piątek, 22 lipca 2022

Marność nie ożywi z duchowej śmierci, nie uwolni z niewoli grzechu i nie da Chrystusowego życia. - Jedyny lek na depresje lęki uzależnienia część 4


 To co uchwyciłem na zdjęciach jest poddane marności, znikomości, jest w niewoli skażenia, zniszczenia - Rzymian 8:20-21. To co na zdjęciach i na całej obecnej planecie : tego nie będzie, to przeminie, ale będzie nowa ziemia i nowe niebo. Będzie wieczne doskonałe nowe stworzenie w którym już nigdy nie będzie grzechu i jego śmiertelnych, katastrofalnych skutków. Błogosławiony kto będzie wśród zbawionych, kto wytrwa do końca w pełnieniu świętej woli swego PANA Jezusa ZBAWICIELA i będzie żył bez końca w tym nowym doskonałym stworzeniu ... "I widziałem nowe niebo i nową ziemię; albowiem pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły, i morza już nie ma. 2I widziałem miasto święte, nowe Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga, przygotowane jak przyozdobiona oblubienica dla męża swego.3I usłyszałem donośny głos z tronu mówiący: Oto przybytek Boga między ludźmi! I będzie mieszkał z nimi, a oni będą ludem jego, a sam Bóg będzie z nimi. 4I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie; ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy przeminęły. 5I rzekł Ten, który siedział na tronie: Oto wszystko nowym czynię. I mówi: Napisz to, gdyż słowa te są pewne i prawdziwe. 6I rzekł do mnie: Stało się. Jam jest alfa i omega, początek i koniec. Ja pragnącemu dam darmo ze źródła wody żywota. 7Zwycięzca odziedziczy to wszystko, i będę mu Bogiem, a on będzie mi synem.8Udziałem zaś bojaźliwych i niewierzących, i skalanych, i zabójców, i wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga." - Objawienie Jana 21:1-8 Biblia Warszawska


"gdyż stworzenie zostało poddane znikomości, nie z własnej woli, lecz z woli tego, który je poddał, w nadziei, (21) że i samo stworzenie będzie wyzwolone z niewoli skażenia ku chwalebnej wolności dzieci Bożych" - Rzymian 8:20-21 BW _____ "Gdyż stworzenie jest poddane marności, nie dobrowolnie, ale z powodu tego, który je poddał, w nadziei; (21) Że i samo stworzenie będzie uwolnione z niewoli zniszczenia do chwalebnej wolności dzieci Bożych" - UBG ----- Kto szuka Chrystusowego ukojenia w tym co jest marnością, w tym co jest znikome : ten nigdy nie będzie miał prawdziwego Chrystusowego pokoju ducha. To jest tylko u Niego jako PANU ZBAWCY : w poddaniu Mu się i w Jego zbawczym zamieszkaniu w człowieku. Boży pokój jest owocem ducha, a owoc ducha jest skutkiem nadprzyrodzonego Chrystusowego zamieszkiwania w ufającym, wierzącym Mu człowieku.  Nawet gdyby ktoś zwiedził cały świat, nawet gdyby ktoś był non sto w podróży o świecie i oglądaniu Bożego stworzenia : to nic to nie zastąpi nadprzyrodzonej obecności, zamieszkiwania PANA Jezusa ZBAWICIELA w prawdziwie wierzącym, ufającym Mu człowieku ... "Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. (29) Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. (30) Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie." - Ewangelia Mateusza 11:28-30. Jarzmo Chrystusa Jezusa, to pełnienie Jego woli z łaski przez żywą wiarę. Samowolka, robienie co się chce oddala od BOGA Prawdziwego, gasi Chrystusowe życie w człowieku. Robienie rzeczy wbrew woli PANA, wybieranie tego czego ON nie chce dla nas oddala nas od Niego, a przecież ON jest : ŻYCIEM. Jak chcesz mieć BOŻE nadprzyrodzone duchowe życie gdy pomijasz BOŻY Chleb Życia czyli Tego który jest Krzewem Winnym, a my zbawieni jesteśmy latoroślami które mają nieustannie trwać w NIM, nieustannie mamy czerpać BOŻE duchowo życiodajne soki z tego Krzewu Winnego. ......... "doulos niewolnik Chrystusa część 7 - Podążanie za CHRYSTUSEM, ale bez brania swego krzyża : coraz większa destrukcyjna plaga w Kościele" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/12/doulos-niewolnik-chrystusa-czesc-7_28.html

Mamy stale, nieustannie składać swoje życie, siebie na ofiarę żywą, świętą szukając woli PANA jaką ma dla nas i pełniąc ją przez wiarę. Nie mamy już żyć dla pożądliwości ciała i oczu czy pychy życia. Mamy uśmiercać swoje "JA", a w zamian wybierać tylko i wyłącznie to co chce nasz absolutny PAN i Właściciel, nasz niebiański Król i BÓG Prawdziwy równy swemu Ojcu. 

Szukając spełnienia, ukojenia, Bożego życia w marnościach - w tym również w przyrodzie : nie znajdzie się tego, ale zmarnuje czas, energię, zasoby. Czas, energię, zasoby mamy poświęcać woli PANA Jezusa, a nie pożądliwościom. W Nim jako osobistym PANU ZBAWICIELU jest tylko prawdziwe nasycenie, zaspokojenie duchowe : "Odpowiedział im Jezus: Ja jestem chlebem żywota; kto do mnie przychodzi, nigdy łaknąć nie będzie, a kto wierzy we mnie, nigdy pragnąć nie będzie" - Ewangelia Jana 6:35 BW. ................ "Przewodnikowi chóru. Według Jedutuna. Psalm Dawidowy. (2) Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej, Od niego jest zbawienie moje. (3) Tylko On jest opoką moją i zbawieniem moim, Twierdzą moją, przeto się nie zachwieję. (4) Dopókiż wy wszyscy napadać będziecie na człowieka, by go rozbić, Jakby był ścianą pochyłą, zwalonym murem? (5) Zaiste, zamyślają go strącić z wysoka, Lubują się w kłamstwie, Ustami swymi błogosławią, Ale w sercu swym złorzeczą. Sela. (6) Jedynie w Bogu jest uciszenie duszy mojej, Bo w nim pokładam nadzieję moją! (7) Tylko On jest opoką moją i zbawieniem moim, Twierdzą moją, przeto się nie zachwieję. (8) W Bogu zbawienie moje i chwała moja; Skała mocy mojej, ucieczka moja jest w Bogu. (9) Ufaj mu, narodzie, w każdym czasie, Wylewajcie przed nim serca wasze: Bóg jest ucieczką naszą! Sela. (10) Tylko tchnieniem są synowie ludzcy, Synowie mężów zaś zawodni, Na wadze podnoszą się w górę, Wszyscy oni lżejsi są niż tchnienie. (11) Nie ufajcie wyzyskowi Ani nie pokładajcie w grabieży daremnie nadziei. Gdy bogactwo się mnoży, nie lgnijcie do niego sercem! (12) Jeden raz przemówił Bóg, A dwa razy to usłyszałem, Że moc należy do Boga (13) I że u ciebie, Panie, jest łaska, Bo Ty odpłacasz każdemu według uczynków jego." - Psalm 62 BW ............ "Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie(29) Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. (30) Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie." - Ewangelia Mateusza 11:28-30 BW. - Biblia w dziesiątkach, setkach miejsc ukazuje Syna Logosa jako BOGA Prawdziwego YHVH równego OJCU ... "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 21 - biblijne przykłady że LOGOS i ZMARTWYCHWSTAŁY CHRYSTUS to YHVH a nie stworzenie" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/03/biblijna-i-apostolska-nauka_8.html

Ludzie jeżdżą po całym świecie, oglądają różne rzeczy, ale duchowo nadal są głodni, spragnieni. Kto szuka BOŻEGO życia w stworzeniu, a nie w społeczności z BOGIEM : ten zawsze będzie duchowo wygłodniały i spragniony. OJCIEC i SYN stworzyli ludzi do społeczności, relacji w świętości ze sobą. Grzech to zniszczył, a więc nie wycieczki, nie oglądanie tysięcy rzeczy, nie posiadanie tysięcy rzeczy, nie to co stworzone. nie to co wypełnia całą tą planetę kończy duchowy głód i duchowe pragnienie, ale sam Zmartwychwstały Chrystus PAN ZBAWICIEL który ożywia z duchowej śmierci, zamieszkuje wraz z OJCEM w zbawionym człowieku z łaski przez wiarę.

Czasem udaję się w ustronne, ciche miejsca - ale nie łudzę się miejscem, ale idę tam aby w spokoju, w ciszy porozmawiać z Wszechobecnym OJCEM i z Wszechobecnym Synem którzy wszystko stworzyli i tylko w osobistej relacji, społeczności z NIMI pośród posłuszeństwa, ufania im, wierzenia Im : jest duchowe Chrystusowe życie w nas.  ... "Jeszcze tylko krótki czas i świat mnie oglądać nie będzie; lecz wy oglądać mnie będziecie, bo Ja żyję i wy żyć będziecie. (20) Owego dnia poznacie, że jestem w Ojcu moim i wy we mnie, a Ja w was. (21) Kto ma przykazania moje i przestrzega ich, ten mnie miłuje; a kto mnie miłuje, tego też będzie miłował Ojciec i Ja miłować go będę, i objawię mu samego siebie. (22) Rzekł mu Judasz, nie Iskariota: Panie, cóż się stało, że masz się nam objawić, a nie światu? (23) Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy. (24) Kto mnie nie miłuje, ten słów moich nie przestrzega, a przecież słowo, które słyszycie, nie jest moim słowem, lecz Ojca, który mnie posłał." - Ewangelia Jana 14 BW

Choćby człowiek wszystko zobaczył, choćby nawet zdobył cały świat na własność to nadal będzie duchowo głodny, duchowo nienasycony. Nic i nikt nie zastąpi OJCA i Zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA. Z drugiej strony ktoś może być niewidomym od urodzenia i najbiedniejszy materialnie, ale gdy jest zbawiony z łaski rzez wiarę, gdy ma nadprzyrodzoną obecność OJCA i SYNA - to jest duchowo nasycony, napojony : "Odpowiedział im Jezus: Ja jestem chlebem żywota; kto do mnie przychodzi, nigdy łaknąć nie będzie, a kto wierzy we mnie, nigdy pragnąć nie będzie" - Ewangelia Jana 6:35 BW. -- Najbiedniejszy materialnie człowiek który jest zbawiony jest o wiele wiele wiele bogatszy od najbogatszych ludzi świata, a którzy nie są zbawieni [oby zdążyli z nawróceniem pokutą przed śmiercią lub przed powrotem PANA Jezusa na sąd świata]. .......... "Niech ubogi brat chlubi się ze swojego wywyższenia; (10) A bogaty ze swego poniżenia, bo przeminie jak kwiat trawy. (11) Jak bowiem wzeszło palące słońce, wysuszyło trawę, a kwiat jej opadł i zginęło piękno jego wyglądu, tak też bogaty zmarnieje na swoich drogach" - List Jakuba 1:9-11 UBG

Kto trwa w wierze, posłuszeństwie, w społeczności z OJCEM i z SYNEM : ten nawet  w najgorszym ciemnym lochu będzie miał BOŻĄ radość, miłość, uświęcenie, Chrystusowe życie. Kto nie trwa w wierze, posłuszeństwie,  w społeczności z OJCEM i z SYNEM : ten nawet gdyby był w najpiękniejszych miejscach, pośród wszelkiej wygody, dostatku - nie będzie miał BOŻEJ radości, miłości, uświęcenia,  Chrystusowego życia. 

Cały świat ze wszystkim co go napełnia przeminie, nie będzie go. Wszystkie materialne rzeczy które mają ludzie ochłonie BOŻY ogień, więc błogosławieni którzy są zbawieni, którzy wytrwają w zbawieniu z łaski przez wiarę i gromadzą skarby w niebie ... "Umiłowani, piszę do was już ten drugi list. W nich przez przypominanie pobudzam wasz czysty umysł; (2) Abyście pamiętali słowa wcześniej wypowiedziane przez świętych proroków oraz przykazanie od nas, którzy jesteśmy apostołami Pana i Zbawiciela. (3) Przede wszystkim to wiedzcie, że w ostatecznych dniach przyjdą szydercy, którzy będą postępować według swoich własnych pożądliwości; (4) I będą mówili: Co z obietnicą jego przyjścia? Bo odkąd zasnęli ojcowie, wszystko tak trwa, jak od początku stworzenia. (5) Tego bowiem umyślnie nie chcą wiedzieć, że niebiosa były od dawna i ziemia z wody, i w wodzie stanęła przez słowo Boże; (6) Przez które ówczesny świat, zalany wodą, zginął. (7) A obecne niebiosa i ziemia przez to samo słowo są utrzymane i zachowane dla ognia na dzień sądu i zatracenia bezbożnych ludzi. (8) Ale niech to jedno, umiłowani, nie będzie przed wami zakryte, że jeden dzień u Pana jest jak tysiąc lat, a tysiąc lat jak jeden dzień. (9) Nie zwleka Pan ze spełnieniem obietnicy, jak niektórzy uważają, że zwleka, ale okazuje względem nas cierpliwość, nie chcąc, aby ktokolwiek zginął, lecz aby wszyscy doszli do pokuty. (10) A jak złodziej w nocy przyjdzie dzień Pana, w którym niebiosa z wielkim hukiem przeminą, żywioły rozpalone ogniem stopią się, a ziemia i dzieła, które są na niej, spłoną(11) Skoro to wszystko ma się rozpłynąć, to jakimi wy powinniście być w świętym postępowaniu i pobożności; (12) Oczekując i spiesząc się na przyjście dnia Boga, w którym płonące niebiosa rozpuszczą się, a rozpalone żywioły się roztopią. (13) Lecz my, zgodnie z jego obietnicą, oczekujemy nowych niebios i nowej ziemi, w których mieszka sprawiedliwość. (14) Dlatego, umiłowani, oczekując tego, starajcie się, abyście zostali przez niego znalezieni bez skazy i nienaganni, w pokoju; (15) A cierpliwość naszego Pana uważajcie za zbawienie, jak i nasz umiłowany brat Paweł według danej mu mądrości pisał do was; (16) Jak też mówi o tym we wszystkich listach. Są w nich pewne rzeczy trudne do zrozumienia, które, podobnie jak inne Pisma, ludzie niedouczeni i nieutwierdzeni przekręcają ku swemu własnemu zatraceniu. (17) Wy zatem, umiłowani, wiedząc o tym wcześniej, miejcie się na baczności, abyście nie byli zwiedzeni przez błąd bezbożników i nie wypadli z waszej stałości." - 2 List apostoła Piotra 3 UBG

"Mając więc, bracia, ufność, iż przez krew Jezusa mamy wstęp do świątyni (20) drogą nową i żywą, którą otworzył dla nas poprzez zasłonę, to jest przez ciało swoje, (21) oraz kapłana wielkiego nad domem Bożym, (22) wejdźmy na nią ze szczerym sercem, w pełni wiary, oczyszczeni w sercach od złego sumienia i obmyci na ciele wodą czystą; (23) trzymajmy się niewzruszenie nadziei, którą wyznajemy, bo wierny jest Ten, który dał obietnicę; (24) i baczmy jedni na drugich w celu pobudzenia się do miłości i dobrych uczynków, (25) nie opuszczając wspólnych zebrań naszych, jak to jest u niektórych w zwyczaju, lecz dodając sobie otuchy, a to tym bardziej, im lepiej widzicie, że się ten dzień przybliża. (26) Bo jeśli otrzymawszy poznanie prawdy, rozmyślnie grzeszymy, nie ma już dla nas ofiary za grzechy, (27) lecz tylko straszliwe oczekiwanie sądu i żar ognia, który strawi przeciwników. (28) Kto łamie zakon Mojżesza, ponosi śmierć bez miłosierdzia na podstawie zeznania dwóch albo trzech świadków; (29) o ileż sroższej kary, sądzicie, godzien będzie ten, kto Syna Bożego podeptał i zbezcześcił krew przymierza, przez którą został uświęcony, i znieważył Ducha łaski! (30) Znamy przecież tego, który powiedział: Pomsta do mnie należy, Ja odpłacę; oraz: Pan sądzić będzie lud swój. (31) Straszna to rzecz wpaść w ręce Boga żywego. (32) Przypomnijcie sobie dni poprzednie, kiedy po swym oświeceniu wytrwaliście w licznych zmaganiach z utrapieniami, (33) czy to, gdy byliście wystawieni publicznie na zniewagi i udręki, czy też, gdy wiernie staliście przy tych, z którymi się tak obchodzono. (34) Cierpieliście bowiem wespół z więźniami i przyjęliście z radością grabież waszego mienia, wiedząc, że sami posiadacie majętność lepszą i trwałą(35) Nie porzucajcie więc ufności waszej, która ma wielką zapłatę. (36) Albowiem wytrwałości wam potrzeba, abyście, gdy wypełnicie wolę Bożą, dostąpili tego, co obiecał. (37) Bo jeszcze tylko mała chwila, a przyjdzie Ten, który ma przyjść, i nie będzie zwlekał; (38) a sprawiedliwy mój z wiary żyć będzie; lecz jeśli się cofnie, nie będzie dusza moja miała w nim upodobania. (39) Lecz my nie jesteśmy z tych, którzy się cofają i giną, lecz z tych, którzy wierzą i zachowują duszę." - List apostoła Pawła do Hebrajczyków 10:19-39 BW

"Jak diabeł zwodził i zwiedzie wielu część 5 - zwodnicze niszczycielskie pożądliwości i fałszywy system wartości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/08/jak-diabe-zwodzi-i-zwiedzie-wielu-czesc.html

"Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą" - Ewangelia Mateusza 24:35 -------- "I widziałem nowe niebo i nową ziemię; albowiem pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły, i morza już nie ma. (2) I widziałem miasto święte, nowe Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga, przygotowane jak przyozdobiona oblubienica dla męża swego. (3) I usłyszałem donośny głos z tronu mówiący: Oto przybytek Boga między ludźmi! I będzie mieszkał z nimi, a oni będą ludem jego, a sam Bóg będzie z nimi. (4) I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie; ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy przeminęły. (5) I rzekł Ten, który siedział na tronie: Oto wszystko nowym czynię. I mówi: Napisz to, gdyż słowa te są pewne i prawdziwe. (6) I rzekł do mnie: Stało się. Jam jest alfa i omega, początek i koniec. Ja pragnącemu dam darmo ze źródła wody żywota. (7) Zwycięzca odziedziczy to wszystko, i będę mu Bogiem, a on będzie mi synem. (8) Udziałem zaś bojaźliwych i niewierzących, i skalanych, i zabójców, i wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga." - Objawienie Jana 21:1-8 BW ... "Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

"Jedyny lek na depresje lęki uzależnienia część 3 - duchowy pokarm sycący wnętrze człowieka tylko u PANA panów JEZUSA ZBAWICIELA" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/jedyny-lek-na-depresje-leki.html

"Jedyny lek na depresje lęki uzależnienia część 2 - most do życiodajnej relacji" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/01/jedyny-lek-na-depresje-leki.html

Wielu szemra, narzeka np. że nie byli nigdzie na wakacjach, ale jeśli dla kogoś wyjazd wakacyjny nie jest wolą BOŻĄ to powinien się cieszyć że wybrał posłuszeństwo, a nie samowolkę. Nie chcę szukać tego co chcą oczy, ciało, ale woli PANA ... "Kraina umarłych i otchłań są nienasycone; także oczy ludzkie nigdy się nie nasycą." - Księga Przypowieści Salomona 26:20 BW. Ludzie żyjący pożądliwościami nigdy się na nasycą. W 2016 roku od 11 czerwca do 23 września leżałem w szpitalu po wypadku, amputowano mi rękę, ale nie narzekam, za wszystko dziękuję OJCU i SYNOWI : "amputowana ręka - Wszechmogący Pan Jezus moją radością siłą i mocą w szpitalu i po wypadku" - https://mieczducha888.blogspot.com/2017/05/amputowana-reka-wszechmogacy-pan-jezus.html



Wielu szemra, narzeka - a nie docenia to co ma. Kto nie jest wdzięczny BOGU Ojcu i równemu Mu w Bóstwie Zmartwychwstałemu Synowie : za to co ma, ten zawsze będzie chciał więcej i więcej,  będzie miał niedosyt, niezadowolenie, narzekanie, zazdrość itd...... "Zawsze się radujcie. (17) Bez przestanku się módlcie. (18) Za wszystko dziękujcie; taka jest bowiem wola Boża w Chrystusie Jezusie względem was" - 1 Tesaloniczan 5:16-18 BW ......... "A nie upijajcie się winem, w którym jest rozwiązłość, ale bądźcie napełnieni Duchem; (19) Rozmawiając z sobą przez psalmy, hymny i pieśni duchowe, śpiewając i grając Panu w swoim sercu; (20) Dziękując zawsze za wszystko Bogu i Ojcu w imię naszego Pana Jezusa Chrystusa" - Efezjan 5:18-20 UBG  ---- "2 lata od amputacji ręki - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część 6" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/06/2-lata-od-amputacji-reki-jak-pozostac.html

 Chcę być skupiony na woli BOŻEJ, jej chcę szukać, a nie pożądliwości : "Piszę wam, dzieci, gdyż odpuszczone są wam grzechy dla imienia jego. (13) Piszę wam, ojcowie, gdyż znacie tego, który jest od początku. Piszę wam, młodzieńcy, gdyż zwyciężyliście złego. (14) Napisałem wam, dzieci, gdyż znacie Ojca. Napisałem wam, ojcowie, gdyż znacie tego, który jest od początku. Napisałem wam, młodzieńcy, gdyż jesteście mocni i Słowo Boże mieszka w was, i zwyciężyliście złego. (15) Nie miłujcie świata ani tych rzeczy, które są na świecie. Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca. (16) Bo wszystko, co jest na świecie, pożądliwość ciała i pożądliwość oczu, i pycha życia, nie jest z Ojca, ale ze świata. (17) I świat przemija wraz z pożądliwością swoją; ale kto pełni wolę Bożą, trwa na wieki(18) Dzieci, ostatnia to już godzina. A słyszeliście, że ma przyjść antychryst, lecz oto już teraz wielu antychrystów powstało. Stąd poznajemy, że to już ostatnia godzina. (19) Wyszli spośród nas, lecz nie byli z nas. Gdyby bowiem byli z nas, byliby pozostali z nami. Lecz miało się okazać, że nie wszyscy są z nas. (20) A wy macie namaszczenie od Świętego i wiecie wszystko. (21) Nie pisałem wam nie dlatego, że nie znacie prawdy, ale dlatego, że ją znacie i że żadne kłamstwo nie wywodzi się z prawdy. (22) Któż jest kłamcą, jeżeli nie ten, który przeczy, że Jezus jest Chrystusem? Ten jest antychrystem, kto podaje w wątpliwość Ojca i Syna. (23) Każdy, kto podaje w wątpliwość Syna, nie ma i Ojca. Kto wyznaje Syna, ma i Ojca. (24) To, co słyszeliście od początku, niech pozostanie w was. Jeżeli pozostanie w was to, co od początku słyszeliście, i wy pozostaniecie w Synu i w Ojcu. (25) A obietnica, którą sam nam dał, to żywot wieczny. (26) To wam napisałem o tych, którzy was zwodzą. (27) Ale to namaszczenie, które od niego otrzymaliście, pozostaje w was i nie potrzebujecie, aby was ktoś uczył; lecz jak namaszczenie jego poucza was o wszystkim i jest prawdziwe, a nie jest kłamstwem, i jak was nauczyło, tak w nim trwajcie. (28) A teraz, dzieci, trwajcie w nim, abyśmy, gdy się objawi, mogli śmiało stanąć przed nim i nie zostali zawstydzeni przy przyjściu jego. (29) Jeżeli wiecie, że jest sprawiedliwy, wiedzcie też, że każdy, kto postępuje sprawiedliwie, z niego się narodził." - 1 List Jana 2:12-29 BW

Im więcej ludzi idzie w niewiarę lub w pożądliwości, grzechy : tym więcej zła i tym więcej psychicznych problemów na świecie. ... " Lecz bezbożni są jak wzburzone morze, które nie może się uspokoić, a którego wody wyrzucają na wierzch muł i błoto. (21) Nie mają pokoju bezbożnicy - mówi mój Bóg." - Izajasz 57:20 _______ "Czy nie wiesz? Czy nie słyszałeś? Bogiem wiecznym jest Pan, Stwórcą krańców ziemi. On się nie męczy i nie ustaje, niezgłębiona jest jego mądrość. (29) Zmęczonemu daje siłę, a bezsilnemu moc w obfitości. (30) Młodzieńcy ustają i mdleją, a pacholęta potykają się i upadają, (31) lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają." - Izajasz 40 BW ......... "Czy nie wiesz? Czy nie słyszałeś, że wieczny Bóg, PAN, Stwórca krańców ziemi, nie ustaje ani się nie męczy i że jego mądrość jest niezgłębiona? (29) On dodaje siły spracowanemu i przymnaża mocy temu, który nie ma żadnej siły. (30) Młodzież ustaje i mdleje, a młodzieńcy potykają się i padają; (31) Ale ci, którzy oczekują PANA, nabiorą nowych sił; wzbiją się na skrzydłach jak orły, będą biec, a się nie zmęczą, będą chodzić, a nie ustaną." - UBG ... "Jak diabeł zwodził i zwiedzie wielu część 7 - synowie marnotrawni w XXI wieku oraz powrotna droga do BOGA i prawdziwa wolność CHRYSTUSA YHVH" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/01/jak-diabe-zwodzi-i-zwiedzie-wielu-czesc.html

Wszyscy rodzimy się niewolnikami grzechu, ale chodzi o to żeby za obecnego życia przyjść o PANA ZBAWCY po uwolnienie z tego, po nowe życie : aby być w NIM nowym stworzeniem aby żyć nie dla pożądliwości, ale dla woli BOŻEJ : "Jezus im odpowiedział: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, każdy, kto grzeszy, jest niewolnikiem grzechu(35) A niewolnik nie pozostaje w domu na zawsze, lecz syn pozostaje na zawsze. (36) Jeśli więc Syn was wyswobodzi, prawdziwie wolnymi będziecie." - Ewangelia Jana 8:34-36 BW ........ "Tak więc, jeśli ktoś jest w Chrystusie, nowym jest stworzeniem; stare przeminęło, oto wszystko stało się nowe" - 2 Koryntian 5:17 ......  "Albowiem ani obrzezanie, ani nieobrzezanie nic nie znaczy, lecz nowe stworzenie" - Galacjan 6:15 BW ....... "Czym Jest Chrześcijaństwo?" - https://duchowepogotowie.pl/2021/10/czym-jest-chrzescijanstwo.html

"Nuże, wszyscy, którzy macie pragnienie, pójdźcie do wód, a którzy nie macie pieniędzy, pójdźcie, kupujcie i jedzcie! Pójdźcie, kupujcie bez pieniędzy i bez płacenia wino i mleko! (2) Czemu macie płacić pieniędzmi za to, co nie jest chlebem, dawać ciężko zdobyty zarobek za to, co nie syci? Słuchajcie mnie uważnie, a będziecie jedli dobre rzeczy, a tłustym pokarmem pokrzepi się wasza dusza! (3) Nakłońcie swojego ucha i pójdźcie do mnie, słuchajcie, a ożyje wasza dusza, bo ja chcę zawrzeć z wami wieczne przymierze, z niezłomnymi dowodami łaski okazanej niegdyś Dawidowi!" - Księga Izajasza 55:1-3 BW 

PAN JEZUS nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 4 uwolnienie z niewoli m.in : lęków stresu depresji nałogów beznadziei kompleksów głodu miłości" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/06/pan-jezus-nadal-czyni-cuda-uratowany.html

"Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html

"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 9 - wyższe, wspanialsze formy związków, relacji, intymności niż ziemskie małżeństwo ??" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/10/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom.html

Biblijny kondycjonalizm : "Biblijna prawda o życiu po zmartwychwstaniu a nie po śmierci - mit nieśmiertelnej duszy w kościołach część 14 : kondycjonalizm i anihilacjonizm a nie nieśmiertelna dusza i nieskończone cierpienia gehenny" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/05/biblijna-prawda-o-zyciu-po_14.html

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

Biblijny binitarianizm :  "Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 27 - Binitarianizm w Dziejach Apostolskich" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/09/biblijny-binitarianizm-prawda-dlaczego.html ........... Chwała OJCU oraz BOGU PRAWDZIWEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI, PANU ZBAWCY YHVH np.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 22.07.2022 Puławy , Dominik Marzec 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz