzie. (19) Spełni pragnienia tych, którzy się go boją; usłyszy ich wołanie i wybawi ich. (20) PAN strzeże wszystkich, którzy go miłują; a wytraci wszystkich niegodziwych. (21) Moje usta będą głosić chwałę PANA i niech wszelkie ciało błogosławi jego święte imię na wieki wieków." 

"O głębokości bogactwa zarówno mądrości, jak i poznania Boga! Jak niezbadane są jego wyroki i niedocieczone jego drogi!" - Rzymian 11:33 UBG _________ "który czyni rzeczy wielkie i niezbadane, cudowne i niezliczone" - Hiob 5:9 BW _________ "Czyni wielkie, niezbadane rzeczy i cuda, którym nie ma miary" - Hiob 9:10 BW

"PAN JEZUS nadal czyni cuda - uratowany spod TIR-a część 2" - https://mieczducha888.blogspot.com/2016/11/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 6 - Katyń, zamach na WTC 2001, niepełnosprawna dziewczyna i inne" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/bog-nie-jest-morderca-tyranem-ale.html

"BOŻE plagi, sądy spadające na Egipt wielkim błogosławieństwem łaską m.in. dla Egipcjan od BOGA PRAWDZIWEGO - Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/03/boze-plagi-sady-spadajace-na-egipt.html

W innym miejscu przy innej okazji miałem rozmowę z tzw. zakonnicą rzymskokatolicką. Podszedłem, zagadałem do niej i do towarzyszącej jej kobiety gdy przechodziłem obok cmentarza, a one myły grób. Wskazałem że tu każdy jest na chwilkę nawet 100-latkowie mówią że zleciało im jak chwilka. Mówiłem że sam byłem w krytycznym stanie, że za bardzo nie dawano mi szans że przeżyję, ale co niemożliwe dla ludzi, możliwe jest dla BOGA, dla PANA Jezusa. Opowiedziałem im swoje świadectwo, jak zbawił mnie Chrystus, z czego wyrwał i co mam w NIM obiecane jako zbawiony. Wspomniałem że nie jestem Świadkiem Jehowy - że oni m.in. nie mogą mieć transfuzji, a ja dostałem ze 20 jednostek, no i mają wiele innych błędnych nauk. Powiedziałem tej rzymskokatolickiej funkcjonariuszce i kobiecie obok, że za rzymskim katolicyzmem też nie idę. Wyjaśniłem dlaczego. Powiedziałem im że rzymski katolicyzm wypacza m.in. zbawienie z łaski przez wiarę, że do zbawienia nie potrzeba żadnych ludzi i ich rytuałów, pośrednictwa, że to co rzymski katolicyzm prezentuje to dawny ludzki wynalazek dla władzy, pieniędzy. Wszystko w pokoju, w szacunku wobec nich. Mieliśmy wymianę argumentów, ale bez kłótni. Nie pozwoliłbym sobie dzięki łasce ZBAWCY wdawać się w kłótnie, bo chrześcijanin ma zakaz kłócenia się, z kłótni nie wynika nic budującego. Ogólnie mieliśmy pozytywną rozmowę. Odnosiła się do jedzenia hostii, ale wierzę że PAN Jezus dał obalić jej argumenty, wskazałem jej na prawdziwe znaczenie słów o jedzeniu jego ciała i piciu krwi. Wskazałem jej że ze 20 lat nie jadłem rzymskokatolickiej hostii, a duchowo mam się coraz lepiej, bo mam osobistą społeczność, relację ze Zbawcą i opieram się na Jego jednej, jedynej, doskonałej, niepowtarzalnej ofierze. Zachęcałem aby czytała Biblię i obiecałem jej modlitwy abyśmy byli jedno w prawdzie. Proszę o modlitwy również za nią aby ujrzała że krwi w sekcie, że jest w systemie który głosi fałszywą drogę zbawienia i przekręca różne inne biblijne BOŻE prawdy. Oby zrzuciła ten swój habit, oby porzuciła ten swój zakon który z nauką CHRYSTUSA nie ma nic wspólnego. Oby poznała Prawdziwego BOGA, Prawdziwego Chrystusa i żyła w Jego prawdzie, a nie w grzechach, nie w kłamstwach. Oby była częścią Ciała Chrystusa - Kościoła, a nie sekty, anty-kościoła. Oby zrozumiała że tam gdzie teraz jest tam jest nieprawdziwy : "inny" Jezus, "inny" duch, "inna" Dobra Nowina _______ "obawiam się jednak, ażeby, jak wąż chytrością swoją zwiódł Ewę, tak i myśli wasze nie zostały skażone i nie odwróciły się od szczerego oddania się Chrystusowi. (4) Bo gdy przychodzi ktoś i zwiastuje innego Jezusa, którego myśmy nie zwiastowali, lub gdy przyjmujecie innego ducha, którego nie otrzymaliście, lub inną ewangelię, której nie przyjęliście, znosicie to z łatwością" - 2 Koryntian 11:3-4 BW

Proszę też o wszystkie inne osoby z którymi dziś dał mi porozmawiać Wszechwładny Zmartwychwstały BÓG. Życzę tym wszystkim osobom wszelkie duchowego i fizycznego dobra. Oby zawierzyli, zaufali w okucie serca PANU ZBAWCY - oby te osoby żyły ku chwale BOŻEJ, oby żyły ku pełnieniu woli BOŻEJ jako narodzone na nowo dzieci BOGA, a nie były dziećmi diabła żyjącymi w grzechach i pożądliwościach ... "Patrzcie, jaką miłość okazał nam Ojciec, że zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi i nimi jesteśmy. Dlatego świat nas nie zna, że jego nie poznał. (2) Umiłowani, teraz dziećmi Bożymi jesteśmy, ale jeszcze się nie objawiło, czym będziemy. Lecz wiemy, że gdy się objawi, będziemy do niego podobni, gdyż ujrzymy go takim, jakim jest. (3) I każdy, kto tę nadzieję w nim pokłada, oczyszcza się, tak jak On jest czysty. (4) Każdy kto popełnia grzech, i zakon przestępuje, a grzech jest przestępstwem zakonu. (5) A wiecie, że On się objawił, aby zgładzić grzechy, a grzechu w nim nie ma. (6) Każdy, kto w nim mieszka, nie grzeszy; każdy, kto grzeszy, nie widział go ani go nie poznał. (7) Dzieci, niech was nikt nie zwodzi; kto postępuje sprawiedliwie, sprawiedliwy jest, jak On jest sprawiedliwy. (8) Kto popełnia grzech, z diabła jest, gdyż diabeł od początku grzeszy. A Syn Boży na to się objawił, aby zniweczyć dzieła diabelskie. (9) Kto z Boga się narodził, grzechu nie popełnia, gdyż posiew Boży jest w nim, i nie może grzeszyć, gdyż z Boga się narodził. (10) Po tym poznaje się dzieci Boże i dzieci diabelskie. Kto nie postępuje sprawiedliwie, nie jest z Boga, jak też ten, kto nie miłuje brata swego. (11) Albowiem to jest zwiastowanie, które słyszeliście od początku, że mamy się nawzajem miłować; (12) nie jak Kain, który wywodził się od złego i zabił brata swego. A dlaczego go zabił? Ponieważ uczynki jego były złe, a uczynki brata jego sprawiedliwe. (13) Nie dziwcie się, bracia, jeżeli was świat nienawidzi. (14) My wiemy, że przeszliśmy ze śmierci do żywota, bo miłujemy braci; kto nie miłuje, pozostaje w śmierci. (15) Każdy, kto nienawidzi brata swego, jest zabójcą, a wiecie, że żaden zabójca nie ma w sobie żywota wiecznego. (16) Po tym poznaliśmy miłość, że On za nas oddał życie swoje; i my winniśmy życie oddawać za braci. (17) Jeśli zaś ktoś posiada dobra tego świata, a widzi brata w potrzebie i zamyka przed nim serce swoje, jakże w nim może mieszkać miłość Boża? (18) Dzieci, miłujmy nie słowem ani językiem, lecz czynem i prawdą. (19) Po tym poznamy, żeśmy z prawdy i uspokoimy przed nim swoje serca, (20) że, jeśliby oskarżało nas serce nasze, Bóg jest większy niż serce nasze i wie wszystko. (21) Umiłowani, jeżeli nas serce nie oskarża, możemy śmiało stanąć przed Bogiem (22) i otrzymamy od niego, o cokolwiek prosić będziemy, gdyż przykazań jego przestrzegamy i czynimy to, co miłe jest przed obliczem jego. (23) A to jest przykazanie jego, abyśmy wierzyli w imię Syna jego, Jezusa Chrystusa, i miłowali się wzajemnie, jak nam przykazał. (24) A kto przestrzega przykazań jego, mieszka w Bogu, a Bóg w nim, i po tym Duchu, którego nam dał, poznajemy, że w nas mieszka." - 1 List Jana rozdział 3 BW 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 03.06.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz